Szkolenia miękkie, Warszawa

Szkolenia miękkie dla biznesu

Szkolenia otwarte - kalendarz

Legenda:
 
Termin gwarantowany
 
Termin zagwarantujemy wraz z zapisem pierwszego Uczestnika *
 
Święta

* wyjątek: szkolenie AC/DC certyfikacja dla asesorów - gwarancja od drugiego uczestnika

Święto Pracy

Święta Wielkanocne

Wniebowzięcie NMP

Wszystkich Świętych

Narodowe Święto Niepodległości

Boże Narodzenie

Trzech Króli

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Święto Pracy

Święto Konstytucji 3 Maja

Wszystkich Świętych

Święto Niepodległości

Boże Narodzenie

Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny

Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie

Asertywność, konstruktywna krytyka i egzekwowanie w biznesie

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem

Komunikacja interpersonalna z elementami NLP

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Rekrutacja i selekcja pracowników

Wywieranie wpływu i perswazja

Efektywne zarządzanie czasem pracy

Zarządzanie zespołem i motywowanie

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem

Inteligencja emocjonalna...

Inteligencja emocjonalna...

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Prezentacje biznesowe i wystąpienia

Prezentacje biznesowe i wystąpienia

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki.

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki.

Wywieranie wpływu i perswazja

Zarządzanie czasem i sobą w czasie pracy

Zarządzanie czasem i sobą w czasie pracy

Zarządzanie zespołem i motywowanie

Zarządzanie zepołem i motywowanie

MS PowerPoint® w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Ania Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Ania Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Ania Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Ania Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski i Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Coaching w zarządzaniu. Trener: Gaweł Podwysocki

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna Trener: Ania Krawcewicz

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trenerzy: Monika Dąbrowska i Mateusz Dąbrowski

Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera. Trener: Mateusz Dąbrowski

Assessment/Development Center - certyfikacja dla asesorów AC/DC. Trener: Anna Krawcewicz

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie zespołem i motywowanie, Katowice. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie, Katowice. Sala szkoeniowa ul Jordana 18 Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk sala szkoleniowa BusinessRoom ul. Grójecka1/3

Assessment Center-certyfikacja dla asesorów AC/DC. Trener: Anna Krawcewicz

Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera. Trener: Mateusz Dąbrowski

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem. Trener: Mateusz Dąbrowski

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Akademia Charyzmatycznego Lidera: Charyzma i zarządzanie konfliktem. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 1: Motywowanie pracowników indywidualnie i zespołowo. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Akademia Charyzmatycznego Lidera 3: Charyzma i zarządzanie konfliktem. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 1: Motywowanie pracowników indywidualnie i zespołowo. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 2: Precyzja w delegowaniu, perswazja w egzekwowaniu, sprawiedliwość w rozmowie oceniającej. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna Obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes Partner. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes Partner. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe. Trener: Mateusz Dąbrowski

Najbliższy termin dla każdego szkolenia - rosnąco:

 

Szkolenie: Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja

Czas jest pojęciem bezwzględnym i dla każdego człowieka płynie tak samo.
Jeśli jednak zdarza Ci się mówić „nie mam czasu!”,
najwyższa pora zastanowić się, gdzie on jest, gdy go nie ma.

1-2.06.17
Warszawa

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna

Teoretycznie każdy potrafi się komunikować. Praktycznie, tam gdzie jest więcej niż jedna osoba, często dochodzi do różnic w interpretacji komunikatów, a wiele kłótni i błędów wynika z braku porozumienia i niezrozumienia. Jak odkrywać ukryte i budować zrozumienie?

5-6.06.17
Warszawa

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna. Zarządzanie emocjami i stresem

Emocje są potężnym zasobem, który możemy świadomie używać tak, by wspierały nas w realizacji celów. Niekontrolowane, są żywiołem czasami pozytywnym, czasami negatywnym - wzbudzając stres. A stres w odpowiedniej dawce - sprzyja efektywności, motywacji.

19-20.06.17
Warszawa

Szkolenie: Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu

Argumenty często nie działają - każdy jest przekonany w 100% o swojej racji. W biznesie, na styku odwiecznej różnicy interesów,  umiejętność wywierania wpływu oraz regulowania go ze strony innych umożliwia efektywne osiąganie celów.

22-23.06.17
Warszawa

Szkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Wydaje nam się, że nasz wygląd i głos jest najważniejszy, a zwłaszcza to, czy widać nasz stres. Prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętne zaprojektowanie prezentacji, występu tak, by zaciekawił. Wtedy odbiorca jest w stanie wiele wybaczyć, a my osiągamy pożądany efekt - zmianę w myśleniu i zachowaniu słuchacza.

26-27.06.17
Warszawa

Szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników

Pracownik efektywny, zaangażowany, samodzielny, z inicjatywą i pomysłami. Każdy szef takiego chciałby mieć. Nie każdy wie, jak wiele w zachowaniu i postawie pracownika, zależy od stosowanych przez niego narzędzi zarządzania i motywowania...

29-30.06.17
Warszawa

Szkolenia: Profesjonalna obsługa Klienta

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości. Tego samego oczekuje od Ciebie Twój Klient.

5-6.07.17
Warszawa

Szkolenie: Asertywność

Czasami wydaje nam się, że "trzeba" się jakoś zachować, inaczej stracimy - ktoś się obrazi,
wyciągnie wobec nas konsekwencje. Asertywność to zbiór technik, dzięki którym odważamy się, minimalizując ryzyko straty. Techniki i postawa asertywności pozwala uwolnić prawdziwego siebie!

12.07.17
Warszawa

Szkolenie: Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe

Na tym szkoleniu dostaniesz techniki do osiągania swoich celów tak, by oprócz Ciebie od stołu odeszła z satysfakcją także druga strona. Chwyty i manipulacje w negocjacjach - na Ciebie już nie będą działały. Negocjacje będą pod Twoją kontrolą.
A doświadczenie tej sytuacji stanie się niezwykle satysfakcjonujące!

7-8.09.17
Warszawa

Szkolenia: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes partner

Pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb Klienta wewnętrznego. To duża odpowiedzialność – od ich satysfakcji  zależy jak efektywnie funkcjonuje cała firma.

12-13.10.17
Warszawa

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski