Szkolenia

Warszawa - szkolenia biznesowe

Szkolenie: Zarządzanie czasem - po większą efektywność

Czas jest pojęciem bezwzględnym i dla każdego człowieka płynie tak samo.
Jeśli jednak zdarza Ci się mówić „nie mam czasu!”,najwyższa pora zastanowić się, gdzie on jest, gdy go nie ma.

Najbliższe terminy: 08.02.2018 29.03.2018 26.04.2018

Szkolenie sprzedażowe: Techniki sprzedaży relacyjnej

Kiedyś szczytem sprzedaży było "wciśnięcie" Klientowi wszystkiego, co możliwe. Teraz, szczytem sprzedaży jest zbudowanie relacji, w której Klient będzie się czuł na tyle komfortowo, że odkryje swoje najgłębsze potrzeby i ich uzasadnienie. Relacji, której Klient ufa, ponieważ wie, że dostanie najlepsze rozwiązanie i przede wszystkim - uczciwe. Wdzięczny Klient staje się ambasadorem - poleca kontrahenta innym, ponieważ chce się podzielić tym, co cenne.

Zamiast łowić klientów, spraw, że oni będą łowić Ciebie!

Szkolenie: Asertywność i obrona przed manipulacjami.

Czasami wydaje nam się, że "trzeba" się jakoś zachować, inaczej stracimy - ktoś się obrazi,
wyciągnie wobec nas konsekwencje. Asertywność to zbiór technik, dzięki którym odważamy się, minimalizując ryzyko straty. Techniki i postawa asertywności pozwala uwolnić prawdziwego siebie!

Najbliższe terminy: 31.01.2018 14.02.2018 07.03.2018

Szkolenie: Assessment Center - certyfikacja dla asesorów AC/DC

Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji - Assessment/Development Center (AC/DC) i zdobądź certyfikat asesora sesji AC/DC.

Najbliższe terminy: 28.05.2018
28-30.05
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Charyzma jest jak "Św. Graal" rozwoju dla większości liderów. Wzbudza emocje, kontrowersje, jest obiektem marzeń. Niewiele osób ją posiada, bo też panuje powszechne przekonanie, że trzeba się z nią urodzić. To tylko wymówka. Charyzmatyczni liderzy nie szukają usprawiedliwień - odważnie przełamują schematy w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju a konfliktu się nie boją, bo wiedzą, że można nim konstruktywnie zarządzić. Wybierają świadomie.
Jaki jest Twój wybór?

Szkolenie: HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem

HR często jest sprowadzany do roli operacyjnego wykonawcy. Poznaj narzędzia, dzięki którym zbudujesz autorytet w oczach menadżerów tym, jak z nimi rozmawiasz, jak ich prowadzisz do rozwiązań wykorzystując ich wiedzę. Staniesz się pożądanym partnerem w rozmowach – kluczowym HR Biznes Partnerem!

Najbliższe terminy: 21.03.2018 18.06.2018 24.09.2018
21-23.03
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce

Właściwie przeprowadzona rozmowa oceniająca motywuje i  wpływa na chęć rozwoju pracowników, co w efekcie podnosi efektywności całego zespołu. Większości managerów postrzega jednak rozmowę oceniającą jako sytuację trudną...

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem

Emocje są potężnym zasobem, który możemy świadomie używać tak, by wspierały nas w realizacji celów. Niekontrolowane, są żywiołem czasami pozytywnym, czasami negatywnym - wzbudzając stres. A stres w odpowiedniej dawce - sprzyja efektywności, motywacji.

Najbliższe terminy: 05.02.2018 08.03.2018 09.04.2018

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna

Teoretycznie każdy potrafi się komunikować. Praktycznie, tam gdzie jest więcej niż jedna osoba, często dochodzi do różnic w interpretacji komunikatów, a wiele kłótni i błędów wynika z braku porozumienia i niezrozumienia. Jak odkrywać ukryte i budować zrozumienie?

Najbliższe terminy: 12.02.2018 01.03.2018 05.04.2018
12-13.02
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: MS Outlook 2010 z praktycznymi elementami zarządzania czasem

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności Outlook® z praktycznymi aspektami zarządzania czasem oraz prowadzone przez trenera: praktyka biznesu zarządzającego swoim czasem w roli - począwszy od pracownika korporacji, poprzez free-lancera, aż po menadżera, będącego nie-inżynierem i jednocześnie ekspertem od Outlook®.

Szkolenie: MS Outlook 2013 z praktycznymi elementami zarządzania czasem

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności Outlook® z praktycznymi aspektami zarządzania czasem oraz prowadzone przez trenera: praktyka biznesu zarządzającego swoim czasem w roli - począwszy od pracownika korporacji, poprzez free-lancera, aż po menadżera, będącego nie-inżynierem i jednocześnie ekspertem od Outlook®.

Szkolenie: MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności PowerPoint® z praktycznymi aspektami prezentacji i wystąpień oraz prowadzone przez trenera: praktyka prezentacji i wytąpień, nie-inżyniera, a jednocześnie certyfikowanego przez Microsoft eksperta od PowerPoint®. Naucz się tworzyć efektywne i atrakcyjne prezentacje z PowerPoint!

Szkolenie: MS PowerPoint 2013/2016 w prezentacjach biznesowych

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności PowerPoint® z praktycznymi aspektami prezentacji i wystąpień oraz prowadzone przez trenera: praktyka prezentacji i wytąpień, nie-inżyniera, a jednocześnie certyfikowanego przez Microsoft eksperta od PowerPoint®. Naucz się tworzyć efektywne i atrakcyjne prezentacje z PowerPoint!

Najbliższe terminy: 07.02.2018

Szkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Wydaje nam się, że nasz wygląd i głos jest najważniejszy, a zwłaszcza to, czy widać nasz stres. Prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętne zaprojektowanie prezentacji, występu tak, by zaciekawił. Wtedy odbiorca jest w stanie wiele wybaczyć, a my osiągamy pożądany efekt - zmianę w myśleniu i zachowaniu słuchacza.

Najbliższe terminy: 19.02.2018 19.03.2018 19.04.2018
19-20.02
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości. Tego samego oczekuje od Ciebie Twój Klient.

Najbliższe terminy: 19.02.2018 19.04.2018
19-20.02
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego

Pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb Klienta wewnętrznego. To duża odpowiedzialność – od ich satysfakcji  zależy jak efektywnie funkcjonuje cała firma.

Najbliższe terminy: 25.01.2018 22.03.2018
25-26.01
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki

W rękach rekrutera leży odpowiedzialność za kompetentną kadrę firmy - kształtuje firmę poprzez najważniejszy jej czynnik - ludzi. Jak spośród morza kandydatów wybrać tych, którzy najlepiej będą spełniali oczekiwania biznesu?

Najbliższe terminy: 26.02.2018 26.03.2018 07.05.2018
26-28.02
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu

Argumenty często nie działają - każdy jest przekonany w 100% o swojej racji. W biznesie, na styku odwiecznej różnicy interesów, umiejętność wywierania wpływu oraz regulowania go ze strony innych umożliwia efektywne osiąganie celów.

Najbliższe terminy: 01.02.2018 05.03.2018 16.04.2018

Szkolenie: Zaawansowane negocjacje handlowe, zakupowe i biznesowe

Na tym szkoleniu dostaniesz techniki do osiągania swoich celów tak, by oprócz Ciebie od stołu odeszła z satysfakcją także druga strona. Chwyty i manipulacje w negocjacjach - na Ciebie już nie będą działały. Negocjacje będą pod Twoją kontrolą. A doświadczenie tej sytuacji stanie się niezwykle satysfakcjonujące!

Najbliższe terminy: 14.03.2018 14.05.2018 13.08.2018
14-15.03
Warszawa
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników

Pracownik efektywny, zaangażowany, samodzielny, z inicjatywą i pomysłami. Każdy szef takiego chciałby mieć. Nie każdy wie, jak wiele w zachowaniu i postawie pracownika, zależy od stosowanych przez niego narzędzi zarządzania i motywowania...

Najbliższe terminy: 29.01.2018 08.02.2018 21.02.2018
29-31.01
Warszawa
Szczegóły szkolenia