4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Referencje

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: Komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery™

Firma 4GROW SP.Z O.O. z siedzibą w Warszawie ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa przygotowała i przeprowadziła szkolenie zamknięte w formie warsztatów z zakresu komunikacji i współpracy na bazie Insights Discovery w terminie 03.06.2022 zgodnie z zamówieniem z dnia 23.05.2022 dla ośmiu pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Wykonawca zrealizował szkolenie zamknięte w formie warsztatowej dla ośmiu pracowników z zakresu komunikacji i współpracy na bazie Insights Discovery. Zakres tematyczny szkolenia obejmował zagadnienia związane z wymiarami osobowości i ich wpływem na komunikację , mocnymi i słabymi stronami typów osobowości, dopasowywaniem stylu komunikacyjnego do odbiorcy, poznaniem swojego dominującego stylu komunikacji, odkryciem wymiarów do rozwoju oraz poszerzaniem własnej strefy komfortu. Szkolenie w pełni zaspokoiło potrzeby i oczekiwania, zarówno w zakresie kompetencji prowadzącego, jak również sposób prowadzenia zajęć.

Usługa została zrealizowana należycie, terminowo i zgodnie z zamówieniem.

WięcejMniej

Katarzyna Fischbach - Zastępca Dyrektora Pionu spraw Pracowniczych

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: Warsztaty zespołowe

Dnia 05.04.2022 pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniu stacjonarnym przeprowadzonym przez 4GROW: „Jedność zespołu – wspólne cele i wartości”.

Szkolenie zostało ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ogólna ocena wyniosła 5.0 w skali 1-5. Zakres tematyczny szkolenia obejmował między innymi zagadnienia związane z omówieniem zagadnień z zakresu wartości firmy, wartości poszczególnych członków zespołu, opracowania dalszego planu działania. Trener przeprowadził szkolenie w formie warsztatowej, ćwicząc przekazywane techniki w sytuacjach, z którymi spotykali się lub mogli spotkać uczestnicy.

Pracownicy bardzo docenili tę formę szkolenia, dobrą atmosferę oraz dobre wrażenie, jakie robił trener. Szczególną uwagę uczestnicy przywiązali do przygotowania trenera do szkolenia, ciekawych zadań oraz odpowiadanie na bieżące potrzeby grupy. Opinie po szkoleniu pokazują, że zostało ono przeprowadzone w sposób merytoryczny i zawierało cenne wskazówki i przykłady, pomocne we wdrażaniu nowych umiejętności w życie,

Doceniamy profesjonalne podejście 4GROW do projektu szkoleniowego i jesteśmy otwarci na dalszą współpracę. Polecamy współpracę z 4GROW.

WięcejMniej

Paulina Borowa - Team Coordinator

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: MS Outlook

W dniach 10-11.03.2022, 17-18.03.2022, 12-13.04.2022, 21-22.04.2022 oraz 12-13.05.2022 pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniach live online, przeprowadzonych przez firmę 4GROW Sp. z o.o. : „MS Outlook z praktycznymi elementami zarządzania czasem”.

Szkolenie zostało ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ogólna ocena wyniosła 4.7 w skali 1-5. Zakres tematyczny szkolenia obejmował między innymi zagadnienia związane z priorytetyzacją celów, zadań, planowaniem; dostosowaniem wyglądu Outlook do własnych preferencji, zarządzaniem czasem przez Pocztę, Kalendarz, Kontakty i Zadania w Outlook . Trener przeprowadził szkolenie w formie warsztatowej, ćwicząc przekazywane narzędzia w czasie bieżącym na programie Outlook, tak, aby uczestnicy mogli je wypróbować.

Odwołując się do opinii uczestników, po szkoleniu, można stwierdzić, że temat szkolenia bardzo przypadł uczestnikom do gustu. To, co szczególnie docenili to przyjazna atmosfera pozwalająca na swobodne przyswajanie nowych funkcjonalności programu oraz podejście trenera do grupy wraz z ogromną wiedzą.  Szkolenie dało pracownikom nowe spojrzenie na planowanie pracy wraz z elementami Outlook. Opinie po szkoleniu pokazują, że zostało ono przeprowadzone w sposób praktyczny i zawierało cenne wskazówki i narzędzia, pomocne we wdrażaniu nowych funkcjonalności w życie.

Doceniamy profesjonalne podejście 4GROW do projektu szkoleniowego i jesteśmy otwarci na dalszą współpracę.

WięcejMniej

Michał Thomas - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta

Dnia 27-28.04.2022 pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniu stacjonarnym przeprowadzonym przez 4GROW: „Profesjonalna Obsługa Klienta”.
Szkolenie zostało ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ogólna ocena wyniosła 5.0 w skali 1-5. Zakres tematyczny szkolenia obejmował między innymi zagadnienia związane z najnowszymi trendami w obsłudze klienta, budowaniem relacji z klientem, dopasowaniem stylu obsługi do typów osobowości klienta, skutecznej komunikacji, a także zarządzaniem stresem i emocjami w trudnych sytuacjach, asertywnością i obsługą „trudnego” klienta. Trener przeprowadził szkolenie w formie warsztatowej, ćwicząc przekazywane techniki
w sytuacjach, z którymi spotykali się lub mogli spotkać uczestnicy.
Pracownicy bardzo docenili tę formę, zaangażowanie i pasję trenera oraz jego podejście do ludzi,
a także dużą wiedzę w prowadzonym temacie. W opiniach wyróżniali również dobre przygotowanie trenera do szkolenia, który zrobił wszystko, aby jak najlepiej dostosować szkolenie do specyfiki firmy. Luźna atmosfera sprzyjała otwartemu zadawaniu pytań oraz przekazywaniu sugestii. Opinie po szkoleniu pokazują, że zostało ono przeprowadzone w sposób merytoryczny i zawierało cenne wskazówki i przykłady, pomocne we wdrażaniu nowych umiejętności w życie,
Doceniamy profesjonalne podejście 4GROW do projektu szkoleniowego i jesteśmy otwarci na dalsza współpracę. Polecamy współpracę z 4GROW.

WięcejMniej

Rafał Przychodzień

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: Zarządzanie czasem

W dniach 10.02.2022, 26.04.2022 oraz 14-15.04.2022 nasi pracownicy wzięli udział w szkoleniu live online i stacjonarnym przeprowadzonych przez 4GROW w siedzibie naszej firmy: " Zrównoważone zarządzanie czasem i priorytetami."

Szkolenie została ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ogólna ocena wyniosła 5.0 w skali 1-5. Zakres tematyczny szkolenia obejmował między innymi zagadnienia związane z efektywnością pracy, priorytetyzacja celów i zadań, zasadami planowania, wyznaczaniem kryteriów sukcesu oraz wskazaniem przydatnych narzędzi. Trener przeprowadził szkolenie w formie warsztatowej, ćwicząc przekazywane techniki w sytuacjach, z którymi spotykali się lub mogli spotkać uczestnicy.

Pracownicy bardzo docenili przeprowadzone szkolenie. Pośród pozytywnych opinii szczególne wyróżnienie zasługuje profesjonalne podejście trenera, reagowanie na bieżące potrzeby uczestników oraz umiejętność prowadzenia szkolenia poza jego scenariuszem. Uczestnicy docenili również wiedzę trenerki oraz umiejętność sprawnego przechodzenia z tematu na temat Opinie po szkoleniu pokazują, że zostało ono przeprowadzone w sposób merytoryczny i zawierało cenne wskazówki przykłady, pomocne we wdrażaniu nowych umiejętności.

Doceniamy profesjonalne podejście 4GROW do projektu szkoleniowego i jesteśmy otwarci na dalszą współpracę. Polecamy współpracę z 4GROW.

WięcejMniej

Agnieszka Suwena, Junior HR Specialist

Szkolenie: Referencje, Szkolenie: Asertywność

W dniach 16-17.03.2022, 23-24.03.2022 oraz 14-15.04.2022 pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniach stacjonarnych oraz live online, przeprowadzonych przez firmę 4GROW: " Asertywność i obrona przed manipulacjami."

Szkolenie została ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ogólna ocena wyniosła 4.93 w skali 1-5. Zakres tematyczny szkolenia obejmował między innymi zagadnienia związane z egzekwowaniem poleceń (potrzeby i oczekiwania), reakcje w sytuacjach zaskakujących/konfliktowych, wyrażanie własnego zdania, wyznaczanie granic chroniących nasz komfort. Trener przeprowadził szkolenie w formie warsztatowej, ćwicząc przekazywane techniki w sytuacjach, z którymi spotykali się lub mogli spotkać uczestnicy.

Pracownicy bardzo docenili tę formę, zaangażowanie w dyskusję w połączniu z luźną atmosferą, sprawiło, że byli podekscytowanie przez całe szkolenie, a pod koniec dnia nie czuli się zmęczeni nową wiedzą, i chętnie wracali do swoich notatek. W opiniach wyróżniali " umiejętności aktorskie trenera", dzięki którym już podczas szkolenia ćwiczyli odpowiednie zachowania. Opinie po szkoleniu pokazują, że zostało ono przeprowadzone w sposób merytoryczny i zawierało cenne wskazówki przykłady, pomocne we wdrażaniu nowych umiejętności w życie.

Doceniamy profesjonalne podejście 4GROW do projektu szkoleniowego i jesteśmy otwarci na dalszą współpracę. Polecamy współpracę z 4GROW.

WięcejMniej

Michalina Markowska, L&D Expert

Szkolenie: Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Z usług 4GROW - w postaci szkolenia Inteligencja emocjonalna - Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza skorzystał w dniach: 8-9.04.2021r. To było bardzo owocne spotkanie - uczestnicy byli zadowoleni i wysoko ocenili jego jakość.

Współpraca z 4GROW jest godna rekomendacji - to firma, która dba o jakość współpracy na każdym etapie i dostarcza usługi dopasowane do potrzeb klienta.

WięcejMniej

Prof. UAM dr hab. Krzysztof Dyczkowski

Szkolenie: Zarządzanie stresem i trening antystresowy

Oferta szkoleniowe 4GROW jest godna polecenia, o czym przekonali się pracownicy Prisjakt Poland, którzy 10.09.2020 r. wzięli udział w szkoleniu: Zarządzanie stresem i emocjami, work-life balance & wellbeing.

Tematyka, forma szkolenia, różnorodność technik, praktyczne ćwiczenia, energia trenera – to tylko przykładowe walory, na które zwrócili uwagę uczestnicy. Ich wysoki poziom zadowolenia dotyczył nie tylko sposobu prowadzenia szkolenia, metodologii i poruszanych wątków, ale też przygotowania trener i atmosfery, którą udało się zbudować.

Co można zyskać dzięki takiemu szkoleniu? Między innymi:

• Rzetelną wiedzę zobrazowaną wieloma przykładami, przekazaną w bardzo przystępny sposób, w sympatycznej atmosferze, z poczuciem humoru,

• Znajomość zagadnień istotnych zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, • Większą samoświadomość, zrozumienie własnych emocji i zachowań,

• Realną możliwość zwiększenia komfortu swojego życia.

Uważam, ze wszystko – począwszy od pierwszego kontaktu z firmą, po samo szkolenie – było bardzo profesjonalne. Jestem bardzo zadowolona jako Klient firmy 4GROW – otrzymaliśmy solidną dawkę wiedzy, a także energii i inspiracji, by tę wiedzę rozwijać.

Jestem pewna, że warto wygospodarować czas w kalendarzu szkoleniowym, by rozwinąć kompetencje zespołu z zakresu zarządzania stresem i emocjami we współpracy z firmą 4GROW. 

WięcejMniej

Joanna Herbut-Cwynar
Team Manager

Szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie 2 dni

W dniach 22.06 - 23.06.2020 r. pracownicy firmy TISE wzięli udział w szkoleniu prowadzonym przez 4GROW. Tematem spotkania było: Zarządzanie zespołem – delegowanie, motywowanie, egzekwowanie, rozliczanie.

Uczestnicy szkolenia ocenili je jako bardzo wartościowe. Wśród jego niezaprzeczalnych atutów można wymienić: dużo merytorycznych treści, wiele przykładów z życia i przydatnych narzędzi pozwalających zastosować wiedzę w praktyce i wykorzystać w codziennych sytuacjach.

Szczególnie cenne jest to, że teoria stanowi tło dla licznych ćwiczeń, które również dodatkowo nawiązywały do prawdziwych sytuacji w organizacji. Co więcej, w ramach szkolenia poruszane są zagadnienia, które są bardzo istotne, a często umykają w codziennej pracy.

Na uwagę zasługuje też profesjonalizm trenera prowadzącego szkolenie, który uwzględniał potrzeby pracowników zgłaszane zarówno przed szkoleniem, jak i podczas spotkania. Duży plus za elastyczność, uważność w rozmowie, otwartość, zaangażowanie i bardzo przyjazną atmosferę!

Konstruktywne, niesztampowe, praktyczne – tak można w skrócie opisać szkolenie, w którym uczestniczyli pracownicy TISE. Jeśli ktoś chce zwiększyć swoje kompetencje menedżerskie, poszerzyć świadomość i znaleźć przestrzeń na autorefleksję, która prowadzi do trwałych zmian, to z całym przekonaniem polecamy wybór firmy szkoleniowej 4GROW.

WięcejMniej

Małgorzata Wróbel

Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Szkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

W dniach 23 – 24.01.2020 r. pracownicy działu marketingu firmy Lisner uczestniczyli w szkoleniu prowadzonym przez firmę 4GROW. Celem było rozwijanie kompetencji dotyczących prezentacji i negocjacji, a temat szkolenia brzmiał: Prezentacje biznesowe i sztuka prowadzenia dialogu negocjacyjnego.

Szkolenie zostało ocenione bardzo wysoko w ankiecie badającej satysfakcję uczestników. Średnia ocena ogólna wyniosła 4,9 w skali 1-5. Energetyzujący program, urozmaicona forma, praktyczna wiedza, przydatne treści, niesamowicie ciekawy sposób opowiadania i wyjaśniania – w taki miedzy innymi sposób były komentowane przez pracowników godziny spędzone na sali szkoleniowej. Szczególnie duże znaczenie miały dla nich ćwiczenia praktyczne, dzięki którym można było zweryfikować swoje umiejętności, utrwalić przyswojoną teorię i dowiedzieć się, co jeszcze wymaga udoskonalenia i dalszej pracy.

Bardzo pozytywne wrażenie zrobiły postawa i kompetencje trenera, który potrafił stworzyć inspirujący, twórczy i wartościowy klimat spotkania. Szkolenie okazało się niesamowicie rozwijające nie tylko dla osób, które nie miały do tej pory dużej wiedzy i doświadczenia w zakresie prezentacji biznesowych i rozmów negocjacyjnych. Ci, którym wydawało się, że już wiedzą sporo na ten temat, wyszli ze szkolenia z poczuciem, że ich warsztat został mocno ubogacony. Również ci, którzy dotychczas nie byli wielkimi zwolennikami szkoleń samych w sobie, po doświadczeniach z 4GROW zmienili zdanie.
Rekomendujemy rozwijanie kompetencji pod okiem trenerów 4GROW. To współpraca, która daje rzeczywiste rezultaty, ponieważ pasja i profesjonalizm stanowią fundamenty szkolenia.

WięcejMniej

Ziemowit Walczak
Senior Marketing Manager Category Fish/
Business Development Director

Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta

W dniach: 02.12.2019 oraz 12.12.2019 pracownicy firmy eStoreMedia wzięli udział w szkoleniu Profesjonalna obsługa klienta prowadzonym przez firmę 4GROW.

Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili zajęcia. Uznali, że tematyka szkolenia była dopasowana do ich potrzeb, a jednocześnie kompleksowo uwzględniała zagadnienia związane z obsługą klienta. Bazowanie na prawdziwych przykładach, odwoływanie się do realnych sytuacji, różnorodność ćwiczonych technik i metod, które można zastosować w codziennej pracy – to powody, dlaczego szkolenie okazało się efektywne i przydatne. Osoby, które wzięły w nim udział, doceniły również panującą atmosferę, działania zespołowe, interaktywną formułę, przejrzystość materiałów, profesjonalne przygotowanie trenera i jego umiejętność uważnego słuchania.

Polecamy firmę 4GROW. Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta może być przydatne zarówno doświadczonym pracownikom, jak i osobom, które dopiero stawiają pierwsze kroki na ścieżce związanej z obsługą klienta. Zdobyta wiedza i rozwijane podczas szkolenia kompetencje przełożą się na efekty działań całego zespołu i pozwolą lepiej radzić sobie w rozmowach z klientami, również tymi trudnymi.

WięcejMniej

Magdalena Prajsnar  
HR Business Partner
eStoreMedia

Szkolenie: Zarządzanie zespołem / Szkolenia menedżerskie

W dn. 04-06.12.2019 miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu pt.: „Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników”, prowadzonym przez firmę 4GROW. 

Szkolenie zostało rzetelnie zorganizowane, bardzo ciekawe i oryginalne metody szkoleniowe, wiele ćwiczeń skłaniających do refleksji. Trener był bardzo dobrze przygotowany i z zaangażowaniem prowadził szkolenie, adekwatnie do oczekiwań uczestników. Umiejętności trenera, jego osobowość i jakość komunikacji sprawiła, iż uważam szkolenie za wartościowe dla mnie osobiście.

Z czystym sumieniem polecam szkolenia, które oferuje firma 4GROW. Na pewno wiele technik wykorzystam w swojej pracy w zarządzaniu zespołem.

WięcejMniej

Kamila Grenda-Sroka
Accountmanager
Administratiekantoor Zandwijken B.V.

Szkolenie: MS PowerPoint

TUiR „WARTA” S.A. oraz TUnŻ „WARTA” S.A. współpracowała z firmą 4GROW, której przedstawiciel Pani Monika Dąbrowska, przeprowadziła 2 warsztaty dla grupy trenerów wewnętrznych pt. „Prezentacje biznesowe w Microsoft PowerPoint”.

Pierwszy warsztat miał na celu wypracowanie nowej, niestandardowej koncepcji prezentowania produktów ubezpieczeniowych i składał się z następujących modułów:

  • zasady projektowania efektywnych i atrakcyjnych prezentacji,
  • struktura perswazyjna w prezentacjach biznesowych,
  • zabiegi retoryczne,
  • funkcjonalności Microsoft PowerPoint.

Szkolenie miało charakter warsztatowy. Angażowało adekwatnymi ćwiczeniami i modułami do kreatywnej pracy koncepcyjnej.

Drugi warsztat był follow-upem poświęconym projektowaniu ekranów Microsoft PowerPoint.

Opinie po warsztacie były pozytywne, a uczestnicy poszerzyli swój warsztat pracy o nowe funkcjonalności Microsoft PowerPoint oraz narzędzia i sposoby tworzenia atrakcyjnych i efektywnych prezentacji.

Wybrane opinie uczestników:

„Niezwykłe twórcze, inspirujące szkolenia, wzbogacone o wiedzę techniczną dotyczącą pracy z PowerPointem.”

„Zaangażowanie trenera i jego przygotowanie na najwyższym poziomie. Pokazuje w czytelny sposób , różne możliwości i funkcjonalności PowerPointa.”

Po szkoleniu uczestnicy otrzymali Narzędziownik 4GROW z linkami do darmowych banków zdjęć, ikon, inspiracji do tworzenia bardziej wizualnych i przekonujących prezentacji. Pozwoliło to n utrwalenie wiedzy i wdrożenia zagadnień w codziennej pracy. Uczestnicy mają tez wsparcie trenera w procesie wdrażania zmian – mogą konsultować swoje prezentacje, zadawać pytania. Dodatkowo każdy otrzymuje follow-upy związane z rozwojem kompetencji związanych z tworzeniem prezentacji.

We współpracy z trenerką cenię sobie jej otwartość i dostosowanie programu do potrzeb biznesowych.

WięcejMniej

Sylwester Adamczuk
Kierownik Zespołu Trenerów
WARTA 

Szkolenie: Negocjacje

W dniach 29-30.08.2019 r. pracownicy naszej firmy, z zespołów sprzedażowych i zakupowych, wzięli udział w szkoleniu prowadzonym przez firmę 4GROW: „Negocjacje biznesowe: handlowe i zakupowe w stylu Win-Win”.

Zarówno formuła spotkania, jak i przygotowanie merytoryczne osoby prowadzącej szkolenie zostały ocenione bardzo wysoko. Średnia ocena ogólna to 5  – w skali od 1 do 5.

Szkolenie było okazją do poznania licznych technik oraz taktyk, które pozwalają zwiększyć siłę negocjacyjną. Uczestnicy uczyli się, m.in. jak rozpoznać manipulację, jakie style negocjacyjne zastosować, jak dbać o etykę w negocjacjach i dobierać skuteczne argumenty. Gry, symulacje, zadania, odwołania do konkretnych sytuacji zawodowych – to wszystko sprawiło, że szkolenie nie było wyłącznie przekazaniem wiedzy, ale też jej zastosowaniem w praktyce. Interaktywna, angażująca i aktywizująca formuła wyraźnie wpłynęła na efektywność szkolenia i poziom satysfakcji uczestników.

Szczerze polecamy szkolenie „Negocjacje biznesowe”, ponieważ:

  • zawiera wiele cennych wskazówek i ćwiczeń, które można wykorzystać zarówno prywatnie, jak i sferze zawodowej
  • oferuje dużą dawkę wiedzy, a dopełnieniem teorii są liczne przykłady, co znacznie ułatwia odbiór i zrozumienie omawianych zagadnień
  • otwiera oczy na wiele spraw - jest punktem wyjścia do dalszych obserwacji, refleksji i zmian
  • pozwala spojrzeć na relacje biznesowe również przez pryzmat psychologii
  • prowadzący rozumie potrzeby uczestników i tworzy pozytywną atmosferę spotkania

Oferta szkoleniowa 4GROW to dobry wybór dla wszystkich tych, którzy chcą rzeczywiście rozwijać swoje kompetencje i wyjść z sali z poczuciem, że dobrze wykorzystali czas. Z takim programem szkolenia, narzędziami, nastawieniem, wiedzą i osobowością trenera jest to na pewno możliwe.

WięcejMniej

Patrycja Karabiniewicz
Wiodący Specjalista ds. Personalnych
LACROIX Electronics Sp. z o.o.

Szkolenie: Komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery™

Dnia 19.07.2019 r. zespoły handlowców i managerów PKO Faktoring S.A. wzięły udział równolegle w szkoleniu prowadzonym przez firmę 4GROW. Tematem przewodnim była „Komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery™”.

Szkolenie zostało poprzedzone badaniem potrzeb uczestników, dzięki czemu ćwiczenia, zadania i case studies były dopasowane do osób biorących udział w zajęciach. Bogaty program pozwolił na diagnozę własnego potencjału, odkrycie swoich mocnych stron oraz poszerzenie wiedzy na temat osobowości. Uczestnicy mogli nauczyć się m.in., dopasowywać styl komunikacji do typów osobowościowych współpracowników, przełożonych, klientów.

Bardzo przydatne i praktyczne – tak w skrócie można podsumować te jednodniowe zajęcia na na sali szkoleniowej. O zadowoleniu naszych pracowników zadecydowały m.in. profesjonalne przygotowanie trenera, wysoka jakość materiałów szkoleniowych, dynamika spotkania, wiele inspirujących przykładów oraz skuteczne narzędzia, dzięki którym można świadomie zmieniać nawyki związane z komunikacją i współpracą.

Szczerze polecamy współpracę z firmą 4GROW. Szkolenie spełniło nasze oczekiwania i pozwoliło spojrzeć na istotne dla nas zagadnienia z różnych perspektyw. Z pewnością znajdzie to odzwierciedlenie w naszych codziennych wyzwaniach.

WięcejMniej

Szkolenie: Zarządzanie zespołem / Szkolenia menedżerskie

Pracownicy naszej firmy mieli okazję uczestniczyć w szkoleniu „Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników”, prowadzonym przez firmę 4GROW. Uczestnikami szkolenia, w dniach 07-08.06.2019, byli menedżerowie średniego i wyższego szczebla oraz mistrzowie produkcji.

W ankiecie satysfakcji szkolenie otrzymało średnią ocenę ogólną 4,92 (w skali 1-5).

Kilka elementów szkolenia zrobiło szczególne wrażenie na uczestnikach:

  • mocno praktyczny charakter zajęć, dopasowanie do realiów
  • konkretne przykłady, ćwiczenia, techniki i narzędzia, które można wykorzystać w pracy od razu po szkoleniu
  • uświadomienie, jak duży wpływ na pracę zespołu i funkcjonowanie organizacji  mogą mieć najprostsze sposoby komunikacji
  • profesjonalny, bardzo dobrze przygotowany trener
  • przyjazna atmosfera, niesamowicie inspirujący poziom

Ciekawe i różnorodne metody szkoleniowe, bogata wiedza trenera, jego osobowość, zrozumiały i przejrzysty sposób przykazywanych informacji, jakość komunikacji – to wszystko sprawiło, że dwa dni szkolenia były bardzo dobrze spożytkowanym czasem. Efekty widzimy już teraz. Mieliśmy już sytuacje w firmie, w których wykorzystaliśmy wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia z zarządzania zespołem. Z pewnością wrócimy do 4GROW po kolejne szkolenia. Z mojej strony bardzo doceniam poziom reprezentowany przez trenera. Nie byłem jeszcze na tak bardzo praktycznym i dobrze prowadzonym szkoleniu.

Szczerze polecamy firmę 4GROW wszystkim tym, którzy szukają profesjonalnej i rzetelnej oferty szkoleniowej.

 

 

WięcejMniej

Kamil Herich
Extrusion Department Director
Primo Profile Sp. z o.o.

Szkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Firma szkoleniowa 4GROW reprezentowana przez trenera Panią Karolinę Prusińską przeprowadziła w dniach 15-16.03.2018 r. w naszej firmie dwudniowe szkolenie „prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne”. Uczestnikami szkolenia byli pracownicy działu Kontrolingu w Sii.

W ankiecie satysfakcji szkolenie otrzymało średnią ocenę ogólną 5,0 (w skali 1-5). Na ocenę szkolenia według uczestników wpłynęło:

  • „świetna atmosfera oraz różnorodne metody szkoleniowe: ćwiczenia praktyczne, dużo, dużo przydatnej wiedzy”
  • „ciekawe zagadnienia (PowerPoint, techniki prezentacji, najczęstsze błędy), interesujące metody nauki w formie warsztatowej – mało teorii oraz możliwość obejrzenia swojego wystąpienia”
  • „warsztatowe przekazywanie wiedzy, luźna atmosfera, brak nudnej teorii, możliwość wystąpienia przed kamerą”
  • „zaangażowanie trenera, dużo ćwiczeń, było wesoło :), ciekawe metody radzenia sobie ze stresem i trudnościami podczas prezentacji”
  • „nowe zagadnienia, doskonale przygotowana Karolina :)”
  • Feedback od prowadzącej, sposób prowadzenia szkolenia – angażowanie uczestników, narzędzia wykorzystywane do szkolenia – prezentacja, filmy, nagrywanie kamerą, rekwizyty, gry, materiały szkoleniowe”
  • „aktywizowanie uczestników do działania, merytoryka powiązana z zaangażowaniem uczestników – ciągłe zaangażowanie sprawiało, że cały czas było ciekawie”
  • „przygotowanie trenera, różne formy (filmy TED, strony Cuber), warsztaty, feedback na bieżąco”
  • „szybkość z jaką minęło nam szkolenie, dobra atmosfera”
  • „całokształt, bardzo profesjonalne szkolenie, bardzo dobra prowadząca z dużą wiedzą, umiejętnością praktycznej wiedzy”

Każda prezentacja uczestnika była nagrywana kamera, a po szkoleniu uczestnicy otrzymali nagrania ze swoimi prezentacjami, aby móc dalej doskonalić swój warsztat sceniczny,

Warto inwestować w takie SZKOLENIA. Bardzo profesjonalny trener, dużo warsztatów i możliwości wykorzystania nabytej wiedzy w praktyce. Po ponad pół roku od szkolenia widzę ogromny postęp w wystąpieniach członków zespołu. Widzę też, że po takiej dawce warsztatów praktycznych osoby, które bały się występować, teraz robią to z przyjemnością.

Współpraca z firmą 4GROW i trenerem Karoliną Prusińską przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Firma jest godna polecenia ze względu na profesjonalizm i ogromne doświadczanie w tematyce szkoleń miękkich.

WięcejMniej

Judyta Witkowska
Kierownik Działu Kontrolingu
Sii Sp. z o.o.

Szkolenie: Charyzma

Zajęcia zostały bardzo wysoko ocenione przez słuchaczy. Szczególnie doceniono praktyczny wymiar wykładu, umiejętne przełożenie teorii na praktykę, kulturę osobistą oraz zaangażowanie Prowadzącego. Trener umiejętnie angażował uczestników do udziału w warsztacie. Potrafił zainteresować tematyką oraz zbudować treści szkolenia tak, aby były przydatne w pracy zawodowej słuchaczy.

Pan Mateusz jest wysokiej klasy specjalistą-praktykiem. Posiada wszystkie cechy, którymi powinien oznaczać się wykładowca, szkoleniowiec, trener. Pasja, inspiracja i zaangażowanie. Z pełną satysfakcją polecam pana Mateusza Dąbrowskiego każdej firmie, jak i instytucji pragnącej podnieść kwalifikacje swoich pracowników.

WięcejMniej

Dr. Hab. Adam Szymaniak
Kierownik Studiów Podyplomowych
Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Szkolenie: MS PowerPoint

Zdecydowaliśmy się na współpracę z 4GROW, ponieważ jako jedyna firma zaoferowała szkolenie łączące techniczną znajomość funkcjonalności programu Ms PowerPoint z praktycznymi aspektami tworzenia atrakcyjnych i efektywnych biznesowo prezentacji. Realizacja projektu przebiegła na najwyższym poziomie pod względem organizacyjnym i merytorycznym.

Szkolenia były poprzedzone badaniem potrzeb, które pozwoliło na dostosowanie programu tak, aby w jak najlepszy sposób pomógł uczestnikom przygotować profesjonalne prezentacje zorientowane na efekt.

Trenerka dbała o dynamikę i atrakcyjność przebiegu szkolenia, osiągając duży poziom zaangażowania uczestników, którzy w ankietach poszkoleniowych doceniali miłą atmosferę, dużo ćwiczeń praktycznych i różne formy warsztatowe.

Rekomenduję firmę 4GROW i trenerkę Monikę Dąbrowską, jako profesjonalnego partnera biznesowego w zakresie usług szkoleniowych.

WięcejMniej

Mariola Wilkowska
Specjalista ds. szkoleń
Budimex S.A.

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna

Sabina Dąbrowska-Olbryś, z ramienia firmy 4GROW przygotowała i przeprowadziła w naszej firmie szkolenie z obszaru „Psychologia Przywództwa – Komunikacja Interpersonalna”, w dniach 30.11-01.12.2017r. Uczestnikami szkolenia byli menadżerowie z różnych pionów naszej organizacji.

Program szkolenia obejmował:

Style, preferencje i wyzwania w komunikacji wynikające z różnych typów osobowości, w kontekście współpracy oraz ról przywódczych.

  • Poznanie dominujących elementów osobowości i stylu komunikacji uczestników.
  • Bariery w komunikacji i techniki radzenia sobie z nimi.
  • Strategie komunikacji ukierunkowane na ramę rozwiązania.
  • Trójkąt dramatyczny – jak wyłapać w komunikacji symptomy „prześladowcy”, „ofiary” i „ratownika”.
  • Analiza Transakcyjna – model różnych pozycji i percepcji wg. Berne’a – jak wygląda komunikacja z pozycji „rodzica”, „dziecka” i „dorosłego”, kiedy i w jaki sposób świadomie wykorzystywać poszczególne pozycje, aby uzyskać pożądany efekt rozmowy.
  • Techniki konstruktywnej komunikacji zwrotnej i egzekwowania, metody komunikacji dorosły – dorosły.
  • Neurolingwistyka komunikacji i metamodel.
  • Pytania coachingowe jako narzędzie budujące odpowiedzialność i zaangażowanie.

W ankiecie satysfakcji szkolenie otrzymało średnią ocenę ogólną 4,88 (w skali 1-5).

Opinie uczestników były tylko pozytywne, cenili sobie pozyskana wiedzę oraz warsztatowy, interaktywny sposób prowadzenia szkolenia, kompetencje Trenerki oraz zbudowaną przez nią atmosferę.

Z mojej strony, szczególnie doceniam to, że Trenerka dostosowała się do potrzeb całej grupy. Sposób, w jaki omawiała funkcjonowanie poszczególnych narzędzi, pozwolił na zbudowanie zaufania wszystkich uczestników, a co za tym idzie, na bardzo konstruktywne dyskusję.

Dowodem powyższego są poniższe komentarze uczestników:

„Jasny przekaz, wizualizacje, jasne reguły, profesjonalne podejście, przekonała mnie do siebie jako praktyka – przykłady i odpowiedzi na nasze pytania były konkretne i przekonujące; śiwtnie odnajdowała się w przykładach naszych, dzięki czemu nam było łatwiej współpracować. Ogólnie jeden z lepszych trenerów z jakim dotychczas współpracowałam. I jedno z trzech świetnych szkleń na jakich byłam w ciągu 17 lat mojej pracy zawodowej????”

„Szkolenie oceniam bardzo dobrze, ponieważ cechowało je:
- dużo przykładów (również z jej życia prywatnego)
- gadżety ułatwiające zapamiętywanie tego co przedstawia
- bardzo jasne i klarowne wyrażanie myśli i przekazywanie wiedzy
- bardzo jasne i klarowne wyrażanie myśli i przekazywanie wiedzy
- duża interakcja z grupą podczas przekazywania wiedzy i obserwowanie naszej uważności, przerwy w razie potrzeby
- i przede wszystkim wzięcie pod uwagę potrzeb uczestników i przygotowanie szkolenia pod te potrzeby”

Z pełną świadomością rekomenduję firmę 4GROW i Sabinę Dąbrowską- Olbryś, jako godnego partnera biznesowego w zakresie usług szkoleniowych.

WięcejMniej

Paweł Makowski
Continuous Manager
Amcor Flexibles Łódź