Profesjonalna obsługa klienta - Szkolenie

Wersje szkolenia: stacjonarne Warszawa | live online

Szkolenia z obsługi klienta

Nauczę Cię:

  • Jak zbudować wizerunek profesjonalisty i zjednywać sobie miłą obsługą klienta
  • Jak podczas obsługi klienta rozpoznawać potrzeby i dopasowywać właściwe dla klienta rozwiązanie
  • Jak prowadzić efektywne rozmowy w trakcie obsługi klienta, panować nad ich czasem i przebiegiem
  • Jak dostosowywać styl obsługi klienta do typów osobowości
  • Jak zyskać przychylność trudnego klienta
  • Jak rozpoznawać i neutralizować obiekcje klienta
  • Jak mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

COVID19 - jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo na sali szkoleniowej >>sprawdź

Za co uwielbiają nasze szkolenie:

Szkolenie miało charakter profesjonalny. Prowadzone było w sposób jasny. Fantastycznie zbudowana relacja przez trenera z uczestnikami. Ze szkolenia wychodzę z ugruntowaną wiedza na temat Profesjonalnej Obsługi Klienta. Tę wiedzę będę wykorzystywać każdego dnia. Szkolenie z obsługi klienta GODNE POLECENIA 

Szkolenie: Obsługa klienta przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.

Super szkolenie z obsługi klienta oraz trenerka - polecam wszystkim. Miła atmosfera, ciekawie przedstawiony temat.

Szkolenie z obsługi klienta bardzo dobrze zorganizowane, w sposób klarowny przedstawiane różne metodologie w rozwiązywaniu konfliktowych sytuacji.
 

Szkolenie: Obsługa klienta było bardzo praktyczne, trenerowi udało się stworzyć pozytywną atmosferę w grupie. Pełen profesjonalizm. Polecam.

Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie z obsługi klienta. Atmosfera sprzyjająca aktywności uczestników. Praktyczne przykłady i rozwiązania.

Inspirujące zajęcia w miłej atmosferze. Zdobyte umiejętności wykorzystam w pracy, jak i życiu prywatnym. Jeśli chcesz się przekonać, że każda sytuacja może mieć konstruktywne rozwiązanie, gorąco polecam.

Sposób prowadzenia szkolenia przez trenera umożliwił aktywne, wspólne rozwijanie wiedzy w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki temu mogłam skonfrontować swoje doświadczenie z wiedza trenera i innych uczestników, co umożliwiło mi zauważenie nad którymi elementami mojej pracy musze jeszcze popracować.

Szkolenie przeprowadzone merytorycznie, autentyczny kontakt trenera z uczestnikami, ciekawe gry pozwalające na aktywne wykorzystanie i sprawdzenie nowych umiejętności. Korzyści ze szkolenia → jak radzić sobie z trudnym klientem oraz w sytuacjach stresowych.

Dzięki szkoleniu zapoznałem się z technikami, które niewątpliwie są mi pomocne w codziennej pracy. Najbardziej wartościowymi elementami szkolenia były scenki, które uczestnicy na sobie ćwiczyli. Trener prowadzacy szkolenie zbudował koleżeńską relację z uczestnikami szkolenia. Sposób prowadzenia oceniam pozytywnie - na 9 (w skali od 0 do 10). Luźny styl prowadzenia szkolenia z miejscem na wyjaśnienie problemów, jakie napotyka konkretny uczestnik szkolenia w profesjonalnej obsłudze klienta.

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Szkolenie Obsługa Klienta jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • być profesjonalistą w dziedzinie obsługi klienta
  • rozumieć potrzeby swoich klientów i umiejętnie dobierać produkty/usługi
  • rozpoznawać typy zachowań w obsłudze klienta i dostosować do nich sposób rozmowy
  • umiejętnie prowadzić rozmowę z klientem, by przyniosła zamierzony efekt
  • mieć rzeszę stałych klientów, którzy darzą Cię zaufaniem i cenią Twoją jakość obsługi klienta
  • zachować się profesjonalnie, gdy zaskoczy Cię trudny klient lub inna niekomfortowa sytuacja 
  • mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności
  • czerpać satysfakcję z sukcesów w obsłudze klienta 

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta w szczególności zalecamy:

  • sprzedawcom
  • handlowcom
  • pracownikom BOK, helpdesk i call center
  • urzędnikom mającym kontakt z interesantem
  • pracownikom recepcji
  • pracownikom gastronomii
  • właścicielom małych biznesów usługowych i handlowych

    Jak obsługa klienta wpływa na sukces Twojej firmy? 

    szkolenie profesjonalna obsługa klienta kiedy warto Kiedy szkolenie z obsługi klienta jest konieczne?
    ____

    szkolenie profesjonalna obsługa klienta na jakie obszary wpłynie Jak to szkolenie zmienia podejście do obsługi klienta?
    ____

    Gdy Twoja obsługa klienta:

    • rozmawia w sposób nieatrakcyjny, czym zniechęca do zakupu
    • nie rozpoznaje potrzeb klienta i oferuje nietrafione produkty
    • narzuca swoje zdanie, nie słucha co klient ma do powiedzenia 
    • brzmi sztucznie, “regułkowo” przez co wzbudza u klienta podejrzliwość
    • odsyła klienta bez chęci pomocy, gdy wymaga to wyjścia poza schemat
    • daje się ponieść emocjom i wciągnąć w konflikt z klientem
    • rozmowę z klientem traktuje jako przykry obowiązek
    • nie bierze odpowiedzialności za doświadczenie klienta, nie wyciąga wniosków na przyszłość
    • godzi się na ustępstwa wobec klientów, które są niekorzystne dla firmy

     Osoba odpowiedzialna za obsługę klienta:

    • czuje się swobodnie i naturalnie w rozmowie z klientem, komunikuje się jasno i rzeczowo
    • świadomie podchodzi do swojej roli i efektów swojej pracy
    • bierze odpowiedzialność za doświadczenie klienta i wizerunek firmy
    • rozpoznaje potrzeby klienta i dobiera najlepsze rozwiązania
    • dba, by klient dobrze poznał produkt/usługę i skupił się na korzyściach 
    • wzbudza zaufanie i szacunek, dzięki czemu ma wielu stałych klientów
    • w sytuacjach konfliktowych jest opanowana i potrafi doprowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego dla obu stron 
    • swoją postawą buduje wiarygodny i korzystny wizerunek firmy
    • ma pozytywne nastawienie do pracy i dba o komfort pracy

    Program szkolenia

    Profesjonalna obsługa klienta – najnowsze trendy w Customer Experience 

    • Aktualne standardy i trendy w obsłudze klienta
    • Wyznaczniki najwyższej jakości obsługi klienta
    • Customer Experience – jak robić to dobrze 10 przykazań kultury obsługi klienta wg Tony’ego Hsieha
    • Co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą

    Obsługa klienta oparta na budowaniu relacji

    • Współczesny klient – trendy, potrzeby, zachowania
    • Decyzja o zakupie – czym kieruje się klient
    • Jak zbudować wiarygodność i zaufanie w relacji z klientem
    • Indywidualne podejście na masową skalę – jak to osiągnąć 
    • 6 sposobów wzbudzania sympatii w trakcie obsługi klienta (wg. D. Carnegie)
    • Obsługa klienta z Efektem „wow!” – skuteczne metody

    Obsługa klienta - strategia dopasowania do typu osobowości

    • Szybka ocena typu osobowości klienta (wg. Carla G. Junga)
    • Czego oczekuje od Ciebie dany typ klienta
    • Nawiązanie nici porozumienia z każdym typem osobowości
    • Jak zmienia się zachowanie każdego z typów pod wpływem stresu - „zły dzień” klienta

    Skuteczna komunikacja – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym

    • Jak przygotować się do rozmowy, by zrobić dobre wrażenie i zachęcić do współpracy 
    • Moc aktywnego słuchania – jak uniknąć błędów komunikacyjnych:
      • Jak słuchać – by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta
      • Pytania na poszczególnych etapach rozmowy
      • Skuteczna parafraza
      • Podsumowanie rozmowy – jak zrobić „ostatnie” dobre wrażenie
    • Ukryte Poziomy Komunikatów™ – jak prezentować własne intencje oraz odkrywać intencje klienta i dzięki temu budować trwałe i satysfakcjonujące relacje
    • Moc słów – obsługa klienta przez pryzmat neurolingwistyki
      • Jak wyrażać troskę i dbałość o klienta
      • Jak budować własny autorytet
      • Jakich słów użyć, a jakich lepiej unikać
      • Język pozytywny i rama rozwiązania
    • Język korzyści - jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
    • Tajemnica ‘dostrojenia się’ do klienta przez telefon
    • Obsługa klienta mailowa - jak to robić profesjonalnie?

    Obsługa „trudnego klienta" – jak zjednać sobie klienta w trudnych sytuacjach

    • Rozpoznawanie jawnego i utajonego zastrzeżenia
    • Skuteczne reakcje na zażalenia i niezadowolenie klienta
    • Obsługa klienta na „nie” - techniki zarządzania obiekcjami:
      • Sprostowanie bezpośrednie
      • Sprostowanie pośrednie
      • Kompensacja
      • Bumerang
      • 4U™
    • Co zrobić, gdy klient:
      • Jest roszczeniowy i wywiera presję
      • Jest agresywny – atakuje i używa obraźliwego języka
      • Jest arogancki, wywyższa się
      • Jest „gadułą” – nie słucha i nie daje Ci dojść do słowa
      • Manipuluje
      • Nie ma racji lub jest na „nie” do Twoich propozycji i rozwiązań

    Asertywność a obsługa klienta

    • Wyznaczanie granic i asertywna odpowiedź na atak – technika stopniowania reakcji
    • Jak powiedzieć „nie”, zachowując przy tym dobre relacje:
      • Technika Zdartej Płyty
      • Techniki Alternatywy™
      • Techniki Zawiszy™

    Obsługa klienta a zarządzanie emocjami i stresem w trudnych sytuacjach

    • Spirala emocji – jak opanować emocje klienta i własne
    • Empatia w obsłudze klienta – jak zmniejszyć poziom napięcia w rozmowie i skierować ją w stronę rozwiązania
    • Reklamacja – „formuła prezentu” w 8 krokach (Barlow J., Møller K.)
    • Przekazywanie niekorzystnych dla klienta informacji 
    • Techniki na obniżenie stresu i zwiększenie odporności na stres 

    Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty, podbij serca Klientów!

    Zapisz się na szkolenie!

    Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

    Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

     

    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Nasza jakość - Twój komfort

    DLA TWOJEJ WYGODY
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób w grupie
     

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenia z komunikacji

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie komunikacja

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    Szkolenie z komunikacji

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    komunikacja Szkolenia

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    Szkolenia komunikacja

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

    Szkolenia komunikacja

    Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

    Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie hybrydowe - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: live online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na live online nawet w ostatniej chwili!

    Trener prowadzący szkolenie z obsługi klienta

    Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

    Piotr Drozdowski

    trener, konsultant, psycholog biznesu

    Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

    Tomasz Krajewski trener 4GROW

    Tomasz Krajewski

    trener, konsultant, coach ICC

    Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

    Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

    Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

    W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

    Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

    Karolina Prusińska

    trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

    Profesjonalna obsługa Klienta zawsze jest dla niej na pierwszym miejscu. Przez wiele lat, pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkoliła pracowników różnych działów (obsługa klienta, reklamacje, windykacja) z zakresu standardów obsługi klienta. Współtworzyła standardy obsługi Klienta dopasowane do specyfiki konkretnych departamentów oraz wdrażała narzędzia do oceny jakości obsługi Klienta. Szkoliła również działy back office z zakresu obsługi Klienta wewnętrznego.

    Uczy proklienckiej postawy opartej na badaniu potrzeb, empatycznym słuchaniu, trosce i podejściu win-win. Takie samo podejście stosuje wobec swoich Klientów – dbając o jakość i profesjonalizm prowadzonych szkoleń i coachingów.

    Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Najbliższe terminy w formie live online oraz stacjonarnej:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37, 7 piętro  Zobacz na mapie

     

    Live OnlineczyStacjonarne?

    Poznaj korzyści i różnice

     
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular: 999 zł netto
    Do wyczerpania miejsc
    • Trening indywidualny 90 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
    Rodzaj szkolenia
    Mój wybór to szkolenie:

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane firmy

    Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

    Szkolenie z obsługi klienta, w którym uczestniczyłam dało mi niezmiernie dużo korzyści, między innymi elementy merytoryczne szkolenia idealnie dopasowały się do moich potrzeb oraz relacja z trenerem pozwoliła na otwarcie się przed Nim i zdobycie ogromnej dawki wsparcia. Gorąco polecam!

    Szkolenie: Obsługa klienta otworzyło przede mną niejako nową perspektywę na relacje z klientem. Zwraca uwagę na delikatność, z jaką należy prowadzić / utrzymywać kontakt z klientem, szanując jego Ego. Szkolenie nieszablonowe, poparte głęboką wiedzą.
     

    Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

    Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

    Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

    Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

    Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

     

    Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

    • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
    • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
    • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
    • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

    Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

    • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
    • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
    • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
    • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
    • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
    • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
     
    Przejdź do sekcji: Cena i terminy

     

    Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

     

    FAQ - szkolenia live online

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Skontaktuj się z nami

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

    Ania Łukasiewicz
    koordynator ds. szkoleń

    Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

    Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

    • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
    • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
    • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
    • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
    • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
    • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
    • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
    • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

     

     

    Metodologia szkolenia z obsługi klienta

     

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klientaCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina

    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze obsługi klienta
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik w obszarze profesjonalnej obsługi klienta.
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia obsługi klienta do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia profesjonalnej obsługi klienta w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi profesjonalnej obsługi klienta

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

     

     

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
    Najbliższy termin: 26-27 października 2020
    Zarezerwuj