4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Partnerskie Relacje ze Współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie Informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Współpracując z innymi działami często odpowiadasz za realizowanie potrzeb klienta wewnętrznego lub po prostu wspólnie realizujecie międzydziałowe cele lub projekty. To duża odpowiedzialność – od Waszej współpracy zależy efektywne funkcjonowanie całej firmy.

Jako ekspert w swoim obszarze doradzasz, rozwiązujesz problemy, ale też egzekwujesz, wywierasz wpływ, dajesz informację zwrotną. Jak to robić jeszcze skuteczniej, aby w atmosferze wzajemnego zrozumienia wspierać osiąganie celów  biznesowych działu i firmy?

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty szkolenia z Udzielania i Przyjmowania Informacji Zwrotnej

Czego się nauczysz:

  • Budować własny autorytet poprzez mądre, konstruktywne udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej od współpracowników / klientów wewnętrznych.
  • Krytykować pomysły współpracowników w taki sposób, żeby zamiast powodować ich niezadowolenie - zaangażować w szukanie lepszych rozwiązań.
  • Profesjonalnie prowadzić współpracownika / klienta wewnętrznego rozmową - do uświadomienia sobie przez niego i zwerbalizowania potrzeb / oczekiwań.
  • Dbać o szacunek dla siebie samego oraz partnera biznesowego, nawet w najtrudniejszych interpersonalnie sytuacjach (konflikt, zastrzeżenia, krytyka).
  • Zmieniać kierunek współpracy z problemu na rozwiązania.

Opinie o szkoleniu

Na szkoleniu poznałem techniki prowadzenia rozmów. Nauczyłem się uwypuklania ważności treści na „TAK” oraz wychwytywać błędne używanie treści na „NIE”. Szkolenie pozwoliło mi uświadomić sobie, ile zależy od nas w relacjach z Klientem. Trener zbudował fajną relację, co pozytywnie wpłynęło na komunikację z grupą. Fajne szkolenie z obsługi klienta prowadzone w partnerskim stylu.

Karolina Prusińska jest bardzo zorganizowana. W szkoleniach jest bardzo otwarta i ma dużą wiedzę. Stworzyła fantastyczne warunki do ćwiczeń (czyt. atmosferę). Do każdego z uczestników podchodzi z szacunkiem i dużą otwartością, a przy tym ma bardzo dużą wiedzę w temacie szkoleń/psychologii :) :) :)

Weź udział w szkoleniu

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Program szkolenia

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

 

1. Informacja zwrotna - jak aktywnie wpływać na dobrą współpracę

  • Techniki udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej – czyli w jaki sposób wpływać na zmianę zachowania współpracownika.
  • Technika krytykowania pomysłu - czyli jak krytykować cudze pomysły bez "podcinania skrzydeł".
  • Pozytywna intencja i język korzyści – czyli jak zwiększyć szansę na otwartą rozmowę.
  • Jak partnersko mówić o swoich oczekiwaniach i proponować rozwiązania.
  • W jaki sposób pozyskiwać dla siebie informację zwrotną - tak, by wzmacniać własny autorytet i budować partnerskie relacje?

2. Gdy pojawiają się obiekcje - jak radzić sobie z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta wewnętrznego / współpracownika

  • Techniki zarządzania obiekcjami:
    • Autorska technika EGO™
    • Bumerang
    • Kompensacja
  • Trening konstruktywnego reagowania na niekonstruktywną krytykę i zastrzeżenia - nauczysz się jak nawet w najtrudniejszych sytuacjach zbudować porozumienie i pozytywną relację ze współpracownikami. 

3. Biznes Partner w praktyce - jak budować relację partnerską i autorytet

  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów.
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji naszego rozmówcy – czyli jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o drugą osobę oraz budować własny autorytet.
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane przez nas błędy w kontakcie z partnerem biznesowym / klientem wewnętrznym.
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania z ramą rozwiązania.

Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty,
podbij serca Współpracowników i Klientów Wewnętrznych!

Zapisz się na szkolenie!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2021-10-27 - 2021-10-27

Partnerskie Relacje ze Współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie Informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

Jednodniowe szkolenie skoncentrowane wokół tematów udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej - narzędzia i trening.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj

Metodyka szkolenia z informacji zwrotnej

  • Szkolenie z informacji zwrotnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu z informacji zwrotnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Oblicz cenę

Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Kurs profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z informacji zwrotnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia obsługa klienta wewnętrznego

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 60 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

obsługa klienta Szkolenia

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

zarządzanie relacjami z klientem szkolenie

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Szkolenia z obsługi klienta wewnętrznego

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Zarezerwuj szkolenie

Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”

A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 9 osób na sali
 

 

Przekonaj się o naszej jakości -

Zarezerwuj szkolenie!

 

Trenerzy prowadzący szkolenie 

 

 

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego.

Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem  w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej.  Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Profesjonalna obsługa Klienta zawsze jest dla niej na pierwszym miejscu. Przez wiele lat, pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkoliła pracowników różnych działów (obsługa klienta, reklamacje, windykacja) z zakresu standardów obsługi klienta. Współtworzyła standardy obsługi Klienta dopasowane do specyfiki konkretnych departamentów oraz wdrażała narzędzia do oceny jakości obsługi Klienta. Szkoliła również działy back office z zakresu obsługi Klienta wewnętrznego.

Uczy proklienckiej postawy opartej na badaniu potrzeb, empatycznym słuchaniu, trosce i podejściu win-win. Takie samo podejście stosuje wobec swoich Klientów – dbając o jakość i profesjonalizm prowadzonych szkoleń i coachingów.

Małgorzata Serwa psycholog biznesu 4GROW

Małgorzata Serwa

trener, konsultant, psycholog biznesu

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z prezentacji, wystąpień publicznych, szkoleń z obsługi klienta, sprzedażowych oraz z zakresu kompetencji miękkich w biznesie takich jak: wywieranie wpływu i perswazja, asertywność, zarządzanie emocjami i stresem, zarządzanie czasem.

Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu dedykowanych programów szkoleń, m.in. Akademii Sprzedaży dla różnorodnych firm, w tym dla międzynarodowych firm z branży FMCG.

Organizowała oraz występowała podczas ogólnopolskich konferencji dla 800, 2500, a nawet 3000 osób. Przygotowała i prowadziła gale rocznicowe dla polskich i międzynarodowych firm, między innymi: w Dubaju, Turcji, Włoszech oraz Grecji.

 

Poznaj nas osobiście:)

Dołącz do szkolenia!

Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

Najbliższe terminy dla wybranego wariantu w formie live online i/lub stacjonarnej:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

 

Live OnlineczyStacjonarne?

Poznaj korzyści i różnice

 
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
Cena Regular: 899 zł netto
Do wyczerpania miejsc
  • Trening indywidualny 60 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
Rodzaj szkolenia
Mój wybór to szkolenie:

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane do faktury

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Informacji zwrotnej?

Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie z obsługi klienta, nieszablonowe. Mała grupa, odpowiednie tempo szkolenia, merytorycznie, profesjonalnie. Dobra atmosfera i relacja z prowadzącym.
 

Jestem zadowolona ze szkolenia z obsługi klienta w którym uczestniczyłam. Podobał mi się sposób, w jaki prowadziła je trenerka. Dzięki temu, że grupa była bardzo mała mogłyśmy przerobić sporo ćwiczeń praktycznych, popróbować różne techniki związane z przykładami z pracy codziennej. Treść teoretyczna została przez trenerkę przekazana w sposób interesujący. Dodatkowy plus za znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy przekazywaniem treści merytorycznych a ćwiczeniami praktycznymi.

Korzystając ze szkolenia: Obsługa klienta 4GROW byłem całkowicie zaskoczony jego formą prowadzenia. Była ona całkowicie inna od tej, jaką znałem ze szkoleń, w których do tej pory uczestniczyłem. Dzięki temu było ono bardziej efektywne dla mnie. Relacja zbudowana przez trenera z uczestnikami była wyjątkowa, pozytywnie wpływająca na sposób nauczania. Myślę, że dzięki temu szkoleniu wiele ulegnie zmianie na lepsze, co pozwoli mi na osiągnięcie wielu, do tej pory niedostępnych dla mnie rzeczy.

Szkolenie obsługa klienta zostało poprowadzone w sposób przeze mnie oczekiwany. Poznane narzędzia i techniki przydadzą się wszystkim tym, którzy mają kontakt zarówno ze współpracownikami, jak i kontrahentami. Szkolenie polecam! Trener posiadał odpowiednią wiedzę, którą potrafił przekazać w interesujący sposób.

Bardzo dobre, merytoryczne szkolenie.

Trener przekazał w łatwy sposób wiedzę merytoryczną. Technika alternatywy daje duże możliwości w kontaktach z klientem. Zaskakujący był wstęp i pobudzanie do myślenia. Trener zbudował relację swobodną, ale pokazującą kto jest szefem. Styl trenera był odpowiedni do zakresu i merytoryki.
 

Szkolenie: Obsługa klienta efektywne i przydatne w mojej pracy. Metody szkoleniowe efektywne. Treść szkolenia przedstawiona w sposób bardzo interesujący. Szkolenie ciekawie zaskakujące. Relacje z Trenerem bardzo dobre, sposób prowadzenia ciekawy, zaskakujący. Trener – osoba ciepła, kulturalna, kompetentna.

Szkolenie: Obsługa klienta przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.

Szkolenie odbyło się, mimo, iż tylko dwóch uczestników się na nie zgłosiło. Brawo za taką postawę. Szkolenie: Obsługa klienta było dobrze przemyślane, prowadzone w przyjaznej atmosferze, w trybie warsztatów. Dużo ćwiczeń praktycznych, scenek do odgrywania. Każda minuta spędzona na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego klienta biznesowego.

Naprawdę profesjonalne szkolenie z obsługi klienta, pełne przydatnych wskazówek, nie tylko do wykorzystania w pracy. Dużo ćwiczeń praktycznych, indywidualne podejście do problemów każdego z uczestników. Pani trener trafnie punktowała nasze wady jak i zalety i dawała praktyczne wskazówki i uwagi do dalszego rozwoju.

Weź udział w szkoleniu

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w Warszawie

Gabriela Majchrzyk
Koordynator ds. szkoleń otwartych

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

Aleksandra Jastrzębska
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

Sprawdź jak obsłużymy Ciebie!

 

 

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner – kto to taki i jak o niego dbać?

Mimo większej świadomości znaczenia relacji z Klientem zewnętrznym - odbiorcą produktu, rola profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnerów wciąż jest niedoceniana. Badania potwierdzają, że to, jak czujemy się w organizacji zależy głównie od naszych relacji z Klientami wewnętrznymi, biznes partnerami. Są nimi wszystkie osoby pracujące wewnątrz tej samej organizacji, świadczące wobec siebie różnego rodzaju usługi. Są to również pracownicy zaangażowani na różnych etapach w proces tworzenia oferty rynkowej czy usług, których ostatecznym odbiorcą jest rynek. Dlatego szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner” skierowane jest do każdego pracownika.

Podczas szkolenia z obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera dostrzeżesz, że działy w Twojej firmie - marketing, sprzedaż, księgowość, HR, logistyka, IT, finanse… to podsystemy jednego organizmu, jednak każdy z nich rządzi się innymi zasadami, zwyczajami, może mieć odmienne priorytety i interesy. Brak umiejętności obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera widać często w codziennych trudnościach ze współpracą. Księgowość potrzebuje zamknąć rok finansowy, a tzw. „biznes” nie kwapi się do opisania faktur,  IT zamiast wdrażać nowe systemy, pomaga pracownikom „włączyć komputer”, marketing nie może zrealizować nowego pomysłu, bo IT mówi, że się „nie da”, HR walczy z menedżerami o terminowe dostarczanie celów pracowników, logistyka nie może wyegzekwować danych od sprzedaży, która zajęta jest „sprzedażą”, „sprzedaż” ma zmniejszoną efektywność przez nieodpowiednią logistykę…Umiejętności zdobyte podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnera pozwoliłyby znacznie zmniejszyć ilość konfliktów w pracy.

Jak możesz zadbać o relacje wewnątrz firmy?

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego – biznes partnera wymaga tyle samo zaangażowania i podobnych umiejętności, co budowanie relacji z Klientem zewnętrznym. Oto tylko kilka z kluczowych kompetencji, dzięki którym wzrośnie Twoja efektywność w pracy:

  • KOMUNIKACJA: szczególnie aktywne słuchanie, badanie potrzeb, dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej. To wszystko sprawia, że w obsłudze Klienta wewnętrznego biznes partnerzy wspólnie wspierają rozwój całej organizacji, pomimo pewnych różnic interesów i poglądów.
     
  • BUDOWANIE AUTORYTETU: Świadome budowanie pozytywnego wizerunku to ważna strategia w obsłudze Klienta wewnętrznego – biznes partnera. Dzięki niej możesz wpłynąć na realizację celów biznesowych zespołu i jego członków. Autorytet wspiera m.in. odpowiedni dobór słów, mowa ciała, a także egzekwowanie, czy zachowania asertywne.
     
  • ASERTYWNOŚĆ, czyli wyznaczanie i obrona granic, które nadają relacji pewną ramę. Podobnie, jak handlowiec może nie zgodzić się na mało atrakcyjne warunki Klienta, pracownicy nie powinni akceptować zachowań kolegów, które utrudniają im pracę, np. jeśli co pół godziny do kadr przychodzą interesanci, niemożliwe staję się wykonanie rozliczenia, które ma być gotowe na koniec miesiąca. Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera wypracujesz z nami rozwiązania, które pozwolą Ci w takich sytuacjach zadbać o własny komfort i efektywność bez straty relacji, czy popsucia atmosfery w pracy.

Dbałość o obsługę Klienta wewnętrznego - biznes partnera przynosi zysk nie tylko wewnątrz firmy. Jest to początek procesu tworzenia jakości ukierunkowanej na Klienta zewnętrznego. To oznacza, że dostarczanie najlepszych usług współpracownikom jest niezbędne do dostarczenia Klientom zewnętrznym usług na takim samym poziomie.
Podstawą stworzenia jakości przez organizację na zewnątrz jest stworzenie jej wewnątrz!

Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

Zapisz się na szkolenie!
Najbliższy termin: 27 października 2021
Zarezerwuj

Exit popup block

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane