4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 PL Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane
menedżer skutecznie zarządzający zespołem

Szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników w pigułce

Wersje szkolenia: online | stacjonarne | otwarte | zamknięte: Warszawa / Polska

Motywacja pracownika  ↑ 300%

Skuteczne zarządzanie zespołem i motywowanie takie generuje wzrosty zaangażowania pracowników i poprawia efektywność pracy zespołu. Szkolenia w 4GROW zmienią Twoje dotychczasowe przekonania na temat zarządzania i motywowania o 180 stopni.

   33 = 17 + 10 + 6

Podczas szkolenia dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania zespołu.
Twoje zadanie to wdrażać. I zbierać plony.

   4,96 ♥ / 5

Taka jest średnia ocena satysfakcji 395 uczestników 60 edycji szkolenia z zarządzania zespołem w skali 1-5, z ostatnich trzech lat.

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Efekty szkolenia

Podczas szkolenia z Zarządzania zespołem nauczysz się:

  • Jak motywować pracowników, inspirować i angażować zespół, zwłaszcza niefinansowo.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Delegowania celów i zadań, i tego jak efektywnie przekazywać polecenia.
  • Sprawiedliwego rozliczania, oceniania efektów pracy pracownika i kontroli realizacji zadań.
  • Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
  • Rozwijania zespołu i usamodzielniania go w rozwijaniu się, aby zwiększyć efektywność pracy zespołu.
  • Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni, a także rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego.
  • Jak zarządzać zespołem poprzez wartości lidera i wartości firmowe oraz poznasz metody szkolenia zarządzania wartościami pracownika i zespołu.

Nasze szkolenia z zakresu motywowania pracowników, zarządzania zespołem są oparte na praktycznych narzędziach, gotowych do zastosowania przez Ciebie, takich jak: skuteczne przekazywanie zadań, celów, metody skutecznej motywacji czy efektywne budowanie autorytetu, których używamy aby zwiększyć efektywność zarządzanej grupy!

Oni już skorzystali ze szkolenia – jakie mają wrażenia?

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów z zakresu zarządzania zespołem. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Podczas szkolenia z Zarządzania zespołem odkryłam, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić to szkolenie motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.

Szkolenie z Zarządzania zespołem i motywowania w 4GROW wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.

Więcej opinii ze szkolenia >>

 

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Wybierz optymalny wariant szkolenia

Jeśli szukasz szkolenia z zarządzania zespołem w pigułce - jesteś w dobrym miejscu:) Przedstawimy Ci metody na skuteczne przekazywanie zadań, poznasz sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych, kontroli realizacji zadań oraz dowiesz się jakie są metody skutecznej motywacji, aby zwiększyć efektywność zarządzanej grupy, pokażemy praktyczne przykłady jak zarządzać zespołem i motywować pracowników.
Jeśli szukasz szkolenia bardziej rozbudowanego niż Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników w pigułce, czyli takiego, w którym zyskasz więcej narzędzi menedżerskich, które będą odpowiadały Twoim aktualnym wyzwaniom menedżerskim w trudnych sytuacjach, wybierz odpowiedni poziom Akademii Menedżera poniżej.

Nie masz pewności, który poziom szkolenia w ramach Akademii Menedżera wybrać?
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!

Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!

Zrób Test Menedżerski z rekomendacją poziomu szkolenia!

Pobierz program: pdfpdf

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i otrzymasz praktyczne narzędzia do motywowania, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak z nich korzystać w procesie motywowania? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pracowników z różnych pokoleń X/Y/Z?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by skutecznie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczymy Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy uczestnik przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować - sposoby na skuteczne przekazywanie zadań, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać, aby efektywnie przekazywać polecenia, w zależności od: efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

  • organizowanie
  • delegowanie
  • motywowanie
  • rozliczanie

Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Określanie celów i zadań
  2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
  4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
  5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
  7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zarezerwuj miejsce!

Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Terminy szkoleń z zarządzania zespołem

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2024-10-17 - 2024-10-18

Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

To szkolenie dla początkującego menedżera dzięki któremu zbudujesz autorytet, zaczniesz skuteczniej komunikować się z pracownikami i delegować oraz podniesiesz swoją efektywność osobistą
Warszawa Zarezerwuj
2024-11-14 - 2024-11-15

Poziom II: Efektywny biznesowo menadżer

Na II poziomie Akademii Menedżera nauczysz się otrzymywania naturalnej motywowacji pracownika, oraz zaawansowanych technik delegowanie, ocenianie, egzekwowanie, dzięki którym podniesiesz efektywność zespołu.
Warszawa Zarezerwuj
Do uzgodnienia

Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
2024-11-14 - 2024-11-15

Poziom II: Efektywny biznesowo menadżer

Na II poziomie Akademii Menedżera nauczysz się otrzymywania naturalnej motywowacji pracownika, oraz zaawansowanych technik delegowanie, ocenianie, egzekwowanie, dzięki którym podniesiesz efektywność zespołu.
Warszawa Zarezerwuj
2024-11-21 - 2024-11-22

Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników w pigułce

To szkolenie obejmuje zagadnienia 4 funkcje zarządzania zespołem: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Warszawa Zarezerwuj

6 benefitów, którymi wygrywamy z konkurencją!

zarządzanie zespołem szkolenia

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje Ci optymalną ścieżkę rozwoju

szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym 

szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Szkolenie z motywowania pracowników

Dostęp do platformy online.4grow.pl

Szkolenie motywowanie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Szkolenia zarządzanie zespołem

Treningi grupowe po szkoleniu

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój i jak zarządzać i motywować pracowników!

Trenerzy

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

Więcej Mniej
Agnieszka Wąsik-Walczak dyrektor zarządzający, trener, coach

Agnieszka Wąsik-Walczak

dyrektor zarządzający, trener, coach, konsultant DISC

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku  międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.

Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas   – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.

Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.

Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.

Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

Więcej Mniej

Metodyka szkolenia

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

Wiedza i niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania są prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Podczas szkolenia dostaniesz materiały szkoleniowe oraz pokażemy praktyczne przykłady ćwiczeń i narzędzia m.in. na skuteczne przekazywanie poleceń oraz jak motywować pracowników (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Jednym z benefitów szkolenia jest dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

Twój komfort w wygodnych fotelach!

Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 10 osób na sali szkoleniowej
 

Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenia z Zarządzania zespołem?

Bardzo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie, obfitujące w ciekawe przykłady z życia i biznesu oraz liczne ćwiczenia utrwalające przekazywaną wiedzę i poznawane techniki. Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników w 4GROW jest idealne nie tylko dla dłużej pracujących na stanowisku lidera zespołu, ale i „świeżych” (takich jak ja).

Szkolenie Zarządzanie zespołem i motywowanie polecam dlatego, że zakres tematu jak i dogłębność w pełni pokrywa moje oczekiwania, nawet w niektórych obszarach przekracza. Poza tym super atmosfera, ogrom materiałów i przykładów z życia. Gorąco polecam!

Korzyścią ze szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie pozafinansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie Motywowanie i Zarządzanie Zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

 

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

Wariant szkolenia:

Terminy i forma szkolenia:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

 

Liczba uczestników:

rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
Cena Regular:
Do wyczerpania miejsc
2 090 zł netto
  • Trening indywidualny 90 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Nielimitowany dostęp do platformy online 4GROW gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane do faktury

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

kontakt 4GROW

Chcesz szkolenie dla większej grupy ( >5 osób)?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
kontakt - pytania

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenia otwarte: stacjonarne

stacjonarne realizujemy w Warszawie

kontakt
Adrianna Ostrowska
Koordynator ds. szkoleń otwartych

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

kontakt
Agata Smykla
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak wybrać najlepsze szkolenie z zarządzania zespołem?

Jak poprzez test zmierzyć poziom kompetencji zarządzania zespołem?

Czy jeśli jeszcze nie zarządzam, szkolenie z zarządzania zespołem ma sens?

Blog - przeczytaj artykuły dotyczące zarządzania zespołem

4GROW https://4grow.pl
https://4grow.pl/sites/default/files/logo.png

Czy menedżer powinien stosować w zarządzaniu zespołem narzędzia coachingowe?

rozmowa z menedżerem
https://4grow.pl/sites/default/files/styles/blog_page_image/public/2024-07/Jak%20utrzyma%C4%87%20dobre%20wra%C5%BCenie.jpg

Najnowszy raport „Employee experience w polskich firmach” opracowany przez AON nie pozostawia

4GROW https://4grow.pl
https://4grow.pl/sites/default/files/logo.png

Zarządzanie zespołem - 5 wskazówek jak budować zaangażowanie w zespole

zarzadzanie zespolem
https://4grow.pl/sites/default/files/styles/blog_page_image/public/2024-03/12.jpg

Praca nad budowaniem zaangażowania pracowników ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia osiągnięcia

4GROW https://4grow.pl
https://4grow.pl/sites/default/files/logo.png

Jak skutecznie motywować pracowników?

inspiracja
https://4grow.pl/sites/default/files/styles/blog_page_image/public/2024-07/Inspiracja.jpg

Dlaczego właściciele dużych firm angażują się w rozwijanie dojrzałego przywództwa i angażującego