Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników

   300%

Potwierdzone w badaniach - o tyle są wyższe zaangażowanie i motywacja pracowników, gdy przełożony  odpowiednio zarządza zespołem. W tym szkoleniu zmienimy Twoją dotychczasową percepcję zarządzania i motywowania o 180 stopni.

   33

Dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania pracowników. Twoje zadanie po szkoleniu to wdrażać. I zbierać plony.

   4,95

Taka jest średnia ocena satysfakcji uczestników tego szkolenia w skali 1-5, za zeszły rok.

Pewnie dlatego nasi uczestnicy mówią, że...

to było najlepsze szkolenie w jakim brali udział.

Sprawdź ich opinie poniżej!

Czego nauczysz się na szkoleniu

  • Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
  • Budowania współpracującego ze sobą i wspierającego się zespołu w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
  • Delegowania celów i zadań.
  • Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
  • Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.

Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

zarządzanie zespołem Szkolenia

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia zarządzanie zespołem

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenia z zarządzania zespołem

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie motywowanie pracowników

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenie motywowanie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Kto prowadzi szkolenie z zarządzania zespołem?

 

 

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR,  w 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
 

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Praktyk zarządzania - menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj, jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.
Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.
Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.

Program szkolenia 

1. Jak motywować pracowników wg. najnowszych trendów 3.0?

  • Budowanie zaangażowania wśród pracowników
    Uczestnicy dostają eksperymentalne zadanie do wykonania i … nie chcą go wykonać. Eksperyment jest tak skonstruowany, żeby każdy doświadczył na sobie czynników, które powodują, że nie chcesz się angażować, czyli podejmować działań, zgłaszać rekomendacji, pomysłów. Następnie dostajecie narzędzia do budowania zaangażowania i jednocześnie przechodzicie przez nie sami, w wyniku czego angażujecie się sami z siebie w zadanie, w które na początku nie chcieliście się zaangażować. Doświadczacie na sobie wpływu narzędzi, dzięki którym zaangażowaliście się – co jest najlepszym dowodem ich skuteczności.
  • Motywatory pozafinansowe - eksperyment
    Poprzez własne doświadczenie przekonujesz się, jakie są najsilniej działające motywatory. I podwyżki tam nie ma, a jeśli jest - to na szarym końcu. Uczestnicy wypracowują z innymi gotową listę uniwersalnych, silnie inspirujących i pobudzających motywatorów.
  • Studium przypadku
    Uczestnicy wcielają się w członków zarządu pewnej firmy, których zadaniem jest wypracowanie sposobu na podniesienie motywacji załogi firmy oraz zmotywowanie pracownika-talentu z roszczeniami. Przebieg jest tak skonstruowany, byście mieli okazję do skonfrontowania się ze swoimi ograniczającymi przekonaniami na temat motywowania, systemu motywacyjnego oraz inspirowania oraz byś na końcu doszedł do właściwego rozwiązania, z którym w pełni się utożsamisz.
  • Czynniki psychiczne motywowania
    Czym jest motywacja? Od czego zależy? Jak ją wzbudzić? Podnosić? Przeprowadzę Cię przez eksperyment, w którym odkryjesz na sobie jakie czynniki psychiczne kierują Twoją motywacją i które z nich wpływają długotrwale na motywację, mając dzięki temu świadomość, na które czynniki psychiczne pracownika możesz wpływać, gdy nie ma gotowych motywatorów „pod ręką”.  Przeprowadzę Cię przez psychologiczne podłoże procesu motywacji tak, że zrozumiesz to niby proste zagadnienie na takim poziomie, który pozwoli Ci swobodnie posługiwać się motywacją w dowolnym obszarze życia.
  • Motywowanie zaawansowane – Matryca Motywacji
    Dostajesz potężne coachingowe narzędzie do systematycznych, prostych rozmów motywacyjnych, dzięki którym sprawdzisz poziom motywacji pracownika, zapobiegniesz frustracjom i wypaleniu oraz zadbasz o motywację pracownika. Ćwicząc autentycznie na sobie Matrycę Motywacji odkrywasz jak wiele jest motywatorów niefinansowych, na które nigdy sam byś nie wpadł.
  • Nagrody, premie, podwyżki i system motywacyjny
    – jakie i jak stosować by nie zabić motywacji wewnętrznej?

    Bardzo często mylne rozumienie systemu motywacyjnego przez menadżera powoduje, że podejmuje on niewłaściwe decyzje w stosowaniu nagród, premii i podwyżek nieświadomie zabijając motywację wewnętrzną pracownika. Dowiesz się z najnowszych badań nad motywowaniem, czym jest tak naprawdę prawdziwa nagroda o funkcji motywacyjnej, jakie są rodzaje nagród i które nie zabijają motywacji wewnętrznej oraz jak kiedy premie i nagrody materialne nie zabijają motywacji wewnętrznej.
  • Jak wzbudzać w pracowniku motywację wewnętrzną i samomotywowanie się?
    Co zrobić, by pracownik nie czekał na moment zakończenia pracy „z zegarkiem na ręku” i nie traktował pracy tylko jako sposób na zarabianie pieniędzy? Jak sprawić, by pracownik sam z siebie chciał realizować cele i utożsamiał się z nimi, z działem i z firmą? Jak wzbudzać w pracowniku postawę właścicielską?
  • Motywowanie na poziomie mistrza – coachingowy Algorytm Motywowania 4GROW™
    A co gdy menadżer nie jest w posiadaniu/możliwości zastosowania motywatorów zgłoszonych przez pracownika lub zaspokojenia jego potrzeb, oczekiwań? Co zrobić, gdy pracownik nie wie czego chce – potrafi tylko komunikować się z ramy problemu, niezadowolenia? Czas na niestandardowe narzędzia – nasz autorski, coachingowi Algorytm Motywowania 4GROW™, dzięki którym menadżer schodząc do głębokich poziomów psychicznych pracownika, odkryje razem z nim satysfakcjonujące alternatywne motywatory. Właśnie o efektach zastosowania Algorytmu napisała jedna z naszych uczestniczek, Aneta Kozłowska, w opinii „Twój pracownik przychodzi z prośbą o podwyżkę, a wychodzi z zadaniem zaplanowania nowego projektu i w dodatku jest to dla niego satysfakcjonującym zakończeniem rozmowy - umiejętność skutecznego kierowania rozmową zdobywa się na szkoleniach w 4GROW :))). Polecam.”

2. Jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą, egzekwującą oraz zwalniającą?

Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach, a nawet zwalniania. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:

  • FUKO - szybka technika, gdy brakuje Ci czasu.
  • 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o cel jak i o relację.

3. Jak rozwijać i usamodzielniać pracowników?

  • Feedback - delikatne rozwijanie zaangażowanego pracownika
    Czyli jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie skorygować obszar rozwojowy lub wzmocnić obszar silny.
  • Informacja zwrotna – ukierunkowane, szybsze rozwijanie pracownika
    Czyli jak rozmawiać z pracownikiem, gdy nie mamy czasu i nie chcemy ryzyka błędu. A także jak wzmacniać pracownika z dużą potrzebą chwalenia.
  • Z-PZU - coachingowa rozmowa korygująca
    Czyli jak w sytuacji popełnionego błędu doprowadzić pracownika do autorefleksji i modelować postawę wyciągania wniosków, rekomendowania zmian, udoskonaleń oraz brania odpowiedzialności pod postacią konkretnych czynów.
 

4. Jak delegować, rozliczać i oceniać efektywność pracownika?

Irytujesz się czasami, że pracownik nie wykonuje Twoich poleceń albo wykonuje je nie tak jak powinien? Zastanawiasz się jak go ocenić? A jak go już oceniasz, on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić takie sytuacje, zmieniając swój sposób delegowania!

  • Błędy w delegowaniu
    Przekonasz się na własnym doświadczeniu, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie celów i zadań. Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Udoskonalony model delegowania
    Poznasz model delegowania celów i zadań SMART-UP, dzięki któremu możliwe jest "Zarządzanie przez cele" motywujące i dające szansę na sukces oraz przećwiczysz go na realnym celu dla Twojego pracownika. 
  • Sprawiedliwa ocena okresowa
    Dostaniesz technikę do sprawiedliwej oceny pracownika, gdy z różnych powodów cele, zadania nie były zdelegowane poprawnie.

5. Jaki wybrać styl zarządzania zespołem i motywowania pracowników?

Nie ma lepszego lub gorszego stylu zarządzania zespołem, menedżer nie powinien mieć swojego "ulubionego" - menedżer powinien mieć repertuar wszystkich stylów zarządzania i wybierać ten, który jest w danym momencie adekwatny. Otworzę Ci oczy na to, jaki styl zarządzania stosować w zależności od pracownika i sytuacji oraz jak budować wizerunek lidera. Poruszę kilka bardzo ważnych modeli:

  • Rola lidera i różnice między poziomami leadershipu (poziomami kompetencji menadżerskich)
  • 4 funkcje zarządzania zespołem
  • Coachingowy styl zarządzania
  • Style kierowania Blake'a-Mouton
  • Zarządzanie sytuacyjne Hersey'a-Blancharda

Od kierownika do przywódcy/lidera
Odmieniamy klasyczne podejście do zarządzania, polegające na wyposażaniu w wiedzę, zadania, egzekwowanie ich i rozliczanie z nich. Zaszczepiamy coachingowy styl zarządzania i podejście do pracownika, dzięki którym pracownik nie tylko podąża za liderem, ale też staje w jednej linii z nim. A przez całe szkolenie, będę dawać Ci wskazówki dotyczące tego, co możesz udoskonalić w swoim sposobie mówienia, mowie ciała i słowach, których używasz - tak, aby Twoi pracownicy jeszcze częściej myśleli o Tobie "hmm, prawdziwy lider!"

6. Jak budować zespół odpowiedzialny, współpracujący i utożsamiający się z firmą?

Zespół to nie zbiór jednostek realizujących swoje cele. Zespół to zbiór jednostek realizujących wspólny cel, inspirujących się nawzajem, kontrolujących się nawzajem, odpowiadających przed sobą nawzajem, pomagających sobie. Członkowie prawdziwego zespołu troszczą się o wspólne dobro, jakim jest firma w sensie materialnym i niematerialnym. Wychodzą z inicjatywą działań ukierunkowanych na rozwijanie firmy, ponieważ utożsamiają się z nią. Traktując firmę jak własną, czują się za nią odpowiedzialni.

Dostaniesz ode mnie narzędzia i rozwiązania do budowania takiego zespołu. Prawdziwego zespołu. Narzędzia, które my stosujemy w 4GROW - my, to znaczy wszyscy członkowie zespołu. Przetestowane i pięknie działające.

Narzędzia dzięki którym pracownicy :

  • otworzą się wobec siebie, będą ufać sobie i polegać na sobie.
  • będą wchodzić w konstruktywne spory, będą potrafili i chcieli dawać sobie korygujący feedback, mówić prawdę, nawet tą najtrudniejszą i będą potrafili mówić o swoich błędach, na forum - tak żeby wszyscy się na nich uczyli.
  • będą wychodzili z inicjatywą - pomysłów, działań, usprawnień.
  • poczują odpowiedzialność za swój obszar, za działania kolegów i koleżanek, za Twoje działania jako szefa, w efekcie będziecie się nawzajem wspierać, pomagać sobie i podpowiadać.
  • będą przykładali wagę do wyników zespołu, firmy tak, jakby to był ich własny wynik finansowy, więc będą myśleć, co zrobić by firma się rozwijała i będą działać.

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Sali szkoleniowej 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

23-25 stycznia 2019
Termin gwarantowany
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Zrób pierwszy krok do zmiany
Zagwarantuj swoje miejsce

Szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00 i kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

tel. 531 314 431, email: [email protected]

Zapisz się na szkolenie

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

 

Oni już byli na tym szkoleniu

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Twój pracownik przychodzi z prośbą o podwyżkę, a wychodzi z zadaniem zaplanowania nowego projektu i w dodatku jest to dla niego satysfakcjonującym zakończeniem rozmowy - umiejętność skutecznego kierowania rozmową zdobywa się na szkoleniach w 4GROW :))). Polecam.

Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie: Zarządzanie zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Metodologia szkolenia z zarządzania zespołem

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

W temacie Zarządzania zespołem szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanej z zarządzaniem zespołemCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze zarządzania zespołem
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia zarządzania zespołem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi zarządzania zespołem i motywowania

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia z Zarządzania zespołem formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

 

Za co nas uwielbiają?

Jestem zachwycona. Poznałam swoje „niekompetencje”. Początek szkolenia z zarządzania zespołem zupełnie odbiegający od innych szkoleń – zaskakująco dobry. Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo szybko zbudowana relacja i dobry kontakt, uważność na każdą osobę.

Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

Korzyścią ze szkolenia: Zarządzanie zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie poza finansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

 

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Do 4Grow trafiłam szukając pomocy w zarządzaniu swoim rozwojem oraz dalszą karierą. Potrzebowałam "lustra", które pomoże mi nazwać obszary rozwojowe oraz wyznaczyć drogę do ich realizacji.
Wystarczyło wysłać maila z informacja, że nie wiem co powinnam wybrać z portfolio, szkolenie czy coaching. Jeśli szkolenie, to które? Tego samego dnia osoba z biura zadzwoniła do mnie z propozycją porozmawiania z trenerem. Trener poświęcił mi tyle czasu ile tylko potrzebowałam, żeby opowiedzieć o miejscu i czasie w jakim znajduje się moja kariera oraz przeprowadził ze mną kilka ćwiczeń, które pomogły znaleźć odpowiedzi na część bardzo nurtujących mnie pytań. Kilka tygodni później siedziałam już na fotelu w sali szkoleniowej. Dwa dni szkolenia  dały mi więcej niż ostatnie dwa lata rozmaitych szkoleń w innych ośrodkach, samokształcenia się, a przede wszystkim pozwoliły poczuć znowu wiatr w żaglach.
Szkolenie z zarządzania zespołem przygotowane jest w taki sposób że odczuwasz, iż każdy z elementów o jakich jest mowa jest ważny i koresponduje bądź tworzy całość ze wszystkimi wcześniej omawianymi. Nie masz poczucia "po co o tym w ogóle mówimy, co to wnosi" wszystko ma sens i już po kilkudziesięciu minutach czujesz, że poziom merytoryczny jest bardzo wysoki. Narzędzia z jakimi zapoznajesz się w czasie szkolenia są przedstawione bardzo jasno. Teraz, gdy jestem po szkoleniu trudno mi uwierzyć, że przerobiliśmy tak dużo tematów i wszystkie zostały opisane szczegółowo i przećwiczone w tak krótkim czasie. Trener ma nowatorskie ( jak przypuszczam własne) podejście do osób które szkoli, które w niezwykły sposób wiążę każdą osobę z nim, pozwala na otwartość. Obsługa szkolenia, przygotowanie treści, sposób ich przedstawienia, zaangażowanie zespołu 4GROW uświadamia jak wielkim szacunkiem jako partner jesteś darzony. 

Bardzo ciekawy schemat szkolenia, ustrukturyzowany w bardzo przemyślany sposób. Daje konkretne narzędzia do zastosowania w pracy z zespołem i chęć dalszego rozwoju. Trener jest bardzo otwarta i ciekawą osobą, której wiedza z zakresu psychologii sprawia, że przekazana wiedza nie jest miałka.

Ciężko spotkać na rynku szkoleniowym trenera z tak dużą charyzmą. Jest to nieoceniona cecha przy budowaniu wiarygodności i pomaga w wyciągnięciu najlepszych wartości ze szkolenia.

Szkolenie merytoryczne, które pozwoli mi na wykorzystanie poznanych technik i narzędzi w praktyce. Atmosfera i relacje zbudowane przez trenera – bardzo komfortowe, przyjazne i ciepłe. Trener przygotowany do szkolenia wyśmienicie i z pewnością polecę to szkolenie innym osobom.

Szkolenie super. Pomaga zmienić perspektywę i zwraca uwagę na obszary do rozwoju. Motywuje do oduczenia stereotypowego myślenia i „myślenia z problemami”.

Najbliższy termin: 23-25 stycznia 2019
Zapisz się