Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników | Szkolenia Warszawa

Nauczę Cię w szkoleniu z Zarządzania zespołem:

  • Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
  • Delegowania celów i zadań oraz sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Budowania wizerunku lidera.

Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!

 

Najprawdopodobniej jest to... najlepiej oceniane Szkolenie z Zarządzania Zespołem.

Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!

Za co uwielbiają nasze szkolenie?

Co wyróżnia nasze szkolenie spośród innych ofert? Jest kilka istotnych faktów o których przeczytasz w poniższym tekście. A na początek? Zobacz jakie wrażenia ze szkolenia wynieśli uczestnicy:

Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie: Zarządzanie zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

Mikołaj Linowski,
Project Manager,
Ericsson Sp. z o.o.

Twój pracownik przychodzi z prośbą o podwyżkę, a wychodzi z zadaniem zaplanowania nowego projektu i w dodatku jest to dla niego satysfakcjonującym zakończeniem rozmowy - umiejętność skutecznego kierowania rozmową zdobywa się na szkoleniach w 4GROW :))). Polecam.
 

Aneta Kozłowska,
SAM Team Manager,
AGORA S.A.

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

zarządzanie zespołem Szkolenia

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia zarządzanie zespołem

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenia z zarządzania zespołem

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie motywowanie pracowników

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenie motywowanie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Kto prowadzi szkolenie z zarządzania zespołem?

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

 

 

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Praktyk zarządzania - menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania projektami, zespołami, jak i strategicznymi obszarami, np. pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju i utrzymania pracowników, wynagrodzeń i benefitów, komunikacji wewnętrznej, zaangażowania pracowników i kultury organizacyjnej.

Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj (lider na rynku rozwiązań technologicznych online z obszaru HR)), gdzie była wielokrotnie nagradzanym i awansowanym pracownikiem. Jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Zarządzała różnymi zespołami a także 16 – osobowym działem. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.

Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.

Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.

Program szkolenia

Oprócz tytułowego 3-dniowego szkolenia, którego program prezentujemy poniżej w pierwszej zakładce, możesz także wybrać szkolenie rozwijające jeszcze wyższy poziom kompetencji przywódczych: Charyzmę i zarządzanie konfliktem (druga zakładka) lub alternatywne szkolenie 1-dniowe z Informacji zwrotnej (trzecia zakładka).

Program szkolenia z Zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania

1. Jak motywować pracowników?

  • Motywatory pozafinansowe w zarządzaniu zespołem - eksperyment
    Zaczynam od eksperymentu, dzięki któremu wszyscy Uczestnicy poprzez własne doświadczenie przekonują się, jakie są najsilniej działające motywatory. I podwyżki tam nie ma, a jeśli jest - to na szarym końcu. Wypracujesz z innymi zatem gotową listę silnie inspirujących i pobudzających motywatorów.
  • Zrozumienie procesu motywowania
    Wiesz czym jest motywacja? Od czego zależy? Jak ją wzbudzić? Podnosić? Przeprowadzę Cię przez psychologiczne podłoże procesu motywacji tak, że wreszcie zrozumiesz to niby proste zagadnienie na takim poziomie, który pozwoli Ci swobodnie posługiwać się motywacją w dowolnym obszarze życia.
  • Psychologiczne badania nad motywowaniem
    Poznasz najnowsze badania psychologiczne nad motywowaniem pracowników, które Cię bardzo zaskoczą, bo zmienią Twoje dotychczasowe przekonania na temat motywowania pracowników.
  • Jakich błędów uniknąć w motywowaniu
    Z teorią Maslowa, Herzberga niektórzy są zaznajomieni, ale jakie jest jej praktycznie zastosowanie do stosowania motywatorów i nie popełniania długo żałowanych błędów? Wiesz jakie? Dowiesz się.
  • Ćwiczenie techniki motywowania - trening
    A teraz do dzieła - poznasz naszą autorską technikę do motywowania i zmieniania przekonań pracownika oraz przećwiczysz ją - sam na sobie doświadczysz jak działa stosowana w Twojej zawodowej sytuacji przez Twojego nowego szefa (w tej roli będzie inny Uczestnik szkolenia) i Ty również innemu Uczestnikowi zrobisz to samo - zainspirujesz, zmotywujesz, zbudujesz głębszą relację.

2. Jakie techniki podniosą efektywność rozmów z pracownikami?

  • Techniki dyscyplinowania i egzekwowania w zarządzaniu zespołem
    Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:
    • FUKO
    • 4AS™
  • techniki rozmów rozwojowych
    Jak poprowadzić rozwmowę rozwojową? Jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty:
    • Feedback
    • Informacja zwrotna wzmacniająca i korygująca
 

3. Jak delegować, rozliczać i oceniać efektywność pracownika?

Irytujesz się czasami, że pracownik nie wykonuje Twoich poleceń albo wykonuje je nie tak jak powinien? Zastanawiasz się jak go ocenić? A jak go już oceniasz, on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić takie sytuacje, zmieniając swój sposób delegowania!

  • Błędy w delegowaniu
    Przekonasz się na własnym doświadczeniu, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie celów i zadań. Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Udoskonalony model delegowania
    Poznasz model delegowania celów i zadań SMART-UP, dzięki któremu możliwe jest "Zarządzanie przez cele" motywujące i dające szansę na sukces oraz przećwiczysz go na realnym celu dla Twojego pracownika. 
  • Sprawiedliwa ocena okresowa
    Dostaniesz technikę do sprawiedliwej oceny pracownika, gdy z różnych powodów cele, zadania nie były zdelegowane poprawnie.

4. Jaki wybrać styl zarządzania zespołem i motywowania pracowników?

Nie ma lepszego lub gorszego stylu zarządzania zespołem, menedżer nie powinien mieć swojego "ulubionego" - menedżer powinien mieć repertuar wszystkich stylów zarządzania i wybierać ten, który jest w danym momencie adekwatny. Otworzę Ci oczy na to, jaki styl zarządzania stosować w zależności od pracownika i sytuacji oraz jak budować wizerunek lidera. Poruszę kilka bardzo ważnych modeli:

  • Rola lidera i różnice między poziomami leadershipu (poziomami kompetencji menadżerskich)
  • 4 funkcje zarządzania zespołem
  • Style kierowania Blake'a-Mouton
  • Zarządzanie sytuacyjne Hersey'a-Blancharda

A przez całe szkolenie, będę dawać Ci wskazówki dotyczące tego, co możesz udoskonalić w swoim sposobie mówienia, mowie ciała i słowach, których używasz - tak, aby Twoi pracownicy jeszcze częściej myśleli o Tobie "hmm, prawdziwy lider!"

5. Jak budować zespół odpowiedzialny, współpracujący i utożsamiający się z firmą?

Zespół to nie zbiór jednostek realizujących swoje cele. Zespół to zbiór jednostek realizujących wspólny cel, inspirujących się nawzajem, kontrolujących się nawzajem, odpowiadających przed sobą nawzajem, pomagających sobie. Członkowie prawdziwego zespołu troszczą się o wspólne dobro, jakim jest firma w sensie materialnym i niematerialnym. Wychodzą z inicjatywą działań ukierunkowanych na rozwijanie firmy, ponieważ utożsamiają się z nią. Traktując firmę jak własną, czują się za nią odpowiedzialni.

Dostaniesz ode mnie narzędzia i rozwiązania do budowania takiego zespołu. Prawdziwego zespołu. Narzędzia, które my stosujemy w 4GROW - my, to znaczy wszyscy członkowie zespołu. Przetestowane i pięknie działające.

Narzędzia dzięki którym pracownicy :

  • otworzą się wobec siebie, będą ufać sobie i polegać na sobie.
  • będą wchodzić w konstruktywne spory, będą potrafili i chcieli dawać sobie korygujący feedback, mówić prawdę, nawet tą najtrudniejszą i będą potrafili mówić o swoich błędach, na forum - tak żeby wszyscy się na nich uczyli.
  • będą wychodzili z inicjatywą - pomysłów, działań, usprawnień.
  • poczują odpowiedzialność za swój obszar, za działania kolegów i koleżanek, za Twoje działania jako szefa, w efekcie będziecie się nawzajem wspierać, pomagać sobie i podpowiadać.
  • będą przykładali wagę do wyników zespołu, firmy tak, jakby to był ich własny wynik finansowy, więc będą myśleć, co zrobić by firma się rozwijała i będą działać.

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

Program szkolenia z Charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza - czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?

Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem?

 

3) Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

Jak patrzy charyzmatyczny lider?
Skąd bierze się ten blask w oczach?
Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączona ze spokojem?
Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

4) Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

Zapisz się na szkolenie z Charyzmy w 4GROW!

Program szkolenia: Informacja Zwrotna i Rozmowa Rozwojowa w praktyce

 

Na czym polega konstruktywna informacja zwrotna?

  • Odkryjesz zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej.

  • Dowiesz się na czym polega i kiedy warto sięgać po Technikę "Czystego feedbacku".

  • Poznasz i przećwiczysz w praktyce Informację zwrotną doceniającą i korygującą, dowiesz się jak często, kiedy i w jaki sposób jej udzielać.

  • Poznasz zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności - model SMART-UP i STAR.

Jak wyrażać krytykę i prowadzić trudne rozmowy feedbackowe?

  • Gdy wcześniejsze rozmowy zawiodły - jak wykorzystać techniki konstruktywnej krytyki i egzekwowania:
    • ZFUKO - aby wyegzekwować efektywność i zmianę zachowania 
    • 4AS - aby dodatkowo przyspieszyć zmianę u drugiej osoby
  • Jak rozmawiać, gdy pracownik nie zgadza się z przekazaną informacją zwrotną - naucz się reagować wtedy "z klasą" i utrzymać kontrolę nad rozmową - poznasz Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem.

 

Jak poprowadzić Rozmowę rozwojową z informacją zwrotną?

  • Dostaniesz do ręki gotowy scenariusz rozmowy rozwojowej i odkryjesz jego głęboki sens.

  • Przećwiczysz Technikę ZPZU - dzięki niej nauczysz się wykorzystywać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika.

  • Odkryjesz strukturę i potęgę pytań coachingowych do wzmacniania zaangażowania i odpowiedzialności u pracowników.

Jak modelować swoim zachowaniem konstruktywne przyjmowanie informacji zwrotnych?

Nic lepiej nie uczy innych ludzi wartości płynącej z przekazywania sobie informacji zwrotnych, niż zapraszanie ich do dzielenia się opiniami oraz badanie ich satysfakcji z jakości współpracy. Pomogą Ci w tym:

  • Model 5Q - szczególnie cenny, gdy planujesz prowadzić systematyczny, cykliczny jakościowy feedback online.

  • Siatka Satysfakcji - będzie ona dla Ciebie potężnym narzędziem podczas rozmów 1:1 , gdy to Ty będziesz chciał uzyskać pogłębione informacje zwrotne na temat satysfakcji Twojego rozmówcy, na dowolny temat (np. satysfakcji z pracy, współpracy).

  • Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - stosując ją pokażesz Twoim rozmówcom, że warto dzielić się informacją zwrotną!

Zapisz się na szkolenie!

Metodologia szkolenia z zarządzania zespołem

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

W temacie Zarządzania zespołem szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanej z zarządzaniem zespołemCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze zarządzania zespołem
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia zarządzania zespołem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi zarządzania zespołem i motywowania

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia z Zarządzania zespołem formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

 

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Sala szkoleniowa 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25

28-30 listopada 2018
Termin gwarantowany
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Pozostało 1 wolne miejsce
Last minute -200zł

Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Kolejne dni szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

Sala szkoleniowa 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25

12-13 grudnia 2018
Termin gwarantowany
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Pozostały 4 wolne miejsca
Zagwarantuj swoje miejsce

Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Drugi dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

Sala szkoleniowa 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25

4 grudnia 2018
Zagwarantuj termin swoim zapisem
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Zrób pierwszy krok do zmiany
Zagwarantuj swoje miejsce

Szkolenie rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Góralczuk

tel. 791 412 204, email: [email protected]

Zapisz się na szkolenie

Pobierz papierowy formularz zgłoszenia

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

 

Oni już byli na tym szkoleniu

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Jestem zachwycona. Poznałam swoje „niekompetencje”. Początek szkolenia z zarządzania zespołem zupełnie odbiegający od innych szkoleń – zaskakująco dobry. Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo szybko zbudowana relacja i dobry kontakt, uważność na każdą osobę.

Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Za co nas uwielbiają?

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Jestem zachwycona. Poznałam swoje „niekompetencje”. Początek szkolenia z zarządzania zespołem zupełnie odbiegający od innych szkoleń – zaskakująco dobry. Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo szybko zbudowana relacja i dobry kontakt, uważność na każdą osobę.

Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

Jest to moje kolejne szkolenie w tej firmie. Za każdym razem wszelkie moje potrzeby i oczekiwania dotyczące szkolenia są zaspokajane. Trener jest wymagający, jednak z drugiej strony daje bardzo dużo z siebie. Bardzo polecam wszystkim, którzy chcieliby lepiej motywować swoich pracowników i bardziej efektywnie nimi zarządzać.

Korzyścią ze szkolenia: Zarządzanie zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie poza finansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

 

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Do 4Grow trafiłam szukając pomocy w zarządzaniu swoim rozwojem oraz dalszą karierą. Potrzebowałam "lustra", które pomoże mi nazwać obszary rozwojowe oraz wyznaczyć drogę do ich realizacji.
Wystarczyło wysłać maila z informacja, że nie wiem co powinnam wybrać z portfolio, szkolenie czy coaching. Jeśli szkolenie, to które? Tego samego dnia osoba z biura zadzwoniła do mnie z propozycją porozmawiania z trenerem. Trener poświęcił mi tyle czasu ile tylko potrzebowałam, żeby opowiedzieć o miejscu i czasie w jakim znajduje się moja kariera oraz przeprowadził ze mną kilka ćwiczeń, które pomogły znaleźć odpowiedzi na część bardzo nurtujących mnie pytań. Kilka tygodni później siedziałam już na fotelu w sali szkoleniowej. Dwa dni szkolenia  dały mi więcej niż ostatnie dwa lata rozmaitych szkoleń w innych ośrodkach, samokształcenia się, a przede wszystkim pozwoliły poczuć znowu wiatr w żaglach.
Szkolenie z zarządzania zespołem przygotowane jest w taki sposób że odczuwasz, iż każdy z elementów o jakich jest mowa jest ważny i koresponduje bądź tworzy całość ze wszystkimi wcześniej omawianymi. Nie masz poczucia "po co o tym w ogóle mówimy, co to wnosi" wszystko ma sens i już po kilkudziesięciu minutach czujesz, że poziom merytoryczny jest bardzo wysoki. Narzędzia z jakimi zapoznajesz się w czasie szkolenia są przedstawione bardzo jasno. Teraz, gdy jestem po szkoleniu trudno mi uwierzyć, że przerobiliśmy tak dużo tematów i wszystkie zostały opisane szczegółowo i przećwiczone w tak krótkim czasie. Trener ma nowatorskie ( jak przypuszczam własne) podejście do osób które szkoli, które w niezwykły sposób wiążę każdą osobę z nim, pozwala na otwartość. Obsługa szkolenia, przygotowanie treści, sposób ich przedstawienia, zaangażowanie zespołu 4GROW uświadamia jak wielkim szacunkiem jako partner jesteś darzony. 

Bardzo ciekawy schemat szkolenia, ustrukturyzowany w bardzo przemyślany sposób. Daje konkretne narzędzia do zastosowania w pracy z zespołem i chęć dalszego rozwoju. Trener jest bardzo otwarta i ciekawą osobą, której wiedza z zakresu psychologii sprawia, że przekazana wiedza nie jest miałka.

Szkolenie super. Pomaga zmienić perspektywę i zwraca uwagę na obszary do rozwoju. Motywuje do oduczenia stereotypowego myślenia i „myślenia z problemami”.

Najbliższy termin: 28-30 listopada 2018
>> Zostało 1 wolne miejsce.
Last minute -200zł
Zapisz się