4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Szkolenie: Trudne Rozmowy z Pracownikami – Szkolenie dla Specjalistów ds. Kadr i HR

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Na co dzień zajmujesz się obszarem HR w Twojej organizacji i jednocześnie coraz częściej masz do czynienia z trudnymi rozmowami z pracownikami? Czy coraz większym wyzwaniem są dla Ciebie rozmowy z pracownikami, którzy:

  • przychodzą z pretensjami, zastrzeżeniami
  • przerzucają na Ciebie swoje emocje, oczekują od Ciebie odpowiedzi na trudne pytania
  • przychodzą do Ciebie „na skargę” – np. na szefa, firmę, konflikt w zespole?

Jak reagować i jak rozmawiać, gdy z jednej strony jesteś ambasadorem pracowników a z drugiej – dbasz o interesy organizacji? Jeśli pytania te brzmią Ci znajomo, to jesteś w dobrym miejscu!

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Efekty szkolenia

Na naszym szkoleniu nauczysz się:

  • Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, np.:
    • dyscyplinujące lub związane z odmową,
    • związane ze zmianą warunków zatrudnienia, degradacją,
    • których tematem jest zakończenie współpracy pomiędzy pracownikiem a organizacją.
  • Jak z szacunkiem, partnersko reagować na zastrzeżenia, pretensje, skargi?
  • Jak reagować i rozmawiać z pracownikiem, który zgłasza konflikt lub inną trudną sytuację w jego zespole lub w relacji z szefem?
  • Jak prowadzić po partnersku rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem, który naruszył regulamin pracy lub inne wewnętrzne zasady pracy i współpracy?
  • Jak mądrze reagować, gdy pracownik przychodzi do Działu HR na skargę?
  • Jak rozmawiać z pracownikami, by nie wchodzić w rolę „Ratownika”, nie wzmacniać w nich poczucia bezradności i postaw „Ofiary”, a w zamian za to – wzmacniać w nich poczucie odpowiedzialności i proaktywność.
  • Jak komunikować trudne dla pracowników decyzje (zmiana warunków zatrudnienia, zakończenie współpracy)?
  • Jak krok po kroku prowadzić rozmowę "rozstaniową"?
  • Jak utrzymać wizerunek eksperta i partnera dla pracowników w czasie zmian, kryzysu, w trudnych rozmowach? 

Jeśli masz tzw. „twardą” wiedzę HR-ową i jednocześnie te bardziej „miękkie” aspekty w komunikacji są dla Ciebie wyzwaniem, nasze know-how i praktyczne doświadczenie w tym zakresie mogą być dla Ciebie strzałem w dziesiątkę!

Program szkolenia

Program dwudniowego szkolenia: Trudne Rozmowy z Pracownikami

1. Jak utrzymać partnerską relację w trudnych sytuacjach

  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów.
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji naszego rozmówcy – czyli jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o drugą osobę oraz budować własny autorytet.
  • Kto pyta, ten rządzi – sztuka zadawania pytań, dzięki którym: 
    • Utrzymasz kontrolę nad rozmową 
    • Nie dasz się „zmanipulować” 
    • Zatroszczysz się o rozmówcę 
    • Zapewnisz sobie asertywne odroczenie. 

2. Trudne rozmowy: pracownik ma pretensje, zastrzeżenia, przerzuca na Ciebie odpowiedzialność 

  • Techniki zarządzania obiekcjami, skargami, pretensjami:
    • Autorska technika EGO™.
    • Bumerang.
    • Kompensacja.
    • Sprostowania pośrednie i bezpośrednie.
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane przez nas błędy w kontakcie z niezadowolonym pracownikiem oraz Rama Rozwiązania zamiast Ramy Problemu - kojące sformułowania wzmacniające pozytywne tzw. "employee experience".
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka konstruktywnego odmawiania z szacunkiem.
  • Jak rozpoznać mobbing? Gdzie jest granica między mobbingiem a konstruktywnym egzekwowaniem? Jak reagować gdy pracownik zgłasza konflikt lub mobbing? 
  • Trójkąt Dramatyczny (wg. Karpana) oraz Analiza Tranzakcyjna (wg Berna) – jak uniknąć świadomej i nieświadomej manipulacji stosowanej przez pracowników? 
  • Jak rozmawiać z niezadowolonym pracownikiem, by pogodzić interesy wszystkich stron i znaleźć win-win? 

3. Trudne rozmowy: Ty przekazujesz pracownikowi niekorzystne lub trudne dla niego informacje

  • Scenariusz prowadzenia rozmowy informującej o podjętych decyzjach (niekorzystnych dla pracownika – np. degradacja, zmiany w organizacji) – tak, by zmniejszyć opór przed zmianą i zwiększyć szansę na akceptację. 
  • Scenariusz prowadzenia rozmowy dyscyplinującej – tak, by zmniejszyć ryzyko oporu i zwiększyć szansę na poprawę po stronie pracownika. 
  • Scenariusz rozmowy kończącej współpracę – najlepsze praktyki prowadzenia tych najtrudniejszych rozmów zebrane w jednym scenariuszu. 

Szkolenie realizowane będzie w formie warsztatowej, która zakłada trening, ćwiczenia i symulacje rozmów. 

Zastanawiasz się jak sobie poradzisz po szkoleniu? Możesz być spokojny(a) - dostaniesz od nas „gotowce” – narzędzia w edytowalnych plikach Word stanowiące gotowe do zastosowania scenariusze rozmów!

 

Zapisz się na szkolenie!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2021-08-02 - 2021-08-03

Trudne Rozmowy z Pracownikami – dla Specjalistów ds. Kadr i HR

Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj

    Metodyka szkolenia Trudne rozmowy z pracownikami 

    • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
    Oblicz cenę

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      Trudne Rozmowy z Pracownikami Szkolenia online

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
      program GRATIS

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenia online Trudne Rozmowy z Pracownikami

      Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
      indywidualnym GRATIS

      Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

      Szkolenia online z Trudne Rozmowy z Pracownikami

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

       

      Szkolenie online Trudne Rozmowy z Pracownikami

      Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

      Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

      Szkolenie online Trudne Rozmowy z Pracownikami

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Zarezerwuj szkolenie

      Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

      "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
      „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”

      A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 9 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

      Zarezerwuj szkolenie!

       

      Trenerzy prowadzący szkolenie Trudne Rozmowy z Pracownikami 

      Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

       

       

      Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

      Sabina Dąbrowska-Olbryś

      dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

      Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami oraz komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną. 

      Przez prawie 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej.  Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt. Kilkukrotnie wybrana przez pracowników jako zwycięzca wewnętrznego konkursu na Superbohatera wartości firmowych. Odpowiadała za wdrożenie w organizacji procedury antymobbingowej, koordynowała wieloetapowy proces szkolenia managerów z tego zakresu i wspólnego z nimi wypracowania najlepszych praktyk związanych z szacunkiem w miejscu pracy. Przez managerów wybrana na mediatora, wspierała organizację w zarządzaniu konfliktami i trudnymi sytuacjami, zmianami i komunikacją w zmianach. Wielokrotnie prowadziła najtrudniejsze rozmowy, w tym kończące współpracę z pracownikami. Wspierała i szkoliła także menadżerów w obszarze zarządzania konfliktami, zmianami, egzekwowania oraz prowadzenia rozmów rozstaniowych – z poszanowaniem pracownika i w zgodzie z wartościami firmowymi. 

      Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. W ramach współpracy z 4GROW specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach m.in. z obszarów HR, zarządzania, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, asertywności, wywierania wpływu i innych kompetencji tzw. „miękkich” w biznesie. Prowadzi dodatkowo warsztaty rozwojowe, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje. 

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Dołącz do szkolenia!

      Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

      Najbliższe terminy dla wybranego wariantu w formie live online i/lub stacjonarnej:

      Termin szkolenia
      Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

       

      Live OnlineczyStacjonarne?

      Poznaj korzyści i różnice

       
      • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
      • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
      • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
      • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
      • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
      • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
      • Kameralna grupa (max. 10 osób).
      • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
      • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
      • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
      • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
      • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
      rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
      Cena Regular: 1 599 zł netto
      Do wyczerpania miejsc
      • Trening indywidualny 90 minut gratis
      • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
      • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
      Rodzaj szkolenia
      Mój wybór to szkolenie:

      Dane zgłaszającego

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu
      Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
      Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

      Dane 1 uczestnika szkolenia

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu

      Dane do faktury

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?

      Bardzo dobry kontakt z trenerem. Efektywne szkolenie,  pieniądze dobrze zainwestowane w przyszłość. Dziękuję i polecam innym.

      Bardzo dobre przygotowanie trenera. Trener przez 100% czasu dbał o poziom zaangażowania wszystkich uczestników. Super balans pomiędzy treścią, przykładami i ćwiczeniami. Polecam. :)

      Bardzo dobra dynamika. Inspirujące!

      Warto inwestować w siebie i uczestniczyć w szkoleniach w najlepszej firmie, jaką jest 4GROW.

      SZCZEGÓLNIE - PRAWDZIWOŚĆ
      ZASKAKUJĄCE - TRAFNOŚĆ
      WYRÓŻNIAJĄCE - PROWADZENIE

      Bardzo dobre przygotowanie elementów prezentacji wraz z ich połączeniem w logiczną całość.

      To szkolenie realnie otworzyło pewne szuflady, nareszcie to poczułem.

      Dużo ćwiczeń, interakcje z innymi uczestnikami, przystępne prezentacje, bardzo dobra trener.

      Energetyczne, wyczerpujące, uwalniające.

      Dynamiczne, serdeczne, pozytywne, przydatne, pomocne, rozwijające. Przełamujesz siebie, by zdobyć cenną wiedzę także o sobie samym.

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Ania Łukasiewicz
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
      Najbliższy termin: 2-3 sierpnia 2021
      Zarezerwuj

      Exit popup block

      Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

      Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

      Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

      Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


      icon
      Wolisz porozmawiać?
      Zostaw numer, oddzwonimy
      Wpisz poprawny numer telefonu
      Pola wymagane