ABC handlowca - szkolenie dla handlowców - kluczowe kompetencje
Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?
Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!
lub
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2021-03-15 - 2021-03-16 |
|
Mix: Online lub Warszawa | Zarezerwuj | ||
2021-05-05 - 2021-05-06 |
|
Mix: Online lub Warszawa | Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2021-06-10 - 2021-06-11 |
|
Mix: Online lub Warszawa | Zarezerwuj |
Otrzymasz od nas kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i perswazji psychologicznej. Zastosujesz w praktyce techniki sprzedaży relacyjnej i weźmiesz udział w symulacji rozmowy z klientem, która zostanie nagrana na video. Twoje wystąpienie będzie dokładnie przeanalizowane przez uczestników i trenera – dostaniesz wskazówki i bezpłatny dostęp do swojego nagrania.
Szkolenie sprzedażowe: ABC handlowca jest dla Ciebie, jeśli:
- Zaczynasz swoją przygodę w branży handlowej
- Posiadasz nieduże doświadczenie handlowe
- Zajmujesz się sprzedażą B2B lub B2C
- Chcesz zwiększyć swoją efektywność
- Potrzebujesz uporządkować wiedzę i wzmocnić swoje umiejętności
- Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży
- Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych
- Twoja motywacja do pracy spada na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów
- Nie wiesz, na czym polega język korzyści, nie stosujesz go na co dzień
- Masz problem z otwarciem lub domknięciem rozmowy handlowej
- Nie potrafisz wzbudzać odpowiedniego zainteresowania produktem już na etapie wysyłania oferty i prowadzenia rozmów wstępnych.
Dlaczego warto doskonalić umiejętności sprzedażowe?
- Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży
- Będziesz bardziej skuteczny i zamkniesz więcej kontraktów
- Dobierzesz język korzyści do produktu i klienta
- Będziesz swobodnie operować pytaniami na etapie badania potrzeb i domykania sprzedaży
- Dopasujesz podstawowe techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta
- Będziesz potrafił korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczne oferty pisemne
- Z powodzeniem będziesz budować długofalowe relacje z klientem
- Będziesz znać swoje mocne strony i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży
- Będziesz umiał zainteresować klienta każdym możliwym produktem/ usługą
- Staniesz się bardziej pewny siebie, mając solidne przygotowanie i wiedzę z zakresu warsztatu skutecznego handlowca
Naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, twórz przekonujące oferty sprzedażowe i dbaj o swoją motywację. Weź udział w szkoleniu i przed kamerą wejdź w buty handlowca. To doświadczenie wzbogaci Cię o cenną wiedzę o samym sobie.
Program szkolenia
Program szkolenia: ABC Handlowca
1. Jak trafić w potrzeby i oczekiwania klienta?
- Język korzyści – różnica między cechą, zaletą i korzyścią sprzedawanego produktu lub usługi.
- Sprzedaż czy reklama? – dobór słów budujących zainteresowanie naszą ofertą.
- Rola dobrze postawionych pytań na etapie badania potrzeb klienta.
- Pisanie perswazyjnych ofert – dobór słów zwiększających prawdopodobieństwo sprzedaży.
2. Jak maksymalizować swoją efektywność na każdym etapie procesu sprzedaży?
- Etapy procesu sprzedaży – od rozmowy wstępnej do podpisania kontraktu.
- Cold calling – jak polubić i być w tym skutecznym.
- Budowanie zainteresowania na etapie rozmowy wstępnej.
- Wysłanie oferty.
- Spotkanie z klientem face to face.
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta.
- Umawianie się na kolejne etapy – jak dbać o to, aby zapał klienta nie ostygł.
- Negocjowanie szczegółów kontraktu.
- Podpisanie umowy.
- Obsługa posprzedażowa.
3. Jak zbudować odpowiedni wizerunek i wiarygodność
podczas spotkania twarzą w twarz?
- Pierwsze wrażenie – szanse i ryzyka.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas spotkania z klientem.
- Prowadzenie prezentacji dla klienta. W jaki sposób:
- Dobrać język korzyści do klienta?
- Zrobić spójne i profesjonalne wrażenie?
- Zaciekawić i sprawić, że klient zechce wysłuchać nas do końca?
- Pozostawić niedosyt i zbudować potrzebę „domknięcia”?
- Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klientów (zniecierpliwienie, wahanie, gotowość).
4. Podstawy negocjacji handlowych – jak przygotować się do negocjowania warunków?
- Podstawowe techniki stosowane przez kupców.
- Reagowanie na zastrzeżenia będące elementem gry negocjacyjnej.
- Kiedy kompromis a kiedy win win.
- Symulacja rozmowy handlowej nagrywana na video, szczegółowy feedback dla „aktorów”.
Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!
Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?
- Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
- Kameralna grupa (max. 10 osób).
- Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
- W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
- Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
- Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
- Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
- Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
- W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
- Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
- Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
- Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Metodyka szkolenia z abc handlowca
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS
Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 6 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Trenerzy prowadzący szkolenie ABC handlowca

Piotr Drozdowski
Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Tomasz Krajewski
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.
Poznaj nas osobiście:)
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z ABC handlowca?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?
Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:
- Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
- Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
- Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
- Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
- Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
- Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
- Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
- Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19