ABC handlowca - szkolenie dla handlowców - kluczowe kompetencje

Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!

 

 

Otrzymasz od nas kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i perswazji psychologicznej. Zastosujesz w praktyce techniki sprzedaży relacyjnej i weźmiesz udział w symulacji rozmowy z klientem, która zostanie nagrana na video. Twoje wystąpienie będzie dokładnie przeanalizowane przez uczestników i trenera – dostaniesz wskazówki i bezpłatny dostęp do swojego nagrania.

Szkolenie sprzedażowe: ABC handlowca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Zaczynasz swoją przygodę w branży handlowej
  • Posiadasz nieduże doświadczenie handlowe
  • Zajmujesz się sprzedażą B2B lub B2C
  • Chcesz zwiększyć swoją efektywność
  • Potrzebujesz uporządkować wiedzę i wzmocnić swoje umiejętności
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych
  • Twoja motywacja do pracy spada na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów
  • Nie wiesz, na czym polega język korzyści, nie stosujesz go na co dzień
  • Masz problem z otwarciem lub domknięciem rozmowy handlowej
  • Nie potrafisz wzbudzać odpowiedniego zainteresowania produktem już na etapie wysyłania oferty i prowadzenia rozmów wstępnych.

Dlaczego warto doskonalić umiejętności sprzedażowe?

  • Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży
  • Będziesz bardziej skuteczny i zamkniesz więcej kontraktów
  • Dobierzesz język   korzyści do produktu i klienta
  • Będziesz swobodnie operować pytaniami na etapie badania potrzeb i domykania sprzedaży
  • Dopasujesz podstawowe techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta
  • Będziesz potrafił korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczne oferty pisemne
  • Z powodzeniem będziesz budować długofalowe relacje z klientem
  • Będziesz znać swoje mocne strony  i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży
  • Będziesz umiał zainteresować klienta każdym możliwym produktem/ usługą
  • Staniesz się bardziej pewny siebie, mając solidne przygotowanie i wiedzę z zakresu warsztatu skutecznego handlowca

Naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, twórz przekonujące oferty sprzedażowe i dbaj o swoją motywację. Weź udział w szkoleniu i przed kamerą wejdź w buty handlowca. To doświadczenie wzbogaci Cię o cenną wiedzę o samym sobie

Sprawdź program
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Nasza jakość - Twój komfort

DLA TWOJEJ WYGODY
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
i max 10 osób w grupie
 

Trener

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Program 2-dniowego szkolenia

  1. Jak trafić w potrzeby i oczekiwania klienta?
  • Język korzyści – różnica między cechą, zaletą i korzyścią sprzedawanego produktu lub usługi.
  • Sprzedaż czy reklama? – dobór słów budujących zainteresowanie naszą ofertą.
  • Rola dobrze postawionych pytań na etapie badania potrzeb klienta.
  • Pisanie perswazyjnych ofert – dobór słów zwiększających prawdopodobieństwo sprzedaży.
  1. Jak maksymalizować swoją efektywność na każdym etapie procesu sprzedaży?
  • Etapy procesu sprzedaży – od rozmowy wstępnej do podpisania kontraktu.
    • Cold calling – jak polubić i być w tym skutecznym.
    • Budowanie zainteresowania na etapie rozmowy wstępnej.
    • Wysłanie oferty.
    • Spotkanie z klientem face to face.
    • Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta.
    • Umawianie się na kolejne etapy – jak dbać o to, aby zapał klienta nie ostygł.
    • Negocjowanie szczegółów kontraktu.
    • Podpisanie umowy.
    • Obsługa posprzedażowa.
  1. Jak zbudować odpowiedni wizerunek i wiarygodność podczas spotkania twarzą w twarz?
  • Pierwsze wrażenie – szanse i ryzyka.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas spotkania z klientem.
  • Prowadzenie prezentacji dla klienta. W jaki sposób:
    • Dobrać język korzyści do klienta?
    • Zrobić spójne i profesjonalne wrażenie?
    • Zaciekawić i sprawić, że klient zechce wysłuchać nas do końca?
    • Pozostawić niedosyt i zbudować potrzebę „domknięcia”?
  • Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klientów (zniecierpliwienie, wahanie, gotowość).
  1. Podstawy negocjacji handlowych – jak przygotować się do negocjowania warunków?
  • Podstawowe techniki stosowane przez kupców.
  • Reagowanie na zastrzeżenia będące elementem gry negocjacyjnej.
  • Kiedy kompromis a kiedy win win.
  • Symulacja rozmowy handlowej nagrywana na video, szczegółowy feedback dla „aktorów”.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

 

Metodologia szkolenia 

 

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w danym obszarze. Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w omawianym obszarze.
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik sprzedażowych.
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu.
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia ze sprzedaży w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról).
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi.

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze wystąpień publicznych i prezentacji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback