Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

ABC handlowca - szkolenie dla handlowców
Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?
Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!
lub
Efekty udziału w szkoleniu: ABC handlowca
- Dzięki zdobytej wiedzy i praktycznym wskazówkom, zwiększysz pewność siebie i zyskasz swobodę w prowadzeniu rozmowy sprzedażowej,
- Zbudujesz profesjonalny wizerunek – zarówno w kontakcie telefonicznym, jaki i podczas spotkań face to face,
- Dowiesz się, jak otwierać rozmowę sprzedażową i zachęcać klienta do wysłuchania Twojej propozycji,
- Będziesz swobodnie operować pytaniami na etapie badania potrzeb i domykania sprzedaży,
- Pokażesz wartość oferowanych rozwiązań, niezależnie od formy kontaktu z klientem,
- Dobierzesz język korzyści do produktu i klienta,
- Zdobędziesz podstawy prowadzenia negocjacji handlowych,
- Poznasz swoje mocne strony i obszary do doskonalenia w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży,
- Wzrośnie Twoja skuteczność – przeprowadzisz więcej rozmów i zamkniesz więcej kontraktów,
- A jeśli do tej pory nie lubiłeś sprzedawać – zmienisz swoje nastawienie i z powodzeniem będziesz budować długofalowe relacje z klientem.
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Dla kogo? Nasze szkolenie sprzedażowe - ABC handlowca jest dla Ciebie, jeśli:
- Zaczynasz swoją przygodę w branży handlowej
- Posiadasz nieduże doświadczenie handlowe
- Zajmujesz się sprzedażą B2B lub B2C
- Chcesz zwiększyć swoją efektywność
- Potrzebujesz uporządkować wiedzę i wzmocnić swoje umiejętności
- Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży
- Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych
- Twoja motywacja do pracy spada na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów
- Nie wiesz, na czym polega język korzyści, nie stosujesz go na co dzień
- Masz problem z otwarciem lub domknięciem rozmowy handlowej
- Nie potrafisz wzbudzać odpowiedniego zainteresowania produktem już na etapie wysyłania oferty i prowadzenia rozmów wstępnych
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program szkolenia sprzedażowego: ABC Handlowca
-
1. Otwarcie sprzedaży – jak zaciekawić, zbudować relację i rozpoznać potrzeby klienta?
- Wielu klientom sprzedaż wciąż kojarzy się z „wciskaniem”, dlatego pierwszym zadaniem dobrego handlowca jest przełamanie oporu klienta, zbudowanie wiarygodności i zaciekawienie przygotowaną propozycją. Jak to zrobić?
- 5 kroków rozpoczęcia dobrej rozmowy handlowej – jak zaciekawić i sprawić, by klient chciał Cię wysłuchać?
- Cold calling – jak polubić i być w tym skutecznym?
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
- Jak budować odpowiedni wizerunek i wiarygodność w rozmowie z klientem?
- Sprzedaż czy reklama – w jaki dobierać słowa budujące zainteresowanie Twoją ofertą?
-
2. Zaciekaw się klientem – jak trafić w potrzeby i oczekiwania klienta?
- Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klienta wymaga od handlowca wysokich umiejętności komunikacyjnych, a przede wszystkim postawy otwartości i zaciekawienia rozmówcą. Dowiesz się:
- Jak słuchać, by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta?
- W jaki sposób pytać, by okazać zainteresowanie i nie przekroczyć granicy, za którą klient poczuje się przepytywany?
- Skuteczna parafraza – kiedy i w jaki sposób przejść od potrzeb klienta do prezentacji Twojego produktu/usługi?
- Gdy słyszysz „nie potrzebuję” – jak wzbudzić potrzeby klienta i zachęcić go do dalszej rozmowy?
-
3. Skuteczna prezentacja oferty – jak pokazać wartość Twojego rozwiązania?
-
- Język korzyści – jaka jest różnica między cechą, zaletą i korzyścią sprzedawanego produktu/usługi?
- Jak przygotować Value Proposition?
- W jaki sposób wyważyć ilość przekazywanych klientowi informacji?
- Jak pozostawić niedosyt i zbudować potrzebę „domknięcia”?
- Spotkanie z klientem face to face:
- Wizerunek handlowca - jak zrobić spójne i profesjonalne wrażenie?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – o co zadbać podczas spotkania z klientem?
- Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klientów (zniecierpliwienie, wahanie, gotowość) – jak prawidłowo rozszyfrować mowę ciała i odpowiednio zareagować?
- Pisanie perswazyjnych ofert i wysyłanie oferty – jak zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży?
- Umawianie się na kolejne etapy – jak dbać o to, aby zapał klienta nie ostygł?
-
4. Negocjacje handlowe – jak prowadzić rozmowę o warunkach kontraktu i reagować na zastrzeżenia klienta?
-
- Jak przygotować się do negocjowania warunków kontraktu?
- Jakich kluczowych zasad przestrzegać podczas negocjacji z klientem?
- Czym jest BATNA w negocjacjach?
- Jakie techniki negocjacyjne są najbardziej popularne wśród kupców i jak na nie reagować?
- Obiekcje – jak reagować na zastrzeżenia klienta, będące elementem gry negocjacyjnej?
- Kompromis czy win-win – jakie podejście w negocjacjach przyniesie Ci największe korzyści?
-
5. Finalizacja sprzedaży i obsługa posprzedażowa – jak domknąć sprzedaż i zadbać o klienta po podpisaniu umowy?
-
- W jaki sposób domknąć sprzedaż – przegląd technik:
- metoda próby
- bezpłatny zwrot
- metoda referencji
- metoda pośpiechu
- technika małych kroków
- zamknięcie przygotowujące
- technika wyczerpanych wątpliwości
- przyjmowanie za oczywiste
- O co zadbać na etapie podpisywania umowy?
- Obsługa posprzedażowa – jak zwiększyć szansę na długofalową współpracę?
Otrzymasz od nas kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży. Zastosujesz w praktyce techniki sprzedaży relacyjnej i weźmiesz udział w symulacji rozmowy z klientem, która zostanie nagrana na video. Twoje wystąpienie będzie dokładnie przeanalizowane przez uczestników i trenera – dostaniesz wskazówki i bezpłatny dostęp do swojego nagrania.
- W jaki sposób domknąć sprzedaż – przegląd technik:
Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
-
1. Skuteczna sprzedaż to dialog - w jaki sposób zbudować relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów?
- Odkryjesz potęgę psychologii osobowości, poznasz swój styl sprzedaży i zrozumiesz dlaczego z niektórymi klientami sprzedaż idzie „gładko”, a z innymi rozmowa się nie klei.
- Magia percepcji – dlaczego czasami masz wrażenie, ze rozmawiasz z „kosmitą”?
- Osobowość człowieka wg C.G. Junga – klucz do zrozumienia różnorodności potrzeb i preferowanych stylów komunikacyjnych, Twojego i Twoich klientów:
- Jaki jest Twój styl sprzedaży wynikający z Twojej osobowości?
- Po czym poznasz, że masz do czynienia z danym typem klienta?
- Jak komunikują swoje potrzeby i na czym najbardziej zależy osobom o danym typie osobowości?
- W jaki sposób budować relację z danym typem klienta – czym go do siebie przekonasz, a co go do Ciebie zrazi?
-
2. Psychologia osobowości w rozmowie sprzedażowej - jak dobrać sposób komunikacji do danego typu klienta?
- Nauczysz się prezentować swój produkt/usługę w taki sposób, by swoim przekazem celnie trafić w preferencje osobowościowe klienta. Dowiesz się, jakie znaczenie ma treść prezentacji, styl wypowiedzi oraz mowa ciała w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak dostroić się do rozmówcy?
- W jaki sposób argumentować i stosować język korzyści dopasowany do klientów o różnych preferencjach osobowościowych?
- Typ antagonistyczny – jak przekonać osobę o innym niż Ty preferowanym stylu komunikacji?
- Jak sprzedawać, gdy nie jesteś pewny z jakim typem osobowości masz do czynienia?
-
3. Psychologia perswazji w rozmowie sprzedażowej - jakich technik wywierania wpływu użyć, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?
- Dowiesz się, jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wspływu społecznego. Zaprezentujesz swój produkt/ usługę w nowy perswazyjny sposób przed kamerą i pozostałymi uczestnikami szkolenia – otrzymasz informacje zwrotne ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do doskonalenia.
- Jak przygotować perswazyjną prezentację sprzedażową - model FAPROK™
- W jaki sposób stosować reguły wpływu (wg R. Cialdiniego) i ich warianty:
- Reguła wzajemności
- Drzwiami w twarz
- Zdechła ryba
- Darmowa przysługa
- Reguła konsekwencji
- Stopa w drzwiach
- Oskubywanie
- Niska piłka
- Niepełne pełnomocnictwo
- Społeczny dowód słuszności
- Owczy pęd
- Loża klakierów
- o Reguła sympatii
- Ingracjacja
- Bezinteresowny kelner
- Pusty portfel
- Dobry-zły glina
- Reguła autorytetu
- Gra w profesora i studenta
- Papierowy ekspert
- Reguła niedostępności
- Drogi bezcen
- Biały kruk
- Limitowana seria
- Próbny balon
- Reguła wzajemności
- Jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej?
-
4. Skuteczna sprzedaż to umiejętność zaopiekowania się zastrzeżeniami klienta – jak reagować, gdy klient zgłasza obiekcje?
- Największym wyzwaniem dla wielu sprzedawców jest poprowadzenie rozmowy w sytuacji, gdy klient zgłasza zastrzeżenia. Zamiast zbijać obiekcję i „walczyć” z klientem, nauczysz się opiekować jego wątpliwościami i odpowiadać na nie w sposób zmieniający perspektywę i podkreślający wartość Twojego rozwiązania.
- Czym jest obiekcja? I dlaczego masz się z niej ucieszyć?
- Algorytm pracy z zastrzeżeniami – w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową i pokazać klientowi inną perspektywę?
- W jaki sposób zastosować techniki reagowania na zastrzeżenia i podkreślić wartość swojego rozwiązania:
- Sprostowanie bezpośrednie
- Sprostowanie pośrednie
- Kompensacja
- Bumerang
- Jak radzić sobie z prośbą/żądaniem klienta, której nie chcemy lub nie możemy spełnić?
- Alternatywa
- Kontrast
- Prowokacja
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia sprzedażowego ABC handlowca, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe

Piotr Drozdowski
Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Tomasz Krajewski
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Agnieszka Wąsik-Walczak
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Radek Funiok
Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.
Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.
Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.
W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.
Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.
Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia sprzedażowego ABC handlowca
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie sprzedażowe ABC handlowca jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Poczuj komfort na naszej sali
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenia?
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny