4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

ABC handlowca - szkolenie dla handlowców

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!

Sprawdź program lub Sprawdź terminy

Efekty udziału w szkoleniu: ABC handlowca

  • Dzięki zdobytej wiedzy i praktycznym wskazówkom, zwiększysz pewność siebie i zyskasz swobodę w prowadzeniu rozmowy sprzedażowej,
  • Zbudujesz profesjonalny wizerunek – zarówno w kontakcie telefonicznym, jaki i podczas spotkań face to face,
  • Dowiesz się, jak otwierać rozmowę sprzedażową i zachęcać klienta do wysłuchania Twojej propozycji,
  • Będziesz swobodnie operować pytaniami na etapie badania potrzeb i domykania sprzedaży,
  • Pokażesz wartość oferowanych rozwiązań, niezależnie od formy kontaktu z klientem,
  • Dobierzesz język korzyści do produktu i klienta,
  • Zdobędziesz podstawy prowadzenia negocjacji handlowych,
  • Poznasz swoje mocne strony i obszary do doskonalenia w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży,
  • Wzrośnie Twoja skuteczność – przeprowadzisz więcej rozmów i zamkniesz więcej kontraktów,
  • A jeśli do tej pory nie lubiłeś sprzedawać – zmienisz swoje nastawienie i z powodzeniem będziesz budować długofalowe relacje z klientem.

Dla kogo? Nasze szkolenie sprzedażowe - ABC handlowca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Zaczynasz swoją przygodę w branży handlowej
  • Posiadasz nieduże doświadczenie handlowe
  • Zajmujesz się sprzedażą B2B lub B2C
  • Chcesz zwiększyć swoją efektywność
  • Potrzebujesz uporządkować wiedzę i wzmocnić swoje umiejętności
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych
  • Twoja motywacja do pracy spada na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów
  • Nie wiesz, na czym polega język korzyści, nie stosujesz go na co dzień
  • Masz problem z otwarciem lub domknięciem rozmowy handlowej
  • Nie potrafisz wzbudzać odpowiedniego zainteresowania produktem już na etapie wysyłania oferty i prowadzenia rozmów wstępnych

Program szkolenia

Pobierz program:

Program szkolenia sprzedażowego: ABC Handlowca

1. Otwarcie sprzedaży – jak zaciekawić, zbudować relację i rozpoznać potrzeby klienta?

Wielu klientom sprzedaż wciąż kojarzy się z „wciskaniem”, dlatego pierwszym zadaniem dobrego handlowca jest przełamanie oporu klienta, zbudowanie wiarygodności i zaciekawienie przygotowaną propozycją. Jak to zrobić?
  • 5 kroków rozpoczęcia dobrej rozmowy handlowej – jak zaciekawić i sprawić, by klient chciał Cię wysłuchać?
  • Cold calling – jak polubić i być w tym skutecznym?
  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  • Jak budować odpowiedni wizerunek i wiarygodność w rozmowie z klientem?
  • Sprzedaż czy reklama – w jaki dobierać słowa budujące zainteresowanie Twoją ofertą?

2. Zaciekaw się klientem – jak trafić w potrzeby i oczekiwania klienta?

Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klienta wymaga od handlowca wysokich umiejętności komunikacyjnych, a przede wszystkim postawy otwartości i zaciekawienia rozmówcą. Dowiesz się:
  • Jak słuchać, by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta?
  • W jaki sposób pytać, by okazać zainteresowanie i nie przekroczyć granicy, za którą klient poczuje się przepytywany?
  • Skuteczna parafraza – kiedy i w jaki sposób przejść od potrzeb klienta do prezentacji Twojego produktu/usługi?
  • Gdy słyszysz „nie potrzebuję” – jak wzbudzić potrzeby klienta i zachęcić go do dalszej rozmowy?

3. Skuteczna prezentacja oferty – jak pokazać wartość Twojego rozwiązania?

  • Język korzyści – jaka jest różnica między cechą, zaletą i korzyścią sprzedawanego produktu/usługi?
  • Jak przygotować Value Proposition?
  • W jaki sposób wyważyć ilość przekazywanych klientowi informacji?
  • Jak pozostawić niedosyt i zbudować potrzebę „domknięcia”?
  • Spotkanie z klientem face to face:
    • Wizerunek handlowca - jak zrobić spójne i profesjonalne wrażenie?
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna – o co zadbać podczas spotkania z klientem?
    • Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klientów (zniecierpliwienie, wahanie, gotowość) – jak prawidłowo rozszyfrować mowę ciała i odpowiednio zareagować?
  • Pisanie perswazyjnych ofert i wysyłanie oferty – jak zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży?
  • Umawianie się na kolejne etapy – jak dbać o to, aby zapał klienta nie ostygł?

4. Negocjacje handlowe – jak prowadzić rozmowę o warunkach kontraktu i reagować na zastrzeżenia klienta?

  • Jak przygotować się do negocjowania warunków kontraktu?
  • Jakich kluczowych zasad przestrzegać podczas negocjacji z klientem?
  • Czym jest BATNA w negocjacjach?
  • Jakie techniki negocjacyjne są najbardziej popularne wśród kupców i jak na nie reagować?
  • Obiekcje – jak reagować na zastrzeżenia klienta, będące elementem gry negocjacyjnej?
  • Kompromis czy win-win – jakie podejście w negocjacjach przyniesie Ci największe korzyści?

5. Finalizacja sprzedaży i obsługa posprzedażowa – jak domknąć sprzedaż i zadbać o klienta po podpisaniu umowy?

  • W jaki sposób domknąć sprzedaż – przegląd technik:
    • metoda próby
    • bezpłatny zwrot
    • metoda referencji
    • metoda pośpiechu
    • technika małych kroków
    • zamknięcie przygotowujące
    • technika wyczerpanych wątpliwości
    • przyjmowanie za oczywiste
  • O co zadbać na etapie podpisywania umowy?
  • Obsługa posprzedażowa – jak zwiększyć szansę na długofalową współpracę?

Otrzymasz od nas kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży. Zastosujesz w praktyce techniki sprzedaży relacyjnej i weźmiesz udział w symulacji rozmowy z klientem, która zostanie nagrana na video. Twoje wystąpienie będzie dokładnie przeanalizowane przez uczestników i trenera – dostaniesz wskazówki i bezpłatny dostęp do swojego nagrania.

 
 

Zapisz się na szkolenie!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

    Metodyka szkolenia sprzedażowego ABC handlowca

    • Szkolenie sprzedażowe ABC handlowca jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
    Oblicz cenę

      Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

      szkolenia sprzedażowe

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia sprzedażowego ABC handlowca, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenia dla przedstawicieli handlowych

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      szkolenie dla handlowców

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Zarezerwuj szkolenie

      Poczuj komfort na naszej sali

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 10 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

      Zarezerwuj szkolenie!

       

      Trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe

      Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

      Piotr Drozdowski

      trener, konsultant, psycholog biznesu

      Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

      Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

      W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

      Tomasz Krajewski trener 4GROW

      Tomasz Krajewski

      trener, konsultant, coach ICC

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Dołącz do szkolenia!

      Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

      Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

      Live OnlineczyStacjonarne?

      Poznaj korzyści i różnice

       
      • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
      • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
      • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
      • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
      • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
      • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
      • Kameralna grupa (max. 10 osób).
      • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
      • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
      • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
      • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
      • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
      Cena Regular: 1 599 zł netto
      Do wyczerpania miejsc
      • Trening indywidualny 60 minut gratis
      • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
      • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
      • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
      Rodzaj szkolenia
      Mój wybór to szkolenie:

      Dane zgłaszającego

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu
      Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
      Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

      Dane 1 uczestnika szkolenia

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu

      Dane do faktury

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenia?

      Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Forma otarta szkolenia umożliwia lepsze przyswojenie omawianych technik. Przyjemna atmosfera skutkowała łatwiejszym zrozumieniem tematu. Polecam!

      Szkolenie zawiera odpowiednią dawkę wiedzy, podanej w spójny sposób, pozwalający na praktyczne stosowanie na co dzień.
       

      Prowadzący szkolenie byli bardzo dobrze przygotowani z prezentowanego obszaru. Ponadto wykorzystywali w komunikacji z uczestnikami techniki, które dawały odczucie, że każdy pomysł jest dobry. Szkolenie zostało przygotowane w taki sposób, aby uczestnik poznał podstawy teoretyczne oraz mógł sam (poprzez praktyczne scenki) wypróbować poznane techniki. Na szkoleniu panowała przyjazna atmosfera.

      Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie z obsługi klienta, nieszablonowe. Mała grupa, odpowiednie tempo szkolenia, merytorycznie, profesjonalnie. Dobra atmosfera i relacja z prowadzącym.
       

      Szkolenie to wzbogaciło moją wiedzę na temat profesjonalnego/skutecznego zarządzania zespołem oraz motywowania pracowników. Zdobytą wiedzę z pewnością wykorzystam w pracy!!!
       

      Poznanie nieznanych dotąd obszarów asertywności, niebanalne podejście do tematu. Specyficzny w pozytywnym rozumieniu styl bycia prowadzącego. Szkolenie oryginalne niestandardowe, ciekawe. Bardzo dobra relacja z trenerem. Szkolenie kontrowersyjne lecz dzięki temu bardzo ciekawe.

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Aleksandra Jastrzębska
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

      Exit popup block

      Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

      Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

      Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

      Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


      icon
      Wolisz porozmawiać?
      Zostaw numer, oddzwonimy
      Wpisz poprawny numer telefonu
      Pola wymagane