ABC handlowca - szkolenie dla handlowców - kluczowe kompetencje

Wersje szkolenia: stacjonarne | live online

Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!

Sprawdź program

 

 

Otrzymasz od nas kompendium wiedzy z zakresu sprzedaży i perswazji psychologicznej. Zastosujesz w praktyce techniki sprzedaży relacyjnej i weźmiesz udział w symulacji rozmowy z klientem, która zostanie nagrana na video. Twoje wystąpienie będzie dokładnie przeanalizowane przez uczestników i trenera – dostaniesz wskazówki i bezpłatny dostęp do swojego nagrania.

Szkolenie sprzedażowe: ABC handlowca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Zaczynasz swoją przygodę w branży handlowej
  • Posiadasz nieduże doświadczenie handlowe
  • Zajmujesz się sprzedażą B2B lub B2C
  • Chcesz zwiększyć swoją efektywność
  • Potrzebujesz uporządkować wiedzę i wzmocnić swoje umiejętności
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych
  • Twoja motywacja do pracy spada na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów
  • Nie wiesz, na czym polega język korzyści, nie stosujesz go na co dzień
  • Masz problem z otwarciem lub domknięciem rozmowy handlowej
  • Nie potrafisz wzbudzać odpowiedniego zainteresowania produktem już na etapie wysyłania oferty i prowadzenia rozmów wstępnych.

Dlaczego warto doskonalić umiejętności sprzedażowe?

  • Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży
  • Będziesz bardziej skuteczny i zamkniesz więcej kontraktów
  • Dobierzesz język   korzyści do produktu i klienta
  • Będziesz swobodnie operować pytaniami na etapie badania potrzeb i domykania sprzedaży
  • Dopasujesz podstawowe techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta
  • Będziesz potrafił korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczne oferty pisemne
  • Z powodzeniem będziesz budować długofalowe relacje z klientem
  • Będziesz znać swoje mocne strony  i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży
  • Będziesz umiał zainteresować klienta każdym możliwym produktem/ usługą
  • Staniesz się bardziej pewny siebie, mając solidne przygotowanie i wiedzę z zakresu warsztatu skutecznego handlowca

Naucz się rozpoznawać potrzeby klientów, twórz przekonujące oferty sprzedażowe i dbaj o swoją motywację. Weź udział w szkoleniu i przed kamerą wejdź w buty handlowca. To doświadczenie wzbogaci Cię o cenną wiedzę o samym sobie

Sprawdź program

Program szkolenia

  1. Jak trafić w potrzeby i oczekiwania klienta?
  • Język korzyści – różnica między cechą, zaletą i korzyścią sprzedawanego produktu lub usługi.
  • Sprzedaż czy reklama? – dobór słów budujących zainteresowanie naszą ofertą.
  • Rola dobrze postawionych pytań na etapie badania potrzeb klienta.
  • Pisanie perswazyjnych ofert – dobór słów zwiększających prawdopodobieństwo sprzedaży.
  1. Jak maksymalizować swoją efektywność na każdym etapie procesu sprzedaży?
  • Etapy procesu sprzedaży – od rozmowy wstępnej do podpisania kontraktu.
    • Cold calling – jak polubić i być w tym skutecznym.
    • Budowanie zainteresowania na etapie rozmowy wstępnej.
    • Wysłanie oferty.
    • Spotkanie z klientem face to face.
    • Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta.
    • Umawianie się na kolejne etapy – jak dbać o to, aby zapał klienta nie ostygł.
    • Negocjowanie szczegółów kontraktu.
    • Podpisanie umowy.
    • Obsługa posprzedażowa.
  1. Jak zbudować odpowiedni wizerunek i wiarygodność podczas spotkania twarzą w twarz?
  • Pierwsze wrażenie – szanse i ryzyka.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas spotkania z klientem.
  • Prowadzenie prezentacji dla klienta. W jaki sposób:
    • Dobrać język korzyści do klienta?
    • Zrobić spójne i profesjonalne wrażenie?
    • Zaciekawić i sprawić, że klient zechce wysłuchać nas do końca?
    • Pozostawić niedosyt i zbudować potrzebę „domknięcia”?
  • Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klientów (zniecierpliwienie, wahanie, gotowość).
  1. Podstawy negocjacji handlowych – jak przygotować się do negocjowania warunków?
  • Podstawowe techniki stosowane przez kupców.
  • Reagowanie na zastrzeżenia będące elementem gry negocjacyjnej.
  • Kiedy kompromis a kiedy win win.
  • Symulacja rozmowy handlowej nagrywana na video, szczegółowy feedback dla „aktorów”.

Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

 

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Nasza jakość - Twój komfort

DLA TWOJEJ WYGODY
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
i max 10 osób w grupie
 

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Trenerzy prowadzący szkolenie ABC handlowca

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

Live OnlineczyStacjonarne?

Poznaj korzyści i różnice

 
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
Cena Regular: 1 590 zł netto
Do wyczerpania miejsc
  • Trening indywidualny 60 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
Rodzaj szkolenia
Mój wybór to szkolenie:

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane firmy

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

 

Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
 
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

 

Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

 

FAQ - szkolenia live online

1. Co to jest szkolenie live online?

Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

5. Jakie są wymagania sprzętowe?

Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

6. Czy dostanę jakieś materiały?

Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

7. Czy szkolenie live online to wykład?

Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

 

Metodologia szkolenia 

 

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w danym obszarze. Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w omawianym obszarze.
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik sprzedażowych.
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu.
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia ze sprzedaży w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról).
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi.

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze wystąpień publicznych i prezentacji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

     

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431