Opinie

Wszystkim zainteresowanym polecam! Świetny wykładowca!
Szkolenie prowadzone w bardzo ciekawy sposób. Po dwóch dniach szkolenia mam wiedzę jak powinna wyglądać prezentacja i jak ją poprowadzić.

Edyta Pazura,
Kierownik Biura Controlingu,
PGE Obsługa Ksiegowo-Kadrowa sp. z o.o.

Ciekawe szkolenie poparte liczną egzemplifikacją. Szkolenie pozytywnie zmieniło moje podejście do pewnych osób/ tematów. W porównaniu do innych szkoleń szczególna zaletą jest czas trwania; tj. 8 godzin oraz „szczególne” podejście do każdego uczestnika. Natomiast zaskakująca była interakcja z innymi uczestnikami – mianowicie ankieta z mieszkańcami Warszawy. Sposób prowadzenia szkolenia charakteryzował się dużym stopniem swobody. Trener zbudował dobrą wieź z uczestnikami. Zdecydowanie mogę polecić szkolenie innym uczestnikom/ Zainteresowanym.

Marlena Bujak
Samodzielna księgowa

Szkolenie, na którym nie tylko można, ale i chce się uczyć. Bardzo duży nacisk został położony na ćwiczenia praktyczne, często trudne i zmuszające uczestników do wyjścia ze strefy komfortu. Dzięki tym wyzwaniom można się było jeszcze więcej dowiedzieć o sobie i lepiej zrozumieć pewne mechanizmy przy ich doświadczaniu. Zaangażowanie trenera i sposób prowadzenia przez niego zajęć sprawiły, że wszyscy uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu – każdy mógł się wypowiedzieć i skorzystać ze spostrzeżeń trenera i pozostałych uczestników oraz pozwolić sobie na autorefleksję.
Czas na szkoleniu płyną

Inez Beszterda,
Ekspert Projektowania Systemów Sieci Mobilnej,
Orange Szkolenia Sp. z  o.o.

Bardzo dobry kontakt z trenerem. Efektywne szkolenie,  pieniądze dobrze zainwestowane w przyszłość. Dziękuję i polecam innym.

Krzysztof Zawadzki,
Kierowca autobusu komunikacji miejskiej,
Mobilis Sp.z o.o.

Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkolenia będą bardzo przydatne w mojej pracy i życiu osobistym. W porównaniu do innych szkoleń to było bardzo konkretne i odwołujące się do życiowych przykładów. Relacja zbudowana przez trenera z uczestnikami była rewelacyjna, nie wspominając o wygodnych fotelach 😊 Dziękuję!

Beata Chaczko,
Dyrektor,
Niepubliczne Anglojęzyczne Przedszkole Magic Nursery

Odniosłam duże korzyści ze szkolenia. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM 😊

Kasia Majchrzak
Customer Service
OEM Automatic Sp. z o.o

Szkolenie jest bardzo praktyczne. Metoda ćwiczeń praktycznych skutkuje bardzo wysoka przyswajalnością i zrozumieniem przekazywanych treści. Nie ma tu miejsca na nudę czy sucha teorię, jest praktyka i warsztat. Trener otwarty na rozmowy, pytania i rozwiązywanie problemów. Miejsce szkolenia bardzo komfortowe, powodujące otwarcie się na siebie grupy i trenera.

Natalia Nowacka, Senior Security Specialist, Vector Synergy Sp. z o.o.

Poznanie nowych metod budowania relacji w zespole, kompetentny trener, czas na „żart w temacie”, relacja koleżeńska „zabicie barier”. Świetny sposób prowadzenia szkolenia.

Ewa Malinowska, VI Dos Maximo-Key User, Vanderlande Industries B.V.

Bardzo dobry styl prowadzenia szkolenia, świetne podejście trenera do grupy i każdego z osobna.

Maciej Folejewski, Kierownik Działu Obsługi Klienta Prywatnego, Panek S.A.

Bardzo ciekawe szkolenie. Dzięki niemu poznałem podstawowe techniki motywowania pracowników. Co ważniejsze szkolenie pozwoliło mi uświadomić sobie jak ważne jest słuchanie potrzeb pracowników, aby wydobyć z nich efektywność oraz zapał do pracy.

Marcin Sołtysiak, Lider zespołu programistów, Adrenalina Consulting Sp. z o.o. Sp. k

Szkolenie dynamiczne, pełne zmian punktu widzenia, wytrącające ze schematu.

Daniel Ślimakowski, KAM, Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.

Wyjście ze strefy komfortu zdecydowanie było mocną stroną szkolenia. Bardzo fajne ćwiczenia, które sprawiły, że poczułam się lepiej w roli prowadzącego prezentację.

Katarzyna Marciniak,
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu,
Grupa Pracuj sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Nowe spojrzenie na sposób przygotowania prezentacji. Wiele nowości- mowa ciała.

Anna Bulińska, Adiunkt, Politechnika Śląska

Bardzo wartościowe szkolenie otwierające umysł i pozwalające na praktyczne wykorzystanie nowych strategii. Dwa dni pełne wyzwań i satysfakcji. Zdecydowanie nie był to stracony czas. Polecam udział.

Magdalena Dziczek, Członek Zarządu, Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO-PAK

Moimi korzyściami ze szkolenia jest zdobycie nowych informacji i wykorzystanie ich w praktyce. Poznanie nowej struktury prezentacji z wyjściem poza dotychczasowy schemat. Trener bardzo dobrze buduje relacje i powoduje że słuchacz z uwaga przechodzą przez szkolenie. Super prowadzenie szkolenia.

Anita Kaczmarkiewicz, IAM Key Account Manager Poland, Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.

Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

Paulina Bryszewska, Event Manager, Creality Sp. z o.o.

Bardzo konkretne szkolenie, obfite w konkretne ćwiczenia. Bardzo zaangażowany trener, świetnie przekazujący wiedzę.

Jakub Hajduk,
M&P Team Leader,
Kellogg

Świetne szkolenie, które pozwala nauczyć się postępować/rozmawiać z ludźmi. Dobre techniki motywowania plus poznawania sposobu przeprowadzenia rozmowy tak, aby pracownik poznał swoje potrzeby (czasem głęboko ukryte), o których czasami nie ma pojęcia.

Piotr Wojtysiak,
kierownik zmiany

Świetna relacja trenera z uczestnikami. Teoria poparta scenkami improwizowanymi a także wyjętymi z wydarzeniami które miały miejsce w naszej pracy. Po szkoleniu zdecydowanie zwrócę uwagę na podejście do rozmowy z pracownikiem. Do każdej rozmowy przygotuję się, określę konkretne cele. Szkolenie pozwoliło mi poznać nie tylko metody postępowania w przypadku wystąpienia problemów na linii kontaktów międzyludzkich, przede wszystkim niematerialne sposoby motywacji.

Mariusz Stańczak,
Kierownik zmiany,
Kellogg

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Mateusz jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla Mateusza za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Michał Baczyński,
M&P Team Leader,
Kellogg