Opinie

Szkolenie jest bardzo praktyczne. Metoda ćwiczeń praktycznych skutkuje bardzo wysoka przyswajalnością i zrozumieniem przekazywanych treści. Nie ma tu miejsca na nudę czy sucha teorię, jest praktyka i warsztat. Trener otwarty na rozmowy, pytania i rozwiązywanie problemów. Miejsce szkolenia bardzo komfortowe, powodujące otwarcie się na siebie grupy i trenera.

Natalia Nowacka, Senior Security Specialist, Vector Synergy Sp. z o.o.

Poznanie nowych metod budowania relacji w zespole, kompetentny trener, czas na „żart w temacie”, relacja koleżeńska „zabicie barier”. Świetny sposób prowadzenia szkolenia.

Ewa Malinowska, VI Dos Maximo-Key User, Vanderlande Industries B.V.

Bardzo dobry styl prowadzenia szkolenia, świetne podejście trenera do grupy i każdego z osobna.

Maciej Folejewski, Kierownik Działu Obsługi Klienta Prywatnego, Panek S.A.

Bardzo ciekawe szkolenie. Dzięki niemu poznałem podstawowe techniki motywowania pracowników. Co ważniejsze szkolenie pozwoliło mi uświadomić sobie jak ważne jest słuchanie potrzeb pracowników, aby wydobyć z nich efektywność oraz zapał do pracy.

Marcin Sołtysiak, Lider zespołu programistów, Adrenalina Consulting Sp. z o.o. Sp. k

Szkolenie dynamiczne, pełne zmian punktu widzenia, wytrącające ze schematu.

Daniel Ślimakowski, KAM, Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Nowe spojrzenie na sposób przygotowania prezentacji. Wiele nowości- mowa ciała.

Anna Bulińska, Adiunkt, Politechnika Śląska

Bardzo wartościowe szkolenie otwierające umysł i pozwalające na praktyczne wykorzystanie nowych strategii. Dwa dni pełne wyzwań i satysfakcji. Zdecydowanie nie był to stracony czas. Polecam udział.

Magdalena Dziczek, Członek Zarządu, Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO-PAK

Moimi korzyściami ze szkolenia jest zdobycie nowych informacji i wykorzystanie ich w praktyce. Poznanie nowej struktury prezentacji z wyjściem poza dotychczasowy schemat. Trener bardzo dobrze buduje relacje i powoduje że słuchacz z uwaga przechodzą przez szkolenie. Super prowadzenie szkolenia.

Anita Kaczmarkiewicz, IAM Key Account Manager Poland, Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.

Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

Paulina Bryszewska, Event Manager, Creality Sp. z o.o.

Bardzo konkretne szkolenie, obfite w konkretne ćwiczenia. Bardzo zaangażowany trener, świetnie przekazujący wiedzę.

Jakub Hajduk,
M&P Team Leader,
Kellogg

Świetne szkolenie, które pozwala nauczyć się postępować/rozmawiać z ludźmi. Dobre techniki motywowania plus poznawania sposobu przeprowadzenia rozmowy tak, aby pracownik poznał swoje potrzeby (czasem głęboko ukryte), o których czasami nie ma pojęcia.

Piotr Wojtysiak,
kierownik zmiany

Świetna relacja trenera z uczestnikami. Teoria poparta scenkami improwizowanymi a także wyjętymi z wydarzeniami które miały miejsce w naszej pracy. Po szkoleniu zdecydowanie zwrócę uwagę na podejście do rozmowy z pracownikiem. Do każdej rozmowy przygotuję się, określę konkretne cele. Szkolenie pozwoliło mi poznać nie tylko metody postępowania w przypadku wystąpienia problemów na linii kontaktów międzyludzkich, przede wszystkim niematerialne sposoby motywacji.

Mariusz Stańczak,
Kierownik zmiany,
Kellogg

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Mateusz jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla Mateusza za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Michał Baczyński,
M&P Team Leader,
Kellogg

Korzyści to nowy sposób podejścia do pracownika, umiejętność wydobywania z niego prawdziwych potrzeb, obaw. Relacja z trenerem koleżeńska, trener obdarzony pełnym zaufaniem. Szkolenie teoretyczne połączone z praktycznym, możliwość przećwiczenia różnych wariantów, zachowań z jakimi mogę spotkać się w pracy.

Adrian Walczak,
Kierownik, Kellogg

Zdecydowanie poznałem korzyści z umiejętnego planowania oraz kategoryzowania maili/zadań. Ciekawym elementem szkolenia była 15 min praca w grupie ukazująca pozytywne zastosowanie planowania w życiu. Trener udowodnił, że bez tej umiejętności jest to trudne do wykonania.

Bartłomiej Wiśniewski,
Specjalista ds. Rozwoju Sieci Dealerskiej,
Scania Polska S.A.

Szkolenie było przygotowane bardzo profesjonalnie. Po raz kolejny pełen podziw dla firmy 4GROW. Po szkoleniu można wynieść techniki proste i przydatne w codziennych sytuacjach.

Magdalena Bogacka,
Doktorant,
Politechnika Śląska

Dobre praktyczne szkolenie ułatwiające funkcjonowanie w życiu prywatnym i zawodowym.

Piotr Nowak

Szkolenie ciekawe, w logiczny i zrozumiały sposób przedstawiający problem emocji, zdobyta wiedza pozwoli na zastosowanie w praktyce.

Rafał Chodziński,
Area Sales Manager,
Müller Dairy Polska Sp. z o.o. Sp. K

Bardzo podobała mi się praca z rekwizytami. Dostałam wiele budujących informacji zwrotnych, nad którymi będę mogła pracować.

Alicja Szymańska

Szkolenie ciekawe i przydatne w mojej pracy. Profesjonalizm trenera jest dużą wartością dodaną.

Sylwia Szeląg,
Naczelnik,
Centrum Unijnych Projektów Transportowych