Opinie

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe jest swoistą pigułka wiedzy teoretycznej, ale zarazem splecionej z praktyką, która w dwa dni prowadzi wg. zasady: „od zera do bohatera” Widziałem kilka osób robiących kolosalne postępy w ciągu tak krótkiego czasu, a to duża sztuka.

Michał Dudzik,
Senior Relationship Manager

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Świetne szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych, prowadzone w przejrzysty i poukładany sposób. Kompetentny prowadzący. Wywraca do góry nogami dotychczasowy styl pracy i daje pozytywnego „kopa”. Jestem bardzo zadowolony z udziału w tym szkoleniu.

Dariusz Pustoła,
Kierownik Warsztatu,
Scania Polska S.A.

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Jeśli czujesz się niepewnie w trakcie wystąpień i chciałbyś/chciałabyś  poprawić swój warsztat, skorzystaj ze szkolenia Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe .

Marcin Radziszewski,
Dyrektor Finansowy

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Nieszablonowe szkolenie. Wiedza ze szkolenia Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe do zastosowania w codzienne pracy. Trener szybko nawiązuje relacje z uczestnikami szkolenia.

Sebastian Żukowski,
Dyrektor,
Liberty Poland S.A

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych to było najlepsze szkolenie na jakim dotychczas byłam. Bardzo inspirujące, motywujące i podnoszące poczucie własnej oceny. Przedstawione techniki na pewno będą przeze mnie używane w przyszłych prezentacjach, a nad sposobem prowadzenia i sama osoba prowadzącego można się tylko „rozpływać” w superlatywach.

Anna Kiliszek,
Starszy Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac,
Grupa Pracuj Sp. z o.o.

Szkolenie:

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników

Słuchajcie, sam mam pasję i rozpoznaję ludzi z pasją. Ten facet ma pasję do prowadzenia szkolenia! A wiemy jak bardzo brakuje nam narzędzi do prowadzenia naszych prac, jak ważne i trudne jest przekazanie informacji, jak ważna jest komunikacja.

Prezes Zarządu,
P&M Group Sp. z o.o.

Szkolenie:

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka

Szkolenie przerosło moje oczekiwania. Sposób jego prowadzenia i podejście do uczestników bardzo indywidualne i pozytywne.

Karolina Adamiak,
Audytor,
Bank Gospodarstwa Krajowego

Szkolenie:

Negocjacje - psychologia WIN-WIN w praktyce

Szkolenie z negocjacji da Ci praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci się czuć pewniej i zwiększyć szanse na sukces.

Mariusz Mszyca,
Prezes,
NGplast Sp. z o.o.

Szkolenie:

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka

Kolejne bardzo dobre szkolenie w 4GROW. Teoria jak zwykle jest tylko tłem. Tradycyjnie bardzo dużo ćwiczeń, które w praktyce pozwalają przetestować zdobywane umiejętności. Trenerka stawia przed uczestnikami wyzwania, które często powodują wyjście ze strefy komfortu. Jest to trudne ale wykonalne zadanie, dzięki temu sprawia tym większą satysfakcję.

Inez Beszterda,
Ekspert Projektowania Systemów Sieci Mobilnej,
Orange Szkolenia Sp. z o.o.

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie daje możliwość poznania swoich mocnych i słabych stron podczas prezentowania. Myślę, że otrzymane wskazówki pozwolą mi udoskonalić swoje wystąpienia, zarówno służbowe, jak i naukowe. Do największych zalet szkolenia Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe należy ciekawe wykorzystanie materiałów dodatkowych, dobry kontakt trenera z uczestnikami oraz ćwiczenia praktyczne z możliwością otrzymania użytecznej informacji zwrotnej dotyczącej swojego wystąpienia. 

Kamil Gala,
Analityk,
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych w pełni odnoszące się do mojej praktyki zawodowej. Zainspirowało mnie, jak w świeży i innowacyjny sposób wykorzystać dotychczasowe materiały prezentacyjne. Bardzo przyjazna atmosfera. Trener bardzo kompetentny.
Chcesz udoskonalić swoje wystąpienia, prezentacje - zapytaj o to 4GROW.

Marek Jackowski,
PreSales Director
Automated Solutions,
OpusCapita Sp. z o.o.

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych pozwala na inne spojrzenie na codzienne obowiązki związane z uczestnictwem i prowadzeniem prezentacji i występowaniem publicznym. Zwraca uwagę na najważniejsze aspekty zachowania. Mała ilość uczestników wpłynęła mocno na plus.

Mariusz Smela,
Prezes Zarządu,
MEDORT S.A.

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkolenia z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych na pewno przydadzą mi się bardzo w pracy. Przygotowanie trenera w każdym temacie bardzo dobre. Dużo ćwiczeń pozwoliło jeszcze bardziej utrwalić wiedzę oraz pokazać popełnione błędy. Polecam każdemu szkolenie.

Dariusz Andrzejewski,
Inżynier ds. IT,
ENERGA Informatyka
Technologie Sp. z o.o.

Szkolenie:

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Szkolenie bardzo dobre, niezwykle kompetentny prowadzący. Program szkolenia Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe pozwala na zdobycie wiedzy lub jej rozszerzenie, dodatkowo duża ilość wiedzy o projektowaniu i prowadzeniu prezentacji. Szkolenie dynamiczne, aktywizujące do pracy własnej, niewielka grupa, doskonałe relacje z uczestnikami podczas zajęć.

Beata Krzywańska,
Dyrektor,
CBRE Corporate
Outsourcing Sp. z o.o.

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia: komunikacja interpersonalna, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.

Monika Grzegrzółka,
Manager ds. aplikacji,
Bank Handlowy
w Warszawie S.A.

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Komunikację do tej pory uważałam za umiejętność, którą każdy posiada. Po tym szkoleniu zdałam sobie sprawę, jak bardzo mylnie mogły być odbierane sygnały wysyłane przez mnie. Świetne szkolenie z komunikacji  interpersonalne! Polecam każdemu, kto choć przez chwilę poczuł się niezrozumiany przez drugą stronę. Ogromną zaletą jest indywidualny tryb prowadzenia - dopasowany osobiście do każdego uczestnika.

Joanna Staszewska,
Młodszy Kontroler Finansowy,
Mylan Sp. z o.o.

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Dzięki szkoleniu mam świadomość własnych mocnych stron . Ciekawy nieszablonowy sposób prowadzenia zajęć z dużą interakcja i scenkami, które pozwoliły się sprawdzić w praktyce. Trener zbudował mocny autorytet a wiedza, która przekazywał była rzetelna i merytoryczna. Szczerze polecam szkolenie z komunikacji interpersonalnej.

Natalia Kolasińska,
Event Executive,
Creality Sp. z o.o.

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Dużo istotnych informacji, w tym te najważniejsze o samym sobie, brak litości dla najgorszych nawyków i wiele okazji do wyćwiczenia najlepszych sposobów efektywnej komunikacji. Do tego trener, który nie pozwoliłby mi opuścić sali, dopóki wszystkie moje oczekiwania wobec szkolenia – komunikacja interpersonalna nie zostałyby zrealizowane. Pod koniec drugiego dnia byłem porządnie wyczerpany, ale wychodziłem pełny sił na rozprawienie się z codziennymi błędami komunikacji.

Marcin Głębocki,
Analityk Finansowy,
TUI Sp. z o.o.

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Burza mózgu! Szkolenie uświadomi Twoje błędy i nauczy co należy powiedzieć w danej sytuacji. Zaskoczył mnie niekonwencjonalny sposób szkolenia z komunikacji interpersonalnej: trening, warsztaty oraz indywidualne podejście do uczestnika. Polecam szkolenie ponieważ uzyskałam wiele technik komunikacyjnych, które mam nadzieję zastosować w sprawach zawodowych.

Sylwia Jankowska,
Specjalista,
Centrum Nauki Kopernik

Szkolenie:

Komunikacja interpersonalna

Nietuzinkowe szkolenie z komunikacji interpersonalnej, które odkrywa w człowieku widoki na własne ułomności w zakresie komunikacji w innym człowiekiem lub grupą współpracowników. Wymusza na uczestnikach samoanalizę swoich zachowań i sposobu komunikowania.

Witold Kosieradzki,
Dyrektor Finansowy,
Vaillant Saunier Duval
Sp. z o.o.