Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość,  lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się jak zmienić własny styl radzenia sobie ze stresem oraz jak zmieniać swoje dowolne emocje, np. złość, smutek – na spokój i  zadowolenie!

Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość? Pomożemy Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy i umiejętnościom oraz 12 praktycznym technikom, które od nas dostaniesz.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2021-05-10 - 2021-05-11

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj
2021-06-29 - 2021-06-29

Trening antystresowy i zarządzanie stresem - 1 dzień

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz doświadczyć treningu relaksacyjnego oraz zrozumieć mechanizmy powstawania i kontrolowania stresu.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj
Do uzgodnienia

Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
2021-06-14 - 2021-06-15

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj

Efekty udziału w szkoleniu Zarządzanie stresem i emocjami

Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:

  • Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
  • Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
  • Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
  • Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom 
  • Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
  • Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
  • Dowiesz się, jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
  • Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia 

Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!

My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:

  1. Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
  2. Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
  3. Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!

Dla kogo szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:

  • zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
  • mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
  • ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
  • pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie - niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek - co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
  • wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres

    Argumenty dla szefa

    Za co biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?

    Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!

    ikona Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.

     

      Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:

      • traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
      • może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
      • rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
      • w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
      • ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
      • może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
      • może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
      • częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie

      Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:

      • dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
      • bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
      • potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
      • zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
      • jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
      • komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
      • w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
      • jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
      • poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
      Twój szef potrzebuje solidnych argumentów?

      Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)

      Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

      Pobierz program:

      Program dwudniowego szkolenia:
      Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna

       

      1. Zarządzanie stresem -  inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

      • Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

        Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

      • Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.
      • Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?
      • Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)

      2. Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

      Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami  w pracy?

      Zmienimy to – nauczysz się naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

      • Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).
      • Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!
      • Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.
      • Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!
      • Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.

      3. Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

      • Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

        Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

      • I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!
      • Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.
      • Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować
      • Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?
      • Nauczysz się rozpoznawać swoje emocje i dowiesz się, dlaczego z perspektywy neurologicznej tak ważne jest nazywanie ich.

      4. Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

      • Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

        Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

      • Doświadczysz w czasie szkolenia także trudnych dla Ciebie emocji – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.
      • Nauczysz się jak rozwijać w sobie optymizm. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.
      • Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje pod Twoją kontrolą!

       

      Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.

      Naucz się tego na szkoleniu!

      Pobierz program:

      Program jednodniowego szkolenia: Trening antystresowy i zarządzanie stresem

      1. Poznaj stres – by wygrać z wrogiem, musisz go dobrze poznać…

      Ściśnięty żołądek, szybsze tętno, napięcie, bóle pleców, migrena… Znasz to? Bezsenność, zamartwianie się, natłok czarnych myśli… Masz tak? Większość z nas ma łatwość rozpoznawania objawów stresu w momencie, gdy przybierają intensywną formę i trudniej jest nad nimi zapanować. Czy chciałbyś nauczyć się rozpoznawać pierwsze symptomy stresu, by szybciej go zneutralizować?

      • By było to możliwe, sam odkryjesz czym w rzeczywistości jest stres, jak powstaje od strony psychologicznej i neurobiologicznej oraz kiedy staje się zagrożeniem – poznając proces powstawania stresu będziesz mógł zareagować szybciej i skuteczniej.
      • Co na to nauka? – poznasz praktyczne zastosowanie wyników najnowszych badań dotyczących stresu.
      • Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – nauczysz się rozpoznawać „stresory” zewnętrzne i wewnętrzne i będziesz przygotowany, by odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu.

      2. Zaprzyjaźnij się ze stresem

      Czy to w ogóle możliwe? Pewnie chętnie pozbyłbyś się stresu raz na zawsze? A czy słyszałeś o ostatnich badaniach naukowych, które dowiodły, że bardziej szkodliwe jest to, co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? Na naszym szkoleniu odkryjesz, jaka mądrość kryje się w stresie, i jak zmienić go z wroga – w przyjaciela.

      • W  czasie szkolenia będziesz mieć niepowtarzalną okazję, by wypełnić prawdziwy test psychologiczny (CISS), dzięki któremu będziesz mógł przyjrzeć się swoim strategiom radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdecydować, który styl radzenia sobie ze stresem chcesz świadomie stosować w przyszłości. Dowiesz się także, co zrobić, aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami - adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
      • Poznasz nasz autorski Algorytm Zarządzania Stresem, który w 6 krokach pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.

      3. Opanuj stres i działaj skutecznie

      Czy wiesz, że żołnierze służb specjalnych uczą się regulować i uspokajać oddech, rozluźniać różne partie ciała, wyciszać się? Podobno nie ma „twardych ludzi”, są tylko dobrze przygotowani - wyszkoleni. Ty również możesz przygotować się na wyzwania, które pojawiają się przed Tobą: ważne wystąpienie, spotkanie zarządu, rozmowa z kluczowym klientem, itp. – naucz się technik i metod, które pomagają skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresowych, zachować zimną krew i jasny umysł.

      • Czy wiesz, jak potężnym narzędziem do zarządzania stresem jest oddech? Nauczysz się techniki kontroli oddechu  w celu obniżenia niepokoju i napięcia (trening autogenny Schultza). Dowiesz się czym jest mindfulness i jak trenować uważność - poznasz sposoby na zrelaksowanie się nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko 3 minuty oraz niezależnie od tego w jakim miejscu się znajdujesz.
      • Poznasz sposób na kontrolowanie napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona.
      • Czemu potrzebujesz relaksu? Dowiesz się, jakie mogą być skutki długotrwałego napięcia i stresu i sam znajdziesz własną motywację do zaplanowania dla siebie czasu na relaksację.
      • Odkryjesz także rolę Twojego mózgu gadziego i ssaczego oraz pesymizmu i optymizmu w długotrwałym zarządzaniu stresem.
      • Nauczysz się, w jaki sposób możesz wykorzystać neuroplastyczność Twojego mózgu do tego, by częściej zamiast stresu odczuwać spokój i szczęście!

       

      Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!

      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

      Zapisz się na szkolenie!
      Masz pytanie dot. programu?
      Zostaw numer, oddzwonimy
      Wpisz poprawny numer telefonu
      Pola wymagane

        Metodyka szkolenia z inteligencji emocjonalnej

        • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
        • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
        • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
          • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
          • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
        • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
        Oblicz cenę

          Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

          zarządzanie emocjami szkolenie

          Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
          program GRATIS

          Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

          inteligencja emocjonalna kurs

          Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
          indywidualnym GRATIS

          Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

          Szkolenie inteligencja emocjonalna

          Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

          Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

          Szkolenie z inteligencji emocjonalnej

          Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

          Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

          inteligencja emocjonalna Szkolenia

          Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

          Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

          inteligencja emocjonalna Szkolenia

          Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

          Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

           

          Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

          Zarezerwuj szkolenie

          Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

          Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.

           

          Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

          Weź udział w szkoleniu

          i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

          Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

          "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
          „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
          „Mam bardzo pozytywne wrażenia po tym szkoleniu live online. Szkolenie trwało 2 dni po 8h, a nawet nie dało się tego odczuć.”

          A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

          Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

          DLA TWOJEJ WYGODY
          8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
          i max 6 osób na sali
           

           

          Przekonaj się o naszej jakości -

          Zarezerwuj szkolenie!

           

          Trenerzy prowadzący szkolenie zarządzanie stresem i emocjami

          Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

           

           

          Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

          Sabina Dąbrowska-Olbryś

          dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

          Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.

          Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów „rozstaniowych”. Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników, czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako „superbohaterka wartości firmowych”, m.in. szacunku.

          Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

          Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

          Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

          Mateusz Dąbrowski

          prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

          prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

          Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii i technik w obszarze inteligencji emocjonalnej oraz programów. szkoleniowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.  Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

           

          Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

          Karolina Prusińska

          trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

          Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.

          Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.

          Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen – gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.

          Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie. 

          Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

          Piotr Drozdowski

          trener, konsultant, psycholog biznesu

          Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

          Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.

          Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

           

          Poznaj nas osobiście:)

          Dołącz do szkolenia!

          Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

          Najbliższe terminy w formie live online i/lub stacjonarnej:

          Termin szkolenia
          Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37  Zobacz na mapie

           

          Live OnlineczyStacjonarne?

          Poznaj korzyści i różnice

           
          • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
          • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
          • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
          • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
          • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
          • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
          • Kameralna grupa (max. 10 osób).
          • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
          • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
          • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
          • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
          • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
          rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
          Cena Regular: 1 599 zł netto
          Do wyczerpania miejsc
          • Trening indywidualny 90 minut gratis
          • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
          • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
          • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
          Rodzaj szkolenia
          Mój wybór to szkolenie:

          Dane zgłaszającego

          Wpisz imię
          Wpisz nazwisko
          Wpisz stanowisko/rolę
          Wpisz poprawny email małymi literami
          Wpisz poprawny nr telefonu
          Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
          Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

          Dane 1 uczestnika szkolenia

          Wpisz imię
          Wpisz nazwisko
          Wpisz stanowisko/rolę
          Wpisz poprawny email małymi literami
          Wpisz poprawny nr telefonu

          Dane do faktury

          Szkolenia prowadziliśmy dla:

          Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?

          Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

          Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

          Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone  w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

          Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

          Dzięki szkoleniu nauczyłam się i zdobyłam wiedzę na temat zarządzania stresem i technik relaksacyjnych. Polecam to szkolenie osobom mającym problem ze zdrowym podejściem do sytuacji stresowych. Trener jest cudowną ciepłą i przemiłą osobą, która z chęcią dzieli się swoja wiedzą i swoim doświadczeniem. Jestem szczęśliwa, że mogłam być uczestnikiem tego szkolenia. Mały krok do lepszego życia i zmian w nim.

          Bardzo przydatne tematy poruszane na szkoleniu, ciekawe scenki, które pozwoliły zrozumieć i przyswoić wiedzę.

          Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.

          Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

          Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

          Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM :)))

          Weź udział w szkoleniu

          i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

          Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

          Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

          Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

          Masz pytania odnośnie szkolenia?

          Z przyjemnością odpowiemy!
          Wpisz treść zapytania
          Pola wymagane

          Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

          stacjonarne realizujemy w Warszawie

          Gabriela Majchrzyk
          Koordynator ds. szkoleń otwartych

          Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

          stacjonarne realizujemy w całej Polsce

          Aleksandra Jastrzębska
          Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

          Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

          • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
          • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
          • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
          Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

          Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

          Poznaj nasze sposoby na stres i emocje!

           

           

          Szkolenie: Inteligencja emocjonalna - sekret sukcesu w biznesie?

          Korzyści wynikające z rozwijania kompetencji osobistych i interpersonalnych, w tym szkolenie Inteligencji Emocjonalnej (zarządzania emocjami i stresem), są już powszechnie dostrzegane i cenione zarówno w życiu osobistym, jak i (a może przede wszystkim) w biznesie. Szkolenia stanowią jedną z najpowszechniejszych form rozwoju i doskonalenia tych tzw. „miękkich” umiejętności. Najczęściej jednak decydujemy się „poprawić” swoją asertywność, autoprezentację czy zdolności negocjacyjne, traktując „po macoszemu” szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem. Dlaczego zaniedbujemy ten ważny obszar, nie wykorzystując potencjału szkoleń? Inteligencja Emocjonalna jest nam przecież wyjątkowo potrzebna, zwłaszcza w dzisiejszych czasach!

          We współczesnym konkurencyjnym i mocno nastawionym na wynik świecie, chcemy zdobywać więcej, prezentować się jak najlepiej, żyć jak najwygodniej, co często oferują nam szkolenia. Inteligencja Emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem wydawać się może zbędnym luksusem. Przypuszczalnie szkolenie z asertywności czy negocjacji budzi też więcej skojarzeń z aktywnym działaniem nastawionym na realizację celu niż np. szkolenie Inteligencji Emocjonalnej
          Jednym z powodów wybiórczego rozwoju może być więc koncentracja na wyniku, innym - błędne postrzeganie samej kompetencji w kontekście szkolenia. Inteligencja Emocjonalna,  zarządzanie emocjami i stresem, mimo znacznego wzrostu świadomości, wciąż wielu osobom kojarzy się z czymś mglistym i tajemniczym.

          Nic bardziej mylnego - badacze i ludzie sukcesu potwierdzają doświadczenia z naszych szkoleń: Inteligencja Emocjonalna jest lepszym predykatorem powodzenia niż iloraz inteligencji czy wiedza specjalistyczna! Kontakt z drugą osobą jest w końcu podstawą niemal wszystkich naszych działań, a o ich powodzeniu decyduje często umiejętność zrozumienia, odpowiedniego prowadzenia rozmowy, kontrolowania odczuwanych emocji. Pomyśl, jak często brakowało ich w Twoich dotychczasowych relacjach i kontaktach biznesowych, a znajdziesz odpowiedź na pytanie o to, dlaczego szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem dają prawdziwą przewagę konkurencyjną. Rozwój tych kompetencji wymaga jednak dużego zaangażowania i przełamywania własnych barier, dlatego szkolenie: Inteligencja Emocjonalna, zarządzania emocjami i stresem to wyzwanie dla odważnych.

          Bardzo ważnym elementem szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem jest praca na własnych przekonaniach. To od nich bowiem zależy, w jaki sposób interpretujemy rzeczywistość, a w efekcie, jak na nią reagujemy. Podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna doświadczysz tego, że zmieniając swoje przekonania, zmieniasz skutki napotykanych przez Ciebie trudności. Wyjaśnienia personalne („To ja jestem temu winien…”), stałe („zawsze tak się dzieje…”) i uniwersalne („czegokolwiek się nie tknę…”) podcinają skrzydła. Zamiast tego trudne sytuacje mogą być źródłem wzmożonej energii, wymaga to jednak bardziej zaawansowanych umiejętności zarządzania emocjami i stresem, który możesz osiągnąć podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna!

          Warto wyjść ze schematów i stereotypów myślenia i zrealizować pełnię potencjału, jaki posiadasz. Dołącz do nas na szkoleniu - Inteligencja Emocjonalna to kompetencja, która przełoży się na wszystkie obszary Twojego życia. Podejmij to wyzwanie!

          Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

          Zapisz się na szkolenie!

          Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

          Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

          • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
          • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
          • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
          • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
          • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
          • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
          • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
          • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

           

          Najbliższy termin: 14-15 czerwca 2021
          >> Zostały 4 wolne miejsca.
          Zarezerwuj