4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość,  lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się jak zmienić własny styl radzenia sobie ze stresem oraz jak zmieniać swoje dowolne emocje, np. złość, smutek – na spokój i  zadowolenie!

Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość? Pomożemy Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy i umiejętnościom oraz 12 praktycznym technikom, które od nas dostaniesz.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty udziału w szkoleniu Zarządzanie stresem i emocjami

Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:

  • Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
  • Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
  • Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
  • Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom 
  • Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
  • Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
  • Dowiesz się, jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
  • Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia 

Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!

My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:

  1. Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
  2. Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
  3. Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!

Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.

 

Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Dla kogo szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:

  • zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
  • mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
  • ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
  • pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie - niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek - co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
  • wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres

Argumenty dla szefa

Za co biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?

Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!

ikona Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.

 

Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:

  • traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
  • może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
  • rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
  • w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
  • ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
  • może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
  • może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
  • częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie

Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:

  • dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
  • bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
  • potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
  • zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
  • jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
  • komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
  • w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
  • jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
  • poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
Twój szef potrzebuje solidnych argumentów?

Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Pobierz program:

Program dwudniowego szkolenia:
Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna

 

1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:

  • Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.

  • Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?

  • Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?

  • Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.

2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?

  • Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
  • Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
  • Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
  • Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.

3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?

  • Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
  • Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
  • Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
  • Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!

4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres?

  • Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
  • Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
  • Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
  • Skutki długotrwałego napięcia i stresu – do czego może doprowadzić funkcjonowanie w warunkach chronicznego stresu?
  • Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.

5. Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie?

  • Jaki jest Twój styl radzenia sobie w trudnych sytuacjach – autodiagnoza.
  • Konflikt, presja czasu, posiadanie dużej odpowiedzialności, wystąpienia publiczne - co zrobić aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
  • 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
  • Co zrobić, żeby nie przenosić emocji i stresu z domu do pracy i z pracy do domu?

6. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:

  • Co sprawia, że niektórzy ludzie lepiej radzą sobie z emocjami i stresem niż inni?
  • Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
  • Czym jest mindfulness i jak trenować uważność – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
  • Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
  • Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.

Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.

Naucz się tego na szkoleniu!

Pobierz program:

Program jednodniowego szkolenia z Zarządzania Stresem

1. Poznaj stres – by wygrać z wrogiem, musisz go dobrze poznać…

Ściśnięty żołądek, szybsze tętno, napięcie, bóle pleców, migrena… Znasz to? Bezsenność, zamartwianie się, natłok czarnych myśli… Masz tak? Większość z nas ma łatwość rozpoznawania objawów stresu w momencie, gdy przybierają intensywną formę i trudniej jest nad nimi zapanować. Czy chciałbyś nauczyć się rozpoznawać pierwsze symptomy stresu, by szybciej go zneutralizować?

  • By było to możliwe, sam odkryjesz czym w rzeczywistości jest stres, jak powstaje od strony psychologicznej i neurobiologicznej oraz kiedy staje się zagrożeniem – poznając proces powstawania stresu będziesz mógł zareagować szybciej i skuteczniej.
  • Co na to nauka? – poznasz praktyczne zastosowanie wyników najnowszych badań dotyczących stresu.
  • Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – nauczysz się rozpoznawać „stresory” zewnętrzne i wewnętrzne i będziesz przygotowany, by odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu.

2. Zaprzyjaźnij się ze stresem

Czy to w ogóle możliwe? Pewnie chętnie pozbyłbyś się stresu raz na zawsze? A czy słyszałeś o ostatnich badaniach naukowych, które dowiodły, że bardziej szkodliwe jest to, co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? Na naszym szkoleniu odkryjesz, jaka mądrość kryje się w stresie, i jak zmienić go z wroga – w przyjaciela.

  • W  czasie szkolenia będziesz mieć niepowtarzalną okazję, by wypełnić prawdziwy test psychologiczny (CISS), dzięki któremu będziesz mógł przyjrzeć się swoim strategiom radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdecydować, który styl radzenia sobie ze stresem chcesz świadomie stosować w przyszłości. Dowiesz się także, co zrobić, aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami - adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
  • Poznasz nasz autorski Algorytm Zarządzania Stresem, który w 6 krokach pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.

3. Opanuj stres i działaj skutecznie

Czy wiesz, że żołnierze służb specjalnych uczą się regulować i uspokajać oddech, rozluźniać różne partie ciała, wyciszać się? Podobno nie ma „twardych ludzi”, są tylko dobrze przygotowani - wyszkoleni. Ty również możesz przygotować się na wyzwania, które pojawiają się przed Tobą: ważne wystąpienie, spotkanie zarządu, rozmowa z kluczowym klientem, itp. – naucz się technik i metod, które pomagają skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresowych, zachować zimną krew i jasny umysł.

  • Czy wiesz, jak potężnym narzędziem do zarządzania stresem jest oddech? Nauczysz się techniki kontroli oddechu  w celu obniżenia niepokoju i napięcia (trening autogenny Schultza). Dowiesz się czym jest mindfulness i jak trenować uważność - poznasz sposoby na zrelaksowanie się nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko 3 minuty oraz niezależnie od tego w jakim miejscu się znajdujesz.
  • Poznasz sposób na kontrolowanie napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona.
  • Czemu potrzebujesz relaksu? Dowiesz się, jakie mogą być skutki długotrwałego napięcia i stresu i sam znajdziesz własną motywację do zaplanowania dla siebie czasu na relaksację.
  • Odkryjesz także rolę Twojego mózgu gadziego i ssaczego oraz pesymizmu i optymizmu w długotrwałym zarządzaniu stresem.
  • Nauczysz się, w jaki sposób możesz wykorzystać neuroplastyczność Twojego mózgu do tego, by częściej zamiast stresu odczuwać spokój i szczęście!

 

Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!

​​​

Zapisz się na szkolenie!

Program szkolenia: Zarządzanie stresem i emocjami - wersja live online (3 dni po 4h):

 

1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:

  • Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.

  • Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?

  • Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?

  • Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.

2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?

  • Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
  • Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
  • Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
  • Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.

3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?

  • Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
  • Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
  • Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
  • Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!

4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory, oswoić stres i przekuć w konstruktywne działanie?

  • Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
  • Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
  • Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
  • Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
  • 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.

5. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:

  • Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
  • Mindfulness, czyli praktyka uważności – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
  • Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
  • Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.

Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.

Naucz się tego na szkoleniu!

Pobierz program:

Program 2-dniowego warsztatu

Antystresowy Warsztat Relaksacyjny: spokój i work-life balance

Ten warsztat antystresowy to nie jest szkolenie. To wyjątkowe, dwudniowe praktyczne doświadczenie - bez rzutnika, bez slajdów, bez pośpiechu.

Antystresowy Warsztat Relaksacyjny realizowany jest w taki sposób, że w kameralnym gronie (maks. 9 osób) doświadczysz na sobie różnorodnych technik i ćwiczeń, których celem jest wzmacnianie spokoju, uważności, równowagi wewnętrznej oraz życiowej.

Podczas tego warsztatu oddasz się spokojnej autorefleksji, odnajdziesz w sobie przestrzeń na wewnętrzne odkrycia, inspirację oraz wymianę dobrej energii z innymi uczestnikami.

Udział w warsztacie zakłada Twoje aktywne zaangażowanie i otwartość na wymianę przemyśleń z innymi.

Częściowo będziemy pracować w wygodnych fotelach, a częściowo na karimatach - w zależności od konkretnych technik i procesu. 

W trakcie warsztatu doświadczysz różnorodnych sesji relaksacyjnych, takich jak:

  • Trening relaksacyjny Jacobsona - dzięki niemu Twój system nerwowy nauczy się, jak zamieniać napięcie w rozluźnienie i spokój.
  • Trening relaksacyjny z elementami hipnoterapii i medytacji prowadzonej - dzięki niemu odpuścisz to, czego nie potrzebujesz i wzmocnisz w sobie poczucie bezpieczeństwa i energii.
  • Trening relaksacyjny wzmacniający uważność na potrzeby swojego ciała.
  • Medytacja prowadzona - dzięki niej odkryjesz najlepszy dla siebie sposób na lekkość w głowie i uwolnienie umysłu od myśli.

Poznasz także praktyczne techniki, które pozwolą Ci ułożyć własne myśli oraz zainspirować się do dalszego rozwoju i wzmacniania własnej równowagi:

  • Model Równowagi życiowej - to technika zaczerpnięta z obszaru transkulturowej psychoterapii pozytywnej, która pomoże Ci odkryć, gdzie i w jaki sposób tracisz, a gdzie warto abyś odzyskał/a energię życiową. 
  • Well-being na bazie zasad psychologii pozytywnej – dzięki praktycznej technice oddasz się autorefleksji i odkryjesz własne "well-being".
  • Odkrywanie zasobów i spożytkowanie – podzielę się z Tobą wiedzą, jak możesz w życiu codziennym zastosować dla własnego dobrostanu odkrycia Miltona Ericksona oraz co z nimi wspólnego ma neuroplastyczność mózgu i optymizm.
  • Trening uważności i dbania o dobry kontakt z samym sobą - poznasz proste sposoby na bycie Tu i Teraz oraz na świadome pracowanie, odpoczywanie, jedzenie, dbanie o siebie.
  • Trening wzmacniania wewnętrznych zasobów i pozytywnej energii - dzięki przyjaznej i bezpiecznej atmosferze, nauczysz się jak samodzielnie rozwijać w swoim mózgu obszar odpowiedzialny za optymizm oraz jak wzmacniać zdrowe, wewnętrzne poczucie własnej wartości. 

Warsztat realizowany jest z użyciem karimat, kocy i jednorazowych poduszek, które zapewniamy. Każdy uczestnik może także przynieść swoją ulubioną matę / karimatę, małą poduszkę i /lub koc.

O równowagę podczas warsztatu dbamy także poprzez doświadczanie ruchu i dźwięków.

Na warsztat zapraszamy w wygodnym / sportowym ubraniu, zapewniającym pełną swobodę.

Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2022-08-29 - 2022-08-30

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Warszawa Zarezerwuj
2022-10-03 - 2022-10-04

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Warszawa Zarezerwuj
Do uzgodnienia

Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
2022-11-14 - 2022-11-15

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Online Zarezerwuj
2022-11-14 - 2022-11-15

Zarządzanie stresem i emocjami - 2 dni

Program tego wariantu szkolenia obejmuje odkrywanie mechanizmów powstawania emocji, sposobów na przejmowanie kontroli nad różnymi emocjami, stresem oraz trening techniki wyrażania emocji i budowania u siebie optymizmu.
Warszawa Zarezerwuj

Metodyka szkolenia z inteligencji emocjonalnej

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie z inteligencji emocjonalnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu z inteligencji emocjonalnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

zarządzanie emocjami szkolenie

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z inteligencji emocjonalnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

inteligencja emocjonalna kurs

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie inteligencja emocjonalna

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie z inteligencji emocjonalnej

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

inteligencja emocjonalna Szkolenia

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

inteligencja emocjonalna Szkolenia

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
„Mam bardzo pozytywne wrażenia po tym szkoleniu live online. Szkolenie trwało 2 dni po 8h, a nawet nie dało się tego odczuć.”

A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 10 osób na sali
 

 

Przekonaj się o naszej jakości -

 

Trenerzy prowadzący szkolenie zarządzanie stresem i emocjami

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.

Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów „rozstaniowych”. Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników, czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako „superbohaterka wartości firmowych”, m.in. szacunku.

Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

Więcej Mniej
Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii i technik w obszarze inteligencji emocjonalnej oraz programów. szkoleniowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.  Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

 

Więcej Mniej
Agnieszka Wąsik trener, coach

Agnieszka Wąsik

trener, coach, konsultant DISC

 

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku  międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.

Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas   – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.

Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.

Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.

Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).

Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Więcej Mniej
Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.

Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Więcej Mniej
Radosław Funiok trener, konsultant, coach

Radek Funiok

trener, konsultant, coach

Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.

Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz  obsługi klienta.

Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.

Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.

W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.

Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.

Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

Więcej Mniej

 

Poznaj nas osobiście:)

Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

Wariant szkolenia:

Terminy i forma szkolenia:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

 

Liczba uczestników:

rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
Cena Regular:
Do wyczerpania miejsc
1 699 zł netto
  • Trening indywidualny 90 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
Cena Last minute:
Zostało 1 miejsce w cenie promocyjnej, pozostałe w cenie regularnej
1 299 zł netto (w tym rabat 400 zł)

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane do faktury

Cena Regular:
Do wyczerpania miejsc
1 699 zł netto

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z inteligencji emocjonalnej?

Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone  w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

Dzięki szkoleniu nauczyłam się i zdobyłam wiedzę na temat zarządzania stresem i technik relaksacyjnych. Polecam to szkolenie osobom mającym problem ze zdrowym podejściem do sytuacji stresowych. Trener jest cudowną ciepłą i przemiłą osobą, która z chęcią dzieli się swoja wiedzą i swoim doświadczeniem. Jestem szczęśliwa, że mogłam być uczestnikiem tego szkolenia. Mały krok do lepszego życia i zmian w nim.

Bardzo przydatne tematy poruszane na szkoleniu, ciekawe scenki, które pozwoliły zrozumieć i przyswoić wiedzę.

Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.

Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM :)))

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w Warszawie

Gabriela Majchrzyk
Koordynator ds. szkoleń otwartych

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

Agata Smykla
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

 

 

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna - sekret sukcesu w biznesie?

Korzyści wynikające z rozwijania kompetencji osobistych i interpersonalnych, w tym szkolenie Inteligencji Emocjonalnej (zarządzania emocjami i stresem), są już powszechnie dostrzegane i cenione zarówno w życiu osobistym, jak i (a może przede wszystkim) w biznesie. Szkolenia stanowią jedną z najpowszechniejszych form rozwoju i doskonalenia tych tzw. „miękkich” umiejętności. Najczęściej jednak decydujemy się „poprawić” swoją asertywność, autoprezentację czy zdolności negocjacyjne, traktując „po macoszemu” szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem. Dlaczego zaniedbujemy ten ważny obszar, nie wykorzystując potencjału szkoleń? Inteligencja Emocjonalna jest nam przecież wyjątkowo potrzebna, zwłaszcza w dzisiejszych czasach!

We współczesnym konkurencyjnym i mocno nastawionym na wynik świecie, chcemy zdobywać więcej, prezentować się jak najlepiej, żyć jak najwygodniej, co często oferują nam szkolenia. Inteligencja Emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem wydawać się może zbędnym luksusem. Przypuszczalnie szkolenie z asertywności czy negocjacji budzi też więcej skojarzeń z aktywnym działaniem nastawionym na realizację celu niż np. szkolenie Inteligencji Emocjonalnej
Jednym z powodów wybiórczego rozwoju może być więc koncentracja na wyniku, innym - błędne postrzeganie samej kompetencji w kontekście szkolenia. Inteligencja Emocjonalna,  zarządzanie emocjami i stresem, mimo znacznego wzrostu świadomości, wciąż wielu osobom kojarzy się z czymś mglistym i tajemniczym.

Nic bardziej mylnego - badacze i ludzie sukcesu potwierdzają doświadczenia z naszych szkoleń: Inteligencja Emocjonalna jest lepszym predykatorem powodzenia niż iloraz inteligencji czy wiedza specjalistyczna! Kontakt z drugą osobą jest w końcu podstawą niemal wszystkich naszych działań, a o ich powodzeniu decyduje często umiejętność zrozumienia, odpowiedniego prowadzenia rozmowy, kontrolowania odczuwanych emocji. Pomyśl, jak często brakowało ich w Twoich dotychczasowych relacjach i kontaktach biznesowych, a znajdziesz odpowiedź na pytanie o to, dlaczego szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem dają prawdziwą przewagę konkurencyjną. Rozwój tych kompetencji wymaga jednak dużego zaangażowania i przełamywania własnych barier, dlatego szkolenie: Inteligencja Emocjonalna, zarządzania emocjami i stresem to wyzwanie dla odważnych.

Bardzo ważnym elementem szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem jest praca na własnych przekonaniach. To od nich bowiem zależy, w jaki sposób interpretujemy rzeczywistość, a w efekcie, jak na nią reagujemy. Podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna doświadczysz tego, że zmieniając swoje przekonania, zmieniasz skutki napotykanych przez Ciebie trudności. Wyjaśnienia personalne („To ja jestem temu winien…”), stałe („zawsze tak się dzieje…”) i uniwersalne („czegokolwiek się nie tknę…”) podcinają skrzydła. Zamiast tego trudne sytuacje mogą być źródłem wzmożonej energii, wymaga to jednak bardziej zaawansowanych umiejętności zarządzania emocjami i stresem, który możesz osiągnąć podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna!

Warto wyjść ze schematów i stereotypów myślenia i zrealizować pełnię potencjału, jaki posiadasz. Dołącz do nas na szkoleniu - Inteligencja Emocjonalna to kompetencja, która przełoży się na wszystkie obszary Twojego życia. Podejmij to wyzwanie!

Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

Najbliższy termin: 29-30 sierpnia 2022
>> Zostało 5 wolnych miejsc.
Last minute -400zł