Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie Zarządzanie stresem – inteligencja emocjonalna
Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się jak zmienić własny styl radzenia sobie ze stresem oraz jak, w ramach inteligencji emocjonalnej, zmieniać swoje dowolne emocje, np. złość, smutek – na spokój i zadowolenie!
Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość? Pomożemy Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy i umiejętnościom oraz 12 praktycznym technikom, które od nas dostaniesz.
lub
Efekty udziału w szkoleniu Zarządzanie stresem i emocjami
Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:
- Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
- Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
- Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
- Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom
- Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
- Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
- Dowiesz się, jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
- Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia
Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!
My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:
- Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
- Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
- Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!
Oni już byli na naszym szkoleniu
Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Przeczytaj opinie naszych uczestników na temat szkolenia z zarządzania stresem i inteligencji emocjonalnej oraz innych szkoleń - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo (a to o czymś świadczy...), podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą.
Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.
Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.
Zaskakujące było to, jak większość uczestników zrelaksowała się podczas szkolenia z zarządzania stresem i to jak szybko zauważyli efekty takiej relaksacji.
"Szkolenie świetnie pobudza do refleksji i do pracy nad swoimi emocjami i zarządzania stresem. Szkolenie pozwoliło mi na szersze spojrzenie na sytuacje stresowe, z którymi zmagam się na co dzień i ich realną ocenę, podejście do nich na chłodno i ze spokojem"
"Dobra atmosfera, ciekawe ćwiczenia i trener bardzo dobrze przygotowany. Jestem osobą uczącą się przez praktykę, więc duża liczba technik i narzędzi, jak najbardziej na plus, zwłaszcza dlatego, że był czas na ich wykonanie."




















Dla kogo szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
- ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
- pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie - niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek - co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
- wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres
Argumenty dla szefa
Za co biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?
Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!
Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.
Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:
- traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
- może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
- rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
- w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
- ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
- może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
- może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
- częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie
Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:
- dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
- bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
- potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
- zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
- jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
- komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
- w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
- jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
- poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program dwudniowego szkolenia:
Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna
-
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
-
-
Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
-
Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
-
Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
-
Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
-
-
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
-
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
- Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
-
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
-
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
-
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres?
-
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Skutki długotrwałego napięcia i stresu – do czego może doprowadzić funkcjonowanie w warunkach chronicznego stresu?
- Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
-
5. Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie?
-
- Jaki jest Twój styl radzenia sobie w trudnych sytuacjach – autodiagnoza.
- Konflikt, presja czasu, posiadanie dużej odpowiedzialności, wystąpienia publiczne - co zrobić aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
- Co zrobić, żeby nie przenosić emocji i stresu z domu do pracy i z pracy do domu?
-
6. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:
-
- Co sprawia, że niektórzy ludzie lepiej radzą sobie z emocjami i stresem niż inni?
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Czym jest mindfulness i jak trenować uważność – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Program jednodniowego szkolenia z Zarządzania Stresem
-
1. Poznaj stres – by wygrać z wrogiem, musisz go dobrze poznać…
-
Ściśnięty żołądek, szybsze tętno, napięcie, bóle pleców, migrena… Znasz to? Bezsenność, zamartwianie się, natłok czarnych myśli… Masz tak? Większość z nas ma łatwość rozpoznawania objawów stresu w momencie, gdy przybierają intensywną formę i trudniej jest nad nimi zapanować. Czy chciałbyś nauczyć się rozpoznawać pierwsze symptomy stresu, by szybciej go zneutralizować?
- By było to możliwe, sam odkryjesz czym w rzeczywistości jest stres, jak powstaje od strony psychologicznej i neurobiologicznej oraz kiedy staje się zagrożeniem – poznając proces powstawania stresu będziesz mógł zareagować szybciej i skuteczniej.
- Co na to nauka? – poznasz praktyczne zastosowanie wyników najnowszych badań dotyczących stresu.
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – nauczysz się rozpoznawać „stresory” zewnętrzne i wewnętrzne i będziesz przygotowany, by odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu.
-
2. Zaprzyjaźnij się ze stresem
-
Czy to w ogóle możliwe? Pewnie chętnie pozbyłbyś się stresu raz na zawsze? A czy słyszałeś o ostatnich badaniach naukowych, które dowiodły, że bardziej szkodliwe jest to, co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? Na naszym szkoleniu odkryjesz, jaka mądrość kryje się w stresie, i jak zmienić go z wroga – w przyjaciela.
- W czasie szkolenia będziesz mieć niepowtarzalną okazję, by wypełnić prawdziwy test psychologiczny (CISS), dzięki któremu będziesz mógł przyjrzeć się swoim strategiom radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdecydować, który styl radzenia sobie ze stresem chcesz świadomie stosować w przyszłości. Dowiesz się także, co zrobić, aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami - adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- Poznasz nasz autorski Algorytm Zarządzania Stresem, który w 6 krokach pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
-
3. Opanuj stres i działaj skutecznie
-
Czy wiesz, że żołnierze służb specjalnych uczą się regulować i uspokajać oddech, rozluźniać różne partie ciała, wyciszać się? Podobno nie ma „twardych ludzi”, są tylko dobrze przygotowani - wyszkoleni. Ty również możesz przygotować się na wyzwania, które pojawiają się przed Tobą: ważne wystąpienie, spotkanie zarządu, rozmowa z kluczowym klientem, itp. – naucz się technik i metod, które pomagają skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresowych, zachować zimną krew i jasny umysł.
- Czy wiesz, jak potężnym narzędziem do zarządzania stresem jest oddech? Nauczysz się techniki kontroli oddechu w celu obniżenia niepokoju i napięcia (trening autogenny Schultza). Dowiesz się czym jest mindfulness i jak trenować uważność - poznasz sposoby na zrelaksowanie się nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko 3 minuty oraz niezależnie od tego w jakim miejscu się znajdujesz.
- Poznasz sposób na kontrolowanie napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona.
- Czemu potrzebujesz relaksu? Dowiesz się, jakie mogą być skutki długotrwałego napięcia i stresu i sam znajdziesz własną motywację do zaplanowania dla siebie czasu na relaksację.
- Odkryjesz także rolę Twojego mózgu gadziego i ssaczego oraz pesymizmu i optymizmu w długotrwałym zarządzaniu stresem.
- Nauczysz się, w jaki sposób możesz wykorzystać neuroplastyczność Twojego mózgu do tego, by częściej zamiast stresu odczuwać spokój i szczęście!
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Program szkolenia: Zarządzanie stresem i emocjami - wersja live online (3 dni po 4h):
-
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
-
-
Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
-
Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
-
Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
-
Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
-
-
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
-
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
- Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
-
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
-
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
-
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory, oswoić stres i przekuć w konstruktywne działanie?
-
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
- 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
-
5. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:
-
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Mindfulness, czyli praktyka uważności – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Program 2-dniowego warsztatu
Antystresowy Warsztat Relaksacyjny: spokój i work-life balance
Ten warsztat antystresowy to nie jest szkolenie. To wyjątkowe, dwudniowe praktyczne doświadczenie - bez rzutnika, bez slajdów, bez pośpiechu.
Antystresowy Warsztat Relaksacyjny realizowany jest w taki sposób, że w kameralnym gronie (maks. 9 osób) doświadczysz na sobie różnorodnych technik i ćwiczeń, których celem jest wzmacnianie spokoju, uważności, równowagi wewnętrznej oraz życiowej.
Podczas tego warsztatu oddasz się spokojnej autorefleksji, odnajdziesz w sobie przestrzeń na wewnętrzne odkrycia, inspirację oraz wymianę dobrej energii z innymi uczestnikami.
Udział w warsztacie zakłada Twoje aktywne zaangażowanie i otwartość na wymianę przemyśleń z innymi.
Częściowo będziemy pracować w wygodnych fotelach, a częściowo na karimatach - w zależności od konkretnych technik i procesu.
W trakcie warsztatu doświadczysz różnorodnych sesji relaksacyjnych, takich jak:
- Trening relaksacyjny Jacobsona - dzięki niemu Twój system nerwowy nauczy się, jak zamieniać napięcie w rozluźnienie i spokój.
- Trening relaksacyjny z elementami hipnoterapii i medytacji prowadzonej - dzięki niemu odpuścisz to, czego nie potrzebujesz i wzmocnisz w sobie poczucie bezpieczeństwa i energii.
- Trening relaksacyjny wzmacniający uważność na potrzeby swojego ciała.
- Medytacja prowadzona - dzięki niej odkryjesz najlepszy dla siebie sposób na lekkość w głowie i uwolnienie umysłu od myśli.
Poznasz także praktyczne techniki, które pozwolą Ci ułożyć własne myśli oraz zainspirować się do dalszego rozwoju i wzmacniania własnej równowagi:
- Model Równowagi życiowej - to technika zaczerpnięta z obszaru transkulturowej psychoterapii pozytywnej, która pomoże Ci odkryć, gdzie i w jaki sposób tracisz, a gdzie warto abyś odzyskał/a energię życiową.
- Well-being na bazie zasad psychologii pozytywnej – dzięki praktycznej technice oddasz się autorefleksji i odkryjesz własne "well-being".
- Odkrywanie zasobów i spożytkowanie – podzielę się z Tobą wiedzą, jak możesz w życiu codziennym zastosować dla własnego dobrostanu odkrycia Miltona Ericksona oraz co z nimi wspólnego ma neuroplastyczność mózgu i optymizm.
- Trening uważności i dbania o dobry kontakt z samym sobą - poznasz proste sposoby na bycie Tu i Teraz oraz na świadome pracowanie, odpoczywanie, jedzenie, dbanie o siebie.
- Trening wzmacniania wewnętrznych zasobów i pozytywnej energii - dzięki przyjaznej i bezpiecznej atmosferze, nauczysz się jak samodzielnie rozwijać w swoim mózgu obszar odpowiedzialny za optymizm oraz jak wzmacniać zdrowe, wewnętrzne poczucie własnej wartości.
Warsztat realizowany jest z użyciem karimat, kocy i jednorazowych poduszek, które zapewniamy. Każdy uczestnik może także przynieść swoją ulubioną matę / karimatę, małą poduszkę i /lub koc.
O równowagę podczas warsztatu dbamy także poprzez doświadczanie ruchu i dźwięków.
Na warsztat zapraszamy w wygodnym / sportowym ubraniu, zapewniającym pełną swobodę.
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z inteligencji emocjonalnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie radzenie sobie ze stresem
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Sabina Dąbrowska-Olbryś
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.
Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów „rozstaniowych”. Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników, czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako „superbohaterka wartości firmowych”, m.in. szacunku.
Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.
Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

Mateusz Dąbrowski
prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii i technik w obszarze inteligencji emocjonalnej oraz programów. szkoleniowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Agnieszka Wąsik-Walczak
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.
Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.
Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Radek Funiok
Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.
Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.
Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.
W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.
Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.
Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).
Metodyka szkolenia z inteligencji emocjonalnej
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z inteligencji emocjonalnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z inteligencji emocjonalnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z inteligencji emocjonalnej?
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-10-19 - 2023-10-20 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-11-06 - 2023-11-07 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2023-11-27 - 2023-11-28 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |