Szkolenia

Szkolenia miękkie

Kompetencje miękkie są w dzisiejszych czasach na wagę złota. Wbrew pozorom nie jest to wyłącznie dodatek do wykształcenia i kwalifikacji, ale coś równie istotnego, a w wielu wypadkach wręcz kluczowego dla kariery i rozwoju pracownika.

Badania pokazują, że pracownicy oczekują nie tylko wiedzy i kwalifikacji, lecz także szkolenia z kompetencji miękkich, dzięki którym łatwiej odnajdą się na stanowisku i w nowym środowisku zawodowym. To coś, co może wręcz zdecydować o wyborze Twojej oferty przez kandydata biorącego udział w rekrutacji.

Kompetencje miękkie, czyli jakie?

Czym są kompetencje miękkie? Określenie to odnosi się przede wszystkim do umiejętności interpersonalnych, społecznych, a więc związanych z tym, jak radzimy sobie w relacjach i komunikacji z innymi. Mogą one być uwarunkowane osobowościowo – to oznacza, że ktoś będzie mieć większą łatwość np. w nawiązywaniu kontaktów, wyrażaniu swojego zdania czy organizowaniu czasu pracy. Wiele tego typu umiejętności można jednak wytrenować poprzez ćwiczenia, szkolenia i poszerzanie samoświadomości. Jedyne, czego w takiej sytuacji potrzeba, to ciekawości, otwartości i pragnienia, by podjąć pracę nad swoimi cechami, przyzwyczajeniami, mocnymi i słabymi stronami.

Realna wartość w biznesie

Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie pozwalają nie tylko lepiej wykonywać swoje obowiązki zawodowe i realizować postawione sobie cele, lecz także dbać o pewność siebie i poczucie własnej wartości. Asertywność pomaga Ci działać w zgodzie z samym sobą. Dzięki komunikatywności budujesz lepszą atmosferę w zespole, a zarządzając czasem możesz zwiększyć swoją efektywność.Wiele kompetencji miękkich wypełnia Twoją codzienność. Być może nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. A to właśnie z nich utkana jest sieć dobrych relacji i wysoka jakość pracy.

Jak poczuć się pewniej na rynku pracy? Które umiejętności można szybko nabyć, a co jest w pewnym stopniu zależne od temperamentu?  Jakie strategie i techniki ułatwią rozwijanie kompetencji miękkich? Jeśli zastanawiasz się nad tego typu pytaniami,  trenerzy 4GROW chętnie podzielą się z Tobą przydatną wiedzą.

Trenuj kompetencje miękkie i biznesowe, żeby się rozwijać. Rozwijaj się, aby odnaleźć sens i spełnienie.

Sprawdź listę szkoleń miękkich:

Współpraca i komunikacja w zespole - szkolenie + test osobowości

Dzięki wiedzy na temat różnic indywidualnych w osobowości ludzi poznasz wynikające z nich różne style komunikacji oraz różne preferencje we współpracy. Podczas szkolenia zagłębisz się także w Twoją osobowość – odkryjesz jej mocne strony oraz „cienie” i nauczysz się rozwijać ją w pożądanym dla Ciebie kierunku.

Najbliższe terminy: 1.09 27.10 1.12
1.09
Cena od: 1199zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Negocjacje w stylu Win-Win

Na tym szkoleniu dostaniesz techniki do osiągania swoich celów tak, by oprócz Ciebie od stołu odeszła z satysfakcją także druga strona. Chwyty i manipulacje w negocjacjach - na Ciebie już nie będą działały. Negocjacje będą pod Twoją kontrolą. A doświadczenie tej sytuacji stanie się niezwykle satysfakcjonujące!

Najbliższe terminy: 11-12.08 18-19.10 22-23.11
11-12.08
Cena od: 1799zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Negocjacje w stylu win-win poziom I +II

Rozwiń swoje kompetencje i wejdź na wyższy poziom negocjacji. W trakcie trzech dni szkolenia otrzymasz kompleksowy pakiet: wiedzę, narzędzia, techniki i trening w najtrudniejszych sytuacjach negocjacyjnych. 

Najbliższe terminy: 11-13.08 18-20.10 22-24.11
11-13.08
Cena od: 2699zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem

HR często jest sprowadzany do roli operacyjnego wykonawcy. Poznaj narzędzia, dzięki którym zbudujesz autorytet w oczach menadżerów tym, jak z nimi rozmawiasz, jak ich prowadzisz do rozwiązań wykorzystując ich wiedzę. Staniesz się pożądanym partnerem w rozmowach – kluczowym HR Biznes Partnerem!

Najbliższe terminy: 11-13.10 29.11 - 1.12
11-13.10
Cena od: 2399zł
Szczegóły szkolenia 

Negocjacje handlowe i zakupowe w stylu win-win - poziom II

Negocjacje to budowanie porozumienia, wspólne wypracowywanie rozwiązania, pogłębianie relacji i współpracy. Jak to zrobić skutecznie? Jak wyprowadzić negocjacje z konfliktu i zamienić je w merytoryczną, konstruktywną dyskusję? Jak osiągnąć efekt win-win? Na szkoleniu otrzymasz odpowiedź na wszystkie te i inne, związane z negocjacjami, pytania, zmienisz swoje nastawienie do negocjacji i przećwiczysz najtrudniejsze ich warianty.

Najbliższe terminy: 13.08 20.10 24.11
13.08
Cena od: 999zł
Szczegóły szkolenia 

ABC handlowca

“Abecadło z pieca spadło, O ziemię się hukło, Rozsypało się po kątach, Strasznie się potłukło...” - czy Twoje wyniki sprzedaży są w równie opłakanym stanie, jak litery w wierszu Tuwima? Nie jest aż tak źle, ale zawsze może być lepiej? Mamy dla Ciebie “ABC handlowca”, czyli elementarz skutecznego sprzedawcy – szkolenie, podczas którego nauczysz się budować długofalowe relacje z klientami, prowadzić z gracją i finezją rozmowę sprzedażową, zakończoną zakupem i wizją dalszej współpracy. Poznasz narzędzia, techniki i rozwiniesz swoje sprzedażowe umiejętności.

Najbliższe terminy: 15-16.11
15-16.11
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców

Chcesz skutecznie sprzedawać? Oprócz wiedzy stricte sprzedażowej przyda Ci się również potężna dawka wiedzy psychologicznej, dzięki której szybko rozpoznasz, z jakim klientem masz do czynienia i odpowiednio dopasujesz swój styl prowadzenia rozmowy. Poznasz techniki wywierania wpływu bazujące na okryciach naukowych i nauczysz się reagować na zastrzeżenia klientów.  

Najbliższe terminy: 16-17.08 23-24.09 29-30.11
16-17.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie WYWIERANIE WPŁYWU, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

Argumenty często nie działają - każdy jest przekonany w 100% o swojej racji. W biznesie, na styku odwiecznej różnicy interesów, umiejętność wywierania wpływu oraz regulowania go ze strony innych umożliwia efektywne osiąganie celów.
Najbliższe terminy: 16-17.08 18-19.10 18-19.11
16-17.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne + warsztat PowerPoint - Szkolenie

Wydaje nam się, że nasz wygląd i głos jest najważniejszy, a zwłaszcza to, czy widać nasz stres. Prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętne zaprojektowanie prezentacji, występu tak, by zaciekawił. Wtedy odbiorca jest w stanie wiele wybaczyć, a my osiągamy pożądany efekt - zmianę w myśleniu i zachowaniu słuchacza.

Najbliższe terminy: 18-20.08 15-17.09 20-22.10
18-20.08
Cena od: 2599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie MS PowerPoint w prezentacjach biznesowych

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności PowerPoint® z praktycznymi aspektami prezentacji i wystąpień oraz prowadzone przez trenera: praktyka prezentacji i wytąpień, nie-inżyniera, a jednocześnie certyfikowanego przez Microsoft eksperta od PowerPoint®. Naucz się tworzyć efektywne i atrakcyjne prezentacje z PowerPoint!

Najbliższe terminy: 18.08 15.09 20.10
18.08
Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne | Szkolenia 4GROW

Wydaje nam się, że nasz wygląd i głos jest najważniejszy, a zwłaszcza to, czy widać nasz stres. Prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętne zaprojektowanie prezentacji, występu tak, by zaciekawił. Wtedy odbiorca jest w stanie wiele wybaczyć, a my osiągamy pożądany efekt - zmianę w myśleniu i zachowaniu słuchacza.

Najbliższe terminy: 19-20.08 16-17.09 21-22.10
19-20.08
Cena od: 1699zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta.

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości. Tego samego oczekuje od Ciebie Twój Klient.

Najbliższe terminy: 19-20.08 23-24.09 21-22.10
19-20.08
Cena od: 1290zł
Szczegóły szkolenia 

Trudne Rozmowy z Pracownikami – Szkolenie dla Specjalistów ds. Kadr i HR

Jak komunikować trudne decyzje i zachować partnerską relację? Podczas szkolenia czekają na Ciebie liczne ćwiczenia i symulacje rozmów. Odkryjesz magię słów i opanujesz sztukę zadawania pytań. Znając asertywne techniki i strategie zarządzania obiekcjami, będziesz potrafił pogodzić interesy wszystkich stron, zbudujesz własny autorytet i zadbasz o atmosferę w miejscu pracy. 

Najbliższe terminy: 2-3.08
2-3.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Charyzma jest jak "Św. Graal" rozwoju dla większości liderów. Wzbudza emocje, kontrowersje, jest obiektem marzeń. Niewiele osób ją posiada, bo też panuje powszechne przekonanie, że trzeba się z nią urodzić. To tylko wymówka. Charyzmatyczni liderzy nie szukają usprawiedliwień - odważnie przełamują schematy w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju a konfliktu się nie boją, bo wiedzą, że można nim konstruktywnie zarządzić. Wybierają świadomie.
Jaki jest Twój wybór?

Najbliższe terminy: 2-3.12
2-3.12
Cena od: 2599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie z Rekrutacji - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki

Jak wybrać najlepszego kandydata? Intuicja nie wystarczy! Potrzebujesz, po pierwsze - sprawdzonych narzędzi i metod, by przygotować odpowiednio proces rekrutacyjny, po drugie - miękkich kompetencji niezbędnych do prowadzenia wywiadu i oceny kandydata. Podczas szkolenia otrzymasz pełny pakiet wiedzy i rozwiniesz swoje umiejętności. Nasi trenerzy - praktycy, menadżerowie, eksperci HR, z bogatym doświadczeniem w rekrutacjach, podzielą się swoim unikalnym know-how.

Najbliższe terminy: 20-21.09 18-19.10 22-23.11
20-21.09
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Zarządzanie zespołem I – Przywództwo i motywowanie pracowników

Pracownik efektywny, zaangażowany, samodzielny, z inicjatywą i pomysłami. Każdy szef takiego chciałby mieć. Nie każdy wie, jak wiele w zachowaniu i postawie pracownika, zależy od stosowanych przez niego narzędzi zarządzania i motywowania...

Najbliższe terminy: 23-24.08 13-14.09 4-5.10
23-24.08
Cena od: 1699zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Zarządzanie zespołem I + II (program 4 dniowy)

Rozwiń swoje kompetencje menadżerskie podczas kompleksowego szkolenia z zarządzania zespołem. Przed Tobą 4 dni intensywnego treningu w obszarze czterech podstawowych funkcji menadżera: motywowania, delegowania, oceniania i egzekwowania oraz zagadnienia związane z coachingowym stylem zarządzania i przywództwem transformacyjnym. 

Najbliższe terminy: 23-26.08 4-7.10 6-9.12
23-26.08
Cena od: 3299zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Na pewno słyszałeś to hasło: Pierwsze wrażenie robi się tylko raz! Ale czy wiesz, jak je zrobić dobrze? O co zadbać w pierwszych sekundach wystąpienia, by zbudować pozytywny wizerunek i zachęcić audytorium do wysłuchania prezentacji?

Najbliższe terminy: 23.08 8.12
23.08
Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie - Zarządzanie zespołem II - Coachingowy styl zarządzania i budowanie jedności zespołu (2dni)

Poziom II szkolenia z zarządzania zespołem to kontynuacja poziomu I i Twój dalszy rozwój w obszarze kompetencji menadżerskich związanych z motywowaniem, budowaniem zaufania i jedności w zespole. Wzmocnisz swój autorytet przywódcy i poznasz coachingowy styl zarządzania. 

Najbliższe terminy: 25-26.08 6-7.10 8-9.12
25-26.08
Cena od: 1699zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie z Asertywności i obrony przed manipulacjami - Trening Asertywności | Szkolenia 4GROW

Czasami wydaje nam się, że "trzeba" się jakoś zachować, inaczej stracimy - ktoś się obrazi,
wyciągnie wobec nas konsekwencje. Asertywność to zbiór technik, dzięki którym odważamy się, minimalizując ryzyko straty. Techniki i postawa asertywności pozwala uwolnić prawdziwego siebie!

Najbliższe terminy: 26-27.08 27-28.09 25-26.10
26-27.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie czasem pracy w home office

Home office to wiele wyzwań. Jak zadbać o motywację, koncentrację, skuteczność i work-life balance? Poznaj sprawdzone techniki i narzędzia. Dzięki szkoleniu nauczysz się planować  i wyznaczać priorytety, uwolnisz się od wewnętrznego krytyka i zerwiesz z niekorzystnymi nawykami. Dowiesz się, jak pracować krócej, ale efektywniej, zachowując duże pokłady energii i pozytywnego nastawienia.

Najbliższe terminy: 27.09
27.09
Cena od: 690zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Rozmowa okresowa, rozwojowa, informacja zwrotna, feedback i feedforward w praktyce dla menedżera.

Właściwie przeprowadzona rozmowa oceniająca motywuje i  wpływa na chęć rozwoju pracowników, co w efekcie podnosi efektywności całego zespołu. Większości managerów postrzega jednak rozmowę oceniającą jako sytuację trudną...

Najbliższe terminy: 29-30.11
29-30.11
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie z Komunikacji interpersonalnej

Teoretycznie każdy potrafi się komunikować.

Teoretycznie…

Praktycznie, komunikacja to coś więcej niż mówienie i słuchanie.

To rozumienie ukrytych zawartości komunikatów, dzięki czemu rozumiemy to, co niewypowiedziane lub wypowiedziane destrukcyjnie. To umiejętność łagodzenia nastrojów i budowania porozumienia słowem, tonem i gestem.

Dlatego komunikacja w firmie, między działami i współpracownikami jest fundamentem efektywności całej organizacji.

Najbliższe terminy: 30-31.08 29-30.09 25-26.10
30-31.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie ZARZĄDZANIE STRESEM i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Emocje są potężnym zasobem, który możemy świadomie używać tak, by wspierały nas w realizacji celów. Niekontrolowane, są żywiołem czasami pozytywnym, czasami negatywnym - wzbudzając stres. A stres w odpowiedniej dawce - sprzyja efektywności, motywacji.

Najbliższe terminy: 30-31.08 4-5.10 8-9.11
30-31.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Komunikacja dopasowana do osobowości

Niebieski, czerwony, zielony i żółty to nie tylko kolory w palecie barw. W psychologii osobowości oznaczają dominującą energię - nasze preferencje i styl komunikacji z innymi. Dzięki wiedzy o “kolorach”, umiejętności ich rozpoznawania i dopasowywania swojego komunikatu łatwiej zbudujesz porozumienie ze współpracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi. Będziesz działać efektywniej, bo szybciej “dogadasz się” nawet z osobą o zupełnie innym profilu osobowości niż Ty.

Najbliższe terminy: 30.08 - 1.09 25-27.10 29.11 - 1.12
30.08 - 1.09
Cena od: 2759zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie: Zarządzanie czasem i efektywna organizacja czasu pracy

Czas jest pojęciem bezwzględnym i dla każdego człowieka płynie tak samo.
Jeśli jednak zdarza Ci się mówić „nie mam czasu!”,najwyższa pora zastanowić się, gdzie on jest, gdy go nie ma.

Najbliższe terminy: 9-10.08 7-8.10 4-5.11
9-10.08
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Trening skuteczności osobistej

Twoja efektywność i motywacja do działania w ostatnim czasie obniżyły się? Potrzebujesz naładować swoje akumulatory i ruszyć z miejsca? Podczas Treningu skuteczności osobistej zmienisz swoje nastawienie do pracy, wzmocnisz swoją motywację, podniesiesz efektywność działania i przełamiesz deskę ciosem karate. 

Najbliższe terminy: 9-10.09 15-16.11
9-10.09
Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Assessment / Development Center w praktyce - jak samemu zaprojektować zadania i sesje AC/ DC

Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji - Assessment / Development Center (AC/DC) i naucz się samodzielnie projektować zadania oraz sesje oceny.

Cena od: 3180zł
Szczegóły szkolenia 

Jak być Asertywnym - Szkolenie z Asertywności | Kurs Asertywności

7 kroków to niewiele do przejścia, prawda? W tylu krokach skutecznie uruchomisz asertywne zachowanie – wyznaczysz granice, wyrazisz swoje zdanie, zareagujesz na atak– zachowasz się asertywnie w dowolnej sytuacji. Dzięki asertywności poprawią się Twoje relacje z ludźmi, wzrośnie jakość swoje pracy, a jednocześnie w górę pójdzie Twoja samoocena i samopoczucie. Gotowy/a na tyle korzyści?

Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia 

Partnerskie relacje ze współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

Współpracujesz z innymi działami? A może pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb Klienta wewnętrznego? Jeśli chcesz, by Twoje relacje ze współpracownikami z innych działów były partnerskie i oparte o dobrą komunikację, nawet w trudnych sytuacjach, to dobrze trafiłe(a)ś!  Od konstruktywnej komunikacji pomiędzy działami, zależy wzajemna satysfakcja ze współpracy i efektywność całej organizacji.

Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie online: Adaptacja do zmian - dla pracowników zwolnionych, w okresie wypowiedzenia pracy

Zwolnienia zawsze rodzą duży niepokój. Jak pomóc tym, którzy otrzymują wypowiedzenia umów? Proponując im skuteczne narzędzia, przydatne podczas adaptacji do nowej i stresującej sytuacji, jaką jest utrata pracy. Podczas szkolenia pracownicy dowiedzą się, jak zamieniać trudne emocje na energię do działania. Poznają autorskie techniki coachingowe. Nauczą się, jak analizować swoje motywatory i demotywatory. Odkryją swój potencjał i przygotują własny plan „awaryjny”.

Cena od: 790zł
Szczegóły szkolenia 

Automotywacja w sytuacji kryzysowej – wyzwalanie w sobie energii do działania

Jak dodać swoim pracownikom wiatru w żagle, a sobie przywrócić wiarę we własne możliwości? Podczas szkolenia nauczysz się świadomie zamieniać strach w motywację. Poznasz strategie mistrzów i zaprogramujesz w sobie sprawczość. Znajdziesz sposób, żeby działać efektywnie mimo kryzysu i odkryć w nim szansę dla Ciebie i Twojej organizacji. 

Cena od: 590zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie sobą w zmianie – adaptacja do zmian dla pracowników

Jak poradzić sobie ze zmianami spowodowanymi sytuacją epidemiczną, nowym modelem pracy, przejściem na home office i innymi wyzwaniami w czasach kryzysu? Przede wszystkim zrozum mechanizmy dokonania skutecznej zmiany. Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować proces i wykorzystać siłę grupy w zmianach. Poznasz sposoby, jak zadbać o emocje, relacje i motywację.

Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Prezentacje i przemówienia szefa zespołu w kryzysie

Jak stworzyć angażujące przemówienie? Podczas szkolenia zyskasz nie tylko bogactwo wiedzy, ale też liczne okazje do praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jak dopasować swoje wystąpienie do osobowości odbiorców. Poznasz skuteczne zabiegi retoryczne i techniki zagrzewania słuchaczy do działania. Odkryjesz tajniki mowy ciała i potencjał swojego głosu. Nauczysz się też przekazywać trudne decyzje. 

Cena od: 790zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie emocjami i stresem w sytuacji kryzysowej

Wiedza i praktyka wyniesione ze sali szkoleniowej pozwolą Ci budować spokój w trudnych sytuacjach. Zyskasz pewność siebie i będziesz wiedzieć, jak reagować w obliczu zmian i kryzysów. Stosując świadomie techniki zarządzania emocjami i ucząc się optymistycznego myślenia, w realny sposób poprawisz jakość swojego życia.

Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie zmianą w organizacji – dla menedżerów w okresie zmian

To, jak przebiegnie trudna zmiana, w dużym stopniu zależy od menedżera. Poznaj sposoby, dzięki którym szybciej i łatwiej przeprowadzisz zespół przez kryzysowe sytuacje. Rozwijając potrzebne kompetencje, będziesz umiał przygotować się na trudności i zaplanujesz działania. Szkolenie wyposaży Cię w praktyczną wiedzę na temat strategii zarządzania zmianą, motywowania i komunikacji.    

Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie zespołem zdalnym, rozproszonym, wirtualnym

Nowy tryb pracy, home office, warunki zupełnie inne dotychczas - to wszystko stawia wyzwania przed menedżerami. Poznaj tajniki skutecznej komunikacji i naucz swój zespół zarządzania czasem i zadaniami. Czekają na Ciebie sprawdzone techniki z zakresu zarządzania zespołem rozproszonym.

Cena od: 500zł
Szczegóły szkolenia 

3 bezpłatne narzędzia do monitorowania i współpracy w zespole zdalnym

Sięgnij po narzędzia i techniki, dzięki którym będziesz skutecznie delegować zadania zarówno pojedynczym pracownikom, jak i zespołom projektowym. Bogaty w nowe kompetencje będziesz sprawnie monitorować efekty pracy i zadbasz o wysoki poziom zaangażowania i satysfakcji pracowników. 

Cena od: 250zł
Szczegóły szkolenia 

Jak motywować i angażować pracownika zespołu zdalnego

Twój zespół przeszedł na tryb pracy zdalnej? Zostałeś menadżerem zespołu rozproszonego? Motywowanie i angażowanie pracownika zespołu zdalnego może być wyzwaniem, wymaga znajomości dopasowanych do tego typu pracy narzędzi oraz kompetencji miękkich, by badać potrzeby pracowników i skutecznie na nie odpowiadać. Podczas szkolenia dowiesz się, co motywuje, a co osłabia zaangażowanie Twoich pracowników i będziesz wiedzieć, kiedy i jak zareagować.
Cena od: 250zł
Szczegóły szkolenia 

Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Jak budować relacje z klientami w czasie kryzysu? Poznaj dobre praktyki i strategie dopasowane do typu osobowości klienta. Szkolenie to szansa, żeby rozwijać umiejętność zarządzania emocjami – tak ważną w trudnych sytuacjach. Mając potrzebną wiedzę, unikniesz błędów komunikacyjnych i nauczysz się aktywnego słuchania. Obsługując klientów, będziesz stosować asertywne techniki i wzbudzać zaufanie swoich rozmówców.

Cena od: 590zł
Szczegóły szkolenia 

Czym jest motywacja i jak możemy ją kontrolować - żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce

Czasem nawet błaha sytuacja potrafi odebrać energię do działania i wpłynąć na sposób postrzegania rzeczywistości. Poznaj techniki, dzięki którym będziesz mógł szybko odzyskać kontrolę nad swoim nastawieniem. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą Ci świadomie zarządzać swoimi emocjami i przezwyciężać demotywację!

Cena od: 250zł
Szczegóły szkolenia 

Jak zachować wysoką motywację w procesie uczenia się nowych umiejętności

Naucz się dokładnie przewidywać moment, w którym nastąpi spadek motywacji i zapobiegaj mu w sposób świadomy i kontrolowany! Podczas webinaru dowiesz się, jak wygląda proces uczenia się i co ma wspólnego nauka żonglowania ze zdobywaniem nowych umiejętności. Dzięki sprawdzonym narzędziom będziesz wzmacniać motywację i zmieniać drobne niepowodzenia w duże sukcesy. 
 

Cena od: 250zł
Szczegóły szkolenia 

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Kryzys, niezależnie czym spowodowany, rodzi nowe trudności i wyzwania. Rodzi też nowe możliwości, zwłaszcza dla tych, który potrafią szybko i sprawnie zareagować na zmiany. Podczas szkolenia zyskasz niezbędne narzędzia i umiejętności, które pozwolą Ci zadbać o klienta w trudnej sytuacji: zbadać jego potrzeby, zadbać o relacje i skierować go w stronę optymalnego rozwiązania. Poznaj 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu i zyskaj większą pewność siebie w obsłudze.

Cena od: 250zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Zarządzanie zespołem I + II (program 3 dniowy)

Jak efektywnie zarządzać zespołem? W czasie 3-dniowego szkolenia rozwiniesz swoje kompetencje w obszarze motywowania, delegowania, oceniania i egzekwowania oraz poznasz coachingowy styl zarządzania. 

Cena od: 2498zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Outlook w praktyce

Praktyczne jednodniowe szkolenie z Outlook, w którym poznajesz funkcjonalności Outlooka - trener pokazuje je, a Ty równolegle stosujesz na swoim laptopie.

Cena od: 898zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner

Pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb Klienta wewnętrznego. To duża odpowiedzialność – od ich satysfakcji  zależy jak efektywnie funkcjonuje cała firma.

Cena od: 999zł
Szczegóły szkolenia 

Trening antystresowy - Zarządzanie stresem. Szkolenia 4GROW

Stres - przyjaciel czy wróg? Stresu nie da się zupełnie wyeliminować zresztą nie jest to wręcz wskazane, bo w niektórych sytuacjach może być wręcz konstruktywny. Poznaj techniki radzenia sobie ze stresem i sposoby jak efektywnie funkcjonować w trudnych i zmieniających się warunkach biznesowych!

Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia 

Szkolenie Outlook w praktyce z elementami zarządzania czasem

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności Outlook® z praktycznymi aspektami zarządzania czasem oraz prowadzone przez trenera: praktyka biznesu zarządzającego swoim czasem w roli - począwszy od pracownika korporacji, poprzez free-lancera, aż po menadżera, będącego nie-inżynierem i jednocześnie ekspertem od Outlook®.

Cena od: 1599zł
Szczegóły szkolenia 

Zarządzanie zespołem II – Coachingowy styl zarządzania (1 dzień)

Nauczę Cię w Zarządzaniu zespołem zaawansowanych, coachingowych metod motywowania. Jest jeden wymóg - deklarujesz, że będziesz przeznaczać czas na rozmowy z ludźmi, w zamian ja deklaruję Ci, że niezależnie od problemu, będziesz wiedział, jak takie rozmowy prowadzić. 

Cena od: 899zł
Szczegóły szkolenia