Szkolenia menedżerskie
Jak stać się charyzmatycznym menedżerem? Na czym polega mądre przywództwo? Jak skutecznie motywować pracowników i zwiększyć efektywność w zespole? Co jeszcze zrobić, aby lepiej zarządzać i osiągać zamierzone cele w codziennej pracy? Jakie szkolenia dla menedżerów Ci w tym pomogą?
Co dają szkolenia menedżerskie?
Nasze szkolenia menedżerskie zawsze cieszyły się popularnością – korzystają z nich zarówno osoby świeżo awansowane na lidera, jak i doświadczeni kierownicy z kadry menedżerskiej, szukający aktualnej wiedzy na temat zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, budowania zaangażowania oraz podejmowania decyzji.
Program szkolenia menedżerskiego skupia się na konkretnych obszarach zarządzania, przydatnych na stanowisku kierowniczym. Uczestnicy ćwiczą kluczowe kompetencje menedżerskie takie jak delegowanie zadań, efektywne zarządzanie, rozwiązywanie konfliktów, poprawiają zdolności komunikacyjne oraz uczą się wyznaczać cele i myśleć strategicznie.
Komu polecamy kursy menedżerskie
Nasze warsztaty menedżerskie prowadzone są przez profesjonalnych trenerów z wieloletnim stażem, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami w obszarze różnych branż.
Dzięki naszym trenerom z wieloletnim doświadczeniem oraz ich praktycznej wiedzy, jesteśmy w stanie przygotować program szkoleń dla początkujących managerów, osób pełniących funkcje kierownicze oraz kadry menedżerskiej.
Jeśli zostałeś liderem zespołu i chciałbyś rozwinąć nowe kompetencje menedżerskie, poznać metody zarządzania zespołem oraz wpłynąć na swój rozwój osobisty, polecamy nasze szkolenia managerskie.
Sprawdź nasze certyfikowane szkolenia menedżerskie
Dobry, nowoczesny menedżer powinien posiadać odpowiednie kompetencje twarde oraz miękkie. Nasze certyfikowane szkolenie menedżerskie 4GROW umożliwia poznanie unikalnych technik i narzędzi, skuteczne również do zarządzania zespołem rozproszonym. Stawiamy na autentyczność i zasady budowania relacji, zaufania i jedności zespołu, co jest niezbędne w pracy każdego menedżera. Poprzez naszą bogatą ofertę szkoleń uczymy coachingowego podejścia, przywództwa transformacyjnego, zarządzania w trudnych sytuacjach oraz tego jak budować autorytet czy przekładać cele strategiczne na zadania zespołu.
Wybierając szkolenia menedżerskie zdobędziesz wiedzę teoretyczną oraz nauczysz się jej praktycznego zastosowania. Szkolenia managerskie umożliwiają uczestnikom rozpoznanie swoich mocnych stron i wykorzystanie ich w codziennej pracy. Kurs managera dopasowujemy do zmieniającego się otoczenia biznesowego i nowych ról, jakie powinien spełniać współczesny menedżer.
Organizujemy szkolenia jako szkolenia zamknięte i otwarte, jako kursy stacjonarne lub kursy online.
Sprawdź co obejmują szkolenia kompetencje menedżerskie i jakie kursy dla managerów oferujemy!
Wybierz wariant szkolenia
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | CENA | |||
---|---|---|---|---|---|---|
2025-01-27 - 2025-01-28 |
|
Warszawa
|
1890 zł | Oblicz rabat | ||
2025-02-13 - 2025-02-14 |
|
Warszawa
|
1790 zł | Oblicz rabat | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | - | Zapytaj | ||
2025-02-24 - 2025-02-25 |
|
Warszawa
|
2190 zł | Oblicz rabat | ||
2025-03-06 - 2025-03-07 |
|
Warszawa
|
1890 zł | Oblicz rabat | ||
2025-03-12 - 2025-03-14 |
|
Warszawa
|
3490 zł | Oblicz rabat | ||
2025-03-17 - 2025-03-18 |
|
Warszawa
|
1790 zł | Oblicz rabat |
Dlaczego tak ważny jest rozwój kompetencji menadżerskich?
Z raportu Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy (czerwiec 2020), przeprowadzanego przez firmę Leanpassion wynika, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję z pracy jest dobry lider, przyjazna atmosfera oraz pozytywne nastawienie. Na liście „Top 10 oczekiwań względem lidera 2020” po raz pierwszy pojawiły się takie elementy, jak: dbanie o integrację zespołu, dbanie o efektywność zespołu oraz znajomość misji, wizji oraz realizacji celów strategicznych organizacji. Pozostałe oczekiwania dotyczą przede wszystkim roli menedżera, m.in.: szacunku, otwartej komunikacji, wsparcia w rozwiązywaniu problemów i zapewniania przestrzeni do uczenia się.
Tymczasem badania pokazują, że wielu pracowników nie jest zadowolonych ze swoich liderów. W 2018 roku było to aż 33% respondentów (raport z badania „Workforce View in Europe 2018” przeprowadzone przez ADP). We wspomnianym już badaniu firmy Leanpassion, 39% respondentów nie poleca swojego pracodawcy.
Już tych kilka liczb pokazuje, jak ważny jest rozwój osobisty liderów. Skutecznie przywództwo przekłada się nie tylko na efektywność całego zespołu, ale również na satysfakcję pracowników i motywację do pozostania w firmie.
Jakie kompetencje menedżerskie wzmacniać u liderów w organizacji?
Z jednej strony nie do przecenienia są wiedza i kwalifikacje menedżera, ale z drugiej kluczową rolę odgrywa charyzma, inteligencja emocjonalna, kompetencje społeczne, umiejętność przekazywania konstruktywnego i rzetelnego feedbacku. Motywowanie pracowników i wspieranie ich rozwoju, delegowanie zadań, zarządzanie stresem i organizowania czasu pracy również stanowią ważny element menedżerskiego „rysu”, który wpływa na efektywne zarządzanie.
Nie można zapomnieć także o umiejętnościach analitycznych, kompetencjach cyfrowych i zdolnościach prognozowania i wyciągania wniosków na przyszłość. Współczesny menedżer powinien być przygotowany na wiele różnych wyzwań, które będą wyznaczać nowe trendy, modele przywództwa czy metodyki zarządzania zespołem. Kompetencje miękko-biznesowe pozostaną jednak czymś uniwersalnym – bez nich nie da się skutecznie budować relacji i realizować długofalowych celów.