Szkolenie z Asertywności i obrony przed manipulacjami

Wersje szkolenia: stacjonarne | live online
Szkolenie + trening asertywności

Wyobraź sobie, że masz łatwość w mówieniu tego, co myślisz i na dodatek używasz formy, która jest konstruktywna, budująca relację, nawet gdy odmawiasz i jeszcze osiągasz swoje cele. Podoba Ci się taka wizja? Tak właśnie jest być asertywnym.

A jak się robi bycie asertywnym? U nas robi się to tak: budujesz wewnętrzne strategie pewności siebie, odwagi, uczysz się 31 technik asertywności, ćwiczysz, widzisz, że efekty są rewelacyjne, więc podoba Ci się i kontynuujesz bycie asertywnym.

Klucz w tym, żeby dostać techniki w pakiecie z odpowiednimi strategiami myślowymi, inaczej nie będziesz mieć odwagi i pewności żeby użyć technik. 

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Za co uwielbiają nasze szkolenie

Kurs asertywności w 4GROW dogłębnie i wyczerpująco odpowiada na pytanie "Jak zadbać o swoje potrzeby i asertywnie je komunikować". Polecam osobom, które ustawiają się na końcu kolejki "do zadbania". 

Niezwykle ciekawe, niesztampowe, pobudzające do wielu refleksji szkolenie z asertywności. Z żadnego innego szkolenia nie wyniosłam tylu przydatnych treści odnoszących się do różnych dziedzin życia. Bardzo profesjonalne prowadzenie, znakomita atmosfera przy jednoczesnym podbudowaniu uczestników do pracy i twórczego myślenia. Polecam każdemu bez względu na wiek i zawód.

Na Szkolenie z asertywności szłam z przekonaniem, że ciężko jest wypracować w sobie asertywne zachowanie z dnia na dzień. Jak się okazało te 2 dni dały mi solidną podstawę do zgłębienia tematu asertywność i już pierwszego dnia zaczęłam zwracać uwagę na to, co i w jaki sposób wypowiadam. Dużo pracy przede mną, ale wiem już, że asertywność jest w zasięgu ręki. Otrzymałam pomocne materiały, a nastawienie prowadzącego zmotywowało mnie do działania.

Szkolenie z asertywności przerosło moje oczekiwania. Sposób jego prowadzenia i podejście do uczestników bardzo indywidualne i pozytywne.

Szkolenie z asertywności daje nie tylko suchą wiedzę, a przede wszystkim uczy i trenuje umiejętności pomocne w egzekwowaniu, asertywności i konstruktywnej krytyce. Szczególnie wartościowe było ćwiczenie umiejętności i nauka na podstawie popełnianych błędów. Świetna, ciepła i bezpośrednia relacja trenera z uczestnikami oraz styl prowadzenia szkolenia pozwalały wynieść z niego jak najwięcej. Podsumowując - bardzo profesjonalne i wyczerpujące szkolenie.

Najbardziej zaskakującym elementem szkolenia z asertywności jest jego forma. W bardzo krótkim czasie zostaliśmy „wplątani” w scenki, które tu i teraz kazały nam praktykować , potykać się i podnosić dzięki pomocy trenera. Niesamowite ale wierzę, że uda mi się nauczyć asertywności.

Moje korzyści ze szkolenia "Asertywność" to poznanie prawdziwej definicji asertywności i sposobu jej uruchamiania. Najbardziej wartościowe elementy szkolenia to ćwiczenia na „gorącym krześle” z aktywnym uczestnictwem wszystkich „kursantów” i prowadzącego. Najbardziej zaskoczyła mnie możliwość krytykowania prowadzącego (żółte karteczki) i innych. W porównaniu z innymi szkoleniami to było bardzo dynamiczne, poparte praktyką – stosunek praktyki bardzo korzystny dla licznika teorii. Trener zbudował bardzo dobre relacje. Duża umiejętność ich podtrzymywania.
 

Szkolenie z asertywności - kolejne bardzo dobre szkolenie w 4GROW. Teoria jak zwykle jest tylko tłem. Tradycyjnie bardzo dużo ćwiczeń, które w praktyce pozwalają przetestować zdobywane umiejętności. Trenerka stawia przed uczestnikami wyzwania, które często powodują wyjście ze strefy komfortu. Jest to trudne ale wykonalne zadanie, dzięki temu sprawia tym większą satysfakcję.

Już kilka razy brałam udział w szkoleniach o asertywności, ale to szkolenie było dla mnie przełomowe! Duża dawka świeżych informacji i instrukcji. Trener to profesjonalista. Ma świetny kontakt z grupą i bardzo aktywnie poprowadził zajęcia, przez co nie było nudno. Mimo ograniczonego czasu, nie zabrakło również ćwiczeń w grupkach. I to się chwali :)

 

Nauczysz się na szkoleniu z Asertywności

  • Wyrażać własne zdanie w sytuacjach, w których czujesz obawę, których unikasz lub w których reagujesz nerwowo (np. spotkania zespołowe, spotkania kadry kierowniczej, dyskusje w kuchni na tematy drażliwe), w sposób, który będzie budować autorytet i sprzyjać relacjom interpersonalnym.
  • Egzekwować polecenia, potrzeby i oczekiwania w stosunku do współpracowników, jak i podwładnych/przełożonych, kontrahentów (np. egzekwować zaangażowanie pracownika w wykonanie zadania) jednocześnie dbając o relację z drugą stroną.
  • Wpływać na zmiany zachowania innych przy użyciu zasad i technik konstruktywnej krytyki, tak, by budować wartościową relację, bez zbędnych konfliktów (np. wpływać na zmianę zachowania kolegi, które nas irytuje).
  • Reagować w sytuacjach zaskakujących, konfliktowych zyskując szacunek, wzajemne zrozumienie i chroniąc chęci do współpracy z każdej strony (np. zareagować tak, aby poczuć się  komfortowo, gdy koleżanka oskarża nas o zniszczenie efektów pracy zespołu, ubliżając nam i krzycząc na forum zespołu).
  • Wyznaczać granice chroniące nasz komfort - szczególnie w sytuacji, gdy ktoś prosi nas o pomoc, wsparcie lub wykonanie polecenia (np. szef przeciążony obowiązkami i ciężarem poczucia odpowiedzialności, ponieważ pomaga wszystkim swoim pracownikom, gdy tylko go o to poproszą).
  • Zachowywać się naturalnie dla siebie i czuć się z tym komfortowo.

Za co biznes ceni asertywność?

To właśnie dzięki asertywnym pracownikom firma ma szansę realizować swoje cele biznesowe
skutecznie, w atmosferze współpracy, partnerstwa i szacunku!

Wzmacnianie asertywności zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:

- współpracują z innymi
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami

Pracownik bez postawy asertywnej:

  • ma obawy przed wyrażaniem swoich rekomendacji i zaleceń, co może pozbawić firmę najskuteczniejszych rozwiązań
  • jest skłonny do ulegania naciskom kontrahentów, klientów, współpracowników
  • ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie, ponieważ przyjmuje na siebie obowiązki innych współpracowników, kontrahentów czy podwładnych lub realizuje je w terminie, kosztem pracy po godzinach, skutkujących frustracją i wypaleniem motywacyjnym
  • może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną
  • może unikać kontaktu i odczuwać brak satysfakcji z pracy

Asertywny pracownik:

  • wyraża swoje zdanie i rekomenduje rozwiązania problemów
  • rozwiązuje konflikty, podejmuje trudne rozmowy i nie ucieka od problemów
  • skutecznie egzekwuje wykonywanie poleceń, dopełnienia warunków umowy itp.
  • potrafi bronić interesów firmy i nie poddaje się próbom wywierania wpływu
  • przyjmuje informację zwrotną jako niezbędny proces doskonalenia
  • komunikuje potrzeby swoje, zespołu, czy całej organizacji
  • jest bardziej efektywny i pewniejszy siebie
Twój szef potrzebuje solidnych argumentów?

Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)

Programy szkoleń z Asertywności

Oprócz tytułowego 2-dniowego szkolenia, którego program prezentujemy poniżej w pierwszej zakładce, możesz także wybrać alternatywne szkolenie 1-dniowe (druga zakładka).

Program dwudniowego szkolenia: Asertywność i obrona przed manipulacjami

1. Asertywność – to więcej niż mówienie „nie”

  • Mity o nieasertywnych osobach – kto tak naprawdę jest asertywny
  • Czym jest „głęboka asertywność” – jak właściwie rozumieć asertywność – jakie są przyczyny nieasertywnych zachowań
  • Zachowania nieasertywne oraz ich konsekwencje:
    o Agresja
    o Uległość
    o Manipulacja
  • Jak ocenić, czy zachowujesz się asertywnie
  • Kiedy zachowanie nieasertywne jest dobrym wyborem
  • Jakie korzyści płyną z asertywności a jakie są ryzyka
  • Matryca asertywności – jak jest u Ciebie

2. Asertywna postawa - wyrzucamy bariery asertywności z Twojej głowy

  • Mechanizmy obronne – jak świadomie reagować na sytuację w danym momencie.
  • Antyasertywne myślenie – jak zmieniać negatywny monolog w swojej głowie na myślenie sprzyjające asertywności:
    • Katastrofizowanie
    • Negatywne zdania na swój temat
    • Wygórowane warunki asertywności
    • Samokaranie
    • Powinności i normy
  • Wartości, potrzeby, przekonania – jak wpływają na Twoją asertywność (praca na poziomach funkcjonowania psychicznego 4GROW™)
  • Prawa asertywne – jakie masz prawa i jak z nich korzystać

3. Twój warsztat asertywności – zbuduj swoją wewnętrzną siłę

  • Odwaga – jak wzbudzić w sobie odwagę w dowolnym momencie – trening 7 kroków skutecznego uruchamiania asertywnego zachowania.
  • Poczucie własnej wartości – czym jest poczucie własnej wartości i jak je wzmacniać:
    o Twoje zasoby
    o Zasada TOBe™
    o Technika ramowania
  • Pewność siebie – jak ją zwiększyć stosując Strategię SZM™ (tylko w wersji stacjonarnej)
  • Tryby asertywności: responsywny i reaktywny – jak zadbać o swoje potrzeby i działać z miejsca spokoju i pewności
  • Strefa komfortu i strefa rozwoju – co da Ci wyjście ze strefy komfortu (trening w realnej sytuacji).

4. Trening asertywności:

  • Technika Asertywnej odmowy – gdy chcesz zadbać w pierwszej kolejności o swoje potrzeby i interesy
  • Technika Zdartej płyty - gdy rozmówca nie przyjmuje Twoich słów i wywiera presję
  • Techniki Zawiszy™ - rozmówca chce od Ciebie czegoś, na co nie chcesz się zgodzić
  • Techniki odroczenia asertywnego - ktoś stawia Cię w sytuacji, w której nie wiesz jeszcze, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć
  • Techniki Alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru
  • Zasada POP™ - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada
  • Technika Otwartych drzwi - gdy ktoś Cię obraża, poniża lub ośmiesza
  • Techniki Jujitsu - gdy rozmówca zarzuca Ci błąd, krytykuje w niekonstruktywny sposób, a Ty chcesz dowiedzieć się, o co konkretnie chodzi
  • 6 kroków, by stać się lepszym odbiorcą krytyki – wyciągnij wartość z krytycznych słów

5. Konflikty w relacjach – jak im przeciwdziałać i rozwiązywać je asertywnie

  • Analiza transakcyjna - jak w relacjach wpływamy na swoje zachowanie i z czego to wynika - jak zmienić kierunek rozmowy i przekuć niekonstruktywny dialog w partnerską merytoryczną rozmowę
  • Asertywność bez poczucia winy - jak zareagować w zgodzie ze sobą i nie zadręczać się poczuciem winy
  • Asertywność bez poczucia krzywdy - trójkąt dramatyczny - jak przestać być „ofiarą” i zadbać o swoje interesy
  • Obrona przed atakiem werbalnym/agresją słowną – procedura „zamorzenia gniewu głodem”, czyli jak przetrwać awanturę
  • Konfrontacja przekonań – asertywny styl prowadzenia dyskusji (tylko w wersji stacjonarnej)
  • NVC - komunikacja bez przemocy wg Marshalla Rosenberga – jak dotrzeć do prawdziwych potrzeb i skupić się na rozwiązaniu, a nie na konflikcie (tylko w wersji stacjonarnej)

6. Asertywna obrona przed manipulacją

  • Reguły wywierania wpływu – przewodnik po najczęściej stosowanych sposobach manipulacji i wskazówki, jak sobie z nimi radzić
    • Regułą konsekwencji
    • Regułą wzajemności
    • Regułą konformizmu
    • Regułą sympatii
    • Regułą autorytetu
    • Regułą niedostępności
    • Regułą kontrastu
  • Technika Karty na stół™ – jak sprawdzić intencje Twojego rozmówcy i zdemaskować manipulację
  • Technika „Małego Księcia” – jak uzyskać odpowiedź, gdy rozmówca wyraża się w niejasny sposób
  • Technika „Zasłona z mgły” – jak nie dać się złapać na „haczyk” manipulanta

 

Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!

Zapisz się na Kurs Asertywności 4GROW!

 

Program jednodniowego szkolenia: Jak być Asertywnym

Asertywność i nieasertywność – gdzie leży granica?

  1. Czym jest „głęboka” asertywność?
  2. Jak ocenić, czy zachowujesz się asertywnie?
  3. Jakie są przyczyny nieasertywnych zachowań?
  4. Czy asertywność jest zawsze najlepszym wyborem?
  5. Czym ryzykujesz działając asertywnie?
  6. Jakie są konsekwencję nieasertywnych zachowań?
  7. Matryca asertywności – jak jest u Ciebie? (tylko w wersji stacjonarnej)

Jak uruchomić w sobie odwagę niezbędną do asertywności?

Poznasz 7 kroków skutecznego uruchamiania asertywnego zachowania.

  1. Od czego zacząć, czyli pierwszy krok do asertywności
  2. Jak zastopować niekorzystną dla Ciebie sytuację, by nie urazić rozmówcy?
  3. Jak określić swój asertywny cel?
  4. Jak wybrać odpowiednią technikę?
  5. Jak podjąć właściwą decyzję i wybrać najlepsze rozwiązanie?
  6. Jak zacząć działać i asertywnie zakomunikować swoje zdanie, wyrazić swoje potrzeby czy odmówić?
 

Techniki asertywności – jak skutecznie odmówić? 

Nie lubisz odmawiać? Obawiasz się reakcji rozmówcy na Twoją odmowę? Często z automatu zgadzasz się na czyjąś prośbę, a potem masz do siebie pretensje? Powiem Ci, jak zmienić swoje nastawienie do odmowy i wyrazić „nie” w asertywny sposób:

  • Technika asertywnej odmowy – gdy jesteś przekonany, co do swojej decyzji i chcesz stanowczo odmówić
  • Technika odroczenia asertywnego – gdy jeszcze nie wiesz, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć, a chcesz podjąć świadomą decyzję 
  • Technika alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru 
  • Technika zdartej płyty – gdy rozmówca nie akceptuje Twojej odpowiedzi, prośby i forsuje dalej swój cel, a Ty chcesz zadbać o swoje interesy 

Techniki asertywności – jak zareagować na krytykę, atak i manipulację?

Krytyczne uwagi odbierasz osobiście? Na atak reagujesz atakiem? A może bronisz się i tłumaczysz – jak winny, choć wcale winny się nie czujesz? Nauczę Cię odpowiedniego podejścia do rozmówcy w sytuacji krytyki, ataku i manipulacji oraz odpowiednich technik reagowania:

  • Zasada POP™  - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada
  • Technika otwartych drzwi – gdy ktoś Cię obraża, poniża, ośmiesza - na forum lub w cztery oczy, a Ty chcesz zachować swój autorytet i przejść sprawnie do rozwiązania problemu 
  • Technika Jujitsu – gdy rozmówca w niekonstruktywny sposób zarzuca Ci jakiś błąd, zaniechanie, nie wyjaśnia i nie podaje szczegółów, a Ty potrzebujesz dowiedzieć, o co konkretnie chodzi 
  • Technika Karty na stół™ - gdy masz do czynienia z manipulacją, czujesz to, choć nie jesteś w stanie nic wprost jemu/jej zarzucić, a chcesz zachować się w zgodzie ze sobą 

 

Zadbaj o siebie! 

Zapisz się na szkolenie!

 

Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

 

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Szkolenia z asertywności

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenie asertywność

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie z asertywności

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

asertywność szkolenie

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

asertywność Szkolenia

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
 
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

 

Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

 

Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie z Asertywności

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

 

 

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Trener z wieloletnim doświadczeniem zawodowym; praktyk biznesu, certyfikowany coach, psycholog biznesu. Posiada szeroką wiedzę z zakresu wspierania rozwoju kompetencji osobistych, projektowania i organizacji działań szkoleniowo-rozwojowych. Była jednym z trenerów w wewnętrznych programach rozwojowych: Akademia Rozwoju Menedżerów oraz TOP 15 (warsztaty dla „talentów”), wpierających rozwój między innymi kompetencji komunikacyjnych, asertywności czy zarządzania sobą w czasie. 

Współorganizowała wyprawy rozwojowe połączone z pracą coachingową – skupione na wzmacnianiu pewności siebie, odwagi i asertywności.

Uczy autorskich narzędzi, skutecznych zarówno w kontaktach biznesowych, jak i na polu prywatnym.

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Jest twórcą m.in. technik konstruktywnej krytyki, asertywności i egzekwowania, które znajdziesz w tym szkoleniu...
Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

Małgorzata Serwa psycholog biznesu 4GROW

Małgorzata Serwa

trener, konsultant, psycholog biznesu

Specjalizuje się m. in. w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich w biznesie takich jak: asertywność, zarządzanie emocjami i stresem, zarządzanie czasem, wywieranie wpływu i perswazja. Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu dedykowanych programów szkoleń, m.in. Akademii Sprzedaży dla różnorodnych firm, w tym dla międzynarodowych firm z branży FMCG.

Posiada doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku na różnych stanowiskach: konferansjera, trenera biznesu, a także menadżera działu szkoleń. Zarządzała zespołem Trenerów, który budował standardy szkoleniowe firmy i współpracował z jej oddziałami zagranicznymi.

FAQ - SZKOLENIA ONLINE

Szkolenia live online

1. Co to jest szkolenie live online?

Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

5. Jakie są wymagania sprzętowe?

Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

6. Czy dostanę jakieś materiały?

Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

7. Czy szkolenie live online to wykład?

Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

Szkolenia online: gotowe / asynchroniczne / e-learning / blended learning

1. Kiedy będą u Was do kupienia szkolenia online w wersji “gotowe” / e-learning?

Pracujemy obecnie nad takimi szkoleniami. Chcemy, aby były one w jakości premium i aby uczestnik kupując takie gotowe szkolenie, miał dostęp do różnorodnych materiałów. Pierwsze takie szkolenia planujemy udostępnić do sprzedaży jeszcze w kwietniu.

2. Jakiego sprzętu lub oprogramowania potrzebuję, aby odtwarzać takie szkolenie online?

Wystarczy komputer stacjonarny lub laptop z możliwością odtwarzania plików tekstowych, pdf, audio i video. Na czas pobierania plików potrzebny jest internet.

 3. Co zawiera gotowe szkolenie online?

Szkolenie online składa się z materiałów video, prezentacji i materiałów do ćwiczeń – do których masz dostęp, kiedy tylko chcesz. Wybrane szkolenia mogą zawierać w pakiecie także webinar na żywo z trenerem i innymi uczestnikami kursu.

4. Ile czasu trwa takie gotowe szkolenie online?

Każde szkolenie może zawierać różną liczbę modułów oraz program obejmujący różny zakres tematyczny. Czas trwania takiego szkolenia zależy także od indywidualnego tempa nauki i czasu, jaki poświęcisz na realizowanie zadań, ćwiczeń itp. Przy każdym szkoleniu online będziemy podawać jego zakres tematyczny, rodzaje modułów / treści oraz orientacyjny czas potrzebny na zrealizowanie całego programu.

5. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

Po zakupie szkolenia, otrzymasz od nas dostęp do niego poprzez zalogowanie się na naszej stronie www.

 6. Czy ze szkolenia korzysta się tylko raz, czy wielokrotnie można je odtwarzać?

Zakupując szkolenie otrzymujesz dostęp do materiałów bez ograniczeń czasowych.

 7. Czy materiały można pobierać i zapisywać na swoim komputerze?

W ramach kursu online będą do pobrania materiały do ćwiczeń, hand-outy z narzędziami, pliki tekstowe np. z opisami technik lub podsumowania modułów.

 8. Czy program szkolenia online różni się od tradycyjnego?

W każdym szkoleniu online, podobnie jak w wersji stacjonarnej, wybraliśmy dla Ciebie najbardziej wartościowe i efektywne narzędzia oraz techniki z danego tematu. Przy każdym szkoleniu online znajdziesz szczegółowy opis programu.

9. A jeśli będę miał jakieś pytania?

W całym procesie nauki możesz liczyć na wsparcie trenera. W pakiecie ze szkoleniem online otrzymujesz dostęp do forum, na którym trener będzie odpowiadał na pytania uczestników.

Wybierz termin i zarezerwuj miejsce

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37, 7 piętro  Zobacz na mapie

 

rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
Cena Regular: 1 590 zł netto
Do wyczerpania miejsc
  • Trening indywidualny 90 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
Pobierz papierowy formularz zgłoszenia

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane firmy

Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

Warsztaty asertywności były przygotowane bardzo profesjonalnie. Po raz kolejny pełen podziw dla firmy 4GROW. Po szkoleniu można wynieść techniki proste i przydatne w codziennych sytuacjach.

Szkolenie z asertywności zostało przeprowadzone w sposób niekonwencjonalny z niestandardowym podejściem do uczestników. Techniki szkolenia były w pełni dobrane do efektu, jaki miało ono osiągnąć . To szkolenie zostanie w mojej pamięci i pomoże zarówno w doskonaleniu życia zawodowego jak i prywatnego.

Człowiek dorosły uczy się poprzez wychodzenie ze strefy komfortu, co trenerowi udało się bardzo dobrze. Ja wychodzę ze szkolenia z asertywności z prawdziwą wiedzą o sobie i technikach od razu. Jestem zmotywowany do wdrażania wiedzy. Chcę, co oznacza, że szkolenie przyniosło efekty. Bardzo motywuje mnie również to, że mogę zwrócić się do trenera z wszelkimi pytaniami, co jest ogromną korzyścią, gdyż temat jest bardzo trudny.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Nasza jakość - Twój komfort

DLA TWOJEJ WYGODY
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
i max 10 osób w grupie
 

Metodologia szkolenia z asertywności

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie z "Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji asertywnościCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze asertywności
  3. Przekazywanie technik asertywności oraz prowokowanie do tworzenia technik asertywności
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia asertywności do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia asertywności w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi asertywności

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji asertywności. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli asertywnie dbamy o własny komfort i skuteczną realizacje celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
Najbliższy termin: 11-12 maja 2020
>> Zostało 6 wolnych miejsc.
Zarezerwuj