Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie: Asertywność i obrona przed manipulacjami
Wyobraź sobie, że masz łatwość w mówieniu tego, co myślisz i na dodatek używasz formy, która jest konstruktywna, budująca relację, nawet gdy odmawiasz i jeszcze osiągasz swoje cele. Podoba Ci się taka wizja? Tak właśnie jest być asertywnym.
A jak się robi bycie asertywnym? U nas robi się to tak: budujesz wewnętrzne strategie pewności siebie, odwagi, uczysz się 31 technik asertywności, ćwiczysz, widzisz, że efekty są rewelacyjne, więc podoba Ci się i kontynuujesz bycie asertywnym.
Klucz w tym, żeby dostać techniki w pakiecie z odpowiednimi strategiami myślowymi, inaczej nie będziesz mieć odwagi i pewności żeby użyć technik.
lub
Oni już byli na naszym szkoleniu
Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Przeczytaj opinie naszych uczestników na temat szkolenia z asertywności i treningu asertywności oraz innych szkoleń - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo (a to o czymś świadczy...), podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą.
Bardzo dobre szkolenie z asertywności, które pomogło mi w zrozumieniu własnych wbudowanych przeszkód, utrudniających mi prace i życie. Praktyczne ćwiczenia i czas do zastanowienia się pozwoliły na autorefleksję i wyciągnięcie wniosków. Gorąco polecam.
Warsztaty asertywności były przygotowane bardzo profesjonalnie. Po raz kolejny pełen podziw dla firmy 4GROW. Po szkoleniu można wynieść techniki proste i przydatne w codziennych sytuacjach.
Szkolenie z asertywności zostało przeprowadzone w sposób niekonwencjonalny z niestandardowym podejściem do uczestników. Techniki szkolenia były w pełni dobrane do efektu, jaki miało ono osiągnąć . To szkolenie zostanie w mojej pamięci i pomoże zarówno w doskonaleniu życia zawodowego jak i prywatnego.
Zakres szkolenia z asertywności przerósł moje oczekiwania! Nauczyłem się dużo więcej niż spodziewałem się nauczyć przed szkoleniem!
Człowiek dorosły uczy się poprzez wychodzenie ze strefy komfortu, co trenerowi udało się bardzo dobrze. Ja wychodzę ze szkolenia z asertywności z prawdziwą wiedzą o sobie i technikach od razu. Jestem zmotywowany do wdrażania wiedzy. Chcę, co oznacza, że szkolenie przyniosło efekty. Bardzo motywuje mnie również to, że mogę zwrócić się do trenera z wszelkimi pytaniami, co jest ogromną korzyścią, gdyż temat jest bardzo trudny.




















Argumenty dla szefa
To właśnie dzięki asertywnym pracownikom firma ma szansę realizować swoje cele biznesowe
skutecznie, w atmosferze współpracy, partnerstwa i szacunku!
Wzmacnianie asertywności zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:
- współpracują z innymi
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami
Pracownik bez postawy asertywnej:
- ma obawy przed wyrażaniem swoich rekomendacji i zaleceń, co może pozbawić firmę najskuteczniejszych rozwiązań
- jest skłonny do ulegania naciskom kontrahentów, klientów, współpracowników
- ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie, ponieważ przyjmuje na siebie obowiązki innych współpracowników, kontrahentów czy podwładnych lub realizuje je w terminie, kosztem pracy po godzinach, skutkujących frustracją i wypaleniem motywacyjnym
- może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną
- może unikać kontaktu i odczuwać brak satysfakcji z pracy
Asertywny pracownik:
- wyraża swoje zdanie i rekomenduje rozwiązania problemów
- rozwiązuje konflikty, podejmuje trudne rozmowy i nie ucieka od problemów
- skutecznie egzekwuje wykonywanie poleceń, dopełnienia warunków umowy itp.
- potrafi bronić interesów firmy i nie poddaje się próbom wywierania wpływu
- przyjmuje informację zwrotną jako niezbędny proces doskonalenia
- komunikuje potrzeby swoje, zespołu, czy całej organizacji
- jest bardziej efektywny i pewniejszy siebie
Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program dwudniowego szkolenia:
Asertywność i obrona przed manipulacjami
-
1. Asertywność – to więcej niż mówienie „nie”
-
- Mity o nieasertywnych osobach – kto tak naprawdę jest asertywny
- Czym jest „głęboka asertywność” – jak właściwie rozumieć asertywność – jakie są przyczyny nieasertywnych zachowań
- Zachowania nieasertywne oraz ich konsekwencje:
- Agresja
- Uległość
- Manipulacja
- Jak ocenić, czy zachowujesz się asertywnie
- Kiedy zachowanie nieasertywne jest dobrym wyborem
- Jakie korzyści płyną z asertywności a jakie są ryzyka
- Matryca asertywności – jak jest u Ciebie
-
2. Asertywna postawa - wyrzucamy bariery asertywności z Twojej głowy
-
- Mechanizmy obronne – jak świadomie reagować na sytuację w danym momencie.
- Antyasertywne myślenie – jak zmieniać negatywny monolog w swojej głowie na myślenie sprzyjające asertywności:
- Katastrofizowanie
- Negatywne zdania na swój temat
- Wygórowane warunki asertywności
- Samokaranie
- Powinności i normy
- Wartości, potrzeby, przekonania – jak wpływają na Twoją asertywność (praca na poziomach funkcjonowania psychicznego 4GROW™)
- Prawa asertywne – jakie masz prawa i jak z nich korzystać
-
3. Trzy filary głębokiej asertywności – zbuduj swoją wewnętrzną siłę
-
- Odwaga – jak wzbudzić w sobie odwagę w dowolnym momencie – trening 7 kroków skutecznego uruchamiania asertywnego zachowania.
- Poczucie własnej wartości – czym jest poczucie własnej wartości i jak je wzmacniać:
- Wartości - Twoje zasoby
- Zasada TOBe™
- Pewność siebie – jak ją zwiększyć stosując Strategię SZM™
-
4. Asertywność w komunikacji i relacjach - trening technik:
-
- Technika Asertywnej odmowy – gdy chcesz zadbać w pierwszej kolejności o swoje potrzeby i interesy
- Technika Zdartej płyty - gdy rozmówca nie przyjmuje Twoich słów i wywiera presję
- Techniki Zawiszy™ - rozmówca chce od Ciebie czegoś, na co nie chcesz się zgodzić
- Techniki odroczenia asertywnego - ktoś stawia Cię w sytuacji, w której nie wiesz jeszcze, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć
- Techniki Alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru
- Zasada POP™ - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada
-
5. Konflikty w relacjach i asertywna obrona przed manipulacją
– jak asertywnie wyrażać własne zdanie, gdy nie zgadzasz się z rozmówcą -
- Jak zmienić kierunek rozmowy i przekuć niekonstruktywny dialog w partnerską merytoryczną rozmowę:
- Technika Karty na stół™ (dzięki niej jak sprawdzisz intencje Twojego rozmówcy i zdemaskujesz manipulację).
- Techniki Otwarte Drzwi i Ju-Jitsu (dzięki nim zareagujesz na niekonstruktywne ataki słowne skierowane w Twoją stronę)
- Rama problemu vs rama rozwiązania (NVC - komunikacja bez przemocy wg Marshalla Rosenberga) – jak skupić się na rozwiązaniu, a nie na konflikcie
- Asertywność bez poczucia winy - jak zareagować w zgodzie ze sobą i nie zadręczać się poczuciem winy
- Asertywność bez poczucia krzywdy - trójkąt dramatyczny - jak przestać być „ofiarą” i zadbać o swoje interesy
- Jak zmienić kierunek rozmowy i przekuć niekonstruktywny dialog w partnerską merytoryczną rozmowę:
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Program jednodniowego szkolenia: Jak być Asertywnym
-
1. Asertywność i nieasertywność – gdzie leży granica?
-
Jak ocenić, czy zachowujesz się asertywnie?
- Jakie są przyczyny nieasertywnych zachowań?
- Czy asertywność jest zawsze najlepszym wyborem?
- Czym ryzykujesz działając asertywnie?
- Jakie są konsekwencje nieasertywnych zachowań?
- Kiedy potrafisz zachować się asertywnie.
-
2. Jak uruchomić w sobie odwagę niezbędną do asertywności?
-
Poznasz 7 kroków skutecznego uruchamiania asertywnego zachowania oraz nauczysz się:
- Od czego zacząć, czyli pierwszy krok do asertywności
- Jak zastopować niekorzystną dla Ciebie sytuację?
- Jak wybrać odpowiednią technikę?
- Jak podjąć właściwą decyzję i wybrać najlepsze rozwiązanie?
- Jak zacząć działać i asertywnie zakomunikować swoje zdanie, wyrazić swoje potrzeby, odmówić?
-
3. Techniki asertywności – jak skutecznie odmówić?
-
Nie lubisz odmawiać? Obawiasz się reakcji rozmówcy na Twoją odmowę? Często z automatu zgadzasz się na czyjąś prośbę, a potem masz do siebie pretensje? Nauczysz się, jak zmienić swoje nastawienie do odmowy i wyrazić „nie” w asertywny sposób, dzięki:
- Technice asertywnej odmowy – gdy jesteś przekonany, co do swojej decyzji i chcesz stanowczo odmówić.
- Technice odroczenia asertywnego – gdy jeszcze nie wiesz, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć, a chcesz podjąć świadomą decyzję.
- Technice alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru.
- Technice zdartej płyty – gdy rozmówca nie akceptuje Twojej odpowiedzi, prośby i forsuje dalej swój cel, a Ty chcesz zadbać o swoje interesy.
-
4. Techniki asertywności – jak zareagować na krytykę, atak i manipulację?
-
Krytyczne uwagi odbierasz osobiście? Na atak reagujesz atakiem? A może bronisz się i tłumaczysz – jak winny, choć wcale winny się nie czujesz? Nauczysz się odpowiedniego podejścia do rozmówcy w sytuacji krytyki, ataku i manipulacji oraz odpowiednich technik reagowania, dzięki:
- Zasadzie POP™ - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz.
- Technice Otwartych Drzwi – gdy ktoś Cię obraża, poniża, ośmiesza - na forum lub w cztery oczy, a Ty chcesz zachować swój autorytet i przejść sprawnie do rozwiązania problemu.
- Technice Jujitsu – gdy rozmówca w niekonstruktywny sposób Cię krytykuje.
- Technika Karty na stół™ - gdy masz do czynienia z manipulacją, czujesz to, choć nie jesteś w stanie nic wprost jemu/jej zarzucić, a chcesz zachować się w zgodzie ze sobą.
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z asertywności, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie z Asertywności
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Monika Dąbrowska
Jestem trenerem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. W 4GROW odpowiadam za obszar HR i marketingu. Projektowałam prezentacje dla członków zarządu na szczeblu europejskim, prezesów, kierowników projektu, kolegów/koleżanek z zespołu, dbając o ich skuteczność, budowanie wizerunku i wspieranie autorytetu w oczach pracowników, współpracowników, dziennikarzy, inwestorów. Mam doświadczenie w wystąpieniach publicznych przed dużą i międzynarodową publicznością, ale też w kameralnym gronie. Inspiruję, szkolę i wdrażam zmiany, korzystając z siły oddziaływania m.in. komunikacji wizualnej i storytellingu. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierałam realizację celów biznesowych firmy oraz budowałam zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Jestem Certyfikowanym Microsoft Office Specialist (MS PowerPoint). Ukończyłam kurs „Persuasive Presentations” w Duarte’s Academy USA oraz kurs Praktyka NLP.

Sabina Dąbrowska-Olbryś
Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.
Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).
Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej.
Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.

Agnieszka Wąsik
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Radek Funiok
Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.
Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.
Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.
W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.
Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.
Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

Natalia Orenczak
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia z asertywności
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z asertywności jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z asertywności uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Opinie video | uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Asertywności?
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkolenia Asertywność
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-06-26 - 2023-06-27 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-07 - 2023-08-08 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |