4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Lubisz kupować to, co Ci się podoba? Lubisz zawierać kontrakty, które przynoszą realną wartość? Z nowym zakupem wiąże się przyjemność – wydzielają się endorfiny (hormony szczęścia). Klienci lubią kupować - nie lubią, gdy im się sprzedaje, „wciska”.

Twoim zadaniem, jako handlowca jest pokazanie klientowi wartości, którą oferujesz oraz stworzenie warunków, w których rozmowa handlowa jest przyjemna – dopasowana do potrzeb i oczekiwań Twojego rozmówcy. Możesz to osiągnąć dzięki konkretnym technikom sprzedażowym oraz wiedzy z obszaru psychologii osobowości i perswazji.

„Psychologia w sprzedaży” pomoże Ci zbudować relacje i pokazać klientowi, że warto kupić u Ciebie, podpisać kontrakt i nawiązać długotrwałą współpracę.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty udziału w szkoleniu dla handlowców: Psychologia sprzedaży 

  • Dowiesz się, jak stworzyć odpowiedni grunt pod dobrą rozmowę sprzedażową,
  • Zainteresujesz klienta swoją ofertą i pokażesz wartość proponowanych rozwiązań,
  • Będziesz swobodnie rozmawiać z różnymi typami klientów, dopasowując swój styl komunikacji i argumentację do ich osobowości,
  • Dowiesz się, jak stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej,
  • Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta,
  • Zaopiekujesz się każdą obiekcją, zgłoszoną przez Twojego klienta – odkryjesz potrzeby kryjące się pod wątpliwościami i zaproponujesz optymalne rozwiązanie,
  • Zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi klientami - będą chętnie do Ciebie wracać, 
  • Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju – otrzymasz wskazówki wspierające Cię w dalszym doskonaleniu swoich kompetencji,
  • Rozwiniesz swoje „sprzedażowe skrzydła” i będziesz skuteczniej domykać kontrakty. . 

Opinie o naszych szkoleniach

Szkolenie, ze względu na to, że poznane treści można od razu sprawdzić w praktyce, przy życzliwości trenera, było dla mnie bardzo wartościowe. Sposób prowadzenia i umiejętność zbudowania relacji pomiędzy uczestnikami a trenerem sprawiło, że uczestniczyłam w nim z wielką przyjemnością.

Interesujące, pełne niespodzianek szkolenie z zakresu wywierania wpływu i perswazji. Z bezwolnego odbiorcy komunikatów i prób wywierania nacisków przez otoczenie można przeistoczyć się w zaklinacza słów i gestów, zdolnego, a przede wszystkim świadomego, w dążeniu do własnych celów. Profesjonalne przygotowanie programu szkolenia, miła atmosfera i bezlik ćwiczeń praktycznych, same w sobie stanowią gwarancję, że tzw. "wujek cięta riposta" już więcej nie będzie potrzebny.

Panowie Mateusz Dąbrowski oraz Tomasz Krajewski wykazali się wyśmienitą wiedzą. Przygotowanie merytoryczne pozwoliło w pełni zrozumieć temat. Sposób prezentacji był pełen profesjonalizmu. Dzięki ćwiczeniom praktycznym na bieżąco byliśmy w stanie weryfikować swoje umiejętności. Jestem przekonany, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni ze współpracy. Dzięki szkoleniu czuję, że nabrałem pewności siebie. Podsumowując w trzech słowach: profesjonalizm, elastyczność, zaangażowanie.
 

Dla kogo? Nasz szkolenie sprzedażowe jest dla Ciebie, jeśli:

  • Do Twoich obowiązków należy sprzedaż produktów/usług, niezależnie od rodzaju branży i sprzedaży (B2B, B2C, telefoniczna, bezpośrednia itp.).
  • Nie znasz teorii skutecznej perswazji albo nie potrafisz przełożyć jej na praktykę.
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży.
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych.
  • Jesteś skutecznym handlowcem, ale potrzebujesz odświeżyć/doszlifować swój warsztat.
  • Nie lubisz sprzedawać, a pomimo to musisz odnaleźć się w tej branży.
  • Twoja motywacja spadła na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów.
  • Interesujesz się psychologią wywierania wpływu.

Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – połącz psychologię ze sprzedażą!

  • Oferujemy Ci jeden z najbardziej praktycznych i dopasowanych do realiów rynku treningów.
  • Wyposażymy Cię w narzędzia, które nawiązują do teorii skutecznej komunikacji i wywierania wpływu społecznego.
  • Czekają na Ciebie najbardziej efektywne techniki sprzedaży oparte na wiedzy psychologicznej.
  • Przyjrzysz się też samemu sobie – dzięki symulacji rozmowy handlowej i nagraniom video wyjdziesz z sali szkoleniowej z konkretną wiedzą, praktycznymi wskazówkami od trenera i większą pewnością siebie.

Korzystaj z doświadczenia aktywnych sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców klientów z branż: IT, konsultingowej, rekrutacyjnej i medycznej.

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców

1. Skuteczna sprzedaż to dialog - w jaki sposób zbudować relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów?

Odkryjesz potęgę psychologii osobowości, poznasz swój styl sprzedaży i zrozumiesz dlaczego z niektórymi klientami sprzedaż idzie „gładko”, a z innymi rozmowa się nie klei.
  • Magia percepcji – dlaczego czasami masz wrażenie, ze rozmawiasz z „kosmitą”?
  • Osobowość człowieka wg C.G. Junga – klucz do zrozumienia różnorodności potrzeb i preferowanych stylów komunikacyjnych, Twojego i Twoich klientów:
    • Jaki jest Twój styl sprzedaży wynikający z Twojej osobowości?
    • Po czym poznasz, że masz do czynienia z danym typem klienta?
    • Jak komunikują swoje potrzeby i na czym najbardziej zależy osobom o danym typie osobowości?
    • W jaki sposób budować relację z danym typem klienta – czym go do siebie przekonasz, a co go do Ciebie zrazi?

2. Psychologia osobowości w rozmowie sprzedażowej - jak dobrać sposób komunikacji do danego typu klienta?

Nauczysz się prezentować swój produkt/usługę w taki sposób, by swoim przekazem celnie trafić w preferencje osobowościowe klienta. Dowiesz się, jakie znaczenie ma treść prezentacji, styl wypowiedzi oraz mowa ciała w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak dostroić się do rozmówcy?
  • W jaki sposób argumentować i stosować język korzyści dopasowany do klientów o różnych preferencjach osobowościowych?
  • Typ antagonistyczny – jak przekonać osobę o innym niż Ty preferowanym stylu komunikacji?
  • Jak sprzedawać, gdy nie jesteś pewny z jakim typem osobowości masz do czynienia?

3. Psychologia perswazji w rozmowie sprzedażowej - jakich technik wywierania wpływu użyć, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?

Dowiesz się, jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wspływu społecznego. Zaprezentujesz swój produkt/ usługę w nowy perswazyjny sposób przed kamerą i pozostałymi uczestnikami szkolenia – otrzymasz informacje zwrotne ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do doskonalenia.
  • Jak przygotować perswazyjną prezentację sprzedażową - model FAPROK™
  • W jaki sposób stosować reguły wpływu (wg R. Cialdiniego) i ich warianty:
    • Reguła wzajemności
      • Drzwiami w twarz
      • Zdechła ryba
      • Darmowa przysługa
    • Reguła konsekwencji
      • Stopa w drzwiach
      • Oskubywanie
      • Niska piłka
      • Niepełne pełnomocnictwo
    • Społeczny dowód słuszności
      • Owczy pęd
      • Loża klakierów
    • o Reguła sympatii
      • Ingracjacja
      • Bezinteresowny kelner
      • Pusty portfel
      • Dobry-zły glina
    • Reguła autorytetu
      • Gra w profesora i studenta
      • Papierowy ekspert
    • Reguła niedostępności
      • Drogi bezcen
      • Biały kruk
      • Limitowana seria
      • Próbny balon
  • Jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej?

4. Skuteczna sprzedaż to umiejętność zaopiekowania się zastrzeżeniami klienta – jak reagować, gdy klient zgłasza obiekcje?

Największym wyzwaniem dla wielu sprzedawców jest poprowadzenie rozmowy w sytuacji, gdy klient zgłasza zastrzeżenia. Zamiast zbijać obiekcję i „walczyć” z klientem, nauczysz się opiekować jego wątpliwościami i odpowiadać na nie w sposób zmieniający perspektywę i podkreślający wartość Twojego rozwiązania.
  • Czym jest obiekcja? I dlaczego masz się z niej ucieszyć?
  •  Algorytm pracy z zastrzeżeniami – w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową i pokazać klientowi inną perspektywę?
  • W jaki sposób zastosować techniki reagowania na zastrzeżenia i podkreślić wartość swojego rozwiązania:
    • Sprostowanie bezpośrednie
    • Sprostowanie pośrednie
    • Kompensacja
    • Bumerang
  • Jak radzić sobie z prośbą/żądaniem klienta, której nie chcemy lub nie możemy spełnić?
    • Alternatywa
    • Kontrast
    • Prowokacja

 

Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Metodyka szkolenia dla handlowców

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie sprzedażowe jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

    szkolenia sprzedażowe

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    szkolenia dla przedstawicieli handlowych

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    szkolenie dla handlowców

    Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

    Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

     

    Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

    Poczuj komfort w naszej sali

    Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób na sali
     

     

    Przekonaj się o naszej jakości -

     

    Trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe

    Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

    Piotr Drozdowski

    trener, konsultant, psycholog biznesu

    Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

    Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

    W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

    Więcej Mniej
    Natalia Orenczak trener biznesu konsultant coach

    Natalia Orenczak

    trener biznesu, konsultant, coach

    Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.

    Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.

    Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

    Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.

    Więcej Mniej

     

    Poznaj nas osobiście:)

    FAQ - szkolenia live online

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Szkolenia prowadziliśmy dla:

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    Gabriela Majchrzyk
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    Agata Smykla
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431