Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
Lubisz kupować to, co Ci się podoba? Lubisz zawierać kontrakty, które przynoszą realną wartość? Z nowym zakupem wiąże się przyjemność – wydzielają się endorfiny (hormony szczęścia). Klienci lubią kupować - nie lubią, gdy im się sprzedaje, „wciska”.
Twoim zadaniem, jako handlowca jest pokazanie klientowi wartości, którą oferujesz oraz stworzenie warunków, w których rozmowa handlowa jest przyjemna – dopasowana do potrzeb i oczekiwań Twojego rozmówcy. Możesz to osiągnąć dzięki konkretnym technikom sprzedażowym oraz wiedzy z obszaru psychologii osobowości i perswazji.
„Psychologia w sprzedaży” pomoże Ci zbudować relacje i pokazać klientowi, że warto kupić u Ciebie, podpisać kontrakt i nawiązać długotrwałą współpracę.
lub
Efekty udziału w szkoleniu dla handlowców: Psychologia sprzedaży
- Dowiesz się, jak stworzyć odpowiedni grunt pod dobrą rozmowę sprzedażową,
- Zainteresujesz klienta swoją ofertą i pokażesz wartość proponowanych rozwiązań,
- Będziesz swobodnie rozmawiać z różnymi typami klientów, dopasowując swój styl komunikacji i argumentację do ich osobowości,
- Dowiesz się, jak stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej,
- Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta,
- Zaopiekujesz się każdą obiekcją, zgłoszoną przez Twojego klienta – odkryjesz potrzeby kryjące się pod wątpliwościami i zaproponujesz optymalne rozwiązanie,
- Zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi klientami - będą chętnie do Ciebie wracać,
- Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju – otrzymasz wskazówki wspierające Cię w dalszym doskonaleniu swoich kompetencji,
- Rozwiniesz swoje „sprzedażowe skrzydła” i będziesz skuteczniej domykać kontrakty. .
Opinie o naszych szkoleniach
Szkolenie, ze względu na to, że poznane treści można od razu sprawdzić w praktyce, przy życzliwości trenera, było dla mnie bardzo wartościowe. Sposób prowadzenia i umiejętność zbudowania relacji pomiędzy uczestnikami a trenerem sprawiło, że uczestniczyłam w nim z wielką przyjemnością.
Interesujące, pełne niespodzianek szkolenie z zakresu wywierania wpływu i perswazji. Z bezwolnego odbiorcy komunikatów i prób wywierania nacisków przez otoczenie można przeistoczyć się w zaklinacza słów i gestów, zdolnego, a przede wszystkim świadomego, w dążeniu do własnych celów. Profesjonalne przygotowanie programu szkolenia, miła atmosfera i bezlik ćwiczeń praktycznych, same w sobie stanowią gwarancję, że tzw. "wujek cięta riposta" już więcej nie będzie potrzebny.
Panowie Mateusz Dąbrowski oraz Tomasz Krajewski wykazali się wyśmienitą wiedzą. Przygotowanie merytoryczne pozwoliło w pełni zrozumieć temat. Sposób prezentacji był pełen profesjonalizmu. Dzięki ćwiczeniom praktycznym na bieżąco byliśmy w stanie weryfikować swoje umiejętności. Jestem przekonany, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni ze współpracy. Dzięki szkoleniu czuję, że nabrałem pewności siebie. Podsumowując w trzech słowach: profesjonalizm, elastyczność, zaangażowanie.
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Dla kogo? Nasz szkolenie sprzedażowe jest dla Ciebie, jeśli:
- Do Twoich obowiązków należy sprzedaż produktów/usług, niezależnie od rodzaju branży i sprzedaży (B2B, B2C, telefoniczna, bezpośrednia itp.).
- Nie znasz teorii skutecznej perswazji albo nie potrafisz przełożyć jej na praktykę.
- Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży.
- Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych.
- Jesteś skutecznym handlowcem, ale potrzebujesz odświeżyć/doszlifować swój warsztat.
- Nie lubisz sprzedawać, a pomimo to musisz odnaleźć się w tej branży.
- Twoja motywacja spadła na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów.
- Interesujesz się psychologią wywierania wpływu.
Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – połącz psychologię ze sprzedażą!
- Oferujemy Ci jeden z najbardziej praktycznych i dopasowanych do realiów rynku treningów.
- Wyposażymy Cię w narzędzia, które nawiązują do teorii skutecznej komunikacji i wywierania wpływu społecznego.
- Czekają na Ciebie najbardziej efektywne techniki sprzedaży oparte na wiedzy psychologicznej.
- Przyjrzysz się też samemu sobie – dzięki symulacji rozmowy handlowej i nagraniom video wyjdziesz z sali szkoleniowej z konkretną wiedzą, praktycznymi wskazówkami od trenera i większą pewnością siebie.
Korzystaj z doświadczenia aktywnych sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców klientów z branż: IT, konsultingowej, rekrutacyjnej i medycznej.
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
-
1. Skuteczna sprzedaż to dialog - w jaki sposób zbudować relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów?
- Odkryjesz potęgę psychologii osobowości, poznasz swój styl sprzedaży i zrozumiesz dlaczego z niektórymi klientami sprzedaż idzie „gładko”, a z innymi rozmowa się nie klei.
- Magia percepcji – dlaczego czasami masz wrażenie, ze rozmawiasz z „kosmitą”?
- Osobowość człowieka wg C.G. Junga – klucz do zrozumienia różnorodności potrzeb i preferowanych stylów komunikacyjnych, Twojego i Twoich klientów:
- Jaki jest Twój styl sprzedaży wynikający z Twojej osobowości?
- Po czym poznasz, że masz do czynienia z danym typem klienta?
- Jak komunikują swoje potrzeby i na czym najbardziej zależy osobom o danym typie osobowości?
- W jaki sposób budować relację z danym typem klienta – czym go do siebie przekonasz, a co go do Ciebie zrazi?
-
2. Psychologia osobowości w rozmowie sprzedażowej - jak dobrać sposób komunikacji do danego typu klienta?
- Nauczysz się prezentować swój produkt/usługę w taki sposób, by swoim przekazem celnie trafić w preferencje osobowościowe klienta. Dowiesz się, jakie znaczenie ma treść prezentacji, styl wypowiedzi oraz mowa ciała w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak dostroić się do rozmówcy?
- W jaki sposób argumentować i stosować język korzyści dopasowany do klientów o różnych preferencjach osobowościowych?
- Typ antagonistyczny – jak przekonać osobę o innym niż Ty preferowanym stylu komunikacji?
- Jak sprzedawać, gdy nie jesteś pewny z jakim typem osobowości masz do czynienia?
-
3. Psychologia perswazji w rozmowie sprzedażowej - jakich technik wywierania wpływu użyć, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?
- Dowiesz się, jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wspływu społecznego. Zaprezentujesz swój produkt/ usługę w nowy perswazyjny sposób przed kamerą i pozostałymi uczestnikami szkolenia – otrzymasz informacje zwrotne ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do doskonalenia.
- Jak przygotować perswazyjną prezentację sprzedażową - model FAPROK™
- W jaki sposób stosować reguły wpływu (wg R. Cialdiniego) i ich warianty:
- Reguła wzajemności
- Drzwiami w twarz
- Zdechła ryba
- Darmowa przysługa
- Reguła konsekwencji
- Stopa w drzwiach
- Oskubywanie
- Niska piłka
- Niepełne pełnomocnictwo
- Społeczny dowód słuszności
- Owczy pęd
- Loża klakierów
- o Reguła sympatii
- Ingracjacja
- Bezinteresowny kelner
- Pusty portfel
- Dobry-zły glina
- Reguła autorytetu
- Gra w profesora i studenta
- Papierowy ekspert
- Reguła niedostępności
- Drogi bezcen
- Biały kruk
- Limitowana seria
- Próbny balon
- Reguła wzajemności
- Jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej?
-
4. Skuteczna sprzedaż to umiejętność zaopiekowania się zastrzeżeniami klienta – jak reagować, gdy klient zgłasza obiekcje?
- Największym wyzwaniem dla wielu sprzedawców jest poprowadzenie rozmowy w sytuacji, gdy klient zgłasza zastrzeżenia. Zamiast zbijać obiekcję i „walczyć” z klientem, nauczysz się opiekować jego wątpliwościami i odpowiadać na nie w sposób zmieniający perspektywę i podkreślający wartość Twojego rozwiązania.
- Czym jest obiekcja? I dlaczego masz się z niej ucieszyć?
- Algorytm pracy z zastrzeżeniami – w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową i pokazać klientowi inną perspektywę?
- W jaki sposób zastosować techniki reagowania na zastrzeżenia i podkreślić wartość swojego rozwiązania:
- Sprostowanie bezpośrednie
- Sprostowanie pośrednie
- Kompensacja
- Bumerang
- Jak radzić sobie z prośbą/żądaniem klienta, której nie chcemy lub nie możemy spełnić?
- Alternatywa
- Kontrast
- Prowokacja
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe

Piotr Drozdowski
Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia dla handlowców
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie sprzedażowe jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Poczuj komfort w naszej sali
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny