Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.
Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
Lubisz kupować to, co Ci się podoba? Lubisz zawierać kontrakty, które przynoszą realną wartość? Z nowym zakupem wiąże się przyjemność – wydzielają się endorfiny (hormony szczęścia). Klienci lubią kupować - nie lubią, gdy im się sprzedaje, „wciska”.
Twoim zadaniem, jako handlowca jest pokazanie klientowi wartości, którą oferujesz oraz stworzenie warunków, w których rozmowa handlowa jest przyjemna – dopasowana do potrzeb i oczekiwań Twojego rozmówcy. Możesz to osiągnąć za pomocą wykorzystania konkretnych technik sprzedaży oraz wiedzy z obszaru psychologii osobowości i perswazji.
Psychologia sprzedaży pomoże Ci zbudować relację i pokazać klientowi, że warto kupić u Ciebie, podpisać kontrakt i nawiązać długotrwałą współpracę.
lub
Efekty udziału w szkoleniu Psychologia sprzedaży
- Dowiesz się, jak stworzyć odpowiedni grunt pod dobrą rozmowę sprzedażową,
- Zainteresujesz klienta swoim rozwiązaniem i pokażesz jego wartość podczas prezentowania oferty,
- Będziesz swobodnie rozmawiać z różnymi typami klientów, dopasowując swój styl komunikacji i argumentację do ich osobowości,
- Dowiesz się, jak stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej,
- Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta,
- Zaopiekujesz się każdą obiekcją, zgłoszoną przez Twojego klienta – odkryjesz potrzeby kryjące się pod wątpliwościami w historii sprzedaży i zaproponujesz optymalne rozwiązanie,
- Zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi klientami - będą chętnie do Ciebie wracać,
- Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju – otrzymasz wskazówki wspierające Cię w dalszym doskonaleniu swoich kompetencji związanych ze sprzedażą,
- Rozwiniesz swoje „sprzedażowe skrzydła” i będziesz skuteczniej domykać kontrakty.
Opinie o naszych szkoleniach
Szkolenie, ze względu na to, że poznane treści można od razu sprawdzić w praktyce, przy życzliwości trenera, było dla mnie bardzo wartościowe. Sposób prowadzenia i umiejętność zbudowania relacji pomiędzy uczestnikami a trenerem sprawiło, że uczestniczyłam w nim z wielką przyjemnością.
Interesujące, pełne niespodzianek szkolenie z zakresu wywierania wpływu i perswazji. Z bezwolnego odbiorcy komunikatów i prób wywierania nacisków przez otoczenie można przeistoczyć się w zaklinacza słów i gestów, zdolnego, a przede wszystkim świadomego, w dążeniu do własnych celów. Profesjonalne przygotowanie programu szkolenia, miła atmosfera i bezlik ćwiczeń praktycznych, same w sobie stanowią gwarancję, że tzw. "wujek cięta riposta" już więcej nie będzie potrzebny.
Panowie Mateusz Dąbrowski oraz Tomasz Krajewski wykazali się wyśmienitą wiedzą. Przygotowanie merytoryczne pozwoliło w pełni zrozumieć temat. Sposób prezentacji był pełen profesjonalizmu. Dzięki ćwiczeniom praktycznym na bieżąco byliśmy w stanie weryfikować swoje umiejętności. Jestem przekonany, że nawet najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni ze współpracy. Dzięki szkoleniu czuję, że nabrałem pewności siebie. Podsumowując w trzech słowach: profesjonalizm, elastyczność, zaangażowanie.
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Dla kogo? Nasze szkolenie Psychologia sprzedaży jest dla Ciebie, jeśli:
- Do Twoich obowiązków należy sprzedaż produktów/usług, niezależnie od rodzaju branży i sprzedaży (B2B, B2C, telefoniczna, bezpośrednia itp.).
- Nie znasz teorii skutecznej perswazji albo nie potrafisz przełożyć jej na praktykę.
- Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców i fundamentu teorii sprzedaży.
- Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych.
- Jesteś skutecznym handlowcem, ale potrzebujesz odświeżyć/doszlifować swój warsztat i umiejętności sprzedażowe.
- Nie lubisz sprzedawać, a pomimo to musisz odnaleźć się w tej branży.
- Twoja motywacja spadła na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów.
- Interesujesz się psychologią wywierania wpływu.
Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – połącz psychologię ze sprzedażą!
- Oferujemy Ci jeden z najbardziej praktycznych i dopasowanych do realiów rynku treningów.
- Wyposażymy Cię w narzędzia wpływające na proces sprzedaży, które nawiązują do teorii skutecznej komunikacji (psychologia komunikacji) i wywierania wpływu społecznego.
- Czekają na Ciebie najbardziej efektywne techniki sprzedaży w oparciu o wiedzę psychologiczną.
- Przyjrzysz się też samemu sobie – dzięki symulacji rozmowy handlowej i nagraniom video wyjdziesz z sali szkoleniowej z konkretną wiedzą, praktycznymi wskazówkami od trenera, których stosowanie wpłynie na zwiększenie Twojej pewności siebie jako handlowca.
Korzystaj z doświadczenia i umiejętności aktywnych sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców klientów z branż: IT, konsultingowej, rekrutacyjnej i medycznej.
Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia
Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
1. Skuteczna sprzedaż to dialog - w jaki sposób zbudować relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów?
Odkryjesz potęgę psychologii osobowości, poznasz swój styl sprzedaży i zrozumiesz dlaczego z niektórymi klientami sprzedaż idzie „gładko”, a z innymi rozmowa się nie klei.
- Magia percepcji – dlaczego czasami masz wrażenie, ze rozmawiasz z „kosmitą”?
- Osobowość człowieka wg C.G. Junga – klucz do zrozumienia różnorodności potrzeb i preferowanych stylów komunikacyjnych, Twojego i Twoich klientów:
- Jaki jest Twój styl sprzedaży wynikający z Twojej osobowości?
- Po czym poznasz, że masz do czynienia z danym typem klienta?
- Jak komunikują swoje potrzeby i na czym najbardziej zależy osobom o danym typie osobowości?
- W jaki sposób budować relację z danym typem klienta – czym go do siebie przekonasz, a co go do Ciebie zrazi?
2. Psychologia osobowości w rozmowie sprzedażowej - jak dobrać sposób komunikacji do danego typu klienta?
Nauczysz się prezentować swój produkt/usługę w taki sposób, by swoim przekazem celnie trafić w preferencje osobowościowe klienta. Dowiesz się, jakie znaczenie ma treść prezentacji, styl wypowiedzi oraz mowa ciała w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak dostroić się do rozmówcy?
- W jaki sposób argumentować i stosować język korzyści dopasowany do klientów o różnych preferencjach osobowościowych?
- Typ antagonistyczny – jak przekonać osobę o innym niż Ty preferowanym stylu komunikacji?
- Jak sprzedawać, gdy nie jesteś pewny z jakim typem osobowości masz do czynienia?
3. Psychologia perswazji w rozmowie sprzedażowej - jakich technik wywierania wpływu użyć, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?
Dowiesz się, jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wpływu społecznego. Zaprezentujesz swój produkt/ usługę w nowy perswazyjny sposób przed kamerą i pozostałymi uczestnikami szkolenia z Psychologii sprzedaży – otrzymasz informacje zwrotne ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do doskonalenia.
- Jak przygotować perswazyjną prezentację sprzedażową - model FAPROK™
- W jaki sposób stosować reguły wpływu (wg R. Cialdiniego) i ich warianty:
- Reguła wzajemności
- Drzwiami w twarz
- Zdechła ryba
- Darmowa przysługa
- Reguła konsekwencji
- Stopa w drzwiach
- Oskubywanie
- Niska piłka
- Niepełne pełnomocnictwo
- Społeczny dowód słuszności
- Owczy pęd
- Loża klakierów
- o Reguła sympatii
- Ingracjacja
- Bezinteresowny kelner
- Pusty portfel
- Dobry-zły glina
- Reguła autorytetu
- Gra w profesora i studenta
- Papierowy ekspert
- Reguła niedostępności
- Drogi bezcen
- Biały kruk
- Limitowana seria
- Próbny balon
- Reguła wzajemności
- Jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej?
4. Skuteczna sprzedaż to umiejętność zaopiekowania się zastrzeżeniami klienta – jak reagować, gdy klient zgłasza obiekcje?
Największym wyzwaniem dla wielu sprzedawców jest poprowadzenie rozmowy w sytuacji, gdy klient zgłasza zastrzeżenia. Zamiast zbijać obiekcję i „walczyć” z klientem, nauczysz się opiekować jego wątpliwościami i odpowiadać na nie w sposób zmieniający perspektywę i podkreślający wartość Twojego rozwiązania.
- Czym jest obiekcja? I dlaczego masz się z niej ucieszyć?
- Algorytm pracy z zastrzeżeniami – w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową i pokazać klientowi inną perspektywę?
- W jaki sposób zastosować techniki reagowania na zastrzeżenia i podkreślić wartość swojego rozwiązania:
- Sprostowanie bezpośrednie
- Sprostowanie pośrednie
- Kompensacja
- Bumerang
- Jak radzić sobie z prośbą/żądaniem klienta, której nie chcemy lub nie możemy spełnić?
- Alternatywa
- Kontrast
- Prowokacja
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe
Piotr Drozdowski
Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.
Metodyka szkolenia Psychologii w procesie sprzedaży
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z Psychologii sprzedaży jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki sprzedaży i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia związane z procesem sprzedaży (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z Psychologii sprzedaży uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
- Uzupełnieniem wiedzy uzyskanej na szkoleniu Psychologia sprzedaży jest polecana seria audiobooków oraz książek:
- seria audiobooków treningowych pod tytułem "The Psychology of Sales" stworzona przez Brian Tracy - jednego z najlepszych zawodowych mówców. Jego seria jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w branży sprzedaży;
- rozszerzeniem cyklu nagrań jest książka "Psychologia sprzedaży" Brian Tracy. Dowiesz się, czego potrzebujesz, aby skuteczniej sprzedawać i osiągnąć sukces w biznesie o jakim marzysz.
Poczuj komfort w naszej sali
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali