4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Szkolenia sprzedażowe

Na czym polegają kompetencje sprzedażowe? Jak je rozwijać? Czego oczekują konsumenci i odbiorcy usług? To dobry znak, jeśli zadajesz sobie takie pytania. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz i z jakimi kanałami sprzedaży masz do czynienia, samorozwój jest kluczem do sukcesu w relacjach z klientami.

W pracy handlowca istotną rolę mogą odegrać wrodzone predyspozycje i cechy osobowościowe, które sprawią, że z większą łatwością będziesz realizować powierzone zadania i osiągać cele sprzedażowe. Jednak tym, co ma równie duże znaczenie, jest stały rozwój. To dzięki niemu można wzmacniać swoje mocne strony, pokonywać bariery i zmieniać nawyki na lepsze.

Jak budować relacje?

Obsługa klienta to coś więcej niż przedstawienie ciekawej oferty czy stworzenie nieszablonowej prezentacji. Tzw. twarde kompetencje mają oczywiście duże znaczenie i znajomość niektórych narzędzi pracy jest nieodzowna. Kluczem do sukcesu są jednak relacje. Warto zatem wiedzieć, jak budować autentyczne, szczere porozumienie i jak dbać o przejrzystą komunikację, w której będzie miejsce zarówno na Twoją asertywność, jak i potrzeby i spostrzeżenia klienta. Psychologia sprzedaży pełni ogromną rolę, dlatego dobrze jest podjąć pracę nad swoimi przyzwyczajeniami i schematami poznawczymi. Znając różne mechanizmy psychologiczne, będziesz lepiej rozumieć nie tylko swoich rozmówców, lecz także samego siebie. Dzięki temu nauczysz się panować nad emocjami, lepiej zarządzać stresem, wyrażać empatię i udzielać merytorycznych informacji zwrotnych.

Ścieżka rozwoju a kompetencje

Obszar sprzedaży jest bardzo szeroki, więc przed Tobą wiele możliwości rozwoju. Jeśli nawet nie zajmujesz stanowiska stricte sprzedażowego, kompetencje w tym zakresie mogą znacząco wpłynąć na jakość Twojej pracy w innym miejscu. Umiejętności sprzedażowe przydają się m.in. w branży PR,  marketingu czy reklamy, ale też w zawodach, które nie wiążą się z bezpośrednią obsługą klientów, a wymagają dbania o wizerunek, budowania marki i nawiązywania kontaktu z różnymi grupami docelowymi.

Szkolenia sprzedażowe to najprostsza droga do rozwijania długotrwałych relacji z klientami i tworzenia opowieści sprzedażowych, które przyciągną uwagę. Wzmacniając swoje kompetencje, dbasz o motywację i czerpiesz satysfakcję z pracy, a to przekłada się na odczucia i wrażenia odbiorców.

Sprawdź listę naszych szkoleń sprzedażowych: