Szkolenie online - cykl webinarów: Trudne rozmowy z pracownikami dla „twardego” HRu
Wersja szkolenia online: webinar
Jak rozmawiać z pracownikami w trudnym dla organizacji czasie? Jak reagować, gdy pracownik przychodzi do Ciebie z silnymi emocjami? Jakich błędów w trudnych rozmowach unikać? Jaki scenariusz rozmowy przyjąć, gdy to Ty masz do przekazania pracownikowi najtrudniejsze dla niego informacje? Jakie aspekty psychologiczne warto znać, jeśli rozmawiasz z pracownikami w kryzysie, zmianie, w trudnych sytuacjach?
Jeśli pytania te brzmią Ci znajomo i szukasz krótkiej formy szkoleniowej online, to jesteś w dobrym miejscu - dzięki naszym webinarom poczujesz się pewniej w trudnych rozmowach!
Szkolenie podzielone jest na poszczególne sesje: każda po 90 minut oraz pierwszy, bezpłatny webinar trwający 60 minut.
lub przejdź do sekcji
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Czym jest webinar w 4GROW?
- Uczestniczysz w krótkim (30 – 90 min) - szkoleniu online prowadzonym „na żywo”, w określonym terminie, z dowolnego miejsca.
- W webinarze może wziąć udział od kilku do nawet kilkuset osób.
- Dołączasz do webinaru poprzez link, który otrzymujesz mailem.
- W czasie webinaru korzystasz ze swojego komputera, telefonu lub tabletu, nie potrzebujesz kamery ani mikrofonu.
- Widzisz trenera i jego prezentację w oknie głównym webinaru, nie masz kontaktu wzrokowego i głosowego z innymi uczestnikami.
- Twój udział w webinarze polega w dużej mierze na słuchaniu trenera i oglądaniu wyświetlanej przez niego prezentacji / animacji / materiałów dodatkowych.
- Dodatkowe pytania możesz zadać, wpisując je w okienku tzw. czatu – trener na koniec webinaru odpowie na wybrane pytania, w zależności od dostępnego czasu.
- Jeśli w ramach webinaru trener udostępnia jakieś arkusze ćwiczeń albo dodatkowe pliki, to otrzymasz je mailowo przed/w trakcie lub po webinarze.
Program szkolenia cykl webinarów: Trudne rozmowy z pracownikami dla „twardego” HRu
Wprowadzenie: Jak nie wchodzić w Trójkąty Dramatyczne?
Sesja 0 - bezpłatne webinarium 90 min
Podczas tego webinarium, podzielę się z Tobą ciekawymi i bardzo ważnymi aspektami psychologicznymi trudnych interakcji między ludźmi. Będziesz mieć okazję by przyjrzeć się sobie i temu, jak reagujesz gdy pracownicy „zapraszają” Cię do niezbyt partnerskich relacji lub gdy trudne sytuacje mogą wyzwalać niekonstruktywne relacje. Dostaniesz także zestaw praktycznych wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce – odpowiednio reagować w trudnych rozmowach.
Program
- Co Trójkąt Dramatyczny (wg. Karpana) ma wspólnego z Działem HR?
- Po czym poznasz Ofiarę, Prześladowcę i Wybawiciela w relacjach biznesowych i interakcjach pracowniczych?
- Na czym polega niebezpieczeństwo dla Ciebie i Twojej organizacji płynące z relacji opartych o Trójkąt Dramatyczny?
- Jakie korzyści mają ludzie z funkcjonowania w Trójkątach Dramatycznych?
- Jak uniknąć świadomej i nieświadomej manipulacji stosowanej przez pracowników?
- Jakie strategie myślowe oraz słowa pomogą Ci zachować partnerskie relacje ze współpracownikami?
Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)
- 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).
Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:
- W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
- W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
- Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS
W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.
Trener przez rok służy odpowiedzią na Twoje pytania GRATIS
Bo przecież jakiś czas po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia.
Trenerzy prowadzący szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami dla „twardego” HRu
Małgorzata Jabłońska
Psycholog i praktyk biznesu, trener umiejętności miękkich, dwujęzyczny coach i mentor certyfikowany w USA
Dyplomowany psycholog kliniczny. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Zdobyła szerokie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych, analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.
Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących przywództwa i umiejętności menedżerskich, zarządzania zespołem i prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA). Specjalizuje się w tematyce z zakresu zarządzania i przywództwa, kierowania zmianą w organizacji, skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, wystąpień “na forum” i prezentacji biznesowych, a także coachingu menedżerskiego i mentoringu.
Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce.
Ekspert w dziedzinie innowacyjnych metod kształcenia - współautorka nowatorskich rozwiązań nauczania studentów SGH, współpracująca także z PWSBiA w Warszawie oraz z Collegium Verum, Studia Podyplomowe.
Za co uwielbiają nasze szkolenia
Szklenie online - zapoznaj się ze specyfiką
Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości!
Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń.
Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe.
Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń?
Korzyści ze szkolenia webinaru:
- Bezpieczeństwo - jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej chory.
- Oszczędność czasu - webinarium czyli web + seminarium to krótka (zazwyczaj pomiędzy 30-90 min) forma wykładu wideo.
- Komfort nauki w dowolnym miejscu - w webinarze możesz wziąć udział gdziekolwiek jesteś, wystarczy, że masz dostęp do internetu i tablet, smartfon lub laptop/komputer, nawet bez kamery i mikrofonu.
- Anonimowość - interakcje z uczestnikami webinarium zazwyczaj są ograniczone do kontaktu poprzez czat, uczestnicy nie widzą siebie nawzajem.
- Wiedza w pigułce - webinary docenisz jeśli wolisz dostawać wiedzę w mniejszych "pigułkach", a nie w kilkugodzinnych lub kilkudniowych szkoleniach.
- Minimum Twojego zaangażowania - będzie to dla Ciebie korzyść, jeśli wolisz uczyć się poprzez obserwację, słuchanie, spokojne notowanie, bez konieczności angażowania się w dyskusje na forum, ćwiczenia grupowe czy wideo interakcje. Wszelkie wątpliwości, pytania, dodatkową wiedzę możesz uzyskać poprzez czat aktywny w czasie webinaru lub zaraz "po".
Korzyści ze szkolenia live online:
- Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
- Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
- Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
- Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
- Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
- Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska ?
Korzyści ze szkolenia online:
- Swoboda i niezależność od terminów: kupujesz dostęp do gotowych plików szkoleniowych – dzięki temu, sam(a) decydujesz kiedy korzystasz ze szkolenia, dostęp masz od razu.
- Różnorodność form: od razu zyskujesz dostęp do zróżnicowanych materiałów edukacyjnych – m.in. mogą to być filmy z udziałem trenera, animacje, prezentacje, artykuły, quizy, techniki, narzędzia, ćwiczenia.
- Komfort nauki w dowolnym miejscu, nawet bez kamery i mikrofonu.
- Komfort nauki „solo” – jeśli wolisz uczyć się we własnym tempie, być sam(a) ze swoimi myślami i w oderwaniu od kontaktu z innymi ludźmi.
- Anonimowość – jeśli chcesz informację o tym, że podnosisz swoje kompetencje w danym obszarze zachować tylko dla siebie.
- Stały dostęp do wiedzy – możesz wiele razy powracać do kupionego raz szkolenia.
Korzyści ze szkolenia stacjonarnego:
- Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
- Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
- Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
- Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
- Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
- Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.