4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

First time manager - szkolenie

Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Czy jako menadżer chcesz zarządzić natłokiem zadań dla Twojego zespołu i chaosem organizacyjnym tak, by nie być przepracowanym?

Efektywność osobista menadżera przejawia się w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy własnej i zespołu, dobrym uporządkowaniu natłoku zadań zespołu i zadbaniu o efektywne delegowanie zadań zespołowi.

Gdy zostajesz menadżerem, Twoim pierwszym zadaniem jest ułożenie sobie i zespołowi pracy tak, by Twoja rola nie sprowadzała się do gaszenia pożarów i operacyjnej pracy.

Żeby rozwijać się jako menadżer i rozwijać zespół a także podnosić wyniki, potrzebujesz wygenerować sobie czas na:

  • myślenie,
  • prognozowanie,
  • optymalizowanie i
  • rozwój – ludzi i procesów.

By to osiągnąć, potrzebujesz zadbać o to, by wszystkie zadania możliwe do zdelelgowania były zdelegowane a procesy funkcjonowały optymalnie, by priorytety w zespole były adekwatnie wyznaczane oraz przekładane na realne plany. I tego dostarczy Ci nasze szkolenie.

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Efekty szkolenia First time manager

Na szkoleniu nauczysz się:

  • technik efektywności: priorytetyzowania, planowania i koncentracji
  • delegowania w taki sposób, który niweluje ryzyko błędów pracownika
  • jak stawiać granice i budować autorytet menedżera
  • jak efektywnie komunikować się z różnymi typami pracowników

A to spowoduje, że będziesz mieć więcej czasu i spokoju, by zająć się na kolejnym etapie doskonaleniem efektywności Twoich pracowników!

Oni już skorzystali ze szkolenia First time manager w 4GROW – jakie mają wrażenia?

Zanim przyszłam na szkolenie, myślałam że dużo wiem i umiem. Po ukończeniu szkolenia przyznaję, że nie wiedziałam nic, a przede mną jeszcze dużo nauki.

Szkolenie poszerza horyzonty na omawiane tematy, ukazuje różne problemy, oraz jak do nich podchodzić aby rozwiązać je skutecznie. Szczerze polecam!

Praktyczne, życiowe i nowoczesne.

Przeczytaj program lub wybierz inny poziom szkolenia

Nie masz pewności, który poziom szkolenia wybrać?
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!

Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!

Zrób test!

Pobierz program:

Poziom I - program szkolenia:  First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!

  • Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
  • Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
  • SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
  • Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
    • organizowanie
    • delegowanie
    • motywowanie
    • rozliczanie
  • Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
  • Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
    • introwertyków i ekstrawertyków
    • osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty

2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?

Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:

  • Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
  • Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
  • Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
  • Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
    • Zasada Pareto
    • Technika ALPEN
    • Krzywa zakłóceń
    • Krzywa wydajności
    • Zasada 60:20:20
    • Prawo Parkinsona
  • Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
  • Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
  • 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
  • Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania

3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?

  • Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
  • Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™

4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Stań się efektywnym menedżerem!

Zarezerwuj miejsce!

 

Pobierz program:

Poziom II - program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0

Prawie każdy pracownik obejmując nową rolę cieszy się i jest zmotywowany - tę motywację łatwo zepsuć nieodpowiednim motywowaniem i niestety najczęściej tak się dzieje!. Także pracownik pracujący od jakiegoś czasu źle zarządzany będzie tracić motywację. Dlatego w tym poziomie skupiamy się na tym, by wykorzenić "chwasty" i nie niszczyć motywacji, którą każdy pracownik naturalnie ma i która sama potrafi się odradzać jeśli ma do tego odpowiednie warunki - dobrego menadżera:

  • Dowiesz się jakie błędy w motywowaniu i zachowania menadżera demotywują pracownika
  • I jednocześnie poznasz odwrotne zachowania i sposoby, które sprawią, że motywacja Twoich pracowników będzie wracała do optymalnego poziomu danej osoby
  • Poznasz technikę STAR w kontekście motywującego doceniania pracownika jako wzmacniający "instant feedback" 

2. Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować, czyli jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • STAR+ZPZU - niezwykle skuteczne techniki do sprawiedliwej oceny - zarówno w ramach "instant feedback" jak i prowadzenia okresowych rozmów oceniających
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
  • Jak zwolnić pracownika będąc szczerym i jednocześnie dodając mu otuchy i wiary w siebie na przyszłość

4. Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół?

  • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom I - dostaniesz 4 narzędzia, dzięki którym pracownicy będą w większym stopniu chcieli sobie pomagać i współpracować ze sobą

5. Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać?

  • 6 Poziomów Shermana – czyli jak dopasować delegowanie, do sytuacji i kompetencji pracownika by uchronić się przed błędami oraz wzmacniać odpowiedzialność i proaktywność w pracowniku
  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

 

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź pracowników na wyżyny efektywności...

Zarezerwuj miejsce!

Pobierz program:

Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
  • Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
  • Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by działała w sposób odwrócony (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
  • Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
    • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
    • stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
    • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
  • Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?

2. Jak budować samodzielny zespół poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values

  1. Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
    • Czym są wartości i postawy?
    • Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
      • Zarządzanie wartościami pracownika
      • Zarządzanie wartościami zespołu
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
    • Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
    • Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
    • Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
    • Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
  2. Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
    • Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
    • Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej pobudzać zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
    • Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
    • „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
    • Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
    • STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
    • Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
    • Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika wydobycia wartości oraz przekonań z oczekiwań pracownika lub zespołu i łączenia ich z wartościami organizacji i menadżera oraz pożądanymi przez niego postawami
    • Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
    • ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
    • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
      • byli zaangażowani w realizację celów
      • czuli się odpowiedzialni za nie
      • przywiązywali wagę do rezultatów

3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i angażować?

  • poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
  • poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z motywowania!

 

Pobierz program:

Poziom III - program szkolenia: 
Charyzmatyczny przywódca

To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzimy je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

1. Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem, oporem, różnicą zdań i interesów także na spotkaniach

Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

Iii... dostaniesz także dawkę wiedzy ubraną w konkretną technikę, które to zamienią Twoje naturalne odruchy, pogłębiające problem/konflikt, na pogłębiające się zrozumienie i relację!:

  • Analiza Transakcyjna
  • Trójkąt Dramatyczny
  • Algorytm EGO™

2. Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza
- czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

Expose szefa - poziom III - czyli jak posługiwać się potężnym psychologicznie i neurolingwistycznie narzędziem - wizją - by mówić o przyszłości firmy tak, żeby pracownicy poczuli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem?

3. Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

Jak patrzy charyzmatyczny lider?
Skąd bierze się ten blask w oczach?
Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

4. Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

5. Charyzmatyczne prowadzenie spotkań i zespołu do rozwiązania problemu

Jest problem do rozwiązania i nie chcesz go rozwiązywać Ty - chcesz zaangażować w to zespół lub koleżanki/kolegów menadżerów na spotkaniu. Najczęściej dochodzi do przekrzykiwania, walki o głos lub bicia piany, ale Ty poprowadzisz spotkanie tak, że wszyscy doświadczą synergii współpracy i efektywnie poprowadzisz ich do wyboru najlepszego rozwiązania. A krytyka będzie tak konstruktywna, że będzie pobudzać do kreowania pomysłów. Zbyt pięknie brzmi? To dlatego, że niewiele osób to potrafi, ale Ty dostaniesz kolejną potężną technikę - Zmodyfikowaną Strategię Disneya (przez nas, bo ta klasyczna właśnie nie daje takich rezultatów)!

6. Menadżerski trening interpersonalny 

To szansa dla Ciebie na modyfikację tożsamości i zachowań, poprzez lustro społeczne od innych menadżerów - grupy w której bądź co bądź potrzebujesz budować swój autorytet i zaufanie do Ciebie - to niezastąpiona okazja do eksperymentowania i zrobienia tego, na co do tej pory nie pozwalały Ci obawy o odbiór przez innych, więzy kultury organizacyjnej, a co może stać się Twoim nowym zasobem w zachowaniach, zupełnie dobrze lub nawet świetnie odbieranym przez innych. Na tym właśnie polega wyjątkowość treningu interpersonalnego - to, co nam się wydaje, że inni myślą o nas lub pomyślą, czasami dzieli przepaść od tego jak naprawdę jest. I tylko odważne zmierzenie się z informacją zwrotną daje nam szansę na zmianę - modyfikację swojej tożsamości i zachowań na takie, z których inni więcej będą czerpać i przede wszystkim - TY!

7. Ja - Charyzmatyczny Lider. Jak stworzyć swoją własną autentyczną charyzmę?

Jak w wielu innych przypadkach "miękkich kompetencji" - charyzmę tworzy się w sobie. Oczywiście, są osoby, które miały dobre przykłady w dzieciństwie, więc mają łatwiejszy start i krótszą drogę, ale to nie ma znaczenia dla Ciebie - Twoja droga jest jedyna w swoim rodzaju, bo każdy jest inny. Na tym szkoleniu znajdziesz swoją drogę i dostaniesz techniki do wyznaczania tej drogi dalej, samemu - bo to przygoda pięknych odkryć o sobie i zmian przynoszących radość i satysfakcję z SIEBIE!

Przeczytaj wszystkie informacje o szkoleniu z IV poziomu Akademii Charyzmatycznego Menadżera - Charyzmatyczny przywódca lub...

 

Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

Zapisz się na szkolenie z Charyzmy!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkolenia: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2022-07-18 - 2022-07-19

Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Online lub Warszawa Zarezerwuj
2022-07-28 - 2022-07-29

Poziom II: Zarządzanie zespołem i motywowanie

To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Warszawa Zarezerwuj
Do uzgodnienia

Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
2022-09-21 - 2022-09-23

Poziom IV: Charyzma przywódcy

Warszawa Zarezerwuj
2022-11-14 - 2022-11-16

Poziom III: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

Poznasz coachingowy styl zarządzania, zarządzanie przez wartości, wzmocnisz autorytet przywódcy oraz kompetencje związane z budowaniem zaufania i jedności w zespole.
Warszawa Zarezerwuj

Metodyka szkolenia First time manager

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

    Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 9 osób na sali
     

     

    Przekonaj się o naszej jakości -

     

    Trenerzy prowadzący szkolenie First time manager

    Radosław Funiok trener, konsultant, coach

    Radek Funiok

    trener, konsultant, coach

    Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.

    Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.

    Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz  obsługi klienta.

    Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.

    Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.

    W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.

    Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.

    Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

    Więcej Mniej

     

    Poznaj nas osobiście:)

    Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Wariant szkolenia:

    Terminy i forma szkolenia:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

     

    Liczba uczestników:

    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular:
    Do wyczerpania miejsc
    1 790 zł netto
    • Trening indywidualny 90 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
    Rodzaj szkolenia
    Mój wybór to szkolenie:

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
    Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane do faktury

    Szkolenia prowadziliśmy dla:

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób? / Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę! / Z przyjemnością odpowiemy!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    Gabriela Majchrzyk
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    Aleksandra Jastrzębska
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
    Najbliższy termin: 18-19 lipca 2022