4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

First time manager - szkolenie

Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Czy jako menadżer chcesz zarządzić natłokiem zadań dla Twojego zespołu i chaosem organizacyjnym tak, by nie być przepracowanym?

Efektywność osobista menadżera przejawia się w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy własnej i zespołu, dobrym uporządkowaniu natłoku zadań zespołu i zadbaniu o efektywne delegowanie zadań zespołowi.

Gdy zostajesz menadżerem, Twoim pierwszym zadaniem jest ułożenie sobie i zespołowi pracy tak, by Twoja rola nie sprowadzała się do gaszenia pożarów i operacyjnej pracy.

Żeby rozwijać się jako menadżer i rozwijać zespół a także podnosić wyniki, potrzebujesz wygenerować sobie czas na:

  • myślenie,
  • prognozowanie,
  • optymalizowanie i
  • rozwój – ludzi i procesów.

By to osiągnąć, potrzebujesz zadbać o to, by wszystkie zadania możliwe do zdelelgowania były zdelegowane a procesy funkcjonowały optymalnie, by priorytety w zespole były adekwatnie wyznaczane oraz przekładane na realne plany. I tego dostarczy Ci nasze szkolenie.

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Efekty szkolenia First time manager

Na szkoleniu nauczysz się:

  • technik efektywności: priorytetyzowania, planowania i koncentracji
  • delegowania w taki sposób, który niweluje ryzyko błędów pracownika
  • jak stawiać granice i budować autorytet menedżera
  • jak efektywnie komunikować się z różnymi typami pracowników

A to spowoduje, że będziesz mieć więcej czasu i spokoju, by zająć się na kolejnym etapie doskonaleniem efektywności Twoich pracowników!

Oni już skorzystali ze szkolenia First time manager w 4GROW – jakie mają wrażenia?

Zanim przyszłam na szkolenie, myślałam że dużo wiem i umiem. Po ukończeniu szkolenia przyznaję, że nie wiedziałam nic, a przede mną jeszcze dużo nauki.

Szkolenie poszerza horyzonty na omawiane tematy, ukazuje różne problemy, oraz jak do nich podchodzić aby rozwiązać je skutecznie. Szczerze polecam!

Praktyczne, życiowe i nowoczesne.

Więcej opinii ze szkolenia >>

 

Weź udział w szkoleniu

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Przeczytaj program lub wybierz inny poziom szkolenia

Nie masz pewności, który poziom szkolenia wybrać?
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!

Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!

Zrób test!

Pobierz program: plik

Poziom I - program szkolenia:  First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!

  • Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
  • Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
  • SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
  • Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
    • organizowanie
    • delegowanie
    • motywowanie
    • rozliczanie
  • Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
  • Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
    • introwertyków i ekstrawertyków
    • osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty

2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?

Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:

  • Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
  • Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
  • Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
  • Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
    • Zasada Pareto
    • Technika ALPEN
    • Krzywa zakłóceń
    • Krzywa wydajności
    • Zasada 60:20:20
    • Prawo Parkinsona
  • Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
  • Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
  • 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
  • Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania

3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?

  • Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
  • Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™

4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Stań się efektywnym menedżerem!

Zarezerwuj miejsce!

 

Pobierz program: plik

Program szkolenia: Akademia  Menedżera poz. II - Efektywny biznesowo menadżer

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0

Prawie każdy pracownik obejmując nową rolę cieszy się i jest zmotywowany - tę motywację łatwo zepsuć nieodpowiednim motywowaniem i niestety najczęściej tak się dzieje!. Także pracownik pracujący od jakiegoś czasu źle zarządzany będzie tracić motywację. Dlatego w tym poziomie skupiamy się na tym, by wykorzenić "chwasty" i nie niszczyć motywacji, którą każdy pracownik naturalnie ma i która sama potrafi się odradzać jeśli ma do tego odpowiednie warunki - dobrego menadżera:

  • Dowiesz się jakie błędy w motywowaniu i zachowania menadżera demotywują pracownika
  • I jednocześnie poznasz odwrotne zachowania i sposoby, które sprawią, że motywacja Twoich pracowników będzie wracała do optymalnego poziomu danej osoby
  • Poznasz technikę STAR w kontekście motywującego doceniania pracownika jako wzmacniający "instant feedback" 

2. Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować, czyli jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • STAR+ZPZU - niezwykle skuteczne techniki do sprawiedliwej oceny - zarówno w ramach "instant feedback" jak i prowadzenia okresowych rozmów oceniających
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
  • Jak zwolnić pracownika będąc szczerym i jednocześnie dodając mu otuchy i wiary w siebie na przyszłość

4. Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół?

  • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom I - dostaniesz 4 narzędzia, dzięki którym pracownicy będą w większym stopniu chcieli sobie pomagać i współpracować ze sobą

5. Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać?

  • 6 Poziomów Shermana – czyli jak dopasować delegowanie, do sytuacji i kompetencji pracownika by uchronić się przed błędami oraz wzmacniać odpowiedzialność i proaktywność w pracowniku
  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

 

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź pracowników na wyżyny efektywności...

Zarezerwuj miejsce!

Pobierz program: plik

Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
  • Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
  • Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by motywować odwróconą piramidą (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
  • Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
    • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
    • stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
    • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
  • Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?

2. Jak motywować zespół do samodzielności poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values

  1. Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
    • Czym są wartości i postawy?
    • Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
      • Zarządzanie wartościami pracownika
      • Zarządzanie wartościami zespołu
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
    • Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
    • Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
    • Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
    • Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
  2. Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
    • Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
    • Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej motywować zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
    • Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
    • „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
    • Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
    • STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
    • Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
    • Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika motywowania w sytuacji braku możliwości lub chęci realizacji potrzeb i oczekiwań pracownika
    • Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
    • ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
    • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
      • byli zaangażowani w realizację celów
      • czuli się odpowiedzialni za nie
      • przywiązywali wagę do rezultatów

3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i motywować?

  • poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
  • poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z motywowania!

 

Pobierz program: plik

Poziom III - program szkolenia: 
Charyzmatyczny przywódca

To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzimy je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

1. Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem, oporem, różnicą zdań i interesów także na spotkaniach

Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

Iii... dostaniesz także dawkę wiedzy ubraną w konkretną technikę, które to zamienią Twoje naturalne odruchy, pogłębiające problem/konflikt, na pogłębiające się zrozumienie i relację!:

  • Analiza Transakcyjna
  • Trójkąt Dramatyczny
  • Algorytm EGO™

2. Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza
- czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

Expose szefa - poziom III - czyli jak posługiwać się potężnym psychologicznie i neurolingwistycznie narzędziem - wizją - by mówić o przyszłości firmy tak, żeby pracownicy poczuli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem?

3. Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

Jak patrzy charyzmatyczny lider?
Skąd bierze się ten blask w oczach?
Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

4. Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

5. Charyzmatyczne prowadzenie spotkań i zespołu do rozwiązania problemu

Jest problem do rozwiązania i nie chcesz go rozwiązywać Ty - chcesz zaangażować w to zespół lub koleżanki/kolegów menadżerów na spotkaniu. Najczęściej dochodzi do przekrzykiwania, walki o głos lub bicia piany, ale Ty poprowadzisz spotkanie tak, że wszyscy doświadczą synergii współpracy i efektywnie poprowadzisz ich do wyboru najlepszego rozwiązania. A krytyka będzie tak konstruktywna, że będzie pobudzać do kreowania pomysłów. Zbyt pięknie brzmi? To dlatego, że niewiele osób to potrafi, ale Ty dostaniesz kolejną potężną technikę - Zmodyfikowaną Strategię Disneya (przez nas, bo ta klasyczna właśnie nie daje takich rezultatów)!

6. Menadżerski trening interpersonalny 

To szansa dla Ciebie na modyfikację tożsamości i zachowań, poprzez lustro społeczne od innych menadżerów - grupy w której bądź co bądź potrzebujesz budować swój autorytet i zaufanie do Ciebie - to niezastąpiona okazja do eksperymentowania i zrobienia tego, na co do tej pory nie pozwalały Ci obawy o odbiór przez innych, więzy kultury organizacyjnej, a co może stać się Twoim nowym zasobem w zachowaniach, zupełnie dobrze lub nawet świetnie odbieranym przez innych. Na tym właśnie polega wyjątkowość treningu interpersonalnego - to, co nam się wydaje, że inni myślą o nas lub pomyślą, czasami dzieli przepaść od tego jak naprawdę jest. I tylko odważne zmierzenie się z informacją zwrotną daje nam szansę na zmianę - modyfikację swojej tożsamości i zachowań na takie, z których inni więcej będą czerpać i przede wszystkim - TY!

7. Ja - Charyzmatyczny Lider. Jak stworzyć swoją własną autentyczną charyzmę?

Jak w wielu innych przypadkach "miękkich kompetencji" - charyzmę tworzy się w sobie. Oczywiście, są osoby, które miały dobre przykłady w dzieciństwie, więc mają łatwiejszy start i krótszą drogę, ale to nie ma znaczenia dla Ciebie - Twoja droga jest jedyna w swoim rodzaju, bo każdy jest inny. Na tym szkoleniu znajdziesz swoją drogę i dostaniesz techniki do wyznaczania tej drogi dalej, samemu - bo to przygoda pięknych odkryć o sobie i zmian przynoszących radość i satysfakcję z SIEBIE!

Przeczytaj wszystkie informacje o szkoleniu z IV poziomu Akademii Charyzmatycznego Menadżera - Charyzmatyczny przywódca lub...

 

Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

Zapisz się na szkolenie z Charyzmy!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Trenerzy prowadzący szkolenie First time manager

Radosław Funiok trener, konsultant, coach

Radek Funiok

trener, konsultant, coach

Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.

Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz  obsługi klienta.

Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.

Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.

W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.

Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.

Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

Więcej Mniej
Natalia Orenczak trener biznesu konsultant coach

Natalia Orenczak

trener biznesu, konsultant, coach

Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.

Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.

Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.

Więcej Mniej
Agnieszka Wąsik trener, coach

Agnieszka Wąsik

trener, coach, konsultant DISC

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku  międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.

Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas   – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.

Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.

Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.

Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).

Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Więcej Mniej
Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

Więcej Mniej

Metodyka szkolenia First time manager

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

    Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 9 osób na sali
     

     

     

    Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Wariant szkolenia:

    Terminy i forma szkolenia:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. "Solidarności" 155 lok. 37  Zobacz na mapie

     

    Liczba uczestników:

    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular:
    Zostało 6 wolnych miejsc
    1 890 zł netto
    • Trening indywidualny 90 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Nielimitowany dostęp do platformy online 4GROW gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
    Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane do faktury

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    kontakt 4GROW

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób? / Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę! / Z przyjemnością odpowiemy!
    kontakt - pytania

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    pole wymagane Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    kontakt
    Agnieszka Adamowicz
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    kontakt
    Agata Smykla
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    voucher 4GROW
    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

    Terminy szkolenia: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

    TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
    2023-06-20 - 2023-06-22

    Poziom III: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

    Poznasz coachingowy styl zarządzania, zarządzanie przez wartości, wzmocnisz autorytet przywódcy oraz kompetencje związane z budowaniem zaufania i jedności w zespole.
    Warszawa Zarezerwuj
    2023-07-10 - 2023-07-11

    Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    Do uzgodnienia

    Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

    Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
    Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
    2023-07-17 - 2023-07-18

    Poziom II: Efektywny biznesowo menadżer

    Poziom II Akademii Menedżera obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    2023-08-24 - 2023-08-25

    Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj