First time manager - szkolenia dla początkującego menadżera
Czy jako menadżer chcesz zarządzić natłokiem zadań dla Twojego zespołu i chaosem organizacyjnym tak, by nie być przepracowanym?
Efektywność osobista menadżera przejawia się w priorytetyzowaniu i planowaniu swojej pracy i organizacji, dobrym uporządkowaniu natłoku zadań zespołu oraz zadbaniu o skuteczne delegowanie zadań zespołowi.
Gdy zostajesz menadżerem, Twoim pierwszym zadaniem jest ułożenie sobie i organizacji pracy tak, by Twoja rola nie sprowadzała się do gaszenia pożarów i ciągłej operacyjnej pracy.
Żeby rozwijać się jako menadżer oraz rozwijać zespół, a także podnosić wyniki w organizacji, potrzebujesz wygenerować sobie czas na:
- myślenie,
- prognozowanie,
- optymalizowanie i
- rozwój – ludzi oraz procesów.
By to osiągnąć, potrzebujesz zadbać o to, by wszystkie zadania możliwe do oddelegowania były zdelegowane, a procesy funkcjonowały optymalnie, by priorytety w zespole były adekwatnie wyznaczane oraz przekładane na realne plany. I tego dostarczy Ci nasze szkolenie. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznych warsztatów rozwijających kluczowe umiejętności kierownicze. Wiedza przekazywana jest w sposób zwięzły, konkretny, i jednocześnie interesujący, pozwalający na natychmiastowe zastosowanie rozwiązań w praktyce.
lub
First time manager - terminy w ramach Akademii Menedżera
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2025-01-16 - 2025-01-17 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-01-27 - 2025-01-28 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2025-02-17 - 2025-02-18 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-02-24 - 2025-02-25 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-06 - 2025-03-07 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-12 - 2025-03-14 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-20 - 2025-03-21 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |
Efekty szkolenia First time manager
Na szkoleniu nauczysz się:
- technik efektywności: priorytetyzowania, planowania i koncentracji w zespole
- delegowania zadań w taki sposób, który niweluje ryzyko błędów pracownika
- jak stawiać granice i budować autorytet menedżera
- jak efektywnie komunikować się z różnymi typami pracowników w zespole
A to spowoduje, że będziesz mieć więcej czasu i spokoju, by zająć się na kolejnym etapie, doskonaleniem efektywności Twoich pracowników w organizacji!
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich i kluczowych umiejętności wymaganych od osób awansujących na stanowisko kierownicze koncentruje się na treningu praktycznych zdolności z zakresu komunikacji, skutecznego zarządzania zespołem, zarządzania projektami i delegowania zadań do członków zespołu. Skupia się na nauce jak zwiększyć zaangażowanie pracowników, dostosować style komunikacji oraz znaleźć sposoby na radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pracownikami.
Proces szkoleniowy First Time Manager ma na celu praktyczne przećwiczenie i przedyskutowanie posiadanej i nabywanej wiedzy z zarządzania. Ważne, aby uczestnicy szkolenia, nowo mianowani menedżerowie, stawiali z pewnością siebie pierwsze kroki w roli lidera i wśród kadry menedżerskiej oraz byli przekonani, że nowe kompetencje mogą zastosować bezpośrednio po szkoleniu.
Oni już skorzystali ze szkolenia First time manager w 4GROW – jakie mają wrażenia?
Zanim przyszłam na szkolenie first time manager, myślałam że dużo wiem i umiem. Po ukończeniu szkolenia przyznaję, że nie wiedziałam nic, a przede mną jeszcze dużo nauki.
Szkolenie dla początkującego menadżera poszerza horyzonty na omawiane tematy, ukazuje różne problemy, oraz jak do nich podchodzić aby rozwiązać je skutecznie. Szczerze polecam!
Najbardziej kompleksowe szkolenie dla managerów z zarządzania zespołem i efektywności na jakim byłam. Dużo praktycznej wiedzy, uporządkowanie tego co już znałam, a także mnóstwo inspiracji - zarówno od prowadzącej jak i od innych uczestników szkolenia first time manager. Serdecznie polecam!
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Dla kogo szkolenie First time manager
Szkolenie managerskie kierowane jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów. Dla specjalistów przygotowywanych do awansu na stanowisko kierownicze. Na szkolenie zapraszamy managerów, prezesów i dyrektorów, koordynatorów zespołów. Każdego z kadry menedżerskiej, kto potrzebuje ugruntować, wzmocnić budowanie autorytetu w nowej roli szefa i uporządkować swoją wiedzę o zarządzaniu zespołami, poznać sposoby na radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zespole, podnieść zaangażowanie pracowników w zespole oraz skupić się na ich rozwoju.
Przeczytaj program lub wybierz inny poziom szkolenia
Nie masz pewności, który poziom szkolenia wybrać?
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!
Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!
Poziom I - program szkolenia: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!
- Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się oraz konfliktów
- Jak zwiększyć pewność siebie, szczególnie gdy masz mniej lat od podwładnych lub jesteś w mniejszości płciowej
- Jak delegować zadania, by:
- nie zniechęcać, a wręcz inspirować pracowników do wychodzenia z inicjatywą
- pracownicy byli samodzielni i umieli wyłapywać swoje błędy a nawet im zapobiegać
- naprowadzać pracownika na rozwiązanie problemu i jednocześnie nie wyręczać go
- odbiór polecenia był miły i jednocześnie stanowczy
- Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
- SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
- Jak budować autorytet w oczach przełożonego, wpierać go w realizacji zgodnie z jego oczekiwaniami i jednocześnie dyplomatycznie pokazywać, gdzie są nierealne
- Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
- Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet oraz zaufanie?
- Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez kompetencje dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
- introwertyków i ekstrawertyków
- osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty
2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?
Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie zadań. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:
- Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w realizacji nowej roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
- Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
- Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
- Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
- Zasada Pareto
- Technika ALPEN
- Krzywa zakłóceń
- Krzywa wydajności
- Zasada 60:20:20
- Prawo Parkinsona
- Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
- Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by efektywnie organizować pracę zespołu
- 6 Poziomów Shermana – czyli delegowanie zadań, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
- Krótka prezentacja możliwości usprawnienia zarządzania zespołem, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowanie zadań, monitorowania i rozliczania
3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?
- Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
- Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™
4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?
- jak poradzić sobie z rozczarowaniem, frustracją i zawodem jakością wykonania zadań przez pracowników w zespole
- jak zarządzić emocjami, gdy szaleją i masz ochotę zwolnić pracownika
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera w organizacji oraz trudnych rozmów – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Stań się efektywnym menedżerem i wzmocnij swoje kompetencje!
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje Ci optymalną ścieżkę rozwoju
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Dostęp do platformy online.4grow.pl
Treningi grupowe po szkoleniu
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie First time manager
Mateusz Dąbrowski
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Absolwent UKSW (specjalność: Psychologia Kliniczna i Osobowości) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (specjalność: Zarządzanie Ludźmi w Firmie).
Swoją karierę rozpoczął w firmach doradczych z zakresu HR. Będąc odpowiedzialnym m.in. za sprzedaż usług i ich realizację wypracował sobie solidny warsztat narzędziowy z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i wywierania wpływu, którego z sukcesem używa i wzbogaca od 2009 - jako praktyk i właściciel 4GROW. Równocześnie prowadząc projekty rekrutacyjne, rozwijał swoją wiedzę na temat kompetencji, procesów biznesowych i map stanowisk wykorzystywanych w różnych firmach.
Kolejnym krokiem był dział HR międzynarodowej korporacji Aviva (dawniej Commercial Union), w której swoją wiedzą i doświadczeniem wspierał kadrę zarządzającą w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Współtworzył oraz współprowadził Assessment Centre, a także projektował i prowadził szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz projekty rozwojowe, pogłębiając swoje umiejętności z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Zmierzył się z tworzeniem portfolio produktów, strategii marketingowej i sprzedażowej. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.
Okres pracy w 4GROW to także liczne coachingi, prowadzone dla menedżerów, dyrektorów i członków zarządu. Dzięki nim pogłębił swoją wiedzę o studia przypadku z obszaru zarządzania ludźmi oraz ugruntował i poszerzył warsztat narzędzi coachingowych, które poznał w trakcie szkoleń i certyfikacji w International Coaching Community.
Zamiłowanie psychologiczne oraz szerokie doświadczenie i interdyscyplinarna wiedza sprawiają, że na jego szkoleniach Uczestnicy oprócz wiedzy i umiejętności, dostają także ogromną dawkę energii i inspiracji do samodoskonalenia.
Agnieszka Wąsik-Walczak
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.
Metodyka szkolenia First time manager
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych modułów tematycznych: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy w czasie zajęć ćwiczą poznawane techniki skutecznego zarządzania i narzędzia przydatne w zarządzaniu w zespole w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkolenia z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań, udzielanie informacji zwrotnej oraz wymianę doświadczeń w zakresie zarządzania.
- Uczestnicy szkolenia online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali szkoleniowej