Szkolenie z Komunikacji Interpersonalnej

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

To szkolenie z komunikacji robi różnicę... Wyobraź sobie, że w końcu wiesz, co w Twojej komunikacji szwankuje, powodując że zamiast przybliżać się do celu - oddalasz się.

A teraz wyobraź sobie, że umiesz się wyrażać jasno i efektywnie - to znaczy komunikując się osiągasz zamierzone efekty!
Taki stan osiągasz już na szkoleniu.

Jak to robimy? Przejdziesz przez zaawansowany trening interpersonalny "na żywo" - oprócz technik, wiedzy i solidnego treningu będziesz dostawać na bieżąco feedback i wskazówki trenera, dzięki którym na bieżąco będziesz się doskonalić w komunikacji!

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2021-05-26 - 2021-05-27

Komunikacja interpersonalna

Wybierz ten wariant jeśli zależy Ci na treningu komunikacji i praktycznych narzędziach i technikach.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj
2021-05-26 - 2021-05-28

Komunikacja interpersonalna + dopasowana do osobowości

Trening, praktyczne narzędzia komunikacyjne, a także potężna dawka wiedzy psychologicznej i jej praktyczne zastosowanie - na bazie modelu Insights Discovery.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj
Do uzgodnienia

Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
2021-06-28 - 2021-06-29

Komunikacja interpersonalna

Wybierz ten wariant jeśli zależy Ci na treningu komunikacji i praktycznych narzędziach i technikach.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj
2021-06-28 - 2021-06-30

Komunikacja interpersonalna + dopasowana do osobowości

Trening, praktyczne narzędzia komunikacyjne, a także potężna dawka wiedzy psychologicznej i jej praktyczne zastosowanie - na bazie modelu Insights Discovery.
Mix: Online lub Warszawa Zarezerwuj

Efekty szkolenia z komunikacji

Nauczysz się:

  • efektywniej komunikować się w zespole i między zespołami
  • nawiązać nić porozumienia i pozytywną relację z osobami, z którymi miałeś trudność w komunikacji
  • odczytywać to, co do tej pory było niejasne, niewypowiedziane w komunikatach od innych
  • skuteczniej komunikować się sytuacjach gdy chcesz wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób
  • świadomie korzystać ze słów i języka Twojego ciała - tak, by osiągać określone cele, np. wzmocnić własny wizerunek i autorytet
  • lepiej zarządzać komunikacją w sytuacjach konfliktowych, a zmiana Twojego sposobu komunikacji sprawi, że wiele z takich sytuacji już nie powstanie
  • Twoje komunikaty staną się jasne i czytelne dla innych

Dla kogo szkolenie z komunikacji

dla Ciebie jeśli:

  • używasz zbyt wielu słów do komunikacji tego, co masz na myśli
  • czujesz, że Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją
  • lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
  • w efekcie czego rezultaty współpracy nie są optymalne
  • masz trudność w komunikacji z innym pokoleniem lub płcią
  • Twoje komunikaty są mylnie rozumiane
  • niektórzy się obrażają za to, co mówisz lub piszesz
  • chcesz budować lepsze relacje, wzbudzać większą sympatię
  • chcesz rozumieć podteksty, lepiej radzić sobie z sarkazmem i ironią innych w komunikacji
  • zależy Ci na tym, by na spotkaniu dochodzenie do rozwiązania problemu było szybką, efektywną i uporządkowaną komunikacją
  • chcesz lepiej radzić sobie z próbami zawstydzania Cię lub wytrącenia z wątku myślowego
  • chcesz lepiej rozumieć inne typy ludzi i dobrze się czuć przy nich, a nawet umieć się do nich dopasować i zrozumieć ich.

Rozwijanie umiejętności komunikacji zalecamy pracownikom, którzy:

  • zarządzają zespołem
  • mają kontakt z klientami lub kontrahentami
  • współpracują z innymi
  • przekazują innym swoją wiedzę
  • prowadzą spotkania/zebrania/konferencje
  • wykonują zadania organizacyjne/koordynacyjne

Argumenty dla szefa

Komunikacja interpersonalna - za co ceni ją biznes? 

szkolenie 4grow komunikacja ważne dla biznesu  Firma, która dba o wysokie kompetencje komunikacyjne swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności przez oszczędność czasu i pieniędzy - zamiast konsumować czas na naprawę błędów wynikających z niejasnych komunikatów i nieporozumień, pracownicy mogą wykorzystać go na rozwijanie kolejnych projektów!

Nieumiejętna komunikacja interpersonalna powoduje, że pracownik:

  • deleguje zadania w sposób niejasny, co wpływa na jakość pracy oraz morale pracowników
  • wykonuje polecenia bez upewnienia się, że interpretuje je we właściwy sposób, co może prowadzić do mylnych założeń i błędów w wykonywanych czynnościach
  • może nie wychwycić niuansów w komunikacji i w odpowiednim momencie zadbać o porozumienie w rozmowie z przełożonym/ współpracownikiem/ klientem/ kontrahentem
  • może nie dostosować sposobu wypowiedzi do sytuacji i rozmówcy, a tym samym negatywnie wpłynąć na nastawienie i rezultat komunikacji  
  • może mieć trudności z nawiązywaniem relacji i budowaniem zaufania
  • przekazując wiedzę, nie zwraca uwagi na klarowność i przystępność swoich wypowiedzi
  • nie dostrzega wpływu swojego sposobu komunikacji na jakość współpracy i atmosferę w zespole
  • może nieprawidłowo odczytywać intencje i przejawiać negatywne nastawienie w stosunku do zadania/problemu/osoby

Skuteczna komunikacja interpersonalna sprawia, że pracownik:

  • ma świadomość, że jego komunikacja wpływa na nastawienie i motywację innych - rozważnie podchodzi do tego, co mówi i jak słucha
  • upewnia się, że dobrze rozumie powierzone zadanie - wie, że poprawność interpretacji zależy od niego
  • jasno i rzeczowo przekazuje polecenia/instrukcje/komunikaty -  zabezpieczając ryzyko błędnych interpretacji
  • jest nastawiony na aktywne słuchanie, identyfikowanie potrzeb i znalezienie punktów wspólnych w komunikacji, np. w relacjach z podwładnymi czy klientami
  • jako menedżer dba o otwartą komunikację, by sprzyjać atmosferze zaufania w zespole
  • dba o komfort rozmowy i wspólną płaszczyznę porozumienia, dobiera odpowiedni język i styl komunikacji do roli społecznej, sytuacji i osobowości rozmówcy
  • w sytuacjach konfliktowych działa strategicznie z nastawieniem na znalezienie konstruktywnych rozwiązań poprzez odpowiednią komunikację
  • dzieli się wiedzą i dba, by przekazywać ją jasno i rzeczowo - wpływa na przepływ wiedzy i rolę, jaką odgrywa komunikacja w całej organizacji
  • przekazuje konstruktywną informację zwrotną
  • jest świadomy własnych zachowań i jakie słabe strony ma jego komunikacja, co daje mu możliwość szybszej analizy i korekty
      Twój szef potrzebuje solidnych argumentów?

      Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)

      Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

      Pobierz program:

      Program szkolenia: Komunikacja interpersonalna

       

      1. ​​​​​Komunikacja w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie

      • Technika asertywnego zgłaszania własnego pomysłu / rozwiązania,
      • Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć ich autorowi skrzydeł – autorska technika przydatna szczególnie w dyskusjach zespołowych
      • Jak zareagować „z klasą”, konstruktywnie, gdy ktoś Cię krytykuje na forum,
      • Strategia Walta Disney’a – jak dojść do porozumienia i wspólnie wypracować rozwiązania

      2. Trening komunikacji w różnych sytuacjach

      Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).

      • Komunikacja w sytuacjach konfrontacyjnych
      • Udzielanie informacji zwrotnej w trudnych interpersonalnie sytuacjach
      • Proaktywna postawa w komunikacji - branie odpowiedzialności za przebieg i efekt rozmowy

      3. Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej

      • Jak dać feedback korygujący lub docenić,
      • Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
      • Jak pospieszać opieszałych,
      • Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach,
      • Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
        • zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
        • zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność u odbiorcy,
        • wzmocnić swój autorytet.

      4. Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę

      • Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! - nauczysz się odczytywać ukryte treści w wypowiedzi rozmówcy
      • Wzmocnisz swój przekaz i łatwiej trafisz swoim komunikatem do odbiorcy, dzięki umiejętnemu przekładaniu treści z Ukrytych Poziomów Komunikatów™ na poziomy jawne
      • Czemu słysząc to samo, słyszmy co innego - model 4 płaszczyzn komunikacyjnych (4 par uszu) wg F.S. von Thun’a
      • Praktyczne sposoby na dobrą komunikację z różnymi rozmówcami, np.
        • kobiety vs. mężczyźni - jak znaleźć wspólny język,
        • „przewrażliwieni” - jak uchronić ich od przykrych uczuć vs. „nieczuli” - jak uaktywniać w nich empatię,
        • "nadinterpretujący" - jak uchronić ich przed złą interpretacją vs. "mało domyślni" - jak pomóc im w lepszym rozumieniu,
        • Baby boomers, pokolenia X, Y (Millenialsi) i Z – jak trafić swoim komunikatem do odpowiedniej generacji?

      5. Podnosimy efektywność Twojej komunikacji interpersonalnej

      • Trening interpersonalny – Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).

      • Komunikacja werbalna i niewerbalna – techniki wzmacniające przekaz słowny i mowę ciała w taki sposób, by podnieść autorytet, zaangażować odbiorców i osiągnąć oczekiwany efekt
      • Aktywne słuchanie - jak radzić sobie gdy rozmówca jest rozgadany  „lejący wodę” lub małomówny / zamknięty w sobie:
        • Dopytywanie
        • Zatrzymywanie
        • Podsumowywanie
        • Odzwierciedlanie
        • Parafrazowanie (parafraza do treści oraz głęboka parafraza z ramą rozwiązania)
      • Zadawanie odpowiednich pytań: zamkniętych, otwartych oraz coachingowych – aby lepiej kontrolować rozmowę, uzyskiwać informacje, budować odpowiedzialność i proaktywność rozmówcy itp.

      6. Neurolingistyka w komunikacji (NLP) - jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel

      • Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
        • generalizacje i kwantyfikatory ogólne
        • brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
        • przerzucanie odpowiedzialności
        • równię pochyłą
        • czytanie w myślach i ukryte założenia
        • modalne operatory konieczności
        • modalne operatory możliwości
        • nominalizacje
        • niedookreślone rzeczowniki
        • niedookreślone czasowniki
        • oceny i sądy,
      • Prowadzenie rozmówcy w kierunku „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu,
      • Zmiana dynamiki rozmowy z niekonstruktywnej na pozytywną dla obu stron (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni).

      7. Metaprogramy - jak wykorzystać różne perspektywy patrzenia na dane zagadnienie w czasie dyskusji i pracy zespołowej

      • Jak filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne Z jakiej perspektywy może patrzeć na sytuację Twój rozmówca i dlaczego Twój przekaz nie zawsze do niego trafia - przegląd najważniejszych Metaprogramów:​​
        • proaktywny vs reaktywny,
        • „od” vs „ku”,
        • wewnętrzny vs zewnętrzny,
        • opcje vs procedury / ogólny vs konkretny,
        • zgodność vs niezgodność.
      • Praktyczne wskazówki komunikacyjne – po czym poznać, z jakiego Metaprogramu korzysta Twój rozmówca i jak przełożyć to na efektywniejszą rozmowę.

      W trakcie całego szkolenia będziesz otrzymywał informację zwrotną na temat Twojego stylu komunikacji i podpowiedzi, jak możesz doskonalić się w tym zakresie.

       

      Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu projektowego i szukasz niezwykłego szkolenia dla całego Twojego zespołu, to może zainteresować Cię nasz wyjątkowy warsztat, który wykracza poza powyższy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

      Jeśli chcesz, by Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystywał swój potencjał i nie tracił energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Was! 

      Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który będzie dla Was „turbodoładowaniem”, pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę psychologii osobowości do zbudowania dobrej komunikacji, otwartości i współpracy pomiędzy Wami! Kliknij i przeczytaj program tego wyjątkowego warsztatu: Osobowość zgranego zespołu – warsztat wzmacniający dobrą komunikację, zaufanie i współpracę w zespole.


      ​​​​​Komunikacja w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie

      • Technika asertywnego zgłaszania własnego pomysłu / rozwiązania,
      • Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć ich autorowi skrzydeł – autorska technika przydatna szczególnie w dyskusjach zespołowych
      • Jak zareagować „z klasą”, konstruktywnie, gdy ktoś Cię krytykuje na forum,
      • Strategia Walta Disney’a – jak dojść do porozumienia i wspólnie wypracować rozwiązania

      Trening komunikacji w różnych sytuacjach

      Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).

      • Komunikacja w sytuacjach konfrontacyjnych
      • Udzielanie informacji zwrotnej w trudnych interpersonalnie sytuacjach
      • Proaktywna postawa w komunikacji - branie odpowiedzialności za przebieg i efekt rozmowy

      Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej

      • Jak dać feedback korygujący lub docenić,
      • Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
      • Jak pospieszać opieszałych,
      • Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach,
      • Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
        • zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
        • zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność u odbiorcy,
        • wzmocnić swój autorytet.

      Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę

      • Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! - nauczysz się odczytywać ukryte treści w wypowiedzi rozmówcy
      • Wzmocnisz swój przekaz i łatwiej trafisz swoim komunikatem do odbiorcy, dzięki umiejętnemu przekładaniu treści z Ukrytych Poziomów Komunikatów™ na poziomy jawne
      • Czemu słysząc to samo, słyszmy co innego - model 4 płaszczyzn komunikacyjnych (4 par uszu) wg F.S. von Thun’a
      • Praktyczne sposoby na dobrą komunikację z różnymi rozmówcami, np.
        • kobiety vs. mężczyźni - jak znaleźć wspólny język,
        • „przewrażliwieni” - jak uchronić ich od przykrych uczuć vs. „nieczuli” - jak uaktywniać w nich empatię,
        • "nadinterpretujący" - jak uchronić ich przed złą interpretacją vs. "mało domyślni" - jak pomóc im w lepszym rozumieniu,
        • Baby boomers, pokolenia X, Y (Millenialsi) i Z – jak trafić swoim komunikatem do odpowiedniej generacji?

      Podnosimy efektywność Twojej komunikacji interpersonalnej

      Trening interpersonalny – Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).

      • Komunikacja werbalna i niewerbalna – techniki wzmacniające przekaz słowny i mowę ciała w taki sposób, by podnieść autorytet, zaangażować odbiorców i osiągnąć oczekiwany efekt
      • Aktywne słuchanie - jak radzić sobie gdy rozmówca jest rozgadany  „lejący wodę” lub małomówny / zamknięty w sobie:
        • Dopytywanie
        • Zatrzymywanie
        • Podsumowywanie
        • Odzwierciedlanie
        • Parafrazowanie (parafraza do treści oraz głęboka parafraza z ramą rozwiązania)
      • Zadawanie odpowiednich pytań: zamkniętych, otwartych oraz coachingowych – aby lepiej kontrolować rozmowę, uzyskiwać informacje, budować odpowiedzialność i proaktywność rozmówcy itp.

       

       

      Neurolingistyka w komunikacji (NLP) - jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel

      • Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
        • generalizacje i kwantyfikatory ogólne
        • brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
        • przerzucanie odpowiedzialności
        • równię pochyłą
        • czytanie w myślach i ukryte założenia
        • modalne operatory konieczności
        • modalne operatory możliwości
        • nominalizacje
        • niedookreślone rzeczowniki
        • niedookreślone czasowniki
        • oceny i sądy,
      • Prowadzenie rozmówcy w kierunku „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu,
      • Zmiana dynamiki rozmowy z niekonstruktywnej na pozytywną dla obu stron (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni).

      Metaprogramy - jak wykorzystać różne perspektywy patrzenia na dane zagadnienie w czasie dyskusji i pracy zespołowej

      • Jak filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne
      • Z jakiej perspektywy może patrzeć na sytuację Twój rozmówca i dlaczego Twój przekaz nie zawsze do niego trafia - przegląd najważniejszych Metaprogramów:​​
        • proaktywny vs reaktywny,
        • „od” vs „ku”,
        • wewnętrzny vs zewnętrzny,
        • opcje vs procedury / ogólny vs konkretny,
        • zgodność vs niezgodność.
      • Praktyczne wskazówki komunikacyjne – po czym poznać, z jakiego Metaprogramu korzysta Twój rozmówca i jak przełożyć to na efektywniejszą rozmowę.

       

      W trakcie całego szkolenia będziesz otrzymywał informację zwrotną na temat Twojego stylu komunikacji i podpowiedzi, jak możesz doskonalić się w tym zakresie.

       

      Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu projektowego i szukasz niezwykłego szkolenia dla całego Twojego zespołu, to może zainteresować Cię nasz wyjątkowy warsztat, który wykracza poza powyższy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

      Jeśli chcesz, by Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystywał swój potencjał i nie tracił energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Was! 

      Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który będzie dla Was „turbodoładowaniem”, pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę psychologii osobowości do zbudowania dobrej komunikacji, otwartości i współpracy pomiędzy Wami! Kliknij i przeczytaj program tego wyjątkowego warsztatu: Osobowość zgranego zespołu – warsztat wzmacniający dobrą komunikację, zaufanie i współpracę w zespole.

       

      Podnieś swoją osobistą i zawodową efektywność,
      dzięki naszym technikom komunikacji interpersonalnej!

      Zarezerwuj swoje miejsce na szkolenie!

      1. PRZED SZKOLENIEM:

      Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™

      • Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
      • Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
      • W czasie 3-dnia szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
      • Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
      • Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie 3-go dnia szkolenia szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.

      2. DZIEŃ 1 SZKOLENIA:

      Warsztat Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™

      • Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
      • Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
      • Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
      • Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
      • Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
      • Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
      • Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
      • Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
      • Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
      • Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
      • Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
      • Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.

       

      3. DZIEŃ 2 i 3 SZKOLENIA:

      Ukryte Poziomy Komunikatów- to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę

      • Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
      • Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
      • Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.

      4. Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne

      • W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
      • Jak rozpoznać, z jakich Metaprogramów korzysta nasz rozmówca,
      • Jak dopasować swój komunikat w zależności od Metaprogramu rozmówcy,
      • Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
        • proaktywny vs reaktywny,
        • „od” vs „ku”,
        • wewnętrzny vs zewnętrzny,
        • opcje vs procedury,
        • ogólny vs konkretny,
        • zgodność vs niezgodność.

      5. Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel

      • Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
        • generalizacje i kwantyfikatory ogólne
        • brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
        • przerzucanie odpowiedzialności
        • równię pochyłą
        • czytanie w myślach i ukryte założenia
        • modalne operatory konieczności
        • modalne operatory możliwości
        • nominalizacje
        • niedookreślone rzeczowniki
        • niedookreślone czasowniki
        • oceny i sądy
      • Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
      • Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)

      6. Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie

      • Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
      • Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
      • Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
      • Jak dać feedback korygujący lub docenić,
      • Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
        • zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
        • zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
      • Jak poinformować lub uzyskać informacje.

      7. Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej

      • Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
      • Jak pospieszać opieszałych,
      • Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.

      8. Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej

      • Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
      • Jak dobierać  narzędzia komunikacji w zależności od celu
      • Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
      • Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych 
      • A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
        • Parafrazowanie
        • Dopytywanie
        • Zatrzymywanie
        • Podsumowywanie
        • Odzwierciedlanie

       

      Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!

      Masz pytanie dot. programu?
      Zostaw numer, oddzwonimy
      Wpisz poprawny numer telefonu
      Pola wymagane

        Metodyka szkolenia z komunikacji

        • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
        • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
        • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
          • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
          • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
        • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
        Oblicz cenę

          Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

          Szkolenia z komunikacji

          Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
          program GRATIS

          Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

          Szkolenie komunikacja

          Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
          indywidualnym GRATIS

          Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

          Szkolenie z komunikacji

          Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

          Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

          komunikacja Szkolenia

          Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

          Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

          Szkolenia komunikacja

          Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

          Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

          Szkolenia komunikacja

          Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

          Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

           

          Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

          Zarezerwuj szkolenie

          Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

          Perfekcyjnie prowadzone szkolenie z komunikacji doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.

          Świetne i przystępne merytorycznie szkolenie, które pozostawia w człowieku pewność, że można pokonywać w prosty sposób bariery komunikacyjne, które wydawały się nie do przejścia.

          Szkolenie zmieniło moje podejście do komunikacji - z pozycji obronnej na tę, która potrafi i może wyrażać w sposób konstruktywny swoje zdanie i wyznaczać granice. Szkolenie sporo pracuje z emocjami, więc oddziaływuje na głębszy poziom niż tylko poznawczy. Trener bardzo profesjonalny, zbudował świetną dynamikę i relację z grupą. Uważam, że to szkolenie powinno się regularnie przeprowadzać w każdej firmie, gdzie efektywna komunikacja jest istotna.

          Weź udział w szkoleniu

          i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

          Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

          "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
          „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
          „Mam bardzo pozytywne wrażenia po tym szkoleniu live online. Szkolenie trwało 2 dni po 8h, a nawet nie dało się tego odczuć.”

          A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

          Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

          DLA TWOJEJ WYGODY
          8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
          i max 6 osób na sali
           

           

          Przekonaj się o naszej jakości -

          Zarezerwuj szkolenie!

           

          Trenerzy prowadzący szkolenie z Komunikacji

          Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

           

           

          Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa

          Monika Dąbrowska

          trener, partner zarządzający, konsultant

          Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
          Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.

          Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

          Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

          Sabina Dąbrowska-Olbryś

          dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

          Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mediator, mentor, Coach certyfikowany przez International Coaching Community, członkini European Mentoring and Coaching Council.

          Trener łączący psychologię komunikacji interpersonalnej z wieloletnią praktyką biznesową w korporacji. Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Bezpośrednio zarządzała obszarem komunikacji wewnętrznej w firmie oraz programami rozwojowymi dla kilkuset pracowników i menedżerów, zwiększającymi efektywność współpracy zespołowej i projektowej opartej o komunikację interpersonalną.

          Jako trener, od kilkunastu lat szkoli pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych w obszarze komunikacji interpersonalnej, w tym także prowadzi warsztaty zespołowe oraz team coaching wzmacniający efektywną komunikację w ramach zespołów formalnych, nieformalnych i projektowych.

          Certyfikowany praktyk Analizy Tranzakcyjnej oraz Insights Discovery - metodologii psychologicznych związanych z osobowością i budowaniem relacji w komunikacji interpersonalnej.

          Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

          Karolina Prusińska

          trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

          Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji: komunikacja interpersonalna, komunikacja w zespole, komunikacja z klientem.

          Pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji, opracowała i wdrożyła cykl szkoleń dla menedżerów, wspierający efektywność działania w sytuacji dużych zmian organizacyjnych, zawierający elementy komunikacji w sytuacji zmiany, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań. Projektowała i prowadziła szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem. 

          By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.

          Jako psycholog i certyfikowany coach szczególną wagę przykłada do aktywnego i empatycznego słuchania Klienta oraz dopasowania swojej komunikacji do odbiorcy.  
          Jest konsultantem Insights Discovery – uczy komunikacji uwzględniającej różnice indywidualne, w oparciu o model energii kolorystycznych Insights Discovery.

           

          Poznaj nas osobiście:)

          Dołącz do szkolenia!

          Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

          Najbliższe terminy w formie live online i/lub stacjonarnej:

          Termin szkolenia
          Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37  Zobacz na mapie

           

          Live OnlineczyStacjonarne?

          Poznaj korzyści i różnice

           
          • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
          • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
          • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
          • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
          • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
          • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
          • Kameralna grupa (max. 10 osób).
          • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
          • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
          • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
          • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
          • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
          rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
          Cena Regular: 1 599 zł netto
          Do wyczerpania miejsc
          • Trening indywidualny 90 minut gratis
          • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
          • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
          • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
          Rodzaj szkolenia
          Mój wybór to szkolenie:

          Dane zgłaszającego

          Wpisz imię
          Wpisz nazwisko
          Wpisz stanowisko/rolę
          Wpisz poprawny email małymi literami
          Wpisz poprawny nr telefonu
          Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
          Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

          Dane 1 uczestnika szkolenia

          Wpisz imię
          Wpisz nazwisko
          Wpisz stanowisko/rolę
          Wpisz poprawny email małymi literami
          Wpisz poprawny nr telefonu

          Dane do faktury

          Szkolenia prowadziliśmy dla:

          Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Komunikacji?

          Minęły dopiero trzy dni od szkolenia z komunikacji, a już widzę konkretne rezultaty dzięki stosowaniu zaprezentowanych technik i narzędzi. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść jakość komunikacji, zarówno na poziomie rodziny jak i biznesu.

          Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia z komunikacji, nadająca mu nowy wymiar i wartość . Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.

          Komunikację do tej pory uważałam za umiejętność, którą każdy posiada. Po tym szkoleniu zdałam sobie sprawę, jak bardzo mylnie mogły być odbierane sygnały wysyłane przez mnie. Świetne szkolenie z komunikacji  interpersonalnej! Polecam każdemu, kto choć przez chwilę poczuł się niezrozumiany przez drugą stronę. Ogromną zaletą jest indywidualny tryb prowadzenia - dopasowany osobiście do każdego uczestnika.

          W przeciwieństwie do wielu szkoleń, w których uczestniczyłam to szkolenie z komunikacji okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie ma co, żałować czasu i pieniędzy na szkolenie, które wyposaża Cię w wiedzę i daje szansę na rozwinięcie umiejętności, które mogą uczynić Ciebie, Twoje otoczenie i relacje z innymi lepszymi. Polecam nawet tym, którzy myślą, że ich relacje z otoczeniem nie są najgorsze. Prowadząca zajęcia nie jest nawiedzonym, zmanierowanym trenerem czy psychologiem, który uważa, że zastosowanie technik w komunikacji jest zawsze uniwersalne i rozwiązuje, każdy problem w relacji człowiek-człowiek. Życzliwość i niezwykła umiejętność słuchania przez trenera sprawiła, że podczas szkolenia komunikacja... mogłam się otworzyć i przełamać w trakcie wykonywania ćwiczeń.

          Bardzo dobre merytoryczne szkolenie z komunikacji, które mnie zainspirowało do dalszego rozwoju. Trener o wysokich kompetencjach, potrafiący zbudować od pierwszych chwil szkolenia doskonałą relację ze wszystkimi uczestnikami.

          Dużo istotnych informacji, w tym te najważniejsze o samym sobie, brak litości dla najgorszych nawyków i wiele okazji do wyćwiczenia najlepszych sposobów efektywnej komunikacji. Do tego trener, który nie pozwoliłby mi opuścić sali, dopóki wszystkie moje oczekiwania wobec szkolenia Komunikacja nie zostałyby zrealizowane. Pod koniec drugiego dnia byłem porządnie wyczerpany, ale wychodziłem pełny sił na rozprawienie się z codziennymi błędami komunikacji.

          Burza mózgu! Szkolenie uświadomi Twoje błędy i nauczy co należy powiedzieć w danej sytuacji. Zaskoczył mnie niekonwencjonalny sposób szkolenia z komunikacji interpersonalnej: trening, warsztaty oraz indywidualne podejście do uczestnika. Polecam szkolenie ponieważ uzyskałam wiele technik komunikacyjnych, które mam nadzieję zastosować w sprawach zawodowych.

          Szkolenie Komunikacja pozwala uświadomić sobie szereg przyzwyczajeń, rutynowych zachowań,  które w skuteczny sposób uniemożliwiają właściwą i poprawną komunikację. Najbardziej wartościowe były momenty przełożenia teorii na praktykę w scenkach sytuacyjnych. Uczestnik mógł się poczuć dosłownie jak na „gorącym krześle” mierząc się z własnymi nawykami. Niestandardowy sposób prowadzenia szkolenia z komunikacji oraz intensywny program, który zachęca uczestników do wejście w interakcję nie pozwala odpłynąć myślami. Trener żywo reaguje na potrzeby i oczekiwania uczestników, co powoduje, że szkolenie „żyje”. Brak porównania z innymi szkoleniami o podobnej tematyce. Relacja jaką buduje trener z uczestnikami jest zaskakująco pozytywna a każdy z uczestników traktowany jest wyjątkowo. Sposób prowadzenia szkolenia Komunikacja nie jest sztampowy - na co niewątpliwie ma wpływ charakter i charyzma trenera. Każdy z uczestników szkolenia miał realny wpływ na przebieg szkolenia i był częściowo jego kreatorem. Dynamiczny charakter szkolenia z komunikacji interpersonalnej powodował, że po pierwszym dniu szkolenia z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy.

          Szkolenie z komunikacji przeprowadzone w sposób profesjonalny. Bardzo ciekawie zaaranżowane scenki. Trafne przykłady opisujące techniki.

          Szczerze polecam szkolenie: Komunikacja interpersonalna przeprowadzone przez firmę 4GROW. Można z niego wynieść zarówno wiedzę teoretyczną, jak i konkretne umiejętności, przydatne każdemu, kogo praca opiera się przede wszystkim na współpracy z ludźmi, gdzie najważniejsza jest komunikacja. Szkolenie prowadzone jest w miłej, niemal przyjacielskiej atmosferze, zapewniającej komfort i poczucie bezpieczeństwa. W głównej mierze jest to zasługą prowadzącej trenerki, osoby doskonale przygotowanej pod względem merytorycznym, z niewątpliwym urokiem osobistym. Jestem pod wrażeniem jej szerokiej wiedzy i łatwości jej przekazywania. Niewątpliwą, nie zawsze spotykaną na innych szkoleniach, zaletą jest doskonała organizacja czasu zajęć, tak że uczestnicy ani się nie nudzą, ani nie czują się przeciążeni czy przemęczeni. 
          Warto wspomnieć także o ciekawych materiałach szkoleniowych, które otrzymują wszyscy uczestnicy. Są one tak opracowane. że nie ma potrzeby notowania wszystkich informacji, co odciąża osobę słuchającą i pozwala bardziej się skupić na przedmiocie szkolenia. Uczestnicy sami uzupełniają poszczególne strony, aktywnie je współtworząc. Ćwiczenia i zadania dla uczestniczących w szkoleniu, przygotowane przez trenerkę, utrwalają zdobytą wiedzę, czasami zaskakują (ale tylko pozytywnie) i inspirują do dalszego twórczego rozwoju.
          To naprawdę profesjonalne, warte polecenia szkolenie z komunikacji interpersonalnej.

          Weź udział w szkoleniu

          i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

          Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

          Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

          Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

          Masz pytania odnośnie szkolenia?

          Z przyjemnością odpowiemy!
          Wpisz treść zapytania
          Pola wymagane

          Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

          stacjonarne realizujemy w Warszawie

          Gabriela Majchrzyk
          Koordynator ds. szkoleń otwartych

          Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

          stacjonarne realizujemy w całej Polsce

          Aleksandra Jastrzębska
          Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

          Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

          • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
          • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
          • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
          Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

          Chcesz doświadczyć jak potężnym obszarem zaawansowanych technik jest komunikacja?

          Porozmawiaj z nami. Na szkoleniu!

           

           

           

          Szkolenie z komunikacji interpersonalnej  – brakujący element

          Po co komu szkolenia: komunikacja interpersonalna? W końcu komunikacja to coś, co towarzyszy nam przez cały czas... Faktycznie, jeśli sprowadzimy tę kompetencję do zdolności mówienia i słuchania, szkolenie komunikacja interpersonalna nie będzie raczej nikomu potrzebne. Rzeczywistość jest jednak trochę bardziej złożona, a deficyty są źródłem konfliktów i uniemożliwiają wypracowanie zadowalającego rozwiązania w obszarze jakim jest komunikacja. Szkolenia wielu osobom dopiero uświadamiają najczęściej popełniane błędy utrudniające porozumienie.

          „On na pewno nie zrozumie…”, „Wiem, co ona powie…”. Takie wypowiedzi często padają podczas szkolenia z komunikacji interpersonalnej. Wydaje nam się, że wiemy, co inni chcą nam powiedzieć, przyjmujemy założenia, dopowiadamy sobie informacje – w zasadzie to w naszych głowach toczy się duża część procesu jakim jest komunikacja.  Szkolenie z komunikacji interpersonalnej pomoże dużo łatwiej zidentyfikować stereotypy i skróty myślowe, którymi się kierujemy. Dzieje się tak wtedy, gdy zatrzymujemy się na treści komunikatu. Gdybyśmy potrafili zejść niżej – do poziomu intencji i przesłania, nie byłoby tylu nieporozumień. To jednak wymaga nauki – po to są szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

          Podczas szkolenia: komunikacja interpersonalna widać, że nawet, gdy zwracamy uwagę na dobór słów, nie dbamy o to, by były one spójne z naszymi komunikatami niewerbalnymi. Szkolenie: komunikacja interpersonalna to miejsce eksperymentowania i popełniania błędów w bezpiecznej atmosferze. Tam nie przeszkadza, że nie umiemy udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, kontrolować przebiegu rozmowy czy reagować na różne chwyty, stosowane przez naszych rozmówców. W rzeczywistości natomiast umiejętności te lub ich brak mają ogromne znaczenie, dlatego wszystkie te elementy trenujemy podczas szkolenia. Komunikacja interpersonalna staje się w rezultacie skutecznym narzędziem budowania porozumienia.

          „To on powinien był mnie spytać /powiedzieć/udzielić informacji…”. Brzmi znajomo? To bardzo popularny zwrot, którego używamy- i to jest błędna komunikacja. Szkolenia są dobrym rozwiązaniem, jeśli często ten zwrot gości również w Twoim słowniku, oznacza to, że masz tendencję do przerzucania odpowiedzialności na innych. Szkolenia z komunikacji interpersonalnej pokazują, że porozumienie zależy od obydwu stron. Nie tylko jedna osoba mówi, ale druga powinna słuchać, zadawać pytania, dzielić się własnymi przemyśleniami, wyjaśniać, gdy coś staje się niejasne. Takie zachowania znacznie usprawniłyby rozwój i szkolenie z komunikacji interpersonalnej Ci w tym pomoże, bo niestety zazwyczaj jesteśmy zbyt dumni/leniwi/niepewni, by brać na siebie część odpowiedzialności i chętniej narzekamy na nieudolną komunikację innych.

          Najwięcej problemów przysparza uczestnikom szkolenia z komunikacji interpersonalnej umiejętność słuchania. Często wydaje nam się, że podczas rozmowy wystarczy nie zajmować się niczym innym. Jednak efektywne słuchanie, a tym samym aktywne dążenie do zrozumienia punktu widzenia drugiej strony – to jest również komunikacja. Szkolenia  to dobra okazja, aby ćwiczyć: parafrazowanie, zatrzymywanie, precyzowanie i udzielanie informacji zwrotnych - 4 kroki odpowiedzialnego słuchania, które są podstawą. Opanujesz je do perfekcji właśnie podczas szkolenia: komunikacja interpersonalna.

          Zamiast czekać, aż w pracy zapytają Cię o zdanie, sam(a) podziel się swoim pomysłem. Dopytuj, gdy coś nie jest dla Ciebie jasne. Mów o tym, czego oczekujesz i potrzebujesz. Nie Czekaj, aż ktoś odczyta Twoje myśli narzekając, że w pracy jest słaba komunikacja. Szkolenie pokaże Ci, że… cóż, możesz po prostu nigdy się nie dostać tego, czego chcesz. Dodatkowo Szkolenie: komunikacja interpersonalna sprawi, że komunikacja stanie się dla Ciebie łatwiejsza, bardziej przystępna. Poznasz techniki, dzięki którym nauczysz się mówić tak, by inni Cię słuchali i słuchać tak, by chcieli do Ciebie mówić. Najważniejsze jest jednak Twoje nastawienie – dopiero, gdy naprawdę chcesz poznać rzeczywistość oczami swojego rozmówcy, szkolenie z komunikacji interpersonalnej stanie się czymś więcej niż źródłem technik i narzędzi.

           

          Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

          Zapisz się na szkolenie!

          Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

          Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

          • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
          • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
          • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
          • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
          • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
          • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
          • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
          • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

           

          Najbliższy termin: 26-27 maja 2021
          Zarezerwuj