Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie z Komunikacji Interpersonalnej
To szkolenie z komunikacji robi różnicę... Wyobraź sobie, że w końcu wiesz, co w Twojej komunikacji szwankuje, powodując że zamiast przybliżać się do celu - oddalasz się.
A teraz wyobraź sobie, że umiesz się wyrażać jasno i efektywnie - to znaczy komunikując się osiągasz zamierzone efekty!
Taki stan osiągasz już na szkoleniu.
Jak to robimy? Do naszego warsztatu wypełnionego narzędziami i technikami dodaliśmy elementy treningu interpersonalnego, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco eksplorować swoje strategie komunikacyjne i obserwować jak wpływasz na innych.
lub
Efekty szkolenia z komunikacji
Nauczysz się:
- efektywniej komunikować się w zespole i między zespołami
- nawiązać nić porozumienia i pozytywną relację z osobami, z którymi miałeś trudność w komunikacji
- odczytywać to, co do tej pory było niejasne, niewypowiedziane w komunikatach od innych
- skuteczniej komunikować się sytuacjach gdy chcesz wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób
- świadomie korzystać ze słów i języka Twojego ciała - tak, by osiągać określone cele, np. wzmocnić własny wizerunek i autorytet
- lepiej zarządzać komunikacją w sytuacjach konfliktowych, a zmiana Twojego sposobu komunikacji sprawi, że wiele z takich sytuacji już nie powstanie
- Twoje komunikaty staną się jasne i czytelne dla innych
Oni już byli na naszym szkoleniu
Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Przeczytaj opinie naszych uczestników na temat szkolenia z komunikacji oraz innych szkoleń - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo (a to o czymś świadczy...), podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą.
Perfekcyjnie prowadzone szkolenie z komunikacji doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Świetne i przystępne merytorycznie szkolenie z komunikacji, które pozostawia w człowieku pewność, że można pokonywać w prosty sposób bariery komunikacyjne, które wydawały się nie do przejścia.
Szkolenie zmieniło moje podejście do komunikacji - z pozycji obronnej na tę, która potrafi i może wyrażać w sposób konstruktywny swoje zdanie i wyznaczać granice. Szkolenie sporo pracuje z emocjami, więc oddziałuje na głębszy poziom niż tylko poznawczy. Trener bardzo profesjonalny, zbudował świetną dynamikę i relację z grupą. Uważam, że to szkolenie powinno się regularnie przeprowadzać w każdej firmie, gdzie efektywna komunikacja jest istotna.
Polecam szkolenie z komunikacji ze względu na indywidualne podejście do grupy oraz dostosowanie treści do odbiorców a także fachowe przekazywanie wiedzy, poparte doświadczeniem. To szkolenie z którego wychodzi się z czymś więcej niż tylko z notatnikiem :)




















Dla kogo szkolenie z komunikacji
dla Ciebie jeśli:
- używasz zbyt wielu słów do komunikacji tego, co masz na myśli
- czujesz, że Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją
- lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
- w efekcie czego rezultaty współpracy nie są optymalne
- masz trudność w komunikacji z innym pokoleniem lub płcią
- Twoje komunikaty są mylnie rozumiane
- niektórzy się obrażają za to, co mówisz lub piszesz
- chcesz budować lepsze relacje, wzbudzać większą sympatię
- chcesz rozumieć podteksty, lepiej radzić sobie z sarkazmem i ironią innych w komunikacji
- zależy Ci na tym, by na spotkaniu dochodzenie do rozwiązania problemu było szybką, efektywną i uporządkowaną komunikacją
- chcesz lepiej radzić sobie z próbami zawstydzania Cię lub wytrącenia z wątku myślowego
- chcesz lepiej rozumieć inne typy ludzi i dobrze się czuć przy nich, a nawet umieć się do nich dopasować i zrozumieć ich.
Rozwijanie umiejętności komunikacji zalecamy pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami
- współpracują z innymi
- przekazują innym swoją wiedzę
- prowadzą spotkania/zebrania/konferencje
- wykonują zadania organizacyjne/koordynacyjne
Argumenty dla szefa
Komunikacja interpersonalna - za co ceni ją biznes?
Firma, która dba o wysokie kompetencje komunikacyjne swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności przez oszczędność czasu i pieniędzy - zamiast konsumować czas na naprawę błędów wynikających z niejasnych komunikatów i nieporozumień, pracownicy mogą wykorzystać go na rozwijanie kolejnych projektów!
Nieumiejętna komunikacja interpersonalna powoduje, że pracownik:
- deleguje zadania w sposób niejasny, co wpływa na jakość pracy oraz morale pracowników
- wykonuje polecenia bez upewnienia się, że interpretuje je we właściwy sposób, co może prowadzić do mylnych założeń i błędów w wykonywanych czynnościach
- może nie wychwycić niuansów w komunikacji i w odpowiednim momencie zadbać o porozumienie w rozmowie z przełożonym/ współpracownikiem/ klientem/ kontrahentem
- może nie dostosować sposobu wypowiedzi do sytuacji i rozmówcy, a tym samym negatywnie wpłynąć na nastawienie i rezultat komunikacji
- może mieć trudności z nawiązywaniem relacji i budowaniem zaufania
- przekazując wiedzę, nie zwraca uwagi na klarowność i przystępność swoich wypowiedzi
- nie dostrzega wpływu swojego sposobu komunikacji na jakość współpracy i atmosferę w zespole
- może nieprawidłowo odczytywać intencje i przejawiać negatywne nastawienie w stosunku do zadania/problemu/osoby
Skuteczna komunikacja interpersonalna sprawia, że pracownik:
- ma świadomość, że jego komunikacja wpływa na nastawienie i motywację innych - rozważnie podchodzi do tego, co mówi i jak słucha
- upewnia się, że dobrze rozumie powierzone zadanie - wie, że poprawność interpretacji zależy od niego
- jasno i rzeczowo przekazuje polecenia/instrukcje/komunikaty - zabezpieczając ryzyko błędnych interpretacji
- jest nastawiony na aktywne słuchanie, identyfikowanie potrzeb i znalezienie punktów wspólnych w komunikacji, np. w relacjach z podwładnymi czy klientami
- jako menedżer dba o otwartą komunikację, by sprzyjać atmosferze zaufania w zespole
- dba o komfort rozmowy i wspólną płaszczyznę porozumienia, dobiera odpowiedni język i styl komunikacji do roli społecznej, sytuacji i osobowości rozmówcy
- w sytuacjach konfliktowych działa strategicznie z nastawieniem na znalezienie konstruktywnych rozwiązań poprzez odpowiednią komunikację
- dzieli się wiedzą i dba, by przekazywać ją jasno i rzeczowo - wpływa na przepływ wiedzy i rolę, jaką odgrywa komunikacja w całej organizacji
- przekazuje konstruktywną informację zwrotną
- jest świadomy własnych zachowań i jakie słabe strony ma jego komunikacja, co daje mu możliwość szybszej analizy i korekty
Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program szkolenia: Komunikacja interpersonalna
-
1. Komunikacja w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
-
- Technika asertywnego zgłaszania własnego pomysłu / rozwiązania,
- Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć ich autorowi skrzydeł – autorska technika przydatna szczególnie w dyskusjach zespołowych
- Jak zareagować „z klasą”, konstruktywnie, gdy ktoś Cię krytykuje na forum,
- Strategia Walta Disney’a – jak dojść do porozumienia i wspólnie wypracować rozwiązania
-
2. Trening komunikacji w różnych sytuacjach
-
Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).
- Komunikacja w sytuacjach konfrontacyjnych
- Udzielanie informacji zwrotnej w trudnych interpersonalnie sytuacjach
- Proaktywna postawa w komunikacji - branie odpowiedzialności za przebieg i efekt rozmowy
-
3. Dyplomacja w komunikacji
-
- Jak dać feedback korygujący lub docenić,
- Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
- Jak pospieszać opieszałych,
- Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach,
- Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
- zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
- zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność u odbiorcy,
- wzmocnić swój autorytet.
-
4. Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
-
- Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! - nauczysz się odczytywać ukryte treści w wypowiedzi rozmówcy
- Wzmocnisz swój przekaz i łatwiej trafisz swoim komunikatem do odbiorcy, dzięki umiejętnemu przekładaniu treści z Ukrytych Poziomów Komunikatów™ na poziomy jawne
- Czemu słysząc to samo, słyszmy co innego - model 4 płaszczyzn komunikacyjnych (4 par uszu) wg F.S. von Thun’a
- Praktyczne sposoby na dobrą komunikację z różnymi rozmówcami, np.
- kobiety vs. mężczyźni - jak znaleźć wspólny język,
- „przewrażliwieni” - jak uchronić ich od przykrych uczuć vs. „nieczuli” - jak uaktywniać w nich empatię,
- "nadinterpretujący" - jak uchronić ich przed złą interpretacją vs. "mało domyślni" - jak pomóc im w lepszym rozumieniu,
- Baby boomers, pokolenia X, Y (Millenialsi) i Z – jak trafić swoim komunikatem do odpowiedniej generacji?
-
5. Podnosimy efektywność Twojej komunikacji interpersonalnej
-
-
Trening interpersonalny – Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała).
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – techniki wzmacniające przekaz słowny i mowę ciała w taki sposób, by podnieść autorytet, zaangażować odbiorców i osiągnąć oczekiwany efekt
- Aktywne słuchanie - jak radzić sobie gdy rozmówca jest rozgadany „lejący wodę” lub małomówny / zamknięty w sobie:
- Dopytywanie
- Zatrzymywanie
- Podsumowywanie
- Odzwierciedlanie
- Parafrazowanie (parafraza do treści oraz głęboka parafraza z ramą rozwiązania)
- Zadawanie odpowiednich pytań: zamkniętych, otwartych oraz coachingowych – aby lepiej kontrolować rozmowę, uzyskiwać informacje, budować odpowiedzialność i proaktywność rozmówcy itp.
-
-
6. Neurolingwistyka w komunikacji (NLP) - jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
-
- Jak rozpoznawać i radzić sobie z chwytami językowymi, generalizacjami, zniekształceniami i pomijaniem informacji
- Prowadzenie rozmówcy w kierunku „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu,
- Zmiana dynamiki rozmowy z niekonstruktywnej na pozytywną dla obu stron (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni).
W trakcie całego szkolenia będziesz otrzymywał informację zwrotną na temat Twojego stylu komunikacji i podpowiedzi, jak możesz doskonalić się w tym zakresie.
Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu projektowego i szukasz niezwykłego szkolenia dla całego Twojego zespołu, to może zainteresować Cię nasz wyjątkowy warsztat, który wykracza poza powyższy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Jeśli chcesz, by Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystywał swój potencjał i nie tracił energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Was!
Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który będzie dla Was „turbodoładowaniem”, pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę psychologii osobowości do zbudowania dobrej komunikacji, otwartości i współpracy pomiędzy Wami! Kliknij i przeczytaj program tego wyjątkowego warsztatu: Osobowość zgranego zespołu – warsztat wzmacniający dobrą komunikację, zaufanie i współpracę w zespole.
Podnieś swoją osobistą i zawodową efektywność,
dzięki naszym technikom komunikacji interpersonalnej!
Program 3-dniowego szkolenia: Komunikacja dopasowana do osobowości
-
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
-
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- W czasie 3-dnia szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie 3-go dnia szkolenia szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
-
Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™
-
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
-
Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
-
- Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
- Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
- Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.
-
Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne
-
- W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
- Jak rozpoznać, z jakich Metaprogramów korzysta nasz rozmówca,
- Jak dopasować swój komunikat w zależności od Metaprogramu rozmówcy,
- Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
- proaktywny vs reaktywny,
- „od” vs „ku”,
- wewnętrzny vs zewnętrzny,
- opcje vs procedury,
- ogólny vs konkretny,
- zgodność vs niezgodność.
-
Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
-
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
- generalizacje i kwantyfikatory ogólne
- brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
- przerzucanie odpowiedzialności
- równię pochyłą
- czytanie w myślach i ukryte założenia
- modalne operatory konieczności
- modalne operatory możliwości
- nominalizacje
- niedookreślone rzeczowniki
- niedookreślone czasowniki
- oceny i sądy
- Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
- Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
-
Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
-
- Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
- Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
- Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
- Jak dać feedback korygujący lub docenić,
- Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
- zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
- zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
- Jak poinformować lub uzyskać informacje.
-
Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej
-
- Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
- Jak pospieszać opieszałych,
- Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.
-
Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej
-
- Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
- Jak dobierać narzędzia komunikacji w zależności od celu
- Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
- Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych
- A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
- Parafrazowanie
- Dopytywanie
- Zatrzymywanie
- Podsumowywanie
- Odzwierciedlanie
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z komunikacji, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie z Komunikacji
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Monika Dąbrowska
Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.
Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

Sabina Dąbrowska-Olbryś
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mediator, mentor, Coach certyfikowany przez International Coaching Community, członkini European Mentoring and Coaching Council.
Trener łączący psychologię komunikacji interpersonalnej z wieloletnią praktyką biznesową w korporacji. Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Bezpośrednio zarządzała obszarem komunikacji wewnętrznej w firmie oraz programami rozwojowymi dla kilkuset pracowników i menedżerów, zwiększającymi efektywność współpracy zespołowej i projektowej opartej o komunikację interpersonalną.
Jako trener, od kilkunastu lat szkoli pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych w obszarze komunikacji interpersonalnej, w tym także prowadzi warsztaty zespołowe oraz team coaching wzmacniający efektywną komunikację w ramach zespołów formalnych, nieformalnych i projektowych.
Certyfikowany praktyk Analizy Tranzakcyjnej oraz Insights Discovery - metodologii psychologicznych związanych z osobowością i budowaniem relacji w komunikacji interpersonalnej.

Agnieszka Wąsik
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

Radek Funiok
Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.
Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.
Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.
W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.
Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.
Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

Natalia Orenczak
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia z komunikacji
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z komunikacji jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z komunikacji uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Komunikacji?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-07-03 - 2023-07-04 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-07-03 - 2023-07-05 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |