Szkolenie z Komunikacji interpersonalnej

Dzięki szkoleniu z komunikacji interpersonalnej:

  • zbudujesz porozumienie z osobami, z którymi do tej pory nie dało się porozumieć
  • będziesz efektywnie współpracować w zespole różnych osobowości, pokoleń, typów
  • zrozumiesz to, co do tej pory było niejasne, niewypowiedziane
  • Twoje wypowiedzi staną się jasne dla innych
  • zbudujesz przyjazne relacje z otoczeniem

A to wszystko dzięki potężnym technikom komunikacyjnym! Zobacz jakie narzędzia wyniesiesz z tego szkolenia!
 

Najprawdopodobniej jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Komunikacji interpersonalnej.

Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!

Za co uwielbiają nasze szkolenie?

Jest wiele szkoleń z komunikacji interpersonalnej - dlaczego właśnie nasze zbiera tak świetne opinie? My wiemy dlaczego i zaraz Ci opowiemy o tym, najpierw jednak oddamy głos tym, którzy podobnie jak Ty, zastanawiali się, której firmy szkolenie wybrać i na jakim kryterium oprzeć decyzję. A po szkoleniu ich wrażenia są takie:
 

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia: komunikacja interpersonalna, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.

Monika Grzegrzółka,
Manager ds. aplikacji,
Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Perfekcyjnie prowadzone szkolenie: komunikacja interpersonalna, doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
 

Mirosław Tauer,
Dyrektor Techniczny,
Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Równie dobrze to mogłaby być Twoja opinia... Dlaczego?

Bo te opinie to nie przypadek. My po prostu uczymy konkretnych technik - sprawdzonych, działających, które będziesz testować z nami na sobie i na innych ludziach.... Dlatego mamy wiele takich opinii i  pokażemy Ci 10 kolejnych - dalej na tej stronie, z linkiem do jeszcze większej ich liczby. A teraz pozwól, że opowiemy Ci, czemu nasze Szkolenie z Komunikacji Interpersonalnej zbiera tak świetne opinie. Otóż uczymy naprawdę przydatnych biznesowo i zaawansowanych technik!

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Szkolenia z komunikacji

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenie komunikacja

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie z komunikacji

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

komunikacja Szkolenia

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenia komunikacja

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Trenerzy prowadzący szkolenie z Komunikacji

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

 

 

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mediator, mentor, Coach certyfikowany przez International Coaching Community, członkini European Mentoring and Coaching Council.

Trener łączący psychologię komunikacji interpersonalnej z wieloletnią praktyką biznesową w korporacji. Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Bezpośrednio zarządzała obszarem komunikacji wewnętrznej w firmie oraz programami rozwojowymi dla kilkuset pracowników i menedżerów, zwiększającymi efektywność współpracy zespołowej i projektowej opartej o komunikację interpersonalną.

Jako trener, od kilkunastu lat szkoli pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych w obszarze komunikacji interpersonalnej, w tym także prowadzi warsztaty zespołowe oraz team coaching wzmacniający efektywną komunikację w ramach zespołów formalnych, nieformalnych i projektowych.

Certyfikowany praktyk Analizy Tranzakcyjnej oraz Insights Discovery - metodologii psychologicznych związanych z osobowością i budowaniem relacji w komunikacji interpersonalnej.

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji: komunikacja interpersonalna, komunikacja w zespole, komunikacja z klientem.

Pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji, opracowała i wdrożyła cykl szkoleń dla menedżerów, wspierający efektywność działania w sytuacji dużych zmian organizacyjnych, zawierający elementy komunikacji w sytuacji zmiany, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań. Projektowała i prowadziła szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem. 

By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.

Jako psycholog i certyfikowany coach szczególną wagę przykłada do aktywnego i empatycznego słuchania Klienta oraz dopasowania swojej komunikacji do odbiorcy.  
Jest konsultantem Insights Discovery – uczy komunikacji uwzględniającej różnice indywidualne, w oparciu o model energii kolorystycznych Insights Discovery.

Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa

Monika Dąbrowska

trener, partner zarządzający, konsultant

Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej.
Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.

Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

Program szkolenia z Komunikacji interpersonalnej

Różnice interpersonalne w komunikowaniu się i sposoby na porozumienie

  • Introwertyk/ekstrawertyk - jak znaleźć złoty środek w rozmowie z nimi
  • Rozgadani/lejący wodę - jak ograniczyć potok słów vs małomówni - jak rozwinąć skrzydła.
  • Kobiety vs. mężczyźni - jak znaleźć wspólny język.
  • Przewrażliwieni - jak uchronić ich od przykrych uczuć vs. nieczuli - jak uaktywniać w nich empatię.
  • Nadinterpretujący - jak uchronić ich przed złą interpretacją vs. mało domyślni - jak pomóc im w lepszym rozumieniu.
  • Baby boomers, pokolenia X, Y (Millenialsi) i Z – jak trafić swoim komunikatem do odpowiedniej generacji.
  • Czy receptą na dobrą komunikację jest zawsze dopasowanie swojego języka do rozmówcy.
  • Jaki jest Twój dominujący styl komunikacji - jego mocne strony i wyzwania.
  • Jak zmienia się Twoja komunikacja pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości i nauczysz się, jak możesz sobie z nim radzić.

Ukryte Poziomy Komunikatów- to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę

  • Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
  • Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
  • Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.

Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne

  • W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
  • Jak rozpoznać, z jakich Metaprogramów korzysta nasz rozmówca,
  • Jak dopasować swój komunikat w zależności od Metaprogramu rozmówcy,
  • Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
    • proaktywny vs reaktywny,
    • „od” vs „ku”,
    • wewnętrzny vs zewnętrzny,
    • opcje vs procedury,
    • ogólny vs konkretny,
    • zgodność vs niezgodność.
 

Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel

  • Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
    • generalizacje i kwantyfikatory ogólne
    • brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
    • przerzucanie odpowiedzialności
    • równię pochyłą
    • czytanie w myślach i ukryte założenia
    • modalne operatory konieczności
    • modalne operatory możliwości
    • nominalizacje
    • niedookreślone rzeczowniki
    • niedookreślone czasowniki
    • oceny i sądy
  • Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
  • Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)

Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie

  • Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
  • Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
  • Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
  • Jak dać feedback korygujący lub docenić,
  • Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
    • zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
    • zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
  • Jak poinformować lub uzyskać informacje.

Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej

  • Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
  • Jak pospieszać opieszałych,
  • Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.

Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej

  • Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
  • Jak dobierać  narzędzia komunikacji w zależności od celu
  • Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
  • Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych 
  • A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
    • Parafrazowanie
    • Dopytywanie
    • Zatrzymywanie
    • Podsumowywanie
    • Odzwierciedlanie

W trakcie całego szkolenia będziesz otrzymywał informację zwrotną na temat Twojego stylu komunikacji i podpowiedzi, jak możesz doskonalić się w tym zakresie.

Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu projektowego i szukasz niezwykłego szkolenia dla całego Twojego zespołu, to może zainteresować Cię nasz wyjątkowy warsztat, który wykracza poza powyższy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

Jeśli chcesz, by Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystywał swój potencjał i nie tracił energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Was! 

Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który będzie dla Was „turbodoładowaniem”, pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę psychologii osobowości do zbudowania dobrej komunikacji, otwartości i współpracy pomiędzy Wami! Kliknij i przeczytaj program tego wyjątkowego warsztatu: Osobowość zgranego zespołu – warsztat wzmacniający dobrą komunikację, zaufanie i współpracę w zespole.

 

Podnieś swoją osobistą i zawodową efektywność, dzięki naszym technikom komunikacji interpersonalnej!

Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu!

Gdzie i kiedy się spotykamy

Sali szkoleniowej 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

14-15 stycznia 2019
Termin gwarantowany
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Zrób pierwszy krok do zmiany
Zagwarantuj swoje miejsce

Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Drugi dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

tel. 531 314 431, email: [email protected]

Zapisz się na szkolenie

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

Oni już byli na tym szkoleniu

Komunikację do tej pory uważałam za umiejętność, którą każdy posiada. Po tym szkoleniu zdałam sobie sprawę, jak bardzo mylnie mogły być odbierane sygnały wysyłane przez mnie. Świetne szkolenie z komunikacji  interpersonalnej! Polecam każdemu, kto choć przez chwilę poczuł się niezrozumiany przez drugą stronę. Ogromną zaletą jest indywidualny tryb prowadzenia - dopasowany osobiście do każdego uczestnika.

W przeciwieństwie do wielu szkoleń, w których uczestniczyłam szkolenie z komunikacji interpersonalnej okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie ma co, żałować czasu i pieniędzy na szkolenie, które wyposaża Cię w wiedzę i daje szansę na rozwinięcie umiejętności, które mogą uczynić Ciebie, Twoje otoczenie i relacje z innymi lepszymi. Polecam nawet tym, którzy myślą, że ich relacje z otoczeniem nie są najgorsze. Prowadząca zajęcia nie jest nawiedzonym, zmanierowanym trenerem czy psychologiem, który uważa, że zastosowanie technik w komunikacji jest zawsze uniwersalne i rozwiązuje, każdy problem w relacji człowiek-człowiek. Życzliwość i niezwykła umiejętność słuchania przez trenera sprawiła, że mogłam się otworzyć i przełamać podczas wykonywania ćwiczeń.

Bardzo dobre merytoryczne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, które mnie zainspirowało do dalszego rozwoju. Trener o wysokich kompetencjach, potrafiący zbudować od pierwszych chwil szkolenia doskonałą relację ze wszystkimi uczestnikami.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Metodologia szkolenia z komunikacji interpersonalnej

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie "Komunikacja interpersonalna" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji komunikacji interpersonalnejCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze komunikacji interpersonalnej
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik komunikacji interpersonalnej
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi komunikacji interpersonalnej

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji komunikacji interpersonalnej. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Za co nas uwielbiają?

Dużo istotnych informacji, w tym te najważniejsze o samym sobie, brak litości dla najgorszych nawyków i wiele okazji do wyćwiczenia najlepszych sposobów efektywnej komunikacji. Do tego trener, który nie pozwoliłby mi opuścić sali, dopóki wszystkie moje oczekiwania wobec szkolenia – komunikacja interpersonalna nie zostałyby zrealizowane. Pod koniec drugiego dnia byłem porządnie wyczerpany, ale wychodziłem pełny sił na rozprawienie się z codziennymi błędami komunikacji.

Burza mózgu! Szkolenie uświadomi Twoje błędy i nauczy co należy powiedzieć w danej sytuacji. Zaskoczył mnie niekonwencjonalny sposób szkolenia z komunikacji interpersonalnej: trening, warsztaty oraz indywidualne podejście do uczestnika. Polecam szkolenie ponieważ uzyskałam wiele technik komunikacyjnych, które mam nadzieję zastosować w sprawach zawodowych.

Szkolenie pozwala uświadomić sobie szereg przyzwyczajeń, rutynowych zachowań,  które w skuteczny sposób uniemożliwiają właściwą i poprawną komunikację. Najbardziej wartościowe były momenty przełożenia teorii na praktykę w scenkach sytuacyjnych. Uczestnik mógł się poczuć dosłownie jak na „gorącym krześle” mierząc się z własnymi nawykami. Niestandardowy sposób prowadzenia szkolenia oraz intensywny program, który zachęca uczestników do wejście w interakcję nie pozwala odpłynąć myślami. Trener żywo reaguje na potrzeby i oczekiwania uczestników, co powoduje, że szkolenie „żyje”. Brak porównania z innymi szkoleniami o podobnej tematyce. Relacja jaką buduje trener z uczestnikami jest zaskakująco pozytywna a każdy z uczestników traktowany jest wyjątkowo. Sposób prowadzenia szkolenia nie jest sztampowy - na co niewątpliwie ma wpływ charakter i charyzma trenera. Każdy z uczestników szkolenia miał realny wpływ na przebieg szkolenia i był częściowo jego kreatorem. Dynamiczny charakter szkolenia powodował, że po pierwszym dniu szkolenia z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy.

Szkolenie z komunikacji przeprowadzone w sposób profesjonalny. Bardzo ciekawie zaaranżowane scenki. Trafne przykłady opisujące techniki.

Szczerze polecam szkolenie: Komunikacja interpersonalna przeprowadzone przez firmę 4GROW. Można z niego wynieść zarówno wiedzę teoretyczną, jak i konkretne umiejętności, przydatne każdemu, kogo praca opiera się przede wszystkim na współpracy z ludźmi, gdzie najważniejsza jest Komunikacja .Szkolenie prowadzone jest w miłej, niemal przyjacielskiej atmosferze, zapewniającej komfort i poczucie bezpieczeństwa. W głównej mierze jest to zasługą prowadzącej trenerki, osoby doskonale przygotowanej pod względem merytorycznym, z niewątpliwym urokiem osobistym. Jestem pod wrażeniem jej szerokiej wiedzy i łatwości jej przekazywania. Niewątpliwą, nie zawsze spotykaną na innych szkoleniach, zaletą jest doskonała organizacja czasu zajęć, tak że uczestnicy ani się nie nudzą, ani nie czują się przeciążeni czy przemęczeni. 
Warto wspomnieć także o ciekawych materiałach szkoleniowych, które otrzymują wszyscy uczestnicy. Są one tak opracowane. że nie ma potrzeby notowania wszystkich informacji, co odciąża osobę słuchającą i pozwala bardziej się skupić na przedmiocie szkolenia. Uczestnicy sami uzupełniają poszczególne strony, aktywnie je współtworząc. Ćwiczenia i zadania dla uczestniczących w szkoleniu, przygotowane przez trenerkę, utrwalają zdobytą wiedzę, czasami zaskakują (ale tylko pozytywnie) i inspirują do dalszego twórczego rozwoju.
To naprawdę profesjonalne, warte polecenia szkolenie z komunikacji interpersonalnej.

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna  na wysokim poziomie merytorycznym. Prowadzone na zasadzie treningu a nie czystej teorii. Jako odbiorca jestem w pełni usatysfakcjonowany i z pewnością znajdzie ono odzwierciedlenie w moich relacjach ze współpracownikami.

Bardzo komfortowe miejsce i atmosfera w trakcie szkolenia z komunikacji. Inspirująca tematyka i sposób pracy z trenerem i grupą. Polecam jeśli chcesz w przyjazny sposób zmierzyć się z poziomem swoich kompetencji.

Ze szkolenia z komunikacji wyniosłam wiele korzyści (które pomogą mi w lepszym komunikowaniu się z otoczeniem) z przedstawionych technik, metod komunikowania przez trenera. Uczestnicząc w poprzednich szkoleniach (inna firma) zawsze siedziałam przy stole, na obecnym szkoleniu nie było stołu, co mnie zdziwiło, ale i zaskoczyło. Ten sposób prowadzenia szkolenia spowodował, że bardzo blisko ze sobą współpracował zespół – super. Szkolenie było super! Trener też jest super!

Szkolenie pozwala uświadomić sobie szereg przyzwyczajeń, rutynowych zachowań,  które w skuteczny sposób uniemożliwiają właściwą i poprawną komunikację. Najbardziej wartościowe były momenty przełożenia teorii na praktykę w scenkach sytuacyjnych. Uczestnik mógł się poczuć dosłownie jak na „gorącym krześle” mierząc się z własnymi nawykami. Niestandardowy sposób prowadzenia szkolenia oraz intensywny program, który zachęca uczestników do wejście w interakcję nie pozwala odpłynąć myślami. Trener żywo reaguje na potrzeby i oczekiwania uczestników, co powoduje, że szkolenie „żyje”. Brak porównania z innymi szkoleniami o podobnej tematyce. Relacja jaką buduje trener z uczestnikami jest zaskakująco pozytywna a każdy z uczestników traktowany jest wyjątkowo. Sposób prowadzenia szkolenia nie jest sztampowy - na co niewątpliwie ma wpływ charakter i charyzma trenera. Każdy z uczestników szkolenia miał realny wpływ na przebieg szkolenia i był częściowo jego kreatorem. Dynamiczny charakter szkolenia powodował, że po pierwszym dniu szkolenia z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu potrafię komunikować się bardziej efektywnie. Warsztaty na podstawie rzeczywistych sytuacji uczestników pozwalają na praktyczne przećwiczenie problematycznych momentów w rozmowie. Komfortowe warunki i dobra atmosfera.

Najbliższy termin: 14-15 stycznia 2019
Zapisz się