Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.
![icon](/modules/custom/nopix/npx_contact/images/szkolenia-dofinansowanie.png)
Warsztat z komunikacji dopasowanej do osobowości
Teoretycznie każdy potrafi się komunikować.
Teoretycznie.
Praktycznie, komunikacja to coś więcej niż mówienie i słuchanie.
To rozumienie ukrytych zawartości komunikatów, dzięki czemu rozumiemy to, co niewypowiedziane
lub wypowiedziane destrukcyjnie.
To odpowiedzialność za zrozumienie.
To umiejętność łagodzenia nastrojów i budowania porozumienia słowem, tonem i gestem.
Jeśli chcesz w możliwie najlepszy sposób wykorzystywać swój potencjał i nie tracić energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Ciebie!
lub
Opinie o szkoleniu z komunikacji
Perfekcyjnie prowadzone szkolenie z komunikacji doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Polecam szkolenie z komunikacji ze względu na indywidualne podejście do grupy oraz dostosowanie treści do odbiorców a także fachowe przekazywanie wiedzy, poparte doświadczeniem. To szkolenie z którego wychodzi się z czymś więcej niż tylko z notatnikiem :)
Świetne i przystępne merytorycznie szkolenie z komunikacji, które pozostawia w człowieku pewność, że można pokonywać w prosty sposób bariery komunikacyjne, które wydawały się nie do przejścia.
Bardzo ciekawe, nienudne, angażujące szkolenie. Duża dawka wiedzy o sobie samym i współpracownikach. Super prowadząca, z ogromną wiedzą i dobrą energią. Szkolenie dopasowane do grupy.
Wiele praktyki, czystych faktów, które realnie przydadzą się zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
Szkolenia prowadziliśmy dla:
![Adidas](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/adidas_1.png)
![Unilever](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/unilever_0.png)
![Lufthansa](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/lufthansa_0.png)
![Bridgestone](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Bridgestone-logo-5500x1500.png)
![Danone](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Danone_new.png)
![Samsung](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Samsung.jpg)
![Sony](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Sony_logo.svg_.png)
![Siemens](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Siemens-Logo.png)
![Bayer](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/bayer.png)
![Volvo](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Volvo.png)
![Michelin](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/michelin-logo-png-transparent.png)
![Pracuj](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/PRACUJ%20PL.png)
![Accenture](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Accenture_logo_technology.png)
![Mitsubishi](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Mitsubishi_Electric_logo.svg_.png)
![ING](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Konto-Direct-z-Moim-ING.png)
![SWPS](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/SWPS_logo_v1a.jpg)
![Wedel](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/E._Wedel_logo_new.png)
![Nivea](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/nivea-logo-1.png)
![Nespresso](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/1280px-Nespresso-logo.svg_.png)
![Ferrero](/sites/default/files/styles/logo_company/public/2019-08/Ferrero_logo.png)
Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia
Program 3-dniowego szkolenia: Komunikacja dopasowana do osobowości
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- W czasie 3-dnia szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie 3-go dnia szkolenia szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
- Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
- Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
- Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.
Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne
- W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
- Jak rozpoznać, z jakich Metaprogramów korzysta nasz rozmówca,
- Jak dopasować swój komunikat w zależności od Metaprogramu rozmówcy,
- Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
- proaktywny vs reaktywny,
- „od” vs „ku”,
- wewnętrzny vs zewnętrzny,
- opcje vs procedury,
- ogólny vs konkretny,
- zgodność vs niezgodność.
Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
- generalizacje i kwantyfikatory ogólne
- brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
- przerzucanie odpowiedzialności
- równię pochyłą
- czytanie w myślach i ukryte założenia
- modalne operatory konieczności
- modalne operatory możliwości
- nominalizacje
- niedookreślone rzeczowniki
- niedookreślone czasowniki
- oceny i sądy
- Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
- Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)
Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
- Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
- Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
- Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
- Jak dać feedback korygujący lub docenić,
- Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
- zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
- zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
- Jak poinformować lub uzyskać informacje.
Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej
- Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
- Jak pospieszać opieszałych,
- Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.
Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej
- Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
- Jak dobierać narzędzia komunikacji w zależności od celu
- Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
- Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych
- A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
- Parafrazowanie
- Dopytywanie
- Zatrzymywanie
- Podsumowywanie
- Odzwierciedlanie
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
![komunikacja w zespole szkolenia komunikacja w zespole szkolenia](/sites/default/files/styles/szkolenie_standardy/public/2019-02/komunikacja%20w%20zespole%20szkolenia.png)
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z komunikacji, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
![komunikacja w zespole szkolenie komunikacja w zespole szkolenie](/sites/default/files/styles/szkolenie_standardy/public/2019-02/komunikacja%20w%20zespole%20szkolenie.png)
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:
![efektywna komunikacja w zespole efektywna komunikacja w zespole](/sites/default/files/styles/szkolenie_standardy/public/2019-02/efektywna%20komunikacja%20w%20zespole.png)
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
![szkolenie z komunikacji w zespole szkolenie z komunikacji w zespole](/sites/default/files/styles/szkolenie_standardy/public/2019-02/szkolenie%20z%20komunikacji%20w%20zespole.png)
Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.
![szkolenia z komunikacji w zespole szkolenia z komunikacji w zespole](/sites/default/files/styles/szkolenie_standardy/public/2019-02/szkolenia%20z%20komunikacji%20w%20zespole.png)
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Trenerzy prowadzący szkolenie komunikacja dopasowana do osobowości
![Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa, trener relacji miłosnej, terapeuta par Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa, trener relacji miłosnej, terapeuta par](/sites/default/files/2018-03/Monika_900px_0.jpg)
Monika Dąbrowska
Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych, trener relacji miłosnej, terapeuta par. Odpowiedzialna za obszar marketingu i HR w 4GROW. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m,in, w Polsce, Francji i Irlandii.
![Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa](/sites/default/files/2021-04/Sabina_D%C4%85browska-Olbry%C5%9B_mi%C4%99kkie_wiekszy%20kadr_900%20ppi%281%29_0.jpg)
Sabina Dąbrowska-Olbryś
Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.
Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).
Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej.
Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.
Metodyka szkolenia z komunikacji
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
![metodyka mobile](/themes/custom/bootstrap4grow/images/metodyka-mobile.png)
![metodyka desktop](/themes/custom/bootstrap4grow/images/metodyka-desktop.png)
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z komunikacji jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z komunikacji uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Nasza jakość - Twój komfort
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z komunikacji?
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2024-07-31 - 2024-08-02 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-07-31 - 2024-08-01 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2024-09-25 - 2024-09-27 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-09-25 - 2024-09-26 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-11-06 - 2024-11-08 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-11-06 - 2024-11-07 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-12-04 - 2024-12-06 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-12-04 - 2024-12-05 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |