Szkolenie: Informacja Zwrotna i Rozmowa Rozwojowa w praktyce | szkolenie 4GROW

Wersje szkolenia: stacjonarne Warszawa | live online
Rozmowa okresowa | szkolenia Warszawa

Wartościowy feedback i umiejętna ocena pracownika pomogą Twoim podwładnym rozwinąć skrzydła.
Ocena pracownika to dla menedżera obiecująca przestrzeń do wzmocnienia autorytetu lidera i wyjątkowo skuteczny sposób na motywowanie pracowników.
Czy wykorzystujesz ten potencjał?

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

COVID19 - jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo na sali szkoleniowej >>sprawdź

Za co uwielbiają nasze szkolenie

Szkolenie pozwoliło mi doskonalić umiejętności, nabyć nowe kompetencje. Przede wszystkim luźna atmosfera między trenerem, a uczestnikami pozwoliła na pełne „otworzenie się” podczas licznych ćwiczeń praktycznych. W trakcie ich trwania wykorzystaliśmy realne sytuacje, które maja miejsce w naszej pracy, co jest szczególnie cenne.

Jest Moc, ale tylko ode mnie zależy czy ją wykorzystam! Podobało mi się innowacyjne podejście do uczestnika szkolenia Zarządzanie czasem. Trener - ekspert.

Duża korzyścią tego szkolenia jest gwarancja terminu i fajna koleżeńska atmosfera.

Uporządkowanie wiedzy, z naciskiem na wykorzystanie jej w praktyce. Przemiła atmosfera tworzona przez ludzi i miejsce. Sposób prowadzenia zajęć dostosowane do potrzeb (optymalne tempo, atrakcyjność, wzbudzanie ciekawości, podnoszenie energii). Materiały szkoleniowe atrakcyjne, interaktywne.

Zachęcam do skorzystania z oferty 4GROW, niezwykle dobra relacja zbudowana przez trenera przyczyniła się do lepszej integracji z uczestnikami oraz głębszego zrozumienia zagadnień.

Podczas szkolenia - rozmowa rozwojowa nauczyłam się jak wykorzystywać rozmowę do motywowania pracowników i inspirować ich w codziennej pracy. Jak sprawiać, żeby pracownik postrzegał ją jako narzędzie motywujące na rozwój a nie przykrą konieczność. Dowiedziałam się jednocześnie jak usystematyzować moja pracę w trakcie roku, aby zbierać systematycznie informacje, które później będę mogła wykorzystać podczas rozmowy rozwojowej.

Elementy merytoryczne szkolenia informacja zwrotna, które najbardziej mi się podobały to: wyjaśnienie tematu kompetencji AAI; odpowiedzialność – jak nauczysz kogoś odpowiedzialności ciągle biorą ją za kogoś. Zaskakującym elementem był dla mnie sposób prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem technik coachingowych. Szkolenie z informacji zwrotnej jest przydatne, bardzo ciekawe oraz dość dynamiczne – szybko minął czas. Relacje zbudowane przez trenera bardzo pozytywne, dużo ciekawej wiedzy, prowadzący z dużym doświadczeniem.

 

Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”

Szkolenia prowadziliśmy dla:

 

  1. Poznaj mocne i słabe strony swoich rozmów oceniających

  2. Wzbogać swój warsztat lidera o skuteczne techniki i narzędzia oceny pracownika

  3. Trenuj umiejętności pod okiem eksperta

  4. Poczuj na własnej skórze, jak motywacja pracownika szybuje w górę, gdy skutecznie przeprowadzisz ocenę pracownika!

 

Szkolenie dla:

  • menedżerów, do których należy ocena pracownika 
  • osób pełniących funkcje kierownicze
  • właścicieli małych firm, bezpośrednio zarządzających pracownikami
  • osób przygotowujących się do objęcia stanowiska kierowniczego
  • pracowników działu HR

Szkolenie: Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa - co zyskasz jako lider?

  • będziesz udzielać szczerej, a przy tym konstruktywnej i skutecznej informacji zwrotnej
  • przekonasz się, jaką siłę mają informacja zwrotna oraz rozmowa oceniająca i odpowiednio się do nich przygotujesz 
  • dotychczas trudne rozmowy z pracownikami zamienisz w spotkanie wypełnione motywacją do pracy
  • sprawisz, że pracownicy poczują się pewniej w kontaktach z Tobą i zachęcisz ich do proaktywności
  • sprawdzisz, czego w takiej rozmowie lepiej unikać, by nie ucierpiała motywacja pracowników
  • zwiększysz autorytet lidera, a pracownicy będą szanować Twoje metody zarządzania 

Szkolenie Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa to intensywna praca warsztatowa, podczas której: 

  • dokonasz analizy, na ile Twój dotychczasowy feedback i ocena pracownika wspierają realizację celu
  • dowiesz się, w jakich okolicznościach niezbędna jest informacja zwrotna 
  • dostrzeżesz różnicę między opisywaniem zachowania, a ocenianiem osoby i nauczysz się formułować komunikaty w sposób nieoceniający
  • stworzysz plan, na którym opierać się będzie Twoja późniejsza rozmowa okresowa, rozmowa rozwojowa itp.
  • trenujesz dopasowanie stylu informacji zwrotnej do konkretnego odbiorcy
  • poznasz odpowiednie pytania "coachingowe" - tak, by wspierały motywowanie pracowników
  • ćwiczysz formułowanie wspierających komunikatów

10 praktycznych technik i narzędzi, które przećwiczysz warsztatowo:

 

  • Technika "czystego feedbacku" - do doceniania i inspirowania do zmian,
  • Technika ZFPUKO - do udzielania korygującej informacji zwrotnej, gdy wcześniejsze informacje zwrotne nie zadziałały,
  • Technika 4AS - gdy chcesz przyspieszyć zmiany po stronie osoby otrzymującej feedback
  • Technika ZPZU, scenariusz rozmowy rozwojowej i model pytań coachingowych - gdy chcesz wykorzystać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika oraz wzmocnienia jego odpowiedzialności
  • Model STAR - gdy chcesz sprawiedliwie ocenić zachowanie pracownika i przekazać mu swoją ocenę
  • Model 5Q do przekazywania i pozyskiwania różnorodnych informacji zwrotnych
  • Siatka Satysfakcji - gdy to Ty chcesz uzyskać pogłębione informacje zwrotne na wybrany temat
  • Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem - przyda Ci się, gdy pracownik nie zgadza się z otrzymaną informacja zwrotną,
  • Model konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - wykorzystasz go, by "świecić przykładem" i pokazywać innym, jak można konstruktywnie przyjąć informacje zwrotną!

8 cech, którymi nasze szkolenie menedżerskie wygrywa z konkurencją:

  1. Autorskie techniki i narzędzia, które testujesz na własnej skórze i odkrywasz w działaniu ich skuteczność.

  2. 10 przetestowanych technik i narzędzi - gotowych do wdrożenia!

  3. Teczka - narzędziownik. Podczas szkolenia zbierasz po kolei techniki, ćwiczysz je i na końcu szkolenia wychodzisz z teczką pełną konkretnych, praktycznych narzędzi.

  4. Masz dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne od nas, trenerów, w Twoich wyzwaniach i problemach związanych z problematyką szkolenia.

  5. Masz 60 minut treningu indywidualnego na przećwiczenie technik i wypracowanie rozwiązań na Twoje indywidualne problemy sam na sam z trenerem w ciągu roku od szkolenia.

  6. Przez rok po szkoleniu będziemy Cię inspirować dodatkowymi materiałami z tematyki zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pracowników.

  7. Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy Twój zapis, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.

  8. Wiarygodne opinie naszych uczestników - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo, podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą lub stanowiskiem. Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Sprawdź opinie o naszych szkoleniach także w google TUTAJ

    Program szkolenia

    Program szkolenia: Informacja Zwrotna i Rozmowa Rozwojowa w praktyce

     

    Na czym polega konstruktywna informacja zwrotna?

    • Odkryjesz zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej.

    • Dowiesz się na czym polega i kiedy warto sięgać po Technikę "Czystego feedbacku".

    • Poznasz i przećwiczysz w praktyce Informację zwrotną doceniającą i korygującą, dowiesz się jak często, kiedy i w jaki sposób jej udzielać.

    • Poznasz zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności - model SMART-UP i STAR.

    Jak wyrażać krytykę i prowadzić trudne rozmowy feedbackowe?

    • Gdy wcześniejsze rozmowy zawiodły - jak wykorzystać techniki konstruktywnej krytyki i egzekwowania:
      • ZFPUKO - aby wyegzekwować efektywność i zmianę zachowania 
      • 4AS - aby dodatkowo przyspieszyć zmianę u drugiej osoby
    • Jak rozmawiać, gdy pracownik nie zgadza się z przekazaną informacją zwrotną - naucz się reagować wtedy "z klasą" i utrzymać kontrolę nad rozmową - poznasz Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem.

     

    Jak poprowadzić Rozmowę rozwojową z informacją zwrotną?

    • Dostaniesz do ręki gotowy scenariusz rozmowy rozwojowej i odkryjesz jego głęboki sens.

    • Przećwiczysz Technikę ZPZU - dzięki niej nauczysz się wykorzystywać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika.

    • Odkryjesz strukturę i potęgę pytań coachingowych do wzmacniania zaangażowania i odpowiedzialności u pracowników.

    Jak modelować swoim zachowaniem konstruktywne przyjmowanie informacji zwrotnych?

    Nic lepiej nie uczy innych ludzi wartości płynącej z przekazywania sobie informacji zwrotnych, niż zapraszanie ich do dzielenia się opiniami oraz badanie ich satysfakcji z jakości współpracy. Pomogą Ci w tym:

    • Model 5Q - szczególnie cenny, gdy planujesz prowadzić systematyczny, cykliczny jakościowy feedback online.

    • Siatka Satysfakcji - będzie ona dla Ciebie potężnym narzędziem podczas rozmów 1:1 , gdy to Ty będziesz chciał uzyskać pogłębione informacje zwrotne na temat satysfakcji Twojego rozmówcy, na dowolny temat (np. satysfakcji z pracy, współpracy).

    • Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - stosując ją pokażesz Twoim rozmówcom, że warto dzielić się informacją zwrotną!

    Zapisz się na szkolenie!

    Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

    Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

     

    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Nasza jakość - Twój komfort

    DLA TWOJEJ WTYGODY
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób w grupie
     

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenie feedback

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie informacja zwrotna

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 60 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    informacja zwrotna szkolenie

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    feedback szkolenie

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    rozmowa oceniająca Szkolenia

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

    rozmowa oceniająca Szkolenia

    Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

    Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie hybrydowe - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: live online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na live online nawet w ostatniej chwili!

    Trenerzy prowadzący Szkolenie z Informacji Zwrotnej

    Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

    Jest członkiem jury w konkursie "Bohater HR" organizowanego przez HR Standard. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

    Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

    Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera.
    Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.

    Tomasz Krajewski trener 4GROW

    Tomasz Krajewski

    trener, konsultant, coach ICC

    Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

    Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

    Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

    W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

    Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Najbliższe terminy w formie live online oraz stacjonarnej:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37, 7 piętro  Zobacz na mapie

     

    Live OnlineczyStacjonarne?

    Poznaj korzyści i różnice

     
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular: 899 zł netto
    Do wyczerpania miejsc
    • Trening indywidualny 60 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
    Rodzaj szkolenia
    Mój wybór to szkolenie:

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
    Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane do faktury

    Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

    Szkolenie przeprowadzone było w sposób interesujący. Było dużo przykładów na których można było przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnej, trener zbudował dobrą relację z członkami szkolenia.

    Szkolenie było w 100% dopasowane do specyfiki i potrzeb naszej organizacji. Bazowało na realnych przykładach z naszego środowiska biurowego. Ze szkolenia wynoszę kilka gotowych rozwiązań i postanowień zmian w swojej codziennej pracy.

     

    Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

    Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

    Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

    Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

    Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

     

    Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

    • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
    • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
    • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
    • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

    Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

    • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
    • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
    • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
    • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
    • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
    • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
     
    Przejdź do sekcji: Cena i terminy

     

    Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

     

    FAQ - szkolenia live online

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Skontaktuj się z nami

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

    Ania Łukasiewicz
    koordynator ds. szkoleń

    Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

    Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

    • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
    • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
    • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
    • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
    • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
    • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
    • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
    • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

     

     

    Metodologia szkolenia z informacji zwrotnej

     

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie "Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa w praktyce" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanych z informacją zwrotną i rozmową rozwojowąCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji związanych z informacją zwrotną
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z informacją zwrotną
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia związanego z informacją zwrotną do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia informacji zwrotnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi informacji zwrotnej i rozmowy rozwojowej

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z informacją zwrotną. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

     

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
    Najbliższy termin: 18 grudnia 2020
    >> Zostało 5 wolnych miejsc.
    Zarezerwuj