4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenie: Rozmowa okresowa, rozwojowa, informacja zwrotna, feedback i feedforward w praktyce dla menedżera

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Według badań Instytutu Gallupa, 3x wyższe zaangażowanie pracowników osiągają menedżerowie, którzy dają częsty feedback, rozmawiają z nimi o ich potrzebach, wartościach, dają informację zwrotną rozwojową.

Czy wykorzystujesz ten potencjał?

Wartościowy feedback i umiejętna informacja zwrotna pomogą Twoim podwładnym rozwinąć skrzydła.
Informacja zwrotna, zarówna jako "instant feedback" jak i podczas oceny okresowej to dla menedżera obiecująca przestrzeń do wzmocnienia autorytetu lidera i wyjątkowo skuteczny sposób na motywowanie pracowników.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty szkolenia

Co zyskasz jako lider?

  • będziesz udzielać szczerej, a przy tym konstruktywnej i skutecznej informacji zwrotnej
  • przekonasz się, jaką siłę mają informacja zwrotna oraz rozmowa oceniająca, gdy odpowiednio się do nich przygotujesz 
  • dotychczas trudne rozmowy z pracownikami zamienisz w spotkanie wypełnione motywacją do pracy
  • sprawisz, że pracownicy poczują się pewniej w kontaktach z Tobą i zachęcisz ich do proaktywności
  • sprawdzisz, czego w takiej rozmowie lepiej unikać, by nie ucierpiała motywacja pracowników
  • zwiększysz autorytet lidera, a pracownicy będą szanować Twoje metody zarządzania 

Szkolenie Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa to intensywna praca warsztatowa, podczas której: 

  • dokonasz analizy, na ile Twój dotychczasowy feedback i ocena pracownika wspierają realizację celu
  • dowiesz się, w jakich okolicznościach niezbędna jest informacja zwrotna 
  • dostrzeżesz różnicę między opisywaniem zachowania, a ocenianiem osoby i nauczysz się formułować komunikaty w sposób nieoceniający
  • stworzysz plan, na którym opierać się będzie Twoja późniejsza rozmowa okresowa, rozmowa rozwojowa itp.
  • trenujesz dopasowanie stylu informacji zwrotnej do konkretnego odbiorcy
  • poznasz odpowiednie pytania "coachingowe" - tak, by wspierały motywowanie pracowników
  • ćwiczysz formułowanie wspierających komunikatów

10 praktycznych technik i narzędzi, które przećwiczysz warsztatowo:

  • Technika "czystego feedbacku" - do doceniania i inspirowania do zmian,
  • Scenariusz rozmowy z Informacją zwrotną oraz Technika 4AS - do udzielania korygującej informacji zwrotnej, gdy wcześniejsze informacje zwrotne nie zadziałały,
  • Technika ZPZU i model pytań coachingowych - gdy chcesz wykorzystać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika oraz wzmocnienia jego odpowiedzialności,
  • Model STAR - gdy chcesz sprawiedliwie ocenić zachowanie pracownika i przekazać mu swoją ocenę,
  • Model 5Q do przekazywania i pozyskiwania różnorodnych informacji zwrotnych,
  • Siatka Satysfakcji - gdy to Ty chcesz uzyskać pogłębione informacje zwrotne na wybrany temat,
  • Matryca Motywacji - pomoże Ci badać potrzeby i wartości pracowników podczas rozmów rozwojowych,
  • Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem - przyda Ci się, gdy pracownik nie zgadza się z otrzymaną informacja zwrotną,
  • Scenariusz rozmowy rozwojowej 4GROW (plus Karta Rozwoju Pracownika) - poprowadzi Cię krok po kroku przez rozmowę rozwojową, tak, być dokładnie wiedział jak ją moderować,
  • Model konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - wykorzystasz go, by "świecić przykładem" i pokazywać innym, jak można konstruktywnie przyjąć informacje zwrotną!

Opinie o szkoleniu

Szkolenie przeprowadzone było w sposób interesujący. Było dużo przykładów na których można było przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnej, trener zbudował dobrą relację z członkami szkolenia.

Szkolenie było w 100% dopasowane do specyfiki i potrzeb naszej organizacji. Bazowało na realnych przykładach z naszego środowiska biurowego. Ze szkolenia wynoszę kilka gotowych rozwiązań i postanowień zmian w swojej codziennej pracy.

 

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Dla kogo jest to szkolenie

Dla:

  • menedżerów, do których należy ocena okresowa i planowanie rozwoju pracownika 
  • osób pełniących funkcje kierownicze
  • właścicieli małych firm, bezpośrednio zarządzających pracownikami
  • osób przygotowujących się do objęcia stanowiska kierowniczego
  • pracowników działu HR

8 cech, którymi nasze szkolenie menedżerskie wygrywa z konkurencją:

    1. Autorskie techniki i narzędzia, które testujesz na własnej skórze i odkrywasz w działaniu ich skuteczność.

    2. 10 przetestowanych technik i narzędzi - gotowych do wdrożenia!

    3. Teczka - narzędziownik. Podczas szkolenia zbierasz po kolei techniki, ćwiczysz je i na końcu szkolenia wychodzisz z teczką pełną konkretnych, praktycznych narzędzi.

    4. Masz dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne od nas, trenerów, w Twoich wyzwaniach i problemach związanych z problematyką szkolenia.

    5. Masz 90 minut treningu indywidualnego na przećwiczenie technik i wypracowanie rozwiązań na Twoje indywidualne problemy sam na sam z trenerem w ciągu roku od szkolenia.

    6. Przez rok po szkoleniu będziemy Cię inspirować dodatkowymi materiałami z tematyki zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pracowników.

    7. Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy zapis dwóch osób, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.

    8. Wiarygodne opinie naszych uczestników - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo, podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą lub stanowiskiem. Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Sprawdź opinie o naszych szkoleniach także w google TUTAJ

    Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

    Rozmowa okresowa, rozwojowa, informacja zwrotna, feedback i feedforward w praktyce dla menedżera

    1. Na czym polega konstruktywna informacja zwrotna?

    • Odkryjesz zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej.

    • Dowiesz się na czym polega i kiedy warto sięgać po Technikę "Czystego feedbacku".

    • Poznasz i przećwiczysz w praktyce Informację zwrotną doceniającą i korygującą, dowiesz się jak często, kiedy i w jaki sposób jej udzielać.

    • Poznasz zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności - model SMART-UP i STAR.

    2. Jak wyrażać krytykę i prowadzić trudne rozmowy feedbackowe?

    • Gdy wcześniejsze rozmowy zawiodły - jak wykorzystać techniki konstruktywnej krytyki i egzekwowania:
      • 4AS - aby wyegzekwować efektywność i przyspieszyć zmianę zachowania u drugiej osoby
    • Jak rozmawiać, gdy pracownik nie zgadza się z przekazaną informacją zwrotną - naucz się reagować wtedy "z klasą" i utrzymać kontrolę nad rozmową - poznasz Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem.

    3. Jak poprowadzić Rozmowę rozwojową z informacją zwrotną?

    • Dostaniesz do ręki gotowy scenariusz rozmowy rozwojowej i odkryjesz jego głęboki sens.

    • Przećwiczysz Technikę ZPZU - dzięki niej nauczysz się wykorzystywać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika.

    • Odkryjesz strukturę i potęgę pytań coachingowych do wzmacniania zaangażowania i odpowiedzialności u pracowników.

    4. Jak modelować swoim zachowaniem konstruktywne przyjmowanie
    informacji zwrotnych?

    Nic lepiej nie uczy innych ludzi wartości płynącej z przekazywania sobie informacji zwrotnych, niż zapraszanie ich do dzielenia się opiniami oraz badanie ich satysfakcji z jakości współpracy. Pomogą Ci w tym:

    • Model 5Q - szczególnie cenny, gdy planujesz prowadzić systematyczny, cykliczny jakościowy feedback online.

    • Siatka Satysfakcji - będzie ona dla Ciebie potężnym narzędziem podczas rozmów 1:1 , gdy to Ty będziesz chciał uzyskać pogłębione informacje zwrotne na temat satysfakcji Twojego rozmówcy, na dowolny temat (np. satysfakcji z pracy, współpracy).

    • Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - stosując ją pokażesz Twoim rozmówcom, że warto dzielić się informacją zwrotną!

     

    Zapisz się na szkolenie!
    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Metodyka szkolenia z informacji zwrotnej

    W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

    metodyka mobile metodyka desktop
    techniki

    Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

    warsztat

    Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

    wiedza

    Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

    • Szkolenie z informacji zwrotnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu z informacji zwrotnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      Szkolenie feedback

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z informacji zwrotnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenie informacja zwrotna

      Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS

      Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 60 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

      informacja zwrotna szkolenie

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      feedback szkolenie

      Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

      Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

      rozmowa oceniająca Szkolenia

      Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

      Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

      rozmowa oceniająca Szkolenia

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Nasi uczestnicy polecają szkolenia live online

      "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
      „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”

      A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 10 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

       

      Trenerzy prowadzący Szkolenie z Informacji Zwrotnej

      Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

      Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

      Sabina Dąbrowska-Olbryś

      dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

      Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

      Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera.
      Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.

      Więcej Mniej
      Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

      Piotr Drozdowski

      trener, konsultant, psycholog biznesu

       

      Ponad 18 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

       

      Wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

       

      Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa.

      Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

      Więcej Mniej
      Agnieszka Wąsik trener, coach

      Agnieszka Wąsik

      trener, coach, konsultant DISC

       

      Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku  międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.

      Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas   – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.

      Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.

      Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.

      Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

      Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).

      Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

      Więcej Mniej
      Radosław Funiok trener, konsultant, coach

      Radek Funiok

      trener, konsultant, coach

      Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.

      Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.

      Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz  obsługi klienta.

      Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.

      Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.

      W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.

      Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.

      Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development).

      Więcej Mniej

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Tomasz Krajewski trener 4GROW

      Tomasz Krajewski

      trener, konsultant, coach ICC

      Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

      Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

      Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

      W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

      Więcej Mniej

      Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

      Wariant szkolenia:
      Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

      Cena Regular:
      Do wyczerpania miejsc
      1 599 zł netto
      • Trening indywidualny 60 minut gratis
      • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
      • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
      • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
      Rodzaj szkolenia
      Mój wybór to szkolenie:

      Dane zgłaszającego

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu
      Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
      Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

      Dane 1 uczestnika szkolenia

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu

      Dane do faktury

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?

      Szkolenie pozwoliło mi doskonalić umiejętności, nabyć nowe kompetencje. Przede wszystkim luźna atmosfera między trenerem, a uczestnikami pozwoliła na pełne „otworzenie się” podczas licznych ćwiczeń praktycznych. W trakcie ich trwania wykorzystaliśmy realne sytuacje, które maja miejsce w naszej pracy, co jest szczególnie cenne.

      Jest Moc, ale tylko ode mnie zależy czy ją wykorzystam! Podobało mi się innowacyjne podejście do uczestnika szkolenia Zarządzanie czasem. Trener - ekspert.

      Duża korzyścią tego szkolenia jest gwarancja terminu i fajna koleżeńska atmosfera.

      Uporządkowanie wiedzy, z naciskiem na wykorzystanie jej w praktyce. Przemiła atmosfera tworzona przez ludzi i miejsce. Sposób prowadzenia zajęć dostosowane do potrzeb (optymalne tempo, atrakcyjność, wzbudzanie ciekawości, podnoszenie energii). Materiały szkoleniowe atrakcyjne, interaktywne.

      Zachęcam do skorzystania z oferty 4GROW, niezwykle dobra relacja zbudowana przez trenera przyczyniła się do lepszej integracji z uczestnikami oraz głębszego zrozumienia zagadnień.

      Podczas szkolenia - rozmowa rozwojowa nauczyłam się jak wykorzystywać rozmowę do motywowania pracowników i inspirować ich w codziennej pracy. Jak sprawiać, żeby pracownik postrzegał ją jako narzędzie motywujące na rozwój a nie przykrą konieczność. Dowiedziałam się jednocześnie jak usystematyzować moja pracę w trakcie roku, aby zbierać systematycznie informacje, które później będę mogła wykorzystać podczas rozmowy rozwojowej.

      Elementy merytoryczne szkolenia informacja zwrotna, które najbardziej mi się podobały to: wyjaśnienie tematu kompetencji AAI; odpowiedzialność – jak nauczysz kogoś odpowiedzialności ciągle biorą ją za kogoś. Zaskakującym elementem był dla mnie sposób prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem technik coachingowych. Szkolenie z informacji zwrotnej jest przydatne, bardzo ciekawe oraz dość dynamiczne – szybko minął czas. Relacje zbudowane przez trenera bardzo pozytywne, dużo ciekawej wiedzy, prowadzący z dużym doświadczeniem.

       

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Aleksandra Jastrzębska
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431