Szkolenie Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce

Właściwie przeprowadzona rozmowa oceniająca motywuje i wpływa na chęć rozwoju pracowników, co w efekcie podnosi efektywności całego zespołu.

Jak przeprowadzić rozmowę oceniającą żeby była narzędziem wspierającym wewnętrzną motywację i rozwiązywanie problemów? Jak podczas rozmowy oceniającej budować dialog i porozumienie?

Poznaj konkretne techniki i zasady przeprowadzania rozmów oceniających.

Nauczysz się na szkoleniu z informacji zwrotnej

  • Efektywnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
  • Udzielać skutecznej, konstruktywnej i szczerej informacji zwrotnej,
  • Konstruować wypowiedzi, by były inspirujące oraz motywujące,
  • Prawidłowo przeprowadzać rozmowę oceniającą,
  • Umiejętności egzekwowania ustaleń z rozmowy oceniającej,
  • Budować porozumienie i chęć działania u pracowników,
  • Stosowania efektywnych wzorców komunikacji oraz budowania dialogu podczas rozmowy oceniającej,
  • Wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania pracowników.

Wyznaczamy nowe standardy na rynku szkoleń

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Trener prowadzący szkolenie z informacji zwrotnej

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

Program szkolenia z informacji zwrotnej

Jak ważne jest udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej i konsekwencje niekonstruktywnej informacji w zaangażowaniu i motywacji pracowników

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, np. kiedy pracownik nie zgadza się z wystawioną oceną

  • Algorytm zmieniania obiekcji i oporu pracownika w zrozumienie i akceptację

Jak prowadzić trudne rozmowy i wyrażać krytykę

  • Technika sprawiedliwego oceniania – STAR
  • Technika komunikowania oceny, krytyki - Feedback
 

Wyznaczanie celów pracownikom (tak żeby były one zrozumiałe, jasno zdefiniowane, realistyczne, żeby jasny był sposób ich rozliczenia)

  • Rozróżnienie celu i efektu
  • Czym jest efektywność
  • Technika wyznaczania celów SMART-UP
  • Wyznaczanie mierników efektywności

Techniki rozmowy rozwojowej - przeprowadzanie oceny w taki sposób, by pracownicy mogli się dowiedzieć jakie obszary są ich słabymi i mocnymi stronami, żeby proces ten motywował pracownika do dalszego rozwoju

  • Matryca Satysfakcji
  • Informacja Zwrotna
  • Kanapka
Zapisz się na szkolenie!

Metodologia szkolenia z informacji zwrotnej

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie "Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanych z informacją zwrotną i rozmową oceniającąCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji związanych z informacją zwrotną
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z informacją zwrotną
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia związanego z informacją zwrotną do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia informacji zwrotnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi informacji zwrotnej i rozmowy oceniającej

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z informacją zwrotną. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Gdzie i kiedy się spotykamy?

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Góralczuk

tel. 791 412 204, email: [email protected]

 

Oni już byli na tym szkoleniu

Jest Moc, ale tylko ode mnie zależy czy ją wykorzystam! Podobało mi się innowacyjne podejście do uczestnika, trener - ekspert, notatki w materiałach, prezentacje.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób interesujący. Było dużo przykładów na których można było przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnej, trener zbudował dobrą relację z członkami szkolenia.

Szkolenie pozwoliło mi doskonalić umiejętności, nabyć nowe kompetencje. Przede wszystkim luźna atmosfera między trenerem, a uczestnikami pozwoliła na pełne „otworzenie się” podczas licznych ćwiczeń praktycznych. W trakcie ich trwania wykorzystaliśmy realne sytuacje, które maja miejsce w naszej pracy, co jest szczególnie cenne.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.