Szkolenie: Informacja zwrotna i feedback w praktyce
Według badań Instytutu Gallupa, 3x wyższe zaangażowanie pracowników osiągają menedżerowie, którzy dają częsty feedback, rozmawiają z nimi o ich potrzebach, wartościach, dają informację zwrotną rozwojową.
Czy wykorzystujesz ten potencjał?
Wartościowy feedback i umiejętna informacja zwrotna pomogą Twoim podwładnym rozwinąć skrzydła.
Informacja zwrotna, zarówna jako "instant feedback" jak i podczas oceny okresowej to dla menedżera obiecująca przestrzeń do wzmocnienia autorytetu lidera i wyjątkowo skuteczny sposób na motywowanie pracowników.
lub
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2021-03-19 - 2021-03-19 |
|
Mix:
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2021-06-11 - 2021-06-11 |
|
Mix:
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj |
-
Poznaj mocne i słabe strony swoich rozmów oceniających
-
Wzbogać swój warsztat lidera o skuteczne techniki i narzędzia oceny pracownika
-
Trenuj umiejętności pod okiem eksperta
-
Poczuj na własnej skórze, jak motywacja pracownika szybuje w górę, gdy skutecznie przeprowadzisz ocenę pracownika!
Szkolenie dla:
- menedżerów, do których należy ocena pracownika
- osób pełniących funkcje kierownicze
- właścicieli małych firm, bezpośrednio zarządzających pracownikami
- osób przygotowujących się do objęcia stanowiska kierowniczego
- pracowników działu HR
Szkolenie: Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa - co zyskasz jako lider?
- będziesz udzielać szczerej, a przy tym konstruktywnej i skutecznej informacji zwrotnej
- przekonasz się, jaką siłę mają informacja zwrotna oraz rozmowa oceniająca i odpowiednio się do nich przygotujesz
- dotychczas trudne rozmowy z pracownikami zamienisz w spotkanie wypełnione motywacją do pracy
- sprawisz, że pracownicy poczują się pewniej w kontaktach z Tobą i zachęcisz ich do proaktywności
- sprawdzisz, czego w takiej rozmowie lepiej unikać, by nie ucierpiała motywacja pracowników
- zwiększysz autorytet lidera, a pracownicy będą szanować Twoje metody zarządzania
Szkolenie Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa to intensywna praca warsztatowa, podczas której:
- dokonasz analizy, na ile Twój dotychczasowy feedback i ocena pracownika wspierają realizację celu
- dowiesz się, w jakich okolicznościach niezbędna jest informacja zwrotna
- dostrzeżesz różnicę między opisywaniem zachowania, a ocenianiem osoby i nauczysz się formułować komunikaty w sposób nieoceniający
- stworzysz plan, na którym opierać się będzie Twoja późniejsza rozmowa okresowa, rozmowa rozwojowa itp.
- trenujesz dopasowanie stylu informacji zwrotnej do konkretnego odbiorcy
- poznasz odpowiednie pytania "coachingowe" - tak, by wspierały motywowanie pracowników
- ćwiczysz formułowanie wspierających komunikatów
10 praktycznych technik i narzędzi, które przećwiczysz warsztatowo:
- Technika "czystego feedbacku" - do doceniania i inspirowania do zmian,
- Technika ZFPUKO - do udzielania korygującej informacji zwrotnej, gdy wcześniejsze informacje zwrotne nie zadziałały,
- Technika 4AS - gdy chcesz przyspieszyć zmiany po stronie osoby otrzymującej feedback
- Technika ZPZU, scenariusz rozmowy rozwojowej i model pytań coachingowych - gdy chcesz wykorzystać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika oraz wzmocnienia jego odpowiedzialności
- Model STAR - gdy chcesz sprawiedliwie ocenić zachowanie pracownika i przekazać mu swoją ocenę
- Model 5Q do przekazywania i pozyskiwania różnorodnych informacji zwrotnych
- Siatka Satysfakcji - gdy to Ty chcesz uzyskać pogłębione informacje zwrotne na wybrany temat
- Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem - przyda Ci się, gdy pracownik nie zgadza się z otrzymaną informacja zwrotną,
- Model konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - wykorzystasz go, by "świecić przykładem" i pokazywać innym, jak można konstruktywnie przyjąć informacje zwrotną!
8 cech, którymi nasze szkolenie menedżerskie wygrywa z konkurencją:
-
Autorskie techniki i narzędzia, które testujesz na własnej skórze i odkrywasz w działaniu ich skuteczność.
-
10 przetestowanych technik i narzędzi - gotowych do wdrożenia!
-
Teczka - narzędziownik. Podczas szkolenia zbierasz po kolei techniki, ćwiczysz je i na końcu szkolenia wychodzisz z teczką pełną konkretnych, praktycznych narzędzi.
-
Masz dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne od nas, trenerów, w Twoich wyzwaniach i problemach związanych z problematyką szkolenia.
-
Masz 60 minut treningu indywidualnego na przećwiczenie technik i wypracowanie rozwiązań na Twoje indywidualne problemy sam na sam z trenerem w ciągu roku od szkolenia.
-
Przez rok po szkoleniu będziemy Cię inspirować dodatkowymi materiałami z tematyki zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pracowników.
-
Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy Twój zapis, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.
-
Wiarygodne opinie naszych uczestników - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo, podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą lub stanowiskiem. Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Sprawdź opinie o naszych szkoleniach także w google TUTAJ.
Program szkolenia
Program szkolenia: Informacja Zwrotna i feedback w praktyce
Na czym polega konstruktywna informacja zwrotna?
-
Odkryjesz zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej.
-
Dowiesz się na czym polega i kiedy warto sięgać po Technikę "Czystego feedbacku".
-
Poznasz i przećwiczysz w praktyce Informację zwrotną doceniającą i korygującą, dowiesz się jak często, kiedy i w jaki sposób jej udzielać.
-
Poznasz zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności - model SMART-UP i STAR.
Jak wyrażać krytykę i prowadzić trudne rozmowy feedbackowe?
- Gdy wcześniejsze rozmowy zawiodły - jak wykorzystać techniki konstruktywnej krytyki i egzekwowania:
- ZFPUKO - aby wyegzekwować efektywność i zmianę zachowania
- 4AS - aby dodatkowo przyspieszyć zmianę u drugiej osoby
-
Jak rozmawiać, gdy pracownik nie zgadza się z przekazaną informacją zwrotną - naucz się reagować wtedy "z klasą" i utrzymać kontrolę nad rozmową - poznasz Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem.
Jak poprowadzić Rozmowę rozwojową z informacją zwrotną?
-
Dostaniesz do ręki gotowy scenariusz rozmowy rozwojowej i odkryjesz jego głęboki sens.
-
Przećwiczysz Technikę ZPZU - dzięki niej nauczysz się wykorzystywać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika.
-
Odkryjesz strukturę i potęgę pytań coachingowych do wzmacniania zaangażowania i odpowiedzialności u pracowników.
Jak modelować swoim zachowaniem konstruktywne przyjmowanie
informacji zwrotnych?
Nic lepiej nie uczy innych ludzi wartości płynącej z przekazywania sobie informacji zwrotnych, niż zapraszanie ich do dzielenia się opiniami oraz badanie ich satysfakcji z jakości współpracy. Pomogą Ci w tym:
-
Model 5Q - szczególnie cenny, gdy planujesz prowadzić systematyczny, cykliczny jakościowy feedback online.
-
Siatka Satysfakcji - będzie ona dla Ciebie potężnym narzędziem podczas rozmów 1:1 , gdy to Ty będziesz chciał uzyskać pogłębione informacje zwrotne na temat satysfakcji Twojego rozmówcy, na dowolny temat (np. satysfakcji z pracy, współpracy).
-
Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - stosując ją pokażesz Twoim rozmówcom, że warto dzielić się informacją zwrotną!
Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!
Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?
- Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
- Kameralna grupa (max. 10 osób).
- Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
- W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
- Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
- Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
- Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
- Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
- W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
- Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
- Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
- Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Metodyka szkolenia z informacji zwrotnej
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 60 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS
Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
Szkolenie przeprowadzone było w sposób interesujący. Było dużo przykładów na których można było przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnej, trener zbudował dobrą relację z członkami szkolenia.
Szkolenie było w 100% dopasowane do specyfiki i potrzeb naszej organizacji. Bazowało na realnych przykładach z naszego środowiska biurowego. Ze szkolenia wynoszę kilka gotowych rozwiązań i postanowień zmian w swojej codziennej pracy.
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 6 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Trenerzy prowadzący Szkolenie z Informacji Zwrotnej
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Mateusz Dąbrowski
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Jest członkiem jury w konkursie "Bohater HR" organizowanego przez HR Standard. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.
Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera.
Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.

Tomasz Krajewski
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.
Poznaj nas osobiście:)
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?
Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:
- Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
- Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
- Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
- Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
- Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
- Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
- Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
- Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19