Szkolenie: Informacja Zwrotna i Rozmowa Rozwojowa w praktyce | szkolenie 4GROW

Rozmowa okresowa | szkolenia Warszawa

Właściwie przeprowadzona rozmowa oceniająca motywuje i wpływa na chęć rozwoju pracowników, co w efekcie podnosi efektywności całego zespołu.

Jak przeprowadzić rozmowę rozwojową żeby była narzędziem wspierającym wewnętrzną motywację i rozwiązywanie problemów? Jak podczas rozmowy rozwojowej budować dialog i porozumienie?

Poznaj konkretne techniki i zasady przeprowadzania rozmów rozwojowych.

Najprawdopodobniej jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Informacji zwrotnej i rozmowy rozwojowej w praktyce. 

Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!

Jesteśmy psychologami i praktykami biznesu

Sabina Mateusz

Różne osobowości. Ale wiele nas łączy:

- Jesteśmy nie tylko trenerami, certyfikowanymi coachami i psychologami - przede wszystkim jesteśmy praktykami biznesu i mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi: w zespołach, działach, projektach i całych organizacjach.

- Wywodzimy się z korporacji i jednocześnie współtworzymy kameralną firmę szkoleniową - jesteśmy pasjonatami mądrego przywództwa, motywacji i rozwoju. Przekładamy najnowsze odkrycia psychologii na praktykę biznesową. 

Rozumiemy Twoje wyzwania

Wiemy, że wybierając to szkolenie chcesz mieć pewność, że trener jest ekspertem, praktykiem i sam z sukcesami stosował to, czego będzie Cie uczył. Możesz nam zaufać - techniki, które oddamy w Twoje ręce sami stosujemy od wielu lat - jako HRowcy, doradcy, konsultanci, project managerowie, trenerzy i managerowie. Dzięki temu, że jesteśmy psychologami i coachami, najnowsze odkrycia z obszaru informacji zwrotnej, motywowania i budowania zaangażowania poprzez feedback, nie były dla nas już zaskoczeniem. Wciąż jednak zadziwia nas potęga i różnorodność zastosowań psychologii w praktyce. Dlatego stale tworzymy nowe techniki i narzędzia, które pozwolą Ci w łatwy sposób skorzystać z naszych doświadczeń. I nie tylko z naszych – od ponad 15 lat wspieramy naszych klientów w obszarze konstruktywnego udzielania informacji zwrotnej i prowadzenia rozmów oceniających.

 

Oddamy w Twoje ręce 10 praktycznych technik i narzędzi, które przećwiczysz warsztatowo:

 

  • Technika "czystego feedbacku" - do doceniania i inspirowania do zmian,
  • Technika ZFPUKO - do udzielania korygującej informacji zwrotnej, gdy wcześniejsze informacje zwrotne nie zadziałały,
  • Technika 4AS - gdy chcesz przyspieszyć zmiany po stronie osoby otrzymującej feedback
  • Technika ZPZU, scenariusz rozmowy rozwojowej i model pytań coachingowych - gdy chcesz wykorzystać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika oraz wzmocnienia jego odpowiedzialności
  • Model STAR - gdy chcesz sprawiedliwie ocenić zachowanie pracownika i przekazać mu swoją ocenę
  • Model 5Q do przekazywania i pozyskiwania różnorodnych informacji zwrotnych
  • Siatka Satysfakcji - gdy to Ty chcesz uzyskać pogłębione informacje zwrotne na wybrany temat
  • Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem - przyda Ci się, gdy pracownik nie zgadza się z otrzymaną informacja zwrotną,
  • Model konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - wykorzystasz go, by "świecić przykładem" i pokazywać innym, jak można konstruktywnie przyjąć informacje zwrotną!

 

Na szkoleniu z informacji zwrotnej nauczysz się:

  • Efektywnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
  • Udzielać skutecznej, konstruktywnej i szczerej informacji zwrotnej,
  • Prawidłowo przeprowadzać rozmowę oceniającą / rozwojową
  • Egzekwować ustalenia,
  • Konstruować pytania "coachingowe" - tak, by były inspirujące, budujące odpowiedzialność oraz motywujące do działania.

 

8 cech, którymi nasze szkolenie wygrywa z konkurencją:

 

  1. Autorskie techniki i narzędzia, które testujesz na własnej skórze i odkrywasz w działaniu ich skuteczność.
  2. 10 przetestowanych technik i narzędzi - gotowych do wdrożenia!
  3. Teczka - narzędziownik. Podczas szkolenia zbierasz po kolei techniki, ćwiczysz je i na końcu szkolenia wychodzisz z teczką pełną konkretnych, praktycznych narzędzi.
  4. Masz dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne od nas, trenerów, w Twoich wyzwaniach i problemach związanych z problematyką szkolenia.
  5. Masz 60 minut treningu indywidualnego na przećwiczenie technik i wypracowanie rozwiązań na Twoje indywidualne problemy sam na sam z trenerem w ciągu roku od szkolenia.
  6. Przez rok po szkoleniu będziemy Cię inspirować dodatkowymi materiałami z tematyki zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pracowników.
  7. Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy Twój zapis, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.
  8. Wiarygodne opinie naszych uczestników - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo, podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą lub stanowiskiem. Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Sprawdź opinie o naszych szkoleniach także w google TUTAJ. 

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenie feedback

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie informacja zwrotna

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    informacja zwrotna szkolenie

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    feedback szkolenie

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    rozmowa oceniająca Szkolenia

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

    Nasza jakość - Twój komfort

    TO JEST HIT
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
    i max 10 osób w grupie
     
    ZAPISZ SIĘ

    Trenerzy prowadzący Szkolenie z Informacji Zwrotnej

    Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

    Jest członkiem jury w konkursie "Bohater HR" organizowanego przez HR Standard. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

     Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

    Sabina Dąbrowska-Olbryś

    menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

    Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

    Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera.
    Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.

    Program szkolenia: Informacja Zwrotna i Rozmowa Rozwojowa w praktyce

     

    Na czym polega konstruktywna informacja zwrotna?

    • Odkryjesz zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej.

    • Dowiesz się na czym polega i kiedy warto sięgać po Technikę "Czystego feedbacku".

    • Poznasz i przećwiczysz w praktyce Informację zwrotną doceniającą i korygującą, dowiesz się jak często, kiedy i w jaki sposób jej udzielać.

    • Poznasz zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności - model SMART-UP i STAR.

    Jak wyrażać krytykę i prowadzić trudne rozmowy feedbackowe?

    • Gdy wcześniejsze rozmowy zawiodły - jak wykorzystać techniki konstruktywnej krytyki i egzekwowania:
      • ZFPUKO - aby wyegzekwować efektywność i zmianę zachowania 
      • 4AS - aby dodatkowo przyspieszyć zmianę u drugiej osoby
    • Jak rozmawiać, gdy pracownik nie zgadza się z przekazaną informacją zwrotną - naucz się reagować wtedy "z klasą" i utrzymać kontrolę nad rozmową - poznasz Algorytm radzenia sobie z obiekcjami i oporem.

     

    Jak poprowadzić Rozmowę rozwojową z informacją zwrotną?

    • Dostaniesz do ręki gotowy scenariusz rozmowy rozwojowej i odkryjesz jego głęboki sens.

    • Przećwiczysz Technikę ZPZU - dzięki niej nauczysz się wykorzystywać informację zwrotną do planowania rozwoju pracownika.

    • Odkryjesz strukturę i potęgę pytań coachingowych do wzmacniania zaangażowania i odpowiedzialności u pracowników.

    Jak modelować swoim zachowaniem konstruktywne przyjmowanie informacji zwrotnych?

    Nic lepiej nie uczy innych ludzi wartości płynącej z przekazywania sobie informacji zwrotnych, niż zapraszanie ich do dzielenia się opiniami oraz badanie ich satysfakcji z jakości współpracy. Pomogą Ci w tym:

    • Model 5Q - szczególnie cenny, gdy planujesz prowadzić systematyczny, cykliczny jakościowy feedback online.

    • Siatka Satysfakcji - będzie ona dla Ciebie potężnym narzędziem podczas rozmów 1:1 , gdy to Ty będziesz chciał uzyskać pogłębione informacje zwrotne na temat satysfakcji Twojego rozmówcy, na dowolny temat (np. satysfakcji z pracy, współpracy).

    • Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej - stosując ją pokażesz Twoim rozmówcom, że warto dzielić się informacją zwrotną!

    Zapisz się na szkolenie!

    Gdzie i kiedy się spotykamy?

    Sali szkoleniowej 4GROW

    Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

    20 grudnia 2018
    Zagwarantuj termin swoim zapisem
    Obiady i przerwy kawowe
    W restauracji i na nasz koszt
    Zrób pierwszy krok do zmiany
    Zagwarantuj swoje miejsce

    Szkolenie rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

    W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

    tel. 531 314 431, email: [email protected]

    Zapisz się na szkolenie

    Najbliższe terminy:

    Termin szkolenia
    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

    Dane firmy

     

    Oni już byli na tym szkoleniu

    Szkolenie przeprowadzone było w sposób interesujący. Było dużo przykładów na których można było przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnej, trener zbudował dobrą relację z członkami szkolenia.

    Szkolenie pozwoliło mi doskonalić umiejętności, nabyć nowe kompetencje. Przede wszystkim luźna atmosfera między trenerem, a uczestnikami pozwoliła na pełne „otworzenie się” podczas licznych ćwiczeń praktycznych. W trakcie ich trwania wykorzystaliśmy realne sytuacje, które maja miejsce w naszej pracy, co jest szczególnie cenne.

    Szkolenie było w 100% dopasowane do specyfiki i potrzeb naszej organizacji. Bazowało na realnych przykładach z naszego środowiska biurowego. Ze szkolenia wynoszę kilka gotowych rozwiązań i postanowień zmian w swojej codziennej pracy.

     

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

    Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
    791 412 204.

    Metodologia szkolenia z informacji zwrotnej

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie "Informacja zwrotna i rozmowa rozwojowa w praktyce" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanych z informacją zwrotną i rozmową rozwojowąCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji związanych z informacją zwrotną
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z informacją zwrotną
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia związanego z informacją zwrotną do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia informacji zwrotnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi informacji zwrotnej i rozmowy rozwojowej

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z informacją zwrotną. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

    Za co nas uwielbiają?

    Jest Moc, ale tylko ode mnie zależy czy ją wykorzystam! Podobało mi się innowacyjne podejście do uczestnika, trener - ekspert, notatki w materiałach, prezentacje.

    Duża korzyścią tego szkolenia jest gwarancja terminu i fajna koleżeńska atmosfera.

    Uporządkowanie wiedzy, z naciskiem na wykorzystanie jej w praktyce. Przemiła atmosfera tworzona przez ludzi i miejsce. Sposób prowadzenia zajęć dostosowane do potrzeb (optymalne tempo, atrakcyjność, wzbudzanie ciekawości, podnoszenie energii). Materiały szkoleniowe atrakcyjne, interaktywne.

    Zachęcam do skorzystania z oferty 4GROW, niezwykle dobra relacja zbudowana przez trenera przyczyniła się do lepszej integracji z uczestnikami oraz głębszego zrozumienia zagadnień.

    Podczas szkolenia - rozmowa rozwojowa nauczyłam się jak wykorzystywać rozmowę do motywowania pracowników i inspirować ich w codziennej pracy. Jak sprawiać, żeby pracownik postrzegał ją jako narzędzie motywujące na rozwój a nie przykrą konieczność. Dowiedziałam się jednocześnie jak usystematyzować moja pracę w trakcie roku, aby zbierać systematycznie informacje, które później będę mogła wykorzystać podczas rozmowy rozwojowej.

    Elementy merytoryczne szkolenia informacja zwrotna, które najbardziej mi się podobały to: wyjaśnienie tematu kompetencji AAI; odpowiedzialność – jak nauczysz kogoś odpowiedzialności ciągle biorą ją za kogoś. Zaskakującym elementem był dla mnie sposób prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem technik coachingowych. Szkolenie z informacji zwrotnej jest przydatne, bardzo ciekawe oraz dość dynamiczne – szybko minął czas. Relacje zbudowane przez trenera bardzo pozytywne, dużo ciekawej wiedzy, prowadzący z dużym doświadczeniem.

     

    Najbliższy termin: 20 grudnia 2018
    Zapisz się