4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenie z komunikacji - Efektywna współpraca i konstruktywny feedback na bazie ról zespołowych

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Skuteczna komunikacja jest jak muzyka. Tworzy klimat, łagodzi stres, otula dobrymi emocjami, nastraja do działania. Gdy jej brakuje, wszystko zaczyna zgrzytać i fałszować. Rozstrojony zespół gra na sprzeczne ze sobą melodie. Harmonię wprowadza komunikacja oparta na współpracy i konstruktywnym feedbacku.

Klarowny (wy)dźwięk Twojego komunikatu, doskonałe współbrzmienie słów. Jak to uzyskać? Dołącz do uczestników szkolenia 4GROW i trenuj swoje umiejętności komunikacyjne!

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z komunikacji na bazie ról zespołowych?

  • Merytoryczna treść i unikalna formuła – szkolenie ma formę Development Centre, podczas którego sprawdzisz swoje umiejętności komunikacji i współpracy w silnie angażujących ćwiczeniach zespołowych. Po ich wykonaniu otrzymasz wyczerpujący feedback na temat swoich atutów i obszarów rozwoju.
  • Dzięki wiedzy na temat ról zespołowych, będziesz lepiej dopasowywać do odbiorców swój styl zachowania.
  • Poznasz swoją preferowaną rolę, jej silne strony oraz obszary rozwoju.
  • Rozwiniesz asertywną postawę w kontekście komunikacji z drugą osobą, ze szczególnym uwzględnieniem udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się, jak wypracowywać kreatywne rozwiązania.
  • Poznasz sposoby dochodzenia do porozumień w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

Autodiagnoza, ćwiczenia zespołowe, style komunikacji, techniki udzielania feedbacku – to wszystko czeka na Ciebie w ramach szkolenia: Efektywna współpraca i konstruktywny feedback. Sprawdź program i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać!

Dla kogo jest to szkolenie

Dla:

  • menedżerów i osób pełniących funkcje kierownicze,
  • menadżerów zespołów projektowych,
  • właścicieli małych firm, bezpośrednio zarządzających pracownikami,
  • osób przygotowujących się do objęcia stanowiska kierowniczego,
  • pracowników działu HR, chcących lepiej wspierać menadżerów w swojej organizacji. 

 

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Efektywna współpraca i konstruktywny feedback na bazie ról zespołowych

1. Kogo masz w zespole? – poznaj 8 ról zespołowych, z którymi możesz mieć do czynienia w Twoim zespole

Zapoznasz się z koncepcją ról zespołowych i dokonasz autodiagnozy, dzięki której dowiesz się, jaki jest Twój wkład w funkcjonowanie zespołu: Twoje predyspozycje, talenty i preferencje co do pełnionych ról.

  • Jakie role w zespole mogą pełnić jego członkowie? - charakterystyka ról, ich mocnych i słabych stron.
  • Jak rozpoznać role pełnione przez członków Twojego zespołu?
  • W jaki sposób każda z ról wpływa na efektywną pracę zespołu? - charakterystyka różnych konfiguracji ról występujących w zespole.
  • Jak wykorzystać wiedzę na temat ról zespołowych w budowaniu zespołu i zarządzaniu zespołem?

2. Jak efektywnie współpracować w zespole? – asertywny styl komunikacji i konstruktywny feedback

Odkryjesz zasady efektywnej współpracy w zespole bazujące na asertywnym stylu komunikacji i konstruktywnym feedbacku. Zmienisz swoje nastawienie do informacji zwrotnej, dostrzegając prezenty, kryjące się nawet pod najbardziej krytycznym komunikatem.

  • Czym są „granice psychologiczne”? – jak rozpoznać granice swoje i innych oraz otwarcie je komunikować?
  • Jak jest Twój indywidualny styl reagowania, gdy ktoś w zespole przekracza Twoje granice? - autodiagnoza własnego stylu reagowania
  • Role zespołowe a styl komunikacji – jak wykorzystać wiedzę na temat ról zespołowych, by skutecznie komunikować się z innymi?
  • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej jako filary efektywnej współpracy w zespole - techniki udzielania konstruktywnego feedbacku:
    • STAR,
    • FUKO,
    • kanapka feedbackowa.
  • Jak budować pewność siebie i wzmacniać swoją gotowość do przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej?
  • 10 zasad konstruktywnego feedbacku – w jaki sposób przekazać informację zwrotną, aby rozmówca potraktował ją jako „cenny podarunek” a nie subiektywną ocenę.

3. Współpraca w zespole w praktyce – warsztat oparty na formule Development Centre (DC)

W tej części szkolenia wcielisz się w rolę asesora Development Centre, oceniającego kompetencje związane z efektywną współpracą oraz udzielisz feedbacku uczestnikowi DC.

A następnie weźmiesz udział w zadaniach zespołowych, po których otrzymasz informację zwrotną na temat swojego funkcjonowania w zespole.

  • Jako „asesor” będziesz doskonalił swój zmysł obserwacji i umiejętności związane z udzielaniem informacji zwrotnej. Spojrzysz z innej perspektywy na wyłaniające się w zespole role, na sposób komunikacji pomiędzy członkami zespołu i czynniki wpływające na efektywność zespołu. Zweryfikujesz swoje spostrzeżenia z innym asesorem i wspólnie udzielicie feedbacku, według wcześniej ustalonego schematu.
  • Jako uczestnik DC weźmiesz udział w zadaniach z zakres mediacji, negocjacji, przywództwa, pracy projektowej itp., dzięki którym odkryjesz, jak to, co myślisz i w jaki sposób działasz, wpływa na współpracę i osiągane wyniki. Wyjdziesz z tego doświadczenia z cennymi wnioskami rozwojowymi dla siebie oraz pogłębioną świadomością procesów, jakie zachodzą w zespole, podczas wykonywania wspólnych zadań. Otrzymasz wyczerpujący feedback bazujący na obserwacjach dwóch „asesorów”, którzy będą konsultować swoje spostrzeżenia, by wspólnie przekazać informację zwrotną.
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Metodyka szkolenia z efektywnej współpracy

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie z komunikacji i efektywnej współpracy jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu z komunikacji i efektywnej współpracy uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenia z komunikacji

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie z komunikacji

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    szkolenie efektywna współpraca

    Dostęp do platformy online.4grow.pl  GRATIS

    Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

    szkolenie dla menadżera

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

    szkolenie informacja zwrotna

    Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

    Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

     

    Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

    Poczuj komfort w naszej sali!

    Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 9 osób na sali
     

     

    Przekonaj się o naszej jakości -

     

    Trener

    Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

    Piotr Drozdowski

    trener, konsultant, psycholog biznesu

    Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

    Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

    Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej
    i HR.

    Więcej Mniej
    Natalia Orenczak trener biznesu konsultant coach

    Natalia Orenczak

    trener biznesu, konsultant, coach

    Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.

    Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.

    Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

    Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.

    Więcej Mniej

     

    Poznaj nas osobiście:)

    Szkolenia prowadziliśmy dla:

    Za co uczestnicy cenią nasze szkolenia?

    Bardzo praktyczne warsztaty, dużo wiedzy i narzędzi pozwalających wznosić komunikację na wyższe poziomy, profesjonalna trenerka Monika. Praca w małej grupie pozwoliła przećwiczyć nabyte umiejętności i otrzymać wiele informacji zwrotnych.

    Szkolenie wyjątkowo ciekawe, fajnie poprowadzone z wyciągnięciem interesujących wniosków własnych.

    Solidna realizacja szkolenia zgodnie z ustalonym terminem. Komfortowe tempo prowadzenia zajęć i przekazywania informacji, ciekawe i inspirujące ćwiczenia. Trenerka chętnie dzieląca się doświadczeniem, nawiązująca dobry kontakt z uczestnikami.

    Przede wszystkim miejsce szkolenia bardzo komfortowe co dodatkowo wpływa na plus. Fantastyczny trener, który w sposób jasny i prosty przekazuje i pokazuje techniki komunikacji oraz obszary do rozwoju. Polecam!

    Kompetentny trener, tematyka szkoleń dotykająca wiele aspektów, aktywizacja uczestników, dobry kontakt trenera z uczestnikami.

    Interesujące szkolenie, pełne korzystnych informacji. Dużo ćwiczeń potwierdzających teorię. Mimo pracy w grupie, trener wykazał się indywidualnym podejściem do każdego uczestnika. Miła atmosfera podczas szkolenia.

    Dzięki szkoleniu pogłębiłem wiedzę na temat motywowania. Wiedza przekazana była w sposób jasny i przyswajalny. Trener w świetny sposób prowadził szkolenie oraz nie pozwalał na nudzenie się. W zabawny i efektywny sposób motywował do pracy.

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    kontakt 4GROW

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
    kontakt - pytania

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    pole wymagane Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    kontakt
    Gabriela Majchrzyk
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    kontakt
    Agata Smykla
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    voucher 4GROW
    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431