Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.
Komunikacja metodą NVC, Nonviolent Communication
Zapraszamy Cię w przepiękną podróż – podróż do świata komunikacji bez przemocy, jej początek odbędzie się na tym szkoleniu, a jej koniec…to całe Twoje dalsze życie, kiedy to będziesz wdrażał strategię komunikacji z szacunkiem, krok po kroku - bo to proces, który trwa w czasie.
Chcemy zainspirować Ciebie dobrem, otwartością, empatią – pokazać jak można komunikować się z innymi bez złości, agresji, pretensji itp. – robić to w klimacie budowania porozumienia i szukania autentycznej łączności z innymi ludźmi. Ostatecznym celem jest Twoja satysfakcja, komfort i dobrostan.
Efekty szkolenia
- poszerzysz świadomość siebie
- dowiesz się jak lepiej zrozumieć innych
- wejdziesz w interakcje z ludźmi na zasadach uważnego słuchania i komunikowania się poprzez wyrażanie siebie, swoich emocji i potrzeb, a także oczekiwań i próśb
- nauczysz się komunikować z innymi tak, że budujesz porozumienie
- opanujesz jak bez trudu wyrażać swoje potrzeby
- odkryjesz jak stworzyć klimat szacunku w kontaktach
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Dla kogo
Dla wszystkich…tak, dla tych wszystkich którzy pragną żyć pełniej i szczęśliwiej na bazie lepszego porozumienia z innymi ludźmi, w pracy / w biznesie, w rodzinie, w kręgu przyjaciół i znajomych, wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z kontaktem z innymi ludźmi.
-
Szczególnie dla menedżerów, którzy czują, że ich obecny sposób komunikacji może nie trafiać do ich podwładnych, a nawet alienować i rodzić nieporozumienia i konflikty
-
Także, dla liderów zespołów, którzy chcą wzmacniać swój autorytet i szacunek w oczach członków zespołu
-
Dla pracowników, którzy dążą do poprawy jakości porozumienia ze swoimi zwierzchnikami
-
Dla osób z działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą tworzyć trwałe relacje ze swoimi klientami i budować ich lojalność
-
Dla wszystkich poszukujących sposobów lepszego komunikowania swoich potrzeb i oczekiwań
Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia
Program szkolenia:
- 1. Poznanie fenomenu NVC – Nonviolent Communication
-
- Co to jest NVC? Czemu służy?
- Jak stosować ten sposób komunikacji?
- Dlaczego dążymy do zastąpienia języka blokującego porozumienie nowym językiem wyboru, który otwiera komunikację i buduje porozumienie
- Jak rozpoznawać i wyrażać własne potrzeby w ramach języka NVC? Jak przeramować swój sposób komunikacji, aby właściwie wyrażać siebie i usłyszeć innych przez świadome skupianie się na 4 obszarach:
- Nasze obserwacje – uważność, bez oceny
- Nasze emocje – język uczuć, bez interpretacji; łączenie swoich emocji ze swoimi potrzebami
- Nasze potrzeby – odczytywanie ich, akceptowanie i wyrażanie wobec innych
- Nasze oczekiwania i prośby – umiejętność ich ujawniania
- 2. Sytuacje trudne i konfliktowe – jak budować porozumienie metodą NVC
-
- Koncepcja Szakala i Żyrafy – i co z nich wynika?
- Analiza rzeczywistych przypadków z życia zawodowego uczestników- jak NVC może pomóc?
- Rozpoznawanie komunikatów blokujących porozumienie i zamiana ich na komunikaty budujące porozumienie
- 3. Metody przekazywania informacji zwrotnej w ramach podejścia NVC, prowadzących do wzmocnienia relacji
-
- Konstruktywne wyrażanie krytyki
- Komunikowanie swojego niezadowolenia metodą 4 kroków
- Oddzielanie faktów od opinii interpretacji
- Wyrażanie próśb i oczekiwań – aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich spełnienia
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z asertywności, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie
Małgorzata Jabłońska
Psycholog i praktyk biznesu, trener umiejętności miękkich, dwujęzyczny coach i mentor certyfikowany w USA
Dyplomowany psycholog kliniczny. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Zdobyła szerokie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych, analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.
Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących przywództwa i umiejętności menedżerskich, zarządzania zespołem i prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA). Specjalizuje się w tematyce z zakresu zarządzania i przywództwa, kierowania zmianą w organizacji, skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, wystąpień “na forum” i prezentacji biznesowych, a także coachingu menedżerskiego i mentoringu.
Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce.
Ekspert w dziedzinie innowacyjnych metod kształcenia - współautorka nowatorskich rozwiązań nauczania studentów SGH, współpracująca także z PWSBiA w Warszawie oraz z Collegium Verum, Studia Podyplomowe.
Metodyka szkolenia
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
Nastaw się na spotkanie z inspirującą wiedzą, a także na poznanie zestawu „narzędzi”, które pomogą Ci wzmocnić Twoją komunikację. Warsztat Komunikacji NVC wyposaży Cię w umiejętności, które mają moc zmieniania świata wokół Ciebie i siłę zmieniania Ciebie samego, w kierunku stawania się bardziej świadomym siebie człowiekiem w relacjach z innymi.
Szkolenie jest prowadzone warsztatowo. W trakcie szkolenia ćwiczymy umiejętności praktyczne uczestników poprzez odgrywanie ról, pracę w parach i trójkach, wprowadzamy elementy treningu interpersonalnego. Dostarczamy konkretnych technik z repertuaru Komunikacji NVC. Nastawiamy się na stworzenie komfortowej przestrzeni do eksperymentowania, badania swoich możliwości i przekraczania granic, tak żeby uczestnicy szkolenia doświadczyli zmiany na sobie i poczuli się dobrze z tą zmianą, stając się gotowymi do wprowadzenia nowych zachowań w ich życie prywatne i zawodowe.
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -