4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 PL Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Komunikacja metodą NVC, Nonviolent Communication

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Zapraszamy Cię  w przepiękną podróż – podróż do świata komunikacji bez przemocy, jej początek odbędzie się na tym szkoleniu, a jej koniec…to całe Twoje dalsze życie, kiedy to będziesz wdrażał strategię komunikacji z szacunkiem, krok po kroku - bo to proces, który trwa w czasie.

Chcemy  zainspirować Ciebie dobrem, otwartością, empatią – pokazać jak można komunikować się z innymi bez złości, agresji, pretensji itp. – robić to w klimacie budowania porozumienia i szukania autentycznej łączności z innymi ludźmi. Ostatecznym celem jest Twoja satysfakcja, komfort i dobrostan.

Efekty szkolenia

  • poszerzysz świadomość siebie
  • dowiesz się jak lepiej zrozumieć innych
  • wejdziesz w interakcje z ludźmi na zasadach uważnego słuchania i komunikowania się poprzez wyrażanie siebie, swoich emocji i potrzeb, a także oczekiwań i próśb
  • nauczysz się komunikować z innymi tak, że budujesz porozumienie
  • opanujesz jak bez trudu wyrażać swoje potrzeby
  • odkryjesz jak stworzyć klimat szacunku w kontaktach

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Dla kogo

Dla wszystkich…tak, dla tych wszystkich którzy pragną żyć pełniej i szczęśliwiej na bazie lepszego porozumienia z innymi ludźmi, w pracy / w biznesie, w rodzinie, w kręgu przyjaciół i znajomych, wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z kontaktem z innymi ludźmi.

  • Szczególnie dla menedżerów, którzy czują, że ich obecny sposób komunikacji może nie trafiać do ich podwładnych, a nawet alienować i rodzić nieporozumienia i konflikty

  • Także, dla liderów zespołów, którzy chcą wzmacniać swój autorytet i szacunek w oczach członków zespołu

  • Dla pracowników, którzy dążą do poprawy jakości porozumienia ze swoimi zwierzchnikami

  • Dla osób z działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą tworzyć trwałe relacje ze swoimi klientami i budować ich lojalność  

  • Dla wszystkich poszukujących sposobów lepszego komunikowania swoich potrzeb i oczekiwań

Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia

Program szkolenia: 

1. Poznanie fenomenu NVC – Nonviolent Communication
  • Co to jest NVC? Czemu służy?
  • Jak stosować ten sposób komunikacji?
  • Dlaczego dążymy do zastąpienia języka blokującego porozumienie nowym językiem wyboru, który otwiera komunikację i buduje porozumienie
  • Jak rozpoznawać i wyrażać własne potrzeby w ramach języka NVC? Jak przeramować swój sposób komunikacji, aby właściwie wyrażać siebie i usłyszeć innych przez świadome skupianie się na 4 obszarach:
    • Nasze obserwacje – uważność, bez oceny
    • Nasze emocje – język uczuć, bez interpretacji; łączenie swoich emocji ze swoimi potrzebami
    • Nasze potrzeby – odczytywanie ich, akceptowanie i wyrażanie wobec innych
    • Nasze oczekiwania i prośby – umiejętność ich ujawniania
2. Sytuacje trudne i konfliktowe – jak budować porozumienie metodą NVC
  • Koncepcja Szakala i Żyrafy – i co z nich wynika?
  • Analiza rzeczywistych przypadków z życia zawodowego uczestników- jak NVC może pomóc?
  • Rozpoznawanie komunikatów blokujących porozumienie i zamiana ich na komunikaty budujące porozumienie
3. Metody przekazywania informacji zwrotnej w ramach podejścia NVC, prowadzących do wzmocnienia relacji
  • Konstruktywne wyrażanie krytyki
  • Komunikowanie swojego niezadowolenia metodą 4 kroków
  • Oddzielanie faktów od opinii interpretacji
  • Wyrażanie próśb i oczekiwań – aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich spełnienia

 

Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Szkolenie z komunikacji NVC

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z asertywności, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenie  komunikacji NVC

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie z NVC

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie z komunikacji

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

komunikacja nvc szkolenie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

NVC szkolenie

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Trenerzy prowadzący szkolenie

Małgorzata

Małgorzata Jabłońska

Psycholog i praktyk biznesu, trener umiejętności miękkich, dwujęzyczny coach i mentor certyfikowany w USA

Psycholog i praktyk biznesu, trener umiejętności miękkich, dwujęzyczny coach i mentor certyfikowany w USA

Dyplomowany psycholog kliniczny. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.

Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Zdobyła szerokie  doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych, analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.

Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących przywództwa i umiejętności menedżerskich, zarządzania zespołem i prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA). Specjalizuje się w tematyce z zakresu zarządzania i przywództwa, kierowania zmianą w organizacji,  skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, wystąpień “na forum” i prezentacji biznesowych, a także coachingu menedżerskiego i mentoringu.

Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce.

Ekspert w dziedzinie innowacyjnych metod kształcenia - współautorka nowatorskich rozwiązań nauczania studentów SGH, współpracująca także z PWSBiA w Warszawie oraz z Collegium Verum, Studia Podyplomowe.

Więcej Mniej

Metodyka szkolenia

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

Nastaw się na spotkanie z inspirującą wiedzą, a także na poznanie zestawu „narzędzi”, które pomogą Ci wzmocnić Twoją komunikację. Warsztat Komunikacji NVC wyposaży  Cię w  umiejętności, które mają moc zmieniania świata wokół Ciebie i siłę zmieniania Ciebie samego, w kierunku stawania się bardziej świadomym siebie człowiekiem w relacjach z innymi.

Szkolenie jest prowadzone warsztatowo. W trakcie szkolenia ćwiczymy umiejętności praktyczne uczestników poprzez odgrywanie ról, pracę w parach i trójkach, wprowadzamy elementy treningu interpersonalnego. Dostarczamy konkretnych technik z repertuaru Komunikacji NVC. Nastawiamy się na stworzenie komfortowej przestrzeni do eksperymentowania, badania swoich możliwości i przekraczania granic, tak żeby uczestnicy szkolenia doświadczyli zmiany na sobie i poczuli się dobrze z tą zmianą, stając się gotowymi do wprowadzenia nowych zachowań w ich życie prywatne i zawodowe.

DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 10 osób na sali
 

 

Przekonaj się o naszej jakości -

 

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

kontakt 4GROW

Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
kontakt - pytania

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenia otwarte: stacjonarne

stacjonarne realizujemy w Warszawie

kontakt
Adrianna Ostrowska
Koordynator ds. szkoleń otwartych

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

kontakt
Agata Smykla
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych