Jaka jest Twoja pierwsza myśl, gdy w punkcie obsługi klienta pojawia się niezadowolony, zdenerwowany, wściekły klient? Jakie jest Twoje nastawienie, gdy po podniesieniu słuchawki słyszysz niezadowolenie, pretensję, zarzut?
Od Ciebie i Twoich reakcji zależy to, jak potoczy się rozmowa z trudnym klientem – czy zakończy się jeszcze większą awanturą, wezwaniem rzecznika praw konsumenta i negatywną opinią o Twojej firmie w Internecie? Czy uśmiechem na twarzy klienta, zadowolonego z jakości obsługi i wsparcia jakie otrzymał w trudnej dla siebie sytuacji?
Jeśli chcesz urzeczywistnić ten drugi scenariusz, ale nie wiesz jak – skorzystaj z naszych najlepszych praktyk, narzędzi i technik rozmowy z trudnym klientem.
lub
Lubisz kupować to, co Ci się podoba? Lubisz zawierać kontrakty, które przynoszą realną wartość? Z nowym zakupem wiąże się przyjemność – wydzielają się endorfiny (hormony szczęścia). Klienci lubią kupować - nie lubią, gdy im się sprzedaje, „wciska”.
Twoim zadaniem, jako handlowca jest pokazanie klientowi wartości, którą oferujesz oraz stworzenie warunków, w których rozmowa handlowa jest przyjemna – dopasowana do potrzeb i oczekiwań Twojego rozmówcy. Możesz to osiągnąć dzięki konkretnym technikom sprzedażowym oraz wiedzy z obszaru psychologii osobowości i perswazji.
„Psychologia w sprzedaży” pomoże Ci zbudować relacje i pokazać klientowi, że warto kupić u Ciebie, podpisać kontrakt i nawiązać długotrwałą współpracę.
lub
Czy wciąż zastanawiasz się, jak być autentycznym handlowcem? Takim, który już na początku swojej drogi zawodowej potrafi przyciągnąć uwagę klientów? Takim, któremu towarzyszą nie tylko dobrze przygotowane prezentacje, ale też motywacja i naturalna pewność siebie? Szukasz śladów prowadzących do Twoich mocnych stron? Chciałbyś wiedzieć, jak stosować język korzyści i budować długofalowe relacje?
Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu!
lub