Szkolenie komunikacja w zespole – poziom zaawansowany

Psychologia osobowości we współpracy na bazie Insights Discovery | Szkolenia, Warszawa

Zgłębiając psychologię osobowości, odkryjesz jej potęgę w komunikacji interpersonalnej. Dzięki wiedzy na temat różnic indywidualnych w osobowości ludzi poznasz wynikające z nich różne style komunikacji oraz różne preferencje we współpracy. Poznasz także sposoby na to, jak zbudować pozytywne relacje i zaangażować do współpracy osoby o preferencjach osobowościowych przeciwnych do Twoich!

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

psychologia przywództwa

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

szkolenia Insights Discovery

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Warsztat dla zespołu

Trener przesyła Ci dodatkowe materiały

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

szkolenie Insights Discovery

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Trenerzy prowadzący szkolenie psychologia osobowości

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

Program szkolenia

Efektywna komunikacja i współpraca w zespole – poziom zaawansowany: psychologia osobowości

Podczas szkolenia odkryjesz na nowo Twoją osobowość – poznasz jej mocne strony oraz „cienie” i nauczysz się rozwijać ją w pożądanym dla Ciebie kierunku. Tak, tak – możesz aktywnie wpływać na Twoją osobowość: poszerzać Twoją strefę komfortu oraz zwiększać Twoją efektywność w komunikacji i współpracy z innymi! Nauczysz się dopasowywać w komunikacji  do potrzeb Twoich przełożonych, współpracowników i klientów, aby podnieść efektywność Waszej współpracy. Jeśli jesteś menadżerem, to warsztat ten pomoże Ci wykorzystać potęgę różnic osobowości do budowania dobrej komunikacji, zaufania, otwartości i zaangażowania w podległym Ci zespole!

Program warsztatu

  • Magia percepcji – odkryj, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
  • Potęga świadomości – odkryj, jak świadomość mechanizmów psychologicznych zmieni Twoją percepcję i przekonania na temat komunikacji interpersonalnej.
  • Poznaj różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację – poznaj dogłębnie introwersję, ekstrawersję oraz wymiary myślenie i uczucia.
 
  • Jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą?
  • Jak zmienia się sposób komunikacji pod wpływem stresu? Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości.
  • Nauczysz się rozpoznawać różne typy osobowości na podstawie tego, co słyszysz i widzisz – po warsztacie sam/a będziesz umiał/a rozpoznać kluczowe wymiary osobowości drugiego człowieka.
  • Sposoby na dopasowanie swojego stylu komunikacji do preferencji osobowościowych rozmówcy - jak mówić, aby uzyskać pożądany efekt (np. poinformować, zmotywować do działania, zaangażować).
  • Jaki jest Twój dominujący styl komunikacji? Jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji? Jak zmienia się Twoje zachowanie pod wpływem dyskomfortu i stresu? Które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami aby uzyskać pożądany efekt? Jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów? Jak poszerzać własną strefę komfortu – aby rozwijać się a jednocześnie pozostać sobą? W czasie warsztatu będziesz miał/a okazję wspólnie z innymi uczestnikami, znaleźć odpowiedzi na te pytania.

Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy

  • Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery * (20 minut).
  • W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
  • Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
  • Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.

Insights Discovery to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl

 

Zapisz się na szkolenie!

Metodologia szkolenia psychologia osobowości

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie HR BP prawdziwym partnerem projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji komunikacji interpersonalnejCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze komunikacji interpersonalnej
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik komunikacji interpersonalnej
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi komunikacji interpersonalnej

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji komunikacji interpersonalnej. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Lokalizacja, organizacja

Warsztaty przeprowadzimy dla Was w dowolnym zakątku Polski 😊 Zapraszamy jednocześnie do skorzystania z naszej komfortowej sali szkoleniowej w Warszawie. Maksymalna ilość osób w grupie to 10 osób.
Chcesz dowiedzieć się więcej, zapytać o ofertę? Skontaktuj się z nami: 
tel. 791 412 204, [email protected].

Oni już byli na tym szkoleniu

Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.

Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.
 

Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego przez Sabinę Dąbrowską-Olbryś był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Za co nas uwielbiają?

Sabina Dąbrowska-Olbryś, z ramienia firmy 4GROW przygotowała i przeprowadziła w naszej firmie szkolenie z obszaru „Psychologia Przywództwa – Komunikacja Interpersonalna”, w dniach 30.11-01.12.2017r. Uczestnikami szkolenia byli menadżerowie z różnych pionów naszej organizacji.

Program szkolenia obejmował:

Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.
 

Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego przez Sabinę Dąbrowską-Olbryś był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.

Ciekawe, rzeczowe i przydatne narzędzia, które w całości będzie można łatwo wykorzystać w pracy.

Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.