Szkolenie komunikacja i współpraca w zespole – warsztat z Insights Discovery

1 lub 2 -dniowy warsztat: Partnerska komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery | Szkolenia, Warszawa

Jak komunikować się w zespole różnorodnym? Jak budować partnerską współpracę z osobami, które komunikują się zupełnie inaczej niż Ty? Jak angażować do działania współpracowników, których wyraźnie "kręci" coś zupełnie innego niż Ciebie?

Jeśli chcesz znaleźć odpowiedzi na te pytania, to dobrze trafiłeś! Na naszym warsztacie odkryjesz z czego wynika to, że jedni głównie milczą, obserwują, słuchają a innych widać i słychać z daleka :-) Jak to możliwe, że osoba, która zazwyczaj reaguje spokojnie, w pewnych sytuacjach "wybucha"? I czemu osoba, która zazwyczaj dużo mówi i zaraża innych swoimi pomysłami, nagle odcina się od otoczenia i całą sobą mówi "nie podchodź!"? Zgłębiając wpływ różnic w osobowości na komunikację interpersonalną, odkryjesz jej potęgę w budowaniu współpracy - w zespole i z partnerami biznesowymi.

Weź udział w naszym inspirującym i bardzo praktycznym warsztacie - naucz się, jak konstruktywnie wykorzystać w komunikacji i współpracy biznesowej, różnice w osobowości!

W pakiecie z naszym warsztatem dostaniesz indywidualną diagnozę Twojego stylu komunikacji i współpracy - opisowy raport stworzony na podstawie Twoich odpowiedzi z kwestionariusza Insights Discovery, który wypełnisz przed szkoleniem. Dostaniesz zatem do ręki gotową receptę na dobrą współpracę z Tobą - Twój Indywidualny Profil Insights Discovery, który będziesz mógł przekazać współpracownikom / partnerom / przełożonym. Z nami odkryjesz także sposoby na dobrą współpracę z innymi - nawet z osobami o preferencjach osobowościowych przeciwnych do Twoich!

Szkolenie Komunikacja i współpraca z Insights Discovery™ jest dla Ciebie, jeśli:

  • masz poczucie dyskomfortu gdy współpracujesz z ludźmi, którzy Twoim zdaniem mają zupełnie inny charakter niż Ty
  • masz współpracownika, partnera lub szefa, którego styl komunikacji jest zupełnie inny niż Twój i rodzi to nieporozumienia
  • irytuje Cię u innych to, że:
    • za bardzo milczą albo są zbyt rozgadani;
    • nie wiadomo co myślą i są zbyt skryci albo przeciwnie - zawłaszczają sobą przestrzeń i utrudniają Ci tym samym pracę;
    • za szybko przechodzą do meritum i za bardzo "cisną" w rozmowie albo odwrotnie - za bardzo "owijają w bawełnę" i niepotrzebnie robią wstęp do wstępu...;
    • za bardzo koncentrują się na szczegółach i planowaniu albo przeciwnie - działają Twoim zdaniem zbyt impulsywnie i za często zmieniają decyzje...
  • zastanawiasz się czemu ktoś mówi do Ciebie tak dyrektywnie jakby był Twoim szefem choć nim nie jest albo - czemu troszczy się o cały świat, jakby komfort wszystkich wokół był ważniejszy od realizacji celów... 
  • współpracujesz z bardzo różnymi pod względem osobowości ludźmi i chcesz umieć dopasować się do nich w komunikacji tak, by efektywniej ich angażować i osiągać lepsze efekty
  • Twoja praca wymaga umiejętności "dotarcia" w rozmowie do bardzo różnorodnych klientów wewnętrznych lub zewnętrznych, np. przekonania ich do czegoś, zbudowania dobrej relacji itp.
  • chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o sobie samym, zainspirować się do dalszego rozwoju
  • chcesz dostać "instrukcję obsługi Ciebie", którą mógłbyś przekazać ważnym dla Ciebie osobom - profesjonalną, opisową receptę na to, w jaki sposób najlepiej komunikować się z Tobą
  • poszukujesz praktycznych sposobów na poprawę / wzmocnienie jakości komunikacji w zespole / z partnerami / szefem/ klientami
  • brałeś już udział w innych szkoleniach z komunikacji interpersonalnej i nadszedł dobry moment na zgłębienie tematu różnic charakteru / osobowości w komunikacji i współpracy
  • chcesz poznać znaczenie psychologii w komunikacji, przy pomocy praktycznych i sprawdzonych w środowisku biznesowym narzędzi
  • szukasz nietypowego warsztatu dla siebie lub dla całego Twojego zespołu - dzięki któremu odkryjesz coś nowego i nauczysz się lepiej współpracować z innymi
  • chcesz przeznaczyć swój budżet na wyjątkowe szkolenie - takie podczas którego będziesz się dobrze bawić i jednocześnie dostaniesz sporą dawkę nowych wniosków, wiedzy i umiejętności (uwaga: przydatnych bardzo także w życiu prywatnym!!!)

Co zyskasz dzięki warsztatowi Komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery™?

  • Dostaniesz do ręki (w wersji papierowej i elektronicznej) profesjonalny raport opisujący Twój styl komunikacji i współpracy: Indywidualny Profil Insights Discovery™ *, dzięki czemu:
    • podczas szkolenia będziesz mógł zdobywaną wiedzę od razu odnosić do siebie i Twoich relacji w pracy
    • po szkoleniu będziesz mógł podzielić się gotową "receptą" na dobrą współpracą z Tobą, z najważniejszymi dla Ciebie osobami.
  • Odkryjesz na nowo Twoją osobowość – poznasz jej mocne strony oraz „cienie” i nauczysz się rozwijać ją w pożądanym dla Ciebie kierunku. Tak, tak – możesz aktywnie wpływać na Twoją osobowość: poszerzać Twoją strefę komfortu oraz zwiększać Twoją efektywność w komunikacji i współpracy z innymi!
  • Nauczysz się rozpoznawać na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej preferencje osobowościowe Twoich rozmówców dotyczące komunikacji i współpracy.
  • Nauczysz się dopasowywać w komunikacji do Twoich przełożonych, współpracowników / podwładnych i klientów, dzięki czemu podniesiesz efektywność Waszej współpracy.
  • Nauczysz się wykorzystywać pozytywnie różnice w osobowości do tego, by lepiej budować z innymi relacje, skuteczniej przekonywać, efektywniej angażować i motywować do działania.
  • W wersji 2-dniowej szkolenia, dodatkowo nauczysz się stosować oraz dostaniesz w formie gotowych instrukcji, 4 praktyczne narzędzia do wykorzystania w komunikacji i współpracy:
    • 4 kolorowy model pracy zespołowej nad nowym pomysłem / projektem - dzięki niemu każdy typ osobowości w zespole będzie zadowolony!
    • technikę ZFUP - do przekazywania informacji zwrotnej;
    • technikę ZFUKO - do egzekwowania zobowiązań od współpracowników;
    • model EGO™ - do przyjmowania informacji zwrotnej i dyplomatycznego reagowania na krytykę / zastrzeżenia.

* Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl

Krok 1: Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy

  • Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
  • W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
  • Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
  • Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.

Krok 2: Twój udział w warsztacie Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™

  • Przeczytaj na dole strony szczegółowy program warsztatu i porównaj wersję 1 - dniową z 2-dniową;

  • Wybierz, w której wersji szkolenia chcesz wziąć udział:
    • w 1-dniowym - wersja krótsza, mniej narzędzi
    • czy w 2-dniowym warsztacie - wersja bogatsza o dodatkowe narzędzia i ćwiczenia
  • Wybierz, w jakiej formule szkolenie będzie dla Ciebie najlepsze:
    • szkolenie otwarte (uczestnicy z różnych firm) - wybierz termin spośród dostępnych poniżej i zapisz się
    • lub szkolenie zamknięte (dedykowanego specjalnie dla Twojego zespołu) - skontaktuj się z nami a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Twoich i Twojego zespołu!

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

psychologia przywództwa

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

szkolenia Insights Discovery

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Warsztat dla zespołu

Trener przesyła Ci dodatkowe materiały

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

szkolenie Insights Discovery

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

PRZEJDŹ DO PROGRAMU WARSZTATU

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Trenerzy prowadzący szkolenie psychologia osobowości

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

Certyfikowany praktyk Analizy Tranzakcyjnej oraz Insights Discovery - metodologii psychologicznych związanych z osobowością i budowaniem relacji w komunikacji interpersonalnej.

Trener łączący psychologię komunikacji interpersonalnej z wieloletnią praktyką biznesową w korporacji. Od kilkunastu lat szkoli pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych w obszarze komunikacji interpersonalnej, w tym także prowadzi warsztaty zespołowe oraz team coaching wzmacniający efektywną komunikację w ramach zespołów formalnych, nieformalnych i projektowych.

Warsztaty prowadzi z humorem, luzem, energią i empatią.

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji i współpracy w zespole. Jako psycholog i certyfikowany coach szczególną wagę przykłada do aktywnego i empatycznego słuchania Klienta oraz dopasowania swojej komunikacji do odbiorcy.  

Jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji, projektowała i prowadziła szkolenia m.in. z zakresu komunikacji w zespole oraz komunikacji i budowania relacji z klientami firmy. Opracowała i wdrożyła cykl szkoleń dla menedżerów, wspierający efektywność działania w sytuacji dużych zmian organizacyjnych, zawierający elementy komunikacji w sytuacji zmiany, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań.

Doradca Mentor na Kole Insights Discovery – empatyczna, potrafi słuchać i pomaga innym osiągać ich cele, dba o dobre relacje, wrażliwa na potrzeby innych i obdarzana zaufaniem, z przyjemnością dzieli się z innymi swoimi pomysłami.

Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa

Monika Dąbrowska

trener, partner zarządzający, konsultant

Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.

Program szkolenia "Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery"

Warsztat w wersji 1-dniowej: 

  • Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
  • Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
  • Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
  • Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
  • Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
  • Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
  • Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
  • Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
  • Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
  • Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
  • Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
  • Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.

 

 

Warsztat w wersji 2 -dniowej - dodatkowo:

  • Nauczysz się wykorzystywać 4 kolorowy model pracy zespołowej nad nowym pomysłem / projektem, dzięki któremu wzmocnisz dobrą współpracę w zespole, wykorzystasz potencjał różnych osobowości i zadbasz o efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
  • Poznasz i przećwiczysz w praktyce nowe techniki komunikacji - przydatne niezależnie od osobowości Twoich rozmówców.
  • Nauczysz się przekazywać trudną informację zwrotną drugiej osobie - pomoże Ci w tym technika ZFUP.
  • Poznasz technikę ZFUKO - mocniejszą od informacji zwrotnej i pomocną, gdy potrzebujesz wyegzekwować od drugiej osoby zmianę zachowania.
  • Nauczysz się konstruktywnie reagować, gdy ktoś w rozmowie atakuje Cię słownie, zgłasza zastrzeżenia lub po prostu przekazuje Ci informację zwrotną - pomoże Ci w tym model EGO™.
  • Dostaniesz do ręki te 4 praktyczne narzędzia w formie gotowych instrukcji w wersji papierowej i elektronicznej.
Zapisz się na szkolenie!
Sali szkoleniowej 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

27 marca 2019
Zagwarantuj termin swoim zapisem
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Zrób pierwszy krok do zmiany
Zagwarantuj swoje miejsce

Szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

tel. 531 314 431, email: [email protected]

Zapisz się na szkolenie

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

Oni już byli na tym szkoleniu

Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.

Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.
 

Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego przez Sabinę Dąbrowską-Olbryś był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Metodologia szkolenia komunikacja w zespole na bazie Insights Discovery

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie "komunikacja w zespole" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji komunikacji interpersonalnejCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze komunikacji interpersonalnej
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik komunikacji interpersonalnej
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia komunikacji interpersonalnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi komunikacji interpersonalnej

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio / video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Za co nas uwielbiają?

Sabina Dąbrowska-Olbryś, z ramienia firmy 4GROW przygotowała i przeprowadziła w naszej firmie szkolenie z obszaru „Psychologia Przywództwa – Komunikacja Interpersonalna”, w dniach 30.11-01.12.2017r. Uczestnikami szkolenia byli menadżerowie z różnych pionów naszej organizacji.

Program szkolenia obejmował:

Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.
 

Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego przez Sabinę Dąbrowską-Olbryś był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.

Ciekawe, rzeczowe i przydatne narzędzia, które w całości będzie można łatwo wykorzystać w pracy.

Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.

Najbliższy termin: 27 marca 2019
Zapisz się