Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie komunikacja dopasowana do osobowości - 4 kolory w zespole na bazie Insights Discovery
Komunikacja w zespole różnorodnym jest wyzwaniem - jak budować partnerską współpracę z osobami, które komunikują się zupełnie inaczej niż Ty? Jak angażować do działania współpracowników, których wyraźnie "kręci" coś zupełnie innego niż Ciebie?
Weź udział w naszym inspirującym i bardzo praktycznym warsztacie - naucz się, jak konstruktywnie wykorzystać różnice w osobowości w komunikacji i współpracy biznesowej!
lub
Efekty warsztatu
Co zyskasz dzięki warsztatowi
Szkolenie składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na wypełnieniu kwestionariusza Insights Discovery™ jeszcze przed spotkaniem na sali szkoleniowej. Drugim jest praca z trenerem na warsztacie, w oparciu o indywidualne wyniki raportu.
1. Profesjonalny raport opisujący Twój styl komunikacji i współpracy: Indywidualny Profil Insights Discovery™
W pakiecie z naszym szkoleniem otrzymasz do ręki profesjonalny raport opisujący Twój styl komunikacji i współpracy: Indywidualny Profil Insights Discovery™ (w wersji papierowej i elektronicznej). Raport wypełniony po brzegi wiedzą o Tobie zostanie stworzony na podstawie Twoich odpowiedzi z kwestionariusza Insights Discovery, który wypełnisz przed szkoleniem. Dzięki niemu:
- dowiedziesz się wiele nowego o sobie i zainspirujesz się do dalszego rozwoju na szkoleniu
- podczas szkolenia będziesz zdobywaną wiedzę od razu odnosić do siebie i Twoich relacji w pracy
- po szkoleniu możesz podzielić się gotową "receptą" na dobrą współpracą z Tobą z najważniejszymi dla Ciebie osobami
Więcej o metodzie Insights Discovery™ przeczytasz w sekcji
-> Krok 12. Praca warsztatowa na bazie metody Insights Discovery™
- Odkryjesz na nowo Twoją osobowość – poznasz jej mocne strony oraz „cienie” i nauczysz się rozwijać ją w pożądanym dla Ciebie kierunku
- Nauczysz się rozpoznawać na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej preferencje osobowościowe Twoich rozmówców dotyczące komunikacji i współpracy
- Odkryjesz sposoby na dobrą współpracę z innymi - nawet z osobami o preferencjach osobowościowych przeciwnych do Twoich!
- Nauczysz się dopasowywać w komunikacji do Twoich przełożonych, współpracowników / podwładnych i klientów, dzięki czemu podniesiesz efektywność Waszej współpracy.
- Nauczysz się wykorzystywać pozytywnie różnice w osobowości do tego, by lepiej budować z innymi relacje, skuteczniej przekonywać, efektywniej angażować i motywować do działania.
Kierujesz zespołem? Ten warsztat wzmocni Twoją skuteczność!
Lider, po naszym szkoleniu z komunikacji w biznesie w oparciu o Insights Discovery:
- lepiej dopasowuje zadania do osobowości pracownika, ponieważ zna sposób pracy poszczególnych członków zespołu; takie zarządzanie zwiększa efektywność zespołu
- zna blaski i cienie własnej osobowości, dzięki czemu wie jakie obszary wymagają doskonalenia; Świadomie zarządza własnym stylem przywódczym
- wykorzystuje potęgę różnic osobowościowych do zarządzenia energią i zaangażowaniem zespołu na wysokim poziomie
- komunikuje się w taki sposób, by jego pracownicy wiedzieli że są ważni i doceniani przez przełożonych
- rozumie, z czego wynikają różne zachowania jego podwładnych, które do tej pory stanowiły dla niego wyzwanie (np. pod wpływem stresu), dzięki czemu jest bardziej obiektywny i łatwiej znajduje optymalne dla obu stron rozwiązania
- potrafi zarządzić konfliktem we wczesnej fazie
- mądrze planuje rozwój pracowników, by nowe kompetencje współgrały lub uzupełniały ich osobowość
- wspomaga synergię w zespole uwzględniając indywidualne preferencje osobowościowe pracowników - zwiększa tym samym efektywność zespołu i poziom realizowanych przez nich zadań / celów
Chcesz pracować wspólnie ze swoim zespołem?
Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu!
Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Twoich i Twojego zespołu!
Opinie o szkoleniu
Nauczysz się poznawać swoich kolegów i koleżanki i oczywiście swoich wrogów, co pomoże ci lepiej żyć.
Szkolenie z Komunikacji i współpracy w zespole na bazie Insights Discovery było bardzo pomocne. Mam nadzieję wdrożyć kilka sposób w naszej komunikacji zespołowej z tego co się tam nauczyłem. Naprawdę niewiele jest takich szkoleń, szkoda jednak, że nie są przeprowadzane między zespołowo wraz z przełożonym. Lecz może to właśnie nasza (kadry menadżerskiej) w tym głowa, aby wdrażać dalej te techniki w życie.
Mateusz przykro mi, że nie mogłem być do końca bo naprawdę z przyjemnością się Ciebie słuchało. Na pewno będę Was polecać.
Mam nadzieję do zobaczenia!
Perfekcyjnie prowadzone szkolenie z komunikacji doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Rozwijanie umiejętności komunikacji szczególnie zalecamy pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami
- współpracują z innymi
- przekazują innym swoją wiedzę
- pracują w dziale HR
Przed warsztatem:
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- Przed szkoleniem wypełnisz online kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
Program Warsztatu Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™:
Dzień 1
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
Dzień 2 (tylko w szkoleniu dedykowanym / zamkniętym w 2-dniowej wersji tego warsztatu)
- Nauczysz się wykorzystywać 4 kolorowy model pracy zespołowej nad nowym pomysłem / projektem, dzięki któremu wzmocnisz dobrą współpracę w zespole, wykorzystasz potencjał różnych osobowości i zadbasz o efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
- Poznasz i przećwiczysz w praktyce nowe techniki komunikacji - przydatne niezależnie od osobowości Twoich rozmówców.
- Nauczysz się przekazywać trudną informację zwrotną drugiej osobie - pomoże Ci w tym technika ZFUP.
- Poznasz technikę ZFPUKO - mocniejszą od informacji zwrotnej i pomocną, gdy potrzebujesz wyegzekwować od drugiej osoby zmianę zachowania.
- Nauczysz się konstruktywnie reagować, gdy ktoś w rozmowie atakuje Cię słownie, zgłasza zastrzeżenia lub po prostu przekazuje Ci informację zwrotną - pomoże Ci w tym model EGO™.
- Weźmiesz udział w różnorodnych zadaniach i ćwiczeniach, dzięki czemu nauczysz się stosować poznane narzędzia i unikać błędów.
- Dostaniesz do ręki te 4 praktyczne narzędzia w formie gotowych instrukcji w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz je mógł po szkoleniu dowolnie modyfikować, drukować i wykorzystywać do dalszego treningu "na żywo".
Program 3-dniowego szkolenia: Komunikacja dopasowana do osobowości
-
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
-
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- W czasie 3-dnia szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie 3-go dnia szkolenia szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
-
Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™
-
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
-
Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
-
- Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
- Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
- Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.
-
Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne
-
- W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
- Jak rozpoznać, z jakich Metaprogramów korzysta nasz rozmówca,
- Jak dopasować swój komunikat w zależności od Metaprogramu rozmówcy,
- Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
- proaktywny vs reaktywny,
- „od” vs „ku”,
- wewnętrzny vs zewnętrzny,
- opcje vs procedury,
- ogólny vs konkretny,
- zgodność vs niezgodność.
-
Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
-
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
- generalizacje i kwantyfikatory ogólne
- brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
- przerzucanie odpowiedzialności
- równię pochyłą
- czytanie w myślach i ukryte założenia
- modalne operatory konieczności
- modalne operatory możliwości
- nominalizacje
- niedookreślone rzeczowniki
- niedookreślone czasowniki
- oceny i sądy
- Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
- Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
-
Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
-
- Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
- Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
- Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
- Jak dać feedback korygujący lub docenić,
- Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
- zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
- zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
- Jak poinformować lub uzyskać informacje.
-
Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej
-
- Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
- Jak pospieszać opieszałych,
- Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.
-
Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej
-
- Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
- Jak dobierać narzędzia komunikacji w zależności od celu
- Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
- Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych
- A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
- Parafrazowanie
- Dopytywanie
- Zatrzymywanie
- Podsumowywanie
- Odzwierciedlanie
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z komunikacji dopasowanej do osobowości, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 60 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie komunikacja dopasowana do osobowości na bazie Insights Discovery

Monika Dąbrowska
Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.
Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

Sabina Dąbrowska-Olbryś
Certyfikowany praktyk Insights Discovery oraz Analizy Tranzakcyjnej - metodologii psychologicznych związanych z osobowością i budowaniem relacji w komunikacji interpersonalnej
Trener łączący psychologię komunikacji interpersonalnej z wieloletnią praktyką biznesową w korporacji. Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, bezpośrednio zarządzała obszarem komunikacji wewnętrznej w firmie oraz programami rozwojowymi dla kilkuset pracowników i menedżerów, zwiększającymi efektywność współpracy zespołowej i projektowej. Szkoli pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych w obszarze komunikacji interpersonalnej, w tym także prowadzi warsztaty zespołowe oraz team coaching wzmacniający efektywną komunikację w ramach zespołów formalnych, nieformalnych i projektowych.
Warsztaty prowadzi z humorem, luzem, energią i empatią.
Metodyka szkolenia z komunikacji
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z komunikacji dopasowanej do osobowości jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z komunikacji dopasowanej do osobowości uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-09-27 - 2023-09-29 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-09-29 - 2023-09-29 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2023-11-20 - 2023-11-22 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-11-22 - 2023-11-22 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |