Szkolenie Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem
To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!
Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:
- poszukują szkolenia innego niż wszystkie,
- są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
- posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
- chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,
Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!
lub
Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?
To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:
Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.
Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).
W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.
Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.
Uwaga, powyżej opisaną metodykę, a zarazem jej doświadczenie, stosuję tylko wobec uczestników stacjonarnych. Do zastosowania pełni potencjału metodyki prowokatywnej i doświadczenia konfliktu, niezbędny jest bezpośredni kontakt. Jeśli zdecydujesz się na udział live online będziesz świadkiem prowokacji i obserwatorem konfliktu, jednak nie będziesz obiektem prowokacji i podmiotem konfliktu. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Anią, zadzwonię do Ciebie i wyjaśnię wszystko;) Resztę merytorycznych korzyści ze szkolenia czerpiesz w takim samym stopniu jak uczestnicy stacjonarni. Więcej o różnicach między wersjami live online i stacjonarną przeczytasz w kolejnych sekcjach.
Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.
Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.
Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.
- Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
- Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
- W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.
Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)
Co kupujesz tym szkoleniem?
Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:
- Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
- gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
- chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
- Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
- Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
- Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.
Kim jestem?
Człowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.
Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...
Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Komu dedykujemy to szkolenie?
Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.
Jeśli szukasz "innego" szkolenia...
To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:
- Unikatowość.
Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach. - Prowokatywny styl.
Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu. - Wielowymiarowość.
Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu. - Interdyscyplinarność.
Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych. - Indywidualne wsparcie.
Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program szkolenia:
Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem
To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:
1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza
- czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?
Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.
(Dla uczestników wersji live online doświadczenie konfliktu i prowokatywności jest ograniczone do minimum)
2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza
- czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?
Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem?
3) Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?
Jak patrzy charyzmatyczny lider?
Skąd bierze się ten blask w oczach?
Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej i nagrania video (dla chętnych).
4) Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?
Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.
Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
- Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?
2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika
Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
- Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące. - Jak delegować, czyli:
- jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
- jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
- na poziomie operacyjnym i menedżerskim
- uczącym się i specjalistom/ekspertom
- kreatywnym i szablonowym
- zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
- Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
- Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
- Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.
4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
- R4 - samodzielny ekspert
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
- style wg. Blake'a-Mouton
- style wg. Hersey'a-Blancharda
5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:
- Określanie celów i zadań
- Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
- Delegowanie zadań, odpowiedzialności
- Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
- Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
- Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
- Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju
6. Przywództwo – budowanie jedności zespołu i zarządzanie przez wartości
Czy wiesz, że najnowszym i najskuteczniejszym modelem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) nie wystarcza do długofalowego utrzymania efektywnych i zaangażowanych zespołów. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:
- uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację;
- wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole;
- Zbudujesz jedność zespołu, nawet w oparciu o jego różnorodność!
- Odkryjesz, jaki związek z motywacją ma zarządzanie przez wartości – dzięki tej wiedzy, będziesz umiał prowadzić motywujące rozmowy w najtrudniejszych sytuacjach. Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który pomoże Ci krok po kroku poprowadzić rozmowę w modelu zarządzania przez wartości z pracownikiem:
- niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
- stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
- zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
- Jak zarządzić konfliktem w zespole? Odkryjesz w jaki sposób poprowadzić rozmowę z pracownikami w konflikcie tak, by pomóc im zbudować porozumienie bez rozwiązywania problemów za nich – poznasz nasz autorski algorytm POWAPRO™
- Jedność zespołu – odkryjesz proste sposoby na prowadzenie jednoczących zespół spotkań – wzmacniających współpracę, otwartą komunikację, szacunek, „granie do jednej bramki” oraz rozwijających efektywność całego zespołu.
Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.
7. Przywództwo – umiejętność inspirowania i rozwijania innych
-
Wizja - najpotężniejszy motywator używany przez największych liderów - w Polsce przeważnie wisi tylko na ścianie. Jak posługiwać się wizją, by wydobyć z niej potęgę motywowania do działania?
-
Jak wykorzystać psychologię do wzmacniania odpowiedzialności, samodzielności i zdrowych relacji w zespole? Odkryjesz model Analizy Tranzakcyjnej (wg. E. Berna) w relacjach zespołowych oraz znaczenie Trójkąta Dramatycznego (wg. Karpamana) w budowaniu efektywnych zespołów.
-
Narzędzia Coacha w rękach menadżera:
-
techniki uruchamiające zaangażowanie dzięki wartościom
-
techniki bazujące na zmianie przekonań
-
pytania uruchamiające odpowiedzialność i poczucie wpływu.
-
-
Poznasz techniki bazujące na psychologii emocji, dzięki którym zbudujesz autorytet przywódcy - lidera, który w nieinwazyjny sposób rozwija, zmienia, motywuje i inspiruje!
Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Program szkolenia:
Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu
1. Pewność siebie i autorytet dzięki temu, w jaki sposób myślisz i mówisz
- "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych: poznasz 3 praktyczne narzędzia do uruchamiania własnej proaktywności oraz do wzmacniania pewności siebie
- Myśli i słowa pod lupą – ukryte znaczenie słów ma znaczenie! Poznasz słowa, które zmieniają odbiór Twoich wypowiedzi – wzmacniając Twój autorytet i siłę perswazji lub niepotrzebnie osłabiają Twój przekaz i wręcz powodują efekt odwrotny do oczekiwanego... Uwaga! Trener będzie Cię „łapał za słówka” 😊
- Perswazyjna składnia zdań – kolejność słów jest ważna – przećwiczysz różnorodne wypowiedzi (stwierdzenia i pytania), które będą wzmacniały pożądany efekt.
2. Przekonywanie racjonalną argumentacją
- Trening 6 różnych sposobów argumentowania logicznego – przećwiczysz techniki prowadzenia racjonalnej dyskusji.
- Błędy argumentacji – odkryjesz czego unikać, aby nie osłabić własnej pozycji w dyskusji.
- Korzyści i zagrożenia płynące z racjonalnej argumentacji – odkryjesz kiedy warto a kiedy nie ma sensu stosować racjonalnej argumentacji.
- Poznasz i przećwiczysz skuteczną technikę prowadzenia rozmów poprzez umiejętne zadawanie pytań tak, aby doprowadzić rozmówcę do właściwych wniosków i Twojego rozwiązania. A ponieważ będzie to wniosek rozmówcy, nie trzeba pracować dłużej nad jego przekonaniem.
3. Przekonywanie do własnych rozwiązań dzięki połączeniu racjonalnej argumentacji
z siłą psychologii emocji
- Poznasz i przećwiczysz technikę FAPROK™, która pomoże Ci przygotować strukturę perswazyjną wypowiedzi podczas spotkań, na których chcesz przekonać odbiorców do własnych rozwiązań, pomysłów, rekomendacji.
- Dzięki technice pozornego wyboru w trzech odsłonach (alternatywa, kontrast i prowokacja), jeszcze skuteczniej przekonasz drugą osobę do swojego rozwiązania.
4. Wzmacnianie własnego autorytetu i wywieranie wpływu w trudnych
interpersonalnie sytuacjach
- Dostaniesz gotowe narzędzie – mapę do reagowania w sytuacjach, gdy ktoś atakuje Cię zastrzeżeniami lub niekonstruktywną krytyką. Przećwiczysz cały algorytm pozyskiwania przychylności osób wykazujących opór.
5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji
- Poznasz siłę przekazów, które bazują na psychologicznych podstawach wpływu społecznego, takich jak:
- Reguła konsekwencji – ona pomoże Ci zbudować zaangażowanie innych poprzez odpowiednio dobrane kroki (w rozmowie, w projekcie, w procesie)
- Reguła konformizmu – odkryjesz co warto podkreślać w swoich wypowiedziach (i innych formach komunikacji), aby wykorzystać siłę tkwiącą w grupie
- Reguła autorytetu – sprawdzisz, kiedy i w jaki sposób na Twoją korzyść może zadziałać zewnętrzny autorytet
- Reguła kontrastu – przećwiczysz świadome korzystanie z niedocenianej często tendencji naszego umysłu do ulegania wpływowi kontrastów.
- Reguła kompromisu – potrenujesz wypowiedzi bazujące na zgadzaniu się z rozmówcą, nawet gdy się z nim nie zgadzasz, dzięki czemu przekierujesz siłę Twojego wpływu w stronę porozumienia.
- Dodatkowo, odkryjesz na przykładach reklam, akcji sprzedażowych i różnorodnych przekazów z mediów – jak na co dzień ludzie poddawani są perswazji bazującej na psychologicznych mechanizmach: wzajemności, sympatii, niedostępności, racjonalizacji, wiarygodności, relaksu, powtarzania, odmawiania
- Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu - jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?
Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie.
Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.
Metodyka szkolenia z charyzmy
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS
Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
Szkolenie z Charyzmy powinno mieć inna nazwę "Jak zaskarbić sobie największego wroga ?". W czasie kilku dni w bardzo przystępny, a zarazem nowatorski sposób można dowiedzieć się i przyswoić wiedzę z zakresu:jak być przywódcą, co zrobić by zespół rzucił się za Tobą w ogień oraz jak pokazać szerszą perspektywę osobom, które niekoniecznie są otwarte na nasze propozycje. Agenda warsztatów dobrze skomponowana, kursant stale stymulowany do zaangażowania i kreatywnego podejścia do zadań. Polecam.
Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 6 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Dowiedz się o mnie więcej

Mateusz Dąbrowski
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

Tomasz Krajewski
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada 20 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 5000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
Poznaj nas osobiście:)
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Charyzmy?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?
Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:
- Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
- Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
- Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
- Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
- Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
- Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
- Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
- Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19