Szkolenie Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Wersje szkolenia: stacjonarne | live online
Skuteczność interpersonalna lidera - poziom zaawansowany

To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!

Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:

  • poszukują szkolenia innego niż wszystkie, 
  • są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
  • posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
  • chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,

Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Co mówią Ci, którzy zetknęli się z moim stylem prowokatywnym?

Ciężko spotkać na rynku szkoleniowym trenera z tak dużą charyzmą. Jest to nieoceniona cecha przy budowaniu wiarygodności i pomaga w wyciągnięciu najlepszych wartości ze szkolenia.

Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

Zdobycie wiedzy o swoich kompetencjach i lukach kompetencyjnych. Szerokie podejście do zagadnienia „Charyzmy lidera”. Wymagające, angażujące, może nawet miejscami szokujące. Na tle innych szkoleń zdecydowanie się wyróżniające jakością dotykanych zagadnień. Świetna relacja i kontakt trenera z uczestnikami. Otwarty styl prowadzenia szkolenia i dobre podejście do uczestników.

Bardzo dużo wskazówek wyniosłam ze szkolenia, ugruntowało ono moja wiedzę , trener wskazał obszary nad którymi mogę pracować dalej. Zaskakująca dla mnie była forma szkolenia: bardzo interaktywna i wymagająca zaangażowania oraz ćwiczenia wiedzy przekazywanej na szkoleniu.

To, co ja wyniosłem ze szkolenia, to zupełnie inne widzenie samego siebie. Swoich silnych i słabych stron. Kluczem do takiego efektu, był sposób prowadzenia szkolenia. Liczne prowokacje, które uderzały bardzo mocno w moje ego i słabe strony. Pytanie o moją odpowiedzialność pierwszego dnia, dało mi dużo do myślenia. Pytanie „Czy chcesz, żeby dalej tak było?” jest tym, czego mi brakowało i już wykorzystuje je w życiu prywatnym i zawodowym.
Pierwsza część była dla mnie zaskakujące. Druga była trudna – obfite w męczące konfrontacje z Mateuszem, dzięki którym mogłem poznać swoje strategie myśli i zachowań oraz przećwiczyć poznane techniki w takich sytuacjach.
Jestem pod wrażeniem intensywności szkolenia i braku wymuszanych przerw czy przerzucania pracy tylko na mnie. Nie zauważyłem tego, co zdarza się na innych szkolenia - "proszę o zrobienie ćwiczenia i za 10 minut ….", czy bardzo długich wywodów teoretycznych.
Cały czas czułem, że Mateusz jest ze mną na tym szkoleniu i w pełni się w nie angażuje. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Podsumowując szkolenie - oceniam je bardzo dobrze i jestem pewien, że na długo zostanie w mojej głowie.

Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

Bardzo dobre szkolenie podczas, którego oprócz tego że się dużo nauczyłem, to także sporo się dowiedziałem o sobie.

Praktyczne podejście do formuły szkolenia. Autentyczny trener.

Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i swojej charyzmie trener sprowokował mnie do wyjścia poza strefę komfortu każdego z uczestników, co pozwoliło na samorozwój, zastanowienia się nad sobą i dało mi dużo motywacji, energii aby pracować nad sobą. Dziękuję.

W trakcie szkolenia poznałam nowe techniki motywowania ludzi, co będzie miało pozytywny wpływ na moja pracę. Szkolenie zawiera dużo ćwiczeń, które pozwalają w sposób praktyczny wypróbować nowo poznane techniki. Trener prowadzi szkolenie w bardzo otwarty i interesujący sposób.

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?

To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:

Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.

Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).

W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.

Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.

Uwaga, powyżej opisaną metodykę, a zarazem jej doświadczenie, stosuję tylko wobec uczestników stacjonarnych. Do zastosowania pełni potencjału metodyki prowokatywnej i doświadczenia konfliktu, niezbędny jest bezpośredni kontakt. Jeśli zdecydujesz się na udział live online będziesz świadkiem prowokacji i obserwatorem konfliktu, jednak nie będziesz obiektem prowokacji i podmiotem konfliktu. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Anią, zadzwonię do Ciebie i wyjaśnię wszystko;) Resztę merytorycznych korzyści ze szkolenia czerpiesz w takim samym stopniu jak uczestnicy stacjonarni. Więcej o różnicach między  wersjami live online i stacjonarną przeczytasz w kolejnych sekcjach.

Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.

Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.

Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.

  • Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
  • Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
  • W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)

    Co kupujesz tym szkoleniem?

    Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:

    • Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
      • gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
      • chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
    • Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
    • Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
    • Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.

    Kim jestem?

    Wystąpienia publiczne MateuszCzłowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.

    Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...

    Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
    Referencje UAM
    Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.  

    Komu dedykujemy to szkolenie?

    Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

    Jeśli szukasz "innego" szkolenia...

    To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:

    • Unikatowość.
      Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach.
    • Prowokatywny styl.
      Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
    • Wielowymiarowość.
      Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
    • Interdyscyplinarność.
      Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
    • Indywidualne wsparcie.
      Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.

    Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

    Program szkolenia z Charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

    1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza - czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?

    Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

    (Dla uczestników wersji live online doświadczenie konfliktu i prowokatywności jest ograniczone do minimum)

    2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

    Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
    Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
    Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
    Jak być "naturalnym" liderem?

     

    3) Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

    Jak patrzy charyzmatyczny lider?
    Skąd bierze się ten blask w oczach?
    Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
    Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

    4) Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

    Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

    Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

    Zapisz się na szkolenie z Charyzmy w 4GROW!

    1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0

    Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

    • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
    • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
    • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
    • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
    • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
    • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

    2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

    Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

    • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
    • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
    • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
    • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
    • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

    3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

    1. Błędy w delegowaniu
      Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    2. Jak delegować, czyli:
      • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
      • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
    3. SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
      • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
      • uczącym się i specjalistom/ekspertom
      • kreatywnym i szablonowym
      • zaangażowanym i leniwym
    4. Jak rozliczać i oceniać
      • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
      • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
      • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
      • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

    4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

    • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
      • R1 - entuzjastyczny debiutant
      • R2 - rozczarowany adept
      • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
      • R4 - samodzielny ekspert
    • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
      • style wg. Blake'a-Mouton 
      • style wg. Hersey'a-Blancharda 

    5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

    Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

    1. organizowanie
    2. delegowanie
    3. motywowanie
    4. rozliczanie

    Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

    1. Określanie celów i zadań
    2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
    3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
    4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
    5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
    6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
    7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

    6. Przywództwo – budowanie jedności zespołu i zarządzanie przez wartości

    Czy wiesz, że najnowszym i najskuteczniejszym modelem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) nie wystarcza do długofalowego utrzymania efektywnych i zaangażowanych zespołów. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

    • uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację; 
    • wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole;
    • Zbudujesz jedność zespołu, nawet w oparciu o jego różnorodność!
    • Odkryjesz, jaki związek z motywacją ma zarządzanie przez wartości – dzięki tej wiedzy, będziesz umiał prowadzić motywujące rozmowy w najtrudniejszych sytuacjach. Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który pomoże Ci krok po kroku poprowadzić rozmowę w modelu zarządzania przez wartości z pracownikiem:
      • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
      • stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
      • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
    • Jak zarządzić konfliktem w zespole? Odkryjesz w jaki sposób poprowadzić rozmowę z pracownikami w konflikcie tak, by pomóc im zbudować porozumienie bez rozwiązywania problemów za nich – poznasz nasz autorski algorytm POWAPRO™
    • Jedność zespołu – odkryjesz proste sposoby na prowadzenie jednoczących zespół spotkań – wzmacniających współpracę, otwartą komunikację, szacunek, „granie do jednej bramki” oraz rozwijających efektywność całego zespołu.

     

    Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.

     

    7. Przywództwo – umiejętność inspirowania i rozwijania innych

    • Wizja - najpotężniejszy motywator używany przez największych liderów - w Polsce przeważnie wisi tylko na ścianie. Jak posługiwać się wizją, by wydobyć z niej potęgę motywowania do działania?

    • Jak wykorzystać psychologię do wzmacniania odpowiedzialności, samodzielności i zdrowych relacji w zespole? Odkryjesz model Analizy Tranzakcyjnej (wg. E. Berna) w relacjach zespołowych oraz znaczenie Trójkąta Dramatycznego (wg. Karpamana) w budowaniu efektywnych zespołów.

    • Narzędzia Coacha w rękach menadżera:

      • techniki uruchamiające zaangażowanie dzięki wartościom

      • techniki bazujące na zmianie przekonań

      • pytania uruchamiające odpowiedzialność i poczucie wpływu.

    • Poznasz techniki bazujące na psychologii emocji, dzięki którym zbudujesz autorytet przywódcy - lidera, który w nieinwazyjny sposób rozwija, zmienia, motywuje i inspiruje!

    Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

     

    Program szkolenia Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

    1. Pewność siebie i autorytet dzięki temu, w jaki sposób myślisz i mówisz

    • "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych: poznasz 3 praktyczne narzędzia do uruchamiania własnej proaktywności oraz do wzmacniania pewności siebie, (tylko w wersji stacjonarnej)
    • Myśli i słowa pod lupą – ukryte znaczenie słów ma znaczenie! Poznasz słowa, które zmieniają odbiór Twoich wypowiedzi – wzmacniając Twój autorytet i siłę perswazji lub niepotrzebnie osłabiają Twój przekaz i wręcz powodują efekt odwrotny do oczekiwanego... Uwaga! Trener będzie Cię „łapał za słówka” 😊(tylko w wersji stacjonarnej)
    • Perswazyjna składnia zdań – kolejność słów jest ważna – przećwiczysz różnorodne wypowiedzi (stwierdzenia i pytania), które będą wzmacniały pożądany efekt.

    2. Przekonywanie racjonalną argumentacją

    • Trening 6 różnych sposobów argumentowania logicznego – przećwiczysz techniki prowadzenia racjonalnej dyskusji.
    • Błędy argumentacji – odkryjesz czego unikać, aby nie osłabić własnej pozycji w dyskusji.
    • Korzyści i zagrożenia płynące z racjonalnej argumentacji – odkryjesz kiedy warto a kiedy nie ma sensu stosować racjonalnej argumentacji.
    • Poznasz i przećwiczysz skuteczną technikę prowadzenia rozmów poprzez umiejętne zadawanie pytań tak, aby doprowadzić rozmówcę do właściwych wniosków i Twojego rozwiązania. A ponieważ będzie to wniosek rozmówcy, nie trzeba pracować dłużej nad jego przekonaniem.

    3. Przekonywanie do własnych rozwiązań dzięki połączeniu racjonalnej argumentacji z siłą psychologii emocji

    • Poznasz i przećwiczysz technikę FAPROK™, która pomoże Ci przygotować strukturę perswazyjną wypowiedzi podczas spotkań, na których chcesz przekonać odbiorców do własnych rozwiązań, pomysłów, rekomendacji.
    • Dzięki technice pozornego wyboru w trzech odsłonach (alternatywa, kontrast i prowokacja), jeszcze skuteczniej przekonasz drugą osobę do swojego rozwiązania.

    4. Wzmacnianie własnego autorytetu i wywieranie wpływu w trudnych interpersonalnie sytuacjach

    • Dostaniesz gotowe narzędzie – mapę do reagowania w sytuacjach, gdy ktoś atakuje Cię zastrzeżeniami lub niekonstruktywną krytyką. Przećwiczysz cały algorytm pozyskiwania przychylności osób wykazujących opór.
     

    5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji

    1. Poznasz siłę przekazów, które bazują na psychologicznych podstawach wpływu społecznego, takich jak:
      • Reguła konsekwencji – ona pomoże Ci zbudować zaangażowanie innych poprzez odpowiednio dobrane kroki (w rozmowie, w projekcie, w procesie)
      • Reguła konformizmu – odkryjesz co warto podkreślać w swoich wypowiedziach (i innych formach komunikacji), aby wykorzystać siłę tkwiącą w grupie
      • Reguła autorytetu – sprawdzisz, kiedy i w jaki sposób na Twoją korzyść może zadziałać zewnętrzny autorytet
      • Reguła kontrastu – przećwiczysz świadome korzystanie z niedocenianej często tendencji naszego umysłu do ulegania wpływowi kontrastów.
      • Reguła kompromisu – potrenujesz wypowiedzi bazujące na zgadzaniu się z rozmówcą, nawet gdy się z  nim nie zgadzasz, dzięki czemu przekierujesz siłę Twojego wpływu w stronę porozumienia.
    2. Dodatkowo, odkryjesz na przykładach reklam, akcji sprzedażowych i różnorodnych przekazów z mediów – jak na co dzień ludzie poddawani są perswazji bazującej na psychologicznych mechanizmach: wzajemności, sympatii, niedostępności, racjonalizacji, wiarygodności, relaksu, powtarzania, odmawiania
    3. Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu - jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?

    Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie. Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.

    Teraz jest Twoja kolej!
    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Nasza jakość - Twój komfort

    DLA TWOJEJ WYGODY
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób w grupie
     

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenia charyzma

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie menedżerskie

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    Szkolenia dla dyrektorów

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    Szkolenie zarządzanie konfliktem

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    Szkolenia dla menagerów

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

    Dowiedz się o mnie więcej

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

    Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
    W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

    Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Najbliższe terminy w formie live online oraz stacjonarnej:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, Al. Solidarności 155 lok. 37, 7 piętro  Zobacz na mapie

     

    Live OnlineczyStacjonarne?

    Poznaj korzyści i różnice

     
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular: 2 599 zł netto
    Do wyczerpania miejsc
    • Trening indywidualny 90 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
    Rodzaj szkolenia
    Mój wybór to szkolenie:

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane firmy

    Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

    Szkolenie z Charyzmy powinno mieć inna nazwę "Jak zaskarbić sobie największego wroga ?". W czasie kilku dni w bardzo przystępny, a zarazem nowatorski sposób można dowiedzieć się i przyswoić wiedzę z zakresu:jak być przywódcą, co zrobić by zespół rzucił się za Tobą w ogień oraz jak pokazać szerszą perspektywę osobom, które niekoniecznie są otwarte na nasze propozycje. Agenda warsztatów dobrze skomponowana, kursant stale stymulowany do zaangażowania i kreatywnego podejścia do zadań. Polecam.

    Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

    Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

    Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

    Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

    Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

    Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

     

    Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

    • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
    • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
    • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
    • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

    Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

    • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
    • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
    • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
    • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
    • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
    • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
     
    Przejdź do sekcji: Cena i terminy

     

    Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

     

    FAQ - szkolenia live online

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Skontaktuj się z nami

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

    Ania Łukasiewicz
    koordynator ds. szkoleń

     

    Metodologia szkolenia zarządzanie stresem i emocjami

     

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie "Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Nagranie kamerą
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

     

     

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431
    Najbliższy termin: 22-23 lipca 2020
    Zarezerwuj