Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie - Charyzmatyczny menadżer
To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!
Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:
-
poszukują szkolenia innego niż wszystkie,
-
są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
-
posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
-
chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,
Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!
lub
Efekty szkolenia Zarządzanie Zespołem
Na szkoleniu nauczysz się:
- Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
- Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
- Delegowania celów i zadań.
- Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
- Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
- Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
- Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
- Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego
- Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu
Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!
Efekty udziału w szkoleniu Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem
Co kupujesz tym szkoleniem?
Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:
- Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
- gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
- chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
- Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
- Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
- Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.
Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?
To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:
Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.
Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).
W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.
Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.
Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.
Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.
Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.
- Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
- Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
- W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.
Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)
Kim jestem?
Człowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.
Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...
Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Jeśli szukasz "innego" szkolenia...
To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:
- Unikatowość.
Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach. - Prowokatywny styl.
Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu. - Wielowymiarowość.
Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu. - Interdyscyplinarność.
Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych. - Indywidualne wsparcie.
Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.
Oni już skorzystali ze szkolenia z charyzmy w 4GROW – jakie mają wrażenia?
Szkolenie z Charyzmy powinno mieć inna nazwę "Jak zaskarbić sobie największego wroga ?". W czasie kilku dni w bardzo przystępny, a zarazem nowatorski sposób można dowiedzieć się i przyswoić wiedzę z zakresu:jak być przywódcą, co zrobić by zespół rzucił się za Tobą w ogień oraz jak pokazać szerszą perspektywę osobom, które niekoniecznie są otwarte na nasze propozycje. Agenda warsztatów dobrze skomponowana, kursant stale stymulowany do zaangażowania i kreatywnego podejścia do zadań. Polecam.
Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Dla kogo jest szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem
Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Nie masz pewności, który poziom szkolenia wybrać?
- zrób test na poziomy przywództwa!
- zrób test na poziomy przywództwa!
Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!
Jeśli 4 poziom Akademii Menedżera wydaje Ci się zbyt dużym wyzwaniem, poniżej możesz też wybrać kartę szkolenia z niższego poziomu Akademii Menadżera lub szkolenie z Wywierania wpływu. Pamiętaj, że aby uczestniczyć w szkoleniu z Charyzmy potrzebujesz najpierw nabyć kompetencje z niższego poziomu perswazji i autoprezentacji - w szkoleniu z Prezentacji biznesowych i Wystąpień Publicznych.
Poziom I - program szkolenia: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
-
1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!
-
- Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
- Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
- SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
- Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
- Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
- Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
- introwertyków i ekstrawertyków
- osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty
-
2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?
-
Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:
- Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
- Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
- Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
- Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
- Zasada Pareto
- Technika ALPEN
- Krzywa zakłóceń
- Krzywa wydajności
- Zasada 60:20:20
- Prawo Parkinsona
- Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
- Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
- 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
- Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania
-
3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?
-
- Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
- Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™
-
4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?
-
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Stań się efektywnym menedżerem!
Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
-
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0 -
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
- Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?
-
2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika -
Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
- Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.
-
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
-
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące. - Jak delegować, czyli:
- jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
- jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
- na poziomie operacyjnym i menedżerskim
- uczącym się i specjalistom/ekspertom
- kreatywnym i szablonowym
- zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
- Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
- Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
- Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.
- Błędy w delegowaniu
-
4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?
-
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
- R4 - samodzielny ekspert
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
- style wg. Blake'a-Mouton
- style wg. Hersey'a-Blancharda
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
-
5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
-
Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:
- Określanie celów i zadań
- Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
- Delegowanie zadań, odpowiedzialności
- Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
- Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
- Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
- Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju
Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu
-
1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0
-
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
- Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
- Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by motywować odwróconą piramidą (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
- Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
- niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
- stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
- zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
- Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?
-
2. Jak motywować zespół do samodzielności poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values
-
- Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
- Czym są wartości i postawy?
- Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
- Zarządzanie wartościami pracownika
- Zarządzanie wartościami zespołu
- Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
- Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
- Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
- Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
- Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
- Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
- Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
- Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
- Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej motywować zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
- Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
- „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
- Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
- STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
- Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
- Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika motywowania w sytuacji braku możliwości lub chęci realizacji potrzeb i oczekiwań pracownika
- Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
- ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
- 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
- byli zaangażowani w realizację celów
- czuli się odpowiedzialni za nie
- przywiązywali wagę do rezultatów
- Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
-
3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i motywować?
-
- poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
- poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Poziom III - program szkolenia:
Charyzmatyczny przywódca
To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzimy je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:
-
1. Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem, oporem, różnicą zdań i interesów także na spotkaniach
-
Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.
Iii... dostaniesz także dawkę wiedzy ubraną w konkretną technikę, które to zamienią Twoje naturalne odruchy, pogłębiające problem/konflikt, na pogłębiające się zrozumienie i relację!:
- Analiza Transakcyjna
- Trójkąt Dramatyczny
- Algorytm EGO™
-
2. Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza
- czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle? -
Expose szefa - poziom III - czyli jak posługiwać się potężnym psychologicznie i neurolingwistycznie narzędziem - wizją - by mówić o przyszłości firmy tak, żeby pracownicy poczuli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem? -
3. Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?
-
Jak patrzy charyzmatyczny lider?
Skąd bierze się ten blask w oczach?
Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej i nagrania video (dla chętnych). -
4. Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?
-
Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.
- 5. Charyzmatyczne prowadzenie spotkań i zespołu do rozwiązania problemu
-
Jest problem do rozwiązania i nie chcesz go rozwiązywać Ty - chcesz zaangażować w to zespół lub koleżanki/kolegów menadżerów na spotkaniu. Najczęściej dochodzi do przekrzykiwania, walki o głos lub bicia piany, ale Ty poprowadzisz spotkanie tak, że wszyscy doświadczą synergii współpracy i efektywnie poprowadzisz ich do wyboru najlepszego rozwiązania. A krytyka będzie tak konstruktywna, że będzie pobudzać do kreowania pomysłów. Zbyt pięknie brzmi? To dlatego, że niewiele osób to potrafi, ale Ty dostaniesz kolejną potężną technikę - Zmodyfikowaną Strategię Disneya (przez nas, bo ta klasyczna właśnie nie daje takich rezultatów)!
- 6. Menadżerski trening interpersonalny
-
To szansa dla Ciebie na modyfikację tożsamości i zachowań, poprzez lustro społeczne od innych menadżerów - grupy w której bądź co bądź potrzebujesz budować swój autorytet i zaufanie do Ciebie - to niezastąpiona okazja do eksperymentowania i zrobienia tego, na co do tej pory nie pozwalały Ci obawy o odbiór przez innych, więzy kultury organizacyjnej, a co może stać się Twoim nowym zasobem w zachowaniach, zupełnie dobrze lub nawet świetnie odbieranym przez innych. Na tym właśnie polega wyjątkowość treningu interpersonalnego - to, co nam się wydaje, że inni myślą o nas lub pomyślą, czasami dzieli przepaść od tego jak naprawdę jest. I tylko odważne zmierzenie się z informacją zwrotną daje nam szansę na zmianę - modyfikację swojej tożsamości i zachowań na takie, z których inni więcej będą czerpać i przede wszystkim - TY!
- 7. Ja - Charyzmatyczny Lider. Jak stworzyć swoją własną autentyczną charyzmę?
-
Jak w wielu innych przypadkach "miękkich kompetencji" - charyzmę tworzy się w sobie. Oczywiście, są osoby, które miały dobre przykłady w dzieciństwie, więc mają łatwiejszy start i krótszą drogę, ale to nie ma znaczenia dla Ciebie - Twoja droga jest jedyna w swoim rodzaju, bo każdy jest inny. Na tym szkoleniu znajdziesz swoją drogę i dostaniesz techniki do wyznaczania tej drogi dalej, samemu - bo to przygoda pięknych odkryć o sobie i zmian przynoszących radość i satysfakcję z SIEBIE!
Przeczytaj wszystkie informacje o szkoleniu z IV poziomu Akademii Charyzmatycznego Menadżera - Charyzmatyczny przywódca lub...
Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?
Program dwudniowego szkolenia:
Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe
Wszystkie prezentacje i wystąpienia uczestników (łącznie 7-8) są nagrywane kamerą, łącznie z informacją zwrotną o obszarach do rozwoju i silnych stronach udzielaną przez trenera i wybranych Uczestników. Uczestnik otrzymuje swoje nagrania, aby móc dalej doskonalić swój warsztat po szkoleniu.
-
1. Jak zmienić stres i tremę w energię i pewność siebie podczas wystąpień publicznych?
-
Stres Twoim największym sprzymierzeńcem? TAK, jeśli wiesz jak go wykorzystać do wystąpień i prezentacji:
- Techniki obniżania stresu z poziomu mózgu gadziego i ssaczego.
- Techniki uwalniania energii stresu do dynamicznej ekspresji ciała i dźwięku.
- Techniki uruchamiania poczucia pewności siebie.
Pożegnaj się z: drżącym głosem, rękami, wypiekami na dekolcie i obniżeniem sprawności intelektualnej!
-
2. Jak zaciekawić publiczność w trakcie wystąpienia i prezentacji?
-
Już od pierwszych Twoich słów, ba, nawet zanim cokolwiek wypowiesz - publiczność z iskierką w oku i zaciekawieniem przygląda się temu, jak występujesz i słucha w pełnej uważności, co mówisz.
Przygotuj się na to - to bardzo przyjemne, doceniające patrzeć na tak zainteresowanych odbiorców.
To uzależnia - na prawdę, chcesz więcej i więcej prowadzić prezentacji, występować publicznie:)!- Techniki budowania zaciekawienia, napięcia, dialogu, rozbawienia:
- Zabiegami retorycznymi - zaraz Ci o nich powiem, psst... Czytaj dalej.
- Strukturą Sinusoidy™ - trzymaj publiczność w napięciu przez całe wystąpienie!
- Strukturą Rekina™ - sprawisz, że odbiorcy będą chcieli połknąć każde Twoje słowo i będę prosili o więcej!
- Gadżetami - wytrącisz wszystkich ze schematów myślowych i zapadniesz w pamięć!
- Narzędziami wspierającymi - slajdy, flipchart - one też są silnymi narzędziami do intrygowania!
- Zabiegi retoryczne, których wszyscy nieświadomie używamy, a świadomie stosowane - są potężnymi katalizatorami uwagi:
- odwleczenia,
- antytezy,
- pauzy,
- powtórzenia,
- metafora,
- anegdota,
- pytania i pytania retoryczne.
- Techniki budowania zaciekawienia, napięcia, dialogu, rozbawienia:
-
3. Mowa ciała podczas wystąpienia publicznego - Twoja prawdziwa, energiczna, pewna siebie, naturalna i opanowana
-
- Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;) podczas następujących wystąpień publicznych:
- na konferencjach i eventach gdy publika ma dziesiątki/setki osób
- na kameralnych wystąpieniach dla kilku osób
- podczas wywiadów/udziału w programach TV
- podczas prowadzenia spotkań/prezentacji w systemie wideokonferencji lub mieszanym - część osób na sali, część łączy się wideokonferencją
- Mowa ciała - body language - nauczymy Cię czuć się w swoim ciele podczas wystąpień publicznych jak ryba w wodzie! Dopasujemy najlepiej pasujące do Ciebie i wspierające Twój autorytet:
- mimikę (Twoje najlepsze wyrazy twarzy),
- postawę (m.in. układy nóg, ustawienie bioder),
- gesty statyczne (m.in. łódki, wieżyczki, macho itp),
- gestykulację (dodającą dynamiki Twojemu wystąpieniu),
- gestykulację z mikrofonem, prezenterem
- gestykulację z podkładką/deską.
- Poruszanie się przed publicznością w trakcie wystąpienia - pozyskasz wiedzę i przećwiczysz:
- proksemikę - jakie odległości zachować od publiczności, jak i gdzie chodzić po scenie na wystąpieniu,
- gdzie i jak siadać (bez przeszkód, przy stole, na kanapie/fotelu - zwłaszcza w TV)
- jak poruszać się przy narzędziach - rzutniku, mównicy, flipcharcie.
- Elementy savoir-vivre w prezentacji - czego nie wypada a co wolno robić.
- Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;) podczas następujących wystąpień publicznych:
-
4. Twój Głos - silny, barwny i dynamiczny podczas wystąpienia publicznego!
-
- Twój głos nabierze mocy i barwy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
- dykcją,
- pauzami,
- oddychaniem,
- oraz modulacją następującymi elementami:
- głośnością,
- szybkością,
- intonacją,
- tembrem.
- Twój głos nabierze mocy i barwy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
-
5. Jak przekonywać do swoich pomysłów i rekomendacji w wystąpieniu publicznym
-
- Co decyduje o efektywności Twojego przekazu - psychologia przekonywania w wystąpieniu publicznym
- Przekonujące struktury i scenariusze wystąpień publicznych używane przez najlepszych mówców (m.in. Steve Jobs, Anthony Robbins, Brian Tracy, Barrack Obama)
- Projektowanie struktury treści – czyli co zrobić, by przekaz był utrzymujący skupienie, zrozumiały i efektywny:
- Struktura Perswazji™ – jak wzbudzić i utrzymać dynamikę wystąpienia publicznego oraz przekonać odbiorcę do pożądanych myśli i decyzji.
- Model Rekina™ – jak zjednać sobie odbiorcę i zostawić na długo w jego głowie nasze wystąpienie publiczne.
- Wzorce budowania, funkcje i proporcje treści: wstępu, rozwinięcia i zakończenia prezetacji.
- Zarządzanie czasem - proporcje czasowe dla elementów wystąpienia i prezentacji.
-
6. Jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami publiczności w trakcie wystąpienia?
-
- Publiczność niezainteresowana, znudzona - techniki do pobudzania.
- Jak sobie radzić, kiedy wydarzy się coś nieprzewidywanego?
- Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na zadane pytanie?
- Odbiorca nieśmiały, małomówny - techniki do otwierania.
- Uczestnik gadatliwy, błaznujący - techniki do wyciszania.
-
7. Jak dynamicznie prowadzić prezentacje online?
-
Ten moduł realizujemy podczas treningu indywidualnego, który masz w pakiecie ze szkoleniem - patrz sekcja Benefity
- Mowa ciała podczas prezentacji online
- Jak utrzymać uwagę uczestników prezentacji online?
- Skuteczne techniki pobudzania zainteresowania i utrzymania uwagi podczas prezentacji online
- Jak mówić z pasją i energią i zadbać o emocjonalny przekaz?
- Zakończenie prezentacji online – czyli jak zadbać o efektywność
-
8. Optymalizujemy Twoje wystąpienia publiczne podczas szkolenia
-
- Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, technikami oraz narzędziami zewnętrznymi gdy:
- Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
- ryzyk i problemów,
- rekomendacji i pomysłów,
- produktów,
- liczb (i kochasz Excela;)),
- nowych informacji,
- rozwoju kompetencji odbiorców.
- będziesz prezentować przed:
- zarządem, menadżerami,
- członkami zespołu projektowego lub współpracownikami,
- uczestnikami konferencji, prelekcji, seminarium,
- przed klientem w kameralnym gronie,
- kamerą.
- Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
- Indywidualny plan rozwojowy nagrany dla Ciebie przez trenera:
- Co wzmacniać,
- Czego unikać,
- Nad czym pracować w pierwszej kolejności.
- Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, technikami oraz narzędziami zewnętrznymi gdy:
Przyjdź po techniki, które odmienią jakość Twoich wystąpień publicznych i prezentacji!
Program szkolenia:
Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu
-
1. Pewność siebie i autorytet dzięki temu, w jaki sposób myślisz i mówisz
-
- "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych: poznasz 3 praktyczne narzędzia do uruchamiania własnej proaktywności oraz do wzmacniania pewności siebie
- Myśli i słowa pod lupą – ukryte znaczenie słów ma znaczenie! Poznasz słowa, które zmieniają odbiór Twoich wypowiedzi – wzmacniając Twój autorytet i siłę perswazji lub niepotrzebnie osłabiają Twój przekaz i wręcz powodują efekt odwrotny do oczekiwanego... Uwaga! Trener będzie Cię „łapał za słówka” ?
- Perswazyjna składnia zdań – kolejność słów jest ważna – przećwiczysz różnorodne wypowiedzi (stwierdzenia i pytania), które będą wzmacniały pożądany efekt.
-
2. Przekonywanie racjonalną argumentacją
-
- Trening 6 różnych sposobów argumentowania logicznego – przećwiczysz techniki prowadzenia racjonalnej dyskusji.
- Błędy argumentacji – odkryjesz czego unikać, aby nie osłabić własnej pozycji w dyskusji.
- Korzyści i zagrożenia płynące z racjonalnej argumentacji – odkryjesz kiedy warto a kiedy nie ma sensu stosować racjonalnej argumentacji.
- Poznasz i przećwiczysz skuteczną technikę prowadzenia rozmów poprzez umiejętne zadawanie pytań tak, aby doprowadzić rozmówcę do właściwych wniosków i Twojego rozwiązania. A ponieważ będzie to wniosek rozmówcy, nie trzeba pracować dłużej nad jego przekonaniem.
-
3. Przekonywanie do własnych rozwiązań dzięki połączeniu racjonalnej argumentacji
z siłą psychologii emocji -
- Poznasz i przećwiczysz technikę FAPROK™, która pomoże Ci przygotować strukturę perswazyjną wypowiedzi podczas spotkań, na których chcesz przekonać odbiorców do własnych rozwiązań, pomysłów, rekomendacji.
- Dzięki technice pozornego wyboru w trzech odsłonach (alternatywa, kontrast i prowokacja), jeszcze skuteczniej przekonasz drugą osobę do swojego rozwiązania.
-
4. Wzmacnianie własnego autorytetu i wywieranie wpływu w trudnych
interpersonalnie sytuacjach -
- Dostaniesz gotowe narzędzie – mapę do reagowania w sytuacjach, gdy ktoś atakuje Cię zastrzeżeniami lub niekonstruktywną krytyką. Przećwiczysz cały algorytm pozyskiwania przychylności osób wykazujących opór.
-
5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji
-
- Poznasz siłę przekazów, które bazują na psychologicznych podstawach wpływu społecznego, takich jak:
- Reguła konsekwencji – ona pomoże Ci zbudować zaangażowanie innych poprzez odpowiednio dobrane kroki (w rozmowie, w projekcie, w procesie)
- Reguła konformizmu – odkryjesz co warto podkreślać w swoich wypowiedziach (i innych formach komunikacji), aby wykorzystać siłę tkwiącą w grupie
- Reguła autorytetu – sprawdzisz, kiedy i w jaki sposób na Twoją korzyść może zadziałać zewnętrzny autorytet
- Reguła kontrastu – przećwiczysz świadome korzystanie z niedocenianej często tendencji naszego umysłu do ulegania wpływowi kontrastów.
- Reguła kompromisu – potrenujesz wypowiedzi bazujące na zgadzaniu się z rozmówcą, nawet gdy się z nim nie zgadzasz, dzięki czemu przekierujesz siłę Twojego wpływu w stronę porozumienia.
- Dodatkowo, odkryjesz na przykładach reklam, akcji sprzedażowych i różnorodnych przekazów z mediów – jak na co dzień ludzie poddawani są perswazji bazującej na psychologicznych mechanizmach: wzajemności, sympatii, niedostępności, racjonalizacji, wiarygodności, relaksu, powtarzania, odmawiania
- Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu - jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?
- Poznasz siłę przekazów, które bazują na psychologicznych podstawach wpływu społecznego, takich jak:
Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie.
Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z charyzmy, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Dowiedz się o mnie więcej

Mateusz Dąbrowski
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

Natalia Orenczak
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia z charyzmy
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix)
Poczuj komfort w naszej sali!
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Charyzmy?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-06-05 - 2023-06-06 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-06-13 - 2023-06-14 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2023-06-20 - 2023-06-22 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-06-22 - 2023-06-23 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-07-10 - 2023-07-11 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-07-13 - 2023-07-14 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-10 - 2023-08-11 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-24 - 2023-08-25 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-28 - 2023-08-29 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |