Szkolenie Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Skuteczność interpersonalna lidera - poziom zaawansowany

To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!

Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:

  • poszukują szkolenia innego niż wszystkie, 
  • są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
  • posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
  • chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,

Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!

Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?

To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:

Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.

Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).

W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.

Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.

Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.

Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.

Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.

  • Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
  • Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
  • W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)

    Co kupujesz tym szkoleniem?

    Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:

    • Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
      • gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
      • chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
    • Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
    • Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
    • Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.

    Kim jestem?

    Wystąpienia publiczne MateuszCzłowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.

    Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...

    Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
    Referencje UAM
    Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.  

    Komu dedykujemy to szkolenie?

    Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

    Jeśli szukasz "innego" szkolenia...

    To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:

    • Unikatowość.
      Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach.
    • Prowokatywny styl.
      Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
    • Wielowymiarowość.
      Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
    • Interdyscyplinarność.
      Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
    • Indywidualne wsparcie.
      Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.

    Co mówią Ci, którzy zetknęli się z moim stylem prowokatywnym?

    Ciężko spotkać na rynku szkoleniowym trenera z tak dużą charyzmą. Jest to nieoceniona cecha przy budowaniu wiarygodności i pomaga w wyciągnięciu najlepszych wartości ze szkolenia.

    Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

    Zdobycie wiedzy o swoich kompetencjach i lukach kompetencyjnych. Szerokie podejście do zagadnienia „Charyzmy lidera”. Wymagające, angażujące, może nawet miejscami szokujące. Na tle innych szkoleń zdecydowanie się wyróżniające jakością dotykanych zagadnień. Świetna relacja i kontakt trenera z uczestnikami. Otwarty styl prowadzenia szkolenia i dobre podejście do uczestników.

    Bardzo dużo wskazówek wyniosłam ze szkolenia, ugruntowało ono moja wiedzę , trener wskazał obszary nad którymi mogę pracować dalej. Zaskakująca dla mnie była forma szkolenia: bardzo interaktywna i wymagająca zaangażowania oraz ćwiczenia wiedzy przekazywanej na szkoleniu.

    To, co ja wyniosłem ze szkolenia, to zupełnie inne widzenie samego siebie. Swoich silnych i słabych stron. Kluczem do takiego efektu, był sposób prowadzenia szkolenia. Liczne prowokacje, które uderzały bardzo mocno w moje ego i słabe strony. Pytanie o moją odpowiedzialność pierwszego dnia, dało mi dużo do myślenia. Pytanie „Czy chcesz, żeby dalej tak było?” jest tym, czego mi brakowało i już wykorzystuje je w życiu prywatnym i zawodowym.
    Pierwsza część była dla mnie zaskakujące. Druga była trudna – obfite w męczące konfrontacje z Mateuszem, dzięki którym mogłem poznać swoje strategie myśli i zachowań oraz przećwiczyć poznane techniki w takich sytuacjach.
    Jestem pod wrażeniem intensywności szkolenia i braku wymuszanych przerw czy przerzucania pracy tylko na mnie. Nie zauważyłem tego, co zdarza się na innych szkolenia - "proszę o zrobienie ćwiczenia i za 10 minut ….", czy bardzo długich wywodów teoretycznych.
    Cały czas czułem, że Mateusz jest ze mną na tym szkoleniu i w pełni się w nie angażuje. Jest to dla mnie bardzo ważne.
    Podsumowując szkolenie - oceniam je bardzo dobrze i jestem pewien, że na długo zostanie w mojej głowie.

    Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

    Bardzo dobre szkolenie podczas, którego oprócz tego że się dużo nauczyłem, to także sporo się dowiedziałem o sobie.

    Praktyczne podejście do formuły szkolenia. Autentyczny trener.

    Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i swojej charyzmie trener sprowokował mnie do wyjścia poza strefę komfortu każdego z uczestników, co pozwoliło na samorozwój, zastanowienia się nad sobą i dało mi dużo motywacji, energii aby pracować nad sobą. Dziękuję.

    W trakcie szkolenia poznałam nowe techniki motywowania ludzi, co będzie miało pozytywny wpływ na moja pracę. Szkolenie zawiera dużo ćwiczeń, które pozwalają w sposób praktyczny wypróbować nowo poznane techniki. Trener prowadzi szkolenie w bardzo otwarty i interesujący sposób.

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenia charyzma

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie menedżerskie

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    Szkolenia dla dyrektorów

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    Szkolenie zarządzanie konfliktem

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    Szkolenia dla menagerów

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

    Szkolenia prowadziliśmy dla:

    Nasza jakość - Twój komfort

    TO JEST HIT
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
    i max 10 osób w grupie
     

    Program szkolenia

    Jeśli dojdziesz do wniosku, że potrzebujesz także (lub najpierw) uzupełnić swój warsztat technik menadżerskich w zakresie zarządzania zespołem i motywowania - możesz skorzystać ze szkolenia z Zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania - w drugiej zakładce poniżej. A jeśli czujesz, że zaczynasz dopiero przygodę rozwojową w zakresie wywierania wpływu i szkolenie z charyzmy może być dla Ciebie zbyt ambitnym krokiem - zdobądź najpierw portfolio fundamentalnych i zarazem potężnych technik na szkoleniu z Wywierania wpływu, perswazji i budowania autorytetu - w trzeciej zakładce.

    Program szkolenia z Charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

    1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza - czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?

    Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

    2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

    Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
    Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
    Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
    Jak być "naturalnym" liderem?

     

    3) Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

    Jak patrzy charyzmatyczny lider?
    Skąd bierze się ten blask w oczach?
    Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączona ze spokojem?
    Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

    4) Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

    Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

    Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

    Zapisz się na szkolenie z Charyzmy w 4GROW!

    1. Jak motywować pracowników?

    • Motywatory pozafinansowe
      – jak je odkryć w każdym pracowniku i skutecznie stosować?
    • 10 najsilniejszych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki!
    • Jak zdjąć z siebie konieczność motywowania pracowników,
      czyli jak wzbudzić w pracowniku motywację wewnętrzną i automotywację?
    • Jak motywować pokolenie Z / Millenialsów?
    • Nagrody, premie, podwyżki i system motywacyjny
      – jakie i jak stosować by nie stały się demotywatorami?
    • Badania psychologiczne nad motywowaniem w biznesie
    • Techniki motywowania:
      • Motywowanie cykliczne - prewencyjne: Matryca Motywacji
      • Motywowanie interwencyjne: coachingowy Algorytm Motywowania 4GROW™
    • Czego nikt Ci nie powie o modelach Maslowa i Herzberga, a wywraca dotychczasowe spojrzenie na motywowanie?

    2. Techniki egzekwowania oraz dyscyplinowania opornego pracownika

    Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:

    • FUKO - szybka technika, gdy brakuje Ci czasu i chcesz mieć szybko efekt
    • 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację

    3. Techniki feedbacku i informacji zwrotnej

    Jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty:

    • Feedback - delikatne uświadamianie zaangażowanego pracownika
    • Informacja zwrotna – ukierunkowane, szybsze rozwijanie pracownika
    • Z-PZU - coachingowa rozmowa korygująca

    4. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

    • Błędy w delegowaniu
      Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    • Jak delegować
      SMART to nie wszystko. Jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
      • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
      • uczącym się i specjalistom/ekspertom
      • kreatywnym i szablonowym
      • zaangażowanym i leniwym
    • Jak rozliczać i oceniać
      • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
      • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
      • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?

    5. Jak zarządzać zespołem i jakim być przywódcą?

    • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
      • R1 - entuzjastyczny debiutant
      • R2 - rozczarowany adept
      • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
      • R4 - samodzielny ekspert
    • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
      • style wg. Blake'a-Mouton (zadaniowy, relacyjny, optymalny, unikowy, zachowawczy)
      • style wg. Hersey'a-Blancharda (zarządzanie przez wizję, cele, zadania)
    • Kim jest lider/przywódca i czym się cechuje vs. menedżer i vs kierownik?
    • Coachingowy styl zarządzania - jak upełnomacniać i rozwijać pracowników?

    6. Jak budować zespół odpowiedzialny, współpracujący i utożsamiający się z firmą?

    Dowiesz się co zrobić, by pracownicy:

    • polegali na sobie i chcieli sobie pomagać, by osiągać cel zespołu.
    • potrafili i chcieli dawać sobie korygujący feedback, a także mówić o swoich błędach, na forum - tak żeby wszyscy się na nich uczyli.
    • wychodzili z inicjatywą - pomysłów, działań, usprawnień.
    • poczuli odpowiedzialność za swój obszar, za działania kolegów i koleżanek, w efekcie wykraczając działaniami poza "moje zadania".
    • przykładali wagę do wyników tak, jakby to był ich własny wynik finansowy, dzięki czemu będą myśleć, co zrobić by firma się rozwijała i będą działać.

    7. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

    Zarządzanie zespołem jest procesem i zarazem cyklem - żeby zarządzać skutecznie, musisz zarządzać od pierwszego kontaktu z pracownikiem, a nawet wcześniej. Pokażę Ci cały ten cykl - będzie on jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

    1. Stworzenie wizji oraz celów przez lidera
    2. Badanie potrzeb, kompetencji, motywatorów i demotywatorów pracownika
    3. Podział odpowiedzialności – delegowanie ról
    4. Wyznaczanie celów/zadań motywujących i umożliwiających osiągnięcie sukcesu
    5. Wsparcie w realizacji – stadia rozwoju pracownika i adekwatne style zarządzania
    6. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
    7. Ocena efektywności projektu/zadania
    8. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

     

    Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

    Program szkolenia Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

    1. Retoryka oraz erystyka wpływu i perswazji na ludzi

    1. Algorytmy pozyskiwania przychylności osób z zastrzeżeniami, wykazujących opór
    2. Perswazja i wpływanie na ludzi odpowiednią składnią zdań
    3. Perswazja i wpływanie na ludzi presupozycjami - ukrytymi znaczeniami słów

    2. Przekonywanie sztuką argumentacji

    1. Typy argumentów (argumentacja logiczna i emocjonalna)
    2. 8 technik argumentowania logicznego
    3. Błędy argumentacji
    4. Trening - czyli jak przekonać kogoś do zmiany zdania

    3. Skuteczna perswazja i wywieranie wpływu na ludzi - techniki egzekwowania

    1. Strategia 4AS™ - egzekwowanie i budowanie relacji w sytuacji konfliktu
    2. Eskalacja - gdy cierpliwość się kończy
     

    4. Wywieranie wpływu przez autorytet i skuteczność interpersonalną

    1. Jak przekonać audytorium do Twoich rozwiązań? Pomoże Ci w tym nasza autorska technika FAPROK ™
    2. "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych
    3. Na czym polega mechanizm pewności siebie?
    4. Autorytet i skuteczność interpersonalna - jak je rozwijać? Poznaj nasz autorski model mądrego budowania własnego autorytetu WiSE 4GROW™

    5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji - jak posługiwać się:

    1. Regułą konsekwencji
    2. Regułą wzajemności
    3. Regułą konformizmu
    4. Regułą sympatii
    5. Regułą autorytetu
    6. Regułą niedostępności
    7. Regułą racjonalizacji
    8. Regułą kontrastu
    9. Regułą kompromisu
    10. Regułą wiarygodności
    11. Regułą relaksu
    12. Regułą powtarzania
    13. Regułą odmawiania
    14. Efektem pierwszeństwa, środka i świeżości

    6. Narzędzia komunikacji interpersonalnej podstawą etycznego wywierania wpływu

    1. "Słowa mają znaczenie"- małe zmiany w doborze słów, które wpływają na olbrzymią różnicę w odbiorze komunikatu
    2. Budowanie autorytetu poprzez otwarte i szczere wyrażanie swoich poglądów, oczekiwań, potrzeb i uczuć
    3. Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu
    4. Zagadnienia etyczne związane z wywieraniem wpływu i perswazją- jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?

    7. Wywieranie wpływu mową werbalną i niewerbalną, budowanie wizerunku

    1. Jak wywierać wpływ na ludzi od pierwszego momentu na spotkaniu biznesowym? (podejście, przywitanie, zajęcie pozycji, wtórowanie ciała, zamykanie, pożegnanie)
    2. Elementy budujące autorytet

    Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie. Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.

    Teraz jest Twoja kolej!

    Dowiedz się o mnie więcej

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

    Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
    W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

    Wybierz termin i zapisz się

    Najbliższe terminy:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro  Zobacz na mapie

     

    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

    Dane firmy

    Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

    Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

    Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

    Metodologia szkolenia zarządzanie stresem i emocjami

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie "Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Nagranie kamerą
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

    Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
    791 412 204.

    Najbliższy termin: 7-8 marca 2019
    Zapisz się