Szkolenie Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Skuteczność interpersonalna lidera - poziom zaawansowany

To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!

Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:

  • poszukują szkolenia innego niż wszystkie, 
  • są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
  • posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
  • chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,

Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!

Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?

To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:

Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.

Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).

W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.

Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.

Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.

Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.

Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.

  • Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
  • Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
  • W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)

    Co kupujesz tym szkoleniem?

    Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:

    • Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
      • gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
      • chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
    • Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
    • Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
    • Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.

    Co mówią Ci, którzy zetknęli się z moim stylem prowokatywnym?

    Ciężko spotkać na rynku szkoleniowym trenera z tak dużą charyzmą. Jest to nieoceniona cecha przy budowaniu wiarygodności i pomaga w wyciągnięciu najlepszych wartości ze szkolenia.

    Karol Zientarski,
    PMO Excellence Manager,
    Ericsson Sp. z o.o.

    Jeżeli myślisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

    Arkadiusz Syrociak,
    Dyrektor Sprzedaży,
    Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

    Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

    Kim jestem?

    Wystąpienia publiczne MateuszCzłowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.

    Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...

    Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
    Referencje UAM
    Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.  

    Komu dedykujemy to szkolenie?

    Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

    Jeśli szukasz "innego" szkolenia...

    To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:

    • Unikatowość.
      Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach.
    • Prowokatywny styl.
      Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
    • Wielowymiarowość.
      Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
    • Interdyscyplinarność.
      Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
    • Indywidualne wsparcie.
      Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Szkolenia charyzma

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Szkolenie menedżerskie

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    Szkolenia dla dyrektorów

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    Szkolenie zarządzanie konfliktem

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    Szkolenia dla menagerów

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

    Nasza jakość - Twój komfort

    TO JEST HIT
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
    i max 10 osób w grupie
     
    ZAPISZ SIĘ

    Dowiedz się o mnie więcej

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

    Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
    W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

    Program szkolenia

    Jeśli dojdziesz do wniosku, że potrzebujesz także (lub najpierw) uzupełnić swój warsztat technik menadżerskich w zakresie zarządzania zespołem i motywowania - możesz skorzystać ze szkolenia z Zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania - w drugiej zakładce poniżej. A jeśli czujesz, że zaczynasz dopiero przygodę rozwojową w zakresie wywierania wpływu i szkolenie z charyzmy może być dla Ciebie zbyt ambitnym krokiem - zdobądź najpierw portfolio fundamentalnych i zarazem potężnych technik na szkoleniu z Wywierania wpływu, perswazji i budowania autorytetu - w trzeciej zakładce.

    Program szkolenia z Charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

    1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza - czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?

    Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

    2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

    Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
    Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
    Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
    Jak być "naturalnym" liderem?

     

    3) Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

    Jak patrzy charyzmatyczny lider?
    Skąd bierze się ten blask w oczach?
    Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączona ze spokojem?
    Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

    4) Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

    Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

    Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

    Zapisz się na szkolenie z Charyzmy w 4GROW!

    1. Jak motywować pracowników wg. najnowszych trendów 3.0?

    • Motywatory pozafinansowe w zarządzaniu zespołem - eksperyment
      Zaczynam od eksperymentu, dzięki któremu wszyscy Uczestnicy poprzez własne doświadczenie przekonują się, jakie są najsilniej działające motywatory. I podwyżki tam nie ma, a jeśli jest - to na szarym końcu. Wypracujesz z innymi zatem gotową listę silnie inspirujących i pobudzających motywatorów.
    • Zrozumienie procesu motywowania
      Wiesz czym jest motywacja? Od czego zależy? Jak ją wzbudzić? Podnosić? Przeprowadzę Cię przez psychologiczne podłoże procesu motywacji tak, że wreszcie zrozumiesz to niby proste zagadnienie na takim poziomie, który pozwoli Ci swobodnie posługiwać się motywacją w dowolnym obszarze życia.
    • Psychologiczne badania nad motywowaniem
      Poznasz najnowsze badania psychologiczne nad motywowaniem pracowników, które Cię bardzo zaskoczą, bo zmienią Twoje dotychczasowe przekonania na temat motywowania pracowników.
    • Jakich błędów uniknąć w motywowaniu
      Z teorią Maslowa, Herzberga niektórzy są zaznajomieni, ale jakie jest jej praktycznie zastosowanie do stosowania motywatorów i nie popełniania długo żałowanych błędów? Wiesz jakie? Dowiesz się.
    • Ćwiczenie techniki motywowania - trening
      A teraz do dzieła - poznasz naszą autorską technikę do motywowania i zmieniania przekonań pracownika oraz przećwiczysz ją - sam na sobie doświadczysz jak działa stosowana w Twojej zawodowej sytuacji przez Twojego nowego szefa (w tej roli będzie inny Uczestnik szkolenia) i Ty również innemu Uczestnikowi zrobisz to samo - zainspirujesz, zmotywujesz, zbudujesz głębszą relację.

    2. Jakie techniki podniosą efektywność rozmów z pracownikami?

    • Techniki dyscyplinowania i egzekwowania w zarządzaniu zespołem
      Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:
      • FUKO
      • 4AS™
    • techniki rozmów rozwojowych
      Jak poprowadzić rozwmowę rozwojową? Jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty:
      • Feedback
      • Informacja zwrotna wzmacniająca i korygująca
     

    3. Jak delegować, rozliczać i oceniać efektywność pracownika?

    Irytujesz się czasami, że pracownik nie wykonuje Twoich poleceń albo wykonuje je nie tak jak powinien? Zastanawiasz się jak go ocenić? A jak go już oceniasz, on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić takie sytuacje, zmieniając swój sposób delegowania!

    • Błędy w delegowaniu
      Przekonasz się na własnym doświadczeniu, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie celów i zadań. Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    • Udoskonalony model delegowania
      Poznasz model delegowania celów i zadań SMART-UP, dzięki któremu możliwe jest "Zarządzanie przez cele" motywujące i dające szansę na sukces oraz przećwiczysz go na realnym celu dla Twojego pracownika. 
    • Sprawiedliwa ocena okresowa
      Dostaniesz technikę do sprawiedliwej oceny pracownika, gdy z różnych powodów cele, zadania nie były zdelegowane poprawnie.

    4. Jaki wybrać styl zarządzania zespołem i motywowania pracowników?

    Nie ma lepszego lub gorszego stylu zarządzania zespołem, menedżer nie powinien mieć swojego "ulubionego" - menedżer powinien mieć repertuar wszystkich stylów zarządzania i wybierać ten, który jest w danym momencie adekwatny. Otworzę Ci oczy na to, jaki styl zarządzania stosować w zależności od pracownika i sytuacji oraz jak budować wizerunek lidera. Poruszę kilka bardzo ważnych modeli:

    • Rola lidera i różnice między poziomami leadershipu (poziomami kompetencji menadżerskich)
    • 4 funkcje zarządzania zespołem
    • Style kierowania Blake'a-Mouton
    • Zarządzanie sytuacyjne Hersey'a-Blancharda

    A przez całe szkolenie, będę dawać Ci wskazówki dotyczące tego, co możesz udoskonalić w swoim sposobie mówienia, mowie ciała i słowach, których używasz - tak, aby Twoi pracownicy jeszcze częściej myśleli o Tobie "hmm, prawdziwy lider!"

    5. Jak budować zespół odpowiedzialny, współpracujący i utożsamiający się z firmą?

    Zespół to nie zbiór jednostek realizujących swoje cele. Zespół to zbiór jednostek realizujących wspólny cel, inspirujących się nawzajem, kontrolujących się nawzajem, odpowiadających przed sobą nawzajem, pomagających sobie. Członkowie prawdziwego zespołu troszczą się o wspólne dobro, jakim jest firma w sensie materialnym i niematerialnym. Wychodzą z inicjatywą działań ukierunkowanych na rozwijanie firmy, ponieważ utożsamiają się z nią. Traktując firmę jak własną, czują się za nią odpowiedzialni.

    Dostaniesz ode mnie narzędzia i rozwiązania do budowania takiego zespołu. Prawdziwego zespołu. Narzędzia, które my stosujemy w 4GROW - my, to znaczy wszyscy członkowie zespołu. Przetestowane i pięknie działające.

    Narzędzia dzięki którym pracownicy :

    • otworzą się wobec siebie, będą ufać sobie i polegać na sobie.
    • będą wchodzić w konstruktywne spory, będą potrafili i chcieli dawać sobie korygujący feedback, mówić prawdę, nawet tą najtrudniejszą i będą potrafili mówić o swoich błędach, na forum - tak żeby wszyscy się na nich uczyli.
    • będą wychodzili z inicjatywą - pomysłów, działań, usprawnień.
    • poczują odpowiedzialność za swój obszar, za działania kolegów i koleżanek, za Twoje działania jako szefa, w efekcie będziecie się nawzajem wspierać, pomagać sobie i podpowiadać.
    • będą przykładali wagę do wyników zespołu, firmy tak, jakby to był ich własny wynik finansowy, więc będą myśleć, co zrobić by firma się rozwijała i będą działać.

    Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

    Program szkolenia Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

    1. Retoryka oraz erystyka wpływu i perswazji na ludzi

    1. Algorytmy pozyskiwania przychylności osób z zastrzeżeniami, wykazujących opór
    2. Perswazja i wpływanie na ludzi odpowiednią składnią zdań
    3. Perswazja i wpływanie na ludzi presupozycjami - ukrytymi znaczeniami słów

    2. Przekonywanie sztuką argumentacji

    1. Typy argumentów (argumentacja logiczna i emocjonalna)
    2. 8 technik argumentowania logicznego
    3. Błędy argumentacji
    4. Trening - czyli jak przekonać kogoś do zmiany zdania

    3. Skuteczna perswazja i wywieranie wpływu na ludzi - techniki egzekwowania

    1. Strategia 4AS™ - egzekwowanie i budowanie relacji w sytuacji konfliktu
    2. Eskalacja - gdy cierpliwość się kończy
     

    4. Wywieranie wpływu przez autorytet i skuteczność interpersonalną

    1. Jak przekonać audytorium do Twoich rozwiązań? Pomoże Ci w tym nasza autorska technika FAPROK ™
    2. "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych
    3. Na czym polega mechanizm pewności siebie?
    4. Autorytet i skuteczność interpersonalna - jak je rozwijać? Poznaj nasz autorski model mądrego budowania własnego autorytetu WiSE 4GROW™

    5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji - jak posługiwać się:

    1. Regułą konsekwencji
    2. Regułą wzajemności
    3. Regułą konformizmu
    4. Regułą sympatii
    5. Regułą autorytetu
    6. Regułą niedostępności
    7. Regułą racjonalizacji
    8. Regułą kontrastu
    9. Regułą kompromisu
    10. Regułą wiarygodności
    11. Regułą relaksu
    12. Regułą powtarzania
    13. Regułą odmawiania
    14. Efektem pierwszeństwa, środka i świeżości

    6. Narzędzia komunikacji interpersonalnej podstawą etycznego wywierania wpływu

    1. "Słowa mają znaczenie"- małe zmiany w doborze słów, które wpływają na olbrzymią różnicę w odbiorze komunikatu
    2. Budowanie autorytetu poprzez otwarte i szczere wyrażanie swoich poglądów, oczekiwań, potrzeb i uczuć
    3. Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu
    4. Zagadnienia etyczne związane z wywieraniem wpływu i perswazją- jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?

    7. Wywieranie wpływu mową werbalną i niewerbalną, budowanie wizerunku

    1. Jak wywierać wpływ na ludzi od pierwszego momentu na spotkaniu biznesowym? (podejście, przywitanie, zajęcie pozycji, wtórowanie ciała, zamykanie, pożegnanie)
    2. Elementy budujące autorytet

    Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie. Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.

    Teraz jest Twoja kolej!

    Gdzie i kiedy się spotykamy

    Sali szkoleniowej 4GROW

    Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

    17-19 grudnia 2018
    Termin gwarantowany
    Obiady i przerwy kawowe
    W restauracji i na nasz koszt
    Pozostało 1 wolne miejsce
    Zagwarantuj swoje miejsce

    Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Kolejne dni szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

    Sali Hrubieszowska

    ul. Hrubieszowska 6a, 01-209 Warszawa

    17-18 grudnia 2018
    Termin gwarantowany
    Obiady i przerwy kawowe
    W restauracji i na nasz koszt
    Pozostały 3 wolne miejsca
    Zagwarantuj swoje miejsce

    Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Drugi dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

    W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

    tel. 531 314 431, email: [email protected]

    Zapisz się na szkolenie

    Najbliższe terminy:

    Termin szkolenia
    Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

    Oni już byli na tym szkoleniu

    Zdobycie wiedzy o swoich kompetencjach i lukach kompetencyjnych. Szerokie podejście do zagadnienia „Charyzmy lidera”. Wymagające, angażujące, może nawet miejscami szokujące. Na tle innych szkoleń zdecydowanie się wyróżniające jakością dotykanych zagadnień. Świetna relacja i kontakt trenera z uczestnikami. Otwarty styl prowadzenia szkolenia i dobre podejście do uczestników.

    Bardzo dużo wskazówek wyniosłam ze szkolenia, ugruntowało ono moja wiedzę , trener wskazał obszary nad którymi mogę pracować dalej. Zaskakująca dla mnie była forma szkolenia: bardzo interaktywna i wymagająca zaangażowania oraz ćwiczenia wiedzy przekazywanej na szkoleniu.

    To, co ja wyniosłem ze szkolenia, to zupełnie inne widzenie samego siebie. Swoich silnych i słabych stron. Kluczem do takiego efektu, był sposób prowadzenia szkolenia. Liczne prowokacje, które uderzały bardzo mocno w moje ego i słabe strony. Pytanie o moją odpowiedzialność pierwszego dnia, dało mi dużo do myślenia. Pytanie „Czy chcesz, żeby dalej tak było?” jest tym, czego mi brakowało i już wykorzystuje je w życiu prywatnym i zawodowym.
    Pierwsza część była dla mnie zaskakujące. Druga była trudna – obfite w męczące konfrontacje z Mateuszem, dzięki którym mogłem poznać swoje strategie myśli i zachowań oraz przećwiczyć poznane techniki w takich sytuacjach.
    Jestem pod wrażeniem intensywności szkolenia i braku wymuszanych przerw czy przerzucania pracy tylko na mnie. Nie zauważyłem tego, co zdarza się na innych szkolenia - "proszę o zrobienie ćwiczenia i za 10 minut ….", czy bardzo długich wywodów teoretycznych.
    Cały czas czułem, że Mateusz jest ze mną na tym szkoleniu i w pełni się w nie angażuje. Jest to dla mnie bardzo ważne.
    Podsumowując szkolenie - oceniam je bardzo dobrze i jestem pewien, że na długo zostanie w mojej głowie.

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

    Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
    791 412 204.

    Metodologia szkolenia zarządzanie stresem i emocjami

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie "Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi z obszaru charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Nagranie kamerą
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

    Za co nas uwielbiają?

    Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

    Bardzo dobre szkolenie podczas, którego oprócz tego że się dużo nauczyłem, to także sporo się dowiedziałem o sobie.

    Praktyczne podejście do formuły szkolenia. Autentyczny trener.

    Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i swojej charyzmie trener sprowokował mnie do wyjścia poza strefę komfortu każdego z uczestników, co pozwoliło na samorozwój, zastanowienia się nad sobą i dało mi dużo motywacji, energii aby pracować nad sobą. Dziękuję.

    W trakcie szkolenia poznałam nowe techniki motywowania ludzi, co będzie miało pozytywny wpływ na moja pracę. Szkolenie zawiera dużo ćwiczeń, które pozwalają w sposób praktyczny wypróbować nowo poznane techniki. Trener prowadzi szkolenie w bardzo otwarty i interesujący sposób.

    Podobały mi się aktywizujące formy przekazania najtrudniejszych zagadnień.