4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenie - Charyzmatyczny menadżer

Wersje szkolenia:
stacjonarne | zamknięte: Warszawa / Polska

To szkolenie wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort! W zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji!

Dedykowane jest menedżerom i ekspertom, którzy:

  • poszukują szkolenia innego niż wszystkie, 
  • są gotowi na najwyższy poziom wyzwań interpersonalnych,
  • posiadają wysoki poziom kompetencji interpersonalnych,
  • chcą skonfrontować się ze swoimi słabościami, by przekuć je na siłę i sprawczość,

Jedyne szkolenie z charyzmy prowadzone w metodyce prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego!

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Dla kogo jest szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Szkolenie polecamy wszystkim, zarówno ekspertom jak i menadżerom, którzy chcą wzmocnić i rozwinąć swoje kompetencje przywódcze, budując charyzmatyczną postawę. Tym, którzy pragną poznać mistrzowskie techniki wywierania wpływu, kształtujące autorytet oparty na pewności siebie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

Efekty szkolenia Zarządzanie Zespołem

Na szkoleniu nauczysz się:

  • Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Delegowania celów i zadań.
  • Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
  • Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
  • Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
  • Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
  • Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego
  • Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu

Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!

 

Efekty udziału w szkoleniu Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Co kupujesz tym szkoleniem?

Techniki, know-how, które w połączeniu z Twoją pracą, praktyką dadzą Ci:

  • Autorytet w nowym tego słowa znaczeniu:
    • gotowość do podążania za Tobą mimo braku uzasadnienia.
    • chęć do wykonywania Twych próśb, ze względu na to, że to Ty prosisz.
  • Mistrzowski poziom prowadzenia dyskusji i przekonywania - w sytuacjach, gdy rozmówca ma konflikt na poziomie: przekonań, tożsamości, misji i wartości.
  • Umiejętność poprowadzenia konfliktu do pogłębienia relacji i zrozumienia.
  • Podziw i szacunek w oczach innych w najtrudniejszych sytuacjach, np gdy ktoś próbuje Cię obrażać, poniżać, dyskredytować.

Na czym polega niezwykłość udziału w tym szkoleniu?

To szkolenie bardzo różni się od tradycyjnego szkolenia - wyjaśnię Ci jego metodykę i jej wpływ na Twoje doświadczenia, odkrycia i proces rozwoju:

Doświadczysz prawdziwych trudności i wyzwań na szkoleniu.

Pracuję metodą prowokatywną. A to oznacza, że postawię Cię w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi uczestnikami i/lub mną).

W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (dzięki temu, że nie jesteś w stanie sobie poradzić). A dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją.

Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaję taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.

Zobaczysz siebie także poprzez relację z innymi uczestnikami, nie tylko trenerem.

Pracuję metodyką team coachingu i treningu interpersonalnego, a to oznacza, że "używam" i dopuszczam innych uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia i Twoimi silnymi stronami.

Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.

  • Ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się.
  • Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna.
  • W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (na realnych przykładach)

    Kim jestem?

    Wystąpienia publiczne MateuszCzłowiekiem. Takim jak Ty. Przy okazji bycia człowiekiem, parę rzeczy zawodowo osiągnąłem: stworzyłem firmę 4GROW, którą w najtrudniejszych dla szkoleń czasach, poprowadziłem do ścisłej czołówki najlepszych firm szkoleniowych. Mam przyjemność być właścicielem i prezesem tej firmy. Ale przede wszystkim, z serca i powołania, jestem po to, by pomagać innym rozwijać się - odkrywać jeszcze lepszego siebie. Z powodu mojej misji - jestem psychologiem, coachem, trenerem.

    Czy jestem charyzmatyczny? Skoro zdarza mi się dostawać takie opinie od uczestników i od najbliższych współpracowników, to może jest w tym jakaś prawda...

    Jak robi się bycie charyzmatycznym? No właśnie - robi się. To wynik rozwoju, podnoszenia swoich kompetencji - zmian w przekonaniach, wartościach, misji, tożsamości, nie wspominając o umiejętnościach... Dlatego w obszarze charyzmy zwykłe szkolenie już nie wystarcza. Pracujemy na najgłębszych poziomach psychiki i kompetencji, rzadko spotykaną i zaawansowaną metodyką.
    Referencje UAM
    Istotę charyzmatycznej postawy doceniły również władze Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mój autorski program zajęć z charyzmy stał się przedmiotem studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.  

    Jeśli szukasz "innego" szkolenia...

    To dobrze trafiłeś. Stworzyłem unikatową na rynku, autorską metodykę, która powinna Ci przypaść do gustu:

    • Unikatowość.
      Szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach.
    • Prowokatywny styl.
      Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie, eksperci i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
    • Wielowymiarowość.
      Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
    • Interdyscyplinarność.
      Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
    • Indywidualne wsparcie.
      Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.

    Oni już skorzystali ze szkolenia z charyzmy w 4GROW – jakie mają wrażenia?

    Szkolenie z Charyzmy powinno mieć inna nazwę "Jak zaskarbić sobie największego wroga ?". W czasie kilku dni w bardzo przystępny, a zarazem nowatorski sposób można dowiedzieć się i przyswoić wiedzę z zakresu:jak być przywódcą, co zrobić by zespół rzucił się za Tobą w ogień oraz jak pokazać szerszą perspektywę osobom, które niekoniecznie są otwarte na nasze propozycje. Agenda warsztatów dobrze skomponowana, kursant stale stymulowany do zaangażowania i kreatywnego podejścia do zadań. Polecam.

    Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

    i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

    Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

    Nie masz pewności, który poziom szkolenia wybrać?
    - zrób test na poziomy przywództwa!

    Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!

    Zrób test!

    Jeśli 4 poziom Akademii Menedżera wydaje Ci się zbyt dużym wyzwaniem, poniżej możesz też wybrać kartę szkolenia z niższego poziomu Akademii Menadżera lub szkolenie z Wywierania wpływu. Pamiętaj, że aby uczestniczyć w szkoleniu z Charyzmy potrzebujesz najpierw nabyć kompetencje z niższego poziomu perswazji i autoprezentacji - w szkoleniu z Prezentacji biznesowych i Wystąpień Publicznych.

    Pobierz program: plik

    Poziom I - program szkolenia:  First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

    1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!

    • Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
    • Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
    • SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
    • Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
      • organizowanie
      • delegowanie
      • motywowanie
      • rozliczanie
    • Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
    • Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
      • introwertyków i ekstrawertyków
      • osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty

    2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?

    Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:

    • Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
    • Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
    • Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
    • Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
      • Zasada Pareto
      • Technika ALPEN
      • Krzywa zakłóceń
      • Krzywa wydajności
      • Zasada 60:20:20
      • Prawo Parkinsona
    • Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
    • Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
    • 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
    • Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania

    3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?

    • Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
    • Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™

    4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    Stań się efektywnym menedżerem!

    Zarezerwuj miejsce!

     

    Pobierz program: plik

    Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników

    1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
    - motywowanie 3.0

    Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

    • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
    • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
    • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
    • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
    • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
    • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

    2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
    aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

    Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

    • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
    • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
    • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
    • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
    • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

    3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

    • Błędy w delegowaniu
      Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    • Jak delegować, czyli:
      • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
      • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
    • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
      • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
      • uczącym się i specjalistom/ekspertom
      • kreatywnym i szablonowym
      • zaangażowanym i leniwym
    • Jak rozliczać i oceniać
      • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
      • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
      • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
      • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

    4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

    • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
      • R1 - entuzjastyczny debiutant
      • R2 - rozczarowany adept
      • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
      • R4 - samodzielny ekspert
    • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
      • style wg. Blake'a-Mouton 
      • style wg. Hersey'a-Blancharda 

    5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

    Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

    • organizowanie
    • delegowanie
    • motywowanie
    • rozliczanie

    Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

    1. Określanie celów i zadań
    2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
    3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
    4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
    5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
    6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
    7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

    Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zarezerwuj miejsce!

    Pobierz program: plik

    Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

    1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0

    Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.

    • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
    • Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
    • Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
    • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
    • Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by motywować odwróconą piramidą (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
    • Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
    • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
    • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
    • Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
      • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
      • stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
      • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
    • Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?

    2. Jak motywować zespół do samodzielności poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values

    1. Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
      • Czym są wartości i postawy?
      • Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
        • Zarządzanie wartościami pracownika
        • Zarządzanie wartościami zespołu
        • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
        • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
      • Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
      • Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
      • Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
      • Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
    2. Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
      • Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
      • Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej motywować zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
      • Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
      • „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
      • Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
      • STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
      • Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
      • Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika motywowania w sytuacji braku możliwości lub chęci realizacji potrzeb i oczekiwań pracownika
      • Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
      • ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
      • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
        • byli zaangażowani w realizację celów
        • czuli się odpowiedzialni za nie
        • przywiązywali wagę do rezultatów

    3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i motywować?

    • poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
    • poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zapisz się na Szkolenie z motywowania!

     

    Pobierz program: plik

    Poziom III - program szkolenia: 
    Charyzmatyczny przywódca

    To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzimy je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

    1. Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem, oporem, różnicą zdań i interesów także na spotkaniach

    Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

    Iii... dostaniesz także dawkę wiedzy ubraną w konkretną technikę, które to zamienią Twoje naturalne odruchy, pogłębiające problem/konflikt, na pogłębiające się zrozumienie i relację!:

    • Analiza Transakcyjna
    • Trójkąt Dramatyczny
    • Algorytm EGO™

    2. Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza
    - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

    Expose szefa - poziom III - czyli jak posługiwać się potężnym psychologicznie i neurolingwistycznie narzędziem - wizją - by mówić o przyszłości firmy tak, żeby pracownicy poczuli, że skoczą za Tobą w ogień?
    Jak być "naturalnym" liderem?

    3. Charyzmatyczna mowa ciała - jak emanować blaskiem i mocą?

    Jak patrzy charyzmatyczny lider?
    Skąd bierze się ten blask w oczach?
    Jak promieniować nawet na forum pewnością siebie połączoną ze spokojem?
    Będziemy pracowali nad Twoimi indywidualnymi aspektami charyzmatyczniej mowy ciała - dostaniesz wskazówki, wdrożysz je, a na koniec dostaniesz dowód zmiany w postaci informacji zwrotnej  i nagrania video (dla chętnych).

    4. Charyzmatyczne prowadzenie dyskusji na poziomie mistrza - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

    Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

    5. Charyzmatyczne prowadzenie spotkań i zespołu do rozwiązania problemu

    Jest problem do rozwiązania i nie chcesz go rozwiązywać Ty - chcesz zaangażować w to zespół lub koleżanki/kolegów menadżerów na spotkaniu. Najczęściej dochodzi do przekrzykiwania, walki o głos lub bicia piany, ale Ty poprowadzisz spotkanie tak, że wszyscy doświadczą synergii współpracy i efektywnie poprowadzisz ich do wyboru najlepszego rozwiązania. A krytyka będzie tak konstruktywna, że będzie pobudzać do kreowania pomysłów. Zbyt pięknie brzmi? To dlatego, że niewiele osób to potrafi, ale Ty dostaniesz kolejną potężną technikę - Zmodyfikowaną Strategię Disneya (przez nas, bo ta klasyczna właśnie nie daje takich rezultatów)!

    6. Menadżerski trening interpersonalny 

    To szansa dla Ciebie na modyfikację tożsamości i zachowań, poprzez lustro społeczne od innych menadżerów - grupy w której bądź co bądź potrzebujesz budować swój autorytet i zaufanie do Ciebie - to niezastąpiona okazja do eksperymentowania i zrobienia tego, na co do tej pory nie pozwalały Ci obawy o odbiór przez innych, więzy kultury organizacyjnej, a co może stać się Twoim nowym zasobem w zachowaniach, zupełnie dobrze lub nawet świetnie odbieranym przez innych. Na tym właśnie polega wyjątkowość treningu interpersonalnego - to, co nam się wydaje, że inni myślą o nas lub pomyślą, czasami dzieli przepaść od tego jak naprawdę jest. I tylko odważne zmierzenie się z informacją zwrotną daje nam szansę na zmianę - modyfikację swojej tożsamości i zachowań na takie, z których inni więcej będą czerpać i przede wszystkim - TY!

    7. Ja - Charyzmatyczny Lider. Jak stworzyć swoją własną autentyczną charyzmę?

    Jak w wielu innych przypadkach "miękkich kompetencji" - charyzmę tworzy się w sobie. Oczywiście, są osoby, które miały dobre przykłady w dzieciństwie, więc mają łatwiejszy start i krótszą drogę, ale to nie ma znaczenia dla Ciebie - Twoja droga jest jedyna w swoim rodzaju, bo każdy jest inny. Na tym szkoleniu znajdziesz swoją drogę i dostaniesz techniki do wyznaczania tej drogi dalej, samemu - bo to przygoda pięknych odkryć o sobie i zmian przynoszących radość i satysfakcję z SIEBIE!

    Przeczytaj wszystkie informacje o szkoleniu z IV poziomu Akademii Charyzmatycznego Menadżera - Charyzmatyczny przywódca lub...

     

    Chcesz, aby ludzie mówili, że skoczą za Tobą w ogień?

    Zapisz się na szkolenie z Charyzmy!

    Pobierz program: pdfpdf

    Program dwudniowego szkolenia: 
    Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe

    Wszystkie prezentacje i wystąpienia uczestników (łącznie 7-8) są nagrywane kamerą, łącznie z informacją zwrotną o obszarach do rozwoju i silnych stronach udzielaną przez trenera i wybranych Uczestników. Uczestnik otrzymuje swoje nagrania, aby móc dalej doskonalić swój warsztat po szkoleniu.

    1. Jak zmienić stres i tremę w energię i pewność siebie podczas wystąpień publicznych?

    Stres Twoim największym sprzymierzeńcem? TAK, jeśli wiesz jak go wykorzystać do wystąpień i prezentacji:

    • Techniki obniżania stresu z poziomu mózgu gadziego i ssaczego.
    • Techniki uwalniania energii stresu do dynamicznej ekspresji ciała i dźwięku.
    • Techniki uruchamiania poczucia pewności siebie.

    Pożegnaj się z: drżącym głosem, rękami, wypiekami na dekolcie i obniżeniem sprawności intelektualnej!

    2. Jak zaciekawić publiczność w trakcie wystąpienia i prezentacji?

    Już od pierwszych Twoich słów, ba, nawet zanim cokolwiek wypowiesz - publiczność z iskierką w oku i zaciekawieniem przygląda się temu, jak występujesz i słucha w pełnej uważności, co mówisz.
    Przygotuj się na to - to bardzo przyjemne, doceniające patrzeć na tak zainteresowanych odbiorców.
    To uzależnia - na prawdę, chcesz więcej i więcej prowadzić prezentacji, występować publicznie:)!

    • Techniki budowania zaciekawienia, napięcia, dialogu, rozbawienia:
      • Zabiegami retorycznymi - zaraz Ci o nich powiem, psst... Czytaj dalej.
      • Strukturą Sinusoidy™ - trzymaj publiczność w napięciu przez całe wystąpienie!
      • Strukturą Rekina™ - sprawisz, że odbiorcy będą chcieli połknąć każde Twoje słowo i będę prosili o więcej!
      • Gadżetami - wytrącisz wszystkich ze schematów myślowych i zapadniesz w pamięć!
      • Narzędziami wspierającymi - slajdy, flipchart - one też są silnymi narzędziami do intrygowania!
    • Zabiegi retoryczne, których wszyscy nieświadomie używamy, a świadomie stosowane - są potężnymi katalizatorami uwagi:
      • odwleczenia,
      • antytezy,
      • pauzy,
      • powtórzenia,
      • metafora,
      • anegdota,
      • pytania i pytania retoryczne.

    3. Mowa ciała podczas wystąpienia publicznego - Twoja prawdziwa, energiczna, pewna siebie, naturalna i opanowana

    • Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;) podczas następujących wystąpień publicznych:
      • na konferencjach i eventach gdy publika ma dziesiątki/setki osób
      • na kameralnych wystąpieniach dla kilku osób
      • podczas wywiadów/udziału w programach TV
      • podczas prowadzenia spotkań/prezentacji w systemie wideokonferencji lub mieszanym - część osób na sali, część łączy się wideokonferencją
    • Mowa ciała - body language - nauczymy Cię czuć się w swoim ciele podczas wystąpień publicznych jak ryba w wodzie! Dopasujemy najlepiej pasujące do Ciebie i wspierające Twój autorytet:
      • mimikę (Twoje najlepsze wyrazy twarzy),
      • postawę (m.in. układy nóg, ustawienie bioder),
      • gesty statyczne (m.in. łódki, wieżyczki, macho itp),
      • gestykulację (dodającą dynamiki Twojemu wystąpieniu),
      • gestykulację z mikrofonem, prezenterem
      • gestykulację z podkładką/deską.
    • Poruszanie się przed publicznością w trakcie wystąpienia - pozyskasz wiedzę i przećwiczysz:
      • proksemikę - jakie odległości zachować od publiczności, jak i gdzie chodzić po scenie na wystąpieniu,
      • gdzie i jak siadać (bez przeszkód, przy stole, na kanapie/fotelu - zwłaszcza w TV)
      • jak poruszać się przy narzędziach - rzutniku, mównicy, flipcharcie.
      • Elementy savoir-vivre w prezentacji - czego nie wypada a co wolno robić.

    4. Twój Głos - silny, barwny i dynamiczny podczas wystąpienia publicznego!

    • Twój głos nabierze mocy i barwy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
      • dykcją,
      • pauzami,
      • oddychaniem,
      • oraz modulacją następującymi elementami:
        • głośnością,
        • szybkością,
        • intonacją,
        • tembrem.

    5. Jak przekonywać do swoich pomysłów i rekomendacji w wystąpieniu publicznym

    • Co decyduje o efektywności Twojego przekazu - psychologia przekonywania w wystąpieniu publicznym
    • Przekonujące struktury i scenariusze wystąpień publicznych używane przez najlepszych mówców (m.in. Steve Jobs, Anthony Robbins, Brian Tracy, Barrack Obama)
    • Projektowanie struktury treści – czyli co zrobić, by przekaz był utrzymujący skupienie,  zrozumiały i efektywny:
      • Struktura Perswazji™ – jak wzbudzić i utrzymać dynamikę wystąpienia publicznego oraz przekonać odbiorcę do pożądanych myśli i decyzji.
      • Model Rekina™ – jak zjednać sobie odbiorcę i zostawić na długo w jego głowie nasze wystąpienie publiczne.
    • Wzorce budowania, funkcje i proporcje treści: wstępu, rozwinięcia i zakończenia prezetacji.
    • Zarządzanie czasem - proporcje  czasowe dla elementów wystąpienia i prezentacji.

    6. Jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami publiczności w trakcie wystąpienia?

    • Publiczność niezainteresowana, znudzona - techniki do pobudzania
    • Jak sobie radzić, kiedy wydarzy się coś nieprzewidywanego
    • Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na zadane pytanie
    • Odbiorca nieśmiały, małomówny - techniki do otwierania
    • Uczestnik gadatliwy, błaznujący - techniki do wyciszania

    7. Jak dynamicznie prowadzić prezentacje online?

    Ten moduł realizujemy podczas treningu indywidualnego, który masz w pakiecie ze szkoleniem - patrz sekcja Benefity

    • Mowa ciała podczas prezentacji online
    • Jak utrzymać uwagę uczestników prezentacji online?
    • Skuteczne techniki pobudzania zainteresowania i utrzymania uwagi podczas prezentacji online
    • Jak mówić z pasją i energią i zadbać o emocjonalny przekaz?
    • Zakończenie prezentacji online – czyli jak zadbać o efektywność

    8. Optymalizujemy Twoje wystąpienia publiczne podczas szkolenia

    • Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, technikami oraz narzędziami zewnętrznymi gdy:
      • Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
        • ryzyk i problemów,
        • rekomendacji i pomysłów,
        • produktów,
        • liczb (i kochasz Excela;)),
        • nowych informacji,
        • rozwoju kompetencji odbiorców.
      • będziesz prezentować przed:
        • zarządem, menadżerami,
        • członkami zespołu projektowego lub współpracownikami,
        • uczestnikami konferencji, prelekcji, seminarium,
        • przed klientem w kameralnym gronie,
        • kamerą.
    • Indywidualny plan rozwojowy nagrany dla Ciebie przez trenera:
      • Co wzmacniać,
      • Czego unikać,
      • Nad czym pracować w pierwszej kolejności.

     

    Przyjdź po techniki, które odmienią jakość Twoich wystąpień publicznych i prezentacji!

     

    Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu!

    Pobierz program: pdfpdf

    Program szkolenia:
    Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

    1. Pewność siebie i autorytet dzięki temu, w jaki sposób myślisz i mówisz

    • "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych: poznasz 3 praktyczne narzędzia do uruchamiania własnej proaktywności oraz do wzmacniania pewności siebie
    • Myśli i słowa pod lupą – ukryte znaczenie słów ma znaczenie! Poznasz słowa, które zmieniają odbiór Twoich wypowiedzi – wzmacniając Twój autorytet i siłę perswazji lub niepotrzebnie osłabiają Twój przekaz i wręcz powodują efekt odwrotny do oczekiwanego... Uwaga! Trener będzie Cię „łapał za słówka” ?
    • Perswazyjna składnia zdań – kolejność słów jest ważna – przećwiczysz różnorodne wypowiedzi (stwierdzenia i pytania), które będą wzmacniały pożądany efekt.

    2. Przekonywanie racjonalną argumentacją

    • Trening 6 różnych sposobów argumentowania logicznego – przećwiczysz techniki prowadzenia racjonalnej dyskusji.
    • Błędy argumentacji – odkryjesz czego unikać, aby nie osłabić własnej pozycji w dyskusji.
    • Korzyści i zagrożenia płynące z racjonalnej argumentacji – odkryjesz kiedy warto a kiedy nie ma sensu stosować racjonalnej argumentacji.
    • Poznasz i przećwiczysz skuteczną technikę prowadzenia rozmów poprzez umiejętne zadawanie pytań tak, aby doprowadzić rozmówcę do właściwych wniosków i Twojego rozwiązania. A ponieważ będzie to wniosek rozmówcy, nie trzeba pracować dłużej nad jego przekonaniem.

    3. Przekonywanie do własnych rozwiązań dzięki połączeniu racjonalnej argumentacji
    z siłą psychologii emocji

    • Poznasz i przećwiczysz technikę FAPROK™, która pomoże Ci przygotować strukturę perswazyjną wypowiedzi podczas spotkań, na których chcesz przekonać odbiorców do własnych rozwiązań, pomysłów, rekomendacji.
    • Dzięki technice pozornego wyboru w trzech odsłonach (alternatywa, kontrast i prowokacja), jeszcze skuteczniej przekonasz drugą osobę do swojego rozwiązania.

    4. Wzmacnianie własnego autorytetu i wywieranie wpływu w trudnych
    interpersonalnie sytuacjach

    • Dostaniesz gotowe narzędzie – mapę do reagowania w sytuacjach, gdy ktoś atakuje Cię zastrzeżeniami lub niekonstruktywną krytyką. Przećwiczysz cały algorytm pozyskiwania przychylności osób wykazujących opór.

    5. Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji

    • Poznasz siłę przekazów, które bazują na psychologicznych podstawach wpływu społecznego, takich jak:
      • Reguła konsekwencji – ona pomoże Ci zbudować zaangażowanie innych poprzez odpowiednio dobrane kroki (w rozmowie, w projekcie, w procesie)
      • Reguła konformizmu – odkryjesz co warto podkreślać w swoich wypowiedziach (i innych formach komunikacji), aby wykorzystać siłę tkwiącą w grupie
      • Reguła autorytetu – sprawdzisz, kiedy i w jaki sposób na Twoją korzyść może zadziałać zewnętrzny autorytet
      • Reguła kontrastu – przećwiczysz świadome korzystanie z niedocenianej często tendencji naszego umysłu do ulegania wpływowi kontrastów.
      • Reguła kompromisu – potrenujesz wypowiedzi bazujące na zgadzaniu się z rozmówcą, nawet gdy się z  nim nie zgadzasz, dzięki czemu przekierujesz siłę Twojego wpływu w stronę porozumienia.
    • Dodatkowo, odkryjesz na przykładach reklam, akcji sprzedażowych i różnorodnych przekazów z mediów – jak na co dzień ludzie poddawani są perswazji bazującej na psychologicznych mechanizmach: wzajemności, sympatii, niedostępności, racjonalizacji, wiarygodności, relaksu, powtarzania, odmawiania
    • Granice uczciwego wykorzystywania technik i narzędzi wpływu - jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, perswazją i manipulacją?

    Są ludzie, pod wpływem których zmieniamy zdanie.
    Naucz się jak Ty możesz wpływać na decyzje i działania innych ludzi.

    Teraz jest Twoja kolej!
    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    pole wymagane Pola wymagane

    Terminy szkoleń

    TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
    2022-12-13 - 2022-12-14

    Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu

    Dwudniowe szkolenie, podczas którego wzmocnisz swoją pewność siebie i autorytet, dzięki wiedzy o wpływie społecznym i umiejętnościom zastosowania jej w praktyce.
    Warszawa Zarezerwuj
    2022-12-15 - 2022-12-16

    Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe

    W tym szkoleniu popracujesz nad mową ciała i głosem podczas wystąpień publicznych oraz nad tworzeniem intrygującej, przekonującej prezentacji treści
    Warszawa Zarezerwuj
    Do uzgodnienia

    Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

    Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
    Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
    2023-01-18 - 2023-01-19

    Poziom I: First time manager - budowanie kompetencji i autorytetu menedżera

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    2023-02-20 - 2023-02-21

    Zarządzanie zespołem i motywowanie i w pigułce

    To szkolenie obejmuje zagadnienia 4 funkcje zarządzania zespołem: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj

    Metodyka szkolenia z charyzmy

    W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

    metodyka mobile metodyka desktop
    techniki

    Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

    warsztat

    Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

    wiedza

    Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

    • Szkolenie z charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      Szkolenia charyzma

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z charyzmy, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenie menedżerskie

      Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS

      Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

      Szkolenia dla dyrektorów

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      Szkolenie zarządzanie konfliktem

      Dostęp do platformy online.4grow.pl  GRATIS

      Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

      Szkolenia dla menagerów

      Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

      Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

      Szkolenia dla menagerów

      Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

      Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Poczuj komfort w naszej sali!

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 10 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

       

      Dowiedz się o mnie więcej

      Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

      Mateusz Dąbrowski

      prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

      Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC) oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

      Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
      W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

      Więcej Mniej
      Natalia Orenczak trener biznesu konsultant coach

      Natalia Orenczak

      trener biznesu, konsultant, coach

      Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.

      Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.

      Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

      Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.

      Więcej Mniej

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

      Wariant szkolenia:
      Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

      Cena Regular:
      Do wyczerpania miejsc
      3 890 zł netto
      • Trening indywidualny 60 minut gratis
      • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
      • Nielimitowany dostęp do platformy online 4GROW gratis
      • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł

      Dane zgłaszającego

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu
      Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
      Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

      Dane 1 uczestnika szkolenia

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu

      Dane do faktury

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Charyzmy?

      Ciężko spotkać na rynku szkoleniowym trenera z tak dużą charyzmą. Jest to nieoceniona cecha przy budowaniu wiarygodności i pomaga w wyciągnięciu najlepszych wartości ze szkolenia.

      Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

      Zdobycie wiedzy o swoich kompetencjach i lukach kompetencyjnych. Szerokie podejście do zagadnienia „Charyzmy lidera”. Wymagające, angażujące, może nawet miejscami szokujące. Na tle innych szkoleń zdecydowanie się wyróżniające jakością dotykanych zagadnień. Świetna relacja i kontakt trenera z uczestnikami. Otwarty styl prowadzenia szkolenia i dobre podejście do uczestników.

      Bardzo dużo wskazówek wyniosłam ze szkolenia, ugruntowało ono moja wiedzę , trener wskazał obszary nad którymi mogę pracować dalej. Zaskakująca dla mnie była forma szkolenia: bardzo interaktywna i wymagająca zaangażowania oraz ćwiczenia wiedzy przekazywanej na szkoleniu.

      To, co ja wyniosłem ze szkolenia, to zupełnie inne widzenie samego siebie. Swoich silnych i słabych stron. Kluczem do takiego efektu, był sposób prowadzenia szkolenia. Liczne prowokacje, które uderzały bardzo mocno w moje ego i słabe strony. Pytanie o moją odpowiedzialność pierwszego dnia, dało mi dużo do myślenia. Pytanie „Czy chcesz, żeby dalej tak było?” jest tym, czego mi brakowało i już wykorzystuje je w życiu prywatnym i zawodowym.
      Pierwsza część była dla mnie zaskakujące. Druga była trudna – obfite w męczące konfrontacje z Mateuszem, dzięki którym mogłem poznać swoje strategie myśli i zachowań oraz przećwiczyć poznane techniki w takich sytuacjach.
      Jestem pod wrażeniem intensywności szkolenia i braku wymuszanych przerw czy przerzucania pracy tylko na mnie. Nie zauważyłem tego, co zdarza się na innych szkolenia - "proszę o zrobienie ćwiczenia i za 10 minut ….", czy bardzo długich wywodów teoretycznych.
      Cały czas czułem, że Mateusz jest ze mną na tym szkoleniu i w pełni się w nie angażuje. Jest to dla mnie bardzo ważne.
      Podsumowując szkolenie - oceniam je bardzo dobrze i jestem pewien, że na długo zostanie w mojej głowie.

      Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!

      Bardzo dobre szkolenie podczas, którego oprócz tego że się dużo nauczyłem, to także sporo się dowiedziałem o sobie.

      Praktyczne podejście do formuły szkolenia. Autentyczny trener.

      Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i swojej charyzmie trener sprowokował mnie do wyjścia poza strefę komfortu każdego z uczestników, co pozwoliło na samorozwój, zastanowienia się nad sobą i dało mi dużo motywacji, energii aby pracować nad sobą. Dziękuję.

      W trakcie szkolenia poznałam nowe techniki motywowania ludzi, co będzie miało pozytywny wpływ na moja pracę. Szkolenie zawiera dużo ćwiczeń, które pozwalają w sposób praktyczny wypróbować nowo poznane techniki. Trener prowadzi szkolenie w bardzo otwarty i interesujący sposób.

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      kontakt 4GROW

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
      kontakt - pytania

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      pole wymagane Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      kontakt
      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      kontakt
      Agata Smykla
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      voucher 4GROW
      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431