Szkolenie Zarządzanie stresem i inteligencja emocjonalna. Szkolenia Warszawa
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i inteligencja emocjonalna są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów i osiąganiu większej satysfakcji w życiu.
Jest to informacja o Tobie: w jakim stopniu Twoje potrzeby są zaspokojone, jak oceniasz siebie i swoje możliwości, jak radzisz sobie z wyzwaniami życiowymi.
Jeśli masz w sobie dużo napięcia, tłumisz emocje, albo nagle wybuchasz, zżera Cię stres i brakuje Ci energii - mamy dobrą wiadomość - możesz doświadczyć zmiany już na warsztacie, dzięki temu, że pracujemy nie tylko poznawczo i na poziomie myśli (przekonań), ale też ciała.
Wychodzisz ze szkolenia z gotowymi narzędziami i strategiami radzenia sobie ze stresem i emocjami, które od razu możesz stosować w swoim życiu prywatnym i zawodowym.
Warsztat z zarządzania emocjami i stresem jest bogatym w techniki i narzędzia doświadczeniem, z elementami pracy z ciałem i oddechem, mindfulness, twórczymi wizualizacjami, medytacjami prowadzonymi, EFT (Emotional Freedom Techniques), technikami NLP (Neurolingwistyczne Programowanie), NVC (Nonviolent Communicaton).
lub
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2025-01-20 - 2025-01-21 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-04 - 2025-03-05 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |
Efekty udziału w szkoleniu Zarządzanie stresem i emocjami
Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:
- Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
- Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
- Poznasz sposoby i doświadczysz zmiany swojego stanu
- Obniżysz napięcie w ciele
- Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
- Nauczysz się w pracy z ciałem szybciej rozpoznać swoje emocje i potrzeby, żeby zapobiegać frustracjom
- Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
- Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
- Nauczysz się regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
- Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia
Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!
My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:
- Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
- Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
- Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!
Oni już byli na naszym szkoleniu
Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Przeczytaj opinie naszych uczestników na temat szkolenia z zarządzania stresem i inteligencji emocjonalnej oraz innych szkoleń - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo (a to o czymś świadczy...), podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą.
Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.
Szkolenie z inteligencji emocjonalnej pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w życiu zawodowym, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.
Zaskakujące było to, jak większość uczestników zrelaksowała się podczas szkolenia z zarządzania stresem i to jak szybko zauważyli efekty takiej relaksacji.
"Szkolenie świetnie pobudza do refleksji i do pracy nad swoimi emocjami i zarządzania stresem. Szkolenie pozwoliło mi na szersze spojrzenie na sytuacje stresowe, z którymi zmagam się na co dzień i ich realną ocenę, podejście do nich na chłodno i ze spokojem"
"Dobra atmosfera, ciekawe ćwiczenia i trener bardzo dobrze przygotowany. Jestem osobą uczącą się przez praktykę, więc duża liczba technik i narzędzi, jak najbardziej na plus, zwłaszcza dlatego, że był czas na ich wykonanie."
Dla kogo szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
- ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
- pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie - niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek - co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
- wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres
Argumenty dla szefa
Za co biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?
Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!
Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.
Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:
- traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
- może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
- rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
- w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
- ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
- może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
- może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
- częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie
Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:
- dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
- bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
- potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
- zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
- jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
- komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
- w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
- jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
- poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)
Program dwudniowego szkolenia:
Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
- Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
- Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
- Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
- Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
- Jakich błędów unikać, żeby lepiej radzić sobie z trudnymi i silnymi emocjami
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w trudnej sytuacji?
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
- Jak uwalniać emocje i napięcie w ciele, żeby robić przestrzeń na więcej radości i spełnienia
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres?
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Skutki długotrwałego napięcia i stresu – do czego może doprowadzić funkcjonowanie w warunkach chronicznego stresu?
- Jak zmienić nastawienie do stresu - najnowsze badania dotyczące stresu i ich praktyczne zastosowanie
5. Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie?
- Jaki jest Twój styl radzenia sobie w trudnych sytuacjach – autodiagnoza.
- Konflikt, presja czasu, posiadanie dużej odpowiedzialności, wystąpienia publiczne - co zrobić aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- Co zrobić, żeby nie przenosić emocji i stresu z domu do pracy i z pracy do domu?
6. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające w stresie i w silnych emocjach:
- Co sprawia, że niektórzy ludzie lepiej radzą sobie z emocjami i stresem niż inni?
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Czym jest mindfulness i jak trenować uważność – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki obniżające napięcie w ciele
- Techniki i sposoby na zwiększenie poziomu energii
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Interesuje Cię szkolenie 1-dniowe lub inne szkolenie z zarządzania stresem?
Sprawdź naszą ofertę!
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z inteligencji emocjonalnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie radzenie sobie ze stresem
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.
Monika Dąbrowska
Jestem trenerką, członkinią zarządu 4GROW, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Prowadzę procesy terapeutyczne, warsztaty, sesje indywidualne, mające na celu pogłębienie przez klienta kontaktu ze sobą, ze swoim ciałem, jego potrzebami.
Pracuję z budowaniem poczucia własnej wartości, asertywnością, inteligencją emocjonalną, budowaniem i rozwijaniem relacji.
Do swoich warsztatów wprowadzam elementy pracy z ciałem i oddechem - jest to często brakujący element w procesie rozwoju, powrotu do dobrego jakościowo i satysfakcjonującego życia, w kontakcie ze sobą i w relacji ze światem.
Jestem założycielką Instytutu Świadomych Relacji, akredytowaną konsultantką Insights Discovery, facylitatorką Medytacji Aktywnych Osho. Ukończyłam m.in. kurs MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), Warsztat SE intro (somatic experience), Szkolenie 101 AT (analiza transakcyjna).
Sabina Dąbrowska-Olbryś
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.
Przez ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej. Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).
Agnieszka Wąsik-Walczak
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.
Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.
Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.
Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.
Metodyka szkolenia z inteligencji emocjonalnej
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z inteligencji emocjonalnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z inteligencji emocjonalnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z inteligencji emocjonalnej?
Artykuły z naszego bloga o zarządzaniu stresem i inteligencji emocjonalnej
Jak zwiększyć odporność na stres w pracy?
W obliczu nieustannie rosnących wymagań zawodowych, odporność na stres w pracy stała
Empatia w biznesie - klucz do efektywnej komunikacji
Empatia, zrozumienie i odczuwanie emocji innej osoby z jej perspektywy, jest jednym
Jak radzić sobie ze stresem w pracy?
Stres w pracy jest powszechnym doświadczeniem wielu osób, wpływającym nie tylko na