Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

Zarządzanie Stresem Szkolenia Otwarte

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość,  lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się jak zmienić własny styl radzenia sobie ze stresem oraz jak zmieniać swoje dowolne emocje, np. złość, smutek – na spokój i  zadowolenie!

Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość? Pomożemy Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy i umiejętnościom oraz 12 praktycznym technikom, które od nas dostaniesz.

 

Prawdopodobnie jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Zarządzania stresem i emocjami.

Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!

Za co uwielbiają nasze szkolenie

Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone  w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Trening antystresowy pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

Dzięki szkoleniu nauczyłam się i zdobyłam wiedzę na temat zarządzania stresem i technik relaksacyjnych. Polecam to szkolenie osobom mającym problem ze zdrowym podejściem do sytuacji stresowych. Trener jest cudowną ciepłą i przemiłą osobą, która z chęcią dzieli się swoja wiedzą i swoim doświadczeniem. Jestem szczęśliwa, że mogłam być uczestnikiem tego szkolenia. Mały krok do lepszego życia i zmian w nim.

Bardzo przydatne tematy poruszane na szkoleniu, ciekawe scenki, które pozwoliły zrozumieć i przyswoić wiedzę.

Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.

Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM :)))

Kim jesteśmy?

Wystąpienia publiczne KarolinaWystąpienia publiczne MateuszWystąpienia publiczne SabinaJesteśmy psychologami, certyfikowanymi coachami, trenerami i jednocześnie praktykami biznesu - mamy wiele lat doświadczeń w korporacjach. Jesteśmy pasjonatami nie tylko psychologii „w życiu” ale szczególnie - w biznesie. Wspieramy jednostki, zespoły i całe organizacje w osiąganiu celów poprzez rozwój ich kompetencji „miękkich”. Lubimy praktyczne rozwiązania, dlatego przekładamy psychologię stresu i emocji na konkretne umiejętności oraz autorskie narzędzia i techniki.

Wiemy, z czym się mierzysz…

Emocje czasem rządzą Tobą? A wolisz Ty nimi rządzić? A może emocje i stres po prostu Cię czasem paraliżują i uniemożliwiają efektywne działanie? Albo za bardzo udzielają Cię się emocje innych ludzi? Jeśli wyzwaniem są dla Ciebie złość, smutek, strach, to mamy dobre wieści – z naszej wiedzy i wieloletnich doświadczeń wynika, że możesz te emocje wykorzystać pozytywnie i przejąć nad nimi kontrolę!

A może spotykasz się czasem z opiniami, że jesteś „zbyt emocjonalny/a” albo, że przydałoby się z Twojej strony więcej empatii? Na te wyzwania także mamy odpowiedź w postaci praktycznych technik konstruktywnego wyrażania emocji i okazywania empatii.

Jeśli zaś po prostu chcesz lepiej rozumieć proces powstawania emocji i świadomie je kształtować w swoim życiu oraz wzmacniać w sobie optymizm, to także dobrze trafiłeś. Przygotowaliśmy dla Ciebie kwintesencję praktycznej psychologii stresu i emocji oraz zestaw najbardziej przydatnych i autorskich technik, które sprawią, że każda Twoja emocja będzie Twoim sprzymierzeńcem i to Ty będziesz nią zarządzał a nie odwrotnie!

Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!

My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:

  1. Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
  2. Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
  3. Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!

Oprócz tego, aby ułatwić Ci wdrażanie nowej wiedzy, umiejętności i wniosków w życie …

Nauczysz się na szkoleniu: Zarządzanie stresem i emocjami

Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:

  • Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
  • Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
  • Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
  • Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom 
  • Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
  • Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
  • Dowiesz się, jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
  • Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia ?

Dlaczego biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?

Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!

ikona Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.
 

Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:

  • zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
  • mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
  • ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
  • pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
  • w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
  • wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres
     

Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:

  • traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
  • może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
  • rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
  • w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
  • ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
  • może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
  • może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
  • częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie

Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:

  • dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
  • bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
  • potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
  • zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
  • jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
  • komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
  • w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
  • jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
  • poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
Twój szef potrzebuje solidnych argumentów?
Wszystko, czego potrzebuje Twój szef, by podjąć decyzję o Twoim zapisie. Przedstaw pakiet korzyści dla firmy z Twojego udziału, a niedługo spotkamy się na szkoleniu! :)

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

zarządzanie emocjami szkolenie

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

inteligencja emocjonalna kurs

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie inteligencja emocjonalna

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie z inteligencji emocjonalnej

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

inteligencja emocjonalna Szkolenia

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu *
i max 10 osób w grupie
* Super fotele tylko w sali 4GROW na Panieńskiej 9
 

Trenerzy prowadzący szkolenie zarządzanie stresem i emocjami

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

 

 

Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.

Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów „rozstaniowych”. Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników, czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako „superbohaterka wartości firmowych”, m.in. szacunku.

Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii i technik w obszarze inteligencji emocjonalnej oraz programów. szkoleniowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.  Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

 

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.

Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.

Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen – gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.

Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie. 

Programy szkoleń z zarządzania stresem 

Oprócz tytułowego 2-dniowego szkolenia, którego program prezentujemy poniżej w pierwszej zakładce, możesz także wybrać alternatywne szkolenie 1-dniowe tylko dotyczące stresu (druga zakładka).

Zapoznaj się z programem szkoleń i wybierz to, które najlepiej zrealizuje Twoje cele!

Program dwudniowego szkolenia Inteligencja emocjonalna Zarządzanie stresem i emocjami

1) Zarządzanie stresem -  inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

  • Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.
  • Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?
  • Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)

2) Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami  w pracy?

Zmienimy to – nauczysz się naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

 

 

  • Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).
  • Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!
  • Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.
  • Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!
  • Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.

3) Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

  • I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!
  • Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.
  • Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować
  • Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?

Nauczysz się rozpoznawać swoje emocje i dowiesz się, dlaczego z perspektywy neurologicznej tak ważne jest nazywanie ich.

4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

Nauczysz się naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

  • Doświadczysz w czasie szkolenia także trudnych dla Ciebie emocji – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.
  • Nauczysz się jak rozwijać w sobie optymizm. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.

Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje pod Twoją kontrolą!

Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.

Naucz się tego na szkoleniu!

Program jednodniowego szkolenia: Trening antystresowy i zarządzanie stresem

Poznaj stres – by wygrać z wrogiem, musisz go dobrze poznać…

Ściśnięty żołądek, szybsze tętno, napięcie, bóle pleców, migrena… Znasz to? Bezsenność, zamartwianie się, natłok czarnych myśli… Masz tak? Większość z nas ma łatwość rozpoznawania objawów stresu w momencie, gdy przybierają intensywną formę i trudniej jest nad nimi zapanować. Czy chciałbyś nauczyć się rozpoznawać pierwsze symptomy stresu, by szybciej go zneutralizować?

  • By było to możliwe, sam odkryjesz czym w rzeczywistości jest stres, jak powstaje od strony psychologicznej i neurobiologicznej oraz kiedy staje się zagrożeniem – poznając proces powstawania stresu będziesz mógł zareagować szybciej i skuteczniej.
  • Co na to nauka? – poznasz praktyczne zastosowanie wyników najnowszych badań dotyczących stresu.
  • Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – nauczysz się rozpoznawać „stresory” zewnętrzne i wewnętrzne i będziesz przygotowany, by odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu.
 

Zaprzyjaźnij się ze stresem

Czy to w ogóle możliwe? Pewnie chętnie pozbyłbyś się stresu raz na zawsze? A czy słyszałeś o ostatnich badaniach naukowych, które dowiodły, że bardziej szkodliwe jest to, co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? Na naszym szkoleniu odkryjesz, jaka mądrość kryje się w stresie, i jak zmienić go z wroga – w przyjaciela.
  • W  czasie szkolenia będziesz mieć niepowtarzalną okazję, by wypełnić prawdziwy test psychologiczny (CISS), dzięki któremu będziesz mógł przyjrzeć się swoim strategiom radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdecydować, który styl radzenia sobie ze stresem chcesz świadomie stosować w przyszłości. Dowiesz się także, co zrobić, aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami - adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
  • Poznasz nasz autorski Algorytm Zarządzania Stresem, który w 6 krokach pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.

Opanuj stres i działaj skutecznie

Czy wiesz, że żołnierze służb specjalnych uczą się regulować i uspokajać oddech, rozluźniać różne partie ciała, wyciszać się? Podobno nie ma „twardych ludzi”, są tylko dobrze przygotowani - wyszkoleni. Ty również możesz przygotować się na wyzwania, które pojawiają się przed Tobą: ważne wystąpienie, spotkanie zarządu, rozmowa z kluczowym klientem, itp. – naucz się technik i metod, które pomagają skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresowych, zachować zimną krew i jasny umysł.

  • Czy wiesz, jak potężnym narzędziem do zarządzania stresem jest oddech? Nauczysz się techniki kontroli oddechu  w celu obniżenia niepokoju i napięcia (trening autogenny Schultza). Dowiesz się czym jest mindfulness i jak trenować uważność - poznasz sposoby na zrelaksowanie się nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko 3 minuty oraz niezależnie od tego w jakim miejscu się znajdujesz.
  • Poznasz sposób na kontrolowanie napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona.
  • Czemu potrzebujesz relaksu? Dowiesz się, jakie mogą być skutki długotrwałego napięcia i stresu i sam znajdziesz własną motywację do zaplanowania dla siebie czasu na relaksację.
  • Odkryjesz także rolę Twojego mózgu gadziego i ssaczego oraz pesymizmu i optymizmu w długotrwałym zarządzaniu stresem.
  • Nauczysz się, w jaki sposób możesz wykorzystać neuroplastyczność Twojego mózgu do tego, by częściej zamiast stresu odczuwać spokój i szczęście!
Zapisz się na szkolenie!

Wybierz termin i zarezerwuj miejsce

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro  Zobacz na mapie

 

rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.

 

Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

 

Metodologia szkolenia zarządzanie stresem i emocjami

 

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie z zarządzania stresem i emocjami projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji zarządzania stresem i emocjamiCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze zarządzania stresem i emocjami
  3. Przekazywanie technik asertywności oraz prowokowanie do tworzenia technik zarządzania stresem i emocjami
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzi zarządzania stresem i emocjami do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzi zarządzania stresem i emocjami w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi zarządzania stresem i emocjami

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji zarządzania stresem i emocjami. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizacje celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Najbliższy termin: 10-11 czerwca 2019
>> Zostały 2 wolne miejsca.
Zarezerwuj