Szkolenie: Zarządzanie zespołem I + II (program 3 dniowy)
Motywowanie ↑ 300%
O tyle jest wyższe zaangażowanie pracowników, gdy przełożony dba o motywowanie pracowników. W tym szkoleniu zmienimy Twoją dotychczasową percepcję zarządzania i motywowania o 180 stopni.
33 = 17 + 10 + 6
W pełnym, 4 - dniowym wariancie tego szkolenia, dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania pracowników.
Twoje zadanie po szkoleniu to wdrażać. I zbierać plony.
4,96 ♥ / 5
Taka jest średnia ocena satysfakcji 390 uczestników 40 edycji tego szkolenia w skali 1-5, z ostatnich trzech lat.
lub
COVID19 - jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo na sali szkoleniowej >>sprawdź
Efekty szkolenia z zarządzania zespołem
Na szkoleniu nauczysz się:
- Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
- Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
- Delegowania celów i zadań.
- Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
- Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
- Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
- Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!
Opinie o szkoleniu Zarządzanie zespołem
Podczas szkolenia z elementami motywującymi w zarządzaniu odkryłam, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić szkolenie motywowanie pracowników osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.
Bardzo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie, obfitujące w ciekawe przykłady z życia i biznesu oraz liczne ćwiczenia utrwalające przekazywaną wiedzę i poznawane techniki. Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników w 4GROW jest idealne nie tylko dla dłużej pracujących na stanowisku lidera zespołu, ale i „świeżych” (takich jak ja).
Szkolenie z Zarządzania zespołem i motywowania w 4GROW wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i otrzymasz praktyczne narzędzia do motywowania, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak z nich korzystać w procesie motywowania? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pracowników z różnych pokoleń X/Y/Z?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
- Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?
2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika
Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by skutecznie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczymy Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy uczestnik przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
- Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące. - Jak delegować - sposoby na skuteczne przekazywanie zadań, czyli:
- jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
- jakiego języka i zwrotów używać, aby efektywnie przekazywać polecenia, w zależności od: efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
- na poziomie operacyjnym i menedżerskim
- uczącym się i specjalistom/ekspertom
- kreatywnym i szablonowym
- zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
- Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
- Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
- Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.
4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
- R4 - samodzielny ekspert
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
- style wg. Blake'a-Mouton
- style wg. Hersey'a-Blancharda
5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:
- Określanie celów i zadań
- Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
- Delegowanie zadań, odpowiedzialności
- Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
- Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
- Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
- Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju
Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS
Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie hybrydowe - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: live online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na live online nawet w ostatniej chwili!
Mateusz Dąbrowski
Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR, w 2009 zdecydował się zrezygnować z pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
Praktyk zarządzania - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj, jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.
Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.
Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.
Metodyka szkolenia z zarządzania zespołem
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
i max 9 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2025-01-27 - 2025-01-28 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-06 - 2025-03-07 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2025-03-12 - 2025-03-14 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |
Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie – niezbędnik lidera XXI wieku
Skuteczny styl zarządzania zespołem to święty Graal dla większości liderów. Często menedżerowie rozkładają ręce narzekając, że próbowali już „dosłownie wszystkiego” – żadne nagrody ani kary nie spowodowały, że pracownicy zaangażowali się w swoje zadania. Liderzy ci stracili już chęć rozwoju swoich umiejętności zarządzania zespołem. Inni czują opór przed „negocjowaniem” z pracownikiem, który przecież „ma wykonać tylko swoją pracę”. Są też i tacy, którzy na pewno chętnie przychyliliby nieba pracownikom, ale „mają związane ręce”, bo struktura organizacji „nie pozwala im podjąć żadnych działań w tym kierunku”. Czy podczas szkolenia liderzy ci otrzymają uniwersalny przepis na efektywne zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie?
Przede wszystkim obalą wiele fałszywych przekonań i niekonstruktywnych schematów zarządzania zespołem. Przykładowo, stosując system nagród i kar mający zachęcić pracownika do wykonania danego zadania, zyskujemy osobę, która podejmuje działania tylko ze względu na okoliczności zewnętrze, tzn. dopóki marchewka jest wystarczająco apetyczna albo strach przed batem wystarczająco duży. Taki styl zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania powoduje, że pracownik nie jest efektywny ani zaangażowany. Koncentruje się wyłącznie na konsekwencjach zadania, a nie na samym jego wykonaniu, dodatkowo wymaga ciągłej kontroli.
Często ogromne zaskoczenie podczas szkolenia z zarządzania zespołem, wzbudza aspekt finansowy – jest on istotny, ale przez menedżerów przeceniany. Oczywiście, każdy pracownik musi mieć zapewnione pewne bezpieczeństwo materialne, jednak pieniądze nie są najskuteczniejszym motywatorem, bo działają właśnie na zasadzie zewnętrznej marchewki.
Jak w takim razie spowodować, by pracownik czerpał satysfakcję z wykonywanych zadań, czuł że jest ona ważna, by po prostu „chciało mu się chcieć”? Proponuję, byś skoncentrował się na trzech istotnych obszarach zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania i zaobserwował efekt wśród swoich pracowników:
- Pokaż sens!
Pracownicy muszą wiedzieć, czego się od nich oczekuje. Zbyt wiele nieporozumień wynika z braku informacji, dlatego zawsze zadbaj o to, by cel pracy był jasny i znany pracownikowi (a najlepiej, by pracownik był jego współtwórcą). Gdy już wie, co ma robić, pokaż mu, PO CO to robi, czyli spraw, by widział sens i cel swoich wysiłków. Proste? Poczucie sensu i odpowiedzialności to podstawa zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania.
- Zrób miejsce!
Pracownicy przeważnie zaczynają pracę z zapałem i entuzjazmem do działania, często w skutek nieprawidłowego stylu zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pozostaje on niewykorzystany i szybko wygasa. W wielu organizacjach brakuje przestrzeni na własną inicjatywę pracowników, poczucie wpływu i współdecydowania. Zmień to - spraw, by zespół był współautorem swojej pracy, nie tylko wykonawcą.
- Wspieraj!
Pochwała od szefa, to przyjemny i silny motywator, niestety zbyt często brakuje czasu i uwagi, by docenić starania pracowników, co zniechęca go do dalszego wysiłku. Niekonstruktywna krytyka może działać podobnie. Popełnianie błędów stanowi ryzyko wpisane w każdą aktywność i oczywiście wymaga omówienia z pracownikiem, jednak w sposób rozwojowy. Ćwicz jedno z najważniejszych narzędzi skutecznego zarządzania zespołem – konstruktywny feedback, tzn. oceniaj zachowanie, nie osobę, odnoś się do konkretnych zachowań, mów o własnych odczuciach, nie przerzucaj na innych odpowiedzialności…
Od Ciebie zależy efektywność zespołu, satysfakcja i motywacja poszczególnych jego członków. Warto pracować nad swoim stylem zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania, by przyczynić się do sukcesu zespołu i organizacji.
Zacznij osiągać szybkie rezultaty!
Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką
Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości!
Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń.
Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe.
Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń?
Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym:
- Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
- Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
- Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
- Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
- Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
- Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
- Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska ?
Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas:
- Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
- Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
- Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
- Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
- Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
- Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.