4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenie: Zarządzanie zespołem I + II (program 3 dniowy)

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

   Motywowanie  ↑ 300%

O tyle jest wyższe zaangażowanie pracowników, gdy przełożony dba o motywowanie pracowników. W tym szkoleniu zmienimy Twoją dotychczasową percepcję zarządzania i motywowania o 180 stopni.

   33 = 17 + 10 + 6

W pełnym, 4 - dniowym wariancie tego szkolenia, dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania pracowników.
Twoje zadanie po szkoleniu to wdrażać. I zbierać plony.

   4,96 ♥ / 5

Taka jest średnia ocena satysfakcji 390 uczestników 40 edycji tego szkolenia w skali 1-5, z ostatnich trzech lat.

Sprawdź program lub Zarezerwuj

COVID19 - jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo na sali szkoleniowej >>sprawdź

Efekty szkolenia z zarządzania zespołem

Na szkoleniu nauczysz się:

  • Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Delegowania celów i zadań.
  • Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
  • Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
  • Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
  • Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.

Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!

Opinie o szkoleniu Zarządzanie zespołem

Podczas szkolenia z Zarządzania zespołem odkryłam, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić to szkolenie z zarządzania zespołem osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.

Bardzo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie, obfitujące w ciekawe przykłady z życia i biznesu oraz liczne ćwiczenia utrwalające przekazywaną wiedzę i poznawane techniki. Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników w 4GROW jest idealne nie tylko dla dłużej pracujących na stanowisku lidera zespołu, ale i „świeżych” (takich jak ja).

Szkolenie z Zarządzania zespołem i motywowania w 4GROW wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Zarządzanie zespołem to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Pobierz program:

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

  • organizowanie
  • delegowanie
  • motywowanie
  • rozliczanie

Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Określanie celów i zadań
  2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
  4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
  5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
  7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zarezerwuj miejsce!

Pobierz program:

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem I + II (4 dni)

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

  • Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

    • organizowanie
    • delegowanie
    • motywowanie
    • rozliczanie
  • Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

    • Określanie celów i zadań
    • Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
    • Delegowanie zadań, odpowiedzialności
    • Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
    • Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
    • Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
    • Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

6. Przywództwo – budowanie jedności zespołu i zarządzanie przez wartości

Czy wiesz, że najnowszym i najskuteczniejszym modelem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) nie wystarcza do długofalowego utrzymania efektywnych i zaangażowanych zespołów. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

  • uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację; 
  • wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole;
  • Zbudujesz jedność zespołu, nawet w oparciu o jego różnorodność!
  • Odkryjesz, jaki związek z motywacją ma zarządzanie przez wartości – dzięki tej wiedzy, będziesz umiał prowadzić motywujące rozmowy w najtrudniejszych sytuacjach. Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który pomoże Ci krok po kroku poprowadzić rozmowę w modelu zarządzania przez wartości z pracownikiem:
    • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
    • stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
    • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
  • Jak zarządzić konfliktem w zespole? Odkryjesz w jaki sposób poprowadzić rozmowę z pracownikami w konflikcie tak, by pomóc im zbudować porozumienie bez rozwiązywania problemów za nich – poznasz nasz autorski algorytm POWAPRO™
  • Jedność zespołu – odkryjesz proste sposoby na prowadzenie jednoczących zespół spotkań – wzmacniających współpracę, otwartą komunikację, szacunek, „granie do jednej bramki” oraz rozwijających efektywność całego zespołu.

Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.

7. Przywództwo – umiejętność inspirowania i rozwijania innych

  • Wizja - najpotężniejszy motywator używany przez największych liderów - w Polsce przeważnie wisi tylko na ścianie. Jak posługiwać się wizją, by wydobyć z niej potęgę motywowania do działania?

  • Jak wykorzystać psychologię do wzmacniania odpowiedzialności, samodzielności i zdrowych relacji w zespole? Odkryjesz model Analizy Tranzakcyjnej (wg. E. Berna) w relacjach zespołowych oraz znaczenie Trójkąta Dramatycznego (wg. Karpamana) w budowaniu efektywnych zespołów.

  • Narzędzia Coacha w rękach menadżera:

    • techniki uruchamiające zaangażowanie dzięki wartościom

    • techniki bazujące na zmianie przekonań

    • pytania uruchamiające odpowiedzialność i poczucie wpływu.

  • Poznasz techniki bazujące na psychologii emocji, dzięki którym zbudujesz autorytet przywódcy - lidera, który w nieinwazyjny sposób rozwija, zmienia, motywuje i inspiruje!

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

​​​Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

 

Pobierz program:

Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
  • Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
  • Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by działała w sposób odwrócony (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
  • Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
    • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
    • stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
    • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
  • Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?

2. Jak budować samodzielny zespół poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values

  1. Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
    • Czym są wartości i postawy?
    • Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
      • Zarządzanie wartościami pracownika
      • Zarządzanie wartościami zespołu
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
      • Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
    • Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
    • Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
    • Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
    • Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
  2. Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
    • Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
    • Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej pobudzać zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
    • Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
    • „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
    • Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
    • STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
    • Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
    • Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika wydobycia wartości oraz przekonań z oczekiwań pracownika lub zespołu i łączenia ich z wartościami organizacji i menadżera oraz pożądanymi przez niego postawami
    • Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
    • ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
    • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
      • byli zaangażowani w realizację celów
      • czuli się odpowiedzialni za nie
      • przywiązywali wagę do rezultatów

3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i angażować?

  • poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
  • poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z motywowania!

 

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem II – Coachingowy styl zarządzania

Szkolenie dedykowane jest uczestnikom 2-dniowego szkolenia "Zarządzanie Zespołem / poziom I" - poniższy program jest jego kontynuacją i pogłębieniem.

1. Zarządzanie i motywowanie przez wartości

Czy wiesz, że najnowszym trendem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) już traci na znaczeniu, odchodzi się od niego. Odkryj, jak w trakcie rozmów z pracownikami i spotkań zespołowych, wykorzystać pozytywnie wartości, dzięki którym:

  • uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację
  • wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole; 
  • rozwiniesz u podwładnych pożądane przez Ciebie postawy i zachowania (np. uczciwość, inicjatywę, otwartość na krytykę, itp) i zmotywujesz do rozwijania ich!

Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.

 2. Motywowanie niefinansowe w rozmowie

Poznasz i przećwiczysz prowadzenie rozmowy ze zdemotywowanym  pracownikiem, którego chcesz zatrzymać w zespole. Pomoże Ci w tym zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który będzie Twoją mapą w rozmowach z pracownikiem:

  • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, nie pracuje na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
  • stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
  • niezadowolonym (narzeka, psuje atmosferę itp.)

3. Coachingowy styl zarządzania

Poznasz sposób prowadzenia rozmów i spotkań z pracownikami, który jest charakterystyczny dla managera pracującego w postawie coacha - dzięki czemu będziesz wzmacniać w Twoim zespole samodzielność i odpowiedzialność.

 

 

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

 

Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkoleń

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2022-10-24 - 2022-10-25

Zarządzanie zespołem i motywowanie

To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Warszawa Zarezerwuj
2022-11-14 - 2022-11-16

Poziom III: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu

Poznasz coachingowy styl zarządzania, zarządzanie przez wartości, wzmocnisz autorytet przywódcy oraz kompetencje związane z budowaniem zaufania i jedności w zespole.
Warszawa Zarezerwuj

Metodyka szkolenia z zarządzania zespołem

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

    zarządzanie zespołem Szkolenia

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
    program GRATIS

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    zarządzanie zespołem Szkolenia

    Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
    indywidualnym GRATIS

    Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

    zarządzanie zespołem Szkolenia

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    Szkolenie motywowanie pracowników

    Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

    Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

    Szkolenie motywowanie pracowników

    Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

    Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

    Szkolenie motywowanie pracowników

    Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

    Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie hybrydowe - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: live online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na live online nawet w ostatniej chwili!

    Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

    „Mam bardzo pozytywne wrażenia po tym szkoleniu live online. Szkolenie trwało 2 dni po 8h, a nawet nie dało się tego odczuć.”
    „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
    "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "

    Nasza jakość - Twój komfort

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 9 osób na sali
     

     

    Przekonaj się o naszej jakości -

     

    Kto prowadzi szkolenie z motywowania, zarządzania zespołem i przywództwa?

     

     

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
    Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR,  w 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
    Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
    Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
     

    Więcej Mniej

    Praktyk zarządzania - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj, jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.
    Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.
    Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.

    Więcej Mniej
    Tomasz Krajewski trener 4GROW

    Tomasz Krajewski

    trener, konsultant, coach ICC

    Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

    Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

    Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

    W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

    Więcej Mniej

    Zobacz trenera w akcji:

    Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

    Szkolenia online paragrafy

    Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

    Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

    Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

    Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

     

    Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

    • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
    • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
    • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
    • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska ?

    Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

    • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
    • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
    • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
    • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
    • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
    • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
     

     

    Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

     

    FAQ - szkolenia live online

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Wariant szkolenia:
    Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

    Cena Regular:
    Do wyczerpania miejsc
    0 zł netto
    • Trening indywidualny 60 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Nielimitowany dostęp do platformy online 4GROW gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
    Rodzaj szkolenia
    Mój wybór to szkolenie:

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
    Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane do faktury

    Szkolenia prowadziliśmy dla:

    Szybko przejdź do interesującej Cię sekcji

    Za co uwielbiają nasze szkolenie z Zarządzania Zespołem i Motywowania

    Korzyścią ze szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie poza finansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

     

    Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie Motywowanie i Zarządzanie Zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

     

    Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów z zakresu zarządzania zespołem. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

    Super doświadczenie dla tych, którzy chcą, a nie potrafią. Miejsce, atmosfera, no i ludzie (trener i uczestnicy) bezcenni. Było mi bardzo, bardzo…miło. Dzięki! <3 WOW!

    Fantastyczne szkolenie, bardzo zaangażowany trener. W trakcie szkolenia Motywowanie i Zarządzanie zespołem  po kolei otwierały się w mojej głowie szufladki, które były do tej pory nieznane – a tak oczywiste ?.

    Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

    Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

    Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem, motywowanie i przywództwo poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    Gabriela Majchrzyk
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    Aleksandra Jastrzębska
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

     

     

     

     

    Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie – niezbędnik lidera XXI wieku

    Skuteczny styl zarządzania zespołem to święty Graal dla większości liderów. Często menedżerowie rozkładają ręce narzekając, że próbowali już „dosłownie wszystkiego” – żadne nagrody ani kary nie spowodowały, że pracownicy zaangażowali się w swoje zadania. Liderzy ci stracili już chęć rozwoju swoich umiejętności zarządzania zespołem. Inni czują opór przed „negocjowaniem” z pracownikiem, który przecież „ma wykonać tylko swoją pracę”. Są też i tacy, którzy na pewno chętnie przychyliliby nieba pracownikom, ale „mają związane ręce”, bo struktura organizacji „nie pozwala im podjąć żadnych działań w tym kierunku”. Czy podczas szkolenia liderzy ci otrzymają uniwersalny przepis na efektywne zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie?

    Przede wszystkim obalą wiele fałszywych przekonań i niekonstruktywnych schematów zarządzania zespołem. Przykładowo, stosując system nagród i kar mający zachęcić pracownika do wykonania danego zadania, zyskujemy osobę, która podejmuje działania tylko ze względu na okoliczności zewnętrze, tzn. dopóki marchewka jest wystarczająco apetyczna albo strach przed batem wystarczająco duży. Taki styl zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania powoduje, że pracownik nie jest efektywny ani zaangażowany. Koncentruje się wyłącznie na konsekwencjach zadania, a nie na samym jego wykonaniu, dodatkowo wymaga ciągłej kontroli.
    Często ogromne zaskoczenie podczas szkolenia z zarządzania zespołem, wzbudza aspekt finansowy – jest on istotny, ale przez menedżerów przeceniany. Oczywiście, każdy pracownik musi mieć zapewnione pewne bezpieczeństwo materialne, jednak pieniądze nie są najskuteczniejszym motywatorem, bo działają właśnie na zasadzie zewnętrznej marchewki.

    Jak w takim razie spowodować, by pracownik czerpał satysfakcję z wykonywanych zadań, czuł że jest ona ważna, by po prostu „chciało mu się chcieć”? Proponuję, byś skoncentrował się na trzech istotnych obszarach zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania i zaobserwował efekt wśród swoich pracowników:  

    • Pokaż sens!
      Pracownicy muszą wiedzieć, czego się od nich oczekuje. Zbyt wiele nieporozumień wynika z braku informacji, dlatego zawsze zadbaj o to, by cel pracy był jasny i znany pracownikowi (a najlepiej, by pracownik był jego współtwórcą). Gdy już wie, co ma robić, pokaż mu, PO CO to robi, czyli spraw, by widział sens i cel swoich wysiłków. Proste? Poczucie sensu i odpowiedzialności to podstawa zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania.
       
    • Zrób miejsce!
      Pracownicy przeważnie zaczynają pracę z zapałem i entuzjazmem do działania, często w skutek nieprawidłowego stylu zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pozostaje on niewykorzystany i szybko wygasa. W wielu organizacjach brakuje przestrzeni na własną inicjatywę pracowników, poczucie wpływu i współdecydowania. Zmień to - spraw, by zespół był współautorem swojej pracy, nie tylko wykonawcą.
       
    • Wspieraj!  
      Pochwała od szefa, to przyjemny i silny motywator, niestety zbyt często brakuje czasu i uwagi, by docenić starania pracowników, co zniechęca go do dalszego wysiłku. Niekonstruktywna krytyka może działać podobnie. Popełnianie błędów stanowi ryzyko wpisane w każdą aktywność i oczywiście wymaga omówienia z pracownikiem, jednak w sposób rozwojowy. Ćwicz jedno z najważniejszych narzędzi skutecznego zarządzania zespołem – konstruktywny feedback, tzn. oceniaj zachowanie, nie osobę, odnoś się do konkretnych zachowań, mów o własnych odczuciach, nie przerzucaj na innych odpowiedzialności…

    Od Ciebie zależy efektywność zespołu, satysfakcja i motywacja poszczególnych jego członków. Warto pracować nad swoim stylem zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania, by przyczynić się do sukcesu zespołu i organizacji.

    Zacznij osiągać szybkie rezultaty!