Szkolenie: Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników

  Motywowanie  ↑ 300%

O tyle jest wyższe zaangażowanie pracowników, gdy przełożony pilnuje motywowania pracowników.
W tym szkoleniu zmienimy Twoją dotychczasową percepcję zarządzania i motywowania o 180 stopni.

   33 = 17 + 10 + 6

Dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania pracowników.
Twoje zadanie po szkoleniu to wdrażać. I zbierać plony.

   4,95 ♥ / 5

Taka jest średnia ocena satysfakcji 240 uczestników 36 edycji tego szkolenia w skali 1-5, z ostatnich trzech lat.

 

Prawdopodobnie jest to... najlepiej oceniane Szkolenie z Zarządzania Zespołem i Motywowania.

Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!

Za co uwielbiają nasze szkolenie

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Fantastyczne szkolenie, bardzo zaangażowany trener. W trakcie szkolenia po kolei otwierały się w mojej głowie szufladki, które były do tej pory nieznane – a tak oczywiste 😊.

Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

Korzyścią ze szkolenia: Zarządzanie zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie poza finansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

 

Do 4Grow trafiłam szukając pomocy w zarządzaniu swoim rozwojem oraz dalszą karierą. Potrzebowałam "lustra", które pomoże mi nazwać obszary rozwojowe oraz wyznaczyć drogę do ich realizacji.
Wystarczyło wysłać maila z informacja, że nie wiem co powinnam wybrać z portfolio, szkolenie czy coaching. Jeśli szkolenie, to które? Tego samego dnia osoba z biura zadzwoniła do mnie z propozycją porozmawiania z trenerem. Trener poświęcił mi tyle czasu ile tylko potrzebowałam, żeby opowiedzieć o miejscu i czasie w jakim znajduje się moja kariera oraz przeprowadził ze mną kilka ćwiczeń, które pomogły znaleźć odpowiedzi na część bardzo nurtujących mnie pytań. Kilka tygodni później siedziałam już na fotelu w sali szkoleniowej. Dwa dni szkolenia  dały mi więcej niż ostatnie dwa lata rozmaitych szkoleń w innych ośrodkach, samokształcenia się, a przede wszystkim pozwoliły poczuć znowu wiatr w żaglach.
Szkolenie z zarządzania zespołem przygotowane jest w taki sposób że odczuwasz, iż każdy z elementów o jakich jest mowa jest ważny i koresponduje bądź tworzy całość ze wszystkimi wcześniej omawianymi. Nie masz poczucia "po co o tym w ogóle mówimy, co to wnosi" wszystko ma sens i już po kilkudziesięciu minutach czujesz, że poziom merytoryczny jest bardzo wysoki. Narzędzia z jakimi zapoznajesz się w czasie szkolenia są przedstawione bardzo jasno. Teraz, gdy jestem po szkoleniu trudno mi uwierzyć, że przerobiliśmy tak dużo tematów i wszystkie zostały opisane szczegółowo i przećwiczone w tak krótkim czasie. Trener ma nowatorskie ( jak przypuszczam własne) podejście do osób które szkoli, które w niezwykły sposób wiążę każdą osobę z nim, pozwala na otwartość. Obsługa szkolenia, przygotowanie treści, sposób ich przedstawienia, zaangażowanie zespołu 4GROW uświadamia jak wielkim szacunkiem jako partner jesteś darzony. 

Super doświadczenie dla tych, którzy chcą, a nie potrafią. Miejsce, atmosfera, no i ludzie (trener i uczestnicy) bezcenni. Było mi bardzo, bardzo…miło. Dzięki! <3 WOW!

Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie: Zarządzanie zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

 

Bardzo ciekawy schemat szkolenia, ustrukturyzowany w bardzo przemyślany sposób. Daje konkretne narzędzia do zastosowania w pracy z zespołem i chęć dalszego rozwoju. Trener jest bardzo otwarta i ciekawą osobą, której wiedza z zakresu psychologii sprawia, że przekazana wiedza nie jest miałka.

Program szkolenia 

To szkolenie składa się z 2 poziomów, na które można zapisać się oddzielnie, łącznie lub tylko na jeden z nich:

  1. Poziom podstawowy (2 dni) dla osób które nie były na szkoleniu z Zarządzania zespołem
  2. Poziom zaawansowany (1 dzień) dla osób, które są po podstawowym szkoleniu z Zarządzania zespołem

Rekomendujemy zapis na obydwa poziomy dla uzyskania pełni kompetencji i portfolio technik. Poniżej znajdziesz syntetyczną zawartość poziomów, oraz w zakładkach programy dla poziomów.

 

Poziom podstawowy (2 dni) - zarządzanie zespołem (Management):

  • Jak delegować cele oraz zadania
  • Jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej
  • Jak motywować pracowników, również profilaktycznie, przy użyciu uniwersalnych motywatorów niefinansowych
  • Jak wpływać na zmianę postaw i zachowań poprzez feedback, informację zwrotną
  • Jak egzekwować realizację zadań i dyscyplinować opornych pracowników
  • Jak sprawiedliwie oceniać pracowników - ich wykonanie zadania, efektywność, a także postawy
  • Jak zbudować zespół współpracujących i wspierających się pracowników
  • Jak budować autorytet menedżera

Poziom zaawansowany (1 dzień) - przywództwo i niefinansowe motywowanie (Leadership):

  • Jak zbudować w reaktywnym i trzymającym się ram pracowniku ponadprzeciętne zaangażowanie i inicjatywę
  • Jak zmotywować niefinansowo pracownika, który przychodzi po podwyżkę (lub inne materialne kwestie) mimo stosowania uniwersalnych motywatorów niefinansowych
  • Jak uruchomić w pracowniku odpowiedzialność za wyniki i efekty, przekładające się na myślenie celami i priorytetami
  • Jak zarządzać pracownikami obszaru/branży/roli, o których nie mamy wiedzy merytorycznej
  • Jak wzbudzić w pracowniku autorefleksję w braku efektywności i samodzielność w korygowaniu się i doskonaleniu
  • Jak budować autorytet przywódcy/lidera

1. Jak motywować pracowników?

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki!
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu - teoria Maslowa i Herberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)
  • Jak motywować cyklicznie - prewencyjne, by nie dopuścić do spadku zaangażowania: Matryca Motywacji™

2. Techniki egzekwowania oraz dyscyplinowania opornego pracownika

Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:

  • FUKO - szybka technika, gdy brakuje Ci czasu i chcesz mieć szybko efekt
  • 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację

3. Techniki feedbacku i informacji zwrotnej

Jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty:

  • Feedback - delikatne uświadamianie zaangażowanego pracownika
  • Informacja zwrotna – ukierunkowane, szybsze rozwijanie pracownika

4. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej - narzędzie Funnel™
  • Jak delegować
    SMART to nie wszystko. Jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?

5. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton (zadaniowy, relacyjny, optymalny, unikowy, zachowawczy)
    • style wg. Hersey'a-Blancharda (zarządzanie przez wizję, cele, zadania)

6. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie zespołem jest procesem i zarazem cyklem - żeby zarządzać skutecznie, musisz zarządzać od pierwszego kontaktu z pracownikiem, a nawet wcześniej. Pokażę Ci cały ten cykl - będzie on jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Stworzenie wizji oraz celów strategicznych przez lidera
  2. Badanie potrzeb, kompetencji, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Podział odpowiedzialności – delegowanie ról
  4. Wyznaczanie celów/zadań motywujących i umożliwiających osiągnięcie sukcesu
  5. Wsparcie w realizacji – stadia rozwoju pracownika i adekwatne style zarządzania
  6. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  7. Ocena efektywności projektu/zadania
  8. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

7. Motywowanie - to coś więcej niż myślisz...

  • Co steruje motywacją pracownika - eksperyment...
    Wspólnie odkryjemy, co powoduje, że ludzie mają motywację lub że jej nie mają. Doszedłszy do tych czynników, masz potężną wiedzę w ręku. Teraz czas na narzędzie i instrukcję obsługi...
  • Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™
    Pamiętasz sytuacje, w których przychodzi pracownik po podwyżkę, a Ty nie masz budżetu albo uważasz, że na nią nie zasługuje? I nie chcesz, żeby pracownik odszedł zdemotywowany odpowiedzią, tylko zainspirowany, mimo, że nie dostał podwyżki, prawda? To taką technikę dostaniesz - potężny Algorytm Motywowania 4GROW™.
  • Jak zbudować ponadprzeciętne zaangażowanie i inicjatywę...
    ... w reaktywnym i trzymającym się ram pracowniku - odkryjesz drugie dno piramidy Maslowa, które wywróci do góry nogami Twoje dotychczasowe myślenie o motywacji!
  • Jakie nagrody stosować, by nie stracić motywacji pracownika
    Zauważyłeś/-aś już, że czasami wręczenie/obiecanie nagrody pracownikowi powoduje przyzwyczajenie i kolejnym razem oczekiwanie co najmniej tego samego? Zobaczysz jak wiele błędów szefowie popełniają nagradzając pracownika, w efekcie powodując zamianę motywacji wewnętrznej na zewnętrzną - finansowo-materialną. Wejdziemy na najwyższy poziom motywowania - wewnętrznego przy użyciu nagród warunkowych i bezwarunkowych!

8. Zarządzanie przez wartości - najnowszy trend

Czy wiesz, że najnowszym trendem powoli do nas docierającym z USA jest zarządzanie przez wartości? Zarządzanie przez cele (MBO) już traci na znaczeniu, odchodzi się od niego. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

  • uruchomisz w pracowniku odpowiedzialność za wyniki i efekty, przekładające się na myślenie celami i priorytetami.
  • wzbudzisz w pracowniku autorefleksję w braku efektywności i samodzielność w korygowaniu się i doskonaleniu.
  • osiągniesz inne pożądane przez Ciebie postawy i zachowania (np. uczciwość, inicjatywę, otwartość na krytykę, itp)!

9. Coachingowe techniki zarządzania w przywództwie

  • Dostaniesz narzędzia coachingowe, dzięki którym sprawnie zarządzisz pracownikami obszaru/branży/roli, o których nie masz wiedzy merytorycznej.
  • A także zbudujesz autorytet przywódcy, nawet wobec swoich przełożonych.

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

1. Jak motywować pracowników?

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki!
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu - teoria Maslowa i Herberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)
  • Jak motywować cyklicznie - prewencyjne, by nie dopuścić do spadku zaangażowania: Matryca Motywacji™

2. Techniki egzekwowania oraz dyscyplinowania opornego pracownika

Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności:

  • FUKO - szybka technika, gdy brakuje Ci czasu i chcesz mieć szybko efekt
  • 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację

3. Techniki feedbacku i informacji zwrotnej

Jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty:

  • Feedback - delikatne uświadamianie zaangażowanego pracownika
  • Informacja zwrotna – ukierunkowane, szybsze rozwijanie pracownika

4. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej - narzędzie Funnel™
  • Jak delegować
    SMART to nie wszystko. Jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?

5. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton (zadaniowy, relacyjny, optymalny, unikowy, zachowawczy)
    • style wg. Hersey'a-Blancharda (zarządzanie przez wizję, cele, zadania)

6. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie zespołem jest procesem i zarazem cyklem - żeby zarządzać skutecznie, musisz zarządzać od pierwszego kontaktu z pracownikiem, a nawet wcześniej. Pokażę Ci cały ten cykl - będzie on jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Stworzenie wizji oraz celów strategicznych przez lidera
  2. Badanie potrzeb, kompetencji, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Podział odpowiedzialności – delegowanie ról
  4. Wyznaczanie celów/zadań motywujących i umożliwiających osiągnięcie sukcesu
  5. Wsparcie w realizacji – stadia rozwoju pracownika i adekwatne style zarządzania
  6. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  7. Ocena efektywności projektu/zadania
  8. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

 

1. Motywowanie - to coś więcej niż myślisz...

  • Co steruje motywacją pracownika?
    Wspólnie odkryjemy, co powoduje, że ludzie mają motywację lub że jej nie mają. Doszedłszy do tych czynników, masz potężną wiedzę w ręku. Teraz czas na narzędzie i instrukcję obsługi...
  • Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™
    Pamiętasz sytuacje, w których przychodzi pracownik po podwyżkę, a Ty nie masz budżetu albo uważasz, że na nią nie zasługuje? I nie chcesz, żeby pracownik odszedł zdemotywowany odpowiedzią, tylko zainspirowany, mimo, że nie dostał podwyżki, prawda? To taką technikę dostaniesz - potężny Algorytm Motywowania 4GROW™.
  • Jakie nagrody stosować, by nie stracić motywacji pracownika
    Zauważyłeś/-aś już, że czasami wręczenie/obiecanie nagrody pracownikowi powoduje przyzwyczajenie i kolejnym razem oczekiwanie co najmniej tego samego? Zobaczysz jak wiele błędów szefowie popełniają nagradzając pracownika, w efekcie powodując zamianę motywacji wewnętrznej na zewnętrzną - finansowo-materialną. Wejdziemy na najwyższy poziom motywowania - wewnętrznego, przy użyciu nagród warunkowych i bezwarunkowych!

2. Zarządzanie przez wartości - najnowszy trend

Czy wiesz, że najnowszym trendem jest zarządzanie przez wartości? Zarządzanie przez cele (MBO) już traci na znaczeniu, odchodzi się od niego. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

  • uruchomisz w pracowniku odpowiedzialność za wyniki i efekty, przekładające się na myślenie celami i priorytetami.
  • wzbudzisz w pracowniku autorefleksję w braku efektywności i samodzielność w korygowaniu się i doskonaleniu.
  • osiągniesz inne pożądane przez Ciebie postawy i zachowania (np. uczciwość, inicjatywę, otwartość na krytykę, itp)!

3. Coachingowe techniki zarządzania w przywództwie

  • Dostaniesz narzędzia coachingowe, dzięki którym sprawnie zarządzisz pracownikami obszaru/branży/roli, o których nie masz wiedzy merytorycznej.
  • A także zbudujesz autorytet przywódcy, nawet wobec swoich przełożonych.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

zarządzanie zespołem Szkolenia

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia zarządzanie zespołem

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenia z zarządzania zespołem

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie motywowanie pracowników

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenie motywowanie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Wybierz termin i zapisz się

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro  Zobacz na mapie

 

rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

Odkryłam na tym szkoleniu, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić szkolenie osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.

Bardzo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie, obfitujące w ciekawe przykłady z życia i biznesu oraz liczne ćwiczenia utrwalające przekazywaną wiedzę i poznawane techniki. Szkolenie idealne nie tylko dla dłużej pracujących na stanowisku lidera zespołu, ale i „świeżych” (takich jak ja).

Szkolenie, które wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Zarządzanie to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.

Kto prowadzi szkolenie z zarządzania zespołem?

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR,  w 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
 

Sabina Dąbrowska-Olbryś Psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska - Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Praktyk zarządzania - menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj, jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.
Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.
Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Metodologia szkolenia z zarządzania zespołem

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

W temacie Zarządzania zespołem szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanej z zarządzaniem zespołemCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze zarządzania zespołem
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia zarządzania zespołem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi zarządzania zespołem i motywowania

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia z Zarządzania zespołem formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, przywództwem i motywowaniem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

Najbliższy termin: 24-26 kwietnia 2019
>> Zostało 1 wolne miejsce.
Zapisz się