Szkolenie Osobowość zgranego zespołu na bazie Insights Discovery™
Efektywny przywódca to dobry psycholog – potrafi pozytywnie wykorzystać psychikę własną i swoich podwładnych do tego, aby wspólnie osiągać cele biznesowe. Zgłębiając psychologię osobowości, odkryjesz jej moc w zarządzaniu zespołem – w komunikacji z podwładnymi, w budowaniu ich współpracy i motywacji. Poznając blaski i cienie własnej osobowości, zyskasz szansę na świadome jej kształtowanie i zarządzenie własnym stylem przywódczym.
Zespół to grupa ludzi, którzy mają wspólny cel i wzajemne powiązania. Czy Twój zespół osiągnął już taką efektywność w procesie swojego rozwoju, że jego członkowie wspólnie osiągają więcej, niż gdyby działali osobno? Czy Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystuje swoją różnorodność i nie traci energii na niepotrzebne trudności wynikające z tych różnic? Czy Twój zespół mimo różnic potrafi „grać do jednej bramki”? Czy ludzie w Twoim zespole potrafią konstruktywnie rozmawiać ze sobą mimo różnych osobowości i różnych stylów komunikacji? Być może Twojemu zespołowi przyda się „turbodoładowanie” w tych obszarach? Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę osobowości do zbudowania dobrej komunikacji i synergii!
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Badanie potrzeb i budowanie zaangażowania przed warsztatem, w standardzie 4GROW
Standard szkoleń i warsztatów zamkniętych 4GROW zakłada, że po wspólnym podjęciu decyzji o współpracy i podpisaniu umowy, Trener 4GROW przeprowadza dogłębną diagnozę potrzeb i wyzwań zawodowych w temacie szkolenia, wśród wszystkich jego uczestników oraz z perspektywy osoby zlecającej – Działu HR lub przełożonych uczestników. Diagnoza taka zakłada indywidualny kontakt mailowy i/lub telefoniczny z uczestnikami, w celu uzyskania od nich przez trenera wszelkich informacji mogących pozytywnie wpłynąć na długofalową efektywność warsztatu.
Dzięki opisanej diagnozie, szkolenia i warsztaty zamknięte 4GROW są usługami „szytymi na miarę” – program, zadania i przykłady poruszane przez trenera nawiązują bezpośrednio do specyfiki pracy uczestników oraz do specyfiki Państwa branży, produktów i usług. Dodatkowo, uczestnicy zyskują poczucie, że ich indywidualne potrzeby rozwojowe są dla Państwa firmy ważne – rozmowa na temat ich oczekiwań i wyzwań zawodowych, buduje ich zaangażowanie jeszcze przed samym szkoleniem / warsztatem.
Powyższe standardy jakości 4GROW wynikają z naszych wieloletnich doświadczeń, z dbałości o najwyższą satysfakcję uczestników naszych szkoleń i warsztatów oraz z dbałości o ich długofalową efektywność biznesową dla firm naszych Klientów.
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Trener przesyła Ci dodatkowe materiały
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:
Twoje szkolenie odbędzie się na 100%
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.
Trenerzy prowadzący warsztat dla zespołu
Mateusz Dąbrowski
Od kilkunastu lat prowadzę wystąpienia publiczne i prezentacje: jako mówca dla setek osób na konferencjach (m.in. Targi Motoryzacyjne) i seminariach (m.in. Puls Biznesu), jako wykładowca na uczelniach (m.in. w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza), jako trener przed uczestnikami szkoleń, jako konsultant i handlowiec przed klientami i wreszcie - jako menadżer przed zespołem.
Komentuję jako ekspert - psycholog biznesu w mediach: przed kamerą: Polsat, TVP2, TTV; przed mikrofonem: Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia; papierowych: HR Standard, Newsweek Psychologia i wielu innych.
Od 8 lat jestem prezesem 4GROW z sukcesem wprowadzając markę do grona liderów wśród firm szkoleniowych. Wcześniej miałem przyjemność pracować w sprzedaży a także HR, w firmach polskich i międzynarodowych oraz w korporacji. Jestem także prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Z wykształcenia jestem psychologiem osobowości, z doświadczenia psychologiem biznesu, z serca również metodykiem i strategiem - uwielbiam tworzyć - marki, produkty, programy szkoleń, teorie psychologiczne, techniki i narzędzia oraz strategie. Utworzyłem wiele technik, w tym technik służących skutecznym wystąpieniom publicznym. Jestem także certyfikowanym trenerem, coachem ICC oraz akredytowanym konsultantem Insights Discovery®.
Menedżer z ponad 14-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.
Karolina Prusińska
Trener z wieloletnim doświadczeniem zawodowym; praktyk biznesu, certyfikowany coach, psycholog biznesu. Posiada szeroką wiedzę z zakresu wspierania rozwoju kompetencji osobistych, projektowania i organizacji działań szkoleniowo-rozwojowych. Była jednym z trenerów w wewnętrznych programach rozwojowych: Akademia Rozwoju Menedżerów oraz TOP 15 (warsztaty dla „talentów”), wpierających rozwój między innymi kompetencji komunikacyjnych, asertywności czy zarządzania sobą w czasie.
Współorganizowała wyprawy rozwojowe połączone z pracą coachingową – skupione na wzmacnianiu pewności siebie, odwagi i asertywności.
Monika Dąbrowska
Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.
Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.
Metodologia warsztatu
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.
Warsztat projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:
- Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji
- Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w danym obszarze
- Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik
- Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
- Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
- Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi
Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.
Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli asertywnie dbamy o własny komfort i skuteczną realizacje celów.
Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:
- Gorące krzesło
- Odgrywanie ról i scenek
- Dyskusja moderowana
- Instruktaż
- Przykłady audio i video
- Ćwiczenia indywidualne, w grupach
- Trening ze stop-klatką na feedback
Lokalizacja, organizacja
Warsztaty przeprowadzimy dla Was w dowolnym zakątku Polski ? Zapraszamy jednocześnie do skorzystania z naszej komfortowej sali szkoleniowej w Warszawie. Maksymalna ilość osób w grupie to 10 osób.
Chcesz dowiedzieć się więcej, zapytać o ofertę? Skontaktuj się z nami: tel. 791 412 204, [email protected].
Nasza jakość - Twój komfort
i max 9 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -