4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Wersje szkolenia: online | live online

Czas trwania: 4 dni

Masz poczucie, że epidemia strachu podcięła skrzydła Twojej firmie, odbierając pracownikom motywację do działania a Tobie samemu wiarę w skuteczne zarządzanie tym, co przyniesie jutro? Czy wiesz, że każde ryzyko niesie za sobą przynajmniej 3 szanse, a właściwie skanalizowana energia w czasie rynkowego kryzysu jest w stanie przekształcić outsidera w lidera?  Chciałbyś dodać swoim pracownikom wiatru w żagle a sobie przywrócić wiarę i energię do skutecznego działania?  

To szkolenie pomoże Ci w sposób świadomy przekuć emocję strachu na energię motywacji.  

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

COVID19 - jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo na sali szkoleniowej >>sprawdź

Program szkolenia - 4 dni

1. Jak delegować zadania i projekty; jak monitorować efektywność w zespole pracującym zdalnie?

Delegowanie zespołowi wirtualnemu nabiera podwójnego znaczenia, ponieważ nie widzimy pracownika wykonującego zadanie, nasz kontakt jest ograniczony. Zatem im lepiej zdelegujemy, tym mniej pracy i poprawek będziemy mieli na etapie monitorowania!

  • Jak delegować, by już na etapie delegowania zapewnić sobie możliwość sprawiedliwej oceny efektów pracy? 
  • Jak dopasować sposób delegowania do osobowości pracownika (na bazie różnych wymiarów osobowości: introwersja vs ekstrawersja; myślenie vs uczucia; doznania vs. intuicja) - tak, by już na tym etapie wzmacniać jego motywację?
  • Jak dopasować sposób delegowania i monitorowania do poziomu zaangażowania, doświadczenia i samodzielności pracownika?
  • Najprostsze narzędzia, które pomogą Ci w delegowaniu i monitorowaniu efektów pracy: 1. Formatka w Excel; 2. MS Outlook; MS Planner - przegląd najważniejszych funkcji.
  • Nowe nawyki jako klucz do sukcesu - jak i jakie tzw. rutyny oraz zasady warto wprowadzić, aby zbudować w zespole zdalnym nawyki wspierające efektywną współpracę online?

2. Jak podtrzymywać zaangażowanie w zespole i motywować pracownika zdalnie?

  • Najważniejsze czynniki psychologiczne powodujące zaangażowanie i jego spadek.
  • Czego pracownicy potrzebują w pracy zdalnej i które z motywatorów pozafinansowych możesz wykorzystać w ramach współpracy online?
  • Jak szybko, prosto i w uporządkowany sposób zbadać potrzeby pracownika – technika i narzędzie: Matryca Motywacji.
  • Ryzyka złego zarządzania komunikacją i motywacją w zespole zdalnym: Trójkąt Dramatyczny i model Analizy Tranzakcyjnej jako baza do budowania odpowiedzialności w zespole.
  • Wyzwalacz Proaktywności i pytania coachingowe jako narzędzie do budowania samodzielności pracowników.
  • Wirtualne spotkania wzmacniające motywację i jedność zespołu - poznasz gotowe tematy i scenariusze spotkań zdalnych, poświęcone budowaniu zaufania, współpracy, jedności zespołu.

3. Jak prowadzić zdalnie trudne rozmowy z pracownikami?

  • Algorytm Motywowania 4GROW - dzięki naszemu autorskiemu narzędziu nauczysz się krok po kroku prowadzić rozmowę oparta o zarządzanie przez wartości z pracownikiem zdemotywowanym, niezadowolonym - tak, by uruchomić w nim motywację.
  • EGO 4GROW - dzięki naszej autorskiej technice nauczysz się reagować konstruktywnie na pretensje, zarzuty lub opór, prowadząc do porozumienia.
  • Aspekty techniczne w trudnych rozmowach - dowiesz się jaki związek ma włączona kamera z neuronami lustrzanymi i jak zadbac o efektywność takich rozmów.

4. Jak zarządzać zmianą i prowokować pożądane zmiany u pracowników pracujących zdalnie? 

  • Podstawowe elementy psychologii zmiany - jak je wykorzystać w praktyce? Jaką rolę w motywowaniu i w zarządzaniu zmianą pełnią emocje - odkryjesz potęgę emocji i sposoby na pozytywne wykorzystanie ich w praktyce (szczególnie w czasie kryzysu).
  • Jak zminimalizować w komunikacji online ryzyko oporu przed zmianą?
  • Feedback i Feedforward online  - jak komunikować zdalnie swoje oczekiwania tak, by pracownik chciał zmienić swoje zachowanie (Model 4AS)?
  • Jak krytykować pomysły pracowników bez podcinania im skrzydeł - tak, by chcieli dalej się angażować i udoskonalać swoje rozwiązania?
  • Neurolingwistyka w zarządzaniu - nauczysz się świadomie posługiwać słowami, które odpowiednio ukierunkują emocje i motywację w zespole.

 

Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!

​​​

​​​​​​

Program szkolenia paragrafy

Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

 

  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

 

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

youtube
"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
youtube
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 9 osób na sali
 

 

Przekonaj się o naszej jakości -

 

Trenerzy prowadzący szkolenie Zarządzanie zespołem zdalnym i motywowanie pracowników w home office

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR,  w 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Z wykształcenia jest psychologiem osobowości, z doświadczenia psychologiem biznesu, z serca również metodykiem i strategiem - uwielbia tworzyć - marki, produkty, programy szkoleń, teorie psychologiczne, techniki i narzędzia oraz strategie. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Więcej Mniej
Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami oraz komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną. 

Przez prawie 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej.  Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt. Kilkukrotnie wybrana przez pracowników jako zwycięzca wewnętrznego konkursu na Superbohatera wartości firmowych. Odpowiadała za wdrożenie w organizacji procedury antymobbingowej, koordynowała wieloetapowy proces szkolenia managerów z tego zakresu i wspólnego z nimi wypracowania najlepszych praktyk związanych z szacunkiem w miejscu pracy. Przez managerów wybrana na mediatora, wspierała organizację w zarządzaniu konfliktami i trudnymi sytuacjami, zmianami i komunikacją w zmianach. Wielokrotnie prowadziła najtrudniejsze rozmowy, w tym kończące współpracę z pracownikami. Wspierała i szkoliła także menadżerów w obszarze zarządzania konfliktami, zmianami, egzekwowania oraz prowadzenia rozmów rozstaniowych – z poszanowaniem pracownika i w zgodzie z wartościami firmowymi. 

Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. W ramach współpracy z 4GROW specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach m.in. z obszarów HR, zarządzania, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, asertywności, wywierania wpływu i innych kompetencji tzw. „miękkich” w biznesie. Prowadzi dodatkowo warsztaty rozwojowe, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje. 

Więcej Mniej
Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Więcej Mniej
Natalia Orenczak trener biznesu konsultant coach

Natalia Orenczak

trener biznesu, konsultant, coach

Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.

Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.

Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.

Więcej Mniej

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Szkolenia online paragrafy

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

 

Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska ?

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
 

 

Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

 

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Za co nas uwielbiają

SZCZEGÓLNIE - PRAWDZIWOŚĆ
ZASKAKUJĄCE - TRAFNOŚĆ
WYRÓŻNIAJĄCE - PROWADZENIE

Indywidualne podejście, szczegółowe badanie potrzeb kursanta, profesjonalizm.

Małe grupy, przykłady „życiowe”, ciekawe dyskusje. Szkolenie dobrze zorganizowane w czasie.

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod kątem merytoryki i procesu uczenia się poprzez zabawę i „dobrą” energię!

Szkolenie pozwoliło mi w komfortowych warunkach zmierzyć się ze swoimi niedoskonałościami, poznać ich przyczynę i nauczyć się z nimi radzić. Trener nieprzypadkowy, profesjonalny, cierpliwy, otwarty z pasją przekazujący wiedzę w sposób prosty i zrozumiały. Jednym słowem "WARTO". Wychodzę stąd bardziej świadoma!

To szkolenie realnie otworzyło pewne szuflady, nareszcie to poczułem.

Bardzo dobry kontakt z trenerem. Efektywne szkolenie,  pieniądze dobrze zainwestowane w przyszłość. Dziękuję i polecam innym.

Ogromna dbałość o uczestników, fantastyczny trener. Skorzystanie z ogromu wiedzy. 

Najlepsze szkolenie na jakim miałam okazje być. Bardzo ciekawe, "różnorodne" (zadania do wykonania). Mila atmosfera. 

Bardzo polecam szkolenia 4GROW, nie jest to sucha teoria, tylko cenna praktyka, którą już następnego dnia można wdrożyć w życie.

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

kontakt 4GROW

Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
kontakt - pytania

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

kontakt
Agata Smykla
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

voucher 4GROW
  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431