Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.
Diagnoza potrzeb szkoleniowych dla HR i L&D
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi diagnostycznych w rozmowach diagnostycznych. Tworzenie skutecznych i szybkich narzędzi diagnostycznych oraz ankiet, definiowanie kompetencji i wskaźników behawioralnych.
Unikanie typowych błędów menedżerów i działów HR/L&D, efektywne wyciąganie wniosków z ocen okresowych, a także na rozmowy z przełożonymi i przekonywanie ich do adekwatnych decyzji rozwojowych.
Optymalizacja procesu badania potrzeb szkoleniowych, motywowanie pracowników, diagnozowanie oporu przed szkoleniem, zarządzanie obiekcjami pracowników, oraz wspieranie rozwoju po szkoleniu z wykorzystaniem narzędzi.
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Program szkolenia
- Dobre praktyki badania potrzeb szkoleniowych wewnątrz organizacji:
- Za pomocą narzędzi:
- diagnostycznych online
- rozmowy diagnostycznej – model STAR-W
- podstawy Development Center
- wybranych narzędzi diagnostycznych (np. Gallup, Insights, itp.)
- Jak tworzyć proste i szybkie narzędzia diagnostyczne/ankiety do badania potrzeb szkoleniowych/rozwojowych
- Definiowanie kompetencji i wskaźników behawioralnych – Zaawansowany Model Kompetencji 4GROW
- Jak rozmawiać z przełożonym pracownika, którego „oddelegował” na szkolenie (w wybranym temacie)
- Najczęściej popełniane błędy przez menedżerów „wysyłających” pracowników na szkolenia
- Najczęściej popełniane błędy przez HR/L&D „wysyłających” pracowników na szkolenia
- Jak wyciągać i jakie wnioski z ocen okresowych oraz jak rozpoznawać błędy/ryzyka błędów w ocenach
- Jak wyprowadzić przełożonego z błędnej decyzji o ścieżce/kompetencjach do rozwoju pracownika i przekonać do adekwatnej – rola przekonań, oceny, i emocji przełożonego
- Jak ułożyć optymalny proces badania potrzeb szkoleniowych, dobierania szkoleń
- Kolejność i znaczenie w procesie badania potrzeb szkoleniowych czynników:
- Cele organizacji
- Cele zespołu
- Cele pracownika od przełożonego
- Wytyczne organizacji, polityka HR/ L&D
- Na co zwrócić uwagę wybierając/rekomendując dostawcę zewnętrznego usług szkoleniowych – triki marketingowe stosowane przez firmy szkoleniowe vs ocena realnego potencjału szkolenia
- Jak motywować pracownika do rozwoju/udziału w szkoleniu i wspierać przełożonego w egzekwowaniu rozwoju pracownika po szkoleniu:
- Jak diagnozować czynniki oporu przed szkoleniem/tematem szkolenia/rozwojem u pracownika:
- Narzędzie Barometr Nastrojów
- Analiza Transakcyjna
- Pytania coachingowe
- Jak zarządzić i zaopiekować się obiekcjami pracownika niechętnego
- Dobre praktyki notowania i formatki raportów z rozmów z pracownikiem (przed i poszkoleniowych)
- Jak prowadzić rozmowę rozwojową, by pracownik zbudował w sobie motywację wewnętrzną do rozwoju – Algorytm Motywowania™ 4GROW
- Jak wspierać proces rozwoju poszkoleniowego – dobre praktyki:
- Kontraktem z pracownikiem/ między pracownikiem a przełożonym
- Jak monitorować postępy
- Z jakich narzędzi rozwoju poszkoleniowego warto korzystać i jakie narzędzia warto rekomendować
- Jak połączyć działania szkoleniowe/rozwoje z Employer Branding i MBV (Zarządzaniem przez wartości firmy/działu)
- Najnowsze trendy - jak budować świadomość pracowników i menedżerów wartości rozwoju – Soft Skills vs Power Skills
- Jak prowadzić badanie potrzeb szkoleniowych i rekomendację ścieżki rozwoju kompetencji miękkich przy użyciu autorskiego narzędzia online do diagnozy i rekomendacji rozwoju kompetencji 4GROW
- Za pomocą narzędzi:
- diagnostycznych online
- rozmowy diagnostycznej – model STAR-W
- podstawy Development Center
- wybranych narzędzi diagnostycznych (np. Gallup, Insights, itp.)
- Jak tworzyć proste i szybkie narzędzia diagnostyczne/ankiety do badania potrzeb szkoleniowych/rozwojowych
- Definiowanie kompetencji i wskaźników behawioralnych – Zaawansowany Model Kompetencji 4GROW
- Jak rozmawiać z przełożonym pracownika, którego „oddelegował” na szkolenie (w wybranym temacie)
- Najczęściej popełniane błędy przez menedżerów „wysyłających” pracowników na szkolenia
- Najczęściej popełniane błędy przez HR/L&D „wysyłających” pracowników na szkolenia
- Jak wyciągać i jakie wnioski z ocen okresowych oraz jak rozpoznawać błędy/ryzyka błędów w ocenach
- Jak wyprowadzić przełożonego z błędnej decyzji o ścieżce/kompetencjach do rozwoju pracownika i przekonać do adekwatnej – rola przekonań, oceny, i emocji przełożonego
- Kolejność i znaczenie w procesie badania potrzeb szkoleniowych czynników:
- Cele organizacji
- Cele zespołu
- Cele pracownika od przełożonego
- Wytyczne organizacji, polityka HR/ L&D
- Na co zwrócić uwagę wybierając/rekomendując dostawcę zewnętrznego usług szkoleniowych – triki marketingowe stosowane przez firmy szkoleniowe vs ocena realnego potencjału szkolenia
- Jak diagnozować czynniki oporu przed szkoleniem/tematem szkolenia/rozwojem u pracownika:
- Narzędzie Barometr Nastrojów
- Analiza Transakcyjna
- Pytania coachingowe
- Jak zarządzić i zaopiekować się obiekcjami pracownika niechętnego
- Dobre praktyki notowania i formatki raportów z rozmów z pracownikiem (przed i poszkoleniowych)
- Jak prowadzić rozmowę rozwojową, by pracownik zbudował w sobie motywację wewnętrzną do rozwoju – Algorytm Motywowania™ 4GROW
- Jak wspierać proces rozwoju poszkoleniowego – dobre praktyki:
- Kontraktem z pracownikiem/ między pracownikiem a przełożonym
- Jak monitorować postępy
- Z jakich narzędzi rozwoju poszkoleniowego warto korzystać i jakie narzędzia warto rekomendować
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z asertywności, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trenerzy prowadzący szkolenie
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.
Mateusz Dąbrowski
Od kilkunastu lat prowadzę wystąpienia publiczne i prezentacje: jako mówca dla setek osób na konferencjach (m.in. Targi Motoryzacyjne) i seminariach (m.in. Puls Biznesu), jako wykładowca na uczelniach (m.in. w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza), jako trener przed uczestnikami szkoleń, jako konsultant i handlowiec przed klientami i wreszcie - jako menadżer przed zespołem.
Komentuję jako ekspert - psycholog biznesu w mediach: przed kamerą: Polsat, TVP2, TTV; przed mikrofonem: Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia; papierowych: HR Standard, Newsweek Psychologia i wielu innych.
Od 2010 r. jestem prezesem 4GROW z sukcesem wprowadzając markę do grona liderów wśród firm szkoleniowych. Wcześniej miałem przyjemność pracować w sprzedaży a także HR, w firmach polskich i międzynarodowych oraz w korporacji. Jestem także prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Z wykształcenia jestem psychologiem osobowości, z doświadczenia psychologiem biznesu, z serca również metodykiem i strategiem - uwielbiam tworzyć - marki, produkty, programy szkoleń, teorie psychologiczne, techniki i narzędzia oraz strategie. Utworzyłem wiele technik, w tym technik służących skutecznym wystąpieniom publicznym. Jestem także certyfikowanym trenerem, coachem ICC oraz akredytowanym konsultantem Insights Discovery®.
Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.
Agnieszka Wąsik-Walczak
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.
Małgorzata Jabłońska
Psycholog i praktyk biznesu, trener umiejętności miękkich, dwujęzyczny coach i mentor certyfikowany w USA
Dyplomowany psycholog kliniczny. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii UW, a także 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN w ramach Fundacji Sorosa.
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem w pracy w świecie korporacji na stanowiskach top menedżerskich - w Polsce, regionie Europy, Afryki i Bliskiego-Wschodu oraz w USA. Zdobyła szerokie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołami ludzkimi - w środowiskach multikulturowych w pracy w obrębie projektów międzynarodowych i globalnych na różnych etapach budowania struktur korporacyjnych, w działach badań rynkowych, analiz biznesowych i rozwoju globalnych innowacji.
Trener trenerów w zakresie szkoleń dotyczących przywództwa i umiejętności menedżerskich, zarządzania zespołem i prezentacji (certyfikaty uzyskane w USA). Specjalizuje się w tematyce z zakresu zarządzania i przywództwa, kierowania zmianą w organizacji, skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów, wystąpień “na forum” i prezentacji biznesowych, a także coachingu menedżerskiego i mentoringu.
Twórca autorskich programów szkoleniowych i warsztatowych, doświadczony trener i praktyk prezentacji biznesowych z bogatą praktyką we wprowadzaniu międzynarodowych standardów szkoleniowych do świata biznesu w Polsce.
Ekspert w dziedzinie innowacyjnych metod kształcenia - współautorka nowatorskich rozwiązań nauczania studentów SGH, współpracująca także z PWSBiA w Warszawie oraz z Collegium Verum, Studia Podyplomowe.
Poczuj komfort w naszej sali!
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -