4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenie: Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników 4 dni po 4h live-online

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Motywacja pracownika  ↑ 300%

O tyle jest wyższe zaangażowanie pracowników, gdy przełożony odpowiednio zarządza zespołem i dba o odpowiednie motywowanie pracowników. W tym szkoleniu zmienimy Twoje dotychczasowe przekonania na temat zarządzania i motywowania o 180 stopni.

   33 = 17 + 10 + 6

W pełnym, 4 - dniowym wariancie tego szkolenia, dostaniesz od nas 17 narzędzi, 10 technik i 6 modeli, by zyskać 300% więcej motywacji i zaangażowania pracowników.
Twoje zadanie po szkoleniu to wdrażać. I zbierać plony.

   4,96 ♥ / 5

Taka jest średnia ocena satysfakcji 390 uczestników 40 edycji tego szkolenia w skali 1-5, z ostatnich trzech lat.

Sprawdź program lub Zarezerwuj

Efekty szkolenia Zarządzanie Zespołem

Na szkoleniu nauczysz się:

  • Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
  • Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
  • Delegowania celów i zadań.
  • Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
  • Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
  • Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
  • Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
  • Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego
  • Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu

Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!

Opinie o szkoleniu Zarządzanie zespołem i motywowanie

Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!

Na szkoleniu z Zarządzania zespołem odkryłam, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić to szkolenie z zarządzania zespołem osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.

Szkolenie, które wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Zarządzanie to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.

Program szkolenia

Pobierz program:

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem I - Przywództwo i motywowanie pracowników

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  • Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  • Jak delegować, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  • Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

  • organizowanie
  • delegowanie
  • motywowanie
  • rozliczanie

Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Określanie celów i zadań
  2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
  4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
  5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
  7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zarezerwuj miejsce!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Terminy szkoleń: Zarządzanie zespołem i motywowanie

TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
2022-01-17 - 2022-01-18

Zarządzanie Zespołem - Poziom I (4 dni po 4h)

To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Online Zarezerwuj
2022-03-07 - 2022-03-08

Zarządzanie Zespołem - Poziom I (4 dni po 4h)

To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
Online Zarezerwuj

    Metodyka szkolenia z zarządzania zespołem

    • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      zarządzanie zespołem Szkolenia

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenia zarządzanie zespołem

      Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS

      Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

      Szkolenia z zarządzania zespołem

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie. Dodatkowo:

      Szkolenie motywowanie pracowników

      Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

      Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia Motywowanie i zarządzanie zespołem. I to jeszcze nie koniec, bo:

      Szkolenie motywowanie

      Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

      Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Szkolenie z zarządzania zespołem i motywowania jest gwarantowane już od 1 uczestnika!

      Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

      "2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
      „Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
      „Mam bardzo pozytywne wrażenia po tym szkoleniu live online. Szkolenie trwało 2 dni po 8h, a nawet nie dało się tego odczuć.”
      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 9 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

       

      Kto prowadzi szkolenie z motywowania, zarządzania zespołem i przywództwa?

       

       

      Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

      Mateusz Dąbrowski

      prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

      Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
      Praktyk biznesu - przez całą karierę wspierał kadrę menedżerską od strony HR,  w 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i stworzył firmę 4GROW, a od 2010 roku zarządza nią. W 4GROW jest odpowiedzialny za strategię i zarządzanie zespołem.
      Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
      Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
       

      Więcej Mniej
      Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

      Sabina Dąbrowska-Olbryś

      dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

      Praktyk zarządzania - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Praktyk biznesu – przez wiele lat wspierała rozwój Grupy Pracuj, jako menedżer współpracowała bezpośrednio z zarządem grupy kapitałowej i raportując do prezesa, odpowiadała za strategię personalną firmy zatrudniającej ponad 500 osób. Doceniana w wewnętrznych ankietach jako partner i przełożony, za efektywność i wysokie kompetencje menedżerskie. Satysfakcja pracowników zarządzanego przez nią działu osiągała w badaniach Aon Hewitt jeden z najwyższych wyników w całej organizacji. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku uzyskiwała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu Aon Hewitt – dzięki wysokiej motywacji pracowników i efektywnemu rozwojowi kompetencji przywódczych u kadry menedżerskiej.
      Jako trener szkoleń z obszary zarządzania zespołem, łączy najnowsze osiągnięcia psychologii, z własnym, praktycznym doświadczeniem biznesowym.
      Coach certyfikowany przez International Coaching Community oraz członkini European Mentoring and Coaching Council.

      Więcej Mniej
      Tomasz Krajewski trener 4GROW

      Tomasz Krajewski

      trener, konsultant, coach ICC

      Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

      Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

      Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

      W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

      Więcej Mniej
      Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa

      Monika Dąbrowska

      trener, partner zarządzający, konsultant

      Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych.
      Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Zarządzała projektami i wdrażała zmiany w organizacji, dbając o ich efektywność biznesową.
      Jest Partnerem zarządzającym w 4GROW, odpowiada za superwizje trenerskie oraz obszar marketingu i HR. Lubi testować różne narzędzia do zarządzania sobą w czasie tak, aby optymalizować swoją skuteczność i procesy w firmie.
      Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

      Więcej Mniej
      Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

      Piotr Drozdowski

      trener, konsultant, psycholog biznesu

      Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

      Więcej Mniej

      Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

      17-18.01.2022
      2 dni, 16h
      24-25.01.2022
      2 dni, 16h

      Ten termin odbywa się tylko w formie live online - zdalnej!

       

      rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
      Cena Regular: 1 890 zł netto
      Do wyczerpania miejsc.
      Rodzaj szkolenia
      Mój wybór to szkolenie:

      Dane zgłaszającego

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu
      Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
      Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

      Dane 1 uczestnika szkolenia

      Wpisz imię
      Wpisz nazwisko
      Wpisz stanowisko/rolę
      Wpisz poprawny email małymi literami
      Wpisz poprawny nr telefonu

      Dane do faktury

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Zarządzania zespołem?

      Bardzo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie, obfitujące w ciekawe przykłady z życia i biznesu oraz liczne ćwiczenia utrwalające przekazywaną wiedzę i poznawane techniki. Szkolenie Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników w 4GROW jest idealne nie tylko dla dłużej pracujących na stanowisku lidera zespołu, ale i „świeżych” (takich jak ja).

      Szkolenie Zarządzanie zespołem i motywowanie polecam dlatego, że zakres tematu jak i dogłębność w pełni pokrywa moje oczekiwania, nawet w niektórych obszarach przekracza. Poza tym super atmosfera, ogrom materiałów i przykładów z życia. Gorąco polecam!

      Korzyścią ze szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem było otworzenie się na potrzeby pracownika jako forma ich motywowania. Najbardziej podobało mi się motywowanie poza finansowe. Trener o niezwykłej charyzmie, łatwo budujący relacje z uczestnikami. Styl prowadzenia szkolenia był bardzo ciekawy i niezwykle otwarty.

       

      Zapisując się na szkolenie miękkie każdorazowo podejmujemy ryzyko – wiele szkoleń obecnych na rynku oferuje wątpliwą jakość lub niskie wartości praktyczne, które uczestnik jest w stanie ze szkolenia wynieść. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że szkolenie Motywowanie i Zarządzanie Zespołem w 4GROW było najlepszym miękkim szkoleniem w jakim miałem okazję brać udział.

       

      Do 4Grow trafiłam szukając pomocy w zarządzaniu swoim rozwojem oraz dalszą karierą. Potrzebowałam "lustra", które pomoże mi nazwać obszary rozwojowe oraz wyznaczyć drogę do ich realizacji.
      Wystarczyło wysłać maila z informacja, że nie wiem co powinnam wybrać z portfolio, szkolenie czy coaching. Jeśli szkolenie, to które? Tego samego dnia osoba z biura zadzwoniła do mnie z propozycją porozmawiania z trenerem. Trener poświęcił mi tyle czasu ile tylko potrzebowałam, żeby opowiedzieć o miejscu i czasie w jakim znajduje się moja kariera oraz przeprowadził ze mną kilka ćwiczeń, które pomogły znaleźć odpowiedzi na część bardzo nurtujących mnie pytań. Kilka tygodni później siedziałam już na fotelu w sali szkoleniowej. Dwa dni szkolenia  dały mi więcej niż ostatnie dwa lata rozmaitych szkoleń w innych ośrodkach, samokształcenia się, a przede wszystkim pozwoliły poczuć znowu wiatr w żaglach.
      Szkolenie z zarządzania zespołem, motywowania i przywództwa przygotowane jest w taki sposób że odczuwasz, iż każdy z elementów o jakich jest mowa jest ważny i koresponduje bądź tworzy całość ze wszystkimi wcześniej omawianymi. Nie masz poczucia "po co o tym w ogóle mówimy, co to wnosi" wszystko ma sens i już po kilkudziesięciu minutach czujesz, że poziom merytoryczny jest bardzo wysoki. Narzędzia z jakimi zapoznajesz się w czasie szkolenia są przedstawione bardzo jasno. Teraz, gdy jestem po szkoleniu trudno mi uwierzyć, że przerobiliśmy tak dużo tematów i wszystkie zostały opisane szczegółowo i przećwiczone w tak krótkim czasie. Trener ma nowatorskie ( jak przypuszczam własne) podejście do osób które szkoli, które w niezwykły sposób wiążę każdą osobę z nim, pozwala na otwartość. Obsługa szkolenia, przygotowanie treści, sposób ich przedstawienia, zaangażowanie zespołu 4GROW uświadamia jak wielkim szacunkiem jako partner jesteś darzony. 

      Super doświadczenie dla tych, którzy chcą, a nie potrafią. Miejsce, atmosfera, no i ludzie (trener i uczestnicy) bezcenni. Było mi bardzo, bardzo…miło. Dzięki! <3 WOW!

      Fantastyczne szkolenie, bardzo zaangażowany trener. W trakcie szkolenia Motywowanie i Zarządzanie zespołem  po kolei otwierały się w mojej głowie szufladki, które były do tej pory nieznane – a tak oczywiste ?.

      Podczas szkolenia: Zarządzanie zespołem, motywowanie i przywództwo poznałam techniki, które łatwo wdrożyć do realnej praktyki zawodowej. Materiał szkolenia przygotowany był bardzo merytorycznie, jasno i zrozumiale, szkolenie daje dużo pola do aktywności, sprawdzenia swoich umiejętności i ograniczeń. Trener w przejrzysty sposób realizuje materiał, poświęcając każdemu uczestnikowi równą część czasu i uwagi. Były to praktyczne i miło spędzone 2 dni, a wiedzę ze szkolenia wdrożę w swojej firmie od zaraz.

      Znakomicie trafiłam. Bardzo przystępna i ciekawa forma szkolenia. Charyzmatyczny trener, komfortowa atmosfera szkolenia. Polecę współpracownikom i znajomym.

      Podczas szkolenia ważna jest atmosfera i styl w jakim prowadzący prowadzi Nas przez poszczególne etapy. Trener jest mega profesjonalistą, potrafi przekazać wiedzę, poruszyć do uczestnictwa, nie tylko do słuchania. Jakość i treść szkolenia z motywowania i zarządzania zespołem jest na mało spotykanym najwyższym poziomie. Pełen szacunek i uznanie dla trenera za przygotowanie, oprawę i jakość. Polecam wszystkim zainteresowanym.

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Aleksandra Jastrzębska
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

       

       

       

       

      Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie – niezbędnik lidera XXI wieku

      Skuteczny styl zarządzania zespołem to święty Graal dla większości liderów. Często menedżerowie rozkładają ręce narzekając, że próbowali już „dosłownie wszystkiego” – żadne nagrody ani kary nie spowodowały, że pracownicy zaangażowali się w swoje zadania. Liderzy ci stracili już chęć rozwoju swoich umiejętności zarządzania zespołem. Inni czują opór przed „negocjowaniem” z pracownikiem, który przecież „ma wykonać tylko swoją pracę”. Są też i tacy, którzy na pewno chętnie przychyliliby nieba pracownikom, ale „mają związane ręce”, bo struktura organizacji „nie pozwala im podjąć żadnych działań w tym kierunku”. Czy podczas szkolenia liderzy ci otrzymają uniwersalny przepis na efektywne zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie?

      Przede wszystkim obalą wiele fałszywych przekonań i niekonstruktywnych schematów zarządzania zespołem. Przykładowo, stosując system nagród i kar mający zachęcić pracownika do wykonania danego zadania, zyskujemy osobę, która podejmuje działania tylko ze względu na okoliczności zewnętrze, tzn. dopóki marchewka jest wystarczająco apetyczna albo strach przed batem wystarczająco duży. Taki styl zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania powoduje, że pracownik nie jest efektywny ani zaangażowany. Koncentruje się wyłącznie na konsekwencjach zadania, a nie na samym jego wykonaniu, dodatkowo wymaga ciągłej kontroli.
      Często ogromne zaskoczenie podczas szkolenia z zarządzania zespołem, wzbudza aspekt finansowy – jest on istotny, ale przez menedżerów przeceniany. Oczywiście, każdy pracownik musi mieć zapewnione pewne bezpieczeństwo materialne, jednak pieniądze nie są najskuteczniejszym motywatorem, bo działają właśnie na zasadzie zewnętrznej marchewki.

      Jak w takim razie spowodować, by pracownik czerpał satysfakcję z wykonywanych zadań, czuł że jest ona ważna, by po prostu „chciało mu się chcieć”? Proponuję, byś skoncentrował się na trzech istotnych obszarach zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania i zaobserwował efekt wśród swoich pracowników:  

      • Pokaż sens!
        Pracownicy muszą wiedzieć, czego się od nich oczekuje. Zbyt wiele nieporozumień wynika z braku informacji, dlatego zawsze zadbaj o to, by cel pracy był jasny i znany pracownikowi (a najlepiej, by pracownik był jego współtwórcą). Gdy już wie, co ma robić, pokaż mu, PO CO to robi, czyli spraw, by widział sens i cel swoich wysiłków. Proste? Poczucie sensu i odpowiedzialności to podstawa zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania.
         
      • Zrób miejsce!
        Pracownicy przeważnie zaczynają pracę z zapałem i entuzjazmem do działania, często w skutek nieprawidłowego stylu zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania pozostaje on niewykorzystany i szybko wygasa. W wielu organizacjach brakuje przestrzeni na własną inicjatywę pracowników, poczucie wpływu i współdecydowania. Zmień to - spraw, by zespół był współautorem swojej pracy, nie tylko wykonawcą.
         
      • Wspieraj!  
        Pochwała od szefa, to przyjemny i silny motywator, niestety zbyt często brakuje czasu i uwagi, by docenić starania pracowników, co zniechęca go do dalszego wysiłku. Niekonstruktywna krytyka może działać podobnie. Popełnianie błędów stanowi ryzyko wpisane w każdą aktywność i oczywiście wymaga omówienia z pracownikiem, jednak w sposób rozwojowy. Ćwicz jedno z najważniejszych narzędzi skutecznego zarządzania zespołem – konstruktywny feedback, tzn. oceniaj zachowanie, nie osobę, odnoś się do konkretnych zachowań, mów o własnych odczuciach, nie przerzucaj na innych odpowiedzialności…

      Od Ciebie zależy efektywność zespołu, satysfakcja i motywacja poszczególnych jego członków. Warto pracować nad swoim stylem zarządzania zespołem, przywództwa i motywowania, by przyczynić się do sukcesu zespołu i organizacji.

      Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

      Najbliższy termin: 17-18 stycznia 2022 + 24-25 stycznia 2022