Szkolenie Assessment / Development Center | Szkolenia Warszawa

AC/ DC w praktyce - samodzielne projektowanie zadań i sesji

Od decyzji personalnych zależy nie tylko kariera indywidualnego pracownika, ale sukces całej organizacji. Błąd może kosztować zbyt wiele! Potrzebujesz jasnych odpowiedzi, obiektywnych kryteriów, wystandaryzowanego procesu – czyli Assessment/Development Center (AC/DC). Jest to najskuteczniejsze narzędzie oceny kompetencji, pod warunkiem, że wiesz, jak efektywnie przeprowadzić cały projekt, wykorzystując własną kreatywność i sprawdzone standardy metodologii.

Na szkoleniu z Assessment Center nauczysz się:

  • Samodzielnego projektowania i przeprowadzania sesji AC/DC
  • Opisywania kompetencji do oceny
  • Tworzenia zadań behawioralnych
  • Efektywnej obserwacji i oceny zachowań uczestników
  • Zasad integrowania danych o uczestnikach i podejmowania decyzji

5 cech, którymi wygrywamy z konkurencją

  1. Szkolenie jest interaktywnym warsztatem prowadzonym przez praktyka rekrutacji i biznesu, menadżera i asesora z wieloletnim doświadczeniem.
  2. W ramach szkolenia, masz 90 minut dodatkowego treningu indywidualnego w ciągu roku od szkolenia, na przećwiczenie poznanych technik sam na sam z trenerem lub na wspólne przedyskutowanie Twoich specyficznych wyzwań zawodowych.
  3. Masz także dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne od nas, trenerów, w Twoich wyzwaniach i problemach.
  4. Przez rok po szkoleniu będziemy Cię inspirować dodatkowymi materiałami tzw. "follow up".
  5. Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy Twój zapis, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.
  6. Opinie naszych uczestników - podpisane pełnym nazwiskiem i firmą. One są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać a ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Sprawdź także opinie wystawione przez uczestników naszych szkoleń w google TUTAJ.

 

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Szkolenie z assessment center

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia assessment center

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie development center

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie assessment center

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

assessment center Szkolenia

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszą się  4 osoby, a my potwierdzimy zapisy, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Nasza jakość - Twój komfort

TO JEST HIT
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu
i max 10 osób w grupie
 
ZAPISZ SIĘ

Trener prowadzący szkolenie z Assessment Center

 Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

Przez wiele lat organizowała i prowadziła sesje AC i DC. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie zdobyte w korporacjach o wysokich standardach rozwiązań HRM, skupia się na przekazywaniu Uczestnikom rozwiązań praktycznych, przydatnych w ich obecnej bądź przyszłej pracy.

Program szkolenia z Assessment Center

Projektowanie zadań i narzędzi:

  • Tylko właściwie dobrane zadania umożliwią rzetelną weryfikację kompetencji podczas sesji – na szkoleniu poznasz ich zastosowanie, wady i zalety.
  • Dowiesz się, czym wywiad behawioralny różni się od zwykłej rozmowy z uczestnikiem i dlaczego jest nieodłączną częścią sesji.
  • Kwestionariusze i testy mogą stanowić dobre źródło informacji podczas sesji AC/DC lub być jedynie stratą czasu – pokażemy Ci, które z nich warto stosować i dlaczego.
  • Przećwiczysz projektowanie zadań praktycznych dla uczestników.

AC/DC – jak to ugryźć?

  • Ośrodki Oceny/Rozwoju od podszewki – poznasz potrzeby, w odpowiedzi na które powstały te narzędzia oraz kierunki, w jakich ewoluowały.
  • Trafność diagnostyczna – upewnisz się, czy i kiedy AC/DC to najlepsza metoda spośród dostępnych narzędzi oceny kompetencji.
  • AC/DC w praktyce – odkryjesz realne korzyści i rezultaty, jakie możesz osiągnąć stosując te metody w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi.

Bez kompetencji ani rusz?

  • Czym są kompetencje?
    • Dotychczas był to tylko pusty frazes? Na szkoleniu pokażemy Ci istotę kompetencji i ich zastosowanie, by stały się podstawą skutecznego ZZL.
 
  • Opis kompetencji:
    • Nie wiesz, jak poznać, czy aktualny lub potencjalny pracownik posiada daną kompetencję i w jakim stopniu? W tym celu zaczniesz korzystać z tzw. wskaźników behawioralnych.
    • Brakuje Ci jednego standardu do oceny kompetencji pracowników? W praktyce AC/DC funkcjonuje kilka skal do oceny kompetencji. By wybrać najodpowiedniejszą, zapoznasz się z wadami i zaletami każdej z nich.
    • Szukasz pracownika, który posiada wszystkie kompetencje na najwyższym poziomie? To nie tylko niemożliwe, ale i niepotrzebne. Na szkoleniu pokażemy Ci, jak wybrać kompetencje kluczowe dla ocenianego stanowiska.

Wszystko, o czym warto pomyśleć planując sesję AC/DC

  • Czy wiesz, kto powinien brać udział w sesji AC/DC? Na szkoleniu nauczysz  się dobierać Kandydatów i Asesorów.
  • Jak komunikować się z uczestnikami sesji? Pokażemy Ci, jak budować jasne, zwięzłe, spójne komunikaty, które będą Twoją profesjonalną wizytówką i wpłyną pozytywnie na uczestników.

Jak to poprowadzić?

  • Zadania Asesorów podczas sesji AC/DC:
    • Ile osób powinno odpowiadać za projekt AC/DC? Dowiesz się, jakie role są potrzebne, pomocne lub niezbędne w sesjach AC/DC.

    • Szkolenie wprowadzające dla Asesorów – dowiesz się, co to takiego i czy rzeczywiście jest potrzebne.

    • Co właściwie robi Asesor? Porozmawiamy o tym, co i jak Asesor ocenia podczas sesji.
    • Obserwować każdy umie? Jeśli ma to być skuteczna i obiektywna obserwacja podczas sesji AC/DC, musi być zgodna z pewnymi zasadami. Poznasz je na szkoleniu.
    • Ponieważ Asesor to też człowiek, zdarza się że popełnia błędy. Omówimy te, które występują najczęściej oraz zastanowimy się, jak zminimalizować ryzyko ich wystąpienia.

Co dalej z wynikami sesji AC/DC

  • Uzgadnianie oceny:
    • Za zamkniętymi drzwiami AC/DC, czyli trochę o sesji integracji danych, podczas której asesorzy próbują dojść do porozumienia w kwestii ocen. Dowiesz się, jak przeprowadzić ją efektywnie.
  • Raporty i wnioski z sesji AC/DC:
    • Jakie są różnice w treści raportu po AC i DC? Omówimy je.

Do zobaczenia!

Zapisz się na szkolenie!

Gdzie i kiedy się spotykamy

Sali szkoleniowej 4GROW

Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25, 4piętro

28-30 stycznia 2019
Termin zagwarantujemy wraz zapisem 4 osoby
Obiady i przerwy kawowe
W restauracji i na nasz koszt
Zrób pierwszy krok do zmiany
Zagwarantuj swoje miejsce

Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 10:00, a kończymy o godzinie 18:00. Drugi dzień szkolenia rozpoczynamy o godzinie 9:00, a kończymy o godzinie 17:00. Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Łukasiewicz

tel. 531 314 431, email: [email protected]

Zapisz się na szkolenie

Najbliższe terminy:

Termin szkolenia
rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

Dane firmy

 

Oni już byli na tym szkoleniu

Szkolenie w wielu punktach zaskoczyło mnie pozytywnie, dając możliwość oceny własnych kompetencji i zaplanowanie kierunków ich rozwoju.

Szkolenie dobre dla osób chcących poznać narzędzia AC/DC od strony organizacyjnej. Prowadzone w przystępny i komunikatywny sposób.

Dziękuję za indywidualne podejście, przedstawienie tematu szkolenia w sposób zrozumiały i warsztatowy. Szkolenie godne polecenia z uwagi na praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności.

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
791 412 204.

Metodologia szkolenia z Assessment Center

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie "Assessment Center - certyfikacja dla asesorów AC/DC projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszarów  AC/DCCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze AC/DC
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik AC/DC
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia AC/DC do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia AC/DC w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi AC/DC

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji komunikacji interpersonalnej. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Za co nas uwielbiają?

Najbliższy termin: 28-30 stycznia 2019
Zapisz się