4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenie Obsługa Klienta

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Jak sprawić, żeby klient do Ciebie wracał? Co zrobić, żeby nie tylko był lojalny, ale stał się ambasadorem marki i przyciągał do Ciebie kolejnych klientów? Oprócz wysokiej jakości produktów i usług, kluczowe znaczenie ma profesjonalna obsługa klienta na każdym etapie jego doświadczeń z firmą.

- Na co zwrócić szczególną uwagę podczas obsługi klienta?
- Jak komunikować się profesjonalnie i z troską dbać o potrzeby klienta?
- Jak zaopiekować się obiekcjami i zyskać przychylność klienta w trudnych sytuacjach?
- Jak zadbać o siebie, by być jak najlepszym wsparciem dla klienta?

Odpowiedzi, najlepsze techniki, narzędzia i dużo praktyki odnajdziesz przychodząc na nasze szkolenie z obsługi klienta.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty szkolenia z Obsługi Klienta

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • być profesjonalistą w dziedzinie obsługi klienta
  • rozumieć potrzeby swoich klientów i umiejętnie dobierać produkty/usługi
  • rozpoznawać typy zachowań w obsłudze klienta i dostosować do nich sposób rozmowy
  • umiejętnie prowadzić rozmowę z klientem, by przyniosła zamierzony efekt
  • mieć rzeszę stałych klientów, którzy darzą Cię zaufaniem i cenią Twoją jakość obsługi klienta
  • zachować się profesjonalnie i zadbać o pozytywny wizerunek firmy, gdy zaskoczy Cię trudny klient lub inna niekomfortowa sytuacja 
  • mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności
  • czerpać satysfakcję z sukcesów w obsłudze klienta 

Opinie o szkoleniu

Szkolenie z obsługi klienta, w którym uczestniczyłam dało mi niezmiernie dużo korzyści, między innymi elementy merytoryczne szkolenia idealnie dopasowały się do moich potrzeb oraz relacja z trenerem pozwoliła na otwarcie się przed Nim i zdobycie ogromnej dawki wsparcia. Gorąco polecam!

Szkolenie: Obsługa klienta otworzyło przede mną niejako nową perspektywę na relacje z klientem. Zwraca uwagę na delikatność, z jaką należy prowadzić / utrzymywać kontakt z klientem, szanując jego Ego. Szkolenie nieszablonowe, poparte głęboką wiedzą.
 

Więcej opinii ze szkolenia >>

 

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Dla kogo szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie w szczególności zalecamy:

  • sprzedawcom
  • handlowcom
  • pracownikom BOK, helpdesk i call center
  • urzędnikom mającym kontakt z interesantem
  • pracownikom recepcji
  • pracownikom gastronomii
  • właścicielom małych biznesów usługowych i handlowych

Argumenty dla szefa

Jak obsługa klienta wpływa na sukces Twojej firmy? 

szkolenie profesjonalna obsługa klienta kiedy warto Kiedy szkolenie z obsługi klienta jest konieczne?
____

szkolenie profesjonalna obsługa klienta na jakie obszary wpłynie Jak to szkolenie zmienia podejście do obsługi klienta?
____

Gdy Twój zespół obsługi klienta:

  • rozmawia w sposób nieatrakcyjny, czym zniechęca do zakupu
  • nie rozpoznaje potrzeb klienta i oferuje nietrafione produkty
  • narzuca swoje zdanie, nie słucha co klient ma do powiedzenia 
  • brzmi sztucznie, “regułkowo” przez co wzbudza u klienta podejrzliwość
  • odsyła klienta bez chęci pomocy, gdy wymaga to wyjścia poza schemat
  • daje się ponieść emocjom i wciągnąć w konflikt z klientem
  • rozmowę z klientem traktuje jako przykry obowiązek
  • nie bierze odpowiedzialności za doświadczenie klienta, nie wyciąga wniosków na przyszłość
  • godzi się na ustępstwa wobec klientów, które są niekorzystne dla firmy

 Osoba odpowiedzialna za obsługę klienta:

  • czuje się swobodnie i naturalnie w rozmowie z klientem, komunikuje się jasno i rzeczowo
  • świadomie podchodzi do swojej roli i efektów swojej pracy
  • bierze odpowiedzialność za doświadczenie klienta i wizerunek firmy
  • rozpoznaje potrzeby klienta i dobiera najlepsze rozwiązania
  • dba, by klient dobrze poznał produkt/usługę i skupił się na korzyściach 
  • wzbudza zaufanie i szacunek, dzięki czemu ma wielu stałych klientów
  • w sytuacjach konfliktowych jest opanowana i potrafi doprowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego dla obu stron 
  • swoją postawą buduje wiarygodny i korzystny wizerunek firmy
  • ma pozytywne nastawienie do pracy i dba o komfort pracy

Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia

Pobierz program: pdfpdf

Program szkolenia: Profesjonalna Obsługa Klienta

1. Profesjonalna obsługa klienta – jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu doświadczeniem klienta (Customer Experience Management)? 

  • Jakie są aktualne standardy i trendy w obsłudze klienta?
  • Jakie są wyznaczniki najwyższej jakości obsługi klienta?
  • Customer Experience Management– jak robić to dobrze? Poznaj 10 przykazań kultury obsługi klienta wg Tony’ego Hsieha.
  • Co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?

2. Obsługa klienta oparta na budowaniu relacji - jak wzbudzić zaufanie, zbudować i utrzymywać dobre relacje z klientem? 

  • Jaki jest współczesny klient i czego potrzebuje w kontakcie z pracownikiem firmy?
  • Jak zbudować wiarygodność i zaufanie w relacji z klientem?
  • Indywidualne podejście na masową skalę – jak to osiągnąć?
  • W jaki sposób wzbudzić sympatię i zjednać sobie klienta? - poznaj 6 sposobów wzbudzania sympatii w trakcie obsługi klienta wg. D. Carnegie.
  • W jaki sposób osiągnąć efekt „wow!” w obsłudze klienta?

3. Jak dopasować styl obsługi klienta oraz sposób komunikacji do typu osobowości klienta?

  • W jaki sposób dokonać szybkiej oceny typu osobowości klienta (wg. Carla G. Junga)?
  • Czego oczekuje od Ciebie dany typ klienta?
  • Jak nawiązać nici porozumienia z każdym typem osobowości?
  • Jak zmienia się zachowanie każdego z typów pod wpływem stresu - „zły dzień” klienta?

4. Skuteczna komunikacja – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?

  • Jak przygotować się do rozmowy, by zrobić dobre wrażenie i zachęcić do współpracy? 
  • Moc aktywnego słuchania – jak uniknąć błędów komunikacyjnych:
    • Jak słuchać – by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta,
    • Jakie pytania stosować na poszczególnych etapach rozmowy,
    • Jak skutecznie parafrazować wypowiedzi klienta,
    • Podsumowanie rozmowy – jak zrobić „ostatnie” dobre wrażenie?
  • Ukryte Poziomy Komunikatów™ – jak prezentować własne intencje oraz odkrywać intencje klienta i dzięki temu budować trwałe i satysfakcjonujące relacje
  • Moc słów – obsługa klienta przez pryzmat neurolingwistyki:
    • Jak wyrażać troskę i dbałość o klienta,
    • Jak budować własny autorytet,
    • Jakich słów użyć, a jakich lepiej unikać,
    • Jak prezentować swoje rozwiązania, posługując się pozytywnym językiem i ramą rozwiązania?
  • Język korzyści - jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu?
  • Jaka jest tajemnica ‘dostrojenia się’ do klienta przez telefon?
  • Obsługa klienta mailowa - jak to robić profesjonalnie?

5. Obsługa „trudnego klienta" – jak zjednać sobie klienta w konfliktowych sytuacjach?

  • Psychologia konfliktu - czyli jak z klienta, któremu zależy robi się klient agresywny?
  • Nieintuicyjność konfliktu - czyli jakie są nasze naturalne zachowania w konflikcie i dlaczego doprowadzają do eskalacji konfliktu z klientem?
  • Frustracja, złość, gniew, smutek, rozczarowanie – co się kryje za emocjami klienta?
  • Jak uruchomić w sobie pokłady troski  i empatii, by autentycznie zatroszczyć się o potrzeby klienta, gdy klient "strzela" w Ciebie? Potężny model Analizy Transakcyjnej (AT) i zrozumienie mechanizmów eskalacji konfliktu pozwoli Ci porzucić błędne i negatywne w skutkach podejście "zbijania obiekcji" oraz zamienić je "opiekowanie się obiekcjami".
  • Jak przejąć kontrolę nad rozmową z "trudnym klientem" i przeprowadzić go od agresji, poprzez zrozumienie do otwartości i wdzięczności - poznaj nasze autorskie narzędzie do zarządzania obiekcjami klienta EGO.
  • Gdy ucichną emocje... Jak merytorycznie odpowiedzieć na zastrzeżenia klienta - techniki zarządzania obiekcjami:
    • Sprostowanie bezpośrednie
    • Sprostowanie pośrednie
    • Kompensacja
    • Bumerang
    • 4U™
  • Jak reagować, gdy klient zgłasza reklamację – „formuła prezentu” w 8 krokach (Barlow J., Møller K.)
  • Jak przekazywać niekorzystne dla klienta informacje (np. negatywna odpowiedź na reklamację)?

6. Asertywność a obsługa klienta - jak reagować, gdy klient przekracza granice?

  • Technika stopniowania reakcji - jak wyznaczyć granice i asertywnie odpowiedzieć na atak?
  • Jak powiedzieć „nie”, zachowując przy tym dobre relacje:
    • Technika Zdartej Płyty
    • Techniki Alternatywy™
    • Techniki Zawiszy™
  • Co zrobić, gdy klient:
    • Jest roszczeniowy i wywiera presję,
    • Jest agresywny – atakuje i używa obraźliwego języka,
    • Jest arogancki, wywyższa się,
    • Jest „gadułą” – nie słucha i nie daje Ci dojść do słowa,
    • Manipuluje,
    • Nie ma racji lub jest na „nie” do Twoich propozycji i rozwiązań.

7. Obsługa klienta a zarządzanie emocjami i stresem - jak zadbać o siebie w trudnych sytuacjach? 

  • Budowanie pozytywnego nastawienia – jak zmienić ograniczające przekonania na takie, które będą wspierać Cię w obsłudze trudnego klienta?
  • Spirala emocji – jak zahamować narastające podczas rozmowy emocje klienta i własne?
  • Jak się uspokoić po trudnej rozmowie i nie przenosić emocji na kolejnego klienta, współpracowników, rodzinę?
  • Jak zwiększyć swoją odporność na stres?

 

Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty, podbij serca Klientów!

Zapisz się na szkolenie!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

szkolenia obsługa klienta

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z obsługi klienta, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Obsługa klienta szkolenie

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia z obsługi klienta, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenie obsługa klienta

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Szkolenie z obsługi klienta

Dostęp do platformy online.4grow.pl  GRATIS

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.

Szkolenia z obsługi klienta

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

Profesjonalna obsługa klienta szkolenie

Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS

Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Trener prowadzący szkolenie z obsługi klienta

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

Więcej Mniej
Radosław Funiok trener, konsultant, coach

Radek Funiok

trener, konsultant, coach

Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A.

Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz  obsługi klienta.

Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych.

Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą.

W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris.

Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla.

Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development

Więcej Mniej
Agnieszka Wąsik-Walczak dyrektor zarządzający, trener, coach

Agnieszka Wąsik-Walczak

dyrektor zarządzający, trener, coach, konsultant DISC

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku  międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.

Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas   – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.

Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.

Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.

Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).

Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.

 

Więcej Mniej

Metodyka szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

    Poczuj komfort na naszej sali

    Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

    DLA TWOJEJ WYGODY
    komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób na sali
     

     

    Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Obsługi klienta?

    Szkolenie miało charakter profesjonalny. Prowadzone było w sposób jasny. Fantastycznie zbudowana relacja przez trenera z uczestnikami. Ze szkolenia wychodzę z ugruntowaną wiedza na temat Profesjonalnej Obsługi Klienta. Tę wiedzę będę wykorzystywać każdego dnia. Szkolenie z obsługi klienta GODNE POLECENIA 

    Szkolenie: Obsługa klienta przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.

    Super szkolenie z obsługi klienta oraz trenerka - polecam wszystkim. Miła atmosfera, ciekawie przedstawiony temat.

    Szkolenie z obsługi klienta bardzo dobrze zorganizowane, w sposób klarowny przedstawiane różne metodologie w rozwiązywaniu konfliktowych sytuacji.
     

    Szkolenie: Obsługa klienta było bardzo praktyczne, trenerowi udało się stworzyć pozytywną atmosferę w grupie. Pełen profesjonalizm. Polecam.

    Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie z obsługi klienta. Atmosfera sprzyjająca aktywności uczestników. Praktyczne przykłady i rozwiązania.

    Inspirujące zajęcia w miłej atmosferze. Zdobyte umiejętności wykorzystam w pracy, jak i życiu prywatnym. Jeśli chcesz się przekonać, że każda sytuacja może mieć konstruktywne rozwiązanie, gorąco polecam.

    Sposób prowadzenia szkolenia przez trenera umożliwił aktywne, wspólne rozwijanie wiedzy w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki temu mogłam skonfrontować swoje doświadczenie z wiedza trenera i innych uczestników, co umożliwiło mi zauważenie nad którymi elementami mojej pracy musze jeszcze popracować.

    Szkolenie przeprowadzone merytorycznie, autentyczny kontakt trenera z uczestnikami, ciekawe gry pozwalające na aktywne wykorzystanie i sprawdzenie nowych umiejętności. Korzyści ze szkolenia → jak radzić sobie z trudnym klientem oraz w sytuacjach stresowych.

    Dzięki szkoleniu zapoznałem się z technikami, które niewątpliwie są mi pomocne w codziennej pracy. Najbardziej wartościowymi elementami szkolenia były scenki, które uczestnicy na sobie ćwiczyli. Trener prowadzacy szkolenie zbudował koleżeńską relację z uczestnikami szkolenia. Sposób prowadzenia oceniam pozytywnie - na 9 (w skali od 0 do 10). Luźny styl prowadzenia szkolenia z miejscem na wyjaśnienie problemów, jakie napotyka konkretny uczestnik szkolenia w profesjonalnej obsłudze klienta.

    Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

    Wariant szkolenia:

    Terminy i forma szkolenia:

    Termin szkolenia
    Miejsce szkolenia dla formy stacjonarnej: Warszawa, ul. Panieńska 9 lok. 25  Zobacz na mapie

     

    Liczba uczestników:

    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby
    Cena Regular:
    Do wyczerpania miejsc
    1 590 zł netto
     8 osób interesowało się dziś tym szkoleniem!
    • Trening indywidualny 90 minut gratis
    • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
    • Nielimitowany dostęp do platformy online 4GROW gratis
    • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł

    Dane zgłaszającego

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu
    Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
    Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

    Dane 1 uczestnika szkolenia

    Wpisz imię
    Wpisz nazwisko
    Wpisz stanowisko/rolę
    Wpisz poprawny email małymi literami
    Wpisz poprawny nr telefonu

    Dane do faktury

    Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

    kontakt 4GROW

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
    kontakt - pytania

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    pole wymagane Pola wymagane

    Szkolenia otwarte: stacjonarne

    stacjonarne realizujemy w Warszawie

    kontakt
    Adrianna Ostrowska
    Koordynator ds. szkoleń otwartych

    Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

    stacjonarne realizujemy w całej Polsce

    kontakt
    Agata Smykla
    Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

    Terminy szkoleń

    TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
    2024-04-11 - 2024-04-12

    Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

    Budowanie relacji, komunikacja, radzenie sobie z “trudnym” klientem, elementy asertywności i zarządzania emocjami - narzędzia, techniki i trening umiejętności.
    Warszawa Zarezerwuj

    Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

     

     

    Profesjonalna obsługa Klienta – czy działania w Twojej firmie przynoszą rzeczywisty rezultat?

    68% przypadków utraty Klienta przez firmę wynika z braku zainteresowania jego potrzebami. Większość przedsiębiorstw traci w ciągu roku co najmniej 20% swoich kluczowych Klientów. Tego typu dane wywołują stan podwyższonej czujności nie tylko w dziale obsługi Klienta, ale w całej organizacji. Ponieważ firm nie stać na takie straty, próbują zawalczyć o Klienta na różne sposoby. Większość z nich rozumie profesjonalną obsługę Klienta jako wprowadzanie korzystniejszych ofert, nowych produktów, promocji, udoskonalanie procesów produkcyjnych i logistycznych… Wszystko po to, by zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy, posiadać jak najatrakcyjniejszą obsługę Klienta. Dlaczego takie działania często nie przynoszą oczekiwanego rezultatu?

    Sekret profesjonalnej obsługi Klienta

    Wiele firm w obszarze obsługi Klienta kładzie największy nacisk na rozwój tzw. kompetencji „twardych”, tj: obsługa systemów informatycznych czy znajomość produktów. Tymczasem najważniejsze w obsłudze Klienta jest budowanie relacji. Zrozumienie, kim jest Klient, co myśli i czuje, co go drażni, a co zadowala, jakie ma przekonania i doświadczenia, jakie są jego oczekiwania, potrzeby oraz znalezienie najlepszego sposobu ich zaspokojenia – to esencja profesjonalnej obsługi Klienta.

    To ważne, by kontrahenta traktować jak partnera, a nie źródło potencjalnego zysku. Takie podejście w obsłudze Klienta popłaca! Klient-partner pomaga nam współtworzyć najlepszą markę i świadczyć usługi najwyższej jakości - jego potrzeby i oczekiwania są priorytetem, a obiekcje i zastrzeżenia stanowią źródło bezcennej nauki. Szczerość w profesjonalnej obsłudze Klienta to podstawa zaufania i warunek udanej współpracy. Zamiast mówić wszystko to, co Klient chce usłyszeć, trzymaj się faktów, a także, gdy sytuacja tego wymaga, odważ się poruszać kwestie problemowe – taka niekonwencjonalna obsługa Klienta na pewno zostanie doceniona.

    Bardzo ważną i rzadką sztuką w obsłudze Klienta jest umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i emocjami rozmówcy. Zazwyczaj obawiamy się „trudnych sytuacji” z Klientem, który potrafi być zły, rozczarowany, znudzony i daje temu wyraz w kontakcie z nami. Nie wiemy jak reagować, dlatego częste błędy w obsłudze Klienta to obrona, przerzucanie się odpowiedzialnością lub wręcz przeciwnie – przymilanie się Klientowi. Niestety, takie zachowania prowadzą raczej do pogorszenia sytuacji – eskalacji konfliktu i niezadowolenia Klienta. Jak zatem dbając o profesjonalną obsługę Klienta, reagować na obiekcje?

    Klient zgłaszający zastrzeżenia na różne sposoby broni swojego komfortu – chce uzyskać zrozumienie i rozwiązanie. Dlatego zawsze pierwszym krokiem profesjonalnej obsługi Klienta powinno być wysłuchanie rozmówcy i zaakceptowanie jego emocji, dzięki czemu poczuje się on bezpiecznie. Takie sytuacje w obsłudze Klienta często są bardzo obciążające i wywalają w nas naturalny odruch obronny. Z tego powodu wymagają wcześniejszego opanowania i wielokrotnego przećwiczenia konstruktywnych reakcji. Jest to możliwe podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta, w trakcie którego opanujesz również mi.in. umiejętność dochodzenia do możliwego i satysfakcjonującego Klienta rozwiązania.

    Podstawą profesjonalnej obsługi Klienta jest więc empatia oraz szereg narzędzi i przekonań, które umożliwią Ci zbudowanie oraz utrzymanie pozytywnej i trwałej relacji z Klientem. To prawdziwy wyznacznik profesjonalnej obsługi Klienta - pomożemy Ci go osiągnąć!

    Zacznij osiągać szybkie rezultaty!