Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.
Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości
Motywacja to siła napędowa w Twoim zespole. Popchnie do działania, rozhuśta pomysł, udźwignie trudny temat. Od niej wszystko się zaczyna. Każdy projekt, z którego płynie energia i autentyczne zaangażowanie.
Czy nadal zastanawiasz się, co zrobić, by jeszcze bardziej zmotywować pracowników? Chcesz poznać przepis na efektywną współpracę? Nie wiesz, jak indywidualne różnice wpływają na komunikację całego zespołu?
Weź udział w szkoleniu na bazie Insights Discovery™, poznaj techniki motywowania i obudź w swoich podwładnych naturalną chęć do działania.
Efekty udziału w szkoleniu z motywowania pracowników
- Otrzymasz narzędzia i techniki motywowania podwładnych i współpracowników w sposób odpowiadający ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom
- Dzięki autodiagnozie i kilku krótkim ćwiczeniom zaobserwujesz swoje reakcje i poznasz własne preferencje komunikacyjne i motywacyjne
- Poznasz swoje silne strony i obszary rozwoju, dowiesz się, do którego z typów osobowości jest ci najbliżej, z kim najłatwiej ci się porozumieć oraz co zmienić we własnym zachowaniu by skutecznie zarządzać motywacją swojego typu antagonistycznego
- Będziesz skutecznie dobierać strategię motywowania do konkretnej osoby
- Będziesz traktować każdego ze swoich pracowników w sposób indywidualny
- Zrozumiesz przyczyny konfliktów oraz demotywację niektórych osób ze swojego zespołu – będziesz mógł przeciwdziałać takim sytuacjom w przyszłości.
- Staniesz się bardziej tolerancyjny na różne style pracy swoich pracowników. Spojrzysz bardziej na osiągane efekty, a mniej na sposób pracy, który do nich prowadzi.
Odkryj potęgę psychologii – motywowanie pracowników w organizacji!
Szkolenia prowadziliśmy dla:
Dla kogo jest szkolenie Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości?
Sprawdź, czy spełniasz przynajmniej trzy z poniższych kryteriów:
- Zarządzasz zespołem co najmniej 3-osobowym.
- Przygotowujesz się do pełnienia roli menedżera/lidera zespołu.
- Zarządzasz silnie zróżnicowanym zespołem.
- Niektórzy pracownicy z Twojego zespołu pracują mniej efektywnie niż powinni.
- W zespole występuje zbyt duża rotacja pracowników.
- Dochodzi do zbyt częstych nieporozumień w relacji z pracownikami, którymi zarządzasz.
- Chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu motywowania i komunikacji z różnymi typami osób.
- Chcesz lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje osób, którymi zarządzają lub/i z którymi współpracują.
- Zależy Ci na odpowiedzi na pytania: Jak motywować pracowników? Jakie są sposoby motywowania pracowników?
Motywacja pracowników a osobowość. Co mają ze sobą wspólnego? Okazuje się, że bardzo dużo!
„Nie muszę, ale chcę i mogę”, „Robię to, co lubię”. Tak mówią ludzie, którzy czują wewnętrzną motywację. Zależy Ci, żeby wśród nich byli Twoi współpracownicy i podwładni? Sięgnij po psychologiczne narzędzia biznesowe, wykorzystaj typologię osobowości i dopasuj profile osobowe Insights do profili swoich pracowników.
Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia
Przed warsztatem:
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
Program 2-dniowego szkolenia: Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości
Wpływ osobowości na motywację - poznaj model Insights Discovery
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi, odbierania ich zachowań i komunikacji.
- Wymiary osobowości oraz ich wpływ na współpracę, motywację, zaangażowanie, preferowany styl zarządzania na bazie teorii C. G. Junga.
- Energie kolorystyczne – charakterystyka typów Insights Discovery.
- Rozpoznawanie stylu komunikacji i preferencji osobowościowych na podstawie sposobu komunikacji, mowy ciała i zachowania.
- Jak dopasować komunikację do odbiorcy, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- „Zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości – dowiesz się, jak zmienia się sposób komunikacji i reagowania pod wpływem stresu w zależności od osobowości.
Motywowanie dopasowane do osobowości
- Twoje preferencje komunikacyjne i motywacyjne - przyjrzysz się swojej osobowości z perspektywy mocnych stron oraz obszarów wartych wzmacniania w roli liderskiej / menadżerskiej
- Czym motywować pracowników o różnych profilach osobowości i w jaki sposób to robić, by osiągnąć oczekiwany efekt
- Czego unikać, by nie demotywować swojego zespołu.
- Jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować, aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż o Ty preferencjach osobowościowych.
Zarządzanie zespołem o różnych typach osobowości
- Twój zespół – analiza własnego zespołu pod kątem preferencji komunikacyjnych i motywacyjnych, mocne strony i wyzwania wynikające z takiego układu.
- W jaki sposób komunikować się, motywować do działania, delegować zadania i udzielać feedbacku – wnioski dotyczące zarządzania Twoim zespołem.
- Komunikacja i motywowanie pracowników w zespole zróżnicowanym – w jaki sposób budować swoje wypowiedzi (komunikacja werbalna i niewerbalna), aby pracownicy, niezależnie od profilu osobowościowego, czuli się zmotywowania do działania.
- Analiza przypadku – zaplanujesz strategię działań motywacyjnych dla wybranego pracownika ze swojego zespołu.
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z motywowania pracowników, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Trener
Sabina Dąbrowska-Olbryś
Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.
Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).
Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej.
Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.
Monika Dąbrowska
Jest trenerem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za obszar marketingu i HR.
Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.
Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.
Metodyka szkolenia z motywowania pracowników
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:
Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z motywowania pracowników jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z motywowania pracowników uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Poczuj komfort w naszej sali!
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 9 osób na sali
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2024-11-21 - 2024-11-22 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2024-12-19 - 2024-12-20 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2025-01-27 - 2025-01-28 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2025-03-06 - 2025-03-07 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |