4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Motywacja to siła napędowa w Twoim zespole. Popchnie do działania, rozhuśta pomysł, udźwignie trudny temat. Od niej wszystko się zaczyna. Każdy projekt, z którego płynie energia i autentyczne zaangażowanie.

Czy nadal zastanawiasz się, co zrobić, by jeszcze bardziej zmotywować pracowników? Chcesz poznać przepis na efektywną współpracę? Nie wiesz, jak indywidualne różnice wpływają na komunikację całego zespołu?

Weź udział w szkoleniu na bazie Insights Discovery™, poznaj techniki motywowania i obudź w swoich podwładnych naturalną chęć do działania.

Sprawdź program

Efekty udziału w szkoleniu z motywowania pracowników

  • Otrzymasz narzędzia i techniki motywowania podwładnych i współpracowników w sposób odpowiadający ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom
  • Dzięki autodiagnozie i kilku krótkim ćwiczeniom zaobserwujesz swoje reakcje i poznasz własne preferencje komunikacyjne i motywacyjne
  • Poznasz swoje silne strony i obszary rozwoju, dowiesz się, do którego z typów osobowości jest ci najbliżej, z kim najłatwiej ci się porozumieć oraz co zmienić we własnym zachowaniu by skutecznie zarządzać motywacją swojego typu antagonistycznego
  • Będziesz skutecznie dobierać strategię motywowania do konkretnej osoby
  • Będziesz traktować każdego ze swoich pracowników w sposób indywidualny
  • Zrozumiesz przyczyny konfliktów oraz demotywację niektórych osób ze swojego zespołu – będziesz mógł przeciwdziałać takim sytuacjom w przyszłości.
  • Staniesz się bardziej tolerancyjny na różne style pracy swoich pracowników. Spojrzysz bardziej na osiągane efekty, a mniej na sposób pracy, który do nich prowadzi.

 

Odkryj potęgę psychologii – motywowanie pracowników w organizacji!

Dla kogo jest szkolenie Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości?

Sprawdź, czy spełniasz przynajmniej trzy z poniższych kryteriów:

  • Zarządzasz zespołem co najmniej 3-osobowym.
  • Przygotowujesz się do pełnienia roli menedżera/lidera zespołu.
  • Zarządzasz silnie zróżnicowanym zespołem.
  • Niektórzy pracownicy z Twojego zespołu pracują mniej efektywnie niż powinni.
  • W zespole występuje zbyt duża rotacja pracowników.
  • Dochodzi do zbyt częstych nieporozumień w relacji z pracownikami, którymi zarządzasz.
  • Chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu motywowania i komunikacji z różnymi typami osób.
  • Chcesz lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje osób, którymi zarządzają lub/i z którymi współpracują.
  • Zależy Ci na odpowiedzi na pytania: Jak motywować pracowników? Jakie są sposoby motywowania pracowników?

Motywacja pracowników a osobowość. Co mają ze sobą wspólnego? Okazuje się, że bardzo dużo!

„Nie muszę, ale chcę i mogę”, „Robię to, co lubię”. Tak mówią ludzie, którzy czują wewnętrzną motywację. Zależy Ci, żeby wśród nich byli Twoi współpracownicy i podwładni? Sięgnij po psychologiczne narzędzia biznesowe, wykorzystaj typologię osobowości i dopasuj profile osobowe Insights do profili swoich pracowników.
 

    Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

    Przed warsztatem:

    Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™

     

    Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl

    • Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
    • W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
    • Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
    • Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.

    Program 2-dniowego szkolenia: Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości

    Wpływ osobowości na motywację - poznaj model Insights Discovery

    • Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi, odbierania ich zachowań i komunikacji.
    • Wymiary osobowości oraz ich wpływ na współpracę, motywację, zaangażowanie, preferowany styl zarządzania na bazie teorii C. G. Junga.
    • Energie kolorystyczne – charakterystyka typów Insights Discovery.
    • Rozpoznawanie stylu komunikacji i preferencji osobowościowych na podstawie sposobu komunikacji, mowy ciała i zachowania.
    • Jak dopasować komunikację do odbiorcy, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
    • „Zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości – dowiesz się, jak zmienia się sposób komunikacji i reagowania pod wpływem stresu w zależności od osobowości.

    Motywowanie dopasowane do osobowości

    • Twoje preferencje komunikacyjne i motywacyjne - przyjrzysz się swojej osobowości z perspektywy mocnych stron oraz obszarów wartych wzmacniania w roli liderskiej / menadżerskiej
    • Czym motywować pracowników o różnych profilach osobowości i w jaki sposób to robić, by osiągnąć oczekiwany efekt
    • Czego unikać, by nie demotywować swojego zespołu.
    • Jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować, aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż o Ty preferencjach osobowościowych.

    Zarządzanie zespołem o różnych typach osobowości

    • Twój zespół – analiza własnego zespołu pod kątem preferencji komunikacyjnych i motywacyjnych, mocne strony i wyzwania wynikające z takiego układu.
    • W jaki sposób komunikować się, motywować do działania, delegować zadania i udzielać feedbacku – wnioski dotyczące zarządzania Twoim zespołem.
    • Komunikacja i motywowanie pracowników w zespole zróżnicowanym – w jaki sposób budować swoje wypowiedzi (komunikacja werbalna i niewerbalna), aby pracownicy, niezależnie od profilu osobowościowego, czuli się zmotywowania do działania.
    • Analiza przypadku – zaplanujesz strategię działań motywacyjnych dla wybranego pracownika ze swojego zespołu.

     

    Zarezerwuj miejsce!

    Pobierz program:

    Poziom II - program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie

    1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
    - motywowanie 3.0

    Prawie każdy pracownik obejmując nową rolę cieszy się i jest zmotywowany - tę motywację łatwo zepsuć nieodpowiednim motywowaniem i niestety najczęściej tak się dzieje!. Także pracownik pracujący od jakiegoś czasu źle zarządzany będzie tracić motywację. Dlatego w tym poziomie skupiamy się na tym, by wykorzenić "chwasty" i nie niszczyć motywacji, którą każdy pracownik naturalnie ma i która sama potrafi się odradzać jeśli ma do tego odpowiednie warunki - dobrego menadżera:

    • Dowiesz się jakie błędy w motywowaniu i zachowania menadżera demotywują pracownika
    • I jednocześnie poznasz odwrotne zachowania i sposoby, które sprawią, że motywacja Twoich pracowników będzie wracała do optymalnego poziomu danej osoby
    • Poznasz technikę STAR w kontekście motywującego doceniania pracownika jako wzmacniający "instant feedback" 

    2. Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

    Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

    • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
    • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
    • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
    • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.

    3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie

    • Błędy w delegowaniu
      Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    • Jak delegować, czyli jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
    • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
      • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
      • uczącym się i specjalistom/ekspertom
      • kreatywnym i szablonowym
      • zaangażowanym i leniwym
    • Jak rozliczać i oceniać
      • STAR+ZPZU - niezwykle skuteczne techniki do sprawiedliwej oceny - zarówno w ramach "instant feedback" jak i prowadzenia okresowych rozmów oceniających
      • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
      • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
      • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Jak zwolnić pracownika będąc szczerym i jednocześnie dodając mu otuchy i wiary w siebie na przyszłość

    4. Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół?

    • 5 Dysfunkcji zespołu - poziom I - dostaniesz 4 narzędzia, dzięki którym pracownicy będą w większym stopniu chcieli sobie pomagać i współpracować ze sobą

    5. Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać?

    • 6 Poziomów Shermana – czyli jak dopasować delegowanie, do sytuacji i kompetencji pracownika by uchronić się przed błędami oraz wzmacniać odpowiedzialność i proaktywność w pracowniku
    • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
      • R1 - entuzjastyczny debiutant
      • R2 - rozczarowany adept
      • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
      • R4 - samodzielny ekspert
    • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
      • style wg. Blake'a-Mouton 
      • style wg. Hersey'a-Blancharda 

     

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    Poprowadź pracowników na wyżyny efektywności...

    Zarezerwuj miejsce!

    Pobierz program:

    Program szkolenia: Zarządzanie zespołem I + II (4 dni)

    1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0

    Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

    • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
    • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
    • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
    • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
    • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
    • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

    2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

    Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

    • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
    • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
    • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
    • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
    • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

    3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

    • Błędy w delegowaniu
      Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
    • Jak delegować, czyli:
      • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
      • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
    • SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
      • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
      • uczącym się i specjalistom/ekspertom
      • kreatywnym i szablonowym
      • zaangażowanym i leniwym
    • Jak rozliczać i oceniać
      • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
      • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
      • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
      • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

    4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

    • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
      • R1 - entuzjastyczny debiutant
      • R2 - rozczarowany adept
      • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
      • R4 - samodzielny ekspert
    • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
      • style wg. Blake'a-Mouton 
      • style wg. Hersey'a-Blancharda 

    5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

    • Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

      • organizowanie
      • delegowanie
      • motywowanie
      • rozliczanie
    • Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

      • Określanie celów i zadań
      • Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
      • Delegowanie zadań, odpowiedzialności
      • Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
      • Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
      • Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
      • Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

    6. Przywództwo – budowanie jedności zespołu i zarządzanie przez wartości

    Czy wiesz, że najnowszym i najskuteczniejszym modelem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) nie wystarcza do długofalowego utrzymania efektywnych i zaangażowanych zespołów. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

    • uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację; 
    • wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole;
    • Zbudujesz jedność zespołu, nawet w oparciu o jego różnorodność!
    • Odkryjesz, jaki związek z motywacją ma zarządzanie przez wartości – dzięki tej wiedzy, będziesz umiał prowadzić motywujące rozmowy w najtrudniejszych sytuacjach. Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który pomoże Ci krok po kroku poprowadzić rozmowę w modelu zarządzania przez wartości z pracownikiem:
      • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
      • stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
      • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
    • Jak zarządzić konfliktem w zespole? Odkryjesz w jaki sposób poprowadzić rozmowę z pracownikami w konflikcie tak, by pomóc im zbudować porozumienie bez rozwiązywania problemów za nich – poznasz nasz autorski algorytm POWAPRO™
    • Jedność zespołu – odkryjesz proste sposoby na prowadzenie jednoczących zespół spotkań – wzmacniających współpracę, otwartą komunikację, szacunek, „granie do jednej bramki” oraz rozwijających efektywność całego zespołu.

    Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.

    7. Przywództwo – umiejętność inspirowania i rozwijania innych

    • Wizja - najpotężniejszy motywator używany przez największych liderów - w Polsce przeważnie wisi tylko na ścianie. Jak posługiwać się wizją, by wydobyć z niej potęgę motywowania do działania?

    • Jak wykorzystać psychologię do wzmacniania odpowiedzialności, samodzielności i zdrowych relacji w zespole? Odkryjesz model Analizy Tranzakcyjnej (wg. E. Berna) w relacjach zespołowych oraz znaczenie Trójkąta Dramatycznego (wg. Karpamana) w budowaniu efektywnych zespołów.

    • Narzędzia Coacha w rękach menadżera:

      • techniki uruchamiające zaangażowanie dzięki wartościom

      • techniki bazujące na zmianie przekonań

      • pytania uruchamiające odpowiedzialność i poczucie wpływu.

    • Poznasz techniki bazujące na psychologii emocji, dzięki którym zbudujesz autorytet przywódcy - lidera, który w nieinwazyjny sposób rozwija, zmienia, motywuje i inspiruje!

    Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

    Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

     

    ​​​Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

    Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

     

    Masz pytanie dot. programu?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Terminy szkoleń

    TERMINY WARIANT SZKOLENIA LOKALIZACJA
    2022-07-28 - 2022-07-29

    Poziom II: Zarządzanie zespołem i motywowanie

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    2022-09-15 - 2022-09-16

    Poziom II: Zarządzanie zespołem i motywowanie

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    Do uzgodnienia

    Szkolenie dedykowane / zamknięte - dopasujemy do Twoich potrzeb

    Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu! Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Waszej firmy!
    Mix: Online lub dowolne miasto Zapytaj
    2022-11-24 - 2022-11-25

    Poziom II: Zarządzanie zespołem i motywowanie

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj
    2022-12-01 - 2022-12-02

    Poziom II: Zarządzanie zespołem i motywowanie

    To szkolenie obejmuje zagadnienia: motywowanie, delegowanie, ocenianie, egzekwowanie.
    Warszawa Zarezerwuj

    Metodyka szkolenia z motywowania pracowników

    W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

    metodyka mobile metodyka desktop
    techniki

    Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

    warsztat

    Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

    wiedza

    Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

    • Szkolenie z motywowania pracowników jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu z motywowania pracowników uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      zarządzanie zespołem Szkolenia

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z motywowania pracowników, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenie motywowanie pracowników

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      szkolenie motywowanie

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Poczuj komfort w naszej sali!

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
      i max 9 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

       

      Trener

      Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

      Sabina Dąbrowska-Olbryś

      dyrektor ds. merytorycznych, trener, coach ICC, psycholog biznesu

       

      Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej.

      Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje).

      Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej.
      Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.

      Więcej Mniej
      Monika-Dąbrowska psycholog biznesu Warszawa

      Monika Dąbrowska

      trener, partner zarządzający, konsultant

       

      Jest trenerem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. Partner zarządzający w 4GROW, odpowiedzialna za obszar marketingu i HR.

      Przez wiele lat zarządzała komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, również z poziomu Europy w korporacji finansowej. Doradzała w obszarze komunikacji prezesowi, zarządowi oraz kadrze menedżerskiej łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich. Wdrażała projekty usprawniające komunikację w zespołach, jak i systemowo w całej firmie. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji, poprzez zarządzanie obszarem komunikacji, wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na współpracę zespołową, rozwój firmy i jej pracowników.

      Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.

      Więcej Mniej

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Aleksandra Jastrzębska
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431