Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Motywacja to siła napędowa w Twoim zespole. Popchnie do działania, rozhuśta pomysł, udźwignie trudny temat. Od niej wszystko się zaczyna. Każdy projekt, z którego płynie energia i autentyczne zaangażowanie.

Czy nadal zastanawiasz się, co zrobić, by jeszcze bardziej zmotywować pracowników? Chcesz poznać przepis na efektywną współpracę? Nie wiesz, jak indywidualne różnice wpływają na komunikację całego zespołu?

Weź udział w szkoleniu na bazie Insights Discovery™, poznaj techniki motywowania i obudź w swoich podwładnych naturalną chęć do działania.

Sprawdź program

 

Motywacja pracowników a osobowość. Co mają ze sobą wspólnego? Okazuje się, że bardzo dużo!

„Nie muszę, ale chcę i mogę”, „Robię to, co lubię”. Tak mówią ludzie, którzy czują wewnętrzną motywację. Zależy Ci, żeby wśród nich byli Twoi współpracownicy i podwładni? Sięgnij po psychologiczne narzędzia biznesowe, wykorzystaj typologię osobowości i dopasuj profile osobowe Insights do profili swoich pracowników.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z motywowania pracowników?

  • Otrzymasz narzędzia i techniki motywowania podwładnych i współpracowników
    w sposób odpowiadający ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom. Modelem metodologicznym, wokół którego zbudowane jest szkolenie jest Insights Discovery®, jedno z najpopularniejszych współcześnie psychologicznych narzędzi biznesowych, bazujące na typologii umysłu C. G. Junga. Uczestnicy poznają typologię i uczą się  wykorzystywać ją w praktyce.
  • Dzięki autodiagnozie i kilku krótkim ćwiczeniom zaobserwujesz swoje reakcje i poznasz własne preferencje komunikacyjne i motywacyjne. Dowiesz się, do którego z typów osobowości jest ci  najbliżej, z kim najłatwiej ci się porozumieć oraz co zmienić we własnym zachowaniu by skutecznie zarządzać motywacją swojego typu antagonistycznego.
     
  • Będziesz skutecznie dobierać strategię motywowania do konkretnej osoby.
     
  • Zdobędziesz wiedzę na temat zarządzania motywacją swojego zespołu.
     
  • Poznasz swoje silne strony obszary rozwoju jeśli chodzi o motywowanie i komunikację z różnymi typami osób.
     
  • Będziesz traktować każdego ze swoich pracowników w sposób indywidualny.
     
  • Zrozumiesz przyczyny konfliktów oraz demotywację niektórych osób ze swojego zespołu – będziesz mógł przeciwdziałać takim sytuacjom w przyszłości.
     
  • Staniesz się bardziej tolerancyjny na różne style pracy swoich pracowników. Spojrzysz bardziej na osiągane efekty, a mniej na sposób pracy, który do nich prowadzi.

 

Odkryj potęgę psychologii – motywowanie pracowników w organizacji!
 

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Sprawdź, czy spełniasz przynajmniej trzy z poniższych kryteriów:

  • Zarządzasz zespołem co najmniej 3-osobowym.
  • Przygotowujesz się do pełnienia roli menedżera/lidera zespołu.
  • Zarządzasz silnie zróżnicowanym zespołem.
  • Niektórzy pracownicy z Twojego zespołu pracują mniej efektywnie niż powinni.
  • W zespole występuje zbyt duża rotacja pracowników.
  • Dochodzi do zbyt częstych nieporozumień w relacji z pracownikami, którymi zarządzasz.
  • Chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu motywowania i komunikacji z różnymi typami osób.
  • Chcesz lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje osób, którymi zarządzają lub/i z którymi współpracują.
  • Zależy Ci na odpowiedzi na pytania: Jak motywować pracowników? Jakie są sposoby motywowania pracowników?

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Program szkolenia:
Motywowanie pracowników o różnych typach osobowości

Dzień 1

  • Powitanie uczestników. Wprowadzenie do szkolenia.
  • Skąd biorą się różnice indywidualne – dlaczego z jednymi ludźmi dogadujemy się lepiej
    a z innymi gorzej. Ćwiczenia pokazujące różnice w postrzeganiu rzeczywistości przez różne osoby.
  • Typologia osobowości nawiązująca do biznesowego modelu Insights Discovery, bazującego na teorii C. G. Junga. Wyjaśnienie psychologicznych podstaw różnic w motywowaniu różnych typów osobowości.
  • Autodiagnoza – na podstawie kilku krótkich ćwiczeń uczestnicy, obserwując swoje reakcje, poznają własne preferencje komunikacyjne i motywacyjne, i dowiadują się, do którego z typów osobowości jest im najbliżej, z kim najłatwiej im się porozumieć oraz co zmienić we własnym zachowaniu by skutecznie zarządzać motywacją swojego typu antagonistycznego.
  • Mocne strony i obszary rozwoju każdego z 4 typów Insights. Po czym rozpoznawać każdy z 4 typów, w jaki sposób nimi zarządzać by unikać konfliktów i demotywacji.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.

Dzień 2

  • Powtórzenie wiedzy z dnia pierwszego.
  • Zarządzanie typem antagonistycznym – w jaki sposób komunikować się, motywować do działania, delegować zadania i udzielać feedbacku pracownikowi każdego typu osobowości, w szczególności z przeciwnego bieguna koła Insights (osobie różniącej się od nas najbardziej).
  • Zespół na kole Insights – na podstawie własnych obserwacji i nabytej wiedzy, uczestnicy „nanoszą” swoich pracowników na koło Inisghts. Analiza mocnych stron i zagrożeń takiego składu personalnego zespołu. Wnioski dotyczące zarządzania i przyszłych rekrutacji.
  • Komunikacja i motywowanie pracowników w zespole zróżnicowanym – w jaki sposób budować swoje wypowiedzi (komunikacja werbalna i niewerbalna), aby pracownicy, niezależnie od profilu osobowościowego, czuli się zmotywowania do działania.
  • Planowanie motywacji dla wybranego pracownika - na podstawie nabytej wiedzy
    i znajomości swoich pracowników, każdy z uczestników planuje działania motywacyjne na najbliższy miesiąc dla jednego, wybranego pracownika ze swojego zespołu. Następuje omówienie i analiza powstałych strategii.
  • Podsumowanie szkolenia.

 

Zarezerwuj miejsce!

Pobierz program:

Program szkolenia: Zarządzanie zespołem,
przywództwo i motywowanie pracowników poz. I

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  1. Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  2. Jak delegować, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  3. SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  4. Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

  1. organizowanie
  2. delegowanie
  3. motywowanie
  4. rozliczanie

Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Określanie celów i zadań
  2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
  4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
  5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
  7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zarezerwuj miejsce!

1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki - motywowanie 3.0

Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.

  • 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
  • Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
  • Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
  • Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
  • Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
  • Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?

2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika

Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!

  • Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
  • Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać  informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
  • Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
  • Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
  • Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.

3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności

  1. Błędy w delegowaniu
    Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące.
  2. Jak delegować, czyli:
    • jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
    • jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
  3. SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
    • na poziomie operacyjnym i menedżerskim
    • uczącym się i specjalistom/ekspertom
    • kreatywnym i szablonowym
    • zaangażowanym i leniwym
  4. Jak rozliczać i oceniać
    • Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
    • Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
    • Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
    • Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.

4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?

  • Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
    • style wg. Blake'a-Mouton 
    • style wg. Hersey'a-Blancharda 

5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem

Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:

  1. organizowanie
  2. delegowanie
  3. motywowanie
  4. rozliczanie

Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:

  1. Określanie celów i zadań
  2. Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
  3. Delegowanie zadań, odpowiedzialności
  4. Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
  5. Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
  6. Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
  7. Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju

6. Przywództwo – budowanie jedności zespołu i zarządzanie przez wartości

Czy wiesz, że najnowszym i najskuteczniejszym modelem jest zarządzanie przez wartości Management By Values (MBV)? Zarządzanie tylko przez cele (MBO) nie wystarcza do długofalowego utrzymania efektywnych i zaangażowanych zespołów. Poznaj narzędzia i techniki do zarządzania przez wartości, dzięki którym:

  • uruchomisz w pracownikach autorefleksję, zaangażowanie i motywację; 
  • wzmocnisz odpowiedzialność i zaufanie w zespole;
  • Zbudujesz jedność zespołu, nawet w oparciu o jego różnorodność!
  • Odkryjesz, jaki związek z motywacją ma zarządzanie przez wartości – dzięki tej wiedzy, będziesz umiał prowadzić motywujące rozmowy w najtrudniejszych sytuacjach. Dostaniesz i przećwiczysz zaawansowany Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™, który pomoże Ci krok po kroku poprowadzić rozmowę w modelu zarządzania przez wartości z pracownikiem:
    • niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
    • stawiającym oczekiwania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
    • zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
  • Jak zarządzić konfliktem w zespole? Odkryjesz w jaki sposób poprowadzić rozmowę z pracownikami w konflikcie tak, by pomóc im zbudować porozumienie bez rozwiązywania problemów za nich – poznasz nasz autorski algorytm POWAPRO™
  • Jedność zespołu – odkryjesz proste sposoby na prowadzenie jednoczących zespół spotkań – wzmacniających współpracę, otwartą komunikację, szacunek, „granie do jednej bramki” oraz rozwijających efektywność całego zespołu.

 

Podczas szkolenia dostaniesz do ręki i doświadczysz na sobie praktycznych narzędzi do pracy z wartościami w zespole – pomogą Ci one w prowadzeniu spotkań motywacyjnych, moderowaniu spotkań zespołowych, w prowadzeniu rozmów o wartościach podczas spotkań rekrutacyjnych oraz – w rozmowach rozwojowych z podwładnymi.

 

7. Przywództwo – umiejętność inspirowania i rozwijania innych

  • Wizja - najpotężniejszy motywator używany przez największych liderów - w Polsce przeważnie wisi tylko na ścianie. Jak posługiwać się wizją, by wydobyć z niej potęgę motywowania do działania?

  • Jak wykorzystać psychologię do wzmacniania odpowiedzialności, samodzielności i zdrowych relacji w zespole? Odkryjesz model Analizy Tranzakcyjnej (wg. E. Berna) w relacjach zespołowych oraz znaczenie Trójkąta Dramatycznego (wg. Karpamana) w budowaniu efektywnych zespołów.

  • Narzędzia Coacha w rękach menadżera:

    • techniki uruchamiające zaangażowanie dzięki wartościom

    • techniki bazujące na zmianie przekonań

    • pytania uruchamiające odpowiedzialność i poczucie wpływu.

  • Poznasz techniki bazujące na psychologii emocji, dzięki którym zbudujesz autorytet przywódcy - lidera, który w nieinwazyjny sposób rozwija, zmienia, motywuje i inspiruje!

Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.

Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!

 

Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...

Zapisz się na Szkolenie z Zarządzania Zespołem 4GROW!

 

Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

 

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

    Metodyka szkolenia z motywowania pracowników

    • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
    Oblicz cenę

      Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenie motywowanie pracowników

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      Szkolenie motywowanie pracowników

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Zarezerwuj szkolenie

      Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
      i max 6 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

      Zarezerwuj szkolenie!

       

      Trener

      Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

      Piotr Drozdowski

      trener, konsultant, psycholog biznesu

      Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

      Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.

      Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Dołącz do szkolenia!

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Motywowania?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

      Skontaktuj się z nami

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

      Ania Łukasiewicz
      koordynator ds. szkoleń

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

      Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

      Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

      • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
      • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
      • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
      • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
      • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
      • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
      • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
      • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19