Szkolenia podnoszące efektywność w zespole - Team coaching i Team building

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Marzysz o efektywnym zespole? - zbuduj solidne fundamenty współpracy! Są momenty w życiu każdego zespołu, w których nawet świetny lider chce skorzystać ze wsparcia doświadczonego trenera i coacha. Gdy zewnętrzny ekspert zarządza procesem w czasie warsztatu zespołowego, lider może przyjąć komfortową rolę uczestnika wspólnie ze swoim zespołem. Przekonaj się, jak możemy wzmocnić Ciebie i Twój zespół w drodze na szczyt!

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty szkoleń podnoszące efektywność w zespole - Team coaching i Team building

 

Co zespół odkryje?

Dominujący styl komunikacji i współpracy każdego członka zespołu. Mocne strony we współpracy poszczególnych osób oraz jak zmienia się praca zespołowa pod wpływem stresu/ konfliktu. Jak poszczególne osoby w zespole postrzegają się nawzajem, a także jakie obszary komunikacji warto rozwijać, aby tworzyć zgrany zespół.
W jaki sposób członkowie zespołu postrzegają ich wspólny cel oraz jakie wartości dominują i jak wpływają na efektywną współpracę. Jakimi niepisanymi zasadami kieruje się zespół. Co dodaje energii zespołowi, a co ją odbiera.
W jaki sposób każda osoba wpływa na efektywną współpracę, co osłabia, a co wzmacnia jedność zespołu.
W jakiej fazie rozwoju się znajduje się zespół oraz jak członkowie zespołu postrzegają mocne i słabe strony zespołu. Jakie kluczowe obszary wymagające wzmocnienia dostrzegają jego członkowie. W jaki sposób zespół może uniknąć 5 dysfunkcji pracy zespołowej.

 

Co zespół wypracuje?

Gotową receptę na owocną komunikację i współpracę z każdym członkiem zespołu - optymalny model współpracy na bazie cech osobowości.
Sposoby na wzmocnienie porozumienia w relacji: lider – członkowie zespołu
oraz skuteczne sposoby wzajemnego wspierania się i motywowania.
 
Ramowy kontrakt zespołu: wspólne rozumienie celu zespołowego, poszczególnych ról w zespole oraz zasad współpracy i wartości, jakimi zespół chce się kierować, aby utrzymać jedność i efektywność.
Plan usprawnienia słabych stron i/lub wzmocnienia zespołu w tych obszarach, które uczestnicy sami zdiagnozują jako kluczowe dla ich efektywnej współpracy. 

Dla kogo szkolenia podnoszące efektywność w zespole - Team coaching i Team building

Na jakim etapie powinien być zespół?

Odpowiedni na każdym etapie rozwoju zespołu, szczególnie polecany jako pierwszy warsztat zespołowy.
Odpowiedni na każdym etapie rozwoju zespołu.
Szczególnie polecany zespołom nowym, zespołom po zmianach oraz zespołom, które nigdy wspólnie nie wypracowały celu zespołowego, wartości, zasad, misji. Zalecany jako kontynuacja po warsztacie „osobowość zgranego zespołu”.
Odpowiedni na każdym etapie rozwoju zespołu. Szczególnie polecany zespołom, które chcą wspólnie odkryć i wybrać obszary do poprawy i wzmocnienia.
 

3 autorskie warsztaty wspomagające budowanie zespołu!

Każdy warsztat porusza inne obszary i jest niezależny od pozostałych, dlatego można zaplanować ścieżkę rozwoju zespołu przechodząc przez wszystkie 3 tematy lub wybrać ten, który najbardziej odpowiada obecnym potrzebom zespołu. Jako pierwszy warsztat sugerujemy - "Osobowość zgranego zespołu...", następnie "Jedność zespołu..." i kończąc na warsztacie "4 filary efektywnego zespołu..."

 

Efektywna praca zespołowa - rekomendowana ścieżka rozwoju

ścieżka rozwou warsztaty efektywność zespołu team building zgrany zespół

Sprawdź, które szkolenie najbardziej odpowiada potrzebom Twojego zespołu

informacja - warsztat budowanie zespołu liczba dni Liczba dni warsztatowych zależy od wielkości zespołu oraz czasu, jaki zespół chce przeznaczyć na dyskusje i pracę nad poszczególnymi punktami programu. Zazwyczaj zespół potrzebuje 1-2 dni warsztatowe.

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Program warsztatu (2 dni): Podnoszącego efektywność
w zespole - team coaching i team building

  • Magia percepcji – wspólnie odkryjecie, jak osobowość każdego z Was wpływa na sposób postrzegania innych ludzi, odbierania ich zachowań, współpracę i zaangażowanie.
  • Różne wymiary osobowości oraz ich wpływ na komunikację, motywację i stres – poznacie czym jest introwersja, ekstrawersja oraz wymiary osobowości: myślenie i uczucia. Nauczycie się rozpoznawać różne typy osobowości na podstawie ich sposobu komunikacji i mowy ciała.
  • Odkryjecie jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
  • Poznacie „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości – dowiecie się, jak zmienia się sposób komunikacji pod wpływem stresu.
  • Stworzycie „recepty” na dobrą komunikację i współpracę z każdym z Was. Podzielicie się ze sobą informacjami na temat Waszych preferencji osobowościowych, stylu komunikacji, potrzeb związanych z ulubionym sposobem motywowania i angażowania.
  • Wspólnie odkryjecie Wasze motywatory, demotywatory i bariery w komunikacji oraz współpracy, wynikające z Waszej osobowości.
  • Poznacie „osobowość” Waszego zespołu jako całości – jego mocnych stron i wyzwań – w odniesieniu do Waszych celów zespołowych, ról oraz np. we współpracy z innymi działami.
  • Nauczycie się, jak konstruktywnie wykorzystywać różne perspektywy, potrzeby i oczekiwania w zespole.
  • Przekażecie sobie i uzyskacie od siebie nawzajem informacje zwrotne.
  • Wspólnie wypracujecie zobowiązania zespołowe i działania, które pomogą Wam po warsztacie utrzymywać i wzmacniać w Waszym zespole zaufanie, dobrą współpracę i pozytywną energię!
 

Dodatkowo:

  • W trakcie warsztatu będziecie brali udział w licznych interaktywnych zadaniach, które poprzez ich specyfikę pomogą Wam już w czasie warsztatu wzmocnić wzajemną otwartość, zaufanie oraz zrozumieć potrzeby i wartości wnoszone do zespołu przez jego poszczególnych członków. Warsztat pomoże Wam także wzmocnić wzajemne zrozumienie w relacji przełożony – podwładni lub lider – członkowie zespołu projektowego.
  • Trener dopasuje scenariusz i sposób prowadzenia warsztatu do specyfiki i fazy rozwoju Waszego zespołu – ponieważ każdy zespół jest inny, podczas takiego warsztatu kluczowe jest dopasowanie jego przebiegu m.in. do poziomu zaufania i otwartości w zespole oraz do wyzwań, z jakimi aktualnie mierzy się zespół.

Diagnoza osobowości i stylów komunikacji w zespole przed warsztatem

  • Cały Wasz zespół wypełni onilne kwestionariusze Insights Discovery (20 minut) – najpóźniej 2 tygodnie przed warsztatem zespołowym.
  • Każda osoba z zespołu otrzyma w czasie warsztatu swój indywidualny raport opisowy stworzony na podstawie udzielonych w kwestionariuszu Insights Discovery odpowiedzi.
  • Indywidualne profile Insights Discovery, będą zawierały graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego każdy uczestnik dowie się: jaki jest jego typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z preferencji osobowościowych. Profil opisuje także mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak  dana osoba funkcjonuje w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się jej styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest jej „typ antagonistyczny” i nad czym może pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych preferencjach osobowościowych.
  • Indywidualne profile Insights będą punktem odniesienia w czasie całego warsztatu. Uczestnicy dostaną swoje Profile Insights w wersji papierowej i elektronicznej – będą mogli udostępnić je swoim przełożonym i współpracownikom.

* Insights Discovery to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl

 

Zarezerwuj miejsce!

Program warsztatu (2 dni)

  • Diagnoza fazy rozwoju Waszego zespołu – wspólnie, warsztatowo odkryjecie, w jakiej fazie jest Wasz zespół oraz co to dla Was oznacza.
  • Diagnoza efektywności Waszego zespołu na bazie modelu 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg Patricka Lencioniego – dzięki naszym narzędziom i zadaniom, sami ocenicie czy i ewentualnie które dysfunkcje dotyczą Waszego zespołu.
  • 4 filary efektywnego zespołu:  procesy, atmosfera, współpraca, koncentracja na rezultatach – podczas wspólnej, warsztatowej pracy, zdecydujecie, które obszary są Waszą mocną stroną i w których chcecie wzmacniać Waszą efektywność.
  • W zależności od Waszej wspólnej diagnozy i decyzji, wspieranych wiedzą i doświadczeniem, w dalszej części warsztatu poznacie i przećwiczycie techniki oraz narzędzia wspierające Was w otwartej, szczerej i konstruktywnej pracy nad wybranymi przez Was zagadnieniami, np.: nad przekazywaniem sobie informacji zwrotnej, zarządzaniem emocjami w zespole, rozwiązywaniem i prowadzeniem konstruktywnych konfliktów, wypracowaniem nowych pomysłów lub zmian w wybranym obszarze.
  • Wybierzecie najlepsze dla Was rozwiązania, podzielicie się rolami i odpowiedzialnością we wdrażaniu ich w życie oraz zaplanujecie konkretny plan działań „powarsztatowych”.
  • Wspólnie wypracujecie zobowiązania zespołowe i działania, które pomogą Wam po warsztacie utrzymywać i wzmacniać zaufanie, otwartość, zaangażowanie, odpowiedzialność, nastawienie na wspólne cele i pozytywną energię!

Dodatkowo:

  • W trakcie warsztatu będziecie brali udział w licznych interaktywnych zadaniach, które poprzez ich specyfikę pomogą Wam już w czasie warsztatu wzmocnić jedność oraz umiejętność współpracy.
 
  • Trener w czasie warsztatu będzie przekazywał Wam na bieżąco informacje zwrotne dotyczące Waszego sposobu komunikacji i współpracy i/lub będzie prowokował Was pytaniami, naświetlając procesy, które z jego perspektywy działają wzmacniająco lub osłabiająco na efektywność Waszego zespołu.
  • Trener dopasuje scenariusz i sposób prowadzenia warsztatu do specyfiki i fazy rozwoju Waszego zespołu – ponieważ każdy zespół jest inny, podczas takiego warsztatu kluczowe jest dopasowanie jego przebiegu do wyzwań, z jakimi aktualnie mierzy się zespół.

Badanie potrzeb i budowanie zaangażowania przed warsztatem, w standardzie 4GROW

Standard szkoleń i warsztatów zamkniętych 4GROW zakłada, że po wspólnym podjęciu decyzji o współpracy i podpisaniu umowy, Trener 4GROW przeprowadza dogłębną diagnozę potrzeb i wyzwań zawodowych w temacie szkolenia, wśród wszystkich jego uczestników oraz z perspektywy osoby zlecającej – Działu HR lub przełożonych uczestników. Diagnoza taka zakłada indywidualny kontakt mailowy i/lub telefoniczny z uczestnikami, w celu uzyskania od nich przez trenera wszelkich informacji mogących pozytywnie wpłynąć na długofalową efektywność warsztatu.

Dzięki opisanej diagnozie, szkolenia i warsztaty zamknięte 4GROW są usługami „szytymi na miarę” – program, zadania i przykłady poruszane przez trenera nawiązują bezpośrednio do specyfiki pracy uczestników oraz do specyfiki Państwa branży, produktów i usług. Dodatkowo, uczestnicy zyskują poczucie, że ich indywidualne potrzeby rozwojowe są dla Państwa firmy ważne – rozmowa na temat ich oczekiwań i wyzwań zawodowych, buduje ich zaangażowanie jeszcze przed samym szkoleniem / warsztatem.

Powyższe standardy jakości 4GROW wynikają z naszych wieloletnich doświadczeń, z dbałości o najwyższą satysfakcję uczestników naszych szkoleń i warsztatów oraz z dbałości o ich długofalową efektywność biznesową dla firm naszych Klientów.

Program warsztatu (2 dni)

  • Role i zależności w zespole – wspólnie zweryfikujecie, czy są one dla wszystkich jasne, zrozumiałe i efektywne. Jeśli odkryjecie „wąskie gardła” – bariery efektywności w tym obszarze, wypracujecie założenia pod zmiany ról i procesów, dzięki którym zwiększy się Wasze poczucie bezpieczeństwa i efektywność.
  • Niepisane zasady w zespole – wyjmiecie na światło dzienne wszystkie najważniejsze niepisane zasady, jakimi kierujecie się we współpracy między sobą i z innymi zespołami; odkryjecie które z nich służą Wam a które – nie. Te, które Wam nie służą, zamienicie na nowe, konstruktywne zasady, które sami wypracujecie.
  • Wspólne cele – upewnicie się, czy wszyscy tak samo rozumiecie rezultaty, do których dążycie. Stworzycie wspólną wizję Waszego zespołu w przyszłości – taką, która będzie Was motywowała do dalszej pracy w tym zespole. Zweryfikujecie swój cel zespołowy pod kątem rozumienia jego związku z celami biznesowymi Waszej organizacji.
  • Wartości zespołowe – dowiecie się, jakie indywidualne wartości każdy z Was wnosi do zespołu, jakie dla każdego z Was są kluczowe oraz wspólnie wybierzecie te, które będą służyć Waszemu zespołowi jako jedności. Wypracujecie dla siebie praktyczne sposoby na realizowanie w Waszej codziennej pracy wartości zespołowych.
  • Spójny i świadomy wizerunek Waszego zespołu – weźmiecie również „na warsztat” wizerunek, jaki Wasz zespół ma wewnątrz Waszej organizacji – zdefiniujecie jego słabe i mocne strony oraz wspólnie opracujecie pomysły na budowanie wewnątrz organizacji takiego odbioru Waszego zespołu, jaki będzie Wam służył ?
 
  • Next Steps – opracujecie plan dalszych działań po warsztacie, dzięki którym będziecie mogli dalej podnosić  Waszą satysfakcję z pracy zespołowej.

Dodatkowo:

  • W trakcie warsztatu będziecie brali udział w licznych interaktywnych zadaniach, które poprzez ich specyfikę pomogą Wam już w czasie warsztatu wzmocnić jedność oraz umiejętność współpracy.
  • Trener w czasie warsztatu będzie przekazywał Wam na bieżąco informacje zwrotne dotyczące Waszego sposobu komunikacji i współpracy i/lub będzie prowokował Was pytaniami, naświetlając procesy, które z jego perspektywy działają wzmacniająco lub osłabiająco na efektywność Waszego zespołu.
  • Trener dopasuje scenariusz i sposób prowadzenia warsztatu do specyfiki i fazy rozwoju Waszego zespołu – ponieważ każdy zespół jest inny, podczas takiego warsztatu kluczowe jest dopasowanie jego przebiegu do wyzwań, z jakimi aktualnie mierzy się zespół.

Badanie potrzeb i budowanie zaangażowania przed warsztatem, w standardzie 4GROW

Standard szkoleń i warsztatów zamkniętych 4GROW zakłada, że po wspólnym podjęciu decyzji o współpracy i podpisaniu umowy, Trener 4GROW przeprowadza dogłębną diagnozę potrzeb i wyzwań zawodowych w temacie szkolenia, wśród wszystkich jego uczestników oraz z perspektywy osoby zlecającej – Działu HR lub przełożonych uczestników. Diagnoza taka zakłada indywidualny kontakt mailowy i/lub telefoniczny z uczestnikami, w celu uzyskania od nich przez trenera wszelkich informacji mogących pozytywnie wpłynąć na długofalową efektywność warsztatu.

Dzięki opisanej diagnozie, szkolenia i warsztaty zamknięte 4GROW są usługami „szytymi na miarę” – program, zadania i przykłady poruszane przez trenera nawiązują bezpośrednio do specyfiki pracy uczestników oraz do specyfiki Państwa branży, produktów i usług. Dodatkowo, uczestnicy zyskują poczucie, że ich indywidualne potrzeby rozwojowe są dla Państwa firmy ważne – rozmowa na temat ich oczekiwań i wyzwań zawodowych, buduje ich zaangażowanie jeszcze przed samym szkoleniem / warsztatem.

Powyższe standardy jakości 4GROW wynikają z naszych wieloletnich doświadczeń, z dbałości o najwyższą satysfakcję uczestników naszych szkoleń i warsztatów oraz z dbałości o ich długofalową efektywność biznesową dla firm naszych Klientów.

 

Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

 

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
  • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
  • Kameralna grupa (max. 10 osób).
  • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
  • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
  • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
  • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
  • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
  • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
  • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
  • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
  • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

    Metodyka szkolenia z efektywności w zespole

    • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
    Oblicz cenę

      Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Zarezerwuj szkolenie

      Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
      i max 6 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

      Zarezerwuj szkolenie!

       

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Dołącz do szkolenia!

      Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Ania Łukasiewicz
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

      Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

      • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
      • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
      • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
      • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
      • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
      • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
      • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
      • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19