Za co uwielbiają nasze szkolenie Negocjacje?

Oni też szukali szkolenia, najlepszego - tak jak zapewne Ty. Porównywali. Dziś już są po naszym szkoleniu:

 

Mateusz jest najlepiej przygotowanym i najbardziej kompetentnym trenerem z  jakim miałem przyjemność współpracować na przestrzeni 8 lat, czyli od kiedy uczestniczę w szkoleniach.

Mariusz Kramarz
Key Account Coordinator
JTI Polska Sp. z o.o.

 

Szkolenie nauczyło mnie praktycznych narzędzi, które można wykorzystać w negocjacji, ale także tego, jak spowodować, żeby narzędzia nie były potrzebne. Jedno z bardziej inspirujących szkoleń w jakich brałam udział.

Agnieszka Pietrzak
Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

 

Naprawdę nie odwołują terminów! :) Szkolenie z Negocjacji było kameralne, efektywne. Podejście do uczestników bardzo indywidualne. Polecam.

Zofia Korbasiewicz
Treasury Manager
IKEA Retail Sp. z o.o.

 

Jaką opinię chcesz mieć TY po szkoleniu z Negocjacji?

U mnie takie opinie na temat szkolenia Negocjacje to nie przypadek, to wynik mojego unikatowego, autorskiego know-how negocjacyjnego, które utworzyłem dzięki bogatemu doświadczeniu w negocjacjach biznesowych oraz wykształceniu psychologicznemu. Dlatego mam wiele takich opinii i zobaczysz kolejne w dalszej części tej strony...

Kim zatem jestem i co mnie łączy z negocjacjami?

Negocjacje Mateusz Sprzedaję i negocjuję od 17 lat. Doradzam w negocjacjach z poziomu strategicznego zarządom, prezesom i właścicielom firm. Jestem prezesem 4GROW i prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Uczestnicy moich szkoleń żartują, że chcieliby mieć mnie na ukrytym połączeniu podczas negocjacji, bo w każdej nawet najtrudniejszej sytuacji  znajdę sposób na porozumienie satysfakcjonujące obydwie strony. Ale więcej o mnie dalej.
Teraz powiem Ci jedno - to co jest wyjątkowego w moim warsztacie negocjacyjnym to to, że zaglądam głęboko i tego uczę - umiejętności wydobywania tego, co ukryte, nawet początkowo dla samego rozmówcy, wykorzystywania tego tak, żeby obydwie strony były zadowolone.

I jeśli myślisz: ty masz pewnie dar, ja go nie mam...
to ja mam, ale nie dar, tylko pewną prawdę dla Ciebie, o której już przekonali się uczestnicy moich szkoleń. To szkolenie po prostu jest bezkonkurencyjne:

8 cech, którymi to szkolenie wygrywa z konkurencją

  1. To szkolenie jest wyjątkowe - jest wypełnione olbrzymim zbiorem technik (aż 44!), także unikatowych i moich autorskich technik, które dostajesz w postaci gotowego, spisanego narzędziownika.
  2. Ja jestem psychologiem, więc uczę Cię poruszania się po głębokich pokładach psychiki Twojego negocjatora z drugiej strony stołu. Dlatego właśnie moi uczestnicy śmieją się, że chcieliby mnie mieć na linii w trakcie negocjacji - doceniają wagę "otwierania psychiki" partnera negocjacyjnego i zaglądania w jej głębokie poziomy - wtedy otwiera się horyzont z wieloma nowymi, satysfakcjonującymi rozwiązaniami!
  3. Każdy, kto ukończy moje szkolenie i zda pozytywnie egzamin, ma możliwość dołączenia do Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. To buduje Twój autorytet profesjonalnego negocjatora, gdy możesz pochwalić się w statusem członka Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu!
  4. Masz dożywotnie, nielimitowane ilościowo wsparcie telefoniczne ode mnie, trenera, w Twoich wyzwaniach i problemach. Korzystają z tego czasami po wiele godzin i bardzo wiele zyskują!
  5. Masz 90 minut treningu indywidualnego na przećwiczenie Twoich sytuacji negocjacyjnych sam na sam ze mną w ciągu roku od szkolenia.
  6. Przez rok po szkoleniu będę Cię inspirować dodatkowymi materiałami z tematyki negocjacji.
  7. Nie odwołujemy szkoleń - wystarczy Twój zapis, by termin tego szkolenia został zagwarantowany.
  8. Przeczytaj opinie naszych uczestników - one są najlepszym dowodem na to, czego możesz się spodziewać. Mamy ich mnóstwo (a to o czymś świadczy...), podpisanych pełnym nazwiskiem i firmą lub stanowiskiem. Bez względu na to jaki marketing uprawia firma szkoleniowa - ilość i treść opinii oraz ich wiarygodność weryfikuje bezwzględnie jakość szkolenia! Żadna inna firma szkoleniowa nie ma tylu opinii na google - zobacz sam - TUTAJ.

Wszystko co osiągnąłem w negocjacjach spisałem w postaci zbioru technik, które mogą stać się również Twoim warsztatem!

 

Dostaniesz 44 techniki do osiągania sukcesu w negocjacjach:

  • 24 chwyty negocjacyjne i sposoby na poradzenie sobie z nimi
  • 7 reguł negocjacyjnych do rozpoznawania każdego chwytu i manipulacji na Tobie
  • 4 style negocjacyjne do stosowania w zależności od celu i sytuacji
  • 1 potężny algorytm negocjacyjny do osiągania porozumienia satysfakcjonującego obydwie strony
  • 5 sposobów na zbudowanie swojej przewagi negocjacyjnej
  • 7 sposobów na zneutralizowanie przewagi negocjacyjnej drugiej strony
  • 1 bezbłędnie działającą technikę do radzenia sobie z trudnym, twardym i konfliktowym negocjatorem
  • i to jeszcze nie koniec - tych technik jest jeszcze więcej w moim szkoleniu!

 

To szkolenie z Negocjacji jest dla Ciebie jeśli:

  • odpowiadasz za sprzedaż i chcesz lepiej radzić sobie z kupcami, lub
  • jesteś stroną kupującą produkty, usługi (np. szkolenia;)) i chcesz skuteczniej negocjować z dostawcami, lub
  • negocjujesz współpracę wewnętrznie - pomiędzy działami tej samej firmy, lub
  • masz doświadczenie w negocjacjach i chcesz uzupełnić swój intuicyjny warsztat o nowe, sprawdzone i unikatowe techniki, lub
  • nie masz doświadczenia w negocjacjach lub nie masz za sobą szkolenia z negocjacji, ale jesteś gotowy na wytężony wysiłek intelektualny, by zdobyć na moim szkoleniu oprócz fundamentalnych technik także zaawansowane i niespotykane techniki negocjacyjne, lub
  • to nie jest Twoje pierwsze szkolenie z negocjacji i szukasz czegoś więcej, na wyższym poziomie, z autorskimi, unikatowymi technikami

Chcesz poszerzyć swój warsztat negocjacyjny o zaawansowane i unikatowe techniki?

Zapisz się na szkolenie!

    Program szkolenia z Negocjacji

    1. Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną?

    1. Czym jest siła w negocjacjach i jak BATNA na nią wpływa?
    2. Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej stronie:
      1. Technika na zatowarowanie
      2. Technika na dostępność
      3. Technika na serwis
      4. Technika na klienta
      5. Technika na plany
      6. Technika na rentowność
      7. Technika na opinie
      8. Technika na koniec
    3. 4 metody na zwiększenie siły negocjacyjnej niezależnie od siły drugiej strony
    4. Jak wykorzystać przewagę w sile negocjacyjnej do sukcesu dla obydwu stron?

    2. Style negocjacyjne – „Negocjacje pozycyjne”

    1. Jak otworzyć licytacje i prowadzić je uczciwie?
    2. Jak składać propozycje?
    3. Kiedy zatrzymać się w licytacji i kiedy wycofać?
    4. Jak negocjować pozycyjnie i nie okopywać się na stanowiskach?
    5. Dlaczego ZOPA to nie przedział wspólny budżetów po obydwu stronach negocjacji?
    6. Jak ustalić ZOPĘ  w licytacji?
    7. Jak można pogrzebać negocjacje błędnym szacowaniem ZOPY?
    8. Jakie znaczenie ma BATNA i  WATNA dla ZOPY?
    9. Dlaczego nie warto bazować na przeciekach o budżecie drugiej strony negocjacyjnej?
    10. 5 błędów - jak nieumiejętne licytowanie powoduje, że druga strona negocjacji będzie oczekiwać jeszcze większych ustępstw?
    11. 5 zasad dzięki którym licytacje nie obrócą się przeciwko Tobie.
    12. Jak używać taktyki „Drzwiami w twarz” w licytacjach, żeby nie zniszczyć swojej wiarygodności?
    13. Jak obniżać stanowisko w licytacji, by nadal mieć autorytet i silną pozycję a zwiększać prawdopodobieństwo „domknięcia” umowy?

    3. Style negocjacyjne – „Negocjacje Win-Win”

    1. Jak przejść z licytacji negocjacyjnych do interesów?
    2. Czym są interesy w negocjacjach?
    3. Jak to się robi w praktyce – nikt nie traci, nie rezygnuje, wszyscy zyskują?
    4. Jak poprowadzić spotkanie wg stylu Win-Win?

    4. Style negocjacyjne – „Negocjacje miękkie”

    1. Kiedy styl miękki się opłaca i kiedy jest optymalny
    2. Styl miękki nie musi oznaczać przegranej – jak negocjować miękko i nie stracić, a wręcz zyskać?
    3. Jak zachować autorytet negocjując miękko?

    5. Style negocjacyjne – „Negocjacje twarde”

    1. Jak wykorzystać politykę (np. cenową) do stworzenia fundamentów twardego stylu negocjacyjnego?
    2. Jak twardy styl negocjacyjny uczynić akceptowalnym a wręcz szanowanym przez drugą stronę negocjacji?
    3. O co oprzeć twardy styl negocjacyjny, aby nie był zwykłym blefem?

    6. Poziom zaawansowany – wychodzimy poza stanowiska, licytacje i interesy

    1. Jak wyjść poza licytacje?
    2. Jak wejść na bardziej zaawansowany poziom w negocjacjach niż interesy?
    3. Jak rozpoznawać przekonania drugiej strony negocjacyjnej?
    4. Jak poruszać się po mapie przekonań rozmówcy-negocjatora?
    5. Jak odróżniać u rozmówcy-negocjatora przekonania kluczowe dla negocjacji od pobocznych?
    6. Czym są wartości i jak mogą w najtrudniejszych sytuacjach zmienić wynik negocjacji?
    7. Jak oprzeć politykę negocjacyjną o wartości i zyskać sobie lojalność kontrahentów?
    8. Jak negocjować twardym stylem a jednocześnie w oparciu o wartości i z poszanowanie drugiej strony?
    9. Jak za pomocą przekonań i wartości stworzyć drugiej stronie negocjacji nieskończoną ilość rozwiązań satysfakcjonujących obydwie strony?
    10. Jak wykorzystać przekonania drugiej strony negocjacyjnej do zmiany jej stanowiska i celu negocjacyjnego? Autorska metodologia.
    11. Jak pracą z przekonaniami i wartościami drugiej strony stworzyć sobie niezłomną pozycję autorytetu?

    7. Przeszkody i trudne sytuacje w negocjacjach

    1. Z czego bierze się impas w negocjacjach?
    2. Jak wyjść z impasu?
    3. Jak nie dopuścić do odejścia drugiej strony negocjacji od stołu?
    4. Jak odejść od stołu negocjacyjnego nie paląc mostów?

    8. Chwyty i taktyki negocjacyjne

    1. Jak rozpoznać blef i kłamstwo po mimice i mikromimice twarzy?
    2. Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne oraz radzić sobie z nimi obracając je na własną korzyść:
      1. Cenne ustępstwo
      2. Dobry – zły glina
      3. Co by było, gdyby...
      4. Drzwi w twarz
      5. Nagroda w raju
      6. Na dobry początek
      7. Niepełne pełnomocnictwa
      8. Manipulowanie czasem
      9. Deprecjacja
      10. Pozorne ustępstwa
      11. Proteza (zw. też ‘złamaną nogą’)
      12. Próbny balon
      13. Pusty portfel
      14. Skubanie
      15. Stopa w drzwi
      16. Udany szok
      17. Zasada konkurencji
      18. Odejście od stołu
    3. Kiedy które taktyki warto stosować?
    4. Czym różni się taktyka od chwytu?
    5. Jak argumentować w odpowiedzi na zastosowane chwyty lub taktyki?
    6. Gdzie przebiega granica między perswazją a manipulacją?
    7. Jaka jest rola etyki w negocjacjach?

    9. Neurolingwistyka w negocjacjach

    1. Jak wpływać na osiągnięcie swojego celu negocjacyjnego używając odpowiedniej składni zdań i presupozycji?
    2. Jak budować swój autorytet i charyzmę używając odpowiedniej składni zdań i presupozycji?

    10. Jak poprowadzić proces negocjacji oraz spotkania?

    1. Jak przygotować się do spotkań negocjacyjnych?
    2. Jak prowadzić spotkanie negocjacyjne?
    3. W jakie role mogą wejść uczestnicy spotkań negocjacyjnych i jak z nimi rozmawiać?
    4. Jak kontrolować przebieg spotkania i jak odzyskiwać kontrolę?
    5. Jak negocjować zapisy umowy, by proces przebiegał szybko i sprawnie?
    6. Jak domykać proces negocjacji i jakich błędów wystrzegać się na etapie końcowym negocjacji?
    7. Jak i kiedy prowadzić negocjacje mailowe i telefoniczne
    8. Jakie miejsca zająć i jak zaaranżować przestrzeń w sali?
    9. Jak witać się w sytuacji uczestnictwa wielu negocjatorów, ograniczonej przestrzeni i barier (np. długi stół)?

    11. Jak zarządzać emocjami w negocjacjach?

    1. Jak łagodzić emocje drugiej strony negocjacji?
    2. Jak panować nad własnymi emocjami i stresem?
    3. Jak nie ulegać prowokacjom i jak w sytuacji prowokacji utrzymać kontrolę nad negocjacjami?
    4. Jak w emocjach po obu stronach negocjacji skierować rozmowę na merytoryczne tory?

    12. Jak zarządzać konfliktem w negocjacjach?

    1. Jak w konflikcie otworzyć drugą stronę negocjacji i zbadać jej potrzeby?
    2. Jak w sytuacji konfliktu zyskać czas i zbudować i zbudować skuteczną strategię rozwiązania?
    3. Jak z konfliktu zbudować bezkonkurencyjną relację?
    4. Jak z wściekłego wroga uczynić partnera i przyjaciela?

    13. Jak kształtować relacje w negocjacjach?

    1. Kto kontroluje negocjacje i jak zbudować rolę osoby kontrolującej negocjacje?
    2. Jak przenosić skupienie i uwagę drugiej strony negocjacji na obszary przez Ciebie pożądane?
    3. Jak budować relację partnerską i zyskiwać przychylność oraz sympatię?
    4. Jakie znaczenie w negocjacjach ma small-talk i czemu służy?
    5. Jak prowadzić small-talk?
    6. Kiedy przyjąć w negocjacjach styl formalny a kiedy nieformalny?
    7. Kiedy można przejść „po imieniu” i jak wykorzystać tą zmianę do zwiększenia swojej siły?
    8. Jak budować autorytet i własną pozycję w negocjacjach sygnałami niewerbalnymi (mową ciała)?

    14. Jak budować strategię negocjacji?

    1. Czym jest strategia negocjacji?
    2. Jak strategia negocjacji jest uzależniona od strategii sprzedaży i marketingu?
    3. Dlaczego strategie obszarów biznesowych łączą się ze sobą i nie da się ich całkowicie wyizolować?
    4. Jak wpłynąć na zmiany w strategii sprzedaży i marketingu, by nie ograniczały możliwości negocjacyjnych?

    Bonus - w pakiecie ze szkoleniem - masz szansę dołączyć do Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu!

    Wynegocjuj to, co do tej pory było poza Twoim zasięgiem!

    Zapisz się na szkolenie z negocjacji w 4GROW!

     

    Za co nas uwielbiają?

    Co mówią o szkoleniu uczestnicy i sponsorzy?

    Trener prowadzący szkolenie Negocjacje

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Jestem prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu, prezesem 4GROW, psychologiem biznesu, certyfikowanym trenerem. Uczestnicy moich szkoleń i coachingów żartują sobie, że fajnie byłoby mieć ze mną stałe potajemne łącze podczas negocjacji - dlaczego? Bo potrafię rozłożyć psychikę człowieka na drobne części, dotrzeć do tego, co początkowo ukrywa druga strona i naszą różnicę interesów obrócić na satysfakcję dla obydwu stron. Stworzyłem do tego konkretną metodologię i uczę jej.
    W poniższym urywku kursu negocjacji dla Dyrektorów działów prawnych możesz zobaczyć mój styl.

    Tak o TWOJE POTRZEBY nie zadba NIKT inny

    Metodologia szkolenia z negocjacji

    Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

    Szkolenie z negocjacji projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

    1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia technik negocjacjiCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
    2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze negocjacji
    3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik negocjacyjnych
    4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia negocjacji do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
    5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia negocjacji w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
    6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi wykorzystywanych w negocjacjach

    Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

    Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji wykorzystywanych w negocjacjach. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli asertywnie dbamy o własny komfort i skuteczną realizacje celów.

    Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

    • Gorące krzesło
    • Odgrywanie ról i scenek
    • Dyskusja moderowana
    • Instruktaż
    • Przykłady audio i video
    • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
    • Trening ze stop-klatką na feedback

    Zapisz się na szkolenie

    Pobierz formularz zgłoszenia

    Najbliższe terminy:

    Termin szkolenia
    rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby

    Dane firmy

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

    Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Anią Góralczuk:
    791 412 204.

    Chcesz ponegocjować z prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu?

    Przyjdź na szkolenie!

     

     

    Szkolenie: Negocjacje – jak osiągnąć to, czego chcesz

    „Szkolenie: Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie to świat, w którym nie ma miejsca na kompromisy, musisz być twardy, albo przegrywasz!”. To popularne przekonanie, często jest niestety powodem tego, że pomimo odbytych szkoleń, negocjacje nie kończą się sukcesem. Rzeczywiście kompromis nie jest najlepszym rozwiązaniem – celem negocjacji nie są przecież wzajemne ustępstwa, a realizacja interesów obydwu stron. Jednak twardy styl, często prezentowany podczas szkoleń z negocjacji w zakupach, sprzedaży i biznesie, rzadko będzie najlepszą strategią w rzeczywistym świecie.

    Najbardziej efektywny styl, którego uczymy podczas szkolenia: Negocjacje to WIN-WIN. Podstawą sukcesu w tym przypadku jest to, że drugą stronę traktujemy jak wspólnika, a nie przeciwnika i razem z nią szukamy optymalnego rozwiązania. Wielu osobom wydaje się, że jest to styl niemożliwy do osiągnięcia. Podczas szkolenia: negocjacje w biznesie okazuje się po prostu, że wymaga on właściwej nauki i praktyki, by był skuteczny. Warto skorzystać ze szkolenia: negocjacje, by wspiąć się na wyższy poziom profesjonalizmu! Na początek zacznij od kilku kroków, bardzo ważnych podczas szkolenia: negocjacje w biznesie.

    Szkolenie: negocjacje – krok 1: Oddziel ludzi od interesów
    Istotne, by podczas szkoleń z negocjacji w zakupach, sprzedaży czy biznesie podkreślać znaczenie dobrej relacji. Chcesz, by druga strona wykazała chęć współpracy? Szanuj odmienny punkt widzenia rozmówcy, bądź empatyczn-a/y i staraj się dowiedzieć, w jaki sposób druga strona interpretuje fakty. Unikaj uprzedzeń i założeń.

    Szkolenie: negocjacje – krok 2: Myśl o problemie i jego rozwiązaniu
    Kłótnie podczas negocjacji nie doprowadzą do niczego konstruktywnego. Postaw na szacunek - nie pouczaj rozmówcy. Podczas szkolenia: negocjacje uczymy trudnej sztuki, jaką jest kwestionowanie oferty, a nie osoby, która ją przedstawiła.

    Szkolenie: negocjacje – krok 3: Bądź aktywn-a/y twórczo
    Zbyt często jesteśmy kurczowo przywiązani do początkowego stanowiska, nie widząc przez to szerszego horyzontu prowadzonych rozmów. Nie tylko podczas szkolenia: negocjacje   odważ się modyfikować wyjściowe stanowiska - być może dzięki temu znajdziesz rozwiązanie korzystne dla obu stron.

    Szkolenie: negocjacje – krok 4: Zadbaj o obiektywne kryteria porozumienia
    Upewnij się, że druga strona akceptuje te same kryteria, nie zakładaj, że są oczywiste.
    Poproś o uzasadnienie oferty proponowanej przez drugą stronę, nie atakując przy tym jej kompetencji ( np. „Z czego wynika to, że koszt produktu wynosi właśnie tyle?”).
    Na szkoleniu: negocjacje w biznesie doświadczysz, jak każdy etap procesu negocjacji przyczynia się do końcowego sukcesu, dlatego wymaga naszego zaangażowania.

    Szkolenie: negocjacje – krok 5: Schodź do interesów
    Często początkowe stanowiska stron różnią się nawet diametralnie. To wcale nie oznacza, że porozumienie podczas negocjacji jest niemożliwe, wymaga jednak więcej wysiłku i odpowiednich narzędzi, które zdobędziesz choćby podczas szkolenia: negocjacje w biznesie. Aby zejść niżej – z poziomu stanowisk do interesów i motywacji – możesz posłużyć się konkretnymi pytaniami pogłębiającymi. Dzięki identyfikacji wartości, zwiększasz zakres możliwości, ponieważ przeważnie istnieje więcej niż jeden sposób na realizację danego interesu.

    Szkolenie: negocjacje – krok 6: Przygotuj wcześniej BATNA
    Najlepsze możliwe działania alternatywne w przypadku nieosiągnięcia porozumienia (BATNA) to źródło Twojej siły. Przygotowując je wcześniej, zabezpieczasz się przed akceptacją warunków mniej korzystnych niż Twoje BATNA lub pochopnym odrzucaniem ofert, ze względu na zbyt optymistyczną ocenę alternatyw. Takie proces przygotowania, który do perfekcji opanujesz podczas szkolenia: negocjacje, zwiększa odczuwaną pewność siebie i spokój, co stanowić będzie Twoje dodatkowe atuty podczas rozmów.
     

    W trakcie szkolenia: Negocjacje w biznesie zdobędziesz zasoby i praktykę niezbędną do tego, by stać się skutecznym negocjatorem, zapraszamy!

    Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

    Zapisz się na szkolenie!
    8-9.11
    Termin gwarantowany
    Obiady i przerwy kawowe
    W restauracji i na nasz koszt
    Pozostało 1 wolnych miejsc
    z rabatem First minute -300zł

    Pierwszy dzień szkolenia rozpoczynamy punktualnie o 10:00, kończymy o godzinie 18:00. W przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych - następne dni szkolenia zaczynamy o 9:00 godzinie i kończymy o 17:00.

    Dokładne szczegóły organizacyjne otrzymasz mailem po potwierdzeniu zgłoszenia.

    W razie jakichkolwiek pytań pomoże Ci Ania Góralczuk

    tel. 791 412 204, email: [email protected]

    Szkolenia prowadziliśmy dla

    Szkolenie dla Accenture Szkolenie dla Alianz Szkolenia dla Asseco Szkolenia dla Bakoma Szkolenia dla British american tabacco Szkolenie dla Bosh Siemens Szkolenie dla Carrefour Szkolenie dla Cemex Szkolenie dla Centrum nauki Kopernik Szkolenie dla Paradyż Szkolenie dla Cisco Szkolenie dla Detnorske Szkolenie dla Emerson Szkolenie dla Enegizer Szkolenie dla Esselte Szkolenie dla Eurest Szkolenie dla General Motors Szkolenie dla Lufthansa System Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Vaillant