Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


Szkolenie Wystąpienia publiczne i prezentacje
Wystąpienia publiczne i prezentacje
Chcesz aby Twoje wystąpienia publiczne pozostawały na długo w pamięci odbiorców?
Czy Twoje ciało i głos zdradzają tremę i stres?
Chcesz uwolnić się i poczuć naturalną mowę ciała?
Celem Twojej prezentacji jest przekonać odbiorców i skłonić do działania?
Jesteś w dobrym miejscu - dostaniesz od nas 36 technik wystąpień publicznych, dzięki którym zbudujesz autorytet i zostaniesz zapamiętany jako najciekawszy i najskuteczniejsze mówca!
lub
Efekty szkolenia Zarządzanie zespołem
Podczas szkolenia z Zarządzania zespołem nauczysz się:
- Motywowania, inspirowania i angażowania pracownika, zwłaszcza niefinansowo.
- Egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania opornych pracowników.
- Delegowania celów i zadań.
- Sprawiedliwego rozliczania i oceniania pracownika.
- Budowania wizerunku lidera, zwłaszcza wobec starszych, bardziej doświadczonych pracowników lub do niedawna swoich równorzędnych kolegów.
- Rozwijania pracownika i usamodzielniania go w rozwijaniu się.
- Budowania współpracującego zespołu i wspierającego się w realizacji wspólnych celów, za które czują się współodpowiedzialni.
- Jak stosować coachingowy styl zarządzania w postawie lidera transformacyjnego
- Zarządzania poprzez wartości Twoje oraz firmowe oraz zarządzania wartościami pracownika i zespołu
Nasze Szkolenia z Zarządzania Zespołem są pełne praktycznych narzędzi gotowych do zastosowania przez Ciebie!
Oni już skorzystali ze szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania w 4GROW – jakie mają wrażenia?
Dziękuję za indywidualne podejście i odpowiednie zgłębienie tematów z zakresu zarządzania zespołem. Jestem zainspirowany do rozwoju moich zdolności managerskich i przywódczych. Szkolenie z odpowiednią ilością czadu!
Podczas szkolenia z Zarządzania zespołem odkryłam, jak wiele istnieje możliwości, by motywować pracowników. Było dużym zaskoczeniem, jak ważne jest dotarcie do przekonań i wartości, a także badanie potrzeb pracowników. Jako że jestem na samym początku drogi zarządzania zespołem muszę i chcę te treści przemyśleć i wdrożyć, co z pewnością poskutkuje dużą ilością pytań i wątpliwości. Cieszę się, że będę mogła uzyskać na nie odpowiedź dzięki kontaktowi poszkoleniowemu w pakiecie, bo mentor jest mi bardzo potrzebny. Mogę śmiało polecić to szkolenie z zarządzania zespołem osobom, które mają potrzebę prowadzenia przez mentora, a nie tylko uczestniczenia w szkoleniu.
Szkolenie z Zarządzania zespołem i motywowania w 4GROW wywróciło mój świat i jego postrzeganie do góry nogami. Zarządzanie zespołem to nie proces zero-jedynkowy. To umiejętność zadawania odpowiednich pytań, słuchania i dochodzenia do wartości. Dzięki przykładom łatwiej zobrazować to wszystko. Zrozumieć. Szczerze polecam.
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Przeczytaj program lub wybierz szkolenie w ramach Akademii Menedżera
Jeśli szukasz szkolenia z zarządzania zespołem w pigułce - jesteś w dobrym miejscu:)
Jeśli szukasz szkolenia bardziej rozbudowanego niż Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników - czyli takiego, w którym zyskasz więcej narzędzi menedżerskich, będziesz mieć więcej praktyki i które będzie odpowiadało Twoim aktualnym wyzwaniom menedżerskim, wybierz odpowiedni poziom Akademii Menedżera poniżej.
Nie masz pewności, który poziom szkolenia w ramach Akademii Menedżera wybrać?
- zrób test określający Twój poziom menedżerski i rekomendujący poziom szkolenia!
Tylko 4 pytania, zajmie Ci to 10 minut!
Program szkolenia: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
-
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0 -
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci utrzymać motywację Twoich pracowników na najwyższym poziomie.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilatkycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu? Teoria Maslowa i Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa?
- Jakie nagrody i jak stosować, by nie stracić motywacji pracownika?
-
2. Od informacji zwrotnej, poprzez wspieranie rozwoju
aż do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika -
Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
- Rozmowa rozwojowa i pytania budujące odpowiedzialność i proaktywność po stronie pracownika – praktyczne wskazówki i techniki.
-
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
-
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące. - Jak delegować, czyli:
- jak planować podział zadań, by odciążyć się z pracy operacyjnej – dwa praktyczne narzędzia, która Ci w tym pomogą: model delegowania 4GROW™ oraz 6 Poziomów Delegowania wg. Harvey'a Shermana;
- jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
- na poziomie operacyjnym i menedżerskim
- uczącym się i specjalistom/ekspertom
- kreatywnym i szablonowym
- zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
- Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
- Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
- Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Poznasz niezwykle proste, skuteczne i praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających – dzięki tej technice, Twoi pracownicy będą mieli pewność sprawiedliwej oceny. Dodatkowo, narzędzie to pomoże Ci w diagnozie kompetencji / talentów Twoich podwładnych.
- Błędy w delegowaniu
-
4. Jak zarządzać zespołem i jaki styl zarządzania wybrać?
-
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
- R4 - samodzielny ekspert
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
- style wg. Blake'a-Mouton
- style wg. Hersey'a-Blancharda
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
-
5. Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
-
Zarządzanie pracownikiem jest procesem i zarazem cyklem - żeby lider mógł zapewnić swojej organizacji efektywną pracę swoich podwładnych, powinien mieć czas na wywiązywanie się z 4 podstawowych funkcji menadżerskich:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
Podczas szkolenia poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci w realizowaniu powyższych funkcji a także będą składały się na cały cykl zarządzania pracownikiem, który jest jednocześnie klamrą spinającą wszystkie elementy szkolenia:
- Określanie celów i zadań
- Badanie potrzeb, motywatorów i demotywatorów pracownika
- Delegowanie zadań, odpowiedzialności
- Monitorowanie realizacji zadań i adekwatne do poziomu kompetencji pracownika, wsparcie w realizacji zadań
- Egzekwowanie w oparciu o wskaźniki efektywności
- Ocena poziomu realizacji projektu/zadania oraz efektywności pracownika
- Podsumowanie – rozmowa okresowa i wyznaczenie ścieżki rozwoju
Dodatkowo, narzędzia i techniki, które przećwiczysz i otrzymasz „na wynos”, pomogą Ci przeciwdziałać Pięciu Dysfunkcjom Pracy Zespołowej (wg modelu Patricka Lencioniego) takim jak: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, odpowiedzialności i dbałości o rezultaty. Więcej narzędzi do budowania efektywnie współpracujących, zjednoczonych zespołów poznasz na II poziomie szkolenia.
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Poziom I - program szkolenia: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
-
1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera w zarządzaniu zespołem jest potężny - skorzystaj z niego!
-
- Jak zarządzać do niedawna swoimi kolegami/koleżankami, by ułożyć nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa w oczach pracownika i nie dochodzi do obrażania się i konfliktów
- Jak się zachowywać wobec pracowników i jakie podejmować decyzje, by nie utonąć w natłoku zadań?
- SWOT menadżera - jak wzmocnić swoją pozycję lidera
- Jakie funkcje pełni menadżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
- Expose szefa - poziom I - jak przedstawić siebie, oczekiwania wobec zespołu i budować poprzez neurolingwistykę autorytet i zaufanie?
- Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez umiejętność dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
- introwertyków i ekstrawertyków
- osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty
-
2. Czym jest efektywność osobista menadżera i jak ją możesz osiągnąć?
-
Żeby efektywnie zarządzać zespołem, najpierw potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą, czyli koncentrować się, priorytetyzować i planować. Wtedy przychodzi gotowość i łatwość w priorytetyzowaniu i planowaniu pracy zespołu, którą wyrażasz poprzez delegowanie. W tym szkoleniu zajmiemy się obydwoma obszarami:
- Co przeszkadza ci być maksymalnie efektywnym w roli menadżera – identyfikacja dystraktorów oraz opracowanie strategii zmiany
- Na co masz wpływ i jak zwiększyć swoją strefę wpływu - strategia myślowa sprawczości
- Jak stawiać sobie cele, by zwiększać szansę na sukces i móc rozliczać siebie sprawiedliwie i obiektywnie (technika SMART-UP)
- Jak priorytetyzować a potem dzielić i planować - zadania swoje i pracowników, by ogarnąć natłok zadań i uporządkować je oraz zadbać o efektywność biznesową:
- Zasada Pareto
- Technika ALPEN
- Krzywa zakłóceń
- Krzywa wydajności
- Zasada 60:20:20
- Prawo Parkinsona
- Jakie zadania delegować pracownikom, a jakie planować sobie samemu - Matryca Eisenhowera
- Po czym poznać, że warto zmieniać ustalone priorytety i plany, by zadbać optymalnie o efektywność
- 6 Poziomów Shermana – czyli jak delegować, by mieć pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie będziesz poprawiać po nim
- Krótka prezentacja możliwości usprawnienia pracy menadżera, jakie dają popularne programy: MS Outlook i MS Planner: delegowania, monitorowania i rozliczania
-
3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menadżerem?
-
- Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
- Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™
-
4. Jak zarządzić swoimi emocjami, by emanować na zespół pozytywną energią?
-
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Stań się efektywnym menedżerem!
Program szkolenia: Akademia Menedżera poz. II - Efektywny biznesowo menadżer
-
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0 -
Prawie każdy pracownik obejmując nową rolę cieszy się i jest zmotywowany - tę motywację łatwo zepsuć nieodpowiednim motywowaniem i niestety najczęściej tak się dzieje!. Także pracownik pracujący od jakiegoś czasu źle zarządzany będzie tracić motywację. Dlatego w tym poziomie skupiamy się na tym, by wykorzenić "chwasty" i nie niszczyć motywacji, którą każdy pracownik naturalnie ma i która sama potrafi się odradzać jeśli ma do tego odpowiednie warunki - dobrego menadżera:
- Dowiesz się jakie błędy w motywowaniu i zachowania menadżera demotywują pracownika
- I jednocześnie poznasz odwrotne zachowania i sposoby, które sprawią, że motywacja Twoich pracowników będzie wracała do optymalnego poziomu danej osoby
- Poznasz technikę STAR w kontekście motywującego doceniania pracownika jako wzmacniający "instant feedback"
-
2. Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika
-
Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Nauczę Cię paru potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menadżerskie.
-
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie
-
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią a oceny okresowe są krzywdzące. - Jak delegować, czyli jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
- na poziomie operacyjnym i menedżerskim
- uczącym się i specjalistom/ekspertom
- kreatywnym i szablonowym
- zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
- STAR+ZPZU - niezwykle skuteczne techniki do sprawiedliwej oceny - zarówno w ramach "instant feedback" jak i prowadzenia okresowych rozmów oceniających
- Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
- Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
- Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Jak zwolnić pracownika będąc szczerym i jednocześnie dodając mu otuchy i wiary w siebie na przyszłość
- Błędy w delegowaniu
-
4. Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół?
-
- 5 Dysfunkcji zespołu - poziom I - dostaniesz 4 narzędzia, dzięki którym pracownicy będą w większym stopniu chcieli sobie pomagać i współpracować ze sobą
-
5. Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać?
-
- 6 Poziomów Shermana – czyli jak dopasować delegowanie, do sytuacji i kompetencji pracownika by uchronić się przed błędami oraz wzmacniać odpowiedzialność i proaktywność w pracowniku
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
- R4 - samodzielny ekspert
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
- style wg. Blake'a-Mouton
- style wg. Hersey'a-Blancharda
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź pracowników na wyżyny efektywności...
Poziom III - program szkolenia: Motywowanie pracowników i usamodzielnianie zespołu
-
1. Jak motywować niefinansowo pracowników niezaangażowanych? Motywowanie 3.0
-
Odkryjesz potęgę psychologii motywowania oraz poznasz i dostaniesz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci motywować Twoich pracowników nawet w najtrudniejszych sytuacjach, np. gdy chce podwyżkę na którą nie zasługuje lub na którą nie masz budżetu.
- 10 najsilniejszych uniwersalnych, profilaktycznych motywatorów pozafinansowych, silniejszych od podwyżki
- Nagrody warunkowe i bezwarunkowe - jak ich używać, by pielęgnować długotrwałą motywację pracownika i nie psuć jego wewnętrznej motywacji?
- Odkryjesz, jakie nagrody - często stosowane przez menadżerów - niszczą motywację długoterminową pracownika dając jedynie bardzo krótkotrwały efekt
- Na czym polega Motywacja 3.0 i czemu model „kija i marchewki” już nie działa? Jakie znaczenie mają potrzeby w motywowaniu i jak je wykorzystać w motywowaniu?
- Piramida potrzeb Maslowa, która nie zawsze działa - co zrobić by motywować odwróconą piramidą (czyli żeby potrzeby fizjologiczne i bezpieczeństwa nie były najważniejsze)
- Teoria Herzberga wraz z praktycznym narzędziem do jej zastosowania
- Jak motywować pokolenia X/Y/Z (Millenialsów)?
- Jak regularnie badać poziom motywacji i reagować na bieżąco, by nie dopuścić do jej spadku? Praktyczne narzędzie: Matryca Motywacji™
- Jak motywować zaawansowaną techniką "Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™" w sytuacji konfliktu interesów i oczekiwań z pracownikiem:
- niezaangażowanym (np. pakuje się przed czasem, pracuje maksymalnie na 100%, nie wychodzi z inicjatywą, itp.)
- stawiającym oczekiwania nie do zrealizowania (np. chce podwyżkę, awans, inne projekty, inną zmianę, nowy samochód, itp.)
- zdemotywowanym (pracuje poniżej 90% możliwości, narzeka, psuje atmosferę, odmawia wykonywania zadań, itp.)
- Czym jest system motywacyjny, z czego się składa, czym się różni od systemu wynagrodzeniowego i jak Ty jako menadżer w prosty sposób możesz go stworzyć?
-
2. Jak motywować zespół do samodzielności poprzez zarządzanie przez wartości i postawy - Management By Values
-
- Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
- Czym są wartości i postawy?
- Jak zarządzać wartościami na 4 poziomach:
- Zarządzanie wartościami pracownika
- Zarządzanie wartościami zespołu
- Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości menadżera
- Zarządzanie pracownikiem i zespołem poprzez wartości firmy
- Jak pokazać pracownikom korzyści z zarządzania przez wartości?
- Jaka powinna być rola menedżera w zarządzaniu przez wartości i postawy?
- Jak powinien wyglądać proces zarządzania wartościami i postawami, by przynosił krótko- i długofalowy zwrot z inwestycji Twojego czasu?
- Jaka jest rola utożsamiania się pracownika z wartościami i postawami Twoimi i firmowymi oraz jak do tego doprowadzić u pracownika?
- Praktyczne techniki zarządzania przez wartości i postawy:
- Karty Wartości – proste i potężne narzędzie do szybkiego sprawdzenia wartości pracowników i wydobycia z nich motywatorów niefinansowych.
- Koło Wartości – technika autodiagnozy zespołowej wartości – jak dzięki niej motywować zespół do samodzielnego dbania o wartości i pożądane przez Ciebie postawy?
- Kontrakt Zespołu – jak menedżer może skorzystać z wartości do budowania oczekiwanych postaw w zespole?
- „Wiatr w żagle”™ – technika odkrywania najsilniejszych (pozostających w pamięci pracownika na lata) motywatorów indywidualnych na poziomie wartości i łączenia ich z wartościami menadżera i organizacji
- Jak wzmacniać motywację do realizacji celów poprzez wydobycie wartości pracownika?
- STAR – Jak badać wartości u kandydatów do pracy i zatrudniać pracowników dopasowanych do firmy i zespołu pod kątem wartości i postaw?
- Matryca Motywacji™ – jak motywatory z poziomu potrzeb przełożyć na jeszcze głębsze poziomy - wartości i przekonań, dzięki którymi możemy silniej motywować
- Algorytm Motywowania Niefinansowego 4GROW™ – technika motywowania w sytuacji braku możliwości lub chęci realizacji potrzeb i oczekiwań pracownika
- Matryca wartości i postaw™ jako punkt wyjścia do kształtowania i korygowania postaw oraz wartości pracownika
- ZPZU i informacja zwrotna jako rozmowy rozwojowe w ramach "instant feedbacku" do wzmacniania i korygowania postaw i przejawiania wartości
- 5 Dysfunkcji zespołu - poziom II - jak sprawić, by pracownicy:
- byli zaangażowani w realizację celów
- czuli się odpowiedzialni za nie
- przywiązywali wagę do rezultatów
- Na czym polega zarządzanie przez wartości i postawy?
-
3. Jak opowiadać o wartościach, by inspirować do zmian i motywować?
-
- poprzez Expose szefa - poziom II - dzięki wizji korzystnej dla pracownika tak, by ten chciał realizować wartości menadżera i firmy
- poprzez rozmowy indywidualne tak, by pracownik miał jasność, czego menadżer od niego oczekuje i dzięki temu mógł przez rok pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami
Przez całe szkolenie, trener będzie zwracał Ci uwagę na Twój język i mowę ciała w kontekście budowania autorytetu lidera – neurolingwistyka to potężna wiedza, która pomoże Ci świadomie operować słowem!
Poprowadź zespół na wyżyny motywacji i zaangażowania...
Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:
Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym GRATIS
Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:
Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie. Dodatkowo:
Dostęp do platformy online.4grow.pl GRATIS
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje nieograniczony czasowo dostęp do platformy online 4GROW, na której ma możliwość podglądu materiałów szkoleniowych, skorzystania z ćwiczeń i narzędziownika, zapoznania się z listą polecanych książek oraz korzystania z forum.
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Szkolenie z zarządzania zespołem i motywowania jest gwarantowane już od 1 uczestnika!
Treningi grupowe po szkoleniu GRATIS
Co kilka miesięcy organizujemy 2-godzinne treningi grupowe, podczas których masz możliwość dalszej praktyki przed publiką oraz otrzymania informacji zwrotnej od trenera i uczestników - dzięki temu dalej rozwijasz swój warsztat i odświeżasz sobie techniki!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.

Agnieszka Wąsik
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w z biznesem, również w środowisku międzynarodowym: 7 lat doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym na samodzielnych stanowiskach: Trenera, Training Managera, Head of Training – szefa działu szkoleń CEE&ME w firmie Pandora.
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.

Natalia Orenczak
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów.
Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi.
Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu. Pomaga swoim Klientom odnaleźć drogę wyjścia z trudnych sytuacji. Wspiera ich w lepszym radzeniu sobie ze stresem i emocjami. Opracowuje plan i strategię działania, aby mogli wrócić do swojej normy sprzed wystąpienia wydarzenia krytycznego.
Metodyka szkolenia z zarządzania zespołem
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenia z Zarządzania zespołem i motywowania są prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Jednym z benefitów szkolenia Zarządzanie zespołem jest dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Twój komfort w wygodnych fotelach!
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 10 osób na sali
Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Zarządzania zespołem?
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2023-06-05 - 2023-06-06 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-06-20 - 2023-06-22 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2023-07-10 - 2023-07-11 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-07-17 - 2023-07-18 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-07-13 - 2023-07-14 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-24 - 2023-08-25 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2023-08-28 - 2023-08-29 |
|
Warszawa
|
Zarezerwuj |
Zarządzanie zespołami: szkolenie Zarządzanie zespołem Warszawa
Zarządzanie zespołem to obszar składający się z bardzo szerokiej wiedzy i kompetencji czerpanych ze szkolenia – w końcu ktoś, kto kieruje zespołem powinien posiadać wyższy poziom kompetencji przynajmniej miękkich, niż pracownicy w jego zespole i mieć za sobą szkolenia z zarządzania zespołem. Szkolenie z tego zakresu pozwoli podnieść ci poziom kompetencji a także wyposaży cię w niezbędne techniki, które ułatwią ci zarządzanie zespołem. Szkolenie jest też świetną okazją do wymiany doświadczeń między menedżerami, którzy na co dzień praktykują zarządzanie zespołem. Szkolenie, książka to cenne narzędzia, dzięki którym podniesiesz swoją efektywność menedżerską! W tym artykule dowiesz się czym jest zarządzanie zespołem i jak efektywnie zarządzać zespołem oraz z jakich źródeł czerpać, by zdobyć menedżerskie kompetencje zarządzania zespołami!
Spis treści:
- Zarządzanie zespołem
- Zarządzanie zespołami i motywowanie pracowników
- Jak zarządzać zespołem
- Szkolenie zarządzanie zespolem
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Kurs zarządzania zespołem
- Zarządzanie zespołem pdf, książka
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem to takie oddziaływanie na członków zespołu a także procesy i relacje między nimi, które powodują realizację zdelegowanych im celów oraz utrwalają więzi między pracownikami a także między pracownikami i menedżerem oraz firmą - i takich efektów powinieneś oczekiwać od szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie.
Zarządzanie zespołami i motywowanie pracowników
Dlaczego zarządzanie zespołem jest konieczne – przecież wystarczy rekrutować zmotywowanych pracowników, wysłać ich na szkolenia i dbać o ich motywowanie – można by sobie pomyśleć zupełnie nie bezpodstawnie. Co takiego się dzieje, że pracownicy demotywują się i czy tylko motywacja jest powodem, dla którego trzeba zarządzać zespołem?
Odpowiadając na pierwsze pytanie – zmotywowany pracownik po pewnym czasie zaczyna nużyć się swoimi zadaniami i jest to naturalny proces, któremu właśnie dzięki szkoleniu zarządzanie zespołem ma przeciwdziałać menedżer. Poza tym zarząd firmy potrzebuje informacji od swoich menedżerów, a ci – od pracowników, dlatego potrzebna jest jedna osoba, kierownik, która te informacje będzie zbierać i przekazywać w górę, rozumiejąc kontekst i percepcję zarządu firmy. Zarząd, jeśli przeszedł przez odpowiednie szkolenia Zarządzanie zespołem, także ma jakąś wizję firmy i jej rozwoju, zatem potrzebuje menedżerów, którzy poprzez zarządzanie zespołami będą ową wizję przekładać na cele, a cele na zadania. Wreszcie pracowników trzeba z tych celów rozliczyć, żeby ich sprawiedliwie ocenić i wynagrodzić. Menedżer jest także osobą, która dostaje informacje z pierwszej ręki od zarządu – a zatem ma przekazywać te informacje pracownikom, uczyć ich, wspierać w rozwoju, między innymi wysyłając ich na odpowiednie szkolenia z zarządzania zespołem.
Jak zarządzać zespołem
Jak widzisz z powyższego akapitu, szkolenie z zarządzania zespołem to coś więcej niż tylko Szkolenie Motywowanie pracowników – na zarządzanie zespołami, w najprostszym modelu, składają się 4 funkcje, jakie pełni menedżer:
- Organizowanie pracy – czyli wyposażanie pracownika we wszelką wiedzę (także wizję, wartości) i kompetencje
- Delegowanie zadań
- Motywowanie pracowników – a w nim badanie potrzeb, stosowanie motywatorów i egzekwowanie
- Rozliczanie – a w nim: monitorowanie i ocenianie i znowu cykl zaczynami od początku – czyli na bazie oceny wyznaczamy pracownikowi wizję zmian
Aby efektywnie zarządzać zespołem trzeba wykształcić, poprzez szkolenie z zarządzania zespołem, powyższe funkcje menedżerskie w zależności od etapu, na którym jest pracownik – o tym mówi między innymi model: Zarządzanie sytuacyjne Hersey’a i Blancharda:
- Nowego pracownika (chce i nie potrafi) motywować nie trzeba, ponieważ jest zmotywowany w bardzo wysokim stopniu, resztę funkcji wykonujemy (między innymi organizowanie - czyli wysyłamy na odpowiednie szkolenia).
- Pracownik, który już trochę pracuje, zaczyna popełniać błędy, bowiem uczy się, a więc i zaczyna się demotywować (nie chce i jeszcze nie potrafi) – stosujemy wszystkie 4 funkcje (tu szkolenie z motywowania jest bardzo przydatne).
- Pracownik, który już nauczył się wykonywać swoje obowiązki - zaczyna odnosić sukcesy – trzeba pamiętać, że zanim wróci mu motywacja, musi tych sukcesów trochę uzbierać (potrafi, ale jeszcze nie chce), więc wykonujemy na nim wszystkie 3 funkcje oprócz organizowania (tu szkolenia są najmniej istotne).
- Pracownik, który już uzbierał trochę sukcesów - znowu motywacja wraca (chce i potrafi) – motywować i organizować nie musimy, pozostałe dwie funkcje wykonujemy.
- Pracownik, który już długo wykonuje swoje obowiązki, zaczyna nudzić się i spada mu motywacja (nie chce a potrafi) – dlatego bardzo ważne jest, aby oprócz delegowania nowych zadań, rozliczania go z nich, także położyć duży nacisk na motywowanie go, a najlepiej do tej sytuacji nie dopuścić stosując motywację profilaktyczną na każdym etapie. Bardzo często to są pracownicy na etapie eksperta, dla których kolejnym etapem kariery może być ścieżka menedżerska a pierwszym krokiem do niej - szkolenie z zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
Szkolenie zarządzanie zespolem
Szkolenie z zarządzania zespołem może i powinno cię nauczyć więcej niż powyższe modele – to są już znane i teoretyczne modele. Od szkolenia z zarządzania zespołem powinieneś oczekiwać konkretnych technik i narzędzi, które będą składały się na Twój komplementarny warsztat zarządzania zespołami. To właśnie stosowanie tych technik będzie na końcu stanowiło o tym, jakiej jakości jest twoje zarządzanie zespołem. Szkolenie powinno zatem dać ci techniki do wszystkich 4 funkcji, np.:
- Techniki zarządzania zespołem do organizowania: zarządzanie przez wartości (MBV), expose, budowanie wizji, coachingowy styl rozwijania pracownika
- Techniki zarządzania zespołem do delegowania: SMART(UP), siatka celów, zarządzanie przez cele (MBO)
- Techniki zarządzania zespołem do motywowania: siatka motywacji, Wiatr w Żagle™, Algorytm Motywowania™, 4AS™
- Techniki zarządzania zespołem do rozliczania: STAR, siatka celów, ocena okresowa, ZPZU, rozmowa rozwojowa
Jeśli chcesz poznać powyższe techniki i opanować efektywne zarządzanie zespołem, zapisz się na nasze szkolenie z zarządzania zespołem!
Efektywne zarządzanie zespołem
Aby efektywnie zarządzać zespołem, menedżer potrzebuje stopniowo, w miarę rozwoju kompetencji zespołu oraz swoich oczekiwań, przechodzić przez kolejne poziomy szkolenia Zarządzanie zespołem kształcące kolejne poziomy przywództwa. Każdy poziom menedżerski zwiększa kompetencje zarządzania zespołem w następującej kolejności, poprzez nasze następujące szkolenia Zarządzanie zespołem:
- Efektywny osobiście menedżer - szkolenie Zarządzanie zespołem poz. I
- Efektywny biznesowo menedżer - szkolenie z Zarządzania zespołem poz. II
- Efektywny przywódca zaangażowanego zespołu - szkolenie Zarządzanie zespolem poz. III
- Charyzmatyczny przywódca - szkolenie Zarządzanie zespołem poz. IV
Nasze szkolenia z zarządzania zespołem pozwolą ci przejść przez wszystkie poziomy menedżerskie i stać się prawdziwym przywódcą!
Kurs zarządzania zespołem
Na szkolenie Zarządzanie zespołem trzeba przyjechać, na kurs - nie. Przejście przez online kurs zarządzania zespołem to bardzo dobry pomysł dla zabieganych menedżerów, którzy mają wystarczająco dużo motywacji, by wieczorami lub weekendy samemu oglądać kurs zarządzania zespołem, internalizować wiedzę i odkrycia a potem wdrażać je do swojej pracy – czyli w zarządzanie zespołem. Jeśli tak wysokiej motywacji nie masz, lepiej przyjść na stacjonarne szkolenie z zarządzania zespołem, odciąć się na dwa dni od pracy i cieszyć się efektami szkolenia oraz tym, że od razu masz okazję do praktyki – ćwiczenia wszystkich technik. Jeśli wybierasz kurs zarządzania zespołem – ćwiczenie pozostaje po twojej stronie. Dodatkowo w razie pytań i wątpliwości, które zawsze pojawiają się przy wdrażaniu nowej wiedzy, warto zadbać o to, by taki kurs zarządzania zespołem miał w pakiecie jakąś formę kontaktu z trenerem.
Zarządzanie zespołem pdf, książka
Kierowanie zespołem wymaga zdobycia wiedzy, której nikt nie uczy nas w szkole, czasami zdobywamy ją na studiach w bardzo akademickiej formie, albo podczas szkolenia - w bardzo praktycznej formie, dlatego cennym źródłem uzupełniania wiedzy z tego zakresu są pliki pdf czy książka zawierająca podpowiedzi dotyczące kierowania zespołem, którą traktujesz jako dodatek do szkolenia z zarządzania zespołem. Idealnie by było gdyby książka czy pdf zawierały konkretne studia przypadków zarządzania zespołem, czy techniki zarządzania zespołami – warto w tym celu przed zakupem sprawdzić spis treści lub urywek książki, aby inwestować swój czas w dobre źródło wiedzy!
Jeśli nie masz czasu lub energii na samodzielne zdobywanie wiedzy a potem ćwiczenie i wdrażanie zmian w swoje nawyki – przyjdź na nasze szkolenie: Zarządzanie zespolem!

FAQ