Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu

Skuteczna sprzedaż to coś więcej niż dobrze skrojone słowa. Czy masz świadomość, jak dużą rolę odgrywają mechanizmy psychologiczne w handlu?

Chcesz się dowiedzieć, jaki jest związek między Twoją osobowością a wynikami w sprzedaży? Zależy Ci na autentycznych, długofalowych relacjach z klientami?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu. Tutaj znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o psychologii w handlu.

 

Korzystaj z doświadczenia aktywnych sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców klientów z branż: IT, konsultingowej, rekrutacyjnej i medycznej.

  • Oferujemy Ci jeden z najbardziej praktycznych i dopasowanych do realiów rynku treningów. Wyposażymy Cię w narzędzia, które nawiązują do teorii skutecznej komunikacji i wywierania wpływu społecznego.

Czekają na Ciebie najbardziej efektywne techniki sprzedaży relacyjnej. Przyglądniesz się też samemu sobie – w nagraniu video symulacji rozmowy z klientem, a trener podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami.

 

Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu jest dla Ciebie, jeśli:

  • Do Twoich obowiązków należy sprzedaż produktów/usług, niezależnie od rodzaju branży i sprzedaży (B2B, B2C, telefoniczna, bezpośrednia itp.).
  • Nie znasz teorii skutecznej perswazji albo nie potrafisz przełożyć jej na praktykę.
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców
    i fundamentu teorii sprzedaży.
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych.
  • Jesteś skutecznym handlowcem, ale potrzebujesz odświeżyć/doszlifować swój warsztat.
  • Nie lubisz sprzedawać, a pomimo to musisz odnaleźć się w tej branży.
  • Twoja motywacja spadła na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów.
  • Interesujesz się psychologią wywierania wpływu

Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – połącz psychologię ze sprzedażą!

 

Dlaczego warto poznać techniki sprzedaży relacyjnej i wzmocnić swoje umiejętności?

  • Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży.
  • Będziesz bardziej skuteczny w domykaniu kontraktów.
  • Będziesz stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej.
  • Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta.
  • Będziesz swobodnie rozmawiać z każdym typem osobowościowym klienta, dopasowując do niego język perswazji.
  • Zbudujesz długofalowe relacje z klientem, nie zadowalają się jednorazowym domknięciem sprzedaży.
  • Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży.
  • Będziesz wiedzieć, jak zainteresować klienta każdym możliwym produktem/usługą.
  • Będziesz umiał korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczną ofertę pisemną.

Przyjdź na szkolenie, poznaj osobowości klientów i skutecznie dopasuj styl komunikacji. Dzięki symulacji rozmowy handlowej i nagraniom video wyjdziesz z sali szkoleniowej z konkretną wiedzą i większą pewnością siebie. 

Sprawdź program
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Nasza jakość - Twój komfort

DLA TWOJEJ WYGODY
8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
i max 10 osób w grupie
 

Trener

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Program 2-dniowego szkolenia

 

    1. Po czym poznać czego oczekuje klient?
    • Różnice indywidualne jako klucz do zrozumienia potrzeb i stylów komunikacyjnych klientów.
    • 4 typy osobowości klientów wg teorii bazującej na modelu Insigts Discovery i MBTI
    • Style komunikacyjne każdego z czterech typów. Dowiesz się jak:
      • Komunikuje swoje potrzeby typ analityczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ empatyczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ zadaniowy. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ spontaniczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
    1. Jak dobrać sposób komunikacji do klienta?
    • Sposoby dostrajania i przekonywania każdego typu, ze szczególnym akcentem na zrozumienie i dopasowanie się do stylu antagonistycznego.
    • Język korzyści – dopasowanie korzyści z realnych produktów/usług, których sprzedażą zajmują się uczestnicy szkolenia, do różnych typów klientów.
    • Przygotowanie prezentacji handlowej dla typu antagonistycznego, z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej różnic indywidualnych i dopasowanego do nich języka korzyści. Przećwiczysz:
      • Komunikację werbalna i niewerbalną dopasowaną do typu klienta
      • Argumentację bazującą na języku korzyści
    1. Jak skutecznie otwierać i zamykać sprzedaż?
    • Budowanie zainteresowania podczas pierwszego kontaktu. Dowiesz się:
      • Jakich słów należy używać świadomie w celu otwierania sprzedaży.
      • W jaki sposób prowadzić rozmowę, by zbudować zainteresowanie klienta?
    • Value proposition – wykorzystywanie języka perswazji w celu konstruowania oferty handlowej.
    • Zamykanie sprzedaży. Dowiesz się jak:
      • Korzystać z psychologii tzw. wyboru pozornego w celu przyśpieszenia decyzji zakupowej klienta.
      • Reagować na wątpliwości i zastrzeżenia w taki sposób, aby budować wiarygodność.
    1. Jakich technik wywierania wpływu używać, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?
    • Techniki perswazji bazujące na zasadach R. Cialdiniego. Dowiesz się:
      • jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wspływu,
      • jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej
    • Symulacje rozmów handlowych bazujących na sytuacjach zaczerpniętych z codziennej praktyki zawodowej uczestników.
      • nagrywanie symulacji na video
      • szczegółowe omówienie i feedback dla uczestników.

    Skontaktuj się z nami

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

    Ania Łukasiewicz
    koordynator ds. szkoleń

    Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

    • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
    • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
    • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
    Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

     

    Metodologia szkolenia 

     

      Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

      Szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

      1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w danym obszarze. Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
      2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w omawianym obszarze.
      3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik sprzedażowych.
      4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu.
      5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia ze sprzedaży w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról).
      6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi.

      Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

      Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze wystąpień publicznych i prezentacji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

      Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

      • Gorące krzesło
      • Odgrywanie ról i scenek
      • Dyskusja moderowana
      • Instruktaż
      • Przykłady audio i video
      • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
      • Trening ze stop-klatką na feedback