Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu

Wersje szkolenia: stacjonarne | live online

Skuteczna sprzedaż to coś więcej niż dobrze skrojone słowa. Czy masz świadomość, jak dużą rolę odgrywają mechanizmy psychologiczne w handlu?

Chcesz się dowiedzieć, jaki jest związek między Twoją osobowością a wynikami w sprzedaży? Zależy Ci na autentycznych, długofalowych relacjach z klientami?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu. Tutaj znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o psychologii w handlu.

Sprawdź program

 

Korzystaj z doświadczenia aktywnych sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców klientów z branż: IT, konsultingowej, rekrutacyjnej i medycznej.

  • Oferujemy Ci jeden z najbardziej praktycznych i dopasowanych do realiów rynku treningów. Wyposażymy Cię w narzędzia, które nawiązują do teorii skutecznej komunikacji i wywierania wpływu społecznego.

Czekają na Ciebie najbardziej efektywne techniki sprzedaży relacyjnej. Przyglądniesz się też samemu sobie – w nagraniu video symulacji rozmowy z klientem, a trener podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami.

 

Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu jest dla Ciebie, jeśli:

  • Do Twoich obowiązków należy sprzedaż produktów/usług, niezależnie od rodzaju branży i sprzedaży (B2B, B2C, telefoniczna, bezpośrednia itp.).
  • Nie znasz teorii skutecznej perswazji albo nie potrafisz przełożyć jej na praktykę.
  • Sprzedajesz w sposób intuicyjny, pozbawiony wzorców
    i fundamentu teorii sprzedaży.
  • Twoja efektywność handlowa jest zbyt niska w stosunku do możliwości rynkowych.
  • Jesteś skutecznym handlowcem, ale potrzebujesz odświeżyć/doszlifować swój warsztat.
  • Nie lubisz sprzedawać, a pomimo to musisz odnaleźć się w tej branży.
  • Twoja motywacja spadła na skutek niepowodzeń w domykaniu kontraktów.
  • Interesujesz się psychologią wywierania wpływu

Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – połącz psychologię ze sprzedażą!

 

Dlaczego warto poznać techniki sprzedaży relacyjnej i wzmocnić swoje umiejętności?

  • Zyskasz większy zapał do aktywnej sprzedaży.
  • Będziesz bardziej skuteczny w domykaniu kontraktów.
  • Będziesz stosować w praktyce najskuteczniejsze techniki perswazji psychologicznej.
  • Dopasujesz techniki wywierania wpływu do sytuacji i rodzaju klienta.
  • Będziesz swobodnie rozmawiać z każdym typem osobowościowym klienta, dopasowując do niego język perswazji.
  • Zbudujesz długofalowe relacje z klientem, nie zadowalają się jednorazowym domknięciem sprzedaży.
  • Poznasz swoje mocne strony i obszary rozwoju w odniesieniu do poszczególnych etapów procesu sprzedaży.
  • Będziesz wiedzieć, jak zainteresować klienta każdym możliwym produktem/usługą.
  • Będziesz umiał korzystać z języka perswazji i konstruować skuteczną ofertę pisemną.

Przyjdź na szkolenie, poznaj osobowości klientów i skutecznie dopasuj styl komunikacji. Dzięki symulacji rozmowy handlowej i nagraniom video wyjdziesz z sali szkoleniowej z konkretną wiedzą i większą pewnością siebie. 

Sprawdź program

Program 2-dniowego szkolenia

 

    1. Po czym poznać czego oczekuje klient?
    • Różnice indywidualne jako klucz do zrozumienia potrzeb i stylów komunikacyjnych klientów.
    • 4 typy osobowości klientów wg teorii bazującej na modelu Insigts Discovery i MBTI
    • Style komunikacyjne każdego z czterech typów. Dowiesz się jak:
      • Komunikuje swoje potrzeby typ analityczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ empatyczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ zadaniowy. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
      • Komunikuje swoje potrzeby typ spontaniczny. Czym go przekonasz a czym do siebie zrazisz.
    1. Jak dobrać sposób komunikacji do klienta?
    • Sposoby dostrajania i przekonywania każdego typu, ze szczególnym akcentem na zrozumienie i dopasowanie się do stylu antagonistycznego.
    • Język korzyści – dopasowanie korzyści z realnych produktów/usług, których sprzedażą zajmują się uczestnicy szkolenia, do różnych typów klientów.
    • Przygotowanie prezentacji handlowej dla typu antagonistycznego, z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej różnic indywidualnych i dopasowanego do nich języka korzyści. Przećwiczysz:
      • Komunikację werbalna i niewerbalną dopasowaną do typu klienta
      • Argumentację bazującą na języku korzyści
    1. Jak skutecznie otwierać i zamykać sprzedaż?
    • Budowanie zainteresowania podczas pierwszego kontaktu. Dowiesz się:
      • Jakich słów należy używać świadomie w celu otwierania sprzedaży.
      • W jaki sposób prowadzić rozmowę, by zbudować zainteresowanie klienta?
    • Value proposition – wykorzystywanie języka perswazji w celu konstruowania oferty handlowej.
    • Zamykanie sprzedaży. Dowiesz się jak:
      • Korzystać z psychologii tzw. wyboru pozornego w celu przyśpieszenia decyzji zakupowej klienta.
      • Reagować na wątpliwości i zastrzeżenia w taki sposób, aby budować wiarygodność.
    1. Jakich technik wywierania wpływu używać, aby budować zaangażowanie i zaciekawienie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży?
    • Techniki perswazji bazujące na zasadach R. Cialdiniego. Dowiesz się:
      • jak i kiedy korzystać z technik bazujących na psychologii wspływu,
      • jakie są silne strony i ryzyka sprzedaży opartej na perswazji psychologicznej
    • Symulacje rozmów handlowych bazujących na sytuacjach zaczerpniętych z codziennej praktyki zawodowej uczestników.
      • nagrywanie symulacji na video
      • szczegółowe omówienie i feedback dla uczestników.

    Zdecyduj, jaka forma szkolenia będzie dla Ciebie najlepsza!

    Poznaj kluczowe cechy i korzyści płynące z różnych sposobów udziału w naszych szkoleniach. Które z nich najlepiej odpowiadają na Twoje potrzeby?

     

    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu stacjonarnym
    • Szkolenie w Warszawie w kameralnym apartamentowcu z prywatnym wejściem.
    • Kameralna grupa (max. 10 osób).
    • Klimatyczna sala z wygodnymi fotelami.
    • W czasie szkolenia masz bezpośredni kontakt z trenerem i tymi uczestnikami, którzy są razem z Tobą w Sali szkoleniowej.
    • Wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami korzystasz z przerw i zapewnionego całodziennego cateringu.
    • Bierzesz aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach na forum i w podgrupach, będąc w tym samym, fizycznym otoczeniu co trener.
    • Dostajesz i korzystasz na miejscu z wydrukowanych / fizycznie dostępnych materiałów, narzędzi szkoleniowych.
    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu live online
    • Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu.
    • W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu.
    • Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem.
    • Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
    • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.

    Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

    Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

    Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

    Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

    Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

    Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

    Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

    Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

    Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

    Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

    Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

    • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
    • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
    • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
    • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
    • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
    • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

    Korzyści ze szkolenia stacjonarnego u nas: 

    • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
    • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
    • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
    • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
    • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
    • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.
     
    Przejdź do sekcji: Cena i terminy

     

    Nadal zastanawiasz się, czy skorzystać ze szkolenia stacjonarnego w jednej z naszych komfortowych sal, czy też – wybrać szkolenia online / e-learning albo zmiksować różne formy w blended learning? Przeczytaj poniżej nasze odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkoleń online.

     

    FAQ - SZKOLENIA LIVE ONLINE

    1. Co to jest szkolenie live online?

    Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

    2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

    Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

    3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

    Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

    4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

    Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

    5. Jakie są wymagania sprzętowe?

    Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

    6. Czy dostanę jakieś materiały?

    Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

    7. Czy szkolenie live online to wykład?

    Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

    8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

    Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

    9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

    Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

    10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

    Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

    11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

    Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

    Masz pytanie o szkolenie?
    Zostaw numer, oddzwonimy
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Pola wymagane

    Trenerzy prowadzący Szkolenie sprzedażowe: Psychologia handlu

    Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

    Piotr Drozdowski

    trener, konsultant, psycholog biznesu

    Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. 

    Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

    W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

    Tomasz Krajewski trener 4GROW

    Tomasz Krajewski

    trener, konsultant, coach ICC

    Skontaktuj się z nami

    Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

    Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

    Masz pytania odnośnie szkolenia?

    Z przyjemnością odpowiemy!
    Wpisz treść zapytania
    Pola wymagane

    A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

    Ania Łukasiewicz
    koordynator ds. szkoleń

    Nasza jakość - Twój komfort

    DLA TWOJEJ WYGODY
    8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
    i max 10 osób w grupie
     

     

    Metodologia szkolenia 

     

      Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

      Szkolenie projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

      1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w danym obszarze. Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
      2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w omawianym obszarze.
      3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik sprzedażowych.
      4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu.
      5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia ze sprzedaży w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról).
      6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi.

      Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

      Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze wystąpień publicznych i prezentacji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

      Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

      • Gorące krzesło
      • Odgrywanie ról i scenek
      • Dyskusja moderowana
      • Instruktaż
      • Przykłady audio i video
      • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
      • Trening ze stop-klatką na feedback

       

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431