Szkolenie z komunikacji - Efektywna współpraca i konstruktywny feedback na bazie ról zespołowych Belbina

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte

Skuteczna komunikacja jest jak muzyka. Tworzy klimat, łagodzi stres, otula dobrymi emocjami, nastraja do działania. Gdy jej brakuje, wszystko zaczyna zgrzytać i fałszować. Rozstrojony zespół gra na sprzeczne ze sobą melodie. Harmonię wprowadza komunikacja oparta na współpracy i konstruktywnym feedbacku.

Klarowny (wy)dźwięk Twojego komunikatu, doskonałe współbrzmienie słów. Jak to uzyskać? Dołącz do uczestników szkolenia 4GROW i trenuj swoje umiejętności komunikacyjne!

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z komunikacji na bazie ról zespołowych Belbina?

  • Merytoryczna treść i unikalna formuła – szkolenie ma formę Development Centre, podczas którego sprawdzisz swoje umiejętności komunikacji i współpracy w silnie angażujących ćwiczeniach zespołowych. Po ich wykonaniu otrzymasz wyczerpujący feedback na temat swoich atutów i obszarów rozwoju.
  • Dzięki metodologii Ról Zespołowych Belbina, pozwalającej na lepsze zrozumienie własnych i cudzych zachowań, będziesz lepiej dopasowywać do odbiorców swój styl zachowania.
  • Uzupełniając Kwestionariusz Ról Zespołowych Belbina, poznasz swoją preferowaną rolę, jej silne strony oraz obszary rozwoju.
  • Rozwiniesz asertywną postawę w kontekście komunikacji z drugą osobą, ze szczególnym uwzględnieniem udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się, jak wypracowywać kreatywne rozwiązania.
  • Poznasz sposoby dochodzenia do porozumień w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

 

Autodiagnoza, ćwiczenia zespołowe, style komunikacji, techniki udzielania feedbacku – to wszystko czeka na Ciebie w ramach szkolenia: Efektywna współpraca i konstruktywny feedback. Sprawdź program i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać!

 

Program szkolenia

Program szkolenia:
Komunikacja - Efektywna współpraca i konstruktywny feedback na bazie ról zespołowych Belbina

Dzień 1

  • Wprowadzenie do Teorii Ról Zespołowych Belbina - wypełnienie kwestionariusza.
  • Charakterystyka ról, ich mocnych i słabych stron. Porównanie i interpretacja wyników uzyskanych w teście Belbina.
  • Odniesienie wyników testu do indywidualnych spostrzeżeń uczestników. Charakterystyka różnych konfiguracji ról występujących w zespole.
  • Studium przypadku – przećwiczenie rozpoznawania cech różnych ról i ich wpływu na efektywną pracę zespołu.
  • Zagadnienie „granic psychologicznych” i indywidualnych stylów reagowania.
  • Autodiagnoza własnego stylu reagowania: uległy, agresywny, bierny czy asertywny.
  • Style komunikacji asertywnej w odniesieniu do ról zespołowych z metodologii Belbina.
  • Asertywność i pewność siebie w kontekście udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Techniki udzielania konstruktywnego feedbacku: STAR, FUKO, kanapka feedbackowa.
  • 10 zasad konstruktywnego feedbacku – w jaki sposób przekazać informację zwrotną, aby rozmówca potraktował ją jako „cenny podarunek” a nie subiektywną ocenę.

Dzień 2

  • Zapoznanie uczestników z arkuszami oceny i formułą Development Centre. Podział na zespoły.
  • Ćwiczenia zespołowe (z zakres mediacji, negocjacji, przywództwa, pracy projektowej itp.), których celem jest ukazanie zgubnego wpływu stereotypowego myślenia i nieefektywnej komunikacji na osiągany wynik. Ćwiczenia prowadzone są w formie scenek i symulacji
    z podziałem na role – część uczestników wykonuje zadania, część wciela się w role obserwatorów, których celem jest zwrócenie uwagi na pewne elementy komunikacji
    i współpracy w zespole.
  • Feedbacki udzielane uczestnikom gier przez obserwatorów, według wcześniej ustalonego schematu. Aby feedback był obiektywny, każdy uczestnik DC obserwowany jest przez dwóch „asesorów”, którzy po wszystkim konsultują ze sobą swoje obserwacje i wspólnie przekazują informację zwrotną.
  • Zamiana ról – osoby biorące udział w ćwiczeniach, zmieniają się w obserwatorów podczas kolejnych ćwiczeń zespołowych i na koniec otrzymują wyczerpujący feedback.
  • Uporządkowanie wiedzy na temat udzielania informacji zwrotnej, interpretacja
    i internalizacja przez uczestników otrzymanych przez nich feedbacków.

 

Zarezerwuj miejsce!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

    Metodyka szkolenia z efektywnej współpracy

    • Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
    • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
    • Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
      • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
      • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
    • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
    Oblicz cenę

      Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

      Szkolenia z komunikacji

      Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

      Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

      Szkolenie z komunikacji

      Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

      Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

      Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

      Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

      Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

      Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

      Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

      Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

       

      Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

      Zarezerwuj szkolenie

      Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

      Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

      DLA TWOJEJ WYGODY
      8 godzin efektywnej pracy w wygodnym fotelu 
      i max 6 osób na sali
       

       

      Przekonaj się o naszej jakości -

      Zarezerwuj szkolenie!

       

      Trener

      Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

      Piotr Drozdowski

      trener, konsultant, psycholog biznesu

      Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

      Certyfikowany konsultant  metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

      Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej
      i HR.

       

      Poznaj nas osobiście:)

      Dołącz do szkolenia!

      Szkolenia prowadziliśmy dla:

      Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Efektywnej współpracy?

      Weź udział w szkoleniu

      i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

      Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

      Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

      Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

      Masz pytania odnośnie szkolenia?

      Z przyjemnością odpowiemy!
      Wpisz treść zapytania
      Pola wymagane

      Szkolenia otwarte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w Warszawie

      Gabriela Majchrzyk
      Koordynator ds. szkoleń otwartych

      Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

      stacjonarne realizujemy w całej Polsce

      Ania Łukasiewicz
      Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

      Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

      • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
      • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
      • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
      Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431

      Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

      Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

      • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
      • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
      • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
      • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
      • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
      • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
      • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
      • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19