Szkolenie z komunikacji - Efektywna współpraca i konstruktywny feedback
Skuteczna komunikacja jest jak muzyka. Tworzy klimat, łagodzi stres, otula dobrymi emocjami, nastraja do działania. Gdy jej brakuje, wszystko zaczyna zgrzytać i fałszować. Rozstrojony zespół gra na sprzeczne ze sobą melodie. Harmonię wprowadza komunikacja oparta na współpracy i konstruktywnym feedbacku.
Klarowny (wy)dźwięk Twojego komunikatu, doskonałe współbrzmienie słów. Jak to uzyskać? Dołącz do uczestników szkolenia 4GROW i trenuj swoje umiejętności komunikacyjne!
Sprawdź program lub ZAREZERWUJ
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
- Merytoryczna treść i unikalna formuła – szkolenie ma formę Development Centre, podczas którego sprawdzisz swoje umiejętności komunikacji i współpracy w silnie angażujących ćwiczeniach zespołowych. Po ich wykonaniu otrzymasz wyczerpujący feedback na temat swoich atutów i obszarów rozwoju.
- Dzięki metodologii Ról Zespołowych Belbina, pozwalającej na lepsze zrozumienie własnych i cudzych zachowań, będziesz lepiej dopasowywać do odbiorców swój styl zachowania.
- Uzupełniając Kwestionariusz Ról Zespołowych Belbina, poznasz swoją preferowaną rolę, jej silne strony oraz obszary rozwoju.
- Rozwiniesz asertywną postawę w kontekście komunikacji z drugą osobą, ze szczególnym uwzględnieniem udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
- Dowiesz się, jak wypracowywać kreatywne rozwiązania.
- Poznasz sposoby dochodzenia do porozumień w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Autodiagnoza, ćwiczenia zespołowe, style komunikacji, techniki udzielania feedbacku – to wszystko czeka na Ciebie w ramach szkolenia: Efektywna współpraca i konstruktywny feedback. Sprawdź program i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać!
Program szkolenia
Program szkolenia:
Komunikacja - Efektywna współpraca i konstruktywny feedback
Dzień 1
- Wprowadzenie do szkolenia.
- Wprowadzenie do Teorii Ról Zespołowych Belbina - wypełnienie kwestionariusza.
- Charakterystyka ról, ich mocnych i słabych stron. Porównanie i interpretacja wyników uzyskanych w teście Belbina.
- Odniesienie wyników testu do indywidualnych spostrzeżeń uczestników. Charakterystyka różnych konfiguracji ról występujących w zespole.
- Studium przypadku – przećwiczenie rozpoznawania cech różnych ról i ich wpływu na efektywną pracę zespołu.
- Zagadnienie „granic psychologicznych” i indywidualnych stylów reagowania.
- Autodiagnoza własnego stylu reagowania: uległy, agresywny, bierny czy asertywny.
- Style komunikacji asertywnej w odniesieniu do ról zespołowych z metodologii Belbina.
- Asertywność i pewność siebie w kontekście udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
- Techniki udzielania konstruktywnego feedbacku: STAR, FUKO, kanapka feedbackowa.
- 10 zasad konstruktywnego feedbacku – w jaki sposób przekazać informację zwrotną, aby rozmówca potraktował ją jako „cenny podarunek” a nie subiektywną ocenę.
- Podsumowanie pierwszego dnia.
Dzień 2
- Powtórzenie dnia pierwszego.
- Zapoznanie uczestników z arkuszami oceny i formułą Development Centre. Podział na zespoły.
- Ćwiczenia zespołowe (z zakres mediacji, negocjacji, przywództwa, pracy projektowej itp.), których celem jest ukazanie zgubnego wpływu stereotypowego myślenia i nieefektywnej komunikacji na osiągany wynik. Ćwiczenia prowadzone są w formie scenek i symulacji
z podziałem na role – część uczestników wykonuje zadania, część wciela się w role obserwatorów, których celem jest zwrócenie uwagi na pewne elementy komunikacji
i współpracy w zespole. - Feedbacki udzielane uczestnikom gier przez obserwatorów, według wcześniej ustalonego schematu. Aby feedback był obiektywny, każdy uczestnik DC obserwowany jest przez dwóch „asesorów”, którzy po wszystkim konsultują ze sobą swoje obserwacje i wspólnie przekazują informację zwrotną.
- Zamiana ról – osoby biorące udział w ćwiczeniach, zmieniają się w obserwatorów podczas kolejnych ćwiczeń zespołowych i na koniec otrzymują wyczerpujący feedback.
- Uporządkowanie wiedzy na temat udzielania informacji zwrotnej, interpretacja
i internalizacja przez uczestników otrzymanych przez nich feedbacków. - Podsumowanie szkolenia.
Metodyka szkolenia z efektywnej współpracy
- Szkolenie jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:
Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:
Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS
Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?
Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:
i max 6 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Trener

Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.
Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej
i HR.
Poznaj nas osobiście:)
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Efektywnej współpracy?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?
Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:
- Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
- Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
- Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
- Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
- Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
- Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
- Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
- Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19