Nauczysz się na szkoleniu z Profesjonalnej obsługi Klienta - Biznes Partner

  • Budować pozytywny wizerunek swojego działu/firmy poprzez dostarczanie rozwiązań w sposób satysfakcjonujący i profesjonalny dla Klienta
  • W profesjonalny sposób prowadzić Klienta do uświadomienia sobie i zwerbalizowania własnych potrzeb/oczekiwań
  • Prezentować Klientowi rozwiązania (produkty/usługi) w taki sposób, który będzie maksymalizował jego chęć skorzystania z nich
  • Dbać o szacunek dla siebie samego oraz Klienta, nawet w najtrudniejszych interpersonalnie sytuacjach
  • Mieć pozytywną postawę do służenia pomocą Klientowi
  • Widzieć korzyści z wychodzenia z inicjatywą do Klienta
  • Sprawiać, że Klient - okazujący swoje niezadowolenie pod różnymi postaciami: krzykiem, złośliwością, sarkazmem, oporem, milczeniem - przejdzie do konstruktywnej formy dialogu oraz wyrazi na koniec wdzięczność

Program szkolenia Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner

Biznes Partner w praktyce - jak budować relację partnerską i autorytet

  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
  • Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne we wzajemnych relacjach
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji naszego rozmówcy – czyli jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o drugą osobę oraz budować własny autorytet

Przepis na skuteczną komunikację - jak rozumieć i zostać zrozumianym

  • Co sprzyja a co utrudnia porozumieniu?
  • Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
  • Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań

Efektywna rozmowa - jak szybko i sprawnie zadbać o klienta wewnętrznego, zachowując najwyższą jakość obsługi

  • Przygotowanie do rozmowy
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową

Jaki jest Twój klient wewnętrzny

  • Typy klientów i rodzaje zachowań
  • Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić

Gdy pojawiają się obiekcje - jak radzić sobie z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta wewnętrznego

  • Jak  rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia?
  • Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta?
  • Autorska technika 4U™
  • Bumerang
  • Kompensacja
  • Sprostowania pośrednie i bezpośrednie
  • Co każdy klient chciałby usłyszeć - kojące sformułowania
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane przez nas błędy w kontakcie z klientem
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania

Informacja zwrotna - jak rozliczać z celów i egzekwować

  • Język korzyści – czyli jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
  • Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych 
  • Techniki udzielania konstruktywnej krytyki/informacji zwrotnej – czyli w jaki sposób obiektywnie rozliczyć realizację zadań i celów

Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty, podbij serca Klientów!

Zapisz się na szkolenie!

Za co nas uwielbiają?

Co mówią o szkoleniu uczestnicy i sponsorzy?

Trenerzy prowadzący szkolenie z profesjonalnej obsługi Klienta

Karolina Prusińska - psycholog biznesu Warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Profesjonalna obsługa Klienta zawsze jest dla niej na pierwszym miejscu. Przez wiele lat, pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkoliła pracowników różnych działów (obsługa klienta, reklamacje, windykacja) z zakresu standardów obsługi klienta. Współtworzyła standardy obsługi Klienta dopasowane do specyfiki konkretnych departamentów oraz wdrażała narzędzia do oceny jakości obsługi Klienta. Szkoliła również działy back office z zakresu obsługi Klienta wewnętrznego.

Uczy proklienckiej postawy opartej na badaniu potrzeb, empatycznym słuchaniu, trosce i podejściu win-win. Takie samo podejście stosuje wobec swoich Klientów – dbając o jakość i profesjonalizm prowadzonych szkoleń i coachingów.

Tak o TWOJE POTRZEBY nie zadba NIKT inny

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszaru profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze  profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2019 roku. Jeśli nie wykorzystasz środków do końca 2019 roku - zgodnie z Twoją decyzją: albo zwrócimy je na konto płatnika albo przesuniesz je na kolejny rok, a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską:
500 29 40 35.

Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

Sprawdź jak obsłużymy Ciebie!

 

 

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner – kto to taki i jak o niego dbać?

Mimo większej świadomości znaczenia relacji z Klientem zewnętrznym - odbiorcą produktu, rola profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnerów wciąż jest niedoceniana. Badania potwierdzają, że to, jak czujemy się w organizacji zależy głównie od naszych relacji z Klientami wewnętrznymi, biznes partnerami. Są nimi wszystkie osoby pracujące wewnątrz tej samej organizacji, świadczące wobec siebie różnego rodzaju usługi. Są to również pracownicy zaangażowani na różnych etapach w proces tworzenia oferty rynkowej czy usług, których ostatecznym odbiorcą jest rynek. Dlatego szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner” skierowane jest do każdego pracownika.

Podczas szkolenia z obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera dostrzeżesz, że działy w Twojej firmie - marketing, sprzedaż, księgowość, HR, logistyka, IT, finanse… to podsystemy jednego organizmu, jednak każdy z nich rządzi się innymi zasadami, zwyczajami, może mieć odmienne priorytety i interesy. Brak umiejętności obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera widać często w codziennych trudnościach ze współpracą. Księgowość potrzebuje zamknąć rok finansowy, a tzw. „biznes” nie kwapi się do opisania faktur,  IT zamiast wdrażać nowe systemy, pomaga pracownikom „włączyć komputer”, marketing nie może zrealizować nowego pomysłu, bo IT mówi, że się „nie da”, HR walczy z menedżerami o terminowe dostarczanie celów pracowników, logistyka nie może wyegzekwować danych od sprzedaży, która zajęta jest „sprzedażą”, „sprzedaż” ma zmniejszoną efektywność przez nieodpowiednią logistykę…Umiejętności zdobyte podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnera pozwoliłyby znacznie zmniejszyć ilość konfliktów w pracy.

Jak możesz zadbać o relacje wewnątrz firmy?

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego – biznes partnera wymaga tyle samo zaangażowania i podobnych umiejętności, co budowanie relacji z Klientem zewnętrznym. Oto tylko kilka z kluczowych kompetencji, dzięki którym wzrośnie Twoja efektywność w pracy:

  • KOMUNIKACJA: szczególnie aktywne słuchanie, badanie potrzeb, dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej. To wszystko sprawia, że w obsłudze Klienta wewnętrznego biznes partnerzy wspólnie wspierają rozwój całej organizacji, pomimo pewnych różnic interesów i poglądów.
     
  • BUDOWANIE AUTORYTETU: Świadome budowanie pozytywnego wizerunku to ważna strategia w obsłudze Klienta wewnętrznego – biznes partnera. Dzięki niej możesz wpłynąć na realizację celów biznesowych zespołu i jego członków. Autorytet wspiera m.in. odpowiedni dobór słów, mowa ciała, a także egzekwowanie, czy zachowania asertywne.
     
  • ASERTYWNOŚĆ, czyli wyznaczanie i obrona granic, które nadają relacji pewną ramę. Podobnie, jak handlowiec może nie zgodzić się na mało atrakcyjne warunki Klienta, pracownicy nie powinni akceptować zachowań kolegów, które utrudniają im pracę, np. jeśli co pół godziny do kadr przychodzą interesanci, niemożliwe staję się wykonanie rozliczenia, które ma być gotowe na koniec miesiąca. Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera wypracujesz z nami rozwiązania, które pozwolą Ci w takich sytuacjach zadbać o własny komfort i efektywność bez straty relacji, czy popsucia atmosfery w pracy.

Dbałość o obsługę Klienta wewnętrznego - biznes partnera przynosi zysk nie tylko wewnątrz firmy. Jest to początek procesu tworzenia jakości ukierunkowanej na Klienta zewnętrznego. To oznacza, że dostarczanie najlepszych usług współpracownikom jest niezbędne do dostarczenia Klientom zewnętrznym usług na takim samym poziomie.
Podstawą stworzenia jakości przez organizację na zewnątrz jest stworzenie jej wewnątrz!

Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

Zapisz się na szkolenie!

Szkolenia prowadziliśmy dla

Szkolenie dla Accenture Szkolenie dla Alianz Szkolenia dla Asseco Szkolenia dla Bakoma Szkolenia dla British american tabacco Szkolenie dla Bosh Siemens Szkolenie dla Carrefour Szkolenie dla Cemex Szkolenie dla Centrum nauki Kopernik Szkolenie dla Paradyż Szkolenie dla Cisco Szkolenie dla Detnorske Szkolenie dla Emerson Szkolenie dla Enegizer Szkolenie dla Esselte Szkolenie dla Eurest Szkolenie dla General Motors Szkolenie dla Lufthansa System Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Vaillant