4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!

Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!

Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!

Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.


icon
Wolisz porozmawiać?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego - Biznes Partner

Wersje szkolenia:
online | stacjonarne | mix | zamknięte: Warszawa / Polska

Pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb klienta wewnętrznego.
To duża odpowiedzialność – od Waszej współpracy zależy efektywne funkcjonowanie całej firmy.
Jako ekspert w swoim obszarze doradzasz, rozwiązujesz problemy, ale też egzekwujesz, wywierasz wpływ, dajesz informację zwrotną.
Jak to robić jeszcze skuteczniej, aby w atmosferze wzajemnego zrozumienia wspierać osiąganie celów  biznesowych działu i firmy?

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Efekty szkolenia 

Czego się nauczysz

  • Budować pozytywny wizerunek swojego działu/firmy poprzez dostarczanie rozwiązań w sposób satysfakcjonujący i profesjonalny dla Klienta
  • W profesjonalny sposób prowadzić Klienta do uświadomienia sobie i zwerbalizowania własnych potrzeb/oczekiwań
  • Prezentować Klientowi rozwiązania (produkty/usługi) w taki sposób, który będzie maksymalizował jego chęć skorzystania z nich
  • Dbać o szacunek dla siebie samego oraz Klienta, nawet w najtrudniejszych interpersonalnie sytuacjach
  • Mieć pozytywną postawę do służenia pomocą Klientowi
  • Widzieć korzyści z wychodzenia z inicjatywą do Klienta
  • Sprawiać, że Klient - okazujący swoje niezadowolenie pod różnymi postaciami: krzykiem, złośliwością, sarkazmem, oporem, milczeniem - przejdzie do konstruktywnej formy dialogu oraz wyrazi na koniec wdzięczność

Opinie o szkoleniu

Na szkoleniu poznałem techniki prowadzenia rozmów. Nauczyłem się uwypuklania ważności treści na „TAK” oraz wychwytywać błędne używanie treści na „NIE”. Szkolenie pozwoliło mi uświadomić sobie, ile zależy od nas w relacjach z Klientem. Trener zbudował fajną relację, co pozytywnie wpłynęło na komunikację z grupą. Fajne szkolenie z obsługi klienta prowadzone w partnerskim stylu.

Karolina Prusińska jest bardzo zorganizowana. W szkoleniach jest bardzo otwarta i ma dużą wiedzę. Stworzyła fantastyczne warunki do ćwiczeń (czyt. atmosferę). Do każdego z uczestników podchodzi z szacunkiem i dużą otwartością, a przy tym ma bardzo dużą wiedzę w temacie szkoleń/psychologii :) :) :)

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Przeczytaj program lub sprawdź inne warianty szkolenia

Pobierz program: pdfpdf

Program szkolenia:
Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego - Biznes Partner

 

1. ​​​​​Biznes Partner w praktyce - jak budować relację partnerską i autorytet

  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
  • Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne we wzajemnych relacjach
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji naszego rozmówcy – czyli jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o drugą osobę oraz budować własny autorytet

2. Przepis na skuteczną komunikację - jak rozumieć i zostać zrozumianym

  • Co sprzyja a co utrudnia porozumieniu?
  • Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
  • Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań

3. Efektywna rozmowa - jak szybko i sprawnie zadbać o klienta wewnętrznego, zachowując najwyższą jakość obsługi

  • Przygotowanie do rozmowy
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową

4. Jaki jest Twój klient wewnętrzny

  • Typy klientów i rodzaje zachowań
  • Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić

5. Gdy pojawiają się obiekcje - jak radzić sobie z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta wewnętrznego

  • Jak  rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia?
  • Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta?
  • Autorska technika 4U™
  • Bumerang
  • Kompensacja
  • Sprostowania pośrednie i bezpośrednie
  • Co każdy klient chciałby usłyszeć - kojące sformułowania
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane przez nas błędy w kontakcie z klientem
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania

6. Informacja zwrotna - jak rozliczać z celów i egzekwować

  • Język korzyści – czyli jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
  • Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych 
  • Techniki udzielania konstruktywnej krytyki/informacji zwrotnej – czyli w jaki sposób obiektywnie rozliczyć realizację zadań i celów

Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty, podbij serca Klientów!

Zapisz się na szkolenie!
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
pole wymagane Pola wymagane

Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Kurs profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia obsługa klienta wewnętrznego

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

obsługa klienta Szkolenia

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

zarządzanie relacjami z klientem szkolenie

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Szkolenia z obsługi klienta wewnętrzneo

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!

hr szkolenie

Możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę szkolenia GRATIS

Dla Twojej wygody wdrożyliśmy innowacyjne na rynku rozwiązanie: szkolenie mix - Ty decydujesz, w jakiej formie chcesz uczestniczyć: online czy stacjonarnie. Jeśli wybrałeś formułę szkolenia stacjonarnego, a zmieniły Ci się plany – nic straconego! W większości naszych szkoleń możesz zmienić formę stacjonarną na online nawet w ostatniej chwili!

 

Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!

Trenerzy prowadzący szkolenie z Profesjonalnej obsługi Klienta

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Ponad 10 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B (rozwiązania reklamowe i marketingowe, usługi HR). Ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń z tematyki sprzedażowej, około sprzedażowej i zakupowej (techniki sprzedaży, psychologia handlu, motywacja w sprzedaży, negocjacje handlowe i kupieckie, obsługa klienta, budowanie relacji, zarządzanie działem sprzedaży) dla firm z branży IT, medycznej, farmaceutycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, spożywczej, FMCG, oraz energetycznej. Przez blisko 5 lat wspierał znaną korporację w zakresie strategicznych zakupów, poznając techniki negocjacji, perswazji i wywierania wpływu od strony kupca. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych, wspierał m.in. następujące organizacje: PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Bank BPH, Grupa Pracuj, Partner Tele.com, EGB Investments i wielu innych.

Więcej Mniej

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Więcej Mniej

 

Poznaj nas osobiście:)

Metodyka szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:

metodyka mobile metodyka desktop
techniki

Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień

warsztat

Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach

wiedza

Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP

  • Szkolenie Biznes Partner - profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
  • Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
  • Po szkoleniu z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
    • są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
    • jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
  • Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem (i uczestnikami na sali jeśli takowi się zapisali w ramach formy Mix).

Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

youtube
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”
youtube
"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "

A może bliższa Ci klasyczna, stacjonarna forma szkolenia?

Zadbaliśmy o wszelkie środki bezpieczeństwa wobec COVID-19, a także:

DLA TWOJEJ WYGODY
komfort rozwoju w wygodnym fotelu 
i max 10 osób na sali
 

 

Przekonaj się o naszej jakości -

 

Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z Obsługi klienta?

Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie z obsługi klienta, nieszablonowe. Mała grupa, odpowiednie tempo szkolenia, merytorycznie, profesjonalnie. Dobra atmosfera i relacja z prowadzącym.
 

Jestem zadowolona ze szkolenia z obsługi klienta w którym uczestniczyłam. Podobał mi się sposób, w jaki prowadziła je trenerka. Dzięki temu, że grupa była bardzo mała mogłyśmy przerobić sporo ćwiczeń praktycznych, popróbować różne techniki związane z przykładami z pracy codziennej. Treść teoretyczna została przez trenerkę przekazana w sposób interesujący. Dodatkowy plus za znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy przekazywaniem treści merytorycznych a ćwiczeniami praktycznymi.

Korzystając ze szkolenia: Obsługa klienta 4GROW byłem całkowicie zaskoczony jego formą prowadzenia. Była ona całkowicie inna od tej, jaką znałem ze szkoleń, w których do tej pory uczestniczyłem. Dzięki temu było ono bardziej efektywne dla mnie. Relacja zbudowana przez trenera z uczestnikami była wyjątkowa, pozytywnie wpływająca na sposób nauczania. Myślę, że dzięki temu szkoleniu wiele ulegnie zmianie na lepsze, co pozwoli mi na osiągnięcie wielu, do tej pory niedostępnych dla mnie rzeczy.

Szkolenie obsługa klienta zostało poprowadzone w sposób przeze mnie oczekiwany. Poznane narzędzia i techniki przydadzą się wszystkim tym, którzy mają kontakt zarówno ze współpracownikami, jak i kontrahentami. Szkolenie polecam! Trener posiadał odpowiednią wiedzę, którą potrafił przekazać w interesujący sposób.

Bardzo dobre, merytoryczne szkolenie.

Trener przekazał w łatwy sposób wiedzę merytoryczną. Technika alternatywy daje duże możliwości w kontaktach z klientem. Zaskakujący był wstęp i pobudzanie do myślenia. Trener zbudował relację swobodną, ale pokazującą kto jest szefem. Styl trenera był odpowiedni do zakresu i merytoryki.
 

Szkolenie: Obsługa klienta efektywne i przydatne w mojej pracy. Metody szkoleniowe efektywne. Treść szkolenia przedstawiona w sposób bardzo interesujący. Szkolenie ciekawie zaskakujące. Relacje z Trenerem bardzo dobre, sposób prowadzenia ciekawy, zaskakujący. Trener – osoba ciepła, kulturalna, kompetentna.

Szkolenie: Obsługa klienta przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.

Szkolenie odbyło się, mimo, iż tylko dwóch uczestników się na nie zgłosiło. Brawo za taką postawę. Szkolenie: Obsługa klienta było dobrze przemyślane, prowadzone w przyjaznej atmosferze, w trybie warsztatów. Dużo ćwiczeń praktycznych, scenek do odgrywania. Każda minuta spędzona na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego klienta biznesowego.

Naprawdę profesjonalne szkolenie z obsługi klienta, pełne przydatnych wskazówek, nie tylko do wykorzystania w pracy. Dużo ćwiczeń praktycznych, indywidualne podejście do problemów każdego z uczestników. Pani trener trafnie punktowała nasze wady jak i zalety i dawała praktyczne wskazówki i uwagi do dalszego rozwoju.

i dołącz do grona zadowolonych Klientów!

Chcesz porozmawiać z nami lub wysłać zapytanie?

kontakt 4GROW

Interesuje Cię szkolenie zamknięte lub dla więcej niż 5 osób?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!
kontakt - pytania

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
pole wymagane Pola wymagane

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

kontakt
Agata Smykla
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

Szkolenia zamknięte: stacjonarne | online

stacjonarne realizujemy w całej Polsce

kontakt
Paulina Kawa-Zięba
Koordynator ds. szkoleń zamkniętych

Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

 

 

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner – kto to taki i jak o niego dbać?

Mimo większej świadomości znaczenia relacji z Klientem zewnętrznym - odbiorcą produktu, rola profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnerów wciąż jest niedoceniana. Badania potwierdzają, że to, jak czujemy się w organizacji zależy głównie od naszych relacji z Klientami wewnętrznymi, biznes partnerami. Są nimi wszystkie osoby pracujące wewnątrz tej samej organizacji, świadczące wobec siebie różnego rodzaju usługi. Są to również pracownicy zaangażowani na różnych etapach w proces tworzenia oferty rynkowej czy usług, których ostatecznym odbiorcą jest rynek. Dlatego szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes partner” skierowane jest do każdego pracownika.

Podczas szkolenia z obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera dostrzeżesz, że działy w Twojej firmie - marketing, sprzedaż, księgowość, HR, logistyka, IT, finanse… to podsystemy jednego organizmu, jednak każdy z nich rządzi się innymi zasadami, zwyczajami, może mieć odmienne priorytety i interesy. Brak umiejętności obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera widać często w codziennych trudnościach ze współpracą. Księgowość potrzebuje zamknąć rok finansowy, a tzw. „biznes” nie kwapi się do opisania faktur,  IT zamiast wdrażać nowe systemy, pomaga pracownikom „włączyć komputer”, marketing nie może zrealizować nowego pomysłu, bo IT mówi, że się „nie da”, HR walczy z menedżerami o terminowe dostarczanie celów pracowników, logistyka nie może wyegzekwować danych od sprzedaży, która zajęta jest „sprzedażą”, „sprzedaż” ma zmniejszoną efektywność przez nieodpowiednią logistykę…Umiejętności zdobyte podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego, biznes partnera pozwoliłyby znacznie zmniejszyć ilość konfliktów w pracy.

Jak możesz zadbać o relacje wewnątrz firmy?

Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego – biznes partnera wymaga tyle samo zaangażowania i podobnych umiejętności, co budowanie relacji z Klientem zewnętrznym. Oto tylko kilka z kluczowych kompetencji, dzięki którym wzrośnie Twoja efektywność w pracy:

  • KOMUNIKACJA: szczególnie aktywne słuchanie, badanie potrzeb, dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej. To wszystko sprawia, że w obsłudze Klienta wewnętrznego biznes partnerzy wspólnie wspierają rozwój całej organizacji, pomimo pewnych różnic interesów i poglądów.
     
  • BUDOWANIE AUTORYTETU: Świadome budowanie pozytywnego wizerunku to ważna strategia w obsłudze Klienta wewnętrznego – biznes partnera. Dzięki niej możesz wpłynąć na realizację celów biznesowych zespołu i jego członków. Autorytet wspiera m.in. odpowiedni dobór słów, mowa ciała, a także egzekwowanie, czy zachowania asertywne.
     
  • ASERTYWNOŚĆ, czyli wyznaczanie i obrona granic, które nadają relacji pewną ramę. Podobnie, jak handlowiec może nie zgodzić się na mało atrakcyjne warunki Klienta, pracownicy nie powinni akceptować zachowań kolegów, które utrudniają im pracę, np. jeśli co pół godziny do kadr przychodzą interesanci, niemożliwe staję się wykonanie rozliczenia, które ma być gotowe na koniec miesiąca. Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego - biznes partnera wypracujesz z nami rozwiązania, które pozwolą Ci w takich sytuacjach zadbać o własny komfort i efektywność bez straty relacji, czy popsucia atmosfery w pracy.

Dbałość o obsługę Klienta wewnętrznego - biznes partnera przynosi zysk nie tylko wewnątrz firmy. Jest to początek procesu tworzenia jakości ukierunkowanej na Klienta zewnętrznego. To oznacza, że dostarczanie najlepszych usług współpracownikom jest niezbędne do dostarczenia Klientom zewnętrznym usług na takim samym poziomie.
Podstawą stworzenia jakości przez organizację na zewnątrz jest stworzenie jej wewnątrz!

Zacznij osiągać szybkie rezultaty!