- Szkolenia
- kolumna 1
- Szkolenia z miękkich kompetencji biznesowych
- Asertywność i obrona przed manipulacjami
- Asertywność w pigułce
- Autoprezentacja - profesjonalny wizerunek
- Insights Discovery - warsztat komunikacji w zespole
- Komunikacja interpersonalna
- Negocjacje handlowe i zakupowe w stylu Win-Win
- Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
- Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes partner
- Profesjonalna obsługa klienta
- Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu
- Zarządzanie czasem i sobą w czasie - zwiększ efektywność
- Zarządzanie czasem w pigułce
- Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
- Zarządzanie stresem w pigułce
- Kalendarz szkoleń
- Szkolenia z miękkich kompetencji biznesowych
- Coaching
- O nas
Jak dbamy o jakość?
Gwarancja terminu – nasz znak rozpoznawczy Nasza etykieta "100% GWARANCJI TERMINU" oznacza, że szkolenie odbędzie się na 100%! Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy zasadę, według której nie odwołujemy szkoleń nawet, jeżeli na dany termin zapisze się tylko jedna osoba. Dlaczego? Bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem ma dla nas zdecydowanie większą wartość niż maksymalizowanie zysku za wszelką cenę. |
Techniki warsztatowo-treningowe to dla nas podstawa Praktyka czyni mistrza, dlatego nasze szkolenia w ponad 75 proc. opierają się na wykorzystaniu technik warsztatowych i treningowych. Zgodnie z tą metodologią, przekładamy teorię na ćwiczenia bazujące na potrzebach i doświadczeniach naszych uczestników, mamy też szansę dotrzeć do najgłębszego poziomu ludzkiej psychiki, który często blokuje zmiany – przekonań. |
Efektywna praca? Tylko w małych grupach Zapisy na dany termin zawsze zamykamy wraz ze zgłoszeniem dziesiątej osoby. Zasada ta gwarantuje każdemu uczestnikowi komfort i odpowiednią ilość czasu na pytania, wypowiedzi i indywidualne ćwiczenia na forum. |
Badanie potrzeb na dobry początek Nasi trenerzy kontaktują się z uczestnikami już 2 dni po zgłoszeniu, aby dowiedzieć się więcej o ich potrzebach oraz doświadczeniach i wyzwaniach zawodowych. Dzięki temu wiemy, na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzonego szkolenia. Jeśli podczas wywiadu okaże się, że potrzeby i oczekiwania któregoś z uczestników będą zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener może doradzić jego zmianę. |
„Sam na sam” z trenerem Uczestnicy szkoleń 4GROW mają kontakt z trenerem także po zakończeniu warsztatów. Przez 3 miesiące, trener udziela im telefonicznego wsparcia, odpowiadając na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące tematyki szkolenia. Oprócz tego, każdy uczestnik może odbyć indywidualną, 90-minutową sesję z trenerem (do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia). To doskonała okazja, by „sam na sam” z trenerem zająć się najważniejszymi i najtrudniejszymi kwestiami związanymi z tematyką szkolenia, przećwiczyć je i otrzymać spersonalizowany feedback. |
Wiedza przez caaaaaały rok! Nowo zdobytą wiedzę utrwala się najlepiej, regularnie odświeżając, wykorzystując i pogłębiając ją w pierwszych miesiącach od szkolenia. Dlatego przez cały rok od sesji, przesyłamy naszym uczestnikom ciekawe materiały związane z tematyką szkolenia: case studies, materiały dotyczące omawianych zasad, technik i narzędzi oraz wykorzystania ich do rozwiązywania problemów, quizy sprawdzające wiedzę oraz tzw. pięciosekundówki, czyli jedno- lub dwuzdaniowe wnioski stanowiące kwintesencję poszczególnych zagadnień. |
Tylko wiarygodne opinie Nasi uczestnicy bardzo pozytywnie oceniają nasze szkolenia. Przeważająca większość opinii, które udostępniamy za zgodą ich autorów, podpisana jest imieniem i nazwiskiem, zawiera też informacje o stanowisku i nazwie firmy. Dzięki temu wiadomo, że opinia jest prawdziwa, można ją także łatwo zweryfikować. |
Wygodny fotel ma znaczenie! Dobre szkolenie to nie tylko merytoryka i kompetentny trener, ale również atmosfera i komfortowe warunki pracy. W naszym warszawskim biurze mamy własną salę szkoleniową z wygodnymi, ergonomicznymi fotelami i ładnym, stymulującym widokiem za oknem. Uczestnikom oferujemy także smaczny lunch w położonej blisko restauracji, a podczas przerwy serwujemy m.in. kawę z ekspresu ciśnieniowego, owoce oraz deskę serów z orzechami i oliwkami. Na takie szczegóły zwracamy również uwagę wynajmując sale w innych miastach. |