Test: Profesjonalna obsługa Klienta

test kompetencji obsługa klienta 4growPraca bezpośrednio z klientem potrafi wyzwolić cały wachlarz skrajnych emocji i frustracji, w których łatwo się zagubić. Jednak, jeśli jesteś do roli odpowiednio przygotowany, może się okazać wspaniałą przygodą. Sprawdź, czy prawidłowo zarządzasz kontaktem z klientem!

Badane kompetencje: empatia, asertywność, pozytywne nastawienie, proaktywność

Test został stworzony przez Mateusza Dąbrowskiego i jest chroniony prawem autorskim.

Przed rozpoczęciem testu pamiętaj, że

  1. Twój udział w teście jest anonimowy
  2. Zaznaczone przez Ciebie odpowiedzi mają w możliwie największym stopniu wyrażać Ciebie
  3. Tylko szczere odpowiedzi pomogą Ci dowiedzieć się, nad jakimi obszarami warto popracować
  4. Test ma charakter poglądowy i nie jest testem psychologicznym
  5. Odpowiedz na wszystkie pytania, aby otrzymać diagnozę swoich kompetencji. 

Rodzaj pytań: zamknięte
Rodzaj testu: wielokrotnego wyboru 
(w niektórych pytaniach więcej niż jedna odpowiedź jest prawidłowa; informujemy o tym w treści pytania)
Liczba pytań: 16
Szacowany czas: 10 minut