W naszym dynamicznie zmieniającym się świecie trudno jest na bieżąco weryfikować swoją wiedzę i przyswajać nowe informacje. Naukowcy ciągle spierają się ile procent mózgu jesteśmy w stanie na co dzień wykorzystać, ale co do jednego są zgodni – mózg, podobnie jak nasze ciało, możemy trenować.
Jak pokazuje Andrzej Bubrowiecki w swojej ostatniej książce „MNEMObiznes”, dobra pamięć i wiedza o tym, jak funkcjonuje nasz umysł, może przynieść nam wiele korzyści i przełożyć się na sukces w biznesie.
Obok przydatnych technik i porad z zakresu doskonalenia pamięci oraz rozwijania twórczego myślenia, autor pokazuje, jak mechanizmy działania pamięci wpływają na nasze decyzje zakupowe, dlaczego wybieramy określone marki i produkty.
Następnie wykorzystując tę wiedzę, Bubrowiecki daje wskazówki dotyczące budowania przekazu reklamowego, prezentacji, czy prowadzenia rozmowy handlowej tak, żeby np. zaktywizować obie półkule mózgowe odbiorców, a dzięki temu zostać lepiej zapamiętanym i wzbudzać pozytywne emocje.
„MNEMObiznes” to podana w przystępny sposób wiedza w pigułce o tym, w jaki sposób można budować przewagę konkurencyjną własną lub firmy, wykorzystując znajomość podstawowych zasad m.in. z: psychologii pamięci, neuromarketingu, czy psychologii sprzedaży.
Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.