Szkolenie: Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Szkolenia zamknięte

 

Szkolenie:
Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja.
Szkolenia zamknięte

Jeśli niekończąca się lista zadań
konsumuje również Twój czas prywatny,
a Ty masz poczucie,
że z pośpiechu ledwo łapiesz oddech…

Zatrzymaj się i zastanów:
czy nie nadszedł już czas, by zatrzymać czas?

 
Zadzwoń:
 
531 314 431
Szkolenie: Efektywne zarządzanie czasem pracy. Szkolenia, Warszawa
 
 

Program szkolenia


Efektywne zarządzanie czasem pracy poprzez podnoszenie własnego poziomu energetycznego

  • Przekonania dotyczące czasu i siebie

    • Czym jest czas
    • Z czego wynikają różnice w szybkości płynięcia czasu
    • Kto jest odpowiedzialny za czas i jego wykorzystanie w pracy
    • NLP - neurolingwistyka w zarządzaniu sobą - jej wspierający i ograniczający wpływ na efektywność, motywację i sprawczość
    • Koszty proaktywnej postawy w zarządzaniu sobą, czyli dlaczego ludzie proaktywni są dla niektórych cenni, dla innych "niewygodni"
  • Cele – fundament efektywności i automotywacji w zarządzaniu czasem pracy

    • Czym jest efektywność i co jest jej fundamentem
    • Jak być efektywnym i cieszyć się sukcesem: SMART-CS
    • Wyznaczanie kryteriów sukcesu i rozliczanie się z efektywności - czyli jak budować poczucie własnej wartości i pozytywnie wpływać na samoocenę
    • Czym jest automotywacja i co na nią wpływa
    • Jak się automotywować - algorytm
       

Efektywne zarządzanie czasem pracy  poprzez eliminowanie przeszkód

  • Przeszkody wewnętrzne – pożeracze czasu

    • Co to są pożeracze czasu
    • Dlaczego pewne książki i szkolenia dotyczące efektywności nie przynoszą efektów
    • Rozpoznawanie i zamiana na wspierający zasób – praca na poziomach funkcjonowania psychicznego 4GROW™ (m.in. na indywidualnych wartościach, przekonaniach i potrzebach)
  • Przeszkody zewnętrzne – dystraktory

    • Rozpraszacze i zapychacze uwagi. Psychologia procesu uwagi w zarządzaniu czasem pracy
    • Techniki asertywności w radzeniu sobie z dystraktorami:
      • zdarta płyta
      • asertywna odmowa
      • odroczenie asertywne

Efektywne zarządzanie czasem pracy poprzez optymalne wykorzystanie własnej energii

  • Priorytetyzacja celów i zadań – fundament wydajności

    • Zasada Pareto – czyli jak zarządzać czasem, żeby się nie napracować
    • Matryca Eisenhowera, analiza ABC - co jest ważne, a co jest pilne
    • Planowanie „vs.” czy „i” działanie – czyli jak zarządzać czasem, by uniknąć straty 2 godzin dziennie w pracy
    • Zarządzanie czasem poprzez wyznaczanie priorytetów w oparciu o ważność i pilność oraz planowanie i delegowanie zadań
    • Rytm wydajności dziennej - na jakie zadania najlepiej wykorzystać jaki moment własnego poziomu energetycznego
    • Krzywa zakłóceń dnia - kiedy najwięcej Ci przeszkadzają, a kiedy najmniej i jak zaplanować harmonogram czynności do wykonania
    • Matryca 4AIM™ – jak wyznaczać priorytety, by podnieść swój nastrój i poziom energetyczny
  • MS Outlook – uwolnienie zasobów pamięci i uwagi. Koniec z listami na kartkach, zapominaniem i chaosem

    • Zarządzanie czasem w pracy poprzez priorytety, kategorie i monity w MS Outlook
    • Skrzynka – reguły automatycznej korespondencji, sortowanie poczty w folderach, archiwizacja
    • Zadania – lista zadań do zrobienia, przydzielanie zadań, monitorowanie postępów wykonania, terminu realizacji
    • Kalendarz – strażnik terminów, zapraszanie na spotkanie, udostępnianie kalendarza innym
    • Kontakty – grupy projektowe, zarządzanie współpracą zespołową
    • Synchronizacja z telefonem komórkowym

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Efekty szkolenia


Nauczysz się:

  • Efektywności i odnoszenia sukcesów
  • Odpowiedzialności za własny czas i jego wykorzystanie (koniec z "nie mam czasu")
  • Proaktywnego zarządzania własnymi zadaniami wśród nacisków zewnętrznych
  • Umiejętności zmiany własnego stanu emocjonalnego
  • Umiejętności podnoszenia własnego poziomu energetycznego
  • Umiejętności wyznaczania sobie celów umożliwiających osiągnięcie sukcesu, w oparciu o analizę potrzeb własnych i pracodawcy
  • Umiejętności radzenia sobie z przeszkodami w zarządzaniu sobą – pożeraczami czasu i dystraktorami
  • Umiejętności priorytetyzowania zadań i celów
  • Umiejętności wykorzystywania MS Outlook do zarządzania sobą

Do spisu

Opinie o szkoleniu


Szkolenie pozwoliło mi sięgnąć po istniejące rozwiązania i zaadoptować je na swoje potrzeby - szczególnie w zakresie skupienia się na pracy. Z pomocą trenera dotarłam również do źródeł trudności z koncentracją, co pozwoli mi w przyszłości lepiej tym trudnościom przeciwdziałać. Tym, co wyróżnia program szkolenia na tle innych, jest blok dotyczący automotywacji - dzięki niemu szkolenie jest nie tylko "narzędziowe", ale też daje konkretny zapas technik i kompetencji do używania tych narzędzi. Szkolenie nie byłoby efektywne, gdyby nie aura stworzona przez trenera. Dużo wsparcia, dużo konstruktywnych wskazówek. Gorąco polecam!
Ewa Sętowska, Account Executive, ADnova Sp. z o.o.
 
Szkolenie przygotowane bardzo rzetelnie pod względem merytorycznym i organizacyjnym. Wiedza przekazywana w sposób wyjątkowo zrozumiały. Bardzo dobra atmosfera w trakcie szkolenia pozwoliła na kilkugodzinne skupienie bez poczucia znudzenia:)
 
Szkolenie bardzo przemyślanie zaprojektowane i realizowane. Warsztaty bardzo dobrze wpajają wiedzę. Super atmosfera.
 
Pomimo tego, że w szkoleniu uczestniczyły osoby z różnych firm, na różnych stanowiskach, to poprzez zindywidualizowane podejście prowadzącego, który fantastycznie przygotował się do jego przeprowadzenia, było to szkolenie "szyte na miarę".
Anna Śliwińska, Specjalista ds. kadr i płac, Mazars Polska Sp. z o.o.
 
Zarządzanie czasem i sobą w czasie było niezwykle interesujące i pouczające. Techniki zarządzania czasem, priorytetyzowania i automotywacji uświadomiły mi, jak wiele błędów popełniam i paradoksalnie, jak łatwo sobie z nimi radzić. Warte podkreślenia jest, iż na szkoleniu pracowaliśmy na "żywych" przykładach z naszego życia, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie mi wcielić nowe rozwiązania w życie.
Szkolenie to napełniło mnie wielkim optymizmem i nadzieją na odzyskanie życia prywatnego. Gorąco polecam wszystkim zabieganym, zapracowanym i wiecznie nie mającym czasu.

Katarzyna Kamińska, Compensation & Benefits Specialist, JTI

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Anna Krawcewicz

Anna Krawcewicz trener, konsultant, psycholog biznesu WarszawaTrener z międzynarodową akredytację trenerską firmy SHL, psycholog biznesu, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dla międzynarodowych korporacji. Ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jako psycholog pasjonuje się zagadnieniami z zakresu efektywności osobistej, wywierania wpływu, inteligencji emocjonalnej i komunikacją. Autorka licznych publikacji, jej artykuły pojawiły się m.in. w magazynach "Personel i zarządzanie" oraz "International Business Voice"... Czytaj więcej

Marta Krawczyk

Marta Krawczyk trener WarszawaTrener i konsultant 4GROW. Trener wewnętrzny w jednej z największych korporacji z branży finansowej, nagrodzona Laurem Trenerskim w kategorii Najlepszy Trener Roku. Dba o rozwój kompetencji kadry zarządzającej siecią sprzedaży, współtworząc i realizując m.in.: Assessment Centre, oceny kompetencji metodą 360 stopni, ścieżki kariery i programy motywacyjne. Jako trener i konsultant ma do czynienia stale z sytuacjami presji czasu, konieczności ustalania priorytetów i planowania czasu... Czytaj więcej

Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za sprzedaż usług i negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR gdzie również był odpowiedzialny za negocjacje warunków umowy, w tym ceny. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywności, programów szkoleniowych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski