Szkolenia zamknięte - dedykowane

Szkolenia zamknięte - dedykowane dla biznesu

 

zkolenie: HR Biznes Partner prawdziwym partneremSzkolenie: HR Biznes Partner prawdziwym partnerem

HR często jest sprowadzany do roli sekretariatu i operacyjnego dostawcy od "monotonnej" papierkowej roboty.Jako pracownik HR, potrzebujesz technik do tego, by zbudować swój autorytet, wizerunek i odpowiednie relacje z biznesem - sama wiedza merytoryczna nie wystarczy....

Szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanieSzkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie

Pracownik efektywny, zaangażowany, samodzielny, z inicjatywą i pomysłami. Każdy szef takiego chciałby mieć. Nie każdy wie, jak wiele w zachowaniu i postawie pracownika, zależy od stosowanych przez niego narzędzi zarządzania i motywowania...

Szkolenie: Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacjaSzkolenie: Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja

Czas jest pojęciem bezwzględnym i dla każdego człowieka płynie tak samo.
Jeśli jednak zdarza Ci się mówić „nie mam czasu!”,
najwyższa pora zastanowić się, gdzie on jest, gdy go nie ma.

Szkolenie: Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka Szkolenie: Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka

Czasami wydaje nam się, że "trzeba" się jakoś zachować, inaczej stracimy - ktoś się obrazi,
wyciągnie wobec nas konsekwencje. Asertywność to zbiór technik, dzięki którym odważamy się, minimalizując ryzyko straty. Techniki i postawa asertywności pozwala uwolnić prawdziwego siebie!

Szkolenie: Coaching w zarządzaniuSzkolenie: Coaching w zarządzaniu

Nie musisz być ekspertem w tej samej dziedzinie, co Twój pracownik, by zyskać sobie u niego autorytet i szacunek. Prawdziwy lider inspiruje i sprawia, że ludzie sami chcą iść naprzód. Z pomocą naszych autorskich narzędzi coachingowych oraz postawy coachingowej...

Szkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczneSzkolenie: Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Wydaje nam się, że nasz wygląd i głos jest najważniejszy, a zwłaszcza to, czy widać nasz stres. Prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętne zaprojektowanie prezentacji, występu tak, by zaciekawił. Wtedy odbiorca jest w stanie wiele wybaczyć, a my osiągamy pożądany efekt - zmianę w myśleniu i zachowaniu słuchacza.

Szkolenie: MS PowerPoint w prezentacjach 2010 Szkolenie: MS PowerPoint w prezentacjach 2010

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności PowerPoint® z praktycznymi aspektami prezentacji i wystąpień oraz prowadzone przez trenera: praktyka prezentacji i wytąpień, nie-inżyniera, a jednocześnie eksperta od PowerPoint®.

Szkolenie: Negocjacje w biznesieSzkolenie: Negocjacje w biznesie

Budować porozumienie tam, gdzie rozmówcom wydaje się, że są po dwóch przeciwnych stronach interesów. Stworzyć nowe pomysły na satysfakcjonującą wymianę energii każdej ze stron. Sprawić, że każda strona odejdzie w poczuciu wygranej. Sztuką jest negocjować.

Szkolenia: Profesjonalna obsługa Klienta Szkolenia: Profesjonalna obsługa Klienta

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości. Tego samego oczekuje od Ciebie Twój Klient.

Szkolenie: Komunikacja interpersonalna Szkolenie: Komunikacja interpersonalna

Teoretycznie każdy potrafi się komunikować. Praktycznie, tam gdzie jest więcej niż jedna osoba, często dochodzi do różnic w interpretacji komunikatów, a wiele kłótni i błędów wynika z braku porozumienia i niezrozumienia. Jak odkrywać ukryte i budować zrozumienie?

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna. Zarządzanie emocjami i stresemSzkolenie: Inteligencja emocjonalna. Zarządzanie emocjami i stresem

Emocje są potężnym zasobem, który możemy świadomie używać tak, by wspierały nas w realizacji celów. Niekontrolowane, są żywiołem czasami pozytywnym, czasami negatywnym - wzbudzając stres. A stres w odpowiedniej dawce - sprzyja efektywności, motywacji.

Szkolenie: Zarządzanie czasem przez MS Outlook 2010Szkolenie: Zarządzanie czasem przez MS Outlook 2010

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności Outlook® z praktycznymi aspektami zarządzania czasem oraz prowadzone przez trenera: praktyka biznesu zarządzającego swoim czasem w roli - począwszy od pracownika korporacji, poprzez free-lancera, aż po menadżera, będącego nie-inżynierem i jednocześnie ekspertem od Outlook®.

Szkolenie: Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem Szkolenie: Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem

Pracując w dziale usługowym (np. HR, IT, Księgowość itp), odpowiadasz za realizowanie potrzeb Klienta wewnętrznego. To duża odpowiedzialność – od ich satysfakcji  zależy jak efektywnie funkcjonuje cała firma.

Szkolenie: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane technikiSzkolenie: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki

W rękach rekrutera leży odpowiedzialność za kompetentną kadrę firmy - kształtuje firmę poprzez najważniejszy jej czynnik - ludzi. Jak spośród morza kandydatów wybrać tych, którzy najlepiej będą spełniali oczekiwania biznesu?

Szkolenie: Charyzma i skuteczność interpersonalna lideraSzkolenie: Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera

Charyzma - jedna z najtrudniejszych kompetencji do zdobycia. Niewiele osób ją posiada, bo też większość myśli, że trzeba się z nią urodzić. Co mówią o Tobie ludzie? Czy "skoczyliby za Tobą w ogień"? Jak wzrosłaby Twoja efektywność, gdyby ludzie wierzyli w Ciebie, jako lidera, wizjonera?

Szkolenie: MS PowerPoint w prezentacjach 2013Szkolenie: MS PowerPoint w prezentacjach 2013

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności PowerPoint® z praktycznymi aspektami prezentacji i wystąpień oraz prowadzone przez trenera: praktyka prezentacji i wytąpień, nie-inżyniera, a jednocześnie eksperta od PowerPoint®.

Szkolenie: Zarządzanie czasem przez MS Outlook 2013Szkolenie: Zarządzanie czasem przez MS Outlook 2013

Jedyne szkolenie na rynku łączące techniczne funkcjonalności Outlook® z praktycznymi aspektami zarządzania czasem oraz prowadzone przez trenera: praktyka biznesu zarządzającego swoim czasem w roli - począwszy od pracownika korporacji, poprzez free-lancera, aż po menadżera, będącego nie-inżynierem i jednocześnie ekspertem od Outlook®.

Szkolenie: Wywieranie wpływu, perswazja i obrona przed manipulacjamiSzkolenie: Wywieranie wpływu, perswazja i obrona przed manipulacjami

Argumenty często nie działają - każdy jest przekonany w 100% o swojej racji. W biznesie, na styku odwiecznej różnicy interesów,  umiejętność wywierania wpływu oraz regulowania go ze strony innych umożliwia efektywne osiąganie celów.

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski