Szkolenie: Wywieranie wpływu, perswazja i obrona przed manipulacjami. Szkolenia zamknięte

 

Szkolenie:
Wywieranie wpływu,
perswazja i obrona przed manipulacjami.
Szkolenia zamknięte

Argumenty często nie działają - każdy jest przekonany w 100% o swojej racji. Czasami musisz uzyskać zgodę decydenta, ale na Twoje argumenty, on zawsze znajduje kontr-argument albo tak manipuluje Tobą, że w efekcie to Ty się zgadzasz.... W biznesie, na styku odwiecznej różnicy interesów,  umiejętność wywierania wpływu na ludzi i perswazji umożliwia efektywne osiąganie celów.
Przekonaj się, jak przekonywać innych!

 
Zadzwoń:
 
531 314 431
Szkolenie:  Wywieranie wpływu i perswazja - Warszawa
 
 

Program szkolenia


Wywieranie wpływu oraz perswazja mową werbalną i niewerbalną

  • Jak wywierać wpływ na ludzi od pierwszego momentu na spotkaniu biznesowym:
    • Podejście
    • Przywitanie
    • Zajęcie pozycji
    • Wtórowanie ciała
    • Zamykanie
    • Pożegnanie

Retoryka oraz erystyka wpływu i perswazji na ludzi

  • Algorytmy pozyskiwania przychylności osób z zastrzeżeniami, wykazujących opór
  • Perswazja i wpływanie na ludzi odpowiednią składnią zdań
  • Perswazja i wpływanie na ludzi presupozycjami - ukrytymi znaczeniami słów

Mechanizmy psychologiczne w wywieraniu wpływu i perswazji - jak posługiwać się:

  • Regułą konsekwencji
  • Regułą wzajemności
  • Regułą konformizmu
  • Regułą sympatii
  • Regułą autorytetu
  • Regułą niedostępności
  • Regułą racjonalizacji
  • Regułą kontrastu
  • Regułą kompromisu
  • Regułą wiarygodności
  • Regułą relaksu
  • Regułą powtarzania
  • Regułą odmawiania
  • Efektem pierwszeństwa, środka i świeżości

Sztuka argumentacji logicznej:

  • Rodzaje argumentów
  • Błędy argumentacji
  • Trening - czyli jak przekonać kogoś do zmiany zdania

Skuteczna perswazja i wywieranie wpływu na ludzi - techniki egzekwowania

  • Strategia 4AS™ - egzekwowanie i budowanie relacji w sytuacji konfliktu
  • Eskalacja - gdy cierpliwość się kończy
  • Czteroetapowa metoda stopniowania reakcji - na ścieżce wojennej

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Efekty szkolenia


Nauczysz się:

  • Wywierania wpływu i perswazji nienaruszających granic etyki
  • Umiejętności posługiwania się regułami psychologicznymi w doborze zachowań perswazyjnych
  • Umiejętności powstrzymywania manipulacji innych osób oraz zmiany kierunku siły wpływu na swoją stronę
  • Umiejętności projektowania i wypowiadania zdań zgodnie z zasadami retoryki oraz erystyki wpływu i perswazji
  • Umiejętności posługiwania się sztuką argumentacji logicznej
  • Umiejętności egzekwowania - czyli doprowadzania do zaistnienia konsekwencji działających na Twoją korzyść,  gdy druga strona zawodzi
  • Umiejętności świadomego posługiwania się mową werbalną i niewerbalną
  • Traktowania dyskomfortu i błędów, jako koniecznych etapów na drodze do nabywania nowej kompetencji

Do spisu

Opinie o szkoleniu


Sprawna i profesjonalna organizacja szkolenia. Treści są przekazywane w sposób ciekawy, przy użyciu nownoczesnych metod i przy zapewnieniu komfortu każdemu z uczestników. Serdecznie polecam.
Oliwia Maciejewska, Manager zespołu analityków, ING Bank Śląski S.A.

Ciekawie i dynamicznie prowadzone szkolenie z dużym naciskiem na ćwiczenia praktyczne i naukę przez praktykę. Najciekawsze były reguły i metodologia FUKO. Świetny trener zarówno pod względem umiejętności dydaktycznych oraz znajomości tematu!
Maciej Poczekaj, Menadżer ds. Grupy Produktów, AMBRA S.A.

Szkolenie bardzo mi się podobało i oceniam je jako bardzo wartościowe, szczególnie w kontekście mojego stanowiska. Szkolenie zostało poprowadzone w doskonałej atmosferze, wzajemnym szacunku, poczuciu bezpieczeństwa i zaufania.
Nie bez znaczenia są komfortowe warunki lokalowe, w których odbywa sie szkolenie, jednak najważniejsze jest bardzo dobre przygotowanie i pozytywna postawa trenera, p. Ani Krawcewicz. Szkolenie było prowadzone praktycznie, zrealizowano wszystkie zaplanowane moduły. Na uwagę zasługują również materiały szkoleniowe, przerywniki filmowe, ciekawe ćwiczenia i otwartość na sugestie uczestników.
Jolanta Adamiec, Konsultant Ds Medycznych,

Szkolenie bardzo ciekawe, pobudzające kreatywne myślenie, czasami wręcz intrygujące (zwłaszcza podczas odgrywania scenek). Merytorycznie szkolenie przygotowane na wysokim poziomie, z uwzględnieniem oczekiwań każdego uczestnika, prowadzone przez kompetentnego, rzeczowego trenera, w każdej chwili gotowego wyjaśnić pojawiające się wątpliwości. Szkolenie z dużą ilością zadań umożliwia w praktyce wykorzystanie nabytych umiejętności. Dużo zadań i zaangażowanie w nie przez trenera wszystkich uczestników niewątpliwie podnosi jakość szkolenia i wyróżnia je na tle innych ofert szkoleniowych.
Katarzyna Sondel, Specjalista ds. gwarancji, Raiffeisen Polbank

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Anna Krawcewicz

Anna Krawcewicz trener, konsultant, psycholog biznesu WarszawaTrener z międzynarodową akredytację trenerską firmy SHL, psycholog biznesu. Jako konsultant przez wiele lat sprzedawała usługi i zarządzała projektami dla międzynarodowych korporacji, wykorzystując i poszerzając portfolio technik perswazyjnych z sukcesem (rekomendacje do kolejnych projektów, przekraczanie targetów sprzedażowych). Ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Autorka licznych publikacji, jej artykuły pojawiły się m.in. w magazynach "Personel i zarządzanie" oraz "International Business Voice"... Czytaj więcej

Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za sprzedaż usług i negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR gdzie również był odpowiedzialny za negocjacje warunków umowy, w tym ceny. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywności, programów szkoleniowych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski