Opinia ze szkolenia - Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner. Marta Wichlińska, Specjalista ds. Rekrutacji i HR

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Szkolenie jest kompilacją różnych technik asertywności. Uczestnicy maja okazję w praktyce poznać różne metody asertywności i zarządzania konfliktem.
szkolenie oceniam wysoko ze względu na warsztatowy charakter i duże zaangażowanie trenera.
Marta Wichlińska, Specjalista ds. Rekrutacji i HR

Podziel się z przyjaciółmi przez:

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski